Ik heb jaren lang betaald voor een goede dienst als Xbox live en kreeg daar nooit een gratis game (ja op het laatst, maar allemaal oude bagger games) Ik betaalde voor een super dienst die nooit weigerde. Dat is mij in ieder geval geld waard. Op de PS3 vond ik het online gebeuren, wat minder goed dan op de xbox.
Op de PS4 merk ik dat het wel stukken beter is, want het draait volgens mijn verwachtingen en ik krijg iedere maand nog een gratis game ook!
Enige wat ik vervelend vind is het vele netwerkonderhoud...dat doet MS toch echt beter.
PSN ID Binloading_nl
Ik neem aan dat je kunt begrijpen dat bepaalde uitspraken in een Playstation topic een extra zware lading krijgen, wanneer zij worden gedaan door moderators. Dit staat natuurlijk los van het feit dat iets al dan niet uit hoofde van deze status wordt geschreven.Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:02:
[...]
Ik reageer hier op persoonlijke titel, alles wat ik hier weg tik heeft helemaal niets met mijn moderatorschap op GoT te maken. Regelmatig lees ik berichten van mensen die mij hier op aan denken te kunnen spreken. Dit is totaal off-topic en dan ook niet gewenst. Dat ik meer Xbox minded ben heeft niets te maken met het feit dat ik dagelijks beide consoles aan heb staan! Ik val nergens iemand persoonlijk aan, ik ventileer alleen mijn mening, prima dat je daar met mij de discussie over aan wil, maar niet binnen dit topic. Ik hoop dat ik hier duidelijk genoeg in ben.
De status zorgt er echter voor dat mensen verwachten dat diegene zich meer dan normaal zal afhouden van opmerkingen die bij anderen in het verkeerde keelgat kunnen schieten. Iets dat niet geheel ongerechtvaardigd is in mijn ogen. Men draagt een titel altijd bij zich, wat zaken lastiger kan maken.
Vandaar ook de ophef over je opmerking.
''wat bekend''AlphaBlack_NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:05:
[...]
Die hebben toch geen eigen persco? Hooguit maken ze wat bekend op het podium van Sony/MS.
een lancering op de current-gen(xboxone en PS4) dus
Het heeft niets met wisfull thiniking te maken, maar alles met het feit dat PSN+ geld kost, voor zo wel de Sony klant als Sony zelf. Het punt is dat mensen moeten betalen voor een dienst waar ze dat in het verleden nooit hebben hoeven te doen. Sony wil dol graag het niveau van PSN+ opkrikken na dat van haar directe concurrentie. Het kan dan niet zijn dat ondanks toespelingen in het verleden dat dingen in eens gratis blijven. Je kan grof weg stellen dat PSN(+) Sony grof weg het zelfde kost als XBL dat MS kost.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:03:
[...]
Nee dit past niet in het huidige beleid van Sony. Vandaar de shitstorm. Wel grappig dat meent te weten dat dit standaard gaat worden terwijl Sony nog niets hierover heeft gezegd. Wishfull thinking ?
[...]
Wie zegt dat dit de nieuwe standaard wordt dan ? Jij doet ook net of dit soort acties Sony veel geld gaat opleveren. Dat is waarschijnlijk niet eens het geval. Weinig mensen zullen hun psn+ abo verlengen alleen om Driveclub te kunnen spelen. Daar is de IGC voor
[...]
Sony heeft de community gek gemaakt met de belofte van gratis AAA games, nu de aap uit de mouw komt blijkt DriveClub PSN+ niets meer dan een cashcow waarbij je ook nog eens extra moet betalen wil je het volledige spel spelen.
Dat is zuur, dat begrijp ik wel, al was het maar omdat het aanbod kwalitatief goede racers niet zo groot is op de PS4. Het heeft dus helemaal niets te maken dat ik de PS4 community niets gun, totale onzin, ik zou zelf ook voordeel hebben als DriveClub for free zou zijn. Het is nu simpel weg afwachten als ze nog enige vorm van dammagecontrol uitvoeren in het hele DriveClub/PSN(+) verhaal....
Cogitationis poenam nemo patitur
Hihi die hype train staat al weken hier voor de deur te stomen. De singleplayer van dat spel verdient het om eens op goede hardware te draaien. Gta5 was mijn eerste console game komende van pc. Ik ergerde me dood aan de technische tekort komingen van de PS3 en heb daardoor ook niet echt er van kunnen genieten zoals ik graag zou willen.dutchgio schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:12:
[...]
''wat bekend''
een lancering op de current-gen(xboxone en PS4) dus
Als GTA5 niet voor de ps4 uit komt dan zit ik er serieus over na te denken om mijn verstofte game pc een fikse upgrade te geven voor deze game.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mensen zijn nu massaal Yoshida aan het tweeten om het terug te draaien. Rare actie van Sony, al heb ik bij Driveclub nog steeds m'n twijfels of die game überhaupt een topper gaat worden. Overigens snap ik ook niet dat mensen constant lopen te mekkeren over het PS+ aanbod aan PS4 games. Geef het gewoon tijd. Er zijn te weinig titels uit om gratis weg te geven. Als je ziet wat Sony op het begin van PS+ weggaf bij PS3 en nu de afgelopen jaren is het ook enorm vooruit gegaan. Komt bij de PS4 ook wel goed. En als je naast je PS4 ook je PS3 nog hebt staan krijg je nog genoeg.
[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2014 13:56 ]
Jij begrijpt duidelijk de lading achter mijn opmerking niet.PBP schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:20:
Gewoon bijzonder kinderachtig als je als moderator reageert met "Ik vind het wel grappig". Dan lijkt haast het gedrag van 14jarige fanboys.
Mensen zijn nu massaal Yoshida aan het tweeten om het terug te draaien. Rare actie van Sony, al heb ik bij Driveclub nog steeds m'n twijfels of die game überhaupt een topper gaat worden. Overigens snap ik ook niet dat mensen constant lopen te mekkeren over het PS+ aanbod aan PS4 games. Geef het gewoon tijd. Er zijn te weinig titels uit om gratis weg te geven. Als je ziet wat Sony op het begin van PS+ weggaf bij PS3 en nu de afgelopen jaren is het ook enorm vooruit gegaan. Komt bij de PS4 ook wel goed. En als je naast je PS4 ook je PS3 nog hebt staan krijg je nog genoeg.
Ik doel op het feit dat er van uit de PS community ontzettend veel kritiek is op het verdienmodel van anderen. Prima, daar mag je alle kritiek op hebben, maar wees dat ook zo ruimdenkend dat het inderdaad; grappig of niet vreemd, voorspelbaar, begrijpelijk is dat Sony andere verdienmodellen gaat uitproberen.
Mijn "grappig" is totaal niet bedoel om iemand persoonlijk weg te zetten, laat staan te vernederen. Ik bedoel het meer als "zie wel" ook Sony probeert extra geld uit onze zakken te slaan. Iets wat overigens helemaal niet raar of vreemd is.
[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2014 13:56 ]
PSN ID Binloading_nl
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2014 13:55 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Klinkt allemaal erg goed"We brought in all the hi-res models, and then it's on par with what you saw in the cutscenes," Druckmann said, speaking about the upcoming PS4 release with EDGE. "There's an improved lighting model. After that, we started looking across the board; enemies look a little blurry up close, so that was pretty easy. We ramped those up and saw a pretty significant difference.
"Our cinematics are now running at 1080p and 60fps, and that involved rendering them all from scratch," he continued. "It's interesting that now [instead of a technical bottleneck], the bottleneck is 'Can we fit all this on the disc?'"
bron: http://www.videogamer.com..._ps3_cutscene_models.html
[ Voor 9% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-05-2014 14:03 ]
Zeker wel! Wat me alleen opvalt is dat hij het over cinematics heeft die op 1080p en 60 fps draaien. Zou dat betekenen dat het spel zelf misschien 'maar' op 30 fps gaat draaien? Dan zou ik die cinematics ook liever op 30 fps willen hebben, want dat verschil is gewoonweg te groot. Cinematics loepzuiver en vloeiend en in-game is het 30 fps (wat overigens niet het einde van de wereld is, maar het verschil als je van cinematic naar game gaat dan weer wel).AlphaBlack_NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:02:
Weer update over TLOU: Remastered
[...]
Klinkt allemaal erg goed
Ik verheug me erop, ik ga hem zéker te weten nog een keer aanschaffen voor de PS4, misschien zit er nog een korting in voor mensen die hem al hebben! \o/.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
Ja idd. Zo heeft ieder zijn voorkeuren. Maar voor mij is de stabiliteit van PSN ook prima (zo vaak ligt het er nou ook weer niet uit) maar ik zal zeker niet ontkennen dat die van MS nog stabieler is. Voor mij is de IGC van groot belang. Ik koop mijn console uiteindelijk om te gamen. Vandaar dat psn+ voor mij veel meer waarde bied.Bullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:53:
[...]
Ik heb het over de periode van voor de PS4
[...]
Nee, niet alleen de stabiliteit, overigens iets wat wel een triviale, alles valt of staat met een betrouwbare en stabiele netwerkservice. Maar veder is het jouw mening tegen over die van mij, prima.... moet kunnen toch?
Al jaren lang ja[...]
Al jaren? Zolang is PSN+ er nog niet eens...... I
Geen misselijke lijst trouwens
(aantal reacties daar heen verplaatst)
[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2014 14:16 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Maar het is maar de vraag of dit soort acties Sony ook echt geld oplevert. Ik denk persoonlijk van niet. Die geldwolf acties hebben MS iig weinig goeds gedaanHaskoF schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:11:
Sony heeft zeker geld nodig. Sony draait voor de tiende jaar op rij verlies
Ik kom er net achter dat de US PSN store er een stukje gelikter uitziet dan de EU PSN store. Waarom moet dat nou? Waarom niet gewoon universeel?
En daarnaast, waarom mogen Amerikanen wel alvast bepaalde games pre-orderen en ik niet?
[ Voor 94% gewijzigd door SacreBleu op 08-05-2014 14:22 ]
Commerciële belangen..... Rechten op specifieke content, enz enz....SacreBleu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:19:
Reactie verhuisd.
Ik kom er net achter dat de US PSN store er een stukje gelikter uitziet dan de EU PSN store. Waarom moet dat nou? Waarom niet gewoon universeel?
En daarnaast, waarom mogen Amerikanen wel alvast bepaalde games pre-orderen en ik niet?
Dit is op alle platformen zo, inclusief PC games.
Vergeet niet, de markt in de USA is vele malen groter dan in de EU. Daarbij is de EU ook nog eens ontzettend versplinterd wanneer het op taal aankomt. De EU is voor bedrijven nog lang niet "zo samen" als de politiek ons wil doen laten geloven
Dat kan allemaal en neem ik zo van je aan. Maar ik kan niet een fatsoenlijk een 'categorie' kiezen in de EU store, en dat is alleen layout. Daar lijkt me dat politiek geen rol in speeltBullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:31:
[...]
Commerciële belangen..... Rechten op specifieke content, enz enz....
Dit is op alle platformen zo, inclusief PC games.
Vergeet niet, de markt in de USA is vele malen groter dan in de EU. Daarbij is de EU ook nog eens ontzettend versplinterd wanneer het op taal aankomt. De EU is voor bedrijven nog lang niet "zo samen" als de politiek ons wil doen laten geloven
Het aanbod zou zomaar kunnen, om een voorbeeld te noemen, ik kan Watch_Dogs op de EU store niet pre-orderen (een worldwide launch) maar op de US store kan dat al een tijdje. Waarom? Het is een wereldwijde release. Het lijkt er een beetje op de de mensen achter de EU store gewoon lui zijn en niet alles willen regelen.
De layout zou al fijn zijn.
Ik weet trouwens niet als elk land verantwoordelijk is voor de invulling van een store, ik heb trouwens geen idee als dit op EU basis wordt geregeld of zelf vanuit Japan wordt bepaald.
Heb ook even op us store gekeken, WD is daar als basic versie 59,99 USD, in europa is de basis 69,99 EURSacreBleu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:19:
Reactie verhuisd.
Dacht dat ze gewoon hetzelfde bedrag gebruikten? verschil tussen USD en EUR is er al, hebben ze nog eens 10 USD minder te betalen...
'Gold Edition' is wel beden hetzelfde bedrag (79,99)
klote systeem...
http://www.reddit.com/r/G..._for_consoles_officially/
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ach jah, een PS4 kost in de USA 344 dollar (nieuw) wat zo'n 247 euro maakt.... Een prijs verschil met NL van zo'n 152 euro!Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:13:
[...]
Heb ook even op us store gekeken, WD is daar als basic versie 59,99 USD, in europa is de basis 69,99 EUR
Dacht dat ze gewoon hetzelfde bedrag gebruikten? verschil tussen USD en EUR is er al, hebben ze nog eens 10 USD minder te betalen...
'Gold Edition' is wel beden hetzelfde bedrag (79,99)
klote systeem...
Maar goed, lagere belastingen, geen zorgsysteem als in Nederland, grote groep die in armoede woont, geen sociaalvangnet als je geen werk hebt. Zou jij zomaar in de USA willen wonen en dan veel van je huidige privileges kwijt raakt die je nu in NL wel hebt?
Natuurlijk zijn veel dingen in de USA veel goedkoper, maar de levensstandaard met bijkomende kosten is ook heel anders dan in ons land. Prijzen een op een vergelijken heeft helemaal geen zin. Soms kan het echter wel voordelig zijn om in de USA dingen te kopen. Zo koop ik met mijn Xbox alles digitaal in de USA store. Scheelt me per game toch meer dan aanzienlijk.... Op elke 3 games krijg ik dus een 4e gratis via deze weg.
Dus..... het prijsverschil is er en ook redelijk verklaarbaar, maak er gebruik van waar het kan, voor de rest... suck it up
Weer één? Wat is dat toch met die gamedevelopers tegenwoordig? Lopen de uitgevers te veel te pushen met onrealistisch releasedata of gaat er inderdaad veel tijd verloren in race de aanvankelijke release datum te halen?ASNNetworks schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:21:
Elders Scrolls Online voor de PS4 is zes maanden uitgesteld.
http://www.reddit.com/r/G..._for_consoles_officially/
[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2014 16:34 ]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
http://www.ign.com/videos...deep-direct-feed-gameplay
Ziet er tof uit als techdemo, erg benieuwd naar VR
[ Voor 23% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-05-2014 16:47 ]
Das een uitstekende deal..... ze zijn wel alle drie nieuw?Falastine schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:42:
Ik stuur 1 controller op die het niet doet naar Sony krijg ik er 3 terug. Denk dat de afdelingen daar wat problemen hebben.
Gevonden via reddit:
-Go to Settings
-Go to 'Player'
-Click 'Show Advanced'
-Enable the 'Prefer AAC Audio' option
Also try to disable direct streaming
Niet vergeten dit in de ps4 browser te doen, via je pc werkt het niet!
Ik bied 10DarkElement schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:48:
Ik neem er zonder moeite 1 over, is 5 euro genoeg?
Om in het 'thema' uitstel te blijven(driveclub):
nieuws: Consoleversie Elder Scrolls Online komt 6 maanden later
Niet dat het heel spectaculair is. Ze leggen de drempel al te hoog doordat het én Ps Plus, én aanschaf game én maandelijks abbonement kost...
Met zo'n verdienmodel ga je niet ver komen lijkt me..
Zullen we hier niet op controllers gaan bieden? daar hebben we vraag en aanbod voor....dutchgio schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:21:
[...]
Het succes van Elder Scrolls hangt natuurlijk af van hoe goed het spel is...... Het is niet mijn type game, maar stel dat het echt een geweldig spel zou zijn geweest kijk ik niet zo moeilijk tegen bijkomende kosten aan....
Verwijderd
nu snap ik ook waarom ze zeiden dat ze geen voorraad haddden xDBullet NL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:46:
[...]
Das een uitstekende deal..... ze zijn wel alle drie nieuw?
vanavond eens proberen, laatste keer bleef plex op men ps4 maar laden. Op tablet geen probleemZidanexo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:16:
Voor de mensen die content streamen via plex naar hun ps4 is er nu een oplossing voor de afspeelproblemen
Gevonden via reddit:
-Go to Settings
-Go to 'Player'
-Click 'Show Advanced'
-Enable the 'Prefer AAC Audio' option
Also try to disable direct streaming
Niet vergeten dit in de ps4 browser te doen, via je pc werkt het niet!
Dat kan kloppen ,was bij mij ook het geval tot ik deze "Fix" zag. Voor mij en vele andere werkt het .. dus laat het maar weten!Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:05:
[...]
vanavond eens proberen, laatste keer bleef plex op men ps4 maar laden. Op tablet geen probleem
Sorry maar hoe kan je uberhaupt media streamen naar je PS4?Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:05:
[...]
vanavond eens proberen, laatste keer bleef plex op men ps4 maar laden. Op tablet geen probleem
Om die reden heb ik even een lijstje met pros en cons gemaakt om mijn eerste indruk weer te geven.
Pros:
• Grafisch mooi;
• Goede soundtrack;
• Het oogt, menutechnisch, als een strakke RPG.
Cons:
• Framerate-issues;
• Slecht voice-over werk. Niet overtuigend;
• Combatsysteem dat niet altijd even goed werkt;
• Een verhaal dat mij vanaf het begin al aan niet kan boeien;
• Geen uitgebreid 'character create-systeem', zoals in vele RPG's;
• Geen echte sfeer.
Nogmaals, dit is mijn eerste indruk na één uur spelen. Vanavond zal ik verder in het spel duiken, maar ergens is er toch de gedachte dat het niet veel meer te bieden heeft dan ik het afgelopen uur heb gezien. Ik hoop het niet, want ik keek juist uit naar deze titel.
Installeer plex op je pc (server)
En ga met je ps4 ( browser )naar www.plex.tv
---> inloggen
---> server
---> "..." - pc
---> launch
Op die manier 😜
Je kan op een thuisnetwerk natuurlijk ook de ip van je server in de browser toetsen, heb je geen plex account nodig.Zidanexo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:21:
Door middel van plex,
Installeer plex op je pc (server)
En ga met je ps4 ( browser )naar www.plex.tv
---> inloggen
---> server
---> "..." - pc
---> launch
Op die manier 😜
PSN ID: Beest41
PSN: lekkerboeie86
Dan bied ik 12,50dutchgio schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:21:
[...]
Ik bied 10![]()
Om in het 'thema' uitstel te blijven(driveclub):
nieuws: Consoleversie Elder Scrolls Online komt 6 maanden later
Niet dat het heel spectaculair is. Ze leggen de drempel al te hoog doordat het én Ps Plus, én aanschaf game én maandelijks abbonement kost...
Verwijderd
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ja maar pas leuk als je rank 21 of hoger bentLekkerboeie86 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:26:
Mochten er mensen zin hebben in NFS vanavond.. echt super leuk spel!
PSN: lekkerboeie86
Heb de racer carreer uitgespeeld, nu ff beginnen aan de cop carreer. Erg goeie NFS idd. Graphics ook erg goed. Draait ook erg soepel, heb nog geen framerate dip kunnen ontdekken.
Volgens mij kon je die deksel gebruiken om een auto open (kofferbak van de tweelingbroers/maffia)Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:30:
ik schaam me dood maar ik snap geen hout van stick it to the man:p loop nu rond met een sticker van het deksel van een blikopener (tenminste, daar lijkt het op) maar ik heb geen idee van wat ik moet doen.
te snijden? Zit als het goed is iemand in die naar het dans gedeelte moet aan het begin van het level.
[ Voor 4% gewijzigd door Ruben0s op 08-05-2014 18:37 ]
Ben nu lvl 19 racer. Cop career nog niet gespeeld. wil eerst die trophy van lvl 20 racer halen.Trishul schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:34:
[...]
Ja maar pas leuk als je rank 21 of hoger bentAls beginneling met alldrive settings niet op private krijg je toch wel een gigantische draaioor in het begin zeg
![]()
Heb de racer carreer uitgespeeld, nu ff beginnen aan de cop carreer. Erg goeie NFS idd. Graphics ook erg goed. Draait ook erg soepel, heb nog geen framerate dip kunnen ontdekken.
De oplossingen zijn vaak ook erg ver gezocht. Ik heb het spel wel uitgespeeld, maar vaak door gewoon alles te proberenRuben0s schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:35:
[...]
Volgens mij kon je die deksel gebruiken om een auto open (kofferbak van de tweelingbroers/maffia)
te snijden? Zit als het goed is iemand in die naar het dans gedeelte moet aan het begin van het level.
Naar de auto waar een kerel inzit die kan je bevrijdenVerwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:30:
ik schaam me dood maar ik snap geen hout van stick it to the man:p loop nu rond met een sticker van het deksel van een blikopener (tenminste, daar lijkt het op) maar ik heb geen idee van wat ik moet doen.
Vooral in de grote levels op het einde kun je niet zonder map want die zijn ongeveer 20x zo groot als level 1
http://m.ign.com/articles...ated-for-project-morpheus
Verwijderd
Nou overdrijf je een beetje of je bent nog niet lang bekend met PS+...Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:52:
Ze weten van gekkigheid niet wat ze aan moeten met PS+ Voor mij blijft het een belachelijk uitziende marketing stunt die kant nog wal raakt.
Als je nu een PS+ icm een PS3 hebt gehad dan heb je daar de meest vette titels voorbij zien komen. Tomb Raider zeer recentelijk, games als Uncharted enz... Dat zijn geen misselijke titels. Ze kunnen nu onmogelijk zulke titels al aanbieden omdat er gewoon nog weinig games uit zijn gekomen. Geef het nog een half jaar en de eerste launchgames zul je gratis kunnen downloaden.
Kan zijn dat je goede argumenten hebt hoor maar dit is kort door de bocht...
Verwijderd
ps+ is in eerste instantie toch gewoon nodig om online te kunnen gamen?kbloem schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:03:
[...]
Nou overdrijf je een beetje of je bent nog niet lang bekend met PS+...
Als je nu een PS+ icm een PS3 hebt gehad dan heb je daar de meest vette titels voorbij zien komen. Tomb Raider zeer recentelijk, games als Uncharted enz... Dat zijn geen misselijke titels. Ze kunnen nu onmogelijk zulke titels al aanbieden omdat er gewoon nog weinig games uit zijn gekomen. Geef het nog een half jaar en de eerste launchgames zul je gratis kunnen downloaden.
Kan zijn dat je goede argumenten hebt hoor maar dit is kort door de bocht...
daarnaast bieden ze imo spellen aan in de instant game collection die ronduit beledigend zijn, maar ik heb het dan ook om online te kunnen gamen en niet voor de IGC games.
[ Voor 8% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 08-05-2014 20:09 ]
Shikata ga nai.
@Raven, je moet nu betalen om online te gamen en PS+ krijg je erbij. Het zijn twee op zich staande dingen. PS+ bestaat ook al heel wat langer...
Verwijderd
Voor zover ik weet betaal je gewoon een aardig centje om online te kunnen gamen, hetgeen PS+ heet. http://www.budgetgaming.n...5+dagen+%28nl%29_PS4.htmlkbloem schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:11:
Het heeft gewoon tijd nodig. Gamers kopen nu een knack en een nfs of killzone omdat er niets anders is. Op het moment dat er een ruim aanbod is aan games gaan ze vanzelf ook in de instant game collection komen. Dat kan nu gewoon nog niet. Het ding is ook net pas 5 maanden uit.
@Raven, je moet nu betalen om online te gamen en PS+ krijg je erbij. Het zijn twee op zich staande dingen. PS+ bestaat ook al heel wat langer...
Hmmm, keuzes. Moeilijk.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verwijderd
Als je een PS3 (waar je prima fifa14 op kunt spelen) de deur uit doet omdat ie niet meer aanstaat, zou ik geen ps4 gaan kopen:pScrummie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:14:
Twijfel ontzettend over de aanschaf van een PS4. Game al niet heel veel meer, PS3 laatst de deur uitgedaan omdat ie nauwelijks aan stond. Maar, wel weer zin in af en toe een game, vooral FIFA14 gok ik. Desondanks twijfel ik, het is en veel geld, en het aanbod qua games is zo bedroevend op het moment. Waar ik wel zin in heb is The Last of us. Lijkt me een geweldige game, maar aan de andere kant; ga ik het wel spelen?
Hmmm, keuzes. Moeilijk.
Nou zie het dan als betalen voor online gamen maar neem maar van me aan dat je nog voor het einde van het jaar leuke verrassingen gaan aantreffen.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:14:
[...]
Voor zover ik weet betaal je gewoon een aardig centje om online te kunnen gamen, hetgeen PS+ heet. http://www.budgetgaming.n...5+dagen+%28nl%29_PS4.html
Verwijderd
Waarom zijn ze beledigend ? Omdat ze geen 60 euro kosten ? De metacritic scores van de ps4 games uit de IGC waren tot nu toe namelijk allemaal goedVerwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:07:
[...]
ps+ is in eerste instantie toch gewoon nodig om online te kunnen gamen?
daarnaast bieden ze imo spellen aan in de instant game collection die ronduit beledigend zijn, maar ik heb het dan ook om online te kunnen gamen en niet voor de IGC games.
Verwijderd
Qua graphics, gameplay etc etc.
Vind het een beetje hetzelfde als wanneer iemand een Ferrari koopt, hij er een opblaasbare racebaan bijkrijgt voor in zijn tuin, zodat hij kan "racen"
die chinese (oid) dude lijkt me wel grappig
[ Voor 64% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2014 20:33 ]
Verwijderd
De gameplay is juist bij die indie titels vaak zeer goed (daar moeten ze het vaak van hebben) en een game als Resogun ziet er ook nog eens fantastisch uit i.m.o. Ik vermoed dat deze klachten voornamelijk money driven zijn. Ik heb mensen in het psn+ topic zien klagen over het aanbod, en dan vervolgens vragen om KnackVerwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:26:
voor een ps4, met zijn mogelijkheden, zijn de games die ze erin gooien imo gewoon ridicuul.
Vind het een beetje hetzelfde als wanneer iemand een Ferrari koopt, hij er een opblaasbare racebaan bijkrijgt voor in zijn tuin, zodat hij kan "racen"

Je kan nu toch nog geen gratis AAA titels verwachten voor de ps4. Ik vind dat erg naief. Er zijn nog weinig games op de markt dus wat er nu is zal nog redelijk worden verkocht. Ook zijn de opbrengsten van de next gen consoles vele malen lager vanwege een beperkte userbase. Het is dus al moeijker geld verdienen, dan gaat een publisher z'n games toch niet zomaar "gratis" weg geven. Daar zou dan de hoofdprijs voor moeten worden betaald door Sony.
Bereid je maar alvast voorop het ergste. Als je bepaalde personen hier mag geloven bestaat psn+ in de toekomst alleen nog maar uit veredelde demo's en minimale kortingen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 20:48 ]
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:46:
[...]
Ben nu lvl 19 racer. Cop career nog niet gespeeld. wil eerst die trophy van lvl 20 racer halen.
Vanaf rank 21 krijg je ook de Koenigsegg One:1 als racer zijnde, mits je de gratis DLC uit de store geplukt hebt. Is echt een beest van een auto.
Ja idd. Ik merk op de PS4 dat ik plus nog niet echt gebruik voor de IGC (alleen Resogun gespeeld) maar sowieso voor KZ online en verassend genoeg ook de kortingen die je met plus iedere week krijgt. Steamworld dig kost nu bv. maar 4,04 euro, en strike suit zero had ik enkele weken geleden aangeschaft voor iets van 14 euro.Chaoss schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:31:
Blijkbaar is PS+ voor de meeste mensen toch een lastig concept om te begrijpen...
Wat verwacht je dan? Denk je dat ze direct AC IV en BF4 erin gooien? Dat toestel is niet eens een jaar uit, het aantal games is, nagenoeg, op één hand te tellen. Het is wel heel erg naïef om te verwachten dat Sony direct nieuwe triple-A titles in de IGC gooit.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:26:
voor een ps4, met zijn mogelijkheden, zijn de games die ze erin gooien imo gewoon ridicuul.
Daarnaast, PS+ gaat verder dan alleen je games collectie. Als het aanbod je niet bevalt kun beter nog een jaar of twee wachten, dan kun je wat 'betere' titels verwachten. Meer is er gewoonweg niet.
PS4 is via optical out aangesloten aan mijn reciever. En games doen het wel in 5.1. Het is ook niet zo dat Netflix zegt 5.1 te doen, maar mn reciever het niet oppakt. Maar zelfs de audio opties in Netflix geven alleen stereo aan, en ook R3 ingedrukt houden geeft 2.0 aan.
Ik heb wat rond gezocht op internet, en daar zijn meer mensen met het probleem. En hebben er veel een 'oplossing'. Echter is er altijd wel iemand met commentaar dat het voor hun niet werkt, en ik heb veel opties ook geprobeerd, maar geen een wil baten:
- Output op LPCM zetten
- Output op Bitstream (Dolby)
- Output op Bitstream (DTS)
- Output via HDMI
De optie 5.1 wil maar niet verschijnen in de Netflix app, en alles is dus alleen in stereo. Dat is voor mij wel een showstopper om na de gratis maand te gaan betalen.
Iemand het wel werkend met 5.1?
Ja hier, werkt prima.majoh schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:39:
Zo, ik denk ik probeeer Netflix een keertje met gratis eerste maand. Echter heb ik een probleem hier. Ik krijg geen 5.1 optie bij content waar wel 5.1 aangegeven wordt.
PS4 is via optical out aangesloten aan mijn reciever. En games doen het wel in 5.1. Het is ook niet zo dat Netflix zegt 5.1 te doen, maar mn reciever het niet oppakt. Maar zelfs de audio opties in Netflix geven alleen stereo aan, en ook R3 ingedrukt houden geeft 2.0 aan.
Ik heb wat rond gezocht op internet, en daar zijn meer mensen met het probleem. En hebben er veel een 'oplossing'. Echter is er altijd wel iemand met commentaar dat het voor hun niet werkt, en ik heb veel opties ook geprobeerd, maar geen een wil baten:
- Output op LPCM zetten
- Output via HDMI
De optie 5.1 wil maar niet verschijnen in de Netflix app, en alles is dus alleen in stereo. Dat is voor mij wel een showstopper om na de gratis maand te gaan betalen.
Mijn PlayStation staat op forced DTS, en is via HDMI op mijn versterker aangesloten.
Mijn versterker krijgt keurig Dolby digital + binnen als Netflix in 5.1 zegt uit te stralen.
Edit: het is hier al eens eerder ter spraken gekomen.
Toen had ik dit filmpje geschoten.
YouTube: Netflix demo tweakers
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 08-05-2014 22:01 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het spel ziet er goed uit en biedt toffe designs, maar het slaagt er gewoon niet in om een sfeer neer te zetten. Dat ligt voor een groot deel aan de betreurend slechte voice-overs. Amerikaans, Schots en Engels allemaal door elkaar, van een slecht niveau, niet consistent en dan ook nog eens gebruikt in slecht geschreven dialogen. Tenenkrommend gewoon. Daardoor heb je echt geen zin om de dialogen te beluisteren en dat is jammer, omdat je vervolgens toch keuzes moet maken etc.
Daarnaast is het verhaal totaal niet overtuigend. Je mist vanaf het begin al een bepaald doel. Waar vecht je voor? Waarom voer je de quests uit die je uitvoert? Wie ben je? Totaal geen setting en beginsituatie.
Cijfer: 5/10
Deze gaat terug naar Bol.com. Jammer, want de PS4 kan wel een goede RPG gebruiken.
Bij mij werkt 5.1 zonder problemen. Wellicht ondersteunt je reciever geen Dolby Digital+, dat is namelijk wat Netflix gebruikt voor het doorzenden van het surround geluid. Heb je daar al naar gekeken?majoh schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:39:
Zo, ik denk ik probeeer Netflix een keertje met gratis eerste maand. Echter heb ik een probleem hier. Ik krijg geen 5.1 optie bij content waar wel 5.1 aangegeven wordt.
- Output op LPCM zetten
- Output via HDMI
En ik ben ook niet de enige: https://www.google.nl/search?q=netflix+audio+ps4
[ Voor 35% gewijzigd door majoh op 08-05-2014 22:07 ]
Verwijderd
Hoe is de gameplay zelf ? Ik heb op Twitch een deel gezien en dat vond ik ook wat tegen vallen. Zag er vrij repetitief uit maar dat kon ook aan de speler liggen.Yonix schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:59:
Nou, vanavond Bound By Flame nog maar eens een kans gegeven, maar helaas is het spel niet wat ik er van verwacht had.
Het spel ziet er goed uit en biedt toffe designs, maar het slaagt er gewoon niet in om een sfeer neer te zetten. Dat ligt voor een groot deel aan de betreurend slechte voice-overs. Amerikaans, Schots en Engels allemaal door elkaar, van een slecht niveau, niet consistent en dan ook nog eens gebruikt in slecht geschreven dialogen. Tenenkrommend gewoon. Daardoor heb je echt geen zin om de dialogen te beluisteren en dat is jammer, omdat je vervolgens toch keuzes moet maken etc.
Daarnaast is het verhaal totaal niet overtuigend. Je mist vanaf het begin al een bepaald doel. Waar vecht je voor? Waarom voer je de quests uit die je uitvoert? Wie ben je? Totaal geen setting en beginsituatie.
Deze gaat terug naar Bol.com. Jammer, want de PS4 kan wel een goede RPG gebruiken.
Het is zeker repetitief. In het derde level was ik het eigenlijk al beu om maar hersenloos in te slaan op diverse monsters. Daarnaast biedt het spel op de laagste moeilijkheidsgraad geen enkele uitdaging, maar wordt het één graad hoger al frustrerend. Monsters worden dan té sterk en het combat systeem is niet altijd even fijn. Zo moet je bijv. voor een vuurbal L2+vierkant/driehoek/kruis/rondje tegelijkertijd indrukken en in 'the heat of the moment' werkt dat gewoon niet. Daarnaast laat de responsiveness van de knoppen ook te wensen over. Jammer.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:20:
[...]
Hoe is de gameplay zelf ? Ik heb op Twitch een deel gezien en dat vond ik ook wat tegen vallen. Zag er vrij repetitief uit.
Dat kan, maar niet elke receiver ondersteunt Dolby Digital+ en daar wordt naar gekeken. Ondersteunt je receiver geen Dolby Digital+ dan zul je die optie ook niet terugvinden in de app.majoh schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:04:
Dat is het probleem, Netflix geeft in Audio & Subtitles menu alleen de optie 'English (Stereo)', ik zie nergens de optie 5.1.
En ik ben ook niet de enige: https://www.google.nl/search?q=netflix+audio+ps4
Welke receiver heb je?
Verwijderd
Tnx ik weet voldoende. Verklaart waarschijnlijk ook waarom er nog geen reviews te vinden zijn. Ik heb een hekel aan die late review embargo's. Een laat embargo voorspelt ook meestal weinig goeds.Yonix schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:25:
[...]
Het is zeker repetitief. In het derde level was ik het eigenlijk al beu om maar hersenloos in te slaan op diverse monsters. Daarnaast biedt het spel op de laagste moeilijkheidsgraad geen enkele uitdaging, maar wordt het één graad hoger al frustrerend. Monsters worden dan té sterk en het combat systeem is niet altijd even fijn. Zo moet je bijv. voor een vuurbal L2+vierkant/driehoek/kruis/rondje tegelijkertijd indrukken en in 'the heat of the moment' werkt dat gewoon niet. Daarnaast laat de responsiveness van de knoppen ook te wensen over. Jammer.
Kun je games uit de seal gewoon naar Bol terug sturen als ze niet bevallen?Yonix schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:59:
Nou, vanavond Bound By Flame nog maar eens een kans gegeven, maar helaas is het spel niet wat ik er van verwacht had.
Ja, dat doe ik al jaren. Daar doen ze niet moeilijk over bij Bol.com. Zelfs als je al een code hebt gebruikt. Top service!bram1984 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:40:
[...]
Kun je games uit de seal gewoon naar Bol terug sturen als ze niet bevallen?
PSN: Finally_Chris
Als je dat vaker doet is het een stuk toffer. Wat ik wel zwaar vind tegenvallen zijn de frames, wat loopt dit spel slecht zeg! Daarnaast is RPG ver te zoeken, je character speelt zichzelf voor het grootste deel, je hebt nagenoeg geen keuze in dialoog, behalve het opvragen van informatie maar het reageren op iets kun je niet kiezen waardoor je je niet echt verbonden voelt met je character.
Dit was ook dezelfde conclusie van het grootste deel van mijn kijkers toen ik het op Twitch streamde. Ik heb de playthroughs opgeslagen in mijn archief dus als iemand even wil spieken stuur een PM en dan krijg je van mij mijn Twitch kanaal.
Dat is geen service maar geluk. Het staat namelijk letterlijk in de voorwaarden dat het niet mag. Daarnaast vind ik het niet netjes om een online code te gebruiken en het daarna terug te sturen waarmee je weet dat je de volgende persoon opzadelt met problemen. My 2 cents. Hier het citaat:het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking is. De seal van een cd, cd-rom, dvd, game of softwareartikel mag niet verbroken zijn.Yonix schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:46:
[...]
Ja, dat doe ik al jaren. Daar doen ze niet moeilijk over bij Bol.com. Zelfs als je al een code hebt gebruikt. Top service!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Een oud Panasonic ding, wat wel Dobly Digital en DTS ondersteund, maar blijkbaar niet Dolby Digital Plus. Het zal wel daaraan liggen dan. Hopelijk komt er een update van Netflix dat DD wel ondersteund gaat worden, aangezien de PS3 dit blijkbaar wel goed doet.SacreBleu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:26:
[...]
Dat kan, maar niet elke receiver ondersteunt Dolby Digital+ en daar wordt naar gekeken. Ondersteunt je receiver geen Dolby Digital+ dan zul je die optie ook niet terugvinden in de app.
Welke receiver heb je?
Thanks voor de hulp.
Verwijderd
Eenmaal thuis liep ik tegen krakende triggers aan. Terug naar de MM in NL. Ja dit zal je in België moeten verhalen op de garantie. Om het heen en weer gestuur te voorkomen, kan ik de ds4 ook direct bij Sony aanmelden of moet ik hier speciaal België voor bezoeken?
Ik zal vanacht even kijken wat er gebeurt als ik mijn instellingen verander op mijn receiver. Want Netflix gebruikt altijd DD+ en zal, zeer waarschijnlijk, nooit DD of DTS gaan gebruiken, daarvoor is er teveel bandbreedte nodig.majoh schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:15:
[...]
Een oud Panasonic ding, wat wel Dobly Digital en DTS ondersteund, maar blijkbaar niet Dolby Digital Plus. Het zal wel daaraan liggen dan. Hopelijk komt er een update van Netflix dat DD wel ondersteund gaat worden, aangezien de PS3 dit blijkbaar wel goed doet.
Thanks voor de hulp.
Kortom, als het wel lukt op je PS3 dan moet het ook lukken op je PS4
Er zijn games waarbij de code ingevoerd moet worden om bepaalde game-modi te kunnen spelen en daarmee bedoel ik niet alleen de multiplayer-modus. Zonder die modi is het lastig om een spel te spelen en te beoordelen.Sandyman538 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:13:
[...]
Dat is geen service maar geluk. Het staat namelijk letterlijk in de voorwaarden dat het niet mag. Daarnaast vind ik het niet netjes om een online code te gebruiken en het daarna terug te sturen waarmee je weet dat je de volgende persoon opzadelt met problemen. My 2 cents. Hier het citaat:het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking is. De seal van een cd, cd-rom, dvd, game of softwareartikel mag niet verbroken zijn.
Maar dan nog heb je geluk, zoals hij bedoelt. Volgens de voorwaarden mag je software, games, muziek en films niet terug sturen zodra ze uit de seal zijn. Dat het bij jou gelukt is heeft niks met service dus te maken, maar met geluk en nalatigheid (van hun kant). Spel beoordelen zijn demo's, reviews en game booths voor.Yonix schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:21:
[...]
Er zijn games waarbij de code ingevoerd moet worden om bepaalde game-modi te kunnen spelen en daarmee bedoel ik niet alleen de multiplayer-modus. Zonder die modi is het lastig om een spel te spelen en te beoordelen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een beetje apart dat we games maar op goed vertrouwen moten kopen zonder zelf eerst echt te kunnen testen (denk aan bugs). Maar ik snap wel dat het met media op bluray/dvd lastig is in verband met kopiëren. Of even spel uitspelen/film afkijken en retour sturen. Door goed research te doen (meerdere verschillende reviews) en uit te zoeken of er grote bugs zijn (BF4 bijv), voorkom je al snel een miskoop.
[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 08-05-2014 23:38 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Even voor de goede orde, voordat we dat weer krijgen. Dit valt dus buiten de wet koop op afstand
Vind het absoluut niet netjes dat daar misbruik van gemaakt wordt maar het is hun eigen nalatigheid
[ Voor 32% gewijzigd door OMD op 08-05-2014 23:38 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Maar dat zijn toch ook codes die meestal maar 1x bruikbaar zijn?Yonix schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:21:
[...]
Er zijn games waarbij de code ingevoerd moet worden om bepaalde game-modi te kunnen spelen en daarmee bedoel ik niet alleen de multiplayer-modus. Zonder die modi is het lastig om een spel te spelen en te beoordelen.
Dat vind ik best wel kwalijk. Niet omdat het uitgesteld is, maar omdat ze er zo geheimzinnig over deden. Elke keer zeiden ze: we hebben niet gezegd dat hij in april uit komt, we hebben geen release datum maaaaar hij komt sowieso in 2014 uit! Waren hardnekkige geruchten dat de game eind april zou komen. De ontwikkelaar gaf toen (terecht) aan dat zij nooit zelf een release datum hebben aangegeven, enkel 2014 en dat het sowieso in 2014 zou uitkomen.AtlAntA schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 03:10:
Dying light ook al uitgesteld tot 2015. Wel zonde. Had wel zin in deze game.
Vind het jammer dat de game uitgesteld is, maar kwalijk dat ze zo slecht erover communiceren. Hoop dat de game in februari 2015 (want dan komt hij wél uit, zeggen ze nu in ieder geval) er wat mooier en gelikter uit ziet dan nu. De game ziet er wel goed uit, maar voor een 2015 game zeker niet waardig.
Maar het zet je wel aan het denken zoveel uitstel de laatste tijd. DriveClub, Watch Dogs, The Elder Scrolls Online, Dying Light, The Division, Deep Down (zou in februari in Japan uitkomen, daarna EU/US). Vraag me af of ze gewoon een release datum noemen (waarvan ze toch al weten niet te halen) om even flink wat pre-orders te pakken en daarna uit te stellen..... Of begint quality control meer aandacht te krijgen?
[ Voor 32% gewijzigd door ASNNetworks op 09-05-2014 04:54 ]
Nu krabbelen ze terug. Opeens krijg je maar 1/5 van de game. Zijn ze oude posts op fora aan het veranderen. etc etc.
Voor degenen die hier zeggen 'maar je verwacht toch niet een volledige game te krijgen'. Jawel dat verwacht men wel als Sony deze uitspraken doet. In ieder geval een vrijwel volledige game zoals zij zelf zeiden. Dat gebeurt nu ook regelmatig op de PS3. Dus er zou geen enige reden zijn om dat niet te geloven.
idd, blijkbaar willen mensen gewoon liever alle online content achter een paywall waardoor de paywall je toegang geeft tot diensten maar verder niks (lekker duidelijk). Blijkbaar is het verwarrend dat je gratis games krijgt aangeboden en kortingen op andere games waardoor mensen hun redelijkheid op de proef wordt gesteld.Chaoss schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:31:
Blijkbaar is PS+ voor de meeste mensen toch een lastig concept om te begrijpen...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik denk dat het sinds kort ook een beetje psychologisch is. 'Ze stellen het uit tbv de kwaliteit, dit moet wel een mega game worden'. Dit maakt de keuze voor de developers denk ik ook iets makkelijker. Een soort hypeASNNetworks schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 03:43:
[...]
Maar het zet je wel aan het denken zoveel uitstel de laatste tijd. DriveClub, Watch Dogs, The Elder Scrolls Online, Dying Light, The Division, Deep Down (zou in februari in Japan uitkomen, daarna EU/US). Vraag me af of ze gewoon een release datum noemen (waarvan ze toch al weten niet te halen) om even flink wat pre-orders te pakken en daarna uit te stellen..... Of begint quality control meer aandacht te krijgen?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2014 08:42 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Welkom! Maarreh een hangend geluid? Dat lijkt me toch niet helemaal goed?windowsfanaat schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:42:
Oh gisteren via Marktplaats ook een PS4 aangeschaft (gebruikt, maar wel met doos en bon) en Battlefield 4. Vanavond maar eens lekker spelen!!! oeh k ben blij! Wel beetje vreemd dat de disc soms een hangend geluid maakt, maar goed het werkt wel:)
Gisteren overigens men eerste keiharde vastloper gehad. Was nog ff met wat vrienden aan het gamen en toen we weg gingen zette ik hem uit via het het menu. Bij het weglopen hoorder ik wel een soort foutmelsingspiep maar dacht "zal wel" en ben weggegaan. Toen ik thuis kwam zag ik dat de ps4 nog "aan" stond (de fan draaide) en de witte led streep langzaam knipperend aan stond. geen beeld en geen reactie mogelijk via controller, en facebuttons op de console. Uiteindelijk de stekker er maar uit getrokken. Daarna kon ik gewoon starten, moets hij de HDD nakijken op fouten en kreeg ik de melding dat ik de PS4 verkeerd had uitgedaan. Geen problemen verder want alles deed het als een speer.
[ Voor 44% gewijzigd door swopdark op 09-05-2014 08:47 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
bedankt!swopdark schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:43:
[...]
Welkom! Maarreh een hangend geluid? Dat lijkt me toch niet helemaal goed?
Ja hangend is niet goed omschreven, maar meer zo'n wel/niet, maar misschien hoor het ook wel bij zo'n slot-in systeem. Misschien ben ik gewoon te zenuwachtig haha. En anders stuur ik hem op naar Sony (waar ik overigens nergens achter komt waar dat nu zit ..)
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]