PS+ blijft een prima deal; Je krijgt elke maand minstens 1 gratis game, korting op games in de PS Store en over een half jaar komen de full retail games ook echt wel naar de IGC. Het aanbod is er na een half jaar simpelweg nog niet

Zou me niets verbazen als we eind van het jaar een Killzone, Knack of AC4 in de IGC tegen gaan komen, zeker als men op de E3 opvolgers van deze games gaat aankondigen.
Daarnaast is het PSN netwerk echt stukken beter en vooral sneller geworden t.o.v. de PS3 versie. Dat zoiets flink wat geld kost om up and running te krijgen snap ik prima en daar wil ik best een maandelijkse bijdrage voor leveren met mijn PS+ abo
Driveclub ziet er veelbelovend uit, Sony heeft er vertrouwen in en gaat het de komende maanden nog flink promoten. De dev lead heeft ook al aangekondigd dat er gratis DLC voor komt na release. Desondanks hadden ze beter als upgrade van de PS+ editie van de game gewoon de full digital release moeten aanbieden, zodat het ook offline gespeeld kan worden, voor de paar die dat echt willen.