Nog even over die share bestanden: ik probeer ze te editten met Adobe Premiere Pro 7 CC, maar zodra er een stotter in het beeld komt (door rubberbanding in BF4 bijv.) is in de rest van het bestand geen audio meer aanwezig. Ik heb denk ik nog nooit een versie van Premiere Pro gehad waar ik geen gezeik mee had... Waarom is die software zo populair? Het werkt voor geen meter.
Misschien Sony Vegas Pro proberenVerstekbakker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:36:
Nog even over die share bestanden: ik probeer ze te editten met Adobe Premiere Pro 7 CC, maar zodra er een stotter in het beeld komt (door rubberbanding in BF4 bijv.) is in de rest van het bestand geen audio meer aanwezig. Ik heb denk ik nog nooit een versie van Premiere Pro gehad waar ik geen gezeik mee had... Waarom is die software zo populair? Het werkt voor geen meter.
Deze game lijkt mij ook erg interessant: http://blog.us.playstatio...4-evolving-the-adventure/
Een adventure game met een heel unieke visuele stijl. Het rare is wel dat de game nog op Kickstarter staat, met slechts $15K aan backing (nog 10 dagen te gaan) terwijl er $50K nodig zou zijn. Wel vreemd dat Sony de game al officieel aangekondigd heeft. Hier de Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/fenxifire/source
Ik speel gewoon door totdat ze mijn 2 nieuwe controllers bij de MediaMarkt hebben liggen. Dan ruil ik ze daar om. Ik speel wel ff verder met die vernaggelde dingen.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:32:
podverdorie, mijn door sony omgeruilde DS4 is weer kapot (linker pookje helemaal gescheurd) en ze hebben een voorraadprobleem waardoor het minimaal 15 werkdagen gaat duren
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Bizar slecht dat ze die controllers tegen andere controllers ruilen waarbij het probleem nog niet is opgelost. Ik heb er 1 die gescheurd is , maar ik heb echt geen zin om dat ding weg te brengen dusd heb er nu maar zo'n opzetstuk opgezet. Bij zal het waarschijnlijk zelf knutselen worden.
Sharefactory is van dezelfde makers als Sony Vegas las k laatst ergens.
Met Sony Vegas krijg ik simpel knippen niet eens voor mekaar. Premiere Pro weet ik dan wel weer te gebruiken. (Of blijkbaar niet.)
De vorige versie van PP had geen audio bij MT2S bestanden. Iedere versie weer een nieuwe uitdaging...
De vorige versie van PP had geen audio bij MT2S bestanden. Iedere versie weer een nieuwe uitdaging...
Hmm nooit last gehad van Premiere Pro met geen enkele video met audio... Gebruik het al een paar jaar voor editing. Misschien een tip: split de audio van de video. Dan kan je de audio los editen/knippen etc.Verstekbakker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:36:
Vaak ontstaan zulke fouten bij de Sequence instellingen. Je moet altijd match sequence doen wanneer je een video wil editen, anders gaat hij alles on the fly converteren en dan kan je dus zulke fouten krijgen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Klopt, ze zouden in in ieder geval geholpen hebben bij het maken van Sharefactory.DarkElement schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:58:
[...]
Sharefactory is van dezelfde makers als Sony Vegas las k laatst ergens.
Moet zeggen dat ik het nog niet opgestart geb
Deze schijf past gewoon in de PS4 toch? http://www.misco.nl/produ...RSPEED-HDD-1TB-RETAIL-KIT
Ja!DarkElement schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:08:
Deze schijf past gewoon in de PS4 toch? http://www.misco.nl/produ...RSPEED-HDD-1TB-RETAIL-KIT
Jou Seagate schijf is een 2,5" model met SATA600 aansluiting. Kan er dus gewoon in....
[EDIT]
SSHD worden veel gebruikt om in te bouwen in PS4. Zijn veel sneller dan HD's en goedkoper dan SSD's.
[ Voor 11% gewijzigd door SuperflipNL op 01-05-2014 17:31 ]
BFV: SuperflipNL [PS4]
Beter die van de mycom die is 83€ incl
tweakers.net/pricewatch/331296/seagate-laptop-thin-sshd-st1000lm014-1tb.html
tweakers.net/pricewatch/331296/seagate-laptop-thin-sshd-st1000lm014-1tb.html
http://m.ign.com/articles...n_app_ios&ign_app_android
Werkt bovenstaand linkje?
If yes, ik ga voor deze game ipv voor DriveClub. Hopen dat morpheus tegen die tijd ook goed verkrijgbaar is.
Werkt bovenstaand linkje?
If yes, ik ga voor deze game ipv voor DriveClub. Hopen dat morpheus tegen die tijd ook goed verkrijgbaar is.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
nieuws: Sony verwacht bijna miljard euro verlies mede door afstoten pc-tak
Zoals in bovenstaand artikel is geschreven loopt Sony dit jaar aan tegen een mega groot verlies.... Wat denken jullie, ondanks dat de PS4 goed loopt, zou dit van invloed kunnen zijn op investeringen in games door bijvoorbeeld de eigen studio's te korten in budget??
Zoals in bovenstaand artikel is geschreven loopt Sony dit jaar aan tegen een mega groot verlies.... Wat denken jullie, ondanks dat de PS4 goed loopt, zou dit van invloed kunnen zijn op investeringen in games door bijvoorbeeld de eigen studio's te korten in budget??
Cogitationis poenam nemo patitur
Denk het niet. Als ik de titel alleen al lees kan je dit net zo goed in een Sony mobile topic posten.
De games divisie is winstgevend en de vooruitzichten voor de PS4 zijn erg goed, dus daar maak ik mij geen zorgen om.
Hun PC divisie is de grootste boosdoener, die is verliesgevend en hebben ze nu van de hand gedaan, dat heeft ze veel geld gekost.
Mooi overzicht over 2013 (dus nog voor het PS4 tijdperk): http://www.sony.net/SonyI...ar/2013/highlight/p2.html
Hun PC divisie is de grootste boosdoener, die is verliesgevend en hebben ze nu van de hand gedaan, dat heeft ze veel geld gekost.
Mooi overzicht over 2013 (dus nog voor het PS4 tijdperk): http://www.sony.net/SonyI...ar/2013/highlight/p2.html
Je weet natuurlijk nooit wat er gaat gebeuren: in een vlaag van paniek misschien wel. Aan de andere kant, de CEO van Sony was tot een paar jaar geleden de grote baas bij PlayStation. Hij heeft verder aangegeven dat PlayStation één van de 'pilaren' van Sony moet worden. Het lijkt mij dus dat ze de, tot dusver succesvolle, strategie voor de PS4 (en PlayStation) in het algemeen niet gaan omgooien.Bullet NL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:55:
Sterker nog, misschien zorgt het wel voor extra investeringen in PlayStation om te 'garanderen' dat de PlayStation-divisie het goed *blijft* doen.
Ach 1 miljard verlies op 72miljard omzet
en vergeet niet dat dit geen structureel verlies is want het heeft alles te maken met de eenmalig afstoot van de PC divisie. Aandeelhouders snappen dat ook, dit soort bedrijven rekenen nu eenmaal in miljoenen en miljarden. Microsoft heeft evengoed met dit soort verliezen/afschrijvingen te maken gehad.
SCE maakt al jaren winst dat is juist een van de afdelingen waar ze vol op inzetten, dit gaat 0 effect hebben op de gaming divisie van Sony
SCE maakt al jaren winst dat is juist een van de afdelingen waar ze vol op inzetten, dit gaat 0 effect hebben op de gaming divisie van Sony
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 01-05-2014 23:21 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Lastig te zeggen.Bullet NL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:55:
Het is belangrijk om in je achterhoofd te houden dat het concern Sony nu al 10 jaar verlies draait, het loopt gewoon erg moeilijk daar. Ze hebben maar een paar goedlopende takken, namelijk de muziek en film tak, Sony Computer Entertainment (Playstation), de foto en video sensoren, en misschien nog een paar dat zo niet weet. SCE is een zeer goed lopende tak van Sony, dus ik denk niet dat het veel invloed daar op zal hebben aangezien ze zich dan gewoon in de voet zullen schieten als ze hier op gaan korten. De PS4 is een overweldigend succes, en ook de game studios draaien ongelofelijk goed. Ook bijvoorbeeld SOE, bekend van PC MMO's als Planetside en Everquest. Wel is ook Sony zakelijker geworden, kijk naar het verplichten van PS+ voor online gamen waardoor ze gewoon voor iedere console die online wil 50 euro per jaar bij kunnen schrijven.
Dus nee ik denk niet dat wij als gamers er iets van zullen merken, dat hebben de afgelopen jaren nooit gedaan. Je merkt wel dat ze nu niet nuttige assets verkopen, zoals het aandeel in Square Enix. En Sony zal niet snel exclusiviteit afkopen zoals Microsoft dat doet bij Titanfall, Dead Rising, etc. Maar de beauty komt gewoon van hun eigen studios af, en dat zal nog wel even wel zo blijven.
En mocht Sony falliet gaan dan zal of SCE zelf een doorstart maken of de bedrijven in de rij staan om het over te nemen. Dus PS gamers hoeven zich geen zorgen te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 01-05-2014 21:35 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
SSHD of gewone HD ?Sinned123 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:22:
[...]
Net mijn 2TB schijf omgebouwd had 1.70 al draaien op mijn 500GB schijf.
Hij boot inderdaad prima, ook vanuit cold boot en dat is zelfs zonder firmware 1.70 opnieuw te installeren voor de nieuwe schijf.
Installatie is ook zonder problemen gegaan, heb nu 1768GB vrije ruimte op de ps4.
Voorlopig wel voldoende
GamiQ, de game notes app met game maps!
2TB SSHD is er nog niet helaas, anders had ik die er ook al in zitten... Vanaf 500 naar 1000gb is niet echt een upgrade
Verrassend dat uitgerekend jij dat hier komt melden.Bullet NL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:55:
Vooral als je van plan bent full digital te gaan. Dan is dat zo vol. Ik heb de 500gb nu al grotendeels verbruikt.dutchgio schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:56:
2TB SSHD is er nog niet helaas, anders had ik die er ook al in zitten... Vanaf 500 naar 1000gb is niet echt een upgrade
Ik heb nog iets van 160gb vrij, met bijna alle games op disc(battlefield, fifa, thief, killzone etc.). Alleen alle Plus IGC games, Trials, en gratis games als Warframe en DC Universe Online staan op de hardeschijf.AtlAntA schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:56:
[...]
Vooral als je van plan bent full digital te gaan. Dan is dat zo vol. Ik heb de 500gb nu al grotendeels verbruikt.
Al neemt battlefield ook als disc zo'n 30-40gb in. Wat het verschil met de download is weet ik niet, maar dst is vrij veel.
Door die GB's ben je dus zo heen, ook als je alleen de ps plus IGC en "blockbuster" games als Battlefield, Fifa, Call of Duty etc. Meepakt.
1TB zit dan over 1,5 jaar ook weer vol, en de prestatiewinst van een SSHD is minimaal.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 01-05-2014 23:11 ]
Ik had ook liever een sshd gehad.
Maar heb zelfs op de ps3 al ruimte problemen laat staan straks op de ps4.
Dan maar voor wat meer toekomstzekerheid en er een normale 2tb ingehangen.
Maar heb zelfs op de ps3 al ruimte problemen laat staan straks op de ps4.
Dan maar voor wat meer toekomstzekerheid en er een normale 2tb ingehangen.
Uhhh... Alle disc games worden geïnstalleerd op de HDD zodra je de disc in de PS4 stopt. Sterker nog, dit gebeurt automatisch en als je het verwijdert installeert hij opnieuw. Je kan niet eens spelen zonder installatie. Ik heb alle games nu via de Store gekocht. Heb alleen BF4 op disc gehad en die heb ik inmiddels doorverkocht en opnieuw aangeschaft via de Store. De digitale versie was 2GB kleiner bij mij dan de disc. Dit komt echter waarschijnlijk omdat de disc PAL was (dus ook meerdere talen erin) en de digitale uit de US store komt.dutchgio schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:09:
[...]
Ik heb nog iets van 160gb vrij, met bijna alle games op disc(battlefield, fifa, thief, killzone etc.). Alleen alle Plus IGC games, Trials, en gratis games als Warframe en DC Universe Online staan op de hardeschijf.
Al neemt battlefield ook als disc zo'n 30-40gb in. Wat het verschil met de download is weet ik niet, maar dst is vrij veel.
Door die GB's ben je dus zo heen, ook als je alleen de ps plus IGC en "blockbuster" games als Battlefield, Fifa, Call of Duty etc. Meepakt.
1TB zit dan over 1,5 jaar ook weer vol, en de prestatiewinst van een SSHD is minimaal.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Achja die goede oude tijd dat je geen of nauwelijks installatie nodig had en je de game rechtstreeks vanaf de disc kon spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 01-05-2014 23:24 ]
Dit dus 
Overigens heeft Sony 12 nieuwe Indie-games aangekondigd, dus de IGC is weer voor een jaartje gevuld
"Stick it to the man", de game van deze maand is nog wel grappig; vandaag uitgespeeld
http://www.psx-sense.nl/1...2-nieuwe-indie-games-aan/

Overigens heeft Sony 12 nieuwe Indie-games aangekondigd, dus de IGC is weer voor een jaartje gevuld
"Stick it to the man", de game van deze maand is nog wel grappig; vandaag uitgespeeld
http://www.psx-sense.nl/1...2-nieuwe-indie-games-aan/
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 01-05-2014 23:31 ]
Zelfs de Ps3 had, vooral in het begin, nog spellen die het gewoon vanaf disc deden, uncharted 1, ratched and clanc, RDR etc. deden het zonder installatie.
Het hinderlijke is naar mijn inziens niet de installatie maar het wachten op de installatie zoals net de Playstation3 het geval was.
Ik ben daarom wel blij dat we nu vaak gewoon kunnen gaan gamen en de game dan op de achtergrond geïnstalleerd wordt.
Ik ben daarom wel blij dat we nu vaak gewoon kunnen gaan gamen en de game dan op de achtergrond geïnstalleerd wordt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja idd. Of de ps1 tijd, waarin je ridge racer opstartte, en eens die geladen was, kon je de cd-rom eruit halen en je eigen muziek-cd erin stoppenChaoss schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:04:
Zelfs de Ps3 had, vooral in het begin, nog spellen die het gewoon vanaf disc deden, uncharted 1, ratched and clanc, RDR etc. deden het zonder installatie.
Het gehele spel stond dan dus in het geheugen van de ps1? Precies het tegenovergestelde lijkt me? Desalniettemin wel indrukwekkend.Trishul schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:30:
[...]
Ja idd. Of de ps1 tijd, waarin je ridge racer opstartte, en eens die geladen was, kon je de cd-rom eruit halen en je eigen muziek-cd erin stoppen
Edit: over voorgaande discussie over schijfruimte. Wolfenstein neemt 47 gb in. Dan gaat het wel hard.
http://www.gamespot.com/a...so-revealed/1100-6419355/
[ Voor 23% gewijzigd door AtlAntA op 02-05-2014 03:53 ]
Waar heb je je Spinpoint vandaan? Kon het nog niet vinden in de pricewatch.Sinned123 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:22:
[...]
Net mijn 2TB schijf omgebouwd had 1.70 al draaien op mijn 500GB schijf.
Hij boot inderdaad prima, ook vanuit cold boot en dat is zelfs zonder firmware 1.70 opnieuw te installeren voor de nieuwe schijf.
Installatie is ook zonder problemen gegaan, heb nu 1768GB vrije ruimte op de ps4.
Voorlopig wel voldoende
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat is wel echt briljantTrishul schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:30:
[...]
Ja idd. Of de ps1 tijd, waarin je ridge racer opstartte, en eens die geladen was, kon je de cd-rom eruit halen en je eigen muziek-cd erin stoppen
Ik ben erg blij met Child of Light. Het ziet er ontzettend mooi uit, speelt lekker weg, en op hard is het niveau voor mij prima.
NBA Game Time app op PS4 is top trouwens: playoffs streamen perfect
Haters everywhere but I don’t really care
Weet iemand wat de voorwaarden zijn van je profielfoto op psn? Dit omdat je nu via de app een foto kan uploaden die je kan gebruiken. Heb al gezocht op de voorwaarden van de ps4 maar kan niet direct hier iets over vinden.
Mag dit ook gewoon een plaatje zijn, anders dan de standaard avatars van psn, of alleen echt een foto van jezelf? Ik heb namelijk niet echt heel veel zin om een foto van mijzelf te plaatsen. Maar die standaard plaatjes zijn zo suf
Mag dit ook gewoon een plaatje zijn, anders dan de standaard avatars van psn, of alleen echt een foto van jezelf? Ik heb namelijk niet echt heel veel zin om een foto van mijzelf te plaatsen. Maar die standaard plaatjes zijn zo suf
[ Voor 33% gewijzigd door KookSpook op 02-05-2014 07:34 ]
Als interne schijf is hij in Nederland nog niet te koop.Nitai schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 06:36:
[...]
Waar heb je je Spinpoint vandaan? Kon het nog niet vinden in de pricewatch.
Ik denk dat het op Pricewatch onderstaand product betreft.
Al is de productcode anders dan op amazon.com.
Geen idee of dat is omdat het gewoon een Europees model is of ineens de connector hebben aangepast.
pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart
http://www.amazon.com/Sea..._t1_B00FRHTSK4_B00FRHTTIA
Zelf heb ik hem via amazon.com besteld en heb er nog 1 in de v&a staan omdat hij niet compatibel was met mijn ps3 (Max 1TB)
Vorige week was de app er nog niet.matthijst schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:25:
NBA Game Time app op PS4 is top trouwens: playoffs streamen perfect
Kan je ook de scores uitzetten en zo?
Op de xbox360 werd ik volgens mij ineens verrast door een filmpje die de score verraadde.
[ Voor 17% gewijzigd door Sinned123 op 02-05-2014 07:42 ]
Call of Duty: Advanced Warfare trailer/screens leaked - Nov 4, 2014
House of CODS
:
House of CODS
Je moet ff een US-account aanmaken en 'm daar downloaden.Sinned123 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:36:
Vorige week was de app er nog niet.
Kan je ook de scores uitzetten en zo?
Op de xbox360 werd ik volgens mij ineens verrast door een filmpje die de score verraadde.
Scores uitzetten kan volgens mij wel (kan 't nu niet nakijken, maar zet ze zelf ook altijd uit op iPad/iPhone/ATV).
Stream liep redelijk goed door, haperde op ATV nog weleens.
Pfff, weer erg futuristisch, het lijkt wel of elke FPS futuristisch moet zijn tegenwoordig.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:23:
Call of Duty: Advanced Warfare trailer/screens leaked - Nov 4, 2014
House of CODS:
[video]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Irritant inderdaad. Doe gewoon iets in hedendaagse stad, ala The Division.
Vind het er wel tof uitzien, Kevin Spacey hypet me iig al genoeg om de campaign te spelen
Benieuwd wat Sledgehammer kan afleveren met deze next-gen first CoD.
BF4 ftwJumpman schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:32:
[...]
Pfff, weer erg futuristisch, het lijkt wel of elke FPS futuristisch moet zijn tegenwoordig.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
San Francisco is geen hedendaagse stad? Division is daarbij ook gewoon futuristisch.matthijst schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:35:
Irritant inderdaad. Doe gewoon iets in hedendaagse stad, ala The Division.
Geen idee wat de voorwaarden zijn, ik heb gewoon een foto van mijn iphone geupload en dat werkt. Ik neem aan dat er vanzelf wel grapjassen komen met hakenkruizen, naaktfoto's. Daar zal Sony van zelf wel tegen optreden.KookSpook schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:27:
Weet iemand wat de voorwaarden zijn van je profielfoto op psn? Dit omdat je nu via de app een foto kan uploaden die je kan gebruiken. Heb al gezocht op de voorwaarden van de ps4 maar kan niet direct hier iets over vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door steefje op 02-05-2014 09:04 . Reden: Typo ]
PSN ID Binloading_nl
Helaas niet, ik zou dat ook wel een intressante optie vinden, kan ik tenminste in 1 klap complete cheat clans ontwijken enzo. En andere bullshit ventjes.steefje schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:03:
[...]
Geen idee wat de voorwaarden zijn, ik heb gewoon een foto van mijn iphone geupload en dat werkt. Ik neem aan dat er vanzelf wel grapjassen komen met hakenkruizen, naaktfoto's. Daar zal Sony van zelf wel tegen optreden.
Zijn er wel, alleen nog niet in 2.5" formaat ... helaasdutchgio schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:56:
GamiQ, de game notes app met game maps!
SF is wel een hedendaagse stad, maar de rest ziet er vrij futuristisch uit, met die vage heli's o.a.bram1984 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:00:
San Francisco is geen hedendaagse stad? Division is daarbij ook gewoon futuristisch.
The Division heb ik tot nu toe alleen filmpjes van gezien waarbij ze NYC natuurgetrouw proberen na te maken, maar kan aan mij liggen.
Ik verlang naar een rustige wo2 shooter zoals call of duty 2 ik vond dit samen met world at war zo een topgame nooit meer zo genoten. Search en destroy duurde ook echt lang in dat spel toen tegenwoordig op de ps4 met ghosts niet langer als 1 min.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Ja man ik ook lekker online knallen met heerlijke wapens als Kar98K, M1 Garand, M1A1 Carbine en dan allemaal gewoon met iron sights
Beste forumleden,
Ik heb een hd televisie die geen hdmi heeft.
Is het mogelijk om deze via een hdmi naar dvi kabel op mijn tv aan te sluiten en het geluid via de toslink ingang naast de toslink ingang van mijn home cinema set te verbinden?
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Ik heb een hd televisie die geen hdmi heeft.
Is het mogelijk om deze via een hdmi naar dvi kabel op mijn tv aan te sluiten en het geluid via de toslink ingang naast de toslink ingang van mijn home cinema set te verbinden?
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
ja geen probleem DVI is HDMI zonder geluid, zijn genoeg verloopkabels voor. Alleen moet je wel ff oppassen of je tv HDCP ondersteund als ie dat niet doet werken dingen als Netflix en Bluray niet. Voor games kan je het sinds laatste update uitzetten en zouden dus probleemloos moeten werken.
[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 02-05-2014 09:46 ]
Die cod trailer heeft voor het eerst mn intresse gewekt. Heb een hekel aan cod games. Maar.nu met de spacey hype hoop ik op een goeie singleplayer die het waard is. Multiplayer kan me zoals altijd gestolen worden, en moet zelfs zeggen de graphics vallen me alles mee. Zien er zelfs best goed uit. Zeker als het nog steeds 60fps is.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Crossgen bedoel je.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:48:
Vind het er wel tof uitzien, Kevin Spacey hypet me iig al genoeg om de campaign te spelenBenieuwd wat Sledgehammer kan afleveren met deze next-gen first CoD.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Komt er ook een xbox360 en ps3 versie dan?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Yeprajackar schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:21:
Komt er ook een xbox360 en ps3 versie dan?

Bedoelde dat de focus nu op de next-gen/current-gen versie ligt en die gedownport wordt naar last-gen. Dit hebben ze ook zelf aangegeven
Op zich wel begrijpelijk maar wel jammer.
Ik zie graag dat ze de ps4 eens goed proberen te pushen qua graphics
Ik zie graag dat ze de ps4 eens goed proberen te pushen qua graphics
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik ben benieuwd hoe BF5 zal worden....
COD AW ziet er wel sick uit. Het lijkt wel een mix van Crysis & COD
[ Voor 46% gewijzigd door HaskoF op 02-05-2014 10:24 ]
Ah zo!AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:23:
[...]
Bedoelde dat de focus nu op de next-gen/current-gen versie ligt en die gedownport wordt naar last-gen. Dit hebben ze ook zelf aangegeven
Maar dan nog moeten ze dus rekening houden met de lastgen consoles.
BF5? Lol..... BF4 is nog niet eens afHaskoF schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:23:
BF5 komt vast niet eerder dan eind jaar 2015 misschien begin 2016
Cogitationis poenam nemo patitur
Als we geluk hebben de volgende CoD na dezeOn_E schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:24:
[...]
Ah zo!
Maar dan nog moeten ze dus rekening houden met de lastgen consoles.

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 02-05-2014 10:35 . Reden: foutje ]
Eerst maar eens de echte gameplay beelden afwachten voordat ik een vergelijking maak met Killzone SF.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:33:
[...]
Als we geluk hebben de volgende CoD na deze. Maar vindt het samen met Ass Creed: Unity(whoops die is toch next-gen only
) er toch erg goed uitzien voor een Crossgen game, het doet niet erg veel onder voor de volledig op next-gen gefocusde Killzone : SF.
Imho goed nieuws.
Ik hoop dat ze BF5 even 2 jaartjes links laten liggen en vol focussen op Star Wars Battlefront. Om vervolgens een BF5 uit te brengen die zowel vernieuwend als af is.HaskoF schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:23:
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Af zal die wel niet zijn. BF3 was ook niet af, BF4 niet, dus denk niet dat BF5 dat opeens wel gaat zijn. Voor mij ook reden genoeg om die niet te gaan kopen. Met Fifa heb ik ieder jaar al genoeg frustraties door EA
PSN ID: Enzyme-NL
Hoe mooi gaat CoD er wel niet op de PS4 uitzien dan.
[ Voor 81% gewijzigd door bram1984 op 02-05-2014 11:15 ]
Dit jaar geen Battlefield, want Medal Of Honor is weer aan de beurt....
Dat belooft ook niet veel goeds gezien de vorige MOH, Warfighter. Doet niet onder voor BF4 qua bugs
Dat belooft ook niet veel goeds gezien de vorige MOH, Warfighter. Doet niet onder voor BF4 qua bugs
Weer wat nieuwe (?) screenshots van project cars. Plus wat info.
http://www.dualshockers.c...-competitive-with-wheels/
http://www.dualshockers.c...-competitive-with-wheels/
Van mij mogen ze met Battlefield 5 ook wel even een paar jaar wachten, spel uitbrengen als ie dan ook daadwerkelijk AF is (en niet vol met corrupte savegames) en wat minder focus op een bijna filmachtige singleplayer, meer offline-multiplayer gericht zoals in Battlefield 2 zie ik veeeeuuuullll liever. (of voeg het in ieder geval toe als 'classic' modus ofzo)EnzymeNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:09:
Af zal die wel niet zijn. BF3 was ook niet af, BF4 niet, dus denk niet dat BF5 dat opeens wel gaat zijn. Voor mij ook reden genoeg om die niet te gaan kopen. Met Fifa heb ik ieder jaar al genoeg frustraties door EA
Maar ik zal vast weer de enige zijn wat dit laatste betreft
Wat CoD betreft, jullie weten dat de demo van Ghost nu 4 dagen gratis te proberen is toch
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 11:53 ]
Ik zie hem alleen niet op PSN voor PS4.
Hij staat wel in de US storepolopolo150 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:06:
Ik zie hem alleen niet op PSN voor PS4.
Alstublieft, vanaf 18:00 te gebruiken:
Playstation 4 Demo
Playstation 3 Demo
Playstation 4 Demo
Playstation 3 Demo
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 12:22 ]
En Ghosts is ook nog eens 'in de aanbieding' in de Store..
Eerst maar eens kijken of die demo wat is
Eerst maar eens kijken of die demo wat is
Uiteraard.
Maar Call of Duty kennende kun je geen party maken in de demo, en servers browsen kan oom niet dus zal wel lastig worden
Maar Call of Duty kennende kun je geen party maken in de demo, en servers browsen kan oom niet dus zal wel lastig worden
Ga hem dit weekend ook maar weeris spelen. Heb hem alweer doorverkocht, maar paar potjes domination kan best vermakelijk zijn. Moet ook tomb raider nog uitspelen voor watch dogs in de brievenbus ligt. Volgende week hele week vrij en vrouw in het buitenland. Nolifen kan beginnen
YouTube: EVE: VALKYRIE FANFEST 2014 PRE-ALPHA GAMEPLAY
EVE: Valkyrie komt dus ook naar de PS4 en Morpheus. Dat wist ik niet, en volgens mij is dat ook best uniek. Alleen PC & Oculus en PS4 & Morpheus dus.
EVE: Valkyrie komt dus ook naar de PS4 en Morpheus. Dat wist ik niet, en volgens mij is dat ook best uniek. Alleen PC & Oculus en PS4 & Morpheus dus.
Als ik een screenshot maak op mijn PS4 en ik upload deze op Facebook met de privacy-instelling 'Alleen ik', dan zijn vervolgens al mijn berichten die ik vanaf dat moment op Facebook plaatst ingesteld op 'Alleen ik'.
Ik had verwacht dat die instelling alleen zou gelden voor die ene screenshot, maar de PS4 wijzigt er gewoon mijn totale instellingen van mijn account mee.
Hebben meer mensen dit?
Ik had verwacht dat die instelling alleen zou gelden voor die ene screenshot, maar de PS4 wijzigt er gewoon mijn totale instellingen van mijn account mee.
Hebben meer mensen dit?
Verwijderd
Heb ik ook.DarkElement schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:31:
Als ik een screenshot maak op mijn PS4 en ik upload deze op Facebook met de privacy-instelling 'Alleen ik', dan zijn vervolgens al mijn berichten die ik vanaf dat moment op Facebook plaatst ingesteld op 'Alleen ik'.
Hebben meer mensen dit?
Tip : Gebruik een USBstick.
Dat is wel handig inderdaad maar hoort Sony dit niet te fixen?
-edit-
Nvm. Dit is een Facebook "issue"
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 02-05-2014 13:34 ]
HDCP zou nu toch niet meer hoeven gezien het feit dat er nu een optie is in firmware 1.70 op HDCP uit te zetten??? Of zie ik iets over het hoofd?AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:46:
ja geen probleem DVI is HDMI zonder geluid, zijn genoeg verloopkabels voor. Alleen moet je wel ff oppassen of je tv HDCP ondersteund als ie dat niet doet werken dingen als Netflix en Bluray niet. Voor games kan je het sinds laatste update uitzetten en zouden dus probleemloos moeten werken.
Als je HDCP uit zet werkt Blu-ray en Netflix niet meerdangerpaki schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:18:
[...]
HDCP zou nu toch niet meer hoeven gezien het feit dat er nu een optie is in firmware 1.70 op HDCP uit te zetten??? Of zie ik iets over het hoofd?
Als je een monitor/tv gebruikt die geen HDCP ondersteunt, dan moet je dus HDCP uitzetten op de PS4. Hierdoor zullen Blu-ray films en Netflix e.d. niet werken.
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 02-05-2014 16:22 ]
Verwijderd
Wellicht tijd voor een DriveClub topicAtlAntA schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:52:
Hier zijn 5 landen waar zowiezo geraced kan worden.
Chile:
YouTube: Drive Club Timelapse Chili Audi R8
Norway:
YouTube: Driveclub - Norway Impact
Scotland:
YouTube: Driveclub E3 2013 Scotland Gameplay Cam)
India:
YouTube: Driveclub - India Stampede Gameplay | PS4
Canada:
YouTube: DRIVECLUB - Gamescom Demo - PS4 Gameplay (1080p) 2/4
In de Plus versie kunnen we in 1 land terecht. Simpele rekensom: maximaal 20% van de game is de plus versie.
Voor mij persoonlijk hoeft dat niet. Ik ben al wel klaar met dit spel. Ga de "gratis" versie wel proberen natuurlijk.
Verwijderd
Heb even een klein vraagje over het kijken van streams op sites als twitch edg via de playstation browser. Krijg de laatste tijd namelijk meldingen bij het aanzetten van de streams dat er niet voldoende free memory is, om vervolgens uit de stream te worden geboot. Heb momenteel nog 200gb vrij geheugen dus leek me sterk dat dit niet voldoende zou zijn om video's te streamen, m'n internet connectie kan het in ieder geval ook niet aan liggen. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Heb net ook even de Call of Duty demo gespeeld en blijf het net zo "saai" vinden nog toen ik het bij Sony in Schiphol speelde. Nu met meer spelers in de lobby en meer Europese spelers vind ik het not steeds geen 55 eu waard. Dan kan je net zo goed Blacklight Retribution spelen, wat free to play is.
@Contrarian: Je haalt twee dingen door elkaar, RAM geheugen (de boosdoener in dit verhaal) en opslaggeheugen.
PS4 is gewoon bagger als het gaat om video kijken. Op mijn laptop met 8 GB geheugen kan ik makkelijk multitasken maar op de PS4 met hetzelfde geheugen kan niet fatsoenlijk Uitzending Gemist afspelen. Wat helpt is om de PS4 opnieuw op te starten en maar 1 tabblad aan te hebben in de PS4 browser. Maar beter is het om Twitch via een andere manier te bekijken. Ik gebruik de Chromecast hiervoor en werkt perfect
@Contrarian: Je haalt twee dingen door elkaar, RAM geheugen (de boosdoener in dit verhaal) en opslaggeheugen.
PS4 is gewoon bagger als het gaat om video kijken. Op mijn laptop met 8 GB geheugen kan ik makkelijk multitasken maar op de PS4 met hetzelfde geheugen kan niet fatsoenlijk Uitzending Gemist afspelen. Wat helpt is om de PS4 opnieuw op te starten en maar 1 tabblad aan te hebben in de PS4 browser. Maar beter is het om Twitch via een andere manier te bekijken. Ik gebruik de Chromecast hiervoor en werkt perfect
[ Voor 57% gewijzigd door polopolo150 op 02-05-2014 18:09 ]
Die demo is best leuk 
Eerste potje meteen 18-5, zo'n hond is best handig
Maar 55 euro is COD niet waard. Kan niet zeggen dat BF4 dat wel is, al speelt het sinds kort prima.. Mag ook wel een keer....
Eerste potje meteen 18-5, zo'n hond is best handig
Maar 55 euro is COD niet waard. Kan niet zeggen dat BF4 dat wel is, al speelt het sinds kort prima.. Mag ook wel een keer....
Oh, laten we CoD maar niet vergelijken met BF4
Vergelijking kun je prima maken hoor
Kan je niet in HD uploaden naar youtube vanaf een mobiel apparaat?
Heb een hele mooie clip gemaakt(van BF4
), die dus via Facebook in HD gedownload kan worden, maar als je m dan naar youtube upload en HD selecteert, is het uiteindelijk maar 360p? 
Dan ziet het er niet uit en heeft het weinig effect meer,,,
Moet denk ik toch maar via USB en PC, want het origineel is 100mb, bij facebook 58mb, en bij youtube nog maar 5mb
Kan je niet in HD uploaden naar youtube vanaf een mobiel apparaat?
Heb een hele mooie clip gemaakt(van BF4
Dan ziet het er niet uit en heeft het weinig effect meer,,,
Moet denk ik toch maar via USB en PC, want het origineel is 100mb, bij facebook 58mb, en bij youtube nog maar 5mb
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 02-05-2014 18:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]