Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:11
Best wel slecht. Ik ken werkelijk waar geen 1 game op dat lijstje. Misschien is het omdat ik van de xbox 360/pc kom.

Maar ik zie op neogaf allemaal reacties dat het hoogstwaarschijnlijk fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
Ruben0s schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:33:
Best wel slecht. Ik ken werkelijk waar geen 1 game op dat lijstje. Misschien is het omdat ik van de xbox 360/pc kom.

Of misschien omdat ongeveer de helft een nieuwe IP betreft of reboot van een oude franchise?

Op neogaf viel mij ook op in die thread dat velen er zo overtuigd van zijn dat The Last Guardian nooit waar kan zijn, maar Yoshida heeft al aangegeven dat die game 're-engineered' wordt as we speak.

Wat sowieso 99,99% zeker is op de E3:
- Uncharted 4
- The Order: 1886
- Quantic Dream game; The Dark Sorceror
- Driveclub

Wat iets minder zeker is, maar zeer waarschijnlijk:
- Guearilla Games nieuwe IP (sinds 2011 in ontwikkeling)
- Media Molecule nieuwe IP
- Sony Bend project

Voor de rest zijn er ook nog projecten van Santa Monica Studios en Sony London, maar daarvoor lijkt het nog te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruben0s schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:33:

Sorry, maar je kent Uncharted, The Order, God of War en Gran Turismo niet? Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:11
bram1984 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:39:
[...]

Sorry, maar je kent Uncharted, The Order, God of War en Gran Turismo niet? Serieus?
Ja serieus. Weet alleen dat Gran Turismo een racing game is. Heb van de Sony consoles alleen de PS1 gehad (en nu de PS4), maar toen speelde ik alleen maar Tarzan games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What’s included in DRIVECLUB PlayStation Plus Edition

Wow, valt dat ff tegen zeg. Die psn+ editie van Drive Club slaat echt nergens op. 50 euro voor een upgrade naar volledige versie die je niet meer kan spelen als je psn+ abbo verloopt :F

Geef dan gewoon 10 euro korting voor psn+ leden op de volledige game. Ik koop wel de normale versie als de game goed is :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik meen dat Santa Monica ook al een tijd bezig is samen met The Chinese Room aan Everybody's Gone To The Rapture. Volgens mij een wat grotere Indie titel, dus daar verwacht ik wel e.e.a. van te zien deze E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruben0s schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:52:
[...]

Ja serieus. Weet alleen dat Gran Turismo een racing game is. Heb van de Sony consoles alleen de PS1 gehad (en nu de PS4), maar toen speelde ik alleen maar Tarzan games :P
Uncharted? Echt niet? Dan bezoek je waarschijnlijk geen gamesites en lees je ook geen gamereviews. Ik zou niet anders weten hoe je van die game nog nooit gehoord kan hebben. Maakt verder niet uit overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:11:

Wow, valt dat ff tegen zeg. Die psn+ editie van Drive Club slaat echt nergens op. 50 euro voor een upgrade naar volledige versie die je niet meer kan spelen als je psn+ abbo verloopt :F

Geef dan gewoon 10 euro korting voor psn+ leden op de volledige game. Ik koop wel de normale versie als de game goed is :/
50,- bijbetalen? Kolere zeg.
Dat wordt dus de PS+ proberen, en daarna bij een goedkope shop de schijf halen ipv de download.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tss...
Eerst bijna en jaar uitstellen en gaan dit ook nog...
Had toch max. 30 verwacht.
Nu kun je straks de retail versie goedkoper kopen als de upgrade, en is er weer een waardeloze IGC-game maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja driveclub dreigt toch wel een beetje een deceptie te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Vandaag Killzone geruilt tegen Infamous Second Son via marktplaats en bevalt tot nog toe best goed :). De cutscenes zijn erg goed, door de goede voice acting komt het allemaal erg geloofwaardig over! Ben benieuws hoe de rest van de game is :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
kazuka schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:12:
Ik meen dat Santa Monica ook al een tijd bezig is samen met The Chinese Room aan Everybody's Gone To The Rapture. Volgens mij een wat grotere Indie titel, dus daar verwacht ik wel e.e.a. van te zien deze E3.
Ja idd. Er is naast het lijstje AAA games ook nog een waslijst aan indie titels die we binnen nu en een jaar kunnen verwachten. Ik kan ze niet allemaal opnoemen :P maar de titels die mij interessant lijken:
- Rime
- Source
- Drifter
- Transistor
- Without Memory
- Mechrunner
- Axiom Verge
- Apotheon

Over het Driveclub debacle; maak je niet druk, die $50 gaan ze heroverwegen. Ze krijgen nu namelijk een massive shitstorm over zich heen (playstation blog, neogaf, etc.).

[ Voor 12% gewijzigd door Trishul op 07-05-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:51:
Het ergste is nog dat je na de upgrade nog steeds Plus nodig hebt om te spelen.
Ja dat is erg treurig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:11:

Na dat bericht te hebben gelezen komt heel dat spel er niet meer in bij me. Na de microtransacties van GT6 beloofd dit weinig goeds voor deze game. Ook dat er op de vorige E3 is gemeld dat er een aantal auto's en tracks niet in de de plus editie kwamen is dat heel wat anders dan 80% minder. Dan heb je het gewoon over een dikke demo met trophies support. Ik ben ook erg benieuwd welke auto's je krijgt ;)

Ik wacht wel een maandje extra op Project Cars. Die ontwikkelaar waardeert de community tenminste.. €50 ! En dan leen je hem alsware nog, want als je plus abo over is kan je het niet eens meer spelen. Wat een flater is dit zeg ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feitelijk betaal je gewoon 50 euro voor 1 extra game in je IGC. Dat is bijna een jaar abonnement. Echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik voel medelijden voor de ontwikkelaars. Vooral in de eerste dev diarys kwamen ze erg sympathiek over. Nu zijn ze door Sony in deze hoek gedrukt en komt het recentere sympathieke beeldmateriaal en blogs veel geacteerder over. Lijkt me moeilijk om in zo'n situatie voor de volle bak achter je eigen game te blijven staan.

Edit : lees voor de gein de OP van het NeoGaf topic maar eens door.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=814747

[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 08-05-2014 00:05 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-09 16:17
-SaveMe- schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:19:
Bound By Flame is grafisch echt niks om trots op te zijn. Graphics zijn zelfs op de PS3 aan de magere kant. Voordeel van de PS4 versie is natuurlijk wel 1080p en vloeiende framerates.

Ik had ook die RPG fix nodig, maar deze game heeft me dat niet gegeven ...
Op de PS4 kom ik helemaal niets van die vloeiendere frame rate tegen, het is verreweg het slechts presterende spel op de Playstation 4 op het moment. Ik heb zelfs moment gehad waarin het spel écht verder dan 30 fps zakte. En de tijden dat het spel op 60 fps draait kun je op één hand tellen.

Ik vind het spel vermakelijk maar het ziet er niet uit en draait als dikke stront door een trechter.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
AtlAntA schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:47:
Ik voel medelijden voor de ontwikkelaars. Vooral in de eerste dev diarys kwamen ze erg sympathiek over. Nu zijn ze door Sony in deze hoek gedrukt en komt het recentere sympathieke beeldmateriaal en blogs veel geacteerder over. Lijkt me moeilijk om in zo'n situatie voor de volle bak achter je eigen game te blijven staan.

Edit : lees voor de gein de OP van het NeoGaf topic maar eens door.

Ik verwacht dat ze wel zullen terugkrabbelen. Yoshida en consorten zullen morgenochtend flink gaan overleggen om uit deze crisis te komen. Playstation heeft toch altijd weer bewezen uit elke crisis te kunnen komen (PS3 eerste jaren :+ ) Verbaasd me trouwens wel enigzins dat de xbox brigade hier nog niet is langsgeweest hierover :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Het probleem is de damage is wws al gedaan dit blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:58
Pff lastig, driveclub lijkt me een toffr game. Maar sony doet wel echt een naai actie hier..
Sowieso 50 euro upgrade is belachelijk duur. Disc versie ga je makkelijk vinden voor zelfde of lagere prijs vinden.
Maar het psn plus verplichten is hellemaal lomp bij digital upgraden.
Ga gewoon zelf de psn plus versie dowbloaden. Bevalt die dan deleten en de disc versie oppikken.
Maar dan moet de game wel heel gaaf worden want eigenlijk zouden we dit niet moeten supporten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Hmm ik lees dit alles nu pas, ja die 50 euro upgrade vind ik ook wat gortig, dan kun je het geen PSN game meer noemen. Ik zat zelf te denken aan een 30 euro voor een upgrade, dat was een nette prijs geweest. Als ze aan deze prijs vasthouden dan kunnen ze beter gewoon voor 50 euro inc ps+ korting in de store zetten.

Op zich vind ik het niet eens een gekke prijs, alleen is het jammer dat ze de game eerst zo gemarket hebben als zijnde een PS+ game, en nu voelen veel mensen zich genaaid.

Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.

Maar ik vind de gelekte E3 press conference veel interessanter nieuws, er staat ons echt een geweldig jaar te wachten als die lijst een beetje klopt!

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Ton op 08-05-2014 01:11 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:50
Inderdaad waardeloos; je betaalt voor iets, dan mag je het toch op z'n minst houden.

Die loze antwoorden van Chris dat het nog steeds op je PS4 blijft staan, slaan nergens op.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is aan de ene kant krom, maar je hebt nog steeds keus.

Je krijgt de PS+ versie om uit te proberen. Als je de game wil aanschaffen heb je 2 opties:

Als je weet dat je toch altijd PS+ wil hebben (online play bijv), dan kan je de upgrade nemen voor €49.
Als je weet dat je geen PS+ zal houden voor altijd, kan je de game gewoon digitaal of op BluRay aanschaffen.

Je hebt de game kunnen testen en je kan kiezen of je de korting neemt (als je toch altijd PS+ wil boeit het niet), of de game gewoon gaat aanschaffen. Opzich is hier helemaal niks mis mee. Sterker nog, ik zou dit systeem wel standaard willen zien bij alle games. 20% van de game spelen en met een korting upgraden zolang ik PS+ heb. Ik heb nog 2 jaar PS+ te gaan en ben niet van plan om het te stoppen.

Ik denk dat de eigenlijke reden dat mensen boos zijn met de aankondiging te maken heeft. Het werd gepresenteerd alsof de PS+ editie een halve game was en de gebruiker voor een laag bedrag kon upgraden. Nu blijkt dat de PS+ versie een uitgebreide demo is, waarvan de upgrade ook nog duurder is dan aanvankelijk werd gedacht. Dit is dan ook de enige fout die Sony heeft gemaakt. Als Sony nooit met veel bombardie de PS+ Editie aankondige deed niemand moeilijk. Sterker nog als Sony nu pas bekend zou maken dat je een PS+ versie mag proberen en daarna 2 upgrade mogelijkheden hebt, dan denk ik dat veel mensen juist positief zouden zijn.

Ik heb zin in de PS+ versie en zal zeer zeker gebruik maken van de PS+ upgrade. Ik heb nog 2 jaar PS+ en na 2 jaar komt er écht wel een andere racer die ik weer ga spelen. Bovendien ben ik absoluut niet van plan ooit PS+ stop te zetten (ICG + online)

En oja, de PS+ Editie is NIET de ICG van de maand oktober. Het is een aanvulling op de ICG van die maand, dus je krijgt nog een ICG in oktober!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 00:15:
[...]

Ik verwacht dat ze wel zullen terugkrabbelen. Yoshida en consorten zullen morgenochtend flink gaan overleggen om uit deze crisis te komen. Playstation heeft toch altijd weer bewezen uit elke crisis te kunnen komen (PS3 eerste jaren :+ ) Verbaasd me trouwens wel enigzins dat de xbox brigade hier nog niet is langsgeweest hierover :o
Tja, veel gezien verschil is dat er hier vaker wel gewoon kritiek gegeven durft te worden. Ik heb mensen daar zelfs headset adapters goed zien goedpraten. Sony moet die prijs gewoon naar € 30,- of € 20,- laten zakken en € 50,- vragen voor de digitale versie die offline te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Woah.. Als ik dit soort dingen zie twijfel ik toch weer een stuk meer of ik uberhaubt wel een console moet kopen.. GT6 en Forza 5 met microtransactions, 50$ voor een spel dat je niet meer kan spelen als je ps+ stopt.

Dat soort dingen kunnen echt niet, imo. Dat is gewoon keihard afgezet worden.

Als dit soort dingen worden 'geaccepteerd', dus dat na veel gemor de spellen nog veel verkocht worden, dan zullen deze praktijken gemeengoed worden. Ik weiger het om spellen te kopen die dit soort dingen doen en ik ben bang dat ik dan over een paar jaar nog maar weinig keus kwa spellen heb.

En dan heb ik het nog niet eens over het 'verplichten' van ps+. Niet dat ik niet van plan was ps+ te nemen, maar de geleidelijke schaal van 'inperken en dwingen' vind ik erg kwalijk.

[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 08-05-2014 08:14 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Maar jongens dan kopen jullie de game toch niet.

50 euro is niet veel voor een game dat wss voor 64.99 in de winkel ligt. Verder speel je driveclub online (immers dat is de grote feature van de game) dus dan is er zoiezo een psn abbo nodig.

Verder is er nog project cars voor de mensen die het niet willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
DeeSung schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:16:

50 euro is niet veel voor een game dat wss voor 64.99 in de winkel ligt. Verder speel je driveclub online (immers dat is de grote feature van de game) dus dan is er zoiezo een psn abbo nodig.

Ik vind het prima om deze game niet te kopen.
Ik ben echter bang dat dit soort dingen, wanneer de game nog steeds verkocht wordt, over 5 jaar bij elke game toegepast gaat worden. Dát is wat ik er zo kwalijk aan vind.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DeeSung schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:16:

Ten eerste kan je deze game voor dezelfde prijs van bv.Amazon vandaan halen (en compleet) , ten tweede zit er een singleplayer gedeelte in (dus hoeft niet online ook al is dat beter) en ten 3e is zeggen "koop het gewoon niet" een opmerking waar echt niemand iets aan heeft. Veel mensen waaronder ik gaan dit spel ook zeker niet kopen als er niets veranderd, maar dat betekend niet dat we ons ongenoegen niet mogen tonen. Op deze manier hoeft het spel van mij niet meer omdat het iets over de uitgever zegt en ik had best zin in deze game, maar ook het aantal auto's wat er standaard inzit (55) is niet echt veel en ik vrees dan ook voor dure dlc.

Edit : en inderdaad, ik wacht wel een maandje op Project Cars :)
Als Sony vanaf het begin had gezegd dat we met plus een uitgebreide demo kregen die we voor een redelijk hoog bedrag mochten upgraden was er nu niks aan de hand. Het gaat om hoe ze het ons "verkochten" op de vorige E3 en de prijs die ze vragen voor iets wat niet van jou is.

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 08-05-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aantal mensen hier vergeten dat deze game op disc, na een beetje goed zoeken en wellicht het gebruiken van een kortingscode, zo voor € 50,- te vinden is. Ik heb Watch Dogs voor iets van € 52,- besteld. Een upgrade mag geen € 50,- kosten. Helemaal niet als je in ogenschouw neemt dat je ook al een fee voor Plus neerlegt. Onderaan de streep betaal je dus meer voor een versie waarbij je verplicht online moet zijn, dan voor de disc based retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ASNNetworks heeft wel een goed punt; waarom zou je PS+ stopzetten? Als je van plan bent Driveclub te kopen lijkt het me sowieso een afrader om de game enkel offline te spelen omdat de focus zo gericht is op het online en sociale element. Sony heeft inderdaad een fout gemaakt met de aankondiging van de PS+ editie vorig jaar, blijkt nu slechts een veredelde demo te zijn. Ze kunnen het nog goedmaken door de upgrade naar de volledige game goedkoper te maken, 35 euro o.i.d.

Inderdaad, als je een beetje zoekt koop je de volledige game elders goedkoper of haal je hem digitaal uit de US store voor omgerekend 43 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 02:00:
Ik denk dat de eigenlijke reden dat mensen boos zijn met de aankondiging te maken heeft. Het werd gepresenteerd alsof de PS+ editie een halve game was en de gebruiker voor een laag bedrag kon upgraden. Nu blijkt dat de PS+ versie een uitgebreide demo is, waarvan de upgrade ook nog duurder is dan aanvankelijk werd gedacht. Dit is dan ook de enige fout die Sony heeft gemaakt. Als Sony nooit met veel bombardie de PS+ Editie aankondige deed niemand moeilijk. Sterker nog als Sony nu pas bekend zou maken dat je een PS+ versie mag proberen en daarna 2 upgrade mogelijkheden hebt, dan denk ik dat veel mensen juist positief zouden zijn.
Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. Ze hebben veel te hoge verwachtingen gecreëerd. Ook hebben ze gewoon leugens verkondigd.

Interview met design director
"When you upgrade from the PS+ Edition you get the full digital edition which doesn't require a PS+ subscription," Rustchynsky said, but explained that "you can earn the Platinum trophy in the PS+ Edition, remember it's the full game minus a few cars/tracks."
kazuka schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:38:
Ze kunnen het nog goedmaken door de upgrade naar de volledige game goedkoper te maken, 35 euro o.i.d.
Dat lijkt mij idd een goed plan. Of 50 euro voor een upgrade naar de normale digitale versie (zonder psn+ verplichting).

Ik ben benieuwd of Sony nog wat gaat veranderen. Dit is wel een mooie test om te zien hoe goed Sony werkelijk naar de consument luistert.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:28:
[...]
Na dat bericht te hebben gelezen komt heel dat spel er niet meer in bij me. Na de microtransacties van GT6 beloofd dit weinig goeds voor deze game.
Als het net zo erg is als de microtransacties in GT6 dan heb je nergens last van, want die microtransacties in gt6 zie je niet en heb je niet nodig ook. Beetje overtrokken reactie.

Net zo overtrokken als vele anderen die nu moord en brand schreeuwen omdat een volledige game 50 euro kost terwijl de losse prijs in de digitale store 69 is (ja hoge prijs maar dat kosten ze allemaal). Als je het niet aanstaat dat je korting krijgt, dan koop je toch de schijf? Begrijp het gezeik niet zo, alsof Sony iedereen gratis games verschuldigd is, want daar lijkt het wel op neer te komen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:49:
[...]
Net zo overtrokken als vele anderen die nu moord en brand schreeuwen omdat een volledige game 50 euro kost terwijl de losse prijs in de digitale store 69 is (ja hoge prijs maar dat kosten ze allemaal). Als je het niet aanstaat dat je korting krijgt, dan koop je toch de schijf? Begrijp het gezeik niet zo, alsof Sony iedereen gratis games verschuldigd is, want daar lijkt het wel op neer te komen.
Dat is toch echt de schuld van Sony. Ze hebben Drive Club psn editie groots aangekondigd op de E3. Nu blijkt het opeens om een demo te gaan en aan de upgrade versie zitten ook nog eens restricties. I.t.t andere alle games die je kan upgraden naar volledige versie ben je verplicht om psn+ te hebben.

Sony is ons trouwens inderdaad gratis games verschuldigd. Dat is onderdeel van psn+. De kwaliteit van de IGC en alle aanbiedingen is normaal gesproken uitzonderlijk goed. Dan valt dit enorm tegen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat er niet om of je wel of niet Plus behoudt. Het is het hele principe. MS heeft hiermee ook klanten weggejaagd: allerlei gratis en betaalde diensten achter Live stoppen. Mensen pikken dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Maar ik dacht dus dat dit 10 maanden geleden al bekend was.

http://www.joystiq.com/20...include-some-cars-tracks/

en dat is toch precies wat het is. De game met minder autos en tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeSung schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:00:
Maar ik dacht dus dat dit 10 maanden geleden al bekend was.

http://www.joystiq.com/20...include-some-cars-tracks/

en dat is toch precies wat het is. De game met minder autos en tracks.
Er staat letterlijk "missing a few assets such as cars and tracks". Ik weet niet hoor maar als je 4/5 van de game niet krijgt noemt ik dat niet " a few assets". Ook hebben gezegd dat psn+ niet verplicht zou zijn bij de upgrade versie en dat blijkt nu wel het geval te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:49
Iemand hier 'Bound by Flame' al gespeeld? Ik krijg hem vandaag binnen, maar ben onwijs benieuwd naar de eerste ervaringen.

Hier nog even de launch trailer, mocht je hem hebben gemist:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Yonix schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:08:
Iemand hier 'Bound by Flame' al gespeeld? Ik krijg hem vandaag binnen, maar ben onwijs benieuwd naar de eerste ervaringen.

Hier nog even de launch trailer, mocht je hem hebben gemist:
[video]
Krijg hem ook vandaag binnen, heb er wisselende verhalen over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:05:
Er staat letterlijk "missing a few assets such as cars and tracks". Ik weet niet hoor maar als je 4/5 van de game niet krijgt noemt ik dat niet " a few assets". Ook hebben gezegd dat psn+ niet verplicht zou zijn bij de upgrade versie en dat blijkt nu wel het geval te zijn.
Sja het is gewoon een soort demo maar wel een waarmee je tegen mensen kan spelen die de volledige game wel hebben. Hoewel ik de beslissing om PS+ verplicht te maken om de game te spelen niet erg kan waarderen is het misschien in het licht van de game die vooral hangt op de sociale intergratie met vrienden, raceclubs en online MP niet een gek idee. ik denk dat de game niet erg tot zijn recht komt zonder PS+ abbo.

Daarnaast vind ik het wel apart om te zien dat mensen het idee hebben dat Sony iets verplicht is of zelfs goedmakertjes eist in de vorm van een goedkopere upgrade. Je kan het ergens niet mee eens zijn maar wat denken mensen welniet wie ze zijn? Je krijgt een gratis game/versie van een game en als je hem niet wilt download je hem toch niet? ga je gewoon lekker zuur zitten mokken of koop je Project Cars dat wellicht minstens zo'n gave racer lijkt te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door swopdark op 08-05-2014 09:23 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game is een jaar uitgesteld. Waarom mag je dan geen goedmakertje verwachten? Er zijn mensen die op basis van deze game een PS4 gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezellige mensen :)
Sinds kort ook van de xbox overgestapt naar de ps4, helaas blijven mn maten toch voorlopig nog op de 360 spelen en hebben nog even geen pegels voor een next gen console.

Ergo, niemand om mee te lullen tijdens het gamen :P
Voeg me toe : BrouwmeesterNL , gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:05:
[...]

Ja je mist ook een paar bezittingen. Namenlijk auto's en racebanen (mss ook deel van de camaign). Voorderest kan je alle spelmodes spelen die de volledige versie ook kan.

Dat over de ps+ begrijp ik wel.

Een ander optie is dan om de game gratis te downloaden. Je progressie wordt opgeslagen en dan voor 50 euro de game op amazon te kopen zodat je het offline kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:11

kaanmijo

Picobello B.V.

[ Voor 20% gewijzigd door kaanmijo op 08-05-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
http://www.psx-sense.nl/1...club-ps-plus-edition-vrij

Zou vreemd zijn als je straks je PS+ versie van Driveclub upgrade naar een volledige versie maar er niet meer bij kan mocht je om wat voor reden dan ook besluiten te stoppen met Playstation Plus.
Als je tijdens het spelen besluit dat je toch meer wilt, dan kun je een eenmalige upgrade kiezen. Hiermee unlock je als het ware de gehele game en dit zal je €49.99 kosten. Hiermee krijg je dan toegang tot alle 50 auto’s, vijf locaties met daarbij 55 tracks en de 50 tour events. Kanttekening is wel, dit is enkel toegankelijk zolang je PlayStation Plus abonnee bent.
Als je besluit te stoppen met PlayStation Plus, maar toch Driveclub wilt spelen dan zul je genoodzaakt zijn om de Blu-ray versie aan te schaffen.
code:
1
[video]https://www.youtube.com/watch?v=b8bSteMxFiE[/video]

[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 08-05-2014 10:10 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
swopdark schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:21:
[...]

Sja het is gewoon een soort demo maar wel een waarmee je tegen mensen kan spelen die de volledige game wel hebben. Hoewel ik de beslissing om PS+ verplicht te maken om de game te spelen niet erg kan waarderen is het misschien in het licht van de game die vooral hangt op de sociale intergratie met vrienden, raceclubs en online MP niet een gek idee. ik denk dat de game niet erg tot zijn recht komt zonder PS+ abbo.

Daarnaast vind ik het wel apart om te zien dat mensen het idee hebben dat Sony iets verplicht is of zelfs goedmakertjes eist in de vorm van een goedkopere upgrade. Je kan het ergens niet mee eens zijn maar wat denken mensen welniet wie ze zijn? Je krijgt een gratis game/versie van een game en als je hem niet wilt download je hem toch niet? ga je gewoon lekker zuur zitten mokken of koop je Project Cars dat wellicht minstens zo'n gave racer lijkt te worden.
Sony heeft er zelf voor gekozen om de Driveclub PSN editie als iets groots aan te kondigen op de E3 dus als je dan 1/5 spel geeft (en waarschijnlijk auto's waar je moeilijk mee kan winnen :+ ) dan krijg je gezeik.

Aan het always online van de Xboxone zaten ook voordelen, maar je hebt zelf gezien hoeveel schade dat het bedrijf heeft bezorgd. Ik ben in het algemeen zeer tevreden over plus, maar ondertussen zijn we al van 13 naar 12 updates per jaar gegaan en zijn er genoeg mensen die al redelijk klaar zijn met Sony. Communicatie is gewoon belangrijk en als je daarin een andere weg in slaat en net doet of het heel normaal is dan kan je gezeik verwachten. Ik hoop serieus dat Driveclub flopt als een malle en wederom bedankt voor de tip om Project Cars te kopen. Had ik nooit opgekomen ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik ben het echt bijna volledig eens met je reactie afgezien van dat je wel even bijna de volle mep betaald, ik vind 49 euro alsnog een boel geld en ikzelf verleng ook gewoon mijn PS Plus abonnement.

Maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die dat niet meer kunnen/willen. Die hebben dus wel even een zooi geld neergelegd voor een game-upgrade waarvan je eigenlijk mag verwachten dat je die ook gewoon kan spelen zonder Plus.

Dus hoewel ik er persoonlijk geen moeite mee heb vind ik het toch niet helemaal kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal hem wel een keer gebruikt voor 35-40 euro. Als ik de PS+ editie zat ben en leuk vond, 50 euro voor een upgrade met verplicht PS+ LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:21:
[...]

Sja het is gewoon een soort demo maar wel een waarmee je tegen mensen kan spelen die de volledige game wel hebben.
Dat hadden ze dan duidelijk moeten melden i.p.v. net doen alsof er maar een paar auto's en tracks ontbreken. 4/5 is niet een paar.
Hoewel ik de beslissing om PS+ verplicht te maken om de game te spelen niet erg kan waarderen is het misschien in het licht van de game die vooral hangt op de sociale intergratie met vrienden, raceclubs en online MP niet een gek idee. ik denk dat de game niet erg tot zijn recht komt zonder PS+ abbo.
Ja zo kan je alles wel goed praten. Als je hem digitaal koopt of op disc is die verplichting er toch ook niet. Waarom daar ook niet doorvoeren als het zo'n goed idee is.
Dus je mag hier alleen maar positieve geluiden laten horen en als je kritiek hebt ben je zuur :? Zoals al door andere mensen hier opgemerkt, Sony heeft te hoge verwachtingen geschept. Als je die niet na komt kan je kritiek verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
wanneer komt deze "demo" uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
http://www.psx-sense.nl/1...-een-insider-naar-de-ps4/

God of War Ascension naar de PS4!
Release van de volledige game is in ieder geval op 8 oktober.

[ Voor 44% gewijzigd door DarkElement op 08-05-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
DarkElement schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:37:
http://www.psx-sense.nl/1...-een-insider-naar-de-ps4/

God of War Ascension naar de PS4!

[...]

Release van de volledige game is in ieder geval op 8 oktober.
Het houdt niet op met ps3 games die naar de ps4 komen.. Makkelijke manier om game aanbod te realiseren misschien?

Deze sla ik iig over. op de ps3 al gespeeld en vond hem niet zo tof. Eerdere GOW games waren beter.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nou ik heb geen PS2/3 gehad dus ik ga hem wel kopen :) Ghost of Sparta was geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Volgensmij hebben jullie hoge verwachtìngen geschept van sony en zijn jullie niet blij dat de game 50 euro nog is om te upgraden.

Het enige wat ik kan vinden is dat de DriveClub PSN editie wat minder heeft dan de normale. Volgensmij was het al lang en breed duidelijk dat er een psn editie kwam van driveclub geheel gratis bij je psn abbonement en dat dit niet alles zou bevatten.

Dat jullie nou hoge verwachtingen scheppen dat je heel driveclub gratis krijgt.

En ik wil ook eventjes kwijt dat ik het niet eens ben met psn op de ps4. Ik had gedacht dat ik elke maand 2 triple A titels kon downloaden maar dat is dus niet het geval (mijn verwachtingen waren te hoog).

Dan weten jullie het voor de volgende keer. Niets is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
DeeSung schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:44:
Volgensmij hebben jullie hoge verwachtìngen geschept van sony en zijn jullie niet blij dat de game 50 euro nog is om te upgraden.

Het enige wat ik kan vinden is dat de DriveClub PSN editie wat minder heeft dan de normale. Volgensmij was het al lang en breed duidelijk dat er een psn editie kwam van driveclub geheel gratis bij je psn abbonement en dat dit niet alles zou bevatten.

En ik wil ook eventjes kwijt dat ik het niet eens ben met psn op de ps4. Ik had gedacht dat ik elke maand 2 triple A titels kon downloaden maar dat is dus niet het geval (mijn verwachtingen waren te hoog).

Voor 50 euro mag je wel verwachten dat een game helemaal van jou is toch?

En wat jouw laatste punt betreft, dit was in de OP ook al aangegeven:
Instant Game Collection
Met PlayStation Plus krijg je toegang tot de 'Instant Game Collection': als je je inschrijft krijg je direct toegang tot een aantal top games (metacritic-score van 70 of hoger). Daarnaast krijg je elke maand een nieuwe gratis PS4 game
Staat nergens dat je er twee of meer zou krijgen :p

[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 08-05-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02

Op de PS3 had je inderdaad eens in de zoveel tijd een triple-A titel gratis. Maar altijd wel een game die een jaar uit was. Maakte voor mij niet zoveel uit, omdat ik bijvoorbeeld de game niet eerder had gespeeld.
Maar hoe kan je nu een triple-A titel (laat staan 2) gratis krijgen voor een console van +- 6 maanden oud. Dan had je aan PS+ alleen al genoeg..... en had je Killzone, CoD en BF lekker gratis gehad. 8)7

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
DarkElement schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:43:
Nou ik heb geen PS2/3 gehad dus ik ga hem wel kopen :) Ghost of Sparta was geniaal.
Als je hem niet gespeeld hebt dan is hij zeker leuk om een keer doorheen te lopen. Ghost of Sparta was wel goed idd. Het Hades gevecht in deeltje 3 vond ik een van de vetste boss fights. Zou mooi zijn als ze een of andere complete bundle doen voor de ps4 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Scrisissszzz op 08-05-2014 10:58 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
DarkElement schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:47:
[...]

Voor 50 euro mag je wel verwachten dat een game helemaal van jou is toch?

En wat jouw laatste punt betreft, dit was in de OP ook al aangegeven:

[...]

Staat nergens dat je er twee of meer zou krijgen :p
Ja dat is zeker zo, maar op een cd zetten om door te verkopen kan niet. Dus dat geld voor alle download games dat ie niet echt helemaal van jou is.

Zie je nou hoe goed sony is met hun marketing :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz

Het is te voorspellen dat er uiteindelijk weinig over zal blijven van de IGC zodra iedereen gewend is te betalen om online te mogen spelen. Het is alleen een probleem dat Sony zo ontzettend slecht communiceert over veranderingen in PS+. Jij mag dan als één van de weinige begrip hebben dat een versie met wat minder content 4/5 minder is, maar als je ziet hoeveel mensen er beledigd zijn met deze actie dan heeft Sony zichzelf hiermee in de voet geschoten.

Die triple A titels zie ik helemaal niet meer komen op de PS4. Ze gooien de PS3 nog even vol, maar de druk om hetzelfde te leveren op de PS4 zal er niet zijn aangezien je eigenlijk nog weinig kan zonder plus op de PS4.

En echt niemand hier had de verwachting Driveclub gratis te krijgen. Iedereen heeft het hier over een uitgeklede versie aangezien dat bekend was. Sony mag blij zijn met fans als jij, maar ik denk dat er niet veel gamers hetzelfde over denken en dit eerder als een middelvinger midden in het gezicht van de fans zien.

Sony heeft perfect gebruik gemaakt van de fouten van Microsoft en dat heeft goede verkopen opgeleverd. Onderandere door te communiceren dat ze wel luisteren naar de fans, maar Sony is een raar bedrijf (lees arrogant) als het goed gaat en dan komt het luisteren niet meer op de eerste plek. Ik ben dan ook echt benieuwd of ze dit nog recht gaan zetten of MS weer onbewust in de markt helpen de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL, 2 AAA titels per maand. Zoveel komt er niet eens uit. Als je dat serieus dacht, dan leef je echt op een andere planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ik heb eigenlijk het gevoel dat ze bij Playstation met de handen in het haar zaten m.b.t. de pricing van Driveclub. Ik denk namelijk dat het momenteel nog niet mogelijk is in de psn store om een gameupgrade naar volledige game met ps+ korting volledig eigendom te maken van een gebruiker. Naar mijn weten is dit model nog niet eerder gelukt namelijk. Vandaar dat ook de upgrade onlosmakelijk verbonden blijft met je plus abbo.

Anyway, ik probeer de game eerst uit met de plus versie, en daarna koop ik de game wel in de retail voor 55 euro :P
Kans is ook groot dat ik de game eerst zal overslaan, want die periode is echt drukbevolkt met: assassins creed unity, the order, batman, dragon age, project cars en de talloze indies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Ik vind dat mensen ook wel bizar reageren hoor, heeft iedereen zichzelf nu wijs lopen maken dat ze DriveClub helemaal gratis gingen krijgen? Direct is aangekondigd dat de PS+ versie alle mogelijkheden van de 'grote versie' zal hebben, maar met minder autos en tracks. En dat is precies wat ze nu hebben aangekondigd, je kan alles spelen met de PS+ versie, clubs vormen, zelfs platinum halen, alleen met minder autos en tracks. Dat mensen het dan een veredelde demo noemen vind ik pas bizar, dan heb je al heel lang geen demo meer gespeeld en heb je echt een bord voor je kop.

En ja, ik vind 49,95 bijbetalen ook veel geld, had verwacht dat het iets minder zou zijn. Maar nog steeds kan ik de game rustig uitproberen, en als ik hem vet vind kan ik hem kopen, ideaal. Ik kijk enorm uit naar Driveclub want van wat ze hebben laten zien wordt het echt een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Dat leef ik ook. Nee maar ik dacht echt dattik 2 goeie games per maand kon downloaden. Nou de ps3 kan t dus de ps4 ook. Niet dus.

Iedereen heeft zijn eigen mening en dat mogen we allemaal laten zien :). Ik vertel gewoon hoe ik t zie en daar kunnen mensen het mee eens zijn en niet.

Is ook voorderest helemaal niet erg. Blijkbaar ben ik alleen in de minderheid (of de enige).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
DeeSung schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:24:
Dat leef ik ook. Nee maar ik dacht echt dattik 2 goeie games per maand kon downloaden. Nou de ps3 kan t dus de ps4 ook. Niet dus.

Iedereen heeft zijn eigen mening en dat mogen we allemaal laten zien :). Ik vertel gewoon hoe ik t zie en daar kunnen mensen het mee eens zijn en niet.

Is ook voorderest helemaal niet erg. Blijkbaar ben ik alleen in de minderheid (of de enige).
De ps3 kon dat omdat toen de IGC startte de console al 3 jaar uit was en er al heel veel games voor uit waren. De ps4 is net nieuw en kan toch onmogelijk meteen 2 AAA titels beschikbaar stellen voor PSN+..

Wezenlijk verschil lijkt me. Iedereen heeft recht op zijn mening. Maar als je beetje logisch nadenkt lijkt me dat het duidelijk is dat 2 AAA titels bij een console 'launch jaar' niet haalbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh 1 locatie(jaja 11 variaties) en 10 auto's is gewoon een veredelde demo. Had zelf op iets van 35-40% van de content gerekend. Maarja even kijken of het wat is, als het echt PGR benaderd of evenaart dan haal ik zeker weten wel de retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:35:
[...]

De ps3 kon dat omdat toen de IGC startte de console al 3 jaar uit was en er al heel veel games voor uit waren. De ps4 is net nieuw en kan toch onmogelijk meteen 2 AAA titels beschikbaar stellen voor PSN+..

Wezenlijk verschil lijkt me. Iedereen heeft recht op zijn mening. Maar als je beetje logisch nadenkt lijkt me dat het duidelijk is dat 2 AAA titels bij een console 'launch jaar' niet haalbaar is :)
Het is wel haalbaar hoor. Hadden ze t backwards compatible moeten maken met de ps3.

Maar ik ben dat allang nietmeer van mening. Dat wist ik nadat ik resogun had gedownload.

[ Voor 29% gewijzigd door DeeSung op 08-05-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:23:
Ik vind dat mensen ook wel bizar reageren hoor, heeft iedereen zichzelf nu wijs lopen maken dat ze DriveClub helemaal gratis gingen krijgen?
Niemand verwacht Driveclub gratis te krijgen. De verwachting bij veel mensen was wel dat het wat meer zou zijn dan 1/5 deel van de volledige game.
Direct is aangekondigd dat de PS+ versie alle mogelijkheden van de 'grote versie' zal hebben, maar met minder autos en tracks. En dat is precies wat ze nu hebben aangekondigd, je kan alles spelen met de PS+ versie, clubs vormen, zelfs platinum halen, alleen met minder autos en tracks. Dat mensen het dan een veredelde demo noemen vind ik pas bizar, dan heb je al heel lang geen demo meer gespeeld en heb je echt een bord voor je kop.
Veredelde demo. Als je 1/5 van de content krijgt kan je dat toch niet veel anders meer noemen dan dat ? Of wou je het een volwaardige game noemen ?
En ja, ik vind 49,95 bijbetalen ook veel geld, had verwacht dat het iets minder zou zijn. Maar nog steeds kan ik de game rustig uitproberen, en als ik hem vet vind kan ik hem kopen, ideaal. Ik kijk enorm uit naar Driveclub want van wat ze hebben laten zien wordt het echt een geweldig spel.
Je vind de reacties bizar maar zegt vervolgens het zelfde als de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:26:
Dat hadden ze dan duidelijk moeten melden i.p.v. net doen alsof er maar een paar auto's en tracks ontbreken. 4/5 is niet een paar.
De game was nog in ontwikkeling. alles wat je een jaar voor release roept is vatbaar voor wijzigingen. Er is gesproken over een PS+ edition met minder auto's en tracks. Dat jij dan boos bent dat het niet 50pct minder is maar 80pct is denk ik meer jouw probleem. Waar denk je welniet recht op te hebben?
Ja zo kan je alles wel goed praten. Als je hem digitaal koopt of op disc is die verplichting er toch ook niet. Waarom daar ook niet doorvoeren als het zo'n goed idee is.
Het is ook geen excuus of goedpraten. Vanuit de consument gezien wil je altijd het meetse voor je centen en ik vind 50 euro voor een game die feitelijk niet voor jou is teveel. Daarin ben ik het met je eens. Dan koop ik de game liever volledig digitaal of op disk. Ik breng enkel nuance aan dat de Driveclub ervaring waarschijnlijk flink minder zal zijn zonder internet.
Dus je mag hier alleen maar positieve geluiden laten horen en als je kritiek hebt ben je zuur :? Zoals al door andere mensen hier opgemerkt, Sony heeft te hoge verwachtingen geschept. Als je die niet na komt kan je kritiek verwachten.
Nee dat is niet waar, kritiek is altijd goed, kritiek heeft bijvoorbeeld de PS4 gemaakt tot wat ie is. (de kritiek op de PS3) en de xbox one van een wanproduct zonder enige vorm van eigenaarschap van media naar wat het nu is gemaakt. Ik vind ook vooral dat we kiritisch moeten blijven en hopelijk neemt Sony de kritiek op het model ter harte. Ik vind sommige kreten alleen wat te ver gaan. Somige mensen denk op vanalles recht te hebben omdat hen in hun ogen onrecht is/wordt aangedaan.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 14:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Got to get me one of those fancy neckbeards

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:53:
[...]

De game was nog in ontwikkeling. alles wat je een jaar voor release roept is vatbaar voor wijzigingen. Er is gesproken over een PS+ edition met minder auto's en tracks. Dat jij dan boos bent dat het niet 50pct minder is maar 80pct is denk ik meer jouw probleem. Waar denk je welniet recht op te hebben?
Lol, ok ik ben dus boos... Zeg ik ergens dat ik denk ergens recht op te hebben ? Dat probeer jij er van te maken. Ik zeg alleen dat het allemaal vies tegen valt na de grote aankondiging op e3. Ik weet niet hoe jij in elkaar zit maar dan wordt ik niet boos o.i.d. Ik heb al aangegeven dat ik de normale versie ga kopen als ik de game tof vind dus wat is het probleem ?

Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Lol dat lijkt wel een Cartman versie van John Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Achja allemaal niets nieuws, vroeger kocht ik trail versies van games als Wolfenstein en dat koste me ook 10-15 gulden voor 1 campaign :P wat een storm in een glas water.

Ik had er ook meer van verwacht in de zin van meer content of een goedkopere upgrade prijs, maar om nu gelijk te roepen dat dit Sony klanten gaat kosten... Daarnaast heeft Sony al lang bewezen dat ze wel luisteren naar de achterban dus gewoon maar eens afwachten wat er gaat gebeuren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik vindt het wel grappig....... De hele PS4 wereld gaat uit zijn dak, Voor het eerst moet je een PSN+ abonnement hebben om een specifiek spel te kunnen gamen. Waarbij de helft van de teleurgestelde mensen ook nog eens in zak en as zit omdat het beloofde gratis spel maar niets meer dat een uitgeklede demo blijkt te zijn...

Het is heel simpel ook Sony moet geld verdienen.....

Hebben mensen echt zelf geen analyse kunnen maken dat dergelijke games of diensten nooit gratis kunnen zijn.... Kom op zeg, iets dergelijks was toch te verwachten, gratis zonder adder onder het gras bestaat niet!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Nederlanders hé. Mag niets kosten maar moet alles kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 01:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 01:41
Hoeveel zou het eigenlijk kosten om een game te maken?

een paar miljoenen? En dan verwacht men dat zo een game gratis wordt weggegeven ?

Voor niets gaat de zon op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Exorcist schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:08:
Dat is bij elke bevolking zo, niet alleen Nederlanders.

Het was toch al jaar-en-dag bekend dat de PS+ versie van Driveclub een soort van demo zou zijn?

Wat wel, inderdaad, vreemd is is dat je als je upgrade naar de volledige versie je alsnog je PS+ abonnement moet behouden om daarna ook nog te kunnen spelen.
Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:07:
Ik vindt het wel grappig....... De hele PS4 wereld gaat uit zijn dak, Voor het eerst moet je een PSN+ abonnement hebben om een specifiek spel te kunnen gamen.
Het moge duidelijk zijn dat je er geen kaas van hebt gegeten wat er nu precies speelt. Tuurlijk niet iedere Xbox One gebruiker gaat zich inlezen wanneer ze zien dat er in het PS4 topic een storm is, maar van een moderator had ik toch nét iets meer verwacht.

Waar het om gaat is dat de PS+ versie van Driveclub een veredelde demo is, die je kunt upgraden voor €50 naar de 'volledige' versie. Je betaald dus uiteindelijk gewoon de retail price +/-. Doe je deze upgrade vanuit de PS+ versie dan kun je ná de upgrade niet spelen wanneer je PS+ abonnement niet is verlengd.

Koop je Driveclub in de winkel kun je gewoon doorspelen of je nu een PS+ abonnement hebt of niet.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Ik vindt het wel grappig....... De hele PS4 wereld gaat uit zijn dak, Voor het eerst moet je een PSN+ abonnement hebben om een specifiek spel te kunnen gamen. Waarbij de helft van de teleurgestelde mensen ook nog eens in zak en as zit omdat het beloofde gratis spel maar niets meer dat een uitgeklede demo blijkt te zijn...

Hebben mensen echt zelf geen analyse kunnen maken dat dergelijke games of diensten nooit gratis kunnen zijn.... Kom op zeg, iets dergelijks was toch te verwachten, gratis zonder adder onder het gras bestaat niet!
Exorcist schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:08:
Ja dit dus! ;)

Sony draait op dit moment niet zo goed dat ze zomaar cadeautjes kunnen gaan uitdelen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 08-05-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de meeste mensen nog het meest overstuur over het feit dat Sony zijn eigen woorden terug draait zonder het daadwerkelijk toe te geven. Dat ze dit verdienmodel willen proberen mogen ze helemaal zelf weten. Ik doe er in ieder geval niet aan mee. ;)

In deze OP is het allemaal even op een rijtje gezet en laat men ook duidelijk zien dat Sony blogposts en dergelijke van vorig jaar aan het editen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

HaskoF schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:12:
Hoeveel zou het eigenlijk kosten om een game te maken?

een paar miljoenen? En dan verwacht men dat zo een game gratis wordt weggegeven ?

Voor niets gaat de zon op.....
Hangt sterk van de game af, Als je het nieuws hebt gevolgd dan heb je wel iets over Destiny gehoord wat een budget heeft van 500 miljoen.. nu is dat echt giga veel. GTA5 was hiervoor de duurste met ik meende iets van 300-350miljoen.
Mr Ton schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:16:
[...]

[...]

Ja dit dus! ;)

Sony draait op dit moment niet zo goed dat ze zomaar cadeautjes kunnen gaan uitdelen. :+
Ook weer zoiets, Sony Playstation draait juist prima, het is een van de best draaiende afdelingen van Sony en dat is opzich wel unicum als je het vergelijkt met Nintendo en Microsoft Xbox.

Het punt is vooral dat wel juist heel erg verwend zijn met PS+ op de PS3, omdat je daar gewoon prima AAA titels "gratis" kreeg. Ook al waren dat titels die al een tijdje op de markt waren/zijn, consumenten ervaren dat als een goede deal (en terecht).

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat je PS plus moet hebben is niet zo'n probleem.
ik gok dat 95% van de PS4 bezitters nu PS plus heeft, en niet van plan is om dat direct te beëindigen na de launch van Driveclub.
het is meer dat die upgrade straks duurder is dan de retail versie die in de winkels ligt. en dan is er niet meer sprake van een 'upgrade', dan betaal je gewoon voor de game zelf, en krijg je deze niet gratis als PSN Plus member. dat ze dan 'gratis' de ps plus versie van driveclub weggeven is dan niet aan de orde, want je betaald echt geen 50 euro voor slechts een paar auto's en maps....

waarschijnlijk zijn de kosten behoorlijk omhoog gegaan door het tweemalige uitstel en het ''overnieuw beginnen'', en dat moeten ze nu terug verdienen..

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 08-05-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja negatief nieuws m.b.t Sony vind jij wel vaker grappig. Hoe kinderachtig en verkocht aan je eigen merkje kan je zijn |:(

Jij hebt duidelijk nooit een analyse gemaakt over wat psn+ precies inhoud. Als je dat had geweten had je ook gesnapt waar de hoge verwachting vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Chaoss schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:20:
[...]

Hangt sterk van de game af, Als je het nieuws hebt gevolgd dan heb je wel iets over Destiny gehoord wat een budget heeft van 500 miljoen.. nu is dat echt giga veel. GTA5 was hiervoor de duurste met ik meende iets van 300-350miljoen.
Dat is toch meer een gerucht dan een feit? Daarover werd inderdaad gesproken maar men wist nog niet of die 500 miljoen ook voor het eerste deel was of voor de 'trilogie' (die heb ik ook nog gehoord).

Daarnaast is Destiny cross-gen, dat was GTAV niet, mocht Rockstar ooit besluiten om GTA V ook uit te brengen voor de PS4 en Xbox One zal dat ook weer wat gaan kosten (niet het dubbele, natuurlijk).

Daarnaast is die 500 miljoen alleen voor ontwikkeling of voor het 'hele' project, dus ook marketing en dergelijke en is dat met GTA V ook zo? Ik wacht het nog even af, Destiny ziet er 'grappig uit' maar de hype train heb ik nog niet bij mijn halte voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
Hier PS4 DriveClub 1 januari 2014 voor € 44,49 besteld met Acceptgiro. Ik bekijk tegen die tijd wel, of ik het waard vind hem te laten bezorgen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

AtlAntA schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:18:
Ik denk dat de meeste mensen nog het meest overstuur over het feit dat Sony zijn eigen woorden terug draait zonder het daadwerkelijk toe te geven. Dat ze dit verdienmodel willen proberen mogen ze helemaal zelf weten. Ik doe er in ieder geval niet aan mee. ;)

In deze OP is het allemaal even op een rijtje gezet en laat men ook duidelijk zien dat Sony blogposts en dergelijke van vorig jaar aan het editen is.

Sony...... Owwwwww.... Wat is het ook boefje....

Een beetje alle blogposts wijzigen waar andere suggesties zijn gedaan als dat ze nu met DriveClub naar buiten brengen.

Nogmaals, niets is gratis, jammer voor de hoop die velen hadden, dit maakt alleen maar duidelijk dat Sony net zo'n bedrijf is als elk andere.... Uit eindelijk moet er gewoon geld op de plank komen, al was het maar om de rest van het bedrijf te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SacreBleu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:31:
[...]

Dat is toch meer een gerucht dan een feit? Daarover werd inderdaad gesproken maar men wist nog niet of die 500 miljoen ook voor het eerste deel was of voor de 'trilogie' (die heb ik ook nog gehoord).

Daarnaast is Destiny cross-gen, dat was GTAV niet, mocht Rockstar ooit besluiten om GTA V ook uit te brengen voor de PS4 en Xbox One zal dat ook weer wat gaan kosten (niet het dubbele, natuurlijk).

Daarnaast is die 500 miljoen alleen voor ontwikkeling of voor het 'hele' project, dus ook marketing en dergelijke en is dat met GTA V ook zo? Ik wacht het nog even af, Destiny ziet er 'grappig uit' maar de hype train heb ik nog niet bij mijn halte voorbij zien komen.
yup bij GTA was dat ook het totale kosten plaatje, marketing etc. hoort ook gewoon in de kostprijs.

Volgens mij was dat verhaal van Destiny wel bevestigs, ik zag het zelfs in het journaal voorbij komen :P

[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:50
https://twitter.com/Rushy33/status/464161123827470336

Dertien uur later nog steeds niets gehoord van de beste man...

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan ook wel wat vriendelijker ;)

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 08-05-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:18:

Gewoon Neogaf forum post? En enige wat is weggehaald is: which doesnt require PS+ subscription.
Denk dat ze dit wel weer terugdraaien na deze shitstorm :) Heb er persoonlijk weinig problemen mee want heb al PS+ tot 2017 :+ Al is het precedent slecht en de daarom shitstorm goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:31:
[...]

Ja negatief nieuws m.b.t Sony vind jij wel vaker grappig. Hoe kinderachtig en verkocht aan je eigen merkje kan je zijn |:(
Owwww, gaan we nu persoonlijk worden? Ik geef gewoon mijn eigen mening in het verhaal. Ik val niemand aan, maak alleen duidelijk ondanks dat Sony haar hoofdkantoor in het oosten heeft staan daar alleen de zon voor niets op gaat ;)
[...]

Jij hebt duidelijk nooit een analyse gemaakt over wat psn+ precies inhoud. Als je dat had geweten had je ook gesnapt waar de hoge verwachting vandaan komen.
Onzin, dit past gewoon in het huidige beleid van Sony, er moet gewoon worden verdiend aan gamers. Dat Sony dit verdienmodel nog nooit heeft ingezet kan niet betekenen dat het als donderslag bij heldere hemel kan komen. Wen er maar aan, iedereen met een beetje commercieel inzicht en kennis van de markt had aan kunnen voelen dat er een grote maar bij de verwachtingen van PSN+ zou zijn inbegrepen. Nu deze "maar" duidelijk naar boven is komen drijven wordt het duidelijk dat velen hun verwachting veel te rooskleurig over PSN+ hadden uitgesproken. Iedereen heeft elkaar gek lopen maken, helemaal wanneer blijkt dat PSN+ gewoon een manier blijkt om marketingtechnisch extra geld uit de zakken van klanten te slaan is.

Succes met je teleurstelling in PSN+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:33:
[...]

Een beetje alle blogposts wijzigen waar andere suggesties zijn gedaan als dat ze nu met DriveClub naar buiten brengen.

Nogmaals, niets is gratis, jammer voor de hoop die velen hadden, dit maakt alleen maar duidelijk dat Sony net zo'n bedrijf is als elk andere.... Uit eindelijk moet er gewoon geld op de plank komen, al was het maar om de rest van het bedrijf te compenseren.
Nogmaals, niemand verwacht het spel gratis. Als je gaat blaten lees dan ook even welke kritiek wordt gegeven. Aan de andere kant zegt de manier waarop je reageert als moderator al genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:33:
[...]

Lees je wel wat er gezegd wordt? Of kom je weer even langs om subtiel en geheel "objectief" te bashen? Sony heeft meerdere malen aangegeven dat de game na upgrade jouw "eigendom" wordt. Daarnaast is € 50,- geen upgrade prijs te noemen, of wel? Daarvoor koop je de disc versie zo ongeveer. Dat jij gewend bent dat MS dit soort fratsen uithaalt, is prima. Maar kom dan niet verkondigen dat het raar is dat mensen hier verbolgen over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PS+ blijft een prima deal; Je krijgt elke maand minstens 1 gratis game, korting op games in de PS Store en over een half jaar komen de full retail games ook echt wel naar de IGC. Het aanbod is er na een half jaar simpelweg nog niet :) Zou me niets verbazen als we eind van het jaar een Killzone, Knack of AC4 in de IGC tegen gaan komen, zeker als men op de E3 opvolgers van deze games gaat aankondigen.

Daarnaast is het PSN netwerk echt stukken beter en vooral sneller geworden t.o.v. de PS3 versie. Dat zoiets flink wat geld kost om up and running te krijgen snap ik prima en daar wil ik best een maandelijkse bijdrage voor leveren met mijn PS+ abo :)

Driveclub ziet er veelbelovend uit, Sony heeft er vertrouwen in en gaat het de komende maanden nog flink promoten. De dev lead heeft ook al aangekondigd dat er gratis DLC voor komt na release. Desondanks hadden ze beter als upgrade van de PS+ editie van de game gewoon de full digital release moeten aanbieden, zodat het ook offline gespeeld kan worden, voor de paar die dat echt willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Beakzz schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:51:
[...]

Aan de andere kant zegt de manier waarop je reageert als moderator al genoeg :+
Dit ja, toch even achter je oren krabben als mod.

Verder heeft ie wel gelijk trouwens. Ik heb het idee dat sommigen liever hadden gehad dat Sony gestopt was met de IGC in plaats van nu met mindere games te komen dan bij de PS3. Was dan rustig bij je PS3 gebleven als je dat zo belangrijk vindt. Het is gewoon financieel gezien niet te doen om games gratis weg te geven, en als je verwachten tov Driveclub niet zijn uitgekomen dan is dat jammer, maar so be it. Vergeet het hele PS+ gedoe, speel de PS+ versie als hij uitkomt en als die bevalt haal je de hele game. Je kan het ook positief zien, wanneer krijg je tegenwoordig nog zo'n uitgebreide mogelijkheid om te zien of een game je bevat voordat je hem aanschaft? ;)

Jammer dat het hier niet gaat over de E3 lineup die Sony heeft aangekondigd en die nu ook op de frontpage staat. Als die waar is dan staat ons allemaal een heel erg mooi 2014 en 2015 te wachten en kunnen we allemaal blij zijn met de keuze voor een PS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:52:
[...]

Lees je wel wat er gezegd wordt? Of kom je weer even langs om subtiel en geheel "objectief" te bashen? Sony heeft meerdere malen aangegeven dat de game na upgrade jouw "eigendom" wordt. Daarnaast is € 50,- geen upgrade prijs te noemen, of wel? Daarvoor koop je de disc versie zo ongeveer. Dat jij gewend bent dat MS dit soort fratsen uithaalt, is prima. Maar kom dan niet verkondigen dat het raar is dat mensen hier verbolgen over zijn.
Natuurlijk lees ik wel, ik ben het alleen niet eens met het feit dat dit raar zou zijn..... Het was naar mijn mening simpel weg te verwachten. Waarom heb ik inmiddels al geschreven.
Leg mij trouwens geen woorden in de mond, ik heb nergens geschreven dat iets " raar" zou zijn. Ik maak alleen kenbaar dat deze streek van Sony te verwachten was. Ik kan het toch niet helpen dat mensen hier teleurgesteld zijn in deze actie van Sony. Ik schrijf, en ik herhaal het maar, dat het te verwachten was.

Ik reageer hier op persoonlijke titel, alles wat ik hier weg tik heeft helemaal niets met mijn moderatorschap op GoT te maken. Regelmatig lees ik berichten van mensen die mij hier op aan denken te kunnen spreken. Dit is totaal off-topic en dan ook niet gewenst. Dat ik meer Xbox minded ben heeft niets te maken met het feit dat ik dagelijks beide consoles aan heb staan! Ik val nergens iemand persoonlijk aan, ik ventileer alleen mijn mening, prima dat je daar met mij de discussie over aan wil, maar niet binnen dit topic. Ik hoop dat ik hier duidelijk genoeg in ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:43:
Onzin, dit past gewoon in het huidige beleid van Sony, er moet gewoon worden verdiend aan gamers.
Nee dit past niet in het huidige beleid van Sony. Vandaar de shitstorm. Wel grappig dat meent te weten dat dit standaard gaat worden terwijl Sony nog niets hierover heeft gezegd. Wishfull thinking ?
Dat Sony dit verdienmodel nog nooit heeft ingezet kan niet betekenen dat het als donderslag bij heldere hemel kan komen. Wen er maar aan, iedereen met een beetje commercieel inzicht en kennis van de markt had aan kunnen voelen dat er een grote maar bij de verwachtingen van PSN+ zou zijn inbegrepen.
Wie zegt dat dit de nieuwe standaard wordt dan ? Jij doet ook net of dit soort acties Sony veel geld gaat opleveren. Dat is waarschijnlijk niet eens het geval. Weinig mensen zullen hun psn+ abo verlengen alleen om Driveclub te kunnen spelen. Daar is de IGC voor
Succes met je teleurstelling in PSN+
Met dit soort opmerkingen en het leedvermaak wat jij vaak in dit topic laat zien is het lastig om niet persoonlijk te worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gta5 voor de ps4 duikt weer op in een gerucht.

nieuws: Gerucht: Sony toont Uncharted en nieuw project Guerrilla op E3

Voor veel uitgevers zijn er al data en tijden voor hun persconferenties bekend. Is er ook al zoiets bekend voor taketwo/rockstar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Voor zover ik begreep heb je helemaal geen psn+ nodig voor de game, alleen als je de game via psn+ hebt gekocht. Dat maakt het wel wat vreemd.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:04:
Gta5 voor de ps4 duikt weer op in een gerucht.

nieuws: Gerucht: Sony toont Uncharted en nieuw project Guerrilla op E3

Voor veel uitgevers zijn er al data en tijden voor hun persconferenties bekend. Is er ook al zoiets bekend voor taketwo/rockstar?
Die hebben toch geen eigen persco? Hooguit maken ze wat bekend op het podium van Sony/MS.
Pagina: 1 ... 28 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]