Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
Ik ga misschien alleen de linkerstick vervangen (meest gebruikt), de rechterstick hou ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:40:
[...]

Ja ik vind ze persoonlijk een stuk fijner, je duim zit in een kuiltje ipv op een bobbeltje.
Daardoor is de grip (voor mij persoonlijk) veel fijner.
Hmmm, wil de poging wel wagen, kleine moeite om te openen. Waar heb jij ze besteld? Op eBay vind ik alleen X360 sticks, of custom X1 maar die zijn weer net anders..

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:31:
Zie dat meerder mensen de sticks wisselen met de xbox one. Is deze echt zoveel fijner? Ik lees juist dat die sticks te los zijn en niet zo fijn.
Ga er vanuit dat dat meer met het mechaniek in de controller heeft te maken dan met het opzetstukje zelf ;)
Maar kan wel zo zijn dat de Xbox One sticks langer zijn dan die van de PS4 en dan voelen de sticks ook gelijk wat losser aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
AlphaBlack_NL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:13:
[...]

Ga er vanuit dat dat meer met het mechaniek in de controller heeft te maken dan met het opzetstukje zelf ;)
Maar kan wel zo zijn dat de Xbox One sticks langer zijn dan die van de PS4 en dan voelen de sticks ook gelijk wat losser aan.
Het voelt inderdaad wel een beetje zo, maar je hebt doordat het kuiltje wat dieper is en de kwaliteit van het rubber (naar mijn mening) een stuk beter is wel veel meer grip. d:)b

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:17:
[...]

Thanks! Even bestellen samen met een batterij, kan ik ze gelijk erin zetten tegelijk.
Ik trok het kabeltje van mijn nieuwe accu net stuk (die zat er al in). Dus daar moet ik ook weer een nieuwe voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:13:
[...]

Dus in het eindresultaat liggen de pookjes wat hoger dan in de originele configuratie? Dan is het voor mij helaas geen optie. Mijn duimen zijn nu al te kort om ze fatsoenlijk in het midden van de stickjes te leggen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:43:
[...]

Dus in het eindresultaat liggen de pookjes wat hoger dan in de originele configuratie? Dan is het voor mij helaas geen optie. Mijn duimen zijn nu al te kort om ze fatsoenlijk in het midden van de stickjes te leggen.
Dat weet ik niet zeker hoor! (heb ze zelf nog niet binnen namelijk)

edit:
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/ktub1p6cb/sticks.png
Misch toch wel iets langer.

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 05-05-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:43:
[...]

Klopt. Ze zijn iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:39
dutchgio schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:38:
[...]

Correct me if im wrong, maar Rockstar is toch nooit aanwezig op de E3?!
Lijkt me meer dat ze het daar net voor/na doen
Rockstar doet nog wel eens de nodige announcement via andere platformen. Zoals vorig jaar bijv. nog met GTA V:
YouTube: GTA V PS3 Version Details - E3 2013 Sony Conference

Via de Sony announcement de bundle announcement met PS3.

Ook een GTA V relaunch op next-gen is niet zo'n super announcement welk ze eveneens best op een ander mainstage platform kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:13
Daar waren al eerder geruchten over, maar het wordt dus alsmaar versterkt.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De DLC is desondanks opnieuw eerst een periode exclusief voor de Xbox.
Tja, het is maar waar je voor wilt betalen als Microsoft zijnde. Timed-DLC exclusive voor call of duty... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:58
Ach lekker boeiend wie lead platfrom is in development. Tis een cod game... eerst maar eens wat gameplay zien. En hoe je het ook brengt op een of andere manier heb ik altijd een xbox gevoel bij cod. Dus opzich is die deal van cod en ms wel slim. Geloof dat cod ook beter verkocht op x1 dan ps4 toch ?
Speel zelf geen cods meer, maar deze ziet er op trailer afgaand best redelijk uit. Maar eerst gameplay zien. Mag hopen dat ze eens een goeie singleplayer maken. Multiplayer kan me gestolen worden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

v8power67 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 01:43:
Ach lekker boeiend wie lead platfrom is in development. Tis een cod game... eerst maar eens wat gameplay zien. En hoe je het ook brengt op een of andere manier heb ik altijd een xbox gevoel bij cod. Dus opzich is die deal van cod en ms wel slim. Geloof dat cod ook beter verkocht op x1 dan ps4 toch ?
Speel zelf geen cods meer, maar deze ziet er op trailer afgaand best redelijk uit. Maar eerst gameplay zien. Mag hopen dat ze eens een goeie singleplayer maken. Multiplayer kan me gestolen worden.
Grappig, ik zit juist om een goede multiplayer te wachten, de singleplayer kan mij weer gestolen worden. Ik hoop vooral op echt op verbeteringen, Ghosts was eigenlijk min of meer een enorme mappack t.o.v. het voorgaande deel. Heb in het verleden extreem veel Call of Duty games gespeeld, dit is echter na de laatste twee delen helemaal weg gevloeid. Ik speel het gewoon niet meer, BF4 en Titanfall zijn voor mij de shooters op dit moment, zelfs Killzone kan hier niet aan tippen.

Kortom, ik hoop echt op een nieuwe CoD welke echt een stap vooruit is i.p.v. een versie 1.5 van het voorgaande deel.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 14:40
Dankzij de setting hebben ze iig één verkoop minder, ben die futuristische crap helemaal zat! Wordt tijd voor een WW2 mp Ps4 game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:59:
Wellicht al gepost, maar een sappig gerucht omtrent de nieuwe Call of Duty?

http://gamingbolt.com/cal...e-console-version-insider
Het is niet eens zo een gekke gedachte, van wat je hoort is de PS4 gewoon makkelijker om op te ontwikkelen.

Overigens ben ik eigenlijk stiekem toch wel erg benieuwd naar deze game, er is eigenlijk niet zo heel veel supers op de current-gen console atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Hmm ik snap dat aanhoudende geklaag niet zo mbt te weinig games. Hoeveel kan een mens spelen?
Koop BF4 en AC4 en Lego Marvel en je hebt me toch een pak speeluren waar je u tegen zegt. Je moet nonstop gamen om dit weinig te vinden.. om een andere klacht tegen te gaan, de eerste 2 games geven je echt wel een nextgen gevoel.

Alleen het race genre blijft mijns inziens iets achter momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nieuwe Developer video van Destiny...

En eentje van The Last of Us

[ Voor 72% gewijzigd door Kenny_026 op 06-05-2014 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Geen idee of je mij bedoelde maar ik doelde zelf op de FPS genre daarin vind het zelf nog wel wat tegenvallen.
Met ACIV, Fifa 14, Infamous en Lego Marvel heb ik mij prima vermaakt.

Het is nu wachten op Watch_dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

v8power67 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 01:43:
Ach lekker boeiend wie lead platfrom is in development. Tis een cod game... eerst maar eens wat gameplay zien. En hoe je het ook brengt op een of andere manier heb ik altijd een xbox gevoel bij cod. Dus opzich is die deal van cod en ms wel slim.
Je naam exclusief verbinden aan een grote franchise is altijd slim. Het kost echter altijd een hoop geld. Sony doet nu hetzelfde met Watchdogs, Destiny en andere Ubisoft games.
Geloof dat cod ook beter verkocht op x1 dan ps4 toch ?
volgens vgcharts:
x360 - PS3 (cijfers in miljoenen)
Modern Warfare: 9.04 - 6.43
Black Ops: 14.02 - 12.13
Modern warfare 3: 14.21 - 12.83

Aanzienlijke verschillen inderdaad. In de VS worden steeds de grootste aantallen verkocht wat misschien het verschil kan weergeven aangezien de x360 daar het meest is verkocht. Aantallen in de EU zijn voor de PS3 voor al de voorbeelden hoger. wat wellicht weer te wijten is aan de hoger installed bas in de EU. Ik denk dus dat het hebben van timed DLC geen grote verkoopverschillen gaat opleveren bij gelijke installed bases.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Uhm op de PS4 en X1 is het verschil toch in het voordeel van de PS4? daar had hij het toch over? of lees ik het nu helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Deze heb ik gisteren besteld, ben benieuwd hoe goed ze zijn. :)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 08:14
Ben COD helemaal zat. Vind de Black Ops gedeelte nog wel leuk en speel met name demolition. Die mode zit niet meer in Ghost...dus snel weggedaan. Tevens vind ik het zo enorm arcade met zo ontzettend veel campers dat ik er echt helemaal klaar mee was.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 01:41
Ik dacht dat iemand laatst vroeg naar Dynasty Warriors 8:
Voor €40
http://www.zavvi.nl/games...ete-edition/10921328.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:56
Stick it to the man is toch een vermakelijke game, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.. Ik heb alleen wel last van ruis door het beeld, hebben meer mensen hier last van? Heb Killzone nog eens opgestart en dat is echt haarscherp. Net nog eens met de settings gespeeld maar dat helpt ook niet vraag me dus af of het misschien aan de game ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ilex schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:26:
Stick it to the man is toch een vermakelijke game, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.. Ik heb alleen wel last van ruis door het beeld, hebben meer mensen hier last van? Heb Killzone nog eens opgestart en dat is echt haarscherp. Net nog eens met de settings gespeeld maar dat helpt ook niet vraag me dus af of het misschien aan de game ligt.
Mij niet opgevallen, zag er gewoon goed scherp uit voor een cartoony game,

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
https://www.kickstarter.com/projects/harmonix/amplitude

Remake van Amplitude, voor $20 krijg je een cross-buy code voor de PS3 en PS4 versie. Goal is $775k in 18 dagen, wat een erg hoog bedrag lijkt, maar binnen een dag zitten ze al boven de 135k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik begrijp welke ruis je bedoelt. Deze zie ik ook. Dit heb ik ook bij de eerst PS+ game voor de PS4, Contrast. Wellicht dat dit met upscaling ofzo te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
Remmetje schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Ik begrijp welke ruis je bedoelt. Deze zie ik ook. Dit heb ik ook bij de eerst PS+ game voor de PS4, Contrast. Wellicht dat dit met upscaling ofzo te maken heeft?
Inderdaad bij contrast had ik het ook al was het in iets mindere mate. Bij reguliere games ontbreekt het dus idd alleen bij de indie titels. Blij dat het niet aan mijn ps4 ligt in ieder geval:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Ja dat ligt aan de game heb ik ook maar dat stort niet en is me bijna niet opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
jayesh schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:27:
[...]

Ja dat ligt aan de game heb ik ook maar dat stort niet en is me bijna niet opgevallen
Je moet er inderdaad goed op letten maar helaas stoor ik me wel aan dat soort dingen. Ik heb het inmiddels iets kunnen verminderen door mijn tv settings aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 12:23

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb exact hetzelfde effect. Volgens mij is dit een film grain effect dat ze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mymind* schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:20:
[...]

Ik heb exact hetzelfde effect. Volgens mij is dit een film grain effect dat ze gebruiken.
Inderdaad. Ik denk ook dat dit gewoon by design is en niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42
Psies, dat is gewoon film grain effect, by design dus. Ziet er in SITTM ook wel mooi uit vind ik, past er wel bij. Jammer dat ik de game verder niks aan vind ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vandaar dat het mij niet was opgevallen :P ik had idd geen problemen met het grafsich design van die game.

Paar review van Child of Light beken en die zijn allemaal erg positief, denk dat ik die game maar ga aanschaffen zodat ik mooi de tijd tot Watch Dogs kan overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:17
Bij GameKings zijn ze er ook enthousiast over. Echter verwacht het spel dan weer snel in de PS+ instant game collection... Ik vermaak me nog wel even met BF4. En dan inderdaad los op Watch Dogs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF4 is sinds kort eindelijk goed speelbaar, dus vermaak ik me daar nog wel mee ;)
Die lag toch redelijk stof te happen in de kast.
Nog maar 3 weken tot Watch Dogs.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
dutchgio schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:57:
BF4 is sinds kort eindelijk goed speelbaar, dus vermaak ik me daar nog wel mee ;)
Corrupte saves gepatcht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tik tak, tik tak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zin in ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Denk het niet, onlangs mocht ik weer opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Dan begin ik er ook even niet meer aan. Ze mogen zich de ogen wel uit de kop schamen dat dat nog steeds niet is verholpen.

[ Voor 51% gewijzigd door DarkElement op 06-05-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
ik speel het ook alleen maar online...:D wel jammer, want wil graag de SP uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Eind mei wordt goed :). Watch Dogs en Mario Kart 8. Gaat een druk weekend worden die 1e dagen na release :p. Nu nog mijn tijd tussen de 2 games een beetje weten te verdelen, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wel ja... 3 weken aftellen is heel lang >:)
Moet ik me al zorgen maken nu Watch Dogs besteld bij de Wehkamp op levertijd "meer dan 5 weken" staat?
Ook bieden geen enkele game meer aan lijkt het, alleen de controller...? :? staan er inmiddels weer bij, site laadde een paar uur terug waarschijnlijk gewoon niet goed :>

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 06-05-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 23:42
Heb je vanmiddag misschien nog geprobeerd te spelen?

Tot 12.00 uur was alles 'perfect'. Tegen 12.30 besloot Dice de servers te gaan restarten en vanaf die tijd is het weer feest, wat de lag betreft.

Kan echt niet wachten op Watch-Dogs. Dan kan BF4 weer een mooi poosje achter slot en grendel.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:14

On_E

Housemusic

Ik weet niet hoe je qua tijd zit maar de SP van BF4 is echt in 3-4 uur uit te spelen.
Een middag/avond eraan besteden en klaar is kees.

De save raakt pas corrupt als je tussendoor MP gaat spelen dacht ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m volgens mij ook maar 1 keer gespeeld. Wel meteen het einde gezien dus die speel je zo in 1 keer uit :+ stelt verder ook niet heel veel voor...
Daarna ook niet meer aangeraakt.

Lagg lijkt inderdaad een beetje terug te komen. Voordat ze bedachten dat het herstarten van die servers een goed idee was, was het beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:45:
[...]

Dat wel ja... 3 weken aftellen is heel lang >:)
Moet ik me al zorgen maken nu Watch Dogs besteld bij de Wehkamp op levertijd "meer dan 5 weken" staat?
Ook bieden geen enkele game meer aan lijkt het, alleen de controller...? :? staan er inmiddels weer bij, site laadde een paar uur terug waarschijnlijk gewoon niet goed :>
Ach ik heb hem bij de NeckerMann besteld (want ik had een bon gekregen van 35,- tijdens het Xbox One voor 359,- gezever) dus ik verwacht hem ook niet op de release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'n gratis online demo actie van COD ghosts bevestigd gelukkig mijn keuze alleen maar om hem niet te kopen! mijn god wat een draak van een spel. mw2 was hetzeflde en nog wel leuker misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:17:
zo'n gratis online demo actie van COD ghosts bevestigd gelukkig mijn keuze alleen maar om hem niet te kopen! mijn god wat een draak van een spel. mw2 was hetzeflde en nog wel leuker misschien
+1

Na een uur was ik de campers helemaal zat en heb ik de demo niet meer aangeraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Aaarrghh...

Het pookje van mijn PS4 controller ligt aan stukken, en baal ontzettend omdat ik heel zuinig ben op mijn spullen en controllers best wel duur zijn.

Ik speel er al sinds een paar maanden op en had er zelf nooit geen problemen mee maar nadat mijn vader er laatst mee speelde voelde ik al een klein scheurtje en nu kom ik net thuis en ligt het pookje helemaal open. Ik zelf heb gewone handen maar mijn vader heeft vrij ruwe handen dus die trekt die controller kennelijk aan bonken, maar dat zou toch niet moeten kunnen? Aangezien die met de ps3 controller en de xbox 360 controller nooit dit soort problemen had.

In het beginstadium van de ps4 hoorde ik al van dit probleem, maar heb er zelf tot voor kort geen last van gehad. Geldt het nog steeds dat je hem in kunt ruilen? en zo ja waar kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Brain, garantie verloopt via de winkel waar je het product hebt gekocht. Ook kun je bij Sony terecht, maar zij bieden maar één jaar fabrieksgarantie aan.

Daarnaast: wat betekent aan stukken? Door midden gebroken? Dan kun je denk ik geen garantie claimen. Versleten zoals we eerder hebben gezien? Gewoon garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Naja aan stukken is een beetje overdreven :P, maar het rubber dat om het pookje zit ligt er half af(er zit nu een flapje op de pook), het functioneert verder nog wel maar speelt uiteraard niet lekker want als je speelt scheurt het steeds verder en je duim glijdt steeds weg. Ik zal dan donderdag wel even bij de MM langsgaan met de controller en de aankoopbon, eens kijken wat ze voor me kunnen betekenen.

Dus inderdaad versleten zou ik dan zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Brainalyser1st op 06-05-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Brainalyser1st schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:38:
Naja aan stukken is een beetje overdreven :P, maar het rubber dat om het pookje zit ligt er half af(er zit nu een flapje op de pook), het functioneert verder nog wel maar speelt uiteraard niet lekker want als je speelt scheurt het steeds verder en je duim glijdt steeds weg. Ik zal dan donderdag wel even bij de MM langsgaan met de controller en de aankoopbon, eens kijken wat ze voor me kunnen betekenen.

Dus inderdaad versleten zou ik dan zeggen.
Nou, technisch misschien wel versleten, maar dit mag natuurlijk niet na net een half jaar gamen (even er van uitgaande dat jij hem vanaf het begin hebt dat de PS4 leverbaar is. Je probleem valt gewoon onder de garantie, een controller zou bij normaal gebruik zeker langer dan een half jaar mee moeten gaan. Zoals hierboven ook aangeven, even voor een garantieclaim contact op nemen met de winkel waar jij je PS4 gekocht hebt of rechtstreeks met Sony. Zoals je wellicht hebt gelezen ben je zeker niet de enige met dit inmiddels structurele probleem.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een structureel probleem. Bij mij ligt het rubber ook van m'n linker pookje zoals bij vele anderen. Ik vraag me alleen af of het nut heeft om nu al een nieuwe aan te vragen. Ik heb geen zin in een nieuwe controller met hetzelfde probleem.

Erg jammer dit want verder is het voor mij echt lekkerste controller waar ik tot nu toe mee heb gespeeld (nipt boven de 360 controller vanwege symmetrische pookjes). Lijkt wel of er altijd wel iets mis moet zijn met controllers. Toch lijkt het me dat ze dit issue vrij makkelijk moeten kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zouden we op de E3 trouwens ingame beelden van Uncharted 4 te zien krijgen? Kreeg van die teaser destijds een beetje een andere vibe dan de eerdere Uncharted titels... geen idee waarom want die teaser liet eigenlijk niets zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:17
Chaoss schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:24:
Zouden we op de E3 trouwens ingame beelden van Uncharted 4 te zien krijgen? Kreeg van die teaser destijds een beetje een andere vibe dan de eerdere Uncharted titels... geen idee waarom want die teaser liet eigenlijk niets zien. :P
Ik kijk zeker uit naar de E3 van dit jaar. Ik hoop dat we een paar mooie exclusive titles gaan zien, het liefst nog een geheel andere IP als het kan ook :P. Het lijkt me wel leuk als ze weer eens gaan experimenteren met games, en dan niet met betrekking tot besturing of dergelijke maar eens aan andere setting.

Ook wil ik weten wanneer ze TLOU: Remastered gaan uitbrengen, ik heb hem op de PS3 toen-der-tijd al digitaal gekocht en uitgespeeld maar zou het niet erg vinden om dat nogmaals te doen op de PS4.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Het wordt zo langzamerhand ook tijd voor een E3 topic. We zitten nu een paar dagen in mei maar nu al zoveel geruchten en soms bevestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Net papertrail uitgespeeld en moet zeggen dat het mij erg vermaakt heeft. Netjes van Sucker punch dat ze die content middels een update aan iedereen vrij gegeven hebben.

Wat mij wel aan de DLC tegenstond is het second screen gedeelte. In mijn beleving is het heel irritant om je los te rukken uit een spelwereld om vervolgens op een laptop of tablet verder te moeten. Ik hoop niet dat deze trend doortrekt want dan ben ik er snel klaar mee. Het merendeel van de puzzels had je ook op de ps4 op kunnen lossen.

Verder een hele toffe game. Hopelijk komt er nog wat story driven DLC aan. Kijk al uit naar een vervolg.

Overigens zijn de pookjes van mijn controller nog in nieuwstaat. Kennelijk heb ik dus mazzel gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door CR1691 op 06-05-2014 20:15 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 14:07
Liever hoor ik wanneer er nu eens na 5 maanden grote hoeveelheden PS4 verscheept gaan worden dan een geruchtenmolen over de E3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
windowsfanaat schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:38:
Liever hoor ik wanneer er nu eens na 5 maanden grote hoeveelheden PS4 verscheept gaan worden dan een geruchtenmolen over de E3 ;)
Dan zit je in het verkeerde topic :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:24:
Zouden we op de E3 trouwens ingame beelden van Uncharted 4 te zien krijgen?
Zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ps4 vs pc screenshots vergelijking. Plus een paar nieuwe screenshots van project cars. Die game ziet er echt goed uit!

http://www.dualshockers.c...rgeous-on-both-platforms/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
AtlAntA schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:58:
Ps4 vs pc screenshots vergelijking. Plus een paar nieuwe screenshots van project cars. Die game ziet er echt goed uit!

http://www.dualshockers.c...rgeous-on-both-platforms/
Project cars ziet er idd veelbelovend uit. Hoop dat de gameplay daarbij even goed is als de graphics :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:32:
[...]

Project cars ziet er idd veelbelovend uit. Hoop dat de gameplay daarbij even goed is als de graphics :).
Inderdaad ik ben ook benieuwd naar de gameplay. Ik speelde mijn vorige race games altijd op de pc met een stuurtje dus het zal sowieso even wennen zijn. Ik heb Nfs rivals wel maar dat speelt zo beroerd in mijn optiek dat ik die game gauw wil vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Danm.... $500.000.000,00 voor Destiny :)
Nieuws | 6 mei 2014 -

Destiny gaat volgens Activision-baas Bobby Kotick in totaal 500 miljoen dollar kosten om te maken en marketen.

Hoe dat kostenplaatje er precies uitziet is onbekend, maar het is duidelijk dat Activision flink inzet op het succes van Bungie's nieuwe shooter. Als het bedrag klopt, is de first-person shooter met MMO-elementen de duurste game die ooit is gemaakt. Dat het om een hele nieuwe IP gaat, maakt het nog risicovoller. "Als je een gok waagt van 500 miljoen, kun je dat niet doen met het intellectueel eigendom van een ander", stelt Kotick vol vertrouwen.

Activision zet duidelijk in op de lange termijn, want de next-gen engine en loodsen vol servers zijn een hoge kostenpost. Voor CEO Kotick is dat het waard, want hij verwacht dat het tienjarig contract met Bungie miljarden gaat opleveren. Destiny moet ook wel een kaskraker worden, want Call of Duty en World of Warcraft beginnen Activision minder op te leveren. Kotick wil nog niet hardop zeggen dat Call of Duty na tien verschenen delen over zijn hoogtepunt heen is, "maar iedereen maakt zich zorgen over merkmoeheid en concurrentie"
Insidegamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
kbloem schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:20:
Danm.... $500.000.000,00 voor Destiny :)

[...]

Insidegamer
Inderdaad zeer imposant, maar ik denk dat ze het hierbij hebben over de hele serie (trilogie?), want Bungie heeft een 10 jaren deal getekend met Activision. Daarvanuit bekeken is dat niet eens zo spectaculair. GTA5 zat in z'n eentje al op $265 miljoen. Die game heeft echter inmiddels voor meer dan $2 miljard aan inkomsten gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36
psychodude schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:32:
[...]
Dat wordt nog lastig kiezen eind van het jaar: Project Cars of Driveclub.
Mijn eerste inschatting is dat PC iets meer de sim kant op gaat en Driveclub iets meer casual wil zijn.
Nog lang wachten op de eerste racer voor ps4, bah bah ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2014 00:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ed Boon telt af naar E3.

http://inthegame.nl/nieuw...utm_campaign=Headliner.nl

Zeg alsjeblieft dat er een nieuwe MK naar de PS4 komt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 00:31:
[...]

Inderdaad zeer imposant, maar ik denk dat ze het hierbij hebben over de hele serie (trilogie?), want Bungie heeft een 10 jaren deal getekend met Activision. Daarvanuit bekeken is dat niet eens zo spectaculair. GTA5 zat in z'n eentje al op $265 miljoen. Die game heeft echter inmiddels voor meer dan $2 miljard aan inkomsten gezorgd.
Het gaat inderdaad over de gehele periode van 10 jaar en dus over meerdere games. Distributie, verpakking, marketing, etc zit ook bij die prijs inbegrepen dus dat plaatst dat immense bedrag wel een beetje in perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
E3 komt dichterbij, ben zeer benieuwd naar wat Sony gaat laten zien.
Ik ga uit van een Uncharted, meer gameplay beelden van The Order en evt van Project Beast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
DarkElement schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 01:14:
Ed Boon telt af naar E3.

http://inthegame.nl/nieuw...utm_campaign=Headliner.nl

Zeg alsjeblieft dat er een nieuwe MK naar de PS4 komt! :D
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik hoop op MK, FARCRY 4? en wie weet een nieuwe Fight Night!

Ik wil ook graag een nieuwe setting zien en kan niet wachten op E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik vond de game Freedom Fighters op de PC een leuke game.

Ik zou zo een soort Game wel leuk vinden op de NExt Gen.
Het is best een oud spel.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:53
HaskoF schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:47:

Die had ik op de Xbox :*) Was volgens mij echt een B-game :? , maar ik heb het spel zeker 3x met veel plezier uitgepeeld. Vooral het concept van je team opdrachten geven vond ik erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
HaskoF schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:47:

De ontwikkelaar erachter bestaat nog steeds, maar die zal op de E3 de nieuwe Hitman voor next-gen onthullen. We kunnen dus een Hitman voor de PS4 verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Met team opdrachten denk ik al snel aan de Brothers in Arms games van vroeger haha :)

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Wat zou ik graag een TS app op de PS4 hebben, maar ik ben bang dat dit nooit zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
teamspeak denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Inderdaad TeamSpeak, zo hoef ik niet de laptop naast mijn PS4 te hebben als ik in FF XIV bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
die van mij ligt ook klaar bij mijn afhaalpunt. Tijd om te gamen vanavond:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Alvanosa schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:40:
[...]

[...]

Inderdaad TeamSpeak, zo hoef ik niet de laptop naast mijn PS4 te hebben als ik in FF XIV bezig ben.
Zal nooit gebeuren. Kleine tablet ernaast helpt wel enorm moet ik zeggen, android app is best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
polopolo150 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:54:
[...]

Zal nooit gebeuren. Kleine tablet ernaast helpy wel enorm moet ik zeggen, android app is best goed :)
Dan zal ik dat maar eens moeten doen denk ik, maar ik denk niet dat het nooit zal gebeuren. Het is enkel heel erg onwaarschijnlijk jammer genoeg. Al kan ik wel blijven dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:51
Gisteren Tomb Raider uit de kast gepakt. Het doel was om hem uit te spelen en dat is ook gelukt.
Wat vette game! Heerlijk om met Lara te spelen. Vooral met pijl en boog gespeeld.

Voor de liefhebber staat hij nu op V&A V&A aangeboden: Tomb Raider: Definitive Edition, PlayStation 4

Nu is het wachten op Watchdogs. Deze voor 45.- besteld bij bol.com toen hij verkeerd op de website stond. Ook nog een kortingscode kunnen gebruiken dus lijkt me een prima deal. Vandaag staat Need for speed op mijn lijstje :) Ook een vette game. Tot nu toe nogsteeds happy met mn PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 16:28

Falastine

Think about my signature...

Ik probeer het elke dag weer maar Battlefield 4 is echt niks voor mij. Ik blijf Call of Duty spelen ik moet wel toegeven BF4 ziet er 20000x beter en mooier uit maar ik kan er niet aan wennen helaas. En dus speel ik fifa14 maar elke dag ook tot pes15 uit komt. Mocht iemand dus interesse hebben in BF4 ruilen voor een controller zodat ik met me broertje fifa kan spelen dan hoor ik het graag.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game Bound by Flame nu 54,99 in de PSStore :

Ziet er belovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:52
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:24:
Gisteren Tomb Raider uit de kast gepakt. Het doel was om hem uit te spelen en dat is ook gelukt.
Wat vette game! Heerlijk om met Lara te spelen. Vooral met pijl en boog gespeeld.

Voor de liefhebber staat hij nu op V&A V&A aangeboden: Tomb Raider: Definitive Edition, PlayStation 4

Nu is het wachten op Watchdogs. Deze voor 45.- besteld bij bol.com toen hij verkeerd op de website stond. Ook nog een kortingscode kunnen gebruiken dus lijkt me een prima deal. Vandaag staat Need for speed op mijn lijstje :) Ook een vette game. Tot nu toe nogsteeds happy met mn PS4
Ik ben ook 2 dagen geleden begonnen met Tomb Raider.
Wat een vet spel zeg. :9~
Vond zelf NFS te makkelijk maar wel leuk als je een prefect slide maakt 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Mvandenberg91 op 07-05-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor wie nog op zoek was naar een leuke (offline!) partygame, Sportsfriends is nu uit voor o.a. de PS4 en krijgt erg goede reviews.
Had de beta voor de PC een tijd geleden al gespeeld en dat is echt dikke lol!

http://www.polygon.com/20...-review-life-of-the-party

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:13:
Voor wie nog op zoek was naar een leuke (offline!) partygame, Sportsfriends is nu uit voor o.a. de PS4 en krijgt erg goede reviews.
Had de beta voor de PC een tijd geleden al gespeeld en dat is echt dikke lol!

http://www.polygon.com/20...-review-life-of-the-party
25 procent van dat spel in onspeelbaar zonder move controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

AtlAntA schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:31:
[...]

25 procent van dat spel in onspeelbaar zonder move controllers.
Waar lees je dat? Volgens mij kan de DS4 voor alle 4 de games gebruikt worden?

http://blog.us.playstatio...layer-madness-on-ps4-ps3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:39:

[video]

Ziet er belovend uit.
Gekocht! Want ik heb mijn RPG-fix nodig op PS4. Zal vanavond wel een stream open gooien :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:10:
[...]

Waar lees je dat? Volgens mij kan de DS4 voor alle 4 de games gebruikt worden?

http://blog.us.playstatio...layer-madness-on-ps4-ps3/
Gisteren gezien in een beyond podcast van ign. Een soort van joust spel. Daarbij heb je zelfs je tv niet nodig. Alleen wat move controllers. Maar in principe zou een ds4 zo goed als hetzelfde moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:39:

[video]

Ziet er belovend uit.
Ziet er mooi uit, maar kan net zo goed op PS3 denk ik :)

Ikzelf heb nu een PS3 en X1 en ik vind persoonlijk dat Ryse er mooier uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42
Bound By Flame is grafisch echt niks om trots op te zijn. Graphics zijn zelfs op de PS3 aan de magere kant. Voordeel van de PS4 versie is natuurlijk wel 1080p en vloeiende framerates. Speel het spel nu ongeveer een week en ik moet zeggen dat het erg tegenvalt. Korte speelduur (12-18u!), maar vooral game technisch is het het allemaal net niet. Clucky combat, camera werkt in combat vaak niet mee, weinig interessante loot, kleine maps en ongeïnspireerde omgevingen, niks te exploren, enemies respawnen erg snel wat samen met de clunky combat het vaak tedious maakt.

Ik had ook die RPG fix nodig, maar deze game heeft me dat niet gegeven ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
http://www.dualshockers.c...a-molecule-and-much-more/

Damn. Dat rumors.
Uncharted 4, The Order: 1886, Syphon Filter, Project Beast, Wipeout, God of War 4, Gran Turismo 7: Prologue, The Last Guardian, en drie nieuwe IP's van Media Molecule, Guerilla en Sony London. Allemaal in ontwikkeling, nu nog afwachten hoeveel hiervan te zien zal zijn op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik zag ze daarnet voorbij komen? damn dat lijstje! daar kan de concurrent niet tegen op..
Pagina: 1 ... 27 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]