Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
kazuka schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:21:
Ik zal vanavond eens proberen of ik in de US Store met mijn NL PayPal account iets kan kopen. Maakt het weer net iets makkelijker dan PSN codes kopen op offgamers.com o.i.d.

Child of Light lijkt daarvoor een mooie gelegenheid, reviews beloven veel goeds. Jammer dat Daylight zo tegenvalt. Je hoopt toch op iets meer van de eerste UE4 game voor de PS4.
Ik heb het straks geprobeerd en dat lukte me niet helaas. Had het inderdaad wel wat makkelijker gemaakt, maar we zullen met een omweg moeten blijven werken. Of je moet een US paypal account aanmaken natuurlijk.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooralsnog alleen code en creditcard in de Ps Store, PayPal lijkt er niet in te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nickvdd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:55:
Ik heb de update binnengehaald en ik was was de nieuwe settings aan het bekijken en toen heb ik per ongeluk HDCP uit gezet en nu blijft m'n beeld in ruis hangen ik heb de ps4 al uit gezet maar dat mocht niet baten. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik begin toch wel nerveus te worden..

Edit: nvm, na 3 keer deed hij het ineens weer?
Kijk effe naar je HDMI pass trough settings op je TV. Laat me raden.... Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
kbloem schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:26:
[...]

Kijk effe naar je HDMI pass trough settings op je TV. Laat me raden.... Samsung?
Nee, een 4 jaar oude LG. Na een paar keer restarten begon ineens het beeld het weer te doen. En nu heb ik er geen last meer van. De setting staat nu wel uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nickvdd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:36:
[...]

Nee, een 4 jaar oude LG. Na een paar keer restarten begon ineens het beeld het weer te doen. En nu heb ik er geen last meer van. De setting staat nu wel uitgeschakeld.
Mocht het terugkomen, doe dan effe een factory reset op je tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 17:16

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Zijn de PS4's nou nog steeds zo schaars eigenlijk?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 14:30
MonkeySleeve schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:59:
Zijn de PS4's nou nog steeds zo schaars eigenlijk?
Ja :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer zo'n gaar baggerspel voor de ps4 op psplus....pffffff......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 10:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Volgens mij kan je Paypal voor de PSN-store alleen instellen vanaf een PC op dit moment. Daar zijn bij mij 4 opties mogelijk. (creditcard, ideal, paypal en prepaidcard)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:25
Chrasher schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:31:
Volgens mij kan je Paypal voor de PSN-store alleen instellen vanaf een PC op dit moment. Daar zijn bij mij 4 opties mogelijk. (creditcard, ideal, paypal en prepaidcard)
Die mogelijkheid is er al een ruime tijd. Waar we het over hebben is dat Sony in de laatste patchnotes voor de nieuwste update (1.70) heeft aangegeven dat PayPal nu ook een optie is op PSN via de PSN store op je PS4, en die zie ik niet terug. 'Hiervoor' moest je iedere keer tegoed toevoegen en dat is niet alleen omslachtig maar je houd ook vaak genoeg nog tegoed over wat je bijna niet kan opmaken omdat games doorgaans niet zijn afgerond op hele bedragen maar de bedragen die je moet toevoegen aan je account wel.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:19:
Weer zo'n gaar baggerspel voor de ps4 op psplus....pffffff......
Niet jouw type game probeer je misschien te zeggen ? Een spel met gemiddeld een 7.9 kan je niet echt als bagger bestempelen en als je op volledige tripple A titels wacht kan je geduld nog flink op de proef worden gesteld de komende tijd :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:41
ik wacht ook alleen op de AAA titels. Die indiegames mogen wat mij betreft lekker gespeeld worden op de ipad.
Alleen Resogun is OK...

ook al krijgen ze een 10 als beoordeling ik sla ze allemaal over.... helemaal eens met CrazyDutchDude.... PFfffffffffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wat ik al zeg. Veel plezier met wachten, want het zal waarschijnlijk beginnen met Driveclub en dat is een uitgebreide demo. Het boeit mij echt niet of je ze gaat spelen of niet, maar CrazyDutchDude geeft als feit dat het bagger is en dat is gewoon niet zo. En er zijn zo weinig games op de PS4 nu dat elke game die ze in de plus gooien ook gezeur zal opleveren. Meer dan de helft zal die game al hebben.

Die tripple A titels zijn de laatste tijd ook verre van origineel en ik speel 10 x liever een goede indiegame dan 10 x dezelfde game in een ander jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:47:
[...]

Niet jouw type game probeer je misschien te zeggen ? Een spel met gemiddeld een 7.9 kan je niet echt als bagger bestempelen en als je op volledige tripple A titels wacht kan je geduld nog flink op de proef worden gesteld de komende tijd :+ 8)7
Die 7.9 zegt ook niks... En als ik iets bagger vind, dan vind ik het bagger. Allemaal troep die je 1 keer speelt en daarna staat het een beetje ruimte te bevuilen op de harde schijf...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
Beakzz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:47:
[...]

Baggerspel en baggerreviewers >:)

Even zonder grappen, ik vind zelf ook wel dat er weer iets mag worden gezet op PSN+ wat ik leuk vind (om het maar zo te verwoorden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja zo is alles bagger inderdaad ;) Ik vind bijvoorbeeld Bioshock infinite en Dark Souls bagger dus aan de reviews te zien kan jij weleens gelijk hebben dan.

PSN is eten wat de pot schaft of zelf je eten betalen :p Stick it to the man trekt mij ook totaal niet, maarja ik kom vanaf de Xbox waar ik meer betaalde om online te mogen spelen zonder er ook maar iets leuks voor terug te krijgen. PS plus zal denk ik toch steeds minder worden tot iedereen gewend is om te betalen voor online. De enige grote game die we weten zal geen volledig spel zijn dus eerst maar eens zien of we dat ooit nog wel gaan krijgen voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:41
ik had het eigenlijk niet zozeer over PSN+. PS4 is nu inmiddels 5 maandjes jong. Sony zal niet gelijk een AAA titel in de PSN+ zetten.

Het is meer de gameaanbod die zo schaars is als je kijkt naar de AAA titels. En klopt ik kan nog lang wachten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:50:
ik wacht ook alleen op de AAA titels. Die indiegames mogen wat mij betreft lekker gespeeld worden op de ipad.
Alleen Resogun is OK...

ook al krijgen ze een 10 als beoordeling ik sla ze allemaal over.... helemaal eens met CrazyDutchDude.... PFfffffffffffffffffff
Alsof een Outlast, Contrast of Dead Nation lekker spelen op een iPad.

Maar je slaat dus indie games over, alleen om het feit dat het indie games zijn? Je speelt dus liever een AAA game die gemiddeld een 5 scoort, dan een indie die rond de 9 zit? Is het überhaupt noodzakelijk om een scheiding tussen beide te trekken? Waarom? Vind je dat niet heel bekrompen? Zeker als je games als Fez, Limbo, Hotline Miami en straks The Witness en Rime aanhaalt. Stuk voor stuk pareltjes. De laatste 2 zie ik zelfs liever op Plus dan BF16 of CoD48 of een andere AAA game waarvan de kans groot is dat ik die al lang gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een update en uitleg waarom Driveclub zo lang is uitgesteld:
Your great support deserves us to be open with you. I know we have been quiet for a while since we made the decision to delay the game, so I wanted to take this opportunity to let you know exactly why the team felt that DRIVECLUB needed more development. We wanted to make sure we got one important feature right.

The dynamic menu is key to how much fun you’re going to get out of the game because it is the glue that connects you to everyone else in the DRIVECLUB community. Whenever you fire up the game; between every race you play, and when you log in to DRIVECLUB on your phone or tablet, the dynamic menu has to be slick to ensure your experience is seamlessly connected. Essentially it’s where you discover what to play, and who to play with.

It’s also absolutely vital to our ambition of growing a vibrant network of millions of connected clubs, who all share the excitement of driving amazing cars together. Whether they play just to have fun, or to complete every challenge and beat their rivals in every race, it’s this connected community who will keep the game fresh and enjoyable well after launch, so it makes sense for the connectivity to be perfect.

No racing title has ever combined the development of a socially charged, multi-platform dynamic menu with all the other connected online elements that DRIVECLUB delivers. We know that what we are creating here is hugely ambitious and we’re proud of the fact that we’re getting close now because we’re a relatively small studio. The progress we’re making is great, so I’m looking forward to showing you more as development continues and prove that all the hard work has been worth it.

While that work goes on, the rest of the team here is relentless when it comes to exploiting the power and confidence of the PS4, so we’re also raising the bar even higher across other aspects of the game including:

Visuals – We’re constantly improving how stunning the game looks as we continue to optimise visuals and find new ways of pushing the PS4. You can see for yourself how it looks right now in the latest video we shared yesterday because all the footage was captured on PS4 from the game. It’ll look even better in October.
Audio – It’s absolutely state of the art. We’re continuing to refine the authentic sounds that we have for each and every car in the game and we’re going to put together videos that focus on this.
Driving – It already feels great to play and we’re continuing to add further layers to the physics to make it both more accessible for everybody and more sophisticated for experienced racers.
Clubs – We’re making it easier for you to keep up to speed with what’s going on in your club as part of the rework on the dynamic menus. We’ve also tweaked clubs to support up to 6 players instead of 12 (because the game is more fun with tightly-knit clubs and it paves the way for awesome 6 on 6 club races).
Tour – The difficulty curve for the campaign mode is becoming even smoother as we continue to optimise the vehicle handling and also refine the game’s AI for non-player racers.
Cars & Tracks – More time means more staggeringly detailed cars and exciting tracks too. If you haven’t already, check out the Ferrari in the video released yesterday. There are loads more exciting cars for us to reveal in the coming months.

It’s been a long and hard winter but it’s great that we can finally start sharing updates with you again about all of the cool things that DRIVECLUB does. We don’t anticipate another quiet period for a while so you can expect to see plenty more from us in the coming weeks leading up to E3 2014!

More soon™,

The DRIVECLUB team.
En hier wordt bevestigd dat de game op 1080p en 30fps zal draaien: http://www.vg247.com/2014...g-for-game-says-director/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
kazuka schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:25:
Een update en uitleg waarom Driveclub zo lang is uitgesteld:

[...]

En hier wordt bevestigd dat de game op 1080p en 30fps zal draaien: http://www.vg247.com/2014...g-for-game-says-director/
*Zucht*. Bijna ruim een jaar uitgesteld, en een van de eerste race games on de PS4 en dan 30fps.
Dat is toch gewoon om te huilen?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat is persoonlijk. Mij maakt het niet veel uit. PGR3 liep ook op 30fps en is nog steeds 1 van mijn favo race games. Als het de visuals ten goede komt (en daar ziet het wel naar uit) kan ik er prima mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stick it to the Man (PS4) nu gratis voor PSPlus leden :

Wat werkt de ShareFactory fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:28:
[...]

*Zucht*. Bijna ruim een jaar uitgesteld, en een van de eerste race games on de PS4 en dan 30fps.
Geen ervaring met het verschil bij racers, maar heb je er bij shooters/third person games niet meer baat bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42
Sharefactory is idd erg nice!

Ik had Bound By Flame al tijdje in preorder staan en kreeg vandaag plots mailtje dat hij verzonden is, meer dan een week voor release (9 mei)! Nice! Weekend lekker nextgen RPG-en :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Ach, 60fps is natuurlijk beter dan 30fps, maar laten we nu niet gaan doen alsof DriveClub een slecht spel is. Als de devs geloven dat ze op deze manier een betere game neer kunnen zetten dan ga ik daar wel in mee, en de argumenten van de devs daar kan ik wel inkomen.

“[Striving for 60FPS] was something that we stated as an early target to ourselves.

“As we’ve got more familiar with the hardware, and also, looking at what we wanted from the game, we decided that 1080p, 30 frames per second is absolutely the best thing, because what that allows us to do is to deliver the most detailed cars in-race that you will ever have seen.

“It’s allowed us to create some of the biggest tracks you will ever see in a racing game, with the most visually-dense environments, as well as a full global illumination system which allows us to make time of day, where shadows are cast, full-on reflections. It’s allowed us to push all those various areas.”

Rustchynsky added that Sucker Punch’s PS4 debut inFamous: Second Son looked gorgeous thanks to various techniques and mechanics made possible by keeping the game running at 30FPS.

Als je ziet hoeveel graphics Forza 5 bijvoorbeeld heeft moeten opgeven (tov de E3 trailer) om de 60fps te halen, dan weet ik niet of ik deze keuze zo verkeerd vind. Hopelijk locken ze hem niet vast op 30 maar is de fps variabel met ten minste 30, dan zit hij vaak toch nog wel 40+. Maargoed, het blijft natuurlijk jammer dat de consoles 1080p/60fps -nu- nog niet aankunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 30-04-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja 30FPS vindt je het gek met zulke graphics :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://mkerala.com/n/di/7431/DRIVECLUB.gif

Afbeeldingslocatie: http://mkerala.com/n/di/RRHD/DRIVECLUB-Release-Date-Trailer-_-Exclusive-to-PS4.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Mr Ton schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:38:
Ach, 60fps is natuurlijk beter dan 30fps, maar laten we nu niet gaan doen alsof DriveClub een slecht spel is. Als de devs geloven dat ze op deze manier een betere game neer kunnen zetten dan ga ik daar wel in mee, en de argumenten van de devs daar kan ik wel inkomen.

“[Striving for 60FPS] was something that we stated as an early target to ourselves.

“As we’ve got more familiar with the hardware, and also, looking at what we wanted from the game, we decided that 1080p, 30 frames per second is absolutely the best thing, because what that allows us to do is to deliver the most detailed cars in-race that you will ever have seen.

“It’s allowed us to create some of the biggest tracks you will ever see in a racing game, with the most visually-dense environments, as well as a full global illumination system which allows us to make time of day, where shadows are cast, full-on reflections. It’s allowed us to push all those various areas.”

Rustchynsky added that Sucker Punch’s PS4 debut inFamous: Second Son looked gorgeous thanks to various techniques and mechanics made possible by keeping the game running at 30FPS.

Als je ziet hoeveel graphics Forza 5 bijvoorbeeld heeft moeten opgeven (tov de E3 trailer) om de 60fps te halen, dan weet ik niet of ik deze keuze zo verkeerd vind. Hopelijk locken ze hem niet vast op 30 maar is de fps variabel met ten minste 30, dan zit hij vaak toch nog wel 40+. Maargoed, het blijft natuurlijk jammer dat de consoles 1080p/60fps -nu- nog niet aankunnen.
Unlocked gaan ze niet doen want de input verandert dan. Kortom, dat gaat op een racegame niet werken aldus Paul. Hij zal gelocked worden op 30fps. Daarnaast klopt de quote van inFamous niet helemaal, hoewel er nu een patch is voor 30fps heeft het spel in eerste instantie altijd op een unlocked frame rate gedraaid en dat beviel behoorlijk.

Het is daarom niet zo'n 'sneer' naar DriveClub, de game ziet er fantastisch uit - als we de nieuwe teaser mogen geloven - maar het valt me in het niet dat 60fps nog steeds niet doorgaans is. Ik dacht gelezen te hebben dat Sony devs zou pushen om 1080p/60fps te doen. Dat dat niet altijd mogelijk is heb ik vreden mee ikzelf zie amper verschil tussen 1080p en 720p, misschien zijn mijn ogen slecht maar ik zou liever op 900p willen spelen met 60fps in veel games dan op 1080p met 30fps.

Het valt me dan ook maar een beetje tegen, ik had verwacht dat we niet alleen ietsjes mooiere games zouden zien maar ook een betere frame rate, het hoeft niet perse 60fps te zijn, maar 30fps is het hem gewoon net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SacreBleu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:52:
[...]

Unlocked gaan ze niet doen want de input verandert dan. Kortom, dat gaat op een racegame niet werken aldus Paul. Hij zal gelocked worden op 30fps. Daarnaast klopt de quote van inFamous niet helemaal, hoewel er nu een patch is voor 30fps heeft het spel in eerste instantie altijd op een unlocked frame rate gedraaid en dat beviel behoorlijk.

Het is daarom niet zo'n 'sneer' naar DriveClub, de game ziet er fantastisch uit - als we de nieuwe teaser mogen geloven - maar het valt me in het niet dat 60fps nog steeds niet doorgaans is. Ik dacht gelezen te hebben dat Sony devs zou pushen om 1080p/60fps te doen. Dat dat niet altijd mogelijk is heb ik vreden mee ikzelf zie amper verschil tussen 1080p en 720p, misschien zijn mijn ogen slecht maar ik zou liever op 900p willen spelen met 60fps in veel games dan op 1080p met 30fps.

Het valt me dan ook maar een beetje tegen, ik had verwacht dat we niet alleen ietsjes mooiere games zouden zien maar ook een betere frame rate, het hoeft niet perse 60fps te zijn, maar 30fps is het hem gewoon net niet.
Ja Somy kan dit natuurlijk wel pushen maar als het Hardwarematig niet mogelijk is wordt het lastig natuurlijk.

Ik ben benieuwd wat 30fps gaat doen bij een race game, aan de ene kant verwacht ik dat 30fps prima is (zoals hierboven al aangegeven. Pgr3 was top en zal ook 30pfs zijn geweest) maar ik kan me voorstellen dat het gevoel van snelheid veel hoger is bij 60fps.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:10:
[...]

Ja Somy kan dit natuurlijk wel pushen maar als het Hardwarematig niet mogelijk is wordt het lastig natuurlijk.

Ik ben benieuwd wat 30fps gaat doen bij een race game, aan de ene kant verwacht ik dat 30fps prima is (zoals hierboven al aangegeven. Pgr3 was top en zal ook 30pfs zijn geweest) maar ik kan me voorstellen dat het gevoel van snelheid veel hoger is bij 60fps.
Zal wel meevallen denk ik, PGR(ook 30fps) heeft groter gevoel van snelheid dan de gemiddelde Forza/GT:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-05-2014
Post dan niets ipv hier te flamen

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 30-04-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik vind de game van deze maand juist wel vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:52:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat het hoe dan ook 30 fps had geweest. Zelfs als de PS4 en X1 hardware vergelijkbaar hadden met een beest van een PC, dan nog zouden de meeste devs kiezen voor de best mogelijke graphics die tot 30 frames mogelijk zouden zijn. Mooie graphics verkopen een game meer dan 60 frames. Ik heb het idee dat het niet zozeer aan de "zwakkere" hardware ligt, maar gewoon aan de keuze van de developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Child of light demo in de us store ☺

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Child of Light.. zojuist het hele spel gekocht; prachtig spel!! Dikke aanrader wat mij betreft.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hoe je die snelkoppelingen naar niet gebruikte Apps uit je start menu krijgt? Nu na 1.7 staat er weer ineens "sharefactory" bij. Ik wil gewoon alleen games en de andere meuk in een mapje ofz.

Kan dat überhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:06

PBP

Donstil schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:52:
Weet iemand hoe je die snelkoppelingen naar niet gebruikte Apps uit je start menu krijgt? Nu na 1.7 staat er weer ineens "sharefactory" bij. Ik wil gewoon alleen games en de andere meuk in een mapje ofz.

Kan dat überhaupt?
Nee (nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kon net al niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet opstarten, dan komen ze vanzelf aan het einde van de lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:47:
Tsja 30FPS vindt je het gek met zulke graphics :9~ :

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben normaal groot voorstander van 60 fps, maar damn als ik dit zie.... _/-\o_

Voor de mensen die roepen dat ze deze generatie alleen maar 60 fps games verwachten, dat kan je vergeten. Net als volgende generatie consoles en die daarna en die daarna, enz... Het blijft een design keuze van de ontwikkelaar. Hardware met oneindige rekenkracht zit er voorlopig niet in ;)

Als je wil gamen met 60 fps moet je een dikke game pc kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:28:
[...]

Zal wel meevallen denk ik, PGR(ook 30fps) heeft groter gevoel van snelheid dan de gemiddelde Forza/GT:

[video]
Als ik dat zo zie valt 30fps heul mee.
bram1984 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:15:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat het hoe dan ook 30 fps had geweest. Zelfs als de PS4 en X1 hardware vergelijkbaar hadden met een beest van een PC, dan nog zouden de meeste devs kiezen voor de best mogelijke graphics die tot 30 frames mogelijk zouden zijn. Mooie graphics verkopen een game meer dan 60 frames. Ik heb het idee dat het niet zozeer aan de "zwakkere" hardware ligt, maar gewoon aan de keuze van de developers.
Daar heb je een mooi punt. En misschien moet het er op de console gewoon fantastisch uitzien en moet je inleveren op de frames. Ik hoef ook niet 60fps, maar ik merk wel dat ik 30fps nét niet comfortabel vind. Misschien vind ik 35fps wel lekker. Ik zie een klein verschil als ik Killzone van locked naar unlocked zet en unlocked doet het hem nét beter. Misschien als ik zo de kamer inloop de controller oppak zónder dat ik weet dat het 30fps is dat ik het minder erg vind. Wie-weet.
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:42:
[...]

Ik ben normaal groot voorstander van 60 fps, maar damn als ik dit zie.... _/-\o_

Voor de mensen die roepen dat ze deze generatie alleen maar 60 fps games verwachten, dat kan je vergeten. Net als volgende generatie consoles en die daarna en die daarna, enz... Het blijft een design keuze van de ontwikkelaar. Hardware met oneindige rekenkracht zit er voorlopig niet in ;)

Niemand heeft echt geroepen dat ze 60fps willen hebben, ik ben alleen van mening dat 30fps gewoon net te laag is om een goed vloeiend geheel te hebben. Voor mij hoeft het geen 60fps te zijn, sterker nog ik heb zojuist een aantal PC games op mijn TV gespeeld in de woonkamer en ik vind het niet eens heel erg prettig. Misschien omdat ik met toetsenbord en muis speel op een bank in plaats van een bureau, maar in de twee games die ik heb gespeeld die een unlocked fps hadden was de ervaring net iets vloeiender, en daar gaat het mij meer om dan dat ik kan pochen met: "Hey, kijk eens! 60fps jonguh!".

Tot nu toe ben ik heel blij met mijn console, inFAMOUS was verassend goed en de enige die ik helemaal heb uitgespeeld. Ik ben nu bezig met een tweede playthrough op Elite en nu als slechterik.
Killzone vind ik ook best goed voor een launch titel, ziet er goed uit en het was nog best een vermakelijke campaign.

Ook MGS:GZ ziet er écht heel goed uit. Wel aan de kostbare kant met zijn 30 euro, veel content zit er niet in, maar het is een pareltje om naar te kijken, die was wel 60fps, ik vraag me dan ook stiekum een beetje af wat ze er nog meer aan hadden kunnen doen als de target 30fps was :P.
Ik kijk uit naar Bound by Flame, weinig ingelezen maar van wat ik zag leek het me een leuk spel om te hebben, ook moet ik Watch Dogs hebben voor de PS4, misschien dat ik hem ook haal voor de PC maar sowieso komt 'ie er voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:42:
[...]

Yep, en dan nog moet je maar gewoon vergeten dat de meeste games die je speelt, lang niet het maximale uit je PC halen. Dat is dan ook de reden dat ze daarop wel makkelijker 60 fps halen. Aan de andere kant heb je wel weer een relatief zware rig nodig om vergelijkbare graphics te kunnen produceren. Het is staat niet echt in verhouding, in mijn optiek. Maar das weer een hele andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blog.eu.playstatio...studios-2/#comment-505337

DriveClub ps+ krijgt 10 auto's en 5 banen... Ik hoop niet dat dat ook meteen de igc game is voor oktober want dan laat men je toch voor een demo betalen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 10:41
Leuk die 3=2 actie bij de saturn, ik zou eigenlijk alleen nu nog niet echt de 3 (nog dure) titels weten die ik wil (naast infamous die ik al in bundel had), iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I’d also like to confirm that the PS Plus Edition of the game will be available on the same day as the full release. Offering a selection of cars and tracks from the complete version, we think it’s the perfect way for those new to the genre to get an idea of what the full DRIVECLUB experience is all about. Look out for more details on the PS Plus Edition very soon.
Klinkt toch wel als een demo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:42:
[...]

Klinkt toch wel als een demo....
Een demo kan je echter niet compleet uitspelen zoals de volledige game ;) Je kan alle trophy's halen met de PS+ editie. Voor wie de volledige versie wil kan het tegen een lager bedrag upgraden naar de volledige versie. Dit zie ik bij een demo ook niet snel gebeuren ;)

Hier zit niet veel minder content in dan bijvoorbeeld Gran Turismo Prologue, en daar moes je gewoon voor betalen. Ik vind dit een leuke toevoeging voor de PS+ games. Of verwachten mensen dat een AAA game bij launch gratis te downloaden is? Ik zit eerder hierop te wachten (en dan wellicht te upgraden tegen een lager bedrag) dan Knack in de PS+....

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 30-04-2014 22:54 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zijn er meerdere mensen die (soms) hun vriendenlijst niet kunnen zien en een foutmelding krijgen?
Gaat om deze foutmelding http://community.eu.plays...r-WS-37504-9/m-p/21293591
Ben dus niet de enige blijkbaar 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:32
Jah, ging vanavond niet helemaal probleemloos. Vrienden niet meer online en party chat af en toe stuk. Maar goed... Altijd druk met een update lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:59:

Niemand heeft echt geroepen dat ze 60fps willen hebben, ik ben alleen van mening dat 30fps gewoon net te laag is om een goed vloeiend geheel te hebben. Voor mij hoeft het geen 60fps te zijn, sterker nog ik heb zojuist een aantal PC games op mijn TV gespeeld in de woonkamer en ik vind het niet eens heel erg prettig. Misschien omdat ik met toetsenbord en muis speel op een bank in plaats van een bureau, maar in de twee games die ik heb gespeeld die een unlocked fps hadden was de ervaring net iets vloeiender, en daar gaat het mij meer om dan dat ik kan pochen met: "Hey, kijk eens! 60fps jonguh!".
Nee waar het mij om ging is dat jij zei dat je had verwacht dat 60 fps nu wel doorgaans zou zijn. Mijn punt is dat dat moment "nooit" zal komen op de console omdat je altijd wordt gelimiteerd door de hardware.

Ik ben het trouwens niet met je eens dat 30 fps niet voldoende zou zijn voor vloeiende beelden. Als het 30fps is zonder dips voelt dat voor mij ook prima aan. Probleem bij veel games is alleen dat de framerate niet steady op 30 fps zit maar daar soms (ver) onder duikt. Ja dan voelt 30 fps opeens een stuk minder vloeiend aan.

Infamous SS zakt bijvoorbeeld nooit onder 30 fps (een enkele frame hier en daar nagelaten). Dat is volgens mij de grootste reden dat hij zo goed aanvoelt ondanks een framerate van overwegend 30 fps. Dat de game in beperkte delen op een hogere framerate draait is daarbij van mindere invloed i.m.o.

Sterker nog, hij voelt voor mij vloeiender aan met een gelockte framerate. Ik ben persoonlijk blij met de optie in Infamous om de framerate te locken (dat voelt voor mij meer solide dan een schommelende framerate). Die optie zou trouwens in iedere game moeten zitten zodat iedereen dat naar persoonlijke voorkeur kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:37:

DriveClub ps+ krijgt 10 auto's en 5 banen... Ik hoop niet dat dat ook meteen de igc game is voor oktober want dan laat men je toch voor een demo betalen.
Oei dat is toch wel een tegenvallertje. Veel meer dan even kijken hoe het stuurt en remt wordt het dus niet.

Driveclub "gratis voor ps+" begint een beetje een zeepbel te worden die elk moment genadeloos gaat barsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:49:
[...]

Een demo kan je echter niet compleet uitspelen zoals de volledige game ;) Je kan alle trophy's halen met de PS+ editie. Voor wie de volledige versie wil kan het tegen een lager bedrag upgraden naar de volledige versie. Dit zie ik bij een demo ook niet snel gebeuren ;)

Hier zit niet veel minder content in dan bijvoorbeeld Gran Turismo Prologue, en daar moes je gewoon voor betalen. Ik vind dit een leuke toevoeging voor de PS+ games. Of verwachten mensen dat een AAA game bij launch gratis te downloaden is? Ik zit eerder hierop te wachten (en dan wellicht te upgraden tegen een lager bedrag) dan Knack in de PS+....
Ja, op die manier klopt het wel.
Maar aanvankelijk was zover bekend dat je bij de Plus versie alleen een paar auto's mist, en Driveclub zou het begin van de IGC op de PS4 moeten zijn.
Als je die upgrade voor 30 euro moet aanschaffen voor een paar auto's en maps, want hoeveel het is is niet bekend, neigt dat naar DLC taferelen van de bekende shooters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
dutchgio schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:44:
[...]

Ja, op die manier klopt het wel.
Maar aanvankelijk was zover bekend dat je bij de Plus versie alleen een paar auto's mist, en Driveclub zou het begin van de IGC op de PS4 moeten zijn.
Als je die upgrade voor 30 euro moet aanschaffen voor een paar auto's en maps, want hoeveel het is is niet bekend, neigt dat naar DLC taferelen van de bekende shooters..
Je zou autos en tracks missen, dat hebben ze direct aangegeven. Echter zouden wel alle functies van de game erin zitten. DriveClub draait gewoon om het online gedeelte, om het online tegen elkaar rijden in 'clubs', in groepen dus. Een soort team-based racen, iets heel nieuws, racen met een sociale insteek. En die functies lijken er gewoon allemaal in te zitten.

Mij hoor je niet klagen. Ik ben eerder benieuwd hoe duur een upgrade naar de volledige game zal kosten voor PS+ abonnees, als dat 30 euro is vind ik het nog steeds een koopje. :)

Maar ik verwacht op dit moment ook niet veel van de Instant Game Collection, als je dat wel doet dan ben je een beetje onrealistisch bezig. Sony gaat geen AAA game laten ontwikkelen om gratis weg te geven. Ik denk dat je blij mag zijn als je dit jaar een of twee AAA games in je IGC krijgt, Knack en heel misschien nog iets.

Waar ik wel van baal is dat er nu soms december 2013 games goed afgeprijst worden voor de PS3, maar dan niet voor de PS4. Een game als Need for Speed bijvoorbeeld. Dat vind ik wel erg jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 30-04-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Hey, zojuist gezien dat je als betaalmethode in de PS store nu ook voor iDeal kan kiezen! Geen PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ook op de PS4 zelf? Via de website kon dit al ongeveer een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03:24
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:36:
[...]

Nee waar het mij om ging is dat jij zei dat je had verwacht dat 60 fps nu wel doorgaans zou zijn. Mijn punt is dat dat moment "nooit" zal komen op de console omdat je altijd wordt gelimiteerd door de hardware.

Ik ben het trouwens niet met je eens dat 30 fps niet voldoende zou zijn voor vloeiende beelden. Als het 30fps is zonder dips voelt dat voor mij ook prima aan. Probleem bij veel games is alleen dat de framerate niet steady op 30 fps zit maar daar soms (ver) onder duikt. Ja dan voelt 30 fps opeens een stuk minder vloeiend aan.

Infamous SS zakt bijvoorbeeld nooit onder 30 fps (een enkele frame hier en daar nagelaten). Dat is volgens mij de grootste reden dat hij zo goed aanvoelt ondanks een framerate van overwegend 30 fps. Dat de game in beperkte delen op een hogere framerate draait is daarbij van mindere invloed i.m.o.

Sterker nog, hij voelt voor mij vloeiender aan met een gelockte framerate. Ik ben persoonlijk blij met de optie in Infamous om de framerate te locken (dat voelt voor mij meer solide dan een schommelende framerate). Die optie zou trouwens in iedere game moeten zitten zodat iedereen dat naar persoonlijke voorkeur kan instellen.
Eens. Het enige waar ik me bij killzone online soms aan stoor is de inzakkende framerate bij enorme hectiek, 60 fps steady is wel fijn voor de MP van een shooter. Ben het echter niet mee eens dat driveclub zonder 60fps ineens een stuk minder is, dit soort games zijn we juist gewend op 30fps. Kijk maar naar Project Gotham Racing, Forza Horizon of Midnight Club, allemaal 30fps. Voor dit soort racegames is een vaste 30fps prima. Ik speel nu NFS: Rivals, en dat speelt eigenlijk erg vloeiend met z'n locked 30fps. Weet niet hoe het bij die game voor de 1.3GB update was, maar voor mijn gevoel hapert er niks in die game.

Alleen bij sim-racers zoals Gran Turismo, Forza en Project Cars is 60fps gangbaar en ook echt een vereiste. Sterker nog, Project Cars hebben ze bijna goed draaiend op 1080p @ 60fps (dat is hun target) op de PS4, dus als je echt een 60fps racer wilt, kijk dan naar Project Cars.

Nog een PS4 game aangekondigd trouwens: YouTube: Hellraid Gameplay Trailer (PS4/Xbox One) van de makers van Dead Island en de komende game Dying Light

[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 01-05-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
polopolo150 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:54:
Ook op de PS4 zelf? Via de website kon dit al ongeveer een jaar.
Yes, je hoeft niet meer je portemonnee via je browser aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Mr Ton schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:52:
[...]

Je zou autos en tracks missen, dat hebben ze direct aangegeven. Echter zouden wel alle functies van de game erin zitten. DriveClub draait gewoon om het online gedeelte, om het online tegen elkaar rijden in 'clubs', in groepen dus. Een soort team-based racen, iets heel nieuws, racen met een sociale insteek. En die functies lijken er gewoon allemaal in te zitten.

Mij hoor je niet klagen. Ik ben eerder benieuwd hoe duur een upgrade naar de volledige game zal kosten voor PS+ abonnees, als dat 30 euro is vind ik het nog steeds een koopje. :)
In een reactie van de eerder geposte blogpost wordt aangegeven dat de disc versie "the best value" heeft. Tussen de regels door wordt het dus geen goedkope upgrade, maar kan je waarschijnlijk packs (of zelfs auto's en tracks per stuk) kopen. En dan kan je er op rekenen dat je uiteindelijk meer kwijt ben dan gewoon gelijk het hele spel te kopen.

Het is dus niet gewoon een demo maar een f2p versie van de game waar je niks hoeft te kopen om het spel uit te spelen, maar wel het gevoel zal hebben dat je de helft mist als je het niet doet.

Ik hoop maar dat ik het helemaal mis heb en ook dat ze het niet zien als de igc game van de maand oktober. Ik koop het spel wel gewoon op disc dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Op de E3 van vorig jaar werd verteld dat je "voor een laag bedrag" kon upgraden naar de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dat kan best, maar dit wat er nu meegedeeld wordt :

That’s exactly right. You and your friends have plenty of options on how to get into the game and into your club. You can get all of the cars and tracks from the start by picking up the Blu-ray, which offers the best value overall, or you can try out the PlayStation Plus Edition first and then upgrade to match the original game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:50:
Dat kan best, maar dit wat er nu meegedeeld wordt :

That’s exactly right. You and your friends have plenty of options on how to get into the game and into your club. You can get all of the cars and tracks from the start by picking up the Blu-ray, which offers the best value overall, or you can try out the PlayStation Plus Edition first and then upgrade to match the original game.
Maar als je kan upgraden to match the original game, lijkt mij dat je dus een upgrade betaald voor de complete game. Je kan de game namelijk ook via de Store kopen als je geen PS+ hebt, deze is even duur als de disc versie (in US in ieder geval).
Wellicht bedoelt hij dat de Blu-ray betere value heeft 'algemeen' omdat je geen PS+ moet hebben om te kunnen spelen. Voor de PS+ versie moet je ook een abo hebben op PS+ uiteraard, en dan nog de upgrade aanschaffen. Ik weet in ieder geval dat ze hebben aangegeven tijdens de E3 dat de upgrade tegen een korting kon worden aangeschaft. Lijkt mij PR-wise erg dom om hier van af te stappen zomaar. Denk ook niet dat Sony die fout wil maken bij een game die 11 maanden is uitgesteld.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Krijg sinds de nieuwe update naar versie 1.70 de error ce-34878-0. Heb de PS4 maar opnieuw geinitialiseerd, hopelijk is het daarmee verholpen.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Altijd lekker om te horen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
SacreBleu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:28:
[...]

Vind ik ook. Bedoel zeker een race game zou lekkerder lopen op 60fps lijkt mij. Gewoon lekker vloeiender.
AtlAntA schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:37:

Beetje triest, initieel werd het afgedaan alsof je juist bijna een volledige game zou krijgen en dat het te maken had met download grootte en blabla. Maar nu is het dus gewoon een veredelde demo. Als ik de game koop, koop ik die gewoon op disc.
Donstil schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:42:
[...]

Oei dat is toch wel een tegenvallertje. Veel meer dan even kijken hoe het stuurt en remt wordt het dus niet.

Driveclub "gratis voor ps+" begint een beetje een zeepbel te worden die elk moment genadeloos gaat barsten.
Yep, en nog geen jaar na de release begint Sony al precies met dezelfde taferelen als met de PS3: beloftes doen en dan terugkrabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:14
Is dat niet een beetje het punt van de hele game industry. Als je kijkt naar alles wat men heeft aangekondigd tijdens de E3, is de helft nog niet beschikbaar.
Nu heeft Sony ook niet gezegd dat alles bij de Launch al beschikbaar zou zijn, maar het blijft toch altijd een mooi verkooptruck. Gelukkig kan ik me er niet zo aan storen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als je het mij vraagt kan dit wel eens de rede zijn van het ontslag van de lead designer. Sony wil de game nu snel uitbrengen en wellicht dacht de lead designer er iets anders over.

Als de game ontwikkeld is voor 30fps zitten we denk ik wel goed. Echter als ze door performance issues hebben moeten terugschroeven van 60 naar 30 fps dan word het hele andere koek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kan iemand mij uitleggen hoe het recorden op de PS4 nou precies werkt want het lijkt de ene keer wel te werken en de andere keer weer niet (helemaal nu de sharefactory beschikbaar is en ik graag een clip wil monteren)

Ik dacht dat ik het wist maar laatst wilde ik mijn BF4 clip uploaden maar bleek het hele stuk niet
opgenomen te zijn :(
Het was een awesome moment waarna ik 1 keer op de share-button drukte (waarvan ik dacht dat de laatste 15 minuten opgeslagen zouden worden),

Heb al op internet gezocht maar de een zegt dat auto-record soms niet werkt en de ander
zegt dat het aan de gebruiker ligt/

Wie kan het mij uitleggen?
Alvast bedankt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mon0lith op 01-05-2014 11:12 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In je share menu kan je als je op je opties knop drukt. Gedrag van share knop instellen heb hem nu op ''Easy Screenshot'' 1 keer klikken is dan screenshot, dubbelklikken is start opnemen, en ingedrukt houden is open share menu. Verder kan je tijd instellen van je videoclips en kan je nu ook opnemen met voicecommands: Save videoclip(sla laatste x minuten op) en Start videoclip (sla volgende x minuten op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Mon0lith schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:10:
Kan iemand mij uitleggen hoe het recorden op de PS4 nou precies werkt want het lijkt de ene keer wel te werken en de andere keer weer niet (helemaal nu de sharefactory beschikbaar is en ik graag een clip wil monteren)

Ik dacht dat ik het wist maar laatst wilde ik mijn BF4 clip uploaden maar bleek het hele stuk niet
opgenomen te zijn :(
Het was een awesome moment waarna ik 1 keer op de share-button drukte (waarvan ik dacht dat de laatste 15 minuten opgeslagen zouden worden),

Heb al op internet gezocht maar de een zegt dat auto-record soms niet werkt en de ander
zegt dat het aan de gebruiker ligt/

Wie kan het mij uitleggen?
Alvast bedankt :)
Ik heb dat dus ook zo vaak, de PS4 zou constant mijn gameplay moeten opnemen, dan dubbelklik ik 1x op share, en kan ik dus 9 van de 10x mooi vergeten dat mijn 15-min filmpje daar staat want dat is dus vaak helemaal niet het geval.

volgens mij heb ik exact dit probleem gisteren ook ergens benoemd, misschien wel in dit topic, zou toch makkelijk zijn als die 15-min grens er niet was en je gewoon op elk gewenst moment kan starten en stoppen met opnemen tot hoever je opslag het toelaat. (je kan schijnbaar alleen stoppen met opnemen en dan pakt ie de laatste 15 min, maar dat werkt vaak al niet eens)

[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 01-05-2014 12:02 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 20:50
steefje schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:42:
Is dat niet een beetje het punt van de hele game industry. Als je kijkt naar alles wat men heeft aangekondigd tijdens de E3, is de helft nog niet beschikbaar.
Nu heeft Sony ook niet gezegd dat alles bij de Launch al beschikbaar zou zijn, maar het blijft toch altijd een mooi verkooptruck. Gelukkig kan ik me er niet zo aan storen.
Inderdaad wel zonde. Er zijn nog steeds niet super veel goed games beschikbaar. Toch blijf ik erbij dat uitstellen beter is dan afraffelen. Maar inderdaad: ze mogen wel wat voorzichtiger zijn met de uitspraken die ze doen.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Mitchell-CWD schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Inderdaad wel zonde. Er zijn nog steeds niet super veel goed games beschikbaar. Toch blijf ik erbij dat uitstellen beter is dan afraffelen. Maar inderdaad: ze mogen wel wat voorzichtiger zijn met de uitspraken die ze doen.
Hier ben ik het wel mee eens. Tijdens de laatste E3 waren The Order en DriveClub wel twee van de hoogtepunten van de Sony presentatie, en beide zijn nog niet beschikbaar. Ik baal er ook van dat PlanetSide 2 nog steeds niet beschikbaar is, die stond eerst voor Q1, toen voor Q2, maar nog steeds niks van gehoord.

Ik wist wel dat we vooral het eerste half jaar in een gat zouden vallen met de next gen consoles, maar toch baal ik er van. Gelukkig is het nu bijna zomer en na de zomer is dat gat voorbij en stapelen de games zich weer op! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ton op 01-05-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Planetside stond helemaal aan heb begin zelfs als day one launchtitel (wat me al onlogisch leek, want er zal toch een beta moeten komen ? ) , toen in the launchwindow of hoe ze de eerste periode ook noemen en het is weer op zijn Sony's erg stil.

Dat uitstel is allemaal niet zo erg, maar geef dan in ieder geval informatie. Je krijgt altijd pas vlak voor release een update dus wat dat betreft zijn ze bij Driveclub al "snel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Deze maand ziet er dan weer vrij goed uit voor de PS4:

- MLB 14 The Show (hier niet zo populair, maar in de VS, UK en Australie wel)
- Bound by Flame
- Wolfenstein
- Watchdogs

En daarnaast nog de Indie parels zoals Transistor: YouTube: Transistor - Reveal Trailer (PS4) | E3 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier zijn 5 landen waar zowiezo geraced kan worden.

Chile:
YouTube: Drive Club Timelapse Chili Audi R8

Norway:
YouTube: Driveclub - Norway Impact

Scotland:
YouTube: Driveclub E3 2013 Scotland Gameplay Cam)

India:
YouTube: Driveclub - India Stampede Gameplay | PS4

Canada:
YouTube: DRIVECLUB - Gamescom Demo - PS4 Gameplay (1080p) 2/4

In de Plus versie kunnen we in 1 land terecht. Simpele rekensom: maximaal 20% van de game is de plus versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb mijn controller op dimmen gezet en de standby tijd verkort en ik merk nu wel dat de controller een stuk langer meegaat d:)b good work Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Ik heb dat dus ook zo vaak, de PS4 zou constant mijn gameplay moeten opnemen, dan dubbelklik ik 1x op share, en kan ik dus 9 van de 10x mooi vergeten dat mijn 15-min filmpje daar staat want dat is dus vaak helemaal niet het geval.
Die bewering van "hij neemt altijd alles op" gaat niet helemaal op dus, want dan moet je alsnog elke keer zelf een opname starten, en dat is nou juist de bedoeling.

Ik zoek ook vaak naar opgenomen gameplay van een paar minuten terug, maar dat wordt helemaal niet opgenomen. Je ziet dan alleen je eerder opgeslagen clips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Mon0lith schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:10:
Kan iemand mij uitleggen hoe het recorden op de PS4 nou precies werkt ...........
Onze PS4 zou altijd de laatste 15min moeten opnemen.
Als je op de share knop klikt zouden die laatste 15 min opgeslagen moeten worden.
Maar daar zit'het hem juist: het zijn vaak niet de laatste 15 minuten.
Soms wel, maar niet altijd.

De optie om te beginnen met opnemen vind ik wat overbodig, omdat ik van tevoren niet weet wanneer ik iets memorabels ga doen in Bf4 :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Stick it To the Man werkt het wel, maar met Fifa of Battlefield vaak niet, :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat mensen de opname functie van de PS4 niet helemaal goed gebruiken als ik dit zo lees.

Als je 2x op share klikt dan BEGIN je een nieuwe opname, dus een startpunt. Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld een vrije trap neemt die je wil opnemen, of een bepaalde combo wil doen. Wanneer je dat stuk wil opslaan moet je share klikken (of ingedrukt houden in easy screenshot mode) zodat share menu opent. Dan is het NOG niet opgeslagen (sinds 1.70), je moet daarna op vierkant klikken om de video daadwerkelijk op te slaan. Als je zelf geen opname hebt gestart en share menu opent, dan kan je de laatste 15 minuten opslaan. Ook dan moet je op vierkant klikken, doe je dit niet dan slaat hij ook NIKS op.

Voor 1.70 werkte dit iets anders. Toen sloeg hij de video automatisch op wanneer je share menu opende, op vierkant drukken was toen niet nodig. Dit zorgde er echter voor dat veel onnodig werd opgeslagen. Elke keer dat je share menu wil tevoorschijn halen slaat hij al video op, terwijl je misschien alleen even een setting wil aanpassen, foto wil uploaden of broadcast wil starten. Met 1.70 moet je dus daadwerkelijk de video ook opslaan nog.

Dus nog in het kort: JA de PS4 neemt de 15 minuten wél op constant. Je moet het echter wel opslaan via share menu. En 2x klikken is bedoeld om een opname te starten, ook dan MOET je weer op share klikken om het op te slaan. Wat ik vaak zie is dat mensen 2x klikken om een opname te starten en vervolgens weer 2x klikken om de opname te eindigen. Zij denken dat de opname dan wordt opgeslagen, wat dus niet het geval is! Het enige wat je hiermee doet is weer een nieuwe opname starten, waarmee dus de vorige opname ook niet wordt opgeslagen.

2x klikken = opname starten
share menu* = mogelijkheid om opname op te slaan, VIERKANT om op te slaan.

* voor share menu: 1x of ingedrukt houden, afhankelijk van setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 16:28

Falastine

Think about my signature...

Ik zag gisteren dat de Ximon app was toegevoegd aan PSN ik blij installeren geeft de app aan dat sinds 31 januari het programma is afgelopen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:42
Kijk, daar hebben we wat aan!

Vanvond maar een beetje mee experimenteren.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Falastine schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:16:
Ik zag gisteren dat de Ximon app was toegevoegd aan PSN ik blij installeren geeft de app aan dat sinds 31 januari het programma is afgelopen.
Die app was vanaf release al te installeren en men is inderdaad sinds 31 januari gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
ASNNetworks schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:14:
Voor 1.70 werkte dit iets anders. Toen sloeg hij de video automatisch op wanneer je share menu opende, op vierkant drukken was toen niet nodig. Dit zorgde er echter voor dat veel onnodig werd opgeslagen. .
Precies. Maar toen sloeg ie ook lang niet altijd de laatste 15 minuten op.
Zo heel erg veel sla ik niet op, het gaat om misschien 1 filmpje per week, maar vaak pakte ie gewoon niet de laatste 5 minuten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Precies. Maar toen sloeg ie ook lang niet altijd de laatste 15 minuten op.
Zo heel erg veel sla ik niet op, het gaat om misschien 1 filmpje per week, maar vaak pakte ie gewoon niet de laatste 5 minuten.
Klopt, dat was echter een bug. In plaats van de laatste 15 min sloeg hij de eerste 15 min van de game op. Vaak hielp het om in het begin van de game share menu te openen. De bug kwam namelijk vaak alleen de eerste keer voor (per gamesessie). Aangezien jij de sharefunctie weinig gebruikt kwam het bij jou relatief vaker voor. Ik gebruik de sharefunctie best vaak. Hierdoor kwam ik erachter dat het in alle gevallen de eerste keer gebeurde alleen.

Deze bug is als het goed is opgelost met 1.70. Vergeet echter nu niet de video op te slaan met vierkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Laatst online: 22:05

kaanmijo

Picobello B.V.

Een bootlading nieuwe screenshots van Driveclub:

https://www.facebook.com/...41.156111877739433&type=1

[ Voor 4% gewijzigd door kaanmijo op 01-05-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Zijn de screenshots hier te posten? Ik maak geen gebruik van FB.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 21:15

On_E

Housemusic

Zijn gewoon screenshots uit de nieuwe trailer volgens mij

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:04:
[...]

Firmware update voor de harde schijf schijnt nodig te zijn.
Het schijnt dat firmware 1.70 de hdmi handshake issue fixed.
Ook verhalen gelezen dat je HDCP moet uitzetten, maar dat bleek uiteindelijk niet nodig te zijn.
Alle schijven die problemen hadden zijn met 1.70 gefixed.
De Samsung M8T 1TB had bijvoorbeeld ook problemen.

Ik ga zo weer de 2TB schijf inbouwen dus ben benieuwd.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
ASNNetworks schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:14:
Ik denk dat mensen de opname functie van de PS4 niet helemaal goed gebruiken als ik dit zo lees.

Als je 2x op share klikt dan BEGIN je een nieuwe opname, dus een startpunt. Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld een vrije trap neemt die je wil opnemen, of een bepaalde combo wil doen. Wanneer je dat stuk wil opslaan moet je share klikken (of ingedrukt houden in easy screenshot mode) zodat share menu opent. Dan is het NOG niet opgeslagen (sinds 1.70), je moet daarna op vierkant klikken om de video daadwerkelijk op te slaan. Als je zelf geen opname hebt gestart en share menu opent, dan kan je de laatste 15 minuten opslaan. Ook dan moet je op vierkant klikken, doe je dit niet dan slaat hij ook NIKS op.

Voor 1.70 werkte dit iets anders. Toen sloeg hij de video automatisch op wanneer je share menu opende, op vierkant drukken was toen niet nodig. Dit zorgde er echter voor dat veel onnodig werd opgeslagen. Elke keer dat je share menu wil tevoorschijn halen slaat hij al video op, terwijl je misschien alleen even een setting wil aanpassen, foto wil uploaden of broadcast wil starten. Met 1.70 moet je dus daadwerkelijk de video ook opslaan nog.

Dus nog in het kort: JA de PS4 neemt de 15 minuten wél op constant. Je moet het echter wel opslaan via share menu. En 2x klikken is bedoeld om een opname te starten, ook dan MOET je weer op share klikken om het op te slaan. Wat ik vaak zie is dat mensen 2x klikken om een opname te starten en vervolgens weer 2x klikken om de opname te eindigen. Zij denken dat de opname dan wordt opgeslagen, wat dus niet het geval is! Het enige wat je hiermee doet is weer een nieuwe opname starten, waarmee dus de vorige opname ook niet wordt opgeslagen.

2x klikken = opname starten
share menu* = mogelijkheid om opname op te slaan, VIERKANT om op te slaan.

* voor share menu: 1x of ingedrukt houden, afhankelijk van setting.
Thnx voor de tip d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Sinned123 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:06:
[...]

Het schijnt dat firmware 1.70 de hdmi handshake issue fixed.
Ook verhalen gelezen dat je HDCP moet uitzetten, maar dat bleek uiteindelijk niet nodig te zijn.
Alle schijven die problemen hadden zijn met 1.70 gefixed.
De Samsung M8T 1TB had bijvoorbeeld ook problemen.

Ik ga zo weer de 2TB schijf inbouwen dus ben benieuwd.
Net mijn 2TB schijf omgebouwd had 1.70 al draaien op mijn 500GB schijf.
Hij boot inderdaad prima, ook vanuit cold boot en dat is zelfs zonder firmware 1.70 opnieuw te installeren voor de nieuwe schijf.

Installatie is ook zonder problemen gegaan, heb nu 1768GB vrije ruimte op de ps4.
Voorlopig wel voldoende :D

[ Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 01-05-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Ik werd het wachten beu en heb mijn ps4 verkocht. Voordeel vd aanhoudende schaarste is dat ik er geen duppie op heb afgeschreven. Ook niet op de hdd die ik er had ingezet. Voorlopig voldoende titels op de ps3. Over een jaar ben ik weer terug als er wat meer rendement uit het apparaat te halen valt. Hij stond nu vooral stof te verzamelen.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Heel eerlijk. Hoe vaak buiten de najaars knallers lopen we nog vol op nieuwe games te spelen? Ik snap niet waarom mensen hun PS4 verkopen terwijl de PS3 dit ook had tijdens het hele levensloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Wel fijn dat iedereen hier even meldt dat ze hun PS4 hebben verkocht omdat hij stof staat te verzamelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Laatst online: 24-09 12:44
polopolo150 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:31:
Heel eerlijk. Hoe vaak buiten de najaars knallers lopen we nog vol op nieuwe games te spelen? Ik snap niet waarom mensen hun PS4 verkopen terwijl de PS3 dit ook had tijdens het hele levensloop.
Idd het aanbod is niet groot op het moment maar als ik kijk hoeveel games ik in het bezit heb sinds de aanschaf (8 ) en welke ik uitgespeeld heb, op alle de throphies na, vind ik het helemaal niet zo erg dat er nog niet zo veel beschikbaar is voor de PS4. De enigste games die ik hier perse nog bij wil hebben tot aan Q3 2014 zijn Watch Dogs en Wolfenstein.

Op de PS3 had ik ook steeds ook steeds half uitgespeelde games die stof lagen te happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Tja zelf gekocht met de wehkamp bonnen actie.
15% minder betaald, daarna killzone uit dat pakket direct doorverkocht voor 30euro (terwijl hij 2dagen later ineens voor 32euro in de winkel te krijgen was)
Ik was zelf inclusief verzendkosten 405euro kwijt voor de ps4 2controllers en de camera.
Die prijs zie ik binnen nu en een jaar niet gebeuren.
Na anderhalf jaar zullen er zeker pareltjes tevoorschijn komen.

Ik geef toe op de ps3 zijn op dit moment veel betere games.
Maar ik wist dat dit ging gebeuren en heb gewoon een goede deal gescoord.
Uiteindelijk ben ik er van overtuigd dat ik de ps4 net zo veel ga gebruiken als de ps3 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peacelord schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:27:
Ik werd het wachten beu en heb mijn ps4 verkocht. Voordeel vd aanhoudende schaarste is dat ik er geen duppie op heb afgeschreven. Ook niet op de hdd die ik er had ingezet. Voorlopig voldoende titels op de ps3. Over een jaar ben ik weer terug als er wat meer rendement uit het apparaat te halen valt. Hij stond nu vooral stof te verzamelen.
Je zult echter nog steeds moeten wachten op de games, alleen nu zonder PS4:p Of je nu 400 betaalt of over een jaar maakt ook weinig uit. Voordeel is dat je dit jaar al wel paar leuke games kan spelen (Watch Dogs, UFC, Destiny, Dying Light, hopelijk H1Z1)

Achja, ieder zn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kijk nu weet ik waar ik aan toe ben!
Bedankt d:)b

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Mr Ton schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:36:
Wel fijn dat iedereen hier even meldt dat ze hun PS4 hebben verkocht omdat hij stof staat te verzamelen. :+
Hahaha inderdaad. Zo brengen ze de Xbots nog op ideeën..

Overigens, weer een nieuwe sloot indiegames aangekondigd voor de PS4: http://www.dualshockers.c...s-of-the-shogun-and-more/
Sommige zien er wel interessant uit, zoals: http://blog.us.playstatio...oming-to-ps4-and-ps-vita/

[ Voor 11% gewijzigd door Trishul op 01-05-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Sinned123 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:22:
[...]

Net mijn 2TB schijf omgebouwd had 1.70 al draaien op mijn 500GB schijf.
Hij boot inderdaad prima, ook vanuit cold boot en dat is zelfs zonder firmware 1.70 opnieuw te installeren voor de nieuwe schijf.

Installatie is ook zonder problemen gegaan, heb nu 1768GB vrije ruimte op de ps4.
Voorlopig wel voldoende :D
Bij een hdd-upgrade moet je alles opnieuw downloaden en installeren toch? Saves kan je zo uit de cloud plukken? Had je daar nog problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

podverdorie, mijn door sony omgeruilde DS4 is weer kapot (linker pookje helemaal gescheurd) en ze hebben een voorraadprobleem waardoor het minimaal 15 werkdagen gaat duren :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Andere pookjes installeren is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:34:
Andere pookjes installeren is geen optie?
ik ben zo a technisch als het maar kan en ben bang dat ik dan meer kapot maak dan goed:p
vorige keer opsturen naar sony duurde maar 3 dagen :(
Pagina: 1 ... 24 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]