Holy shit, hoe wreed lijkt me dit met een VR headset. Ik heb WC Prophecy helemaal kapot gespeeld vroeger. Vette shit.Trishul schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:24:
YouTube: EVE: VALKYRIE FANFEST 2014 PRE-ALPHA GAMEPLAY
EVE: Valkyrie komt dus ook naar de PS4 en Morpheus. Dat wist ik niet, en volgens mij is dat ook best uniek. Alleen PC & Oculus en PS4 & Morpheus dus.
Dat lijkt me wel een goede toepassing voor VR inderdaad
. Alleen het hele space shooter gebeuren heeft me nooit echt getrokken. Recent Strike Suit Zero bijvoorbeeld, dat zag er ook maar matig uit.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Had ik eerst ook, gewoon even geduld dan word ie vanzelf 720p, en anders van je PS4 op USB pleuren en van daaruit naar Youtube dan moet het prima werken.dutchgio schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:44:
Vergelijking kun je prima maken hoor![]()
Kan je niet in HD uploaden naar youtube vanaf een mobiel apparaat?
Heb een hele mooie clip gemaakt(van BF4), die dus via Facebook in HD gedownload kan worden, maar als je m dan naar youtube upload en HD selecteert, is het uiteindelijk maar 360p?
Dan ziet het er niet uit en heeft het weinig effect meer,,,
Moet denk ik toch maar via USB en PC, want het origineel is 100mb, bij facebook 58mb, en bij youtube nog maar 5mb
Kijk ik nu nog eens, kan ik wel ineens HD selecterenDarkElement schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:26:
[...]
Had ik eerst ook, gewoon even geduld dan word ie vanzelf 720p, en anders van je PS4 op USB pleuren en van daaruit naar Youtube dan moet het prima werken.
Een beetje laat, maar evengoed nog wil ik vragen, welke PP gebruik je dan? 6 of CC (7)?ASNNetworks schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:35:
[...]
Hmm nooit last gehad van Premiere Pro met geen enkele video met audio... Gebruik het al een paar jaar voor editing. Misschien een tip: split de audio van de video. Dan kan je de audio los editen/knippen etc.
Vaak ontstaan zulke fouten bij de Sequence instellingen. Je moet altijd match sequence doen wanneer je een video wil editen, anders gaat hij alles on the fly converteren en dan kan je dus zulke fouten krijgen.
6 Vroeg me namelijk altijd of ik wilde matchen, CC doet dat niet. Ik denk namelijk dat die bug waar ik nu last van heb niet in 6 zit, maar wel in CC. Je zou kunnen zeggen, doe dan een stapje terug, maar dat kan ook niet, want dan heb ik weer last van een bug die geen audio geeft bij MT2S/MTS.
Ik vind het echt kutsoftware, maar kan helaas niet met iets anders overweg...
Het begint altijd met 50 keer kansloos dood gaan en in je rug geschoten worden.DarkElement schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:50:
Net even de demo van Call of Duty Ghosts gespeeld maar online shooters zijn echt niet zo mijn ding moet ik toch maar weer concluderen
Dan weet je ongeveer waar de vijand spawt en welke routes ze lopen.
Daarna kun je pas mee gaan doen en hopelijk een sneaky kill maken.
Zo gaat het bij mij dan
PSN: Space-o-saurus
heb de cod demo game gespeeld maar na iedere respawn steeds de eerste seconden last van lag of frame drops, daarna gaat het weer vloeiend.
meer mensen dit?
spel viel overigens niet tegen speelt makkelijker weg als bf4. ziezo is een fps wel wennen als je al 15 jaar op de pc speelt.
meer mensen dit?
spel viel overigens niet tegen speelt makkelijker weg als bf4. ziezo is een fps wel wennen als je al 15 jaar op de pc speelt.
[ Voor 29% gewijzigd door P33R op 03-05-2014 09:52 ]
Gister in een speelgoedzaak in goch duitsland geweest daar was de ps4 plus killzone en 2 controllers 499 !
Weet niet of hij inmiddels goed leverbaar is in nederland?
Weet niet of hij inmiddels goed leverbaar is in nederland?
Er zijn screens gelekt van een nieuwe exclusieve game van from software en Sony. Working titel: Project Belast. Screens zien er goed uit. Lijkt een sark fantasy game te worden in de stijl van demon's souls. Main character heeft een hoed op met lange cowboy machtige regenjas en heeft iig een shotgun als wapen. De thread op neogaf is helemaal los gegaan:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=812089&page=100000

Meer screenshots en hype op de neogaf pagina.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=812089&page=100000

Meer screenshots en hype op de neogaf pagina.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dat dus. Ik durf niet eens serieus aan een shooter te beginnen op de ps4 (lees: console) omdat ik mezelf op de pc best goed vond en dat nu niet meer lukt.P33R schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:50:
heb de cod demo game gespeeld maar na iedere respawn steeds de eerste seconden last van lag of frame drops, daarna gaat het weer vloeiend.
meer mensen dit?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ghosts heeft sinds de release last van van framedrops en lag.P33R schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:50:
meer mensen dit?
Maar het is nog steeds niet gepatcht
Verwijderd
Console is voor mij bij uitstek het platform om SP te spelen van bf, kz, cod etc. Mbt de MP hou ik het ook levert bij de pc.
Waarschijnlijk heb je gemist dat de MOH franchise de nek om is gedraaid. Er zal geen nieuwe MOH komen!dutchgio schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:21:
Dit jaar geen Battlefield, want Medal Of Honor is weer aan de beurt....
Dat belooft ook niet veel goeds gezien de vorige MOH, Warfighter. Doet niet onder voor BF4 qua bugs
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Iets met tegenvallende verkopenJackal131 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:01:
[...]
Waarschijnlijk heb je gemist dat de MOH franchise de nek om is gedraaid. Er zal geen nieuwe MOH komen!
Maar goed, geloof niet dat het schrapen van MoH de komst van een nieuwe BF bespoedigt.
Nogmaals, laten ze eerst BF4 maar eens op een stabiel niveau brengen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Killzone toch wel rap uitgespeeld. Goeie game.
Eens kijken of iemand wil ruilen met een andere game
Eens kijken of iemand wil ruilen met een andere game
Toch maar een 2e run Infamous gedaan op Expert. Moest toch evil karma doen.
Maar zelfs op Expert vond ik het helemaal niet moeilijk...
Maar zelfs op Expert vond ik het helemaal niet moeilijk...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Oh, dat heb ik gemist danJackal131 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:01:
[...]
Waarschijnlijk heb je gemist dat de MOH franchise de nek om is gedraaid. Er zal geen nieuwe MOH komen!
Ben benieuwd of EA dan nog wel met een multi-platform shooter komt dit jaar... Titanfall 2?
Een nieuwe Battlefield komt pas eind volgend jaar, mag toch hopen dat ze wel wat hebben geleerd van der problemen die ontstaan als je en game te vroeg uit brengt.... Sinds die betere servers van wat een paar werken terug is aangekondigd is het goed speelbaar.
Verwijderd
Playstation store en andere dingen laden niet meer, blauw scherm blijft het staan zonder vast te lopen. Meer last van?
Echter kan je die alleen spelen tijdens bepaalde promotiesVerwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:42:
Na een tijdje doet hij het weer, kilzone shadow fall staat nu bij mij gratis te downloaden volledige game
Tip: verwijder de game. Je kan toch alleen de multiplayer spelen (bepaalde datums) en die is ruk
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Vandaag een beetje op de gok Bound by Flame gekocht maar valt tot nu toe niet tegen
Huh is die al uit dan?Donnie Darko schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:55:
Vandaag een beetje op de gok Bound by Flame gekocht maar valt tot nu toe niet tegen
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja dat weet ik, vandaar dat ik het vroeg omdat hij zegt dat de game nog niet tegen valt. Dan ga ik ervan uit dat hij het ook gespeeld heeft, dus niet alleen trailers/previews.
Game is hier al sinds vrijdag te koop. Ik speel hem ook al!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Oh vandaar. Embargo-brekende winkels dus..
Een week voor tijd is nog best wat, al is het geen titel als GTA waar de regels behoorlijk streng zijn m.b.t. Embargo's en lekken, al ging dag ook niet overal goed.
Een week voor tijd is nog best wat, al is het geen titel als GTA waar de regels behoorlijk streng zijn m.b.t. Embargo's en lekken, al ging dag ook niet overal goed.
Bij Gamemania ligt ie ook in de winkels, als het goed is voor 59,99dutchgio schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:23:
Oh vandaar. Embargo-brekende winkels dus..![]()
ja hij is inderdaad gewoon bij gamemania en anders winkels (o.a. Gameshop) al te koop, staat ook gewoon op de gamemania website dat hij nu verkrijgbaar is.Trishul schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:43:
[...]
Bij Gamemania ligt ie ook in de winkels, als het goed is voor 59,99
Daarnaast had ik volgens mij duidelijk gezegd dat ik hem op de gok had gekocht, eigenlijk op basis van wat previews.
[ Voor 16% gewijzigd door Donnie Darko op 03-05-2014 18:23 ]
Ik heb CC/7, had hiervoor 6. Ik importeert altijd mn bestanden en selecteer er een. Rechtsklik en dan create sequence from file. Dan open je een nieuwe sequence op basis van de video.Verstekbakker schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 03:43:
[...]
Een beetje laat, maar evengoed nog wil ik vragen, welke PP gebruik je dan? 6 of CC (7)?
6 Vroeg me namelijk altijd of ik wilde matchen, CC doet dat niet. Ik denk namelijk dat die bug waar ik nu last van heb niet in 6 zit, maar wel in CC. Je zou kunnen zeggen, doe dan een stapje terug, maar dat kan ook niet, want dan heb ik weer last van een bug die geen audio geeft bij MT2S/MTS.
Ik vind het echt kutsoftware, maar kan helaas niet met iets anders overweg...
Is dat niet hetzelfde als het bestand gewoon naar de timeline/werkblad/sequence dinges slepen?ASNNetworks schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:48:
[...]
Ik heb CC/7, had hiervoor 6. Ik importeert altijd mn bestanden en selecteer er een. Rechtsklik en dan create sequence from file. Dan open je een nieuwe sequence op basis van de video.
Zojuist Killzone Shadowfall uitgespeeld, niet echt mijn game hoewel ik wel van FPS houd. Het einde had ik niet zien aankomen
.
Nu kijken of iemand hem will ruilen voor Infamous.
Nu kijken of iemand hem will ruilen voor Infamous.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Zoveel potentie zat er in KZ Shadowfall, maar helaas ... En ik ben echt een fan van het genre maar hier hadden ze veel meer uit kunnen en moeten halen.
Probeer "Stick it to the man" the delen met een ander account op mijn PS4, echter werkt het menu van de game niet zodra ik van account switch. Volgens de Sony FAQ zijn gratis PS plus games gewoon deelbaar op de "primary" console met andere accounts.
Mijn account heeft PS plus. Console is primary.
Account van mijn vriendin heeft geen plus.
Ps4 als primary instellen heeft verder geen invloed. Ik kan op haar account geen "new game" selecteren.
Doe ik iets verkeerd, of kan men dergelijke games toch niet delen?
Ps4 als primary instellen heeft verder geen invloed. Ik kan op haar account geen "new game" selecteren.
psn: lupusergo
Ik heb hetzelfde met trials fusion die ik uit de us store heb gekocht. Als ik vanuit het account van mijn vrouw de game compleet afsluit (ps knop ingedrukt houden, applicaties sluiten oid) en dan opstart werkt het wel. Dat al eens geprobeerd? Het blijven indie games die geen groot bèta test team tot hun beschikking hebben.C4D schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:33:
Probeer "Stick it to the man" the delen met een ander account op mijn PS4, echter werkt het menu van de game niet zodra ik van account switch. Volgens de Sony FAQ zijn gratis PS plus games gewoon deelbaar op de "primary" console met andere accounts.
Vanavond Infamous SS uitgespeeld, toch wel een erg vette game, ik snap niet waarom die games geen hogere cijfers heeft gekregen. Het speelt lekker weg, de powers zien er goed uit, het verhaal is ok voor een game, en grafisch is het een zeer mooie game misschien zelfs wel mooier dan killzone en dat voor een open wereld game.
Ik heb hem uitgespeeld op op good en alle gebieden voor 100% uitgespeeld, toch besloten hem op marktaats te zetten want ik ga het verhaal niet overnieuw doen op evil. En om de game nou alleen te bewaren omdat hij grafisch zo mooi is is ook weer zo wat
Ik heb hem uitgespeeld op op good en alle gebieden voor 100% uitgespeeld, toch besloten hem op marktaats te zetten want ik ga het verhaal niet overnieuw doen op evil. En om de game nou alleen te bewaren omdat hij grafisch zo mooi is is ook weer zo wat
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Werkt helaas ook niet. Wss een bug.AtlAntA schreef op zondag 04 mei 2014 @ 00:06:
[...]
Ik heb hetzelfde met trials fusion die ik uit de us store heb gekocht. Als ik vanuit het account van mijn vrouw de game compleet afsluit (ps knop ingedrukt houden, applicaties sluiten oid) en dan opstart werkt het wel. Dat al eens geprobeerd? Het blijven indie games die geen groot bèta test team tot hun beschikking hebben.
Verwijderd
ik zat met hetzelfde maar ben toch een 2e run op evil gaan doen, en wow! zoveel vetter dan good!Chaoss schreef op zondag 04 mei 2014 @ 01:11:
Vanavond Infamous SS uitgespeeld, toch wel een erg vette game, ik snap niet waarom die games geen hogere cijfers heeft gekregen. Het speelt lekker weg, de powers zien er goed uit, het verhaal is ok voor een game, en grafisch is het een zeer mooie game misschien zelfs wel mooier dan killzone en dat voor een open wereld game.
ik zou het een uurtje proberen en dan je beslissing maken, want je mist veel dingen die evil met zich meebrengt!
Het viel me trouwens op dat we nu wel een melding op het scherm krijgen als iemand een party start. Dat was pre 1.70 niet afaik.
Edit : psn down?
[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 04-05-2014 10:33 ]
Ik vond Infamous SS ook heel gaaf en erg mooi. Wat mij wel erg tegen stond is de herhalings factor in de opdrachten die je moest doen om de gebieden vrij te spelen. De verschillende superkrachten vond ik wel erg gaaf.
Er komen wel meer meldingen nu, kan je ook allemaal aan en uitzetten nu in de instellingen. Ik kan via de browser op mijn PC gewoon in de store. (als je dat bedoelde)AtlAntA schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:14:
Het viel me trouwens op dat we nu wel een melding op het scherm krijgen als iemand een party start. Dat was pre 1.70 niet afaik.
Heb dat hier even getest, en met beide games geen problemen, werken probleemloos op een andere (Plusloze) account. Gewoon incl menu's en alles.C4D schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:33:
Leuke game is dat trouwens met een hele vette soundtrack en veel LittleBigPlanet trekjes
[ Voor 50% gewijzigd door DarkElement op 04-05-2014 11:16 ]
Verwijderd
Sinds de laatste update heb ik last van dat het beeld 1x flikkert en het geluid voor een paar seconden weg is.
Dit heb ik als ik een spel speel maar ook als ik gewoon op het home screen ben.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Mooi spel inderdaad! Begint wat sloom, vind ik, maar als je eenmaal wat snellere powers hebt is het echt meesterlijkChaoss schreef op zondag 04 mei 2014 @ 01:11:
Vind die dialogen ook grappig, top spel wat mij betreft
Haters everywhere but I don’t really care
Leuk spel idd, in mijn optiek leuke humor.DarkElement schreef op zondag 04 mei 2014 @ 11:09:
[...]
Er komen wel meer meldingen nu, kan je ook allemaal aan en uitzetten nu in de instellingen. Ik kan via de browser op mijn PC gewoon in de store. (als je dat bedoelde)
[...]
Heb dat hier even getest, en met beide games geen problemen, werken probleemloos op een andere (Plusloze) account. Gewoon incl menu's en alles.
Leuke game is dat trouwens met een hele vette soundtrack en veel LittleBigPlanet trekjes
Is de PS4 als primary ingesteld op alle accounts? Zelfde regio?
Net "Stick to the man" even gespeeld, tegen mijn verwachtingen in is het wel een leuk spel met erg veel humor, komt op mij over als een kruising tussen Sam & max en LBP.
Kan het iedereen aanraden om de game in ieder geval te proberen ook als je sceptisch bent of het je niets lijkt want het heeft mij aangenaam verrast.
Kan het iedereen aanraden om de game in ieder geval te proberen ook als je sceptisch bent of het je niets lijkt want het heeft mij aangenaam verrast.
Ja hier heb ik ook last van. Dacht eerst dat het aan mijn hdmi kabel lag (kabelbreukje ofzo). Maar ben dus blijkbaar niet de enige. Heb het even opgezocht. Je kunt proberen om diepe-kleurenuitvoer uit te zetten. Sommige melden dat dit het probleem oplost. http://community.us.plays...ate-for-PS4/td-p/43465168Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 11:52:
Sinds de laatste update heb ik last van dat het beeld 1x flikkert en het geluid voor een paar seconden weg is.
Ga het nu zelf ook testen.
[ Voor 21% gewijzigd door EnzymeNL op 04-05-2014 14:18 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Ik had dat probleem ook en die instelling heeft het probleem bij mij verholpen.
Ik heb ook last van die flikkeringen na 1.7 Als de PS4 een tijdje aanstaat stopt het weer ... wel irri inderdaad.
GamiQ, de game notes app met game maps!
http://www.eurogamer.net/...anced-warfare-on-xbox-one
Duimen dat de PS4 versie weer op 1080p @ 60fps draait. En geen rare fratsen zoals bij Ghosts dat er framerate issues ontstaan doordat de PS4 zo nu en dan over de 60fps gaat.
Duimen dat de PS4 versie weer op 1080p @ 60fps draait. En geen rare fratsen zoals bij Ghosts dat er framerate issues ontstaan doordat de PS4 zo nu en dan over de 60fps gaat.
Zelf geen problemen met diepe-kleuruitvoer.-SaveMe- schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:54:
Ik heb ook last van die flikkeringen na 1.7 Als de PS4 een tijdje aanstaat stopt het weer ... wel irri inderdaad.
Diepe kleuren uitvoer? Je bedoelt de rgb settings? De flikkeringen *kunnen * worden verholpen door die settings te togglen.
Hier ook mensen die steeds in de ochtend de melding krijgen dat de upload van je savegames is mislukt?
Verwijderd
Heb ik ook last van.Verstekbakker schreef op zondag 04 mei 2014 @ 16:57:
Hier ook mensen die steeds in de ochtend de melding krijgen dat de upload van je savegames is mislukt?
Jep dat krijg ik ook regelmatig, met name mijn savegames van Infamous Second Son.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Volgens Google zit die bug er dus in sinds 1.70. Hopelijk komt er snel een fix, want zonder auto-upload is je savegame natuurlijk niet veilig.
Ik keek ook even of mn PS4 save files uploadt of niet, en ik zie dat hij al een enige tijd niks heeft geüpload. Ik probeerde een handmatige upload, kreeg ik de melding dat mn online storage vol zat:S Kijk ik even naar alle online save files, zie ik NBA2K14 500+MB en FIFA14 300+MB
Allemaal squad files en weet ik het... gelijk alles maar verwijderd van Fifa en NBA in de online opslag. Zo gaan ze idd snel vol zitten als hij nooit oude bestanden verwijderd (squad updates etc). Heb voor Fifa en NBA de auto-upload gelijk maar uitgezet. Die gaan toch allemaal via de server.

Allemaal squad files en weet ik het... gelijk alles maar verwijderd van Fifa en NBA in de online opslag. Zo gaan ze idd snel vol zitten als hij nooit oude bestanden verwijderd (squad updates etc). Heb voor Fifa en NBA de auto-upload gelijk maar uitgezet. Die gaan toch allemaal via de server.
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 04-05-2014 20:14 ]
Zojuist voor de derde keer dat mijn PS4 discs blijft uitspugen.. Ik kan het oplossen door de PS4 recht op te zetten en de stroom eraf te halen, maarja..
Volgende week maar eens Sony bellen, dat wordt opsturen ben ik bang
. Meer mensen last van dit probleem, zoja ook al vaker gehad?
Volgende week maar eens Sony bellen, dat wordt opsturen ben ik bang
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Zijn er al Tweakers die Rayman Legends platinum hebben? Ik moet alleen die final level of awesomeness nog. Als ik elke dag alle challenges goud haal (lukt in 80% vd gevallen wel) moet ik nog bijna 3 maanden. Elke dag... ;-)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Net Stick to the man uitgespeeld...in 1 dag maar wel zo'n 8 uren over gedaan... Heb ik toch nog wat aan mijn PS+ abbo
8 uur? Das wel erg lang. Ben nu bij chapter 8 en heb in totaal 2 uur gespeeld. Dacht dat het spel maar tot chapter 10 ging.
Maar het is wel de eerste PS game die ik ga uitspelen.
Maar het is wel de eerste PS game die ik ga uitspelen.
Mensen die even willen spieken naar Bound By Flame ik ben op dit moment even aan het streamen: http://www.twitch.tv/amazingpaper.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik zie anders nog genoeg mensen online!vwat schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:47:
Is PSN down? Kan Battlefield niet opstarten.
Meer mensen met dit probleem?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb hem nu op 93% trophy's.spaceboy schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:31:
Zijn er al Tweakers die Rayman Legends platinum hebben? Ik moet alleen die final level of awesomeness nog. Als ik elke dag alle challenges goud haal (lukt in 80% vd gevallen wel) moet ik nog bijna 3 maanden. Elke dag... ;-)
Alleen 1 miljoen lums en Final level op awesomeness moet ik nog.
Maar doe er eigenlijk niets mee mee. Stiekem wel zonde nu ik zo dicht bij platinum trophy zit maar toch, dit gaat gewoon enorm veel tijd kosten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens dit artikel is dat een bekend probleem bij sommigen sinds update 1.70: http://www.dualshockers.c...mware-update-coming-soon/Tiwazz schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:07:
Zojuist voor de derde keer dat mijn PS4 discs blijft uitspugen.. Ik kan het oplossen door de PS4 recht op te zetten en de stroom eraf te halen, maarja..
Volgende week maar eens Sony bellen, dat wordt opsturen ben ik bang. Meer mensen last van dit probleem, zoja ook al vaker gehad?
Of opsturen of wachten op de bugfixes dus denk ik.
NFS: Rivals is trouwens voor mij de verborgen juweel in de lauch line-up van de PS4
[ Voor 18% gewijzigd door Trishul op 05-05-2014 00:58 ]
Probeer eerst dit eens, je garantie verloopt er niet door:Tiwazz schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:07:
Volgende week maar eens Sony bellen, dat wordt opsturen ben ik bang. Meer mensen last van dit probleem, zoja ook al vaker gehad?
https://support.us.playst...nually-eject-a-stuck-disc
Het schroefje waar het over gaat in dit artikel moet je vast draaien, grote kans dat je PS4 daarna geen discs meer uitspuugt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Weet je zeker dat je PS4 niks aan het downloaden is ?solique schreef op maandag 05 mei 2014 @ 08:55:
Deze week maar eens met Sony bellen.
Blijf grafische problemen houden, zelfs na laatste patch.
Mijn PS4 was games updates aan het downloaden en ook de update 1.70 en toen kon ik Fifa14 niet spelen.
de game draaide op denk ik 15 FPS, toen heb ik de game afgesloten en alle updates geinstalleerd en sommige geannuleerd en toen draaide alles weer als een zonnetje
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zo ik heb Xbox One thumbsticks besteld om op mijn DS4 te plaatsen, ben benieuwd of dat fijner zal zijn.
PSN: Alvanosa
Nee, ligt het niet aan al van alles getest.Pykow schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:34:
[...]
Weet je zeker dat je PS4 niks aan het downloaden is ?
Mijn PS4 was games updates aan het downloaden en ook de update 1.70 en toen kon ik Fifa14 niet spelen.
de game draaide op denk ik 15 FPS, toen heb ik de game afgesloten en alle updates geinstalleerd en sommige geannuleerd en toen draaide alles weer als een zonnetje
Ontvang bij de in-game filmpjes bij Infamous soort wolken/artifacts alsof de refresh niet gehaald kan worden, zelfde krijg ik bij Dead Nation in het in-game filmpje.
Bij alle games in-game zelf 0,0 last er van, heel vaag.
Kreeg een error toen ik het levertijden e.d. topic probeerde te openen, dus vandaar hier mijn vraag; is er al bekend wanneer de PS4 'normaal' leverbaar is?
Dit is niet te zeggen; soms liggen er stapels in de winkels, zo krijgen ze weken niets geleverd.nl.mark schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:24:
Kreeg een error toen ik het levertijden e.d. topic probeerde te openen, dus vandaar hier mijn vraag; is er al bekend wanneer de PS4 'normaal' leverbaar is?
Shops in de gaten houden is de enige optie momenteel, of reserveren her en der.
Hij is nu al beter leverbaar toch? En ik verwacht dat rondom de release van Watch_Dogs (23 mei) ook weer een lading beschikbaar komt, zeker icm de game. (een Watch_Dogs bundel dus)nl.mark schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:24:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Is die nog niet normaal leverbaar? Heb hem al vaak genoeg in de winkel zien liggen.nl.mark schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:24:
[ Voor 12% gewijzigd door Ruben0s op 05-05-2014 11:28 ]
Dat topic is omgebouwd naar het ps4 kroeg topic.nl.mark schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:24:
Ow wacht, Infamous draait bij mij ook niet echt helemaal soepel.solique schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:17:
[...]
Nee, ligt het niet aan al van alles getest.
Ontvang bij de in-game filmpjes bij Infamous soort wolken/artifacts alsof de refresh niet gehaald kan worden, zelfde krijg ik bij Dead Nation in het in-game filmpje.
Bij alle games in-game zelf 0,0 last er van, heel vaag.
ik denk dat veel games nog geoptimaliseerd moeten worden voor de nieuwe consoles.
Gta5 voor pc gespot. Naja de steam key dan. Zou me niks verbazen als dan de current gen versies ook komen.
http://www.simplycdkeys.c...cdkeys_home_product_panel
Vrienden hebben zelfde game, nergens last van.Pykow schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:53:
[...]
Ow wacht, Infamous draait bij mij ook niet echt helemaal soepel.
ik denk dat veel games nog geoptimaliseerd moeten worden voor de nieuwe consoles.
Maar heb hetzelfde ook in dead nation.
Bij andere games moet ik nog testen, verder alleen psn+
19 september 2014...AtlAntA schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:14:
Gta5 voor pc gespot. Naja de steam key dan. Zou me niks verbazen als dan de current gen versies ook komen.
Als ie eenmaal voor de PC komt pakken ze de Xbox One en PS4 ook wel mee
Games for windows staat er rechtsboven.AtlAntA schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:14:
dat bestaat niet meer, die zijn er mee gestopt.
Als GTA5 werkelijk op 19 september moet uitkomen dan zou Rockstar de game nu wel aangekondigd moeten hebben, anders uiterlijk deze maand nog.
Inderdaad. Zou me eerlijk gezegd ook niks verbazen als rockstar en Sony hebben afgesproken de game in de spotlight te zetten icm playstation Now. Maar ik hoop echt op een volwaardige current gen versie.Trishul schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:21:
Als GTA5 werkelijk op 19 september moet uitkomen dan zou Rockstar de game nu wel aangekondigd moeten hebben, anders uiterlijk deze maand nog.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat een CD-key verkoper al weet wanneer GTA V komt. Sterker nog, als ik mij niet vergis hadden ze bij G2Play ook een kleine tijd GTA V voor PC te koop. Ze zijn gewoon aan het gissen en misschien is het straks een razendgoeie gok!
Maar ik zou het met een paar emmers zout nemen.
Maar ik zou het met een paar emmers zout nemen.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Playstation NOW BETA Test
Ziet er vet uit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JJfDCPqcbe8]
Ziet er vet uit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JJfDCPqcbe8]
[ Voor 5% gewijzigd door HaskoF op 05-05-2014 13:46 ]
In de webshop van Sony lijken ze op dit moment op voorraad. Je kunt er in ieder geval een in je winkelmandje stoppen. Weet niet hoe het met de levertijden zit daar.
Hoeft niet. Rockstar kan een aankondiging voor dusdanig vroeg nog achterwege laten voor E3. Bijv. als spotlight announcement bij Sony of Microsoft.Trishul schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:21:
Correct me if im wrong, maar Rockstar is toch nooit aanwezig op de E3?!psychodude schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:31:
[...]
Hoeft niet. Rockstar kan een aankondiging voor dusdanig vroeg nog achterwege laten voor E3. Bijv. als spotlight announcement bij Sony of Microsoft.
Lijkt me meer dat ze het daar net voor/na doen
Ze zijn afaik wel aanwezig maar doen nooit een grote aankondiging daar. Ook geen grote stands of persconferenties.dutchgio schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:38:
[...]
Correct me if im wrong, maar Rockstar is toch nooit aanwezig op de E3?!
Lijkt me meer dat ze het daar net voor/na doen
Touche. Maar dat is al wel weer 8 jaar geleden.
Ik heb hier de Xbox One sticks binnen en inmiddels geplaatst, het is bijna angstig hoe makkelijk ze erin passen.
Het lijkt wel alsof Sony wilde dat we ze uitwisselen
Het lijkt wel alsof Sony wilde dat we ze uitwisselen
Zie dat meerder mensen de sticks wisselen met de xbox one. Is deze echt zoveel fijner? Ik lees juist dat die sticks te los zijn en niet zo fijn.
Ja ik vind ze persoonlijk een stuk fijner, je duim zit in een kuiltje ipv op een bobbeltje.ASNNetworks schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:31:
Zie dat meerder mensen de sticks wisselen met de xbox one. Is deze echt zoveel fijner? Ik lees juist dat die sticks te los zijn en niet zo fijn.
Daardoor is de grip (voor mij persoonlijk) veel fijner.
Zou wat zijn dat dalijk 7 miljoen+ ps4 users allemaal een x1 controller halen voor de stickies 
Dat is nog eens een boost aan sales voor ms
Ga ze zelf ook nog keertje bestellen, heb soms na uurtje last van gladde stickies in games als fifa en Nba.
Dat is nog eens een boost aan sales voor ms
Ga ze zelf ook nog keertje bestellen, heb soms na uurtje last van gladde stickies in games als fifa en Nba.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]