iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Had je dat ding wel getest bij die verkoper?windowsfanaat schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:42:
Oh gisteren via Marktplaats ook een PS4 aangeschaft (gebruikt, maar wel met doos en bon) en Battlefield 4. Vanavond maar eens lekker spelen!!! oeh k ben blij! Wel beetje vreemd dat de disc soms een hangend geluid maakt, maar goed het werkt wel:)
En uiteraard heel veel plezier!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee niet getest met spel. PS4 zelf zag er als nieuw uit, maar hij stond natuurlijk terug naar fabrieksinstelling. Maar goed, de installatie zelf (duurde een half uurtje) is ook zonder problemen gelukt, dus waarschijnlijk maak ik mij zorgen om niets :-D Nu nog een Sony Gold Wireless Headset en ik ben blijOrigins schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:52:
[...]
Had je dat ding wel getest bij die verkoper?![]()
En uiteraard heel veel plezier!
Overigens, nieuwe screens van Deep Down:

[ Voor 19% gewijzigd door swopdark op 09-05-2014 09:01 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
[ Voor 78% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 12:56 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 12:57 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Care to elaborate?
Ben wel benieuwd naar Deep Down. Had gedacht dat die vrij snel na release van de PS4 uit zou zijn, maar zal dit jaar wel uitkomen. Benieuwd (en argwanend) naar de F2P elementen.
[ Voor 35% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 12:58 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Hmm, als de PS3 al niet veel aanstond, dan zal dat bij de PS4 ook wel zo zijn. En Last of Us had je ook op de PS3 kunnen spelen toen je die nog had.Scrummie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:14:
Twijfel ontzettend over de aanschaf van een PS4. Game al niet heel veel meer, PS3 laatst de deur uitgedaan omdat ie nauwelijks aan stond. Maar, wel weer zin in af en toe een game, vooral FIFA14 gok ik. Desondanks twijfel ik, het is en veel geld, en het aanbod qua games is zo bedroevend op het moment. Waar ik wel zin in heb is The Last of us. Lijkt me een geweldige game, maar aan de andere kant; ga ik het wel spelen?
Hmmm, keuzes. Moeilijk.
Ik zou het niet doen, voor dat ene spel.
*knip* Xbox-games kunnen in het Xbox-topic besproken worden + onnodig uitlokken.uchiha tijntje schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:29:
[...]
Care to elaborate?De enige overeenkomst die ik zie is dat het beide 3rd person is?
Ben wel benieuwd naar Deep Down. Had gedacht dat die vrij snel na release van de PS4 uit zou zijn, maar zal dit jaar wel uitkomen. Benieuwd (en argwanend) naar de F2P elementen.
[ Voor 25% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 12:58 ]
*knip* Xbox games kunnen in het Xbox-topic besproken worden.
[ Voor 54% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 12:59 ]
[ Voor 123% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 13:00 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 13:01 ]
[ Voor 152% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 13:02 ]
[ Voor 113% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 13:04 ]
Ik ben wel zeer te spreken over de headset van Sony zelf.windowsfanaat schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:28:
Iemand nog een idee welke draadloze headset ik het beste kan nemen? ik kan op google niets vinden aan review of vergelijkingen
pricewatch: Sony Gold Wireless Headset
Heb hem nu 2 weekjes in gebruik en vind de geluidskwaliteit prima.
*knip* Xbox discussie kan in het Xbox-topic.
[ Voor 90% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 13:04 ]
Sunset overdrive ziet er naar mijn mening wel leuk uit. Helaas niet genoeg voor mij om meteen een X1 in huis te halen, maar een Crackdown 3 bijvoorbeeld weer wel (grote kans ook dat die onthuld zal worden op de MS press conference). Het is idd jammer dat men soms elkaar het licht niet in de ogen gunt, hoewel dat helaas wederzijds is.
Dat de gameplay van sunset overdrive een beetje op die van de games van ND en SP lijkt, is niet vreemd. Die drie ontwikkelaars waren namelijk dikke vrienden met elkaar, en inspireerden elkaar ook. Insomniac en Naughty Dog deelden in de beginjaren zelfs een kantoor. Verder moet men insomniac ook niet onderschatten, ze hebben veel talent in huis (misschien wel het meeste talent van alle MS exclusief ontwikkelende studios momenteel, ja incl. 343 industries en turn 10) als je kijkt wat ze in het verleden allemaal afgeleverd hebben. R&C, Spyro en Resistance. De eerste resistance was een launchgame voor de ps3, en meteen een mijlpaal omdat je met 40 man online kon gamen in een match, geen framedips had en zero lag dankzij dedicated servers, en dat allemaal in 2006...
[ Voor 20% gewijzigd door Uniciteit op 09-05-2014 13:04 ]
Dus daarom mijn opmerking hoever je met vergelijkingen gaat. Want op basis van de trailer zie ik gewoon niet veel specifieke overeenkomsten.
Echter waardoor ik getriggerd werd is dat het spel op basis van de trailer al weer als redelijk nietszeggend en als een slap aftreksel wordt weggezet. En dat vind ik gewoon jammer om te zien.
@hieronder, just for the record. Ik begon er niet over
Zijn er trouwens nog hints naar een nieuwe Crash Bandicoot voor de E3? Een paar maanden geleden waren deze vrij sterk aanwezig. Zou wel stoer zijn. Child of Light laat zien dat je helemaal niet de super realistische kant op hoeft te gaan met de graphics om wel indruk te maken.
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2014 11:08 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 09-05-2014 13:59 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 09-05-2014 13:59 ]
Ik heb hem nu 1,5 maand en vind hem idd erg goed voor wat ie kost!JJFS schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:39:
[...]
Ik ben wel zeer te spreken over de headset van Sony zelf.
pricewatch: Sony Gold Wireless Headset
Heb hem nu 2 weekjes in gebruik en vind de geluidskwaliteit prima.
Ideale vind ik ook dat hij meteen werkt als je hem in je pc stopt.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Gisteren Ben ik rank 21 en die ja het was heel erg vet. Denk 5 pogingen nodig gehadTrishul schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:42:
[...]
spoiler:Hehehe in de laatste missie, om rank 21 te worden, staat je wat te wachtenEen fokking achtbaanrit (hot pursuit) van ruim 10 minuten terwijl een bataljon agenten achter je aan zit
Vanaf rank 21 krijg je ook de Koenigsegg One:1 als racer zijnde, mits je de gratis DLC uit de store geplukt hebt. Is echt een beest van een auto.
[...]
Racer carreer is zeker leuker idd, gisteren begonnen aan de cop carreer maar na rank 6 al gestopt, het trok me gewoon niet, misschien even laten liggen.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:09:
[...]
Gisteren Ben ik rank 21 en die ja het was heel erg vet. Denk 5 pogingen nodig gehadmaar uiteindelijk haalde ik hem op gold! Cop career Ben ik nu rank 10. Maar racer trekt me toch meer denk ik.
Een nieuwe crash zie ik niet zo snel gebeuren, er gaan wel geruchten dat sony de rechten op de ip heeft teruggekocht van activision, die sinds 2008 niks meer heeft gedaan met de serie. Het zou natuurlijk erg vet zijn mocht crash terugkomen, want de ps4 mascotte platformer knack is wel ok maar lang niet tot volle potentie uitgewerkt. De vraag is ook aan welke studio ze crash geven; ND is druk bezig met twee games, guerilla aan hun nieuwe ip, sony japan heeft hun handen vol aan drie games, sony london is bezig met een nieuwe third person game, blijft alleen sucker punch en sanzaru games over. Toevallig hebben die laatste twee wel veel ervaring met platformersuchiha tijntje schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:57:
Zijn er trouwens nog hints naar een nieuwe Crash Bandicoot voor de E3? Een paar maanden geleden waren deze vrij sterk aanwezig. Zou wel stoer zijn. Child of Light laat zien dat je helemaal niet de super realistische kant op hoeft te gaan met de graphics om wel indruk te maken.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=815677
Planetside 2 draait al op de ps4, in 1080p, vergelijkbaar met de pc versie op ultra settings. Op de E3 is ie speelbaar. Launch zou dus al kunnen plaatsvinden in Q2 of Q3.
[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 09-05-2014 12:03 ]
uitgevoerd, geen irritante(blauwe) lightbar meer
Nu cool limoen opstart ledje
Plakband aanbrengen was wel beetje lastig want met erin doen verschoof het soms dat ie toch nog net contact maakte.
[ Voor 26% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-05-2014 12:27 ]
Zo'n bullshit, ze kunnen het toch als optie zetten in de instellingen en zodra je straks die Morpheus aansluit dat ie gewoon aanblijft, moeilijk gedoe. Ze hadden trouwens ook al van die stickers om er overheen te plakken. (niet dat dat werkelijk een oplossing is, maar oke)

Zodra iemand meer dan één controller heeft, zal het bij gebruikers al voor verwarring zorgen: welke controller staat aan? Of juist omgekeerd: gebruikers die denken dat de controller aanstaat, maar die vervolgens wel batterij slurpt omdat het eigenlijk toch aanstaat.
Daarnaast geeft het de lightbar aan welke speler wie is. In FIFA is 'speler 1' bijvoorbeeld rood, 'speler 2' blauw, etc.
Misschien dat ze nog een extra dim-stand kunnen implementeren, zodat hij toch zichtbaar aanstaat maar minder batterij slurpt... maar het toestaan volledig uit te uitschakelen, dat is echt het slechtste wat Sony zou kunnen doen.
Eens en met de nieuwe opties om het te dimmen is meer dan voldoende.maar het toestaan volledig uit te uitschakelen, dat is echt het slechtste wat Sony zou kunnen doen.
Niet zo zeuren mensen... Kom met positief nieuws het is bijna weekend.
Cogitationis poenam nemo patitur
Tof vind ik ook weer zo/zo, maar vind het wel geinig. Snap ook de ophef niet verder.HaskoF schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:36:
Ben ik nou een van de weinige/enige die de lightbar op de DS$ wel tof vindt?
Onnodig, dan zit je met een lightbar en een ledje.Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:00:
Nou jah, het is wel iets waarbij ze tijdens het ontwerpen wel iets beter over na hadden mogen denken. Waarom niet gewoon een simpel klein ledje aan de bovenkant van de controller, liefst met ABCD indicator zodat ook direct duidelijk is "welke" controller je op dat moment vast hebt.
Het is nu prima zo.
Duh.....Origins schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:04:
[...]
Onnodig, dan zit je met een lightbar en een ledje.
Het is nu prima zo.
Ik bedoel i.p.v. een lightbar.... Of waarom schakelt die lightbar niet aan indien hij echt gebruikt wordt.
Dat heeft dan toch geen tracking en backwards compatibility met PS move?....Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:00:
Nou jah, het is wel iets waarbij ze tijdens het ontwerpen wel iets beter over na hadden mogen denken. Waarom niet gewoon een simpel klein ledje aan de bovenkant van de controller, liefst met ABCD indicator zodat ook direct duidelijk is "welke" controller je op dat moment vast hebt.
Tracking was de belangrijkste reden voor die lightbar.
Daar ben ik het wél mee eensBullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:08:
[...]
Of waarom schakelt die lightbar niet aan indien hij echt gebruikt wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-05-2014 13:12 ]
Wat hierboven al is aangegeven die lightbar zit er dan ook voor een functie, overigens wat Uniciteit zegt met Fifa is het ook handig welke speler 1 of 2 is.Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:08:
[...]
Duh.....
Ik bedoel i.p.v. een lightbar.... Of waarom schakelt die lightbar niet aan indien hij echt gebruikt wordt.
Heb er zelf echt nooit last van gehad, tuurlijk als het scherm op zwart springt met een laadscherm zie je dat ding in beeld ineens omdat je er dan op let.
De lightbar zit er nu eenmaal en ze kunnen 'm nu niet meer zomaar weghalen. En waarom hij altijd aanstaat? Hierom:Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:08:
[...]
Duh.....
Uniciteit schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:55:
Het volledig uitzetten van de lightbar is compleet niet-gebruiksvriendelijk. De lightbar is de enige indicator die aangeeft of de controller aan of uit staat.
Zodra iemand meer dan één controller heeft, zal het bij gebruikers al voor verwarring zorgen: welke controller staat aan? Of juist omgekeerd: gebruikers die denken dat de controller aanstaat, maar die vervolgens wel batterij slurpt omdat het eigenlijk toch aanstaat.
Daarnaast geeft het de lightbar aan welke speler wie is. In FIFA is 'speler 1' bijvoorbeeld rood, 'speler 2' blauw, etc.
Misschien dat ze nog een extra dim-stand kunnen implementeren, zodat hij toch zichtbaar aanstaat maar minder batterij slurpt... maar het toestaan volledig uit te uitschakelen, dat is echt het slechtste wat Sony zou kunnen doen.
Misschien zeg ik dit in het hol van de leeuw.Uniciteit schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:55:
Maar Xbox One controllers geven ook niet aan of je P1 of P2 bent..
Dat begrijp ik allemaal wel, maar ik blijf het de "moeilijke" manier vinden. Had liever aan de bovenkant van de controller een functie/controller indicatie gehad, bijvoorbeeld net als de Xbox360 controllers dit hebben. Dan had die lightbar alleen aangekund bij zinvol gebruik, om anders gewoon helemaal uitgeschakeld te kunnen worden.Uniciteit schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:17:
[...]
De lightbar zit er nu eenmaal en ze kunnen 'm nu niet meer zomaar weghalen. En waarom hij altijd aanstaat? Hierom:
[...]
Idd, die van de 360 ook niet. Die van de PS3 dan weer welNepGangster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:25:
[...]
Misschien zeg ik dit in het hol van de leeuw.
Maar Xbox One controllers geven ook niet aan of je P1 of P2 bent..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dat doet 'ie, eigenlijk, wel. Kijk maar eens naar je Xbox Guide button. Ben je speler twee dan licht het rechterbovenstukje op, ben je speler één dan licht het linkerbovenstuk op, etc.Scrisissszzz schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:27:
[...]
Idd, die van de 360 ook niet. Die van de PS3 dan weer wel
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Bright is altijd de standaard geweest. Hieronder drie foto's van een TV met reflecterend scherm in een donkere ruimte

Ik snap dat 'bright' misschien nog wat te opvallend is, maar dim... als je gewoon aan het spelen bent valt het haast niet op. En als je een spel speelt met meer heldere kleuren, zoals FIFA, dan zie je het al helemaal niet meer.
Ohja haha.. hoe niet over nagedacht...!SacreBleu schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:28:
[...]
Dat doet 'ie, eigenlijk, wel. Kijk maar eens naar je Xbox Guide button. Ben je speler twee dan licht het rechterbovenstukje op, ben je speler één dan licht het linkerbovenstuk op, etc.

Die van de 360 juist wel, maar van de One niet.......Scrisissszzz schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:27:
[...]
Idd, die van de 360 ook niet. Die van de PS3 dan weer wel
Op de 360 controllers kan je aan het kwart van de ring-of-light op de controller zien welke player de controller is, heel eenvoudig Bij de One werkt het weer heel anders omdat de players zich via de Kinect aanmelden op de console. Omdat de Kinect je herkend als speler maakt het niet uit welke controller je vast hebt.
Ik vind de ds4 een van de fijnste controllers die ik ooit in mijn handen heb gehad. De X1 controller nog niet in mijn handen gehad iig..
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Eens de DS4 ligt echt heerlijk in de handen, de X1 is ook een top controller, maar de voorkeur gaat duidelijk uit naar de DS4Scrisissszzz schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:31:
Over de lightbar.. Echt iets toevoegen vind ik het op dit moment niet. maar irriteren eraan doe ik me ook niet. Zeker niet meer nu je de dim standen hebt.
Ik vind de ds4 een van de fijnste controllers die ik ooit in mijn handen heb gehad. De X1 controller nog niet in mijn handen gehad iig..

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb liever dat het licht gewoon volledig uit is. Geef mij die optie, want het is best hinderlijk om elke keer de DS4 ergens onder moeten te leggen omdat ik een film via Netflix wil kijken (ik gebruik nu de chrome cast vanwege het licht van de controller).
VR ga ik toch niet kopen, weet nu al dat dat niet geschikt is voor mijn ogen. En om te zien welke controller van mij is ben ik het ook niet nodig. En om te zien welke controller aanstaat ook niet . Zelfs daar kunnen ze een betere oplossing op bedenken (bijvoorbeeld dat de controller gewoon uit gaat naar een paar minuten niet gebruikt te zijn etc.).
[ Voor 6% gewijzigd door Ruben0s op 09-05-2014 13:43 ]
Zo zie je maar weer wat een shitstorm op internet kan doen met policies en keuzes van grote bedrijven...
Power to the people
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2014 13:43 ]
Bij Netflix: houd op de controller de ronde PlayStation-knop tien seconden ingedrukt. Dan gaat de controller uit, maar blijft Netflix doorgaan.Ruben0s schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:39:
Dim is al een stuk beter, maar kan me nog steeds niet vinden in waarom de controller uberhaupt het licht altijd aan moet hebben. Zelfs de argumenten die Uniciteit noemen overtuigen mij niet.
Ik heb liever dat het licht gewoon volledig uit is. Geef mij die optie, want het is best hinderlijk om elke keer de DS4 ergens onder moeten te leggen omdat ik een film via Netflix wil kijken (ik gebruik nu de chrome cast vanwege het licht van de controller).
VR ga ik toch niet kopen, weet nu al dat dat niet geschikt is voor mijn ogen. En om te zien welke controller van mij is ben ik het ook niet nodig. En om te zien welke controller aanstaat ook niet . Zelfs daar kunnen ze een betere oplossing op bedenken (bijvoorbeeld dat de controller gewoon uit gaat naar een paar minuten niet gebruikt te zijn etc.).
Hooray
Dat is inderdaad beter dan de DS4 telkens ergens onder te leggen, zal het vanavond eens testen. Maar het is geen betere oplossing dan een optie om het licht volledig uit te doen (of een mogelijkheid te geven om per app in te stellen of de lichtbar aan of uit moet staan).Uniciteit schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:46:
[...]
Bij Netflix: houd op de controller de ronde PlayStation-knop tien seconden ingedrukt. Dan gaat de controller uit, maar blijft Netflix doorgaan.
Hopelijk komen ze binnenkort gewoon met HDMI-CEC ondersteuning in netflix. Dan hoeft heel die DS4 niet aan en gebruik je gewoon je tv afstandbediening.Ruben0s schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:56:
[...]
Dat is inderdaad beter dan de DS4 telkens ergens onder te leggen, zal het vanavond eens testen. Maar het is geen betere oplossing dan een optie om het licht volledig uit te doen (of een mogelijkheid te geven om per app in te stellen of de lichtbar aan of uit moet staan).
MS verplicht de Kinect bij de X1...
Wat heb je liever...
Was al gepost als tweet hierboven
[ Voor 89% gewijzigd door DarkElement op 09-05-2014 14:08 ]
Hahaha dat is een goeie. Sinds een week kun je ook nog eens de DS4 in dim stand zetten, knappe kerel als dat je kan irriteren in het donkerScrisissszzz schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:00:
Tja Sony bouwt de lightbar in hun controller, welke je er dus bij moet nemen...
Wat heb je liever...
Bovendien heeft de lightbar toch wel meerwaarde in games, zoals je health, je karma, welke player je bent, enz.
En zie je wel, Playstation heeft het driveclub debacle teruggedraaid? Yoshida en consorten zijn niet van gisteren.
[ Voor 9% gewijzigd door Trishul op 09-05-2014 14:04 ]
Top, en twee dagen na de rel al opgelost... idd power to the people!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Wat heeft de xbox one er nou mee te maken?Scrisissszzz schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:00:
Wat heb je liever...
Ik heb een PS4, ik heb liever dat ze de irritatie puntjes oplossen. Er zijn echt veel mensen die een optie willen om de light bar op de DS4 uit te zetten. Geef ze dan ook die optie. Mensen die er geen last van hebben kunnen het lampje lekker aan laten.
Vraagje, waarom plak je dat ding niet af? zag volgens mij hier net een post langskomen met stickers die je er netjes over heen kunt plakken.Ruben0s schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:08:
[...]
Wat heeft de xbox one er nou mee te maken?
Ik heb een PS4, ik heb liever dat ze de irritatie puntjes oplossen. Er zijn echt veel mensen die een optie willen om de light bar op de DS4 uit te zetten. Geef ze dan ook die optie. Mensen die er geen last van hebben kunnen het lampje lekker aan laten.
Het was gewoon een voorbeeld. Er zijn zoveel apparaten waar functionaliteit op zit waar je uiteindelijk niks mee doet.Ruben0s schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:08:
[...]
Wat heeft de xbox one er nou mee te maken?
De lightbar van de ps4
De kinect van de X1
Mijn tv heeft een ingebouwde mail client die ik nooit zal instellen
etc etc
Zo zijn er heel veel voorbeelden te verzinnen
Nou zo groot is het probleem ook niet. Ik zou alleen graag een optie hebben om het uit te zetten (vooral tijdens het kijken van een film). Daarnaast zie ik het nut niet in van de light bar voor mij, maar het zorgt er wel voor dat de DS4 minder lang op een accu kan.Origins schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:12:
[...]
Vraagje, waarom plak je dat ding niet af? zag volgens mij hier net een post langskomen met stickers die je er netjes over heen kunt plakken.
Het is maar een klein puntje hoor. Als ze drie verschillende standen kunnen toevoegen mochten ze van mij ook wel een erbij doen om hem uit te zetten.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
helaas stoor ik me wel ook aan de reflectie in het scherm bij donkere weergaven op het beeld...
zo heeft alles zijn voor en nadelen
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Precies, begrijp het probleem ook niet zo. Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat op de 'dim' stand, je nog steeds last hebt ervan tijdens een film kijken... Tenzij je zo'n goedkope samsung of lg tv hebt met dikke glimmende bezelsFalastine schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:25:
Tijdens een film gaat me controller na 10 min vanzelf uit dan heb ik er ook geen last van.

edit @ hieronder:
Ja maar die duurdere, recentere samsungs hebben dunne, soms glimmende bezels.
[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 09-05-2014 14:42 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Chaoss op 09-05-2014 14:42 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als je naar een film kijkt heb je toch de controller ook niet in je hand.Trishul schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:37:
[...]
Precies, begrijp het probleem ook niet zo. Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat op de 'dim' stand, je nog steeds last heb ervan tijdens een film kijken... Tenzij je zo'n goedkope samsung of lg tv hebt met dikke glimmende bezels
Ligt een beetje aan de soort film wat je in je hand hebt he?DarkElement schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:40:
[...]
Als je naar een film kijkt heb je toch de controller ook niet in je hand.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
En uiteraard over wat voor controller we het hebbenspaceboy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:45:
[...]
Ligt een beetje aan de soort film wat je in je hand hebt he?

Een community heeft dus weldegelijk invloed.
Nu de priks van de upgrade nog
Niet dat ik de advocaat van de duivel wil spelen..Scrisissszzz schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:00:
Wat heb je liever...
Maar mijn XBO draait al een dikke maand prima, en de kinekt zit nog in de verpakking
Ik vind het logisch was Sony hier doet. Die controller moet gewoon aangeven dat hij aan staat, en gebruikt dat lampje. Dat hij nu kan dimmen moet meer dan genoeg zijn.
Gebruik eens een lampje in je kamer als je aan het gamen bent, en ga niet in het pikke-donker zitten, dan heb je ook geen reflectie.
Maar killing voor de sfeerScrisissszzz schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:37:
En is ook nog eens beter voor je ogen ;-)
Ik game ook liefst in het donker. Stoor me overigens helemaal niet aan de lightbar.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Zo min mogelijk ligt uit een controller vind ik fijn, had ik meer licht nodig gehad dan had ik wel een lamp extra in de kamer aangedaan. Overigens..... De Xbox One controller heeft ook een (geloof zelf meerdere) infra-rood led's in de controller. Deze gebruikt de Kinect ook op de positie van het ding te kunnen bepalen, extra zoals de functie van de lightbalk op de DS4 ook is. Sony had dus ook voor een infrarood oplossing kunnen kiezen, minder licht en zelfde functionaliteit.
Het licht/donker aspect hebben ze wel prima voor elkaar. Ik denk dat DriveClub de PS4 tegenhanger gaat zijn van Forza Horizon2. Geweldig natuurlijk, maar jammer dat er op de PS4 nog geen echt alternatief is voor Forza5
Sony gebruikt de kleur van het licht ook om te bepalen wie speler 1 is en speler 2, wat met alleen IR led niet lukt (of je moet terug naar DS3 controller). Tevens heeft de kleur ook een andere functionaliteit binnen games. Meen dat een paar games de kleur naar rood laten verspringen als je erg gewond bent.Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:06:
...
Zo min mogelijk ligt uit een controller vind ik fijn, had ik meer licht nodig gehad dan had ik wel een lamp extra in de kamer aangedaan. Overigens..... De Xbox One controller heeft ook een (geloof zelf meerdere) infra-rood led's in de controller. Deze gebruikt de Kinect ook op de positie van het ding te kunnen bepalen, extra zoals de functie van de lightbalk op de DS4 ook is. Sony had dus ook voor een infrarood oplossing kunnen kiezen, minder licht en zelfde functionaliteit.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Oeh daar zeg je wat. Ik heb wel eens een rally game gespeeld waarbij je met een 205 t16 of een audi Quattro kon rijden. Geweldig was dat. In 1 van de project cars screenshots zag ik een mk1 Sierra cosworth dus dat zal met die game wel goed komen.Verstekbakker schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:41:
Ik vind dat Driveclub eigenlijk helemaal niet boeiend... Wat is het verschil met NFS? Misschien alleen het Clubs gedeelte? (Ik speel geen NFS, dus ik weet het niet.) Ik wil geen flauwekul met getunede auto's, ik wil ook kunnen racen met iets realistisch. Een Peugeot 205 of klassieker geweld misschien. Dit ziet er allemaal prachtig uit, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik kijk liever nog even wat langer naar Project CARS.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja precies! Een Ford Sierra heb ik ook gezien. Een Ford Escort uit 1972 zag ik ook ergens in de car list en een Ford Capri. Ik mis alleen nog wat meer van dat soort auto's. Een Datsun 100A uit de jaren 70 bijvoorbeeld (zo een heb ik zelfAtlAntA schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:47:
[...]
Oeh daar zeg je wat. Ik heb wel eens een rally game gespeeld waarbij je met een 205 t16 of een audi Quattro kon rijden. Geweldig was dat. In 1 van de project cars screenshots zag ik een mk1 Sierra cosworth dus dat zal met die game wel goed komen.
Ik vind het argument van "realistisch" rijden namelijk altijd enorm overtrokken als mensen met een controller op de bank gaan zitten.
Ik vond persoonlijk pgr altijd erg fijn rijden, als driveclub ook zo rijd ben ik erg in ieder geval erg blij mee.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:47:
Nfs is complete bagger wat al tijdje niks meer met 'rijden" te maken heeft.vond zelf PGR altijd mooie tussenvorm tussen simulatie en arcade. dus hoop dat Driveclub dat ook is al ben ik zelf ook wel meer van de pure simu racers en dan wel met stuur.
[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 09-05-2014 17:20 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja ziet er tof uit. Maar en een batterij kleiner maken qua capaciteit en er nog een bron aan toevoegen welke stroom nodig heeft. Ik moet mijn controller ongeveer om de dag opladen. De DS3 ging echt weken mee zelfs met intensief gamen. Dus dat maakt het minder tof.HaskoF schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:36:
Ben ik nou een van de weinige/enige die de lightbar op de DS$ wel tof vindt?
Zelf nooit als problematisch ervaren met de DS3, en nu ook geen reden waarom dat opeens wel problematisch zou zijn. Vooralsnog heb ik vooral last van de kortere batterijduur bij de DS4.Uniciteit schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:55:
Het volledig uitzetten van de lightbar is compleet niet-gebruiksvriendelijk. De lightbar is de enige indicator die aangeeft of de controller aan of uit staat.
Oh ja? Gebruikt Sony dat? Hoe dan? Want ik heb geen camera hangen aan m'n PS4 (en volgens mij het merendeel ook niet). Zolang die niet verplicht is snap ik ook niet waarom ze niet gewoon een optie inbouwen dat je je lightbar ook helemaal kunt uitzetten. Want zonder een verplichte camera heb je niets aan de LED.SuperflipNL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:33:
[...]
Sony gebruikt de kleur van het licht ook om te bepalen wie speler 1 is en speler 2, wat met alleen IR led niet lukt (of je moet terug naar DS3 controller). Tevens heeft de kleur ook een andere functionaliteit binnen games. Meen dat een paar games de kleur naar rood laten verspringen als je erg gewond bent.
Ja nu nog ook daadwerkelijk een game gratis leveren exclusief enkele autos en tracks zoals ze eerder beloofd hadden aan PSN+ members.uchiha tijntje schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:42:
[...]
Zo zie je maar weer wat een shitstorm op internet kan doen met policies en keuzes van grote bedrijven...
Power to the people
Er is toch al standaard HDMI-CEC ondersteuning voor de PS4. Ik kan mijn afstandsbediening gewoon gebruiken hoor. Dus dat zou ook gewoon in Netflix moeten werken tenzij ze dat specifiek uitzetten daar.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:58:
[...]
Hopelijk komen ze binnenkort gewoon met HDMI-CEC ondersteuning in netflix. Dan hoeft heel die DS4 niet aan en gebruik je gewoon je tv afstandbediening.
[ Voor 29% gewijzigd door dangerpaki op 09-05-2014 18:33 ]
Ten eerste gewoonweg fantastische graphics, een echte next gen racer, met day night cycle en dergelijke.
En het iets mindere simulatie aspect vind ik ook een grote plus. Leuk hoor, dat simuleren van Gran Turismo, Project Cars, Forza, maar de grote nadelen zijn dat tunen erg belangrijk is, en daar heb ik het geduld en de skills niet voor. En daarnaast dat je enorm gevoelig bent voor botsingen, en dat roept ook veel frustratie op. Ik heb alle Forza's gehad op de 360 en stuk voor stuk snel weer verkocht, het lijkt allemaal op elkaar en de frustratie was bij mij alom. Ook het in een rijtje rijden hoort er nog steeds bij.
Dan vind ik iets minder realistisch en veel spektakel helemaal prima. Je race techniek is dan nog net zo belangrijk. PGR was inderdaad altijd een perfect voorbeeld van een mix tussen sim en acarde, precies de sweetspot, erg jammer dat MS daarmee is gestopt en alles op Forza heeft gegooid.
Maar als het goed is krijgen we binnen een maand dus Driveclub en Project CARS, voor ieder wat wils! Wat Driveclub wil gaan doen met samen als team rijden vind ik een erg leuk idee, en als het goed werkt zal dat veel plezier opleveren!
[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 09-05-2014 18:34 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Heeft niks met camera te maken. De kleur van de LED geeft aan welke speler JIJ bent. Player 1 = rood, player 2 = blauw, player 3 = groen etc. Dus wanneer de LED uitstaat is het lastig te zien welke controller nou Player 1 is en welke Player 2. Daarnaast kan je ook niet zien of je controller aan of uit staat als de LED uitstaat. Bij de DS3 hadden ze 4 kleine rode lampjes die aangaven welke player je bent en of je controller aan stond. Bij de DS4 is dit vervangen voor een LED die multifunctioneel is. Hij kan in games worden gebruikt (sommige games maken er leuk gebruik van), je kan zien welke player je bent, of hij aan/uit staat en is nodig voor trackin icm de PS Eye. Ze zouden dan die 4 rode lampjes van de DS3 er bij moeten plaatsen puur en alleen omdat iemand de LED uit wil zetten. Dat is compleet overbodig aangezien de LED die functie ook heeft.dangerpaki schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:31:
Oh ja? Gebruikt Sony dat? Hoe dan? Want ik heb geen camera hangen aan m'n PS4 (en volgens mij het merendeel ook niet). Zolang die niet verplicht is snap ik ook niet waarom ze niet gewoon een optie inbouwen dat je je lightbar ook helemaal kunt uitzetten. Want zonder een verplichte camera heb je niets aan de LED.
Het is slimmer om voor één systeem te gaan (LED) die je dan maar niet kan uitzetten (omdat het gewoon gebruiksvriendelijk is voor player en indicatie of hij aan staat). Anders heb je dus én LED én 4 rode lampjes (just in case iemand die LEDs uit wil hebben). Dat lijkt mij juist omslachtig en gebruiksvriendelijk.
Ben je die LEDs eeeecht zat dan kan je er een simpele sticker overheen plakken of (als je een tweaker bent) je controller openen en de LEDs zelf uit zetten. Ik denk dat de meeste mensen het na een tijdje toch weer aanzetten omdat het verrekte handig is om te kunnen zien of je controller aan staat.
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 09-05-2014 19:46 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Gelukkig niet. Ik, en waarschijnlijk het overgrote deel van alle gamers, zit helemaal niet op gecompliceerde en überrealistische sim toestanden te wachten. Ik ben sowieso geen racefanaat, dus laat dit maar lekker arcade zijn. Grafisch wordt dit sowieso de mooiste racer tot nu toe. Samen met Project Cars waarschijnlijk.Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:22:
Ziet er goed uit, het gaat denk ik alleen geen simulatieracer zijn.... Ik auto's door het zand rijden en helemaal niet vertragen. Ben ook erg nieuwsgierig naar de manier van het tunen van de auto's
Het licht/donker aspect hebben ze wel prima voor elkaar. Ik denk dat DriveClub de PS4 tegenhanger gaat zijn van Forza Horizon2. Geweldig natuurlijk, maar jammer dat er op de PS4 nog geen echt alternatief is voor Forza5
Is nog geen enkele foto video of interview geweest waar dit gezien is.
Is wel een livery editor, en die speelt een grote rol want die verandert zelfs tijdens het racen. Athans dat zag ik in een trailer waar hij een drift maakte en een score verbrak en toen een sticker kreeg. Dus ja tunen is zo ong 100% afwezig.
En zag net wat beelden maar zo bizar onrealistisch oogt het niet. Ja ondergronden hebben niet bizar verschil maar zag met die pagani die racde dat je soms tijdens het remmen hem zag uitbreken wat er best goed uitzag. Tis geen driftfeest zoals nfs games. Die zijn echt arcader dan arcade
Dit ziet er beetje richting horizon misschien.
Krijg er wel weer zin in zeg !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat ik van de video's zie is het echt veel te arcade nog. je komt overal mee weg, of je nou te laat remt, muurtje raakt of over het zand gaat, lijkt geen effect te hebben.
Het uitbreken ziet er wel weer leuk uit maar als je kijkt hoe makkelijk het weer gecorigeerd is zal dat ook wel tegen gaan vallen in de game zodra je zelf speelt heb ik het idee.
Ik kijk eerst de PS+ versie maar aan en hoop stiekem dat het beter word dan ik nu verwacht!
Ik kan het wel begrijpen hoor, zeker mensen met een plasma zullen last hebben van het licht van de lightbar wat weerkaatst uit de televisie.kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 23:42:
Wat een gedoe om die LED's zeg..... Ik zie ze pas als ik de controller kantel.... Als ik de controller uit mn chargedock haal heb ik na een uur of zes genoeg van het gamen en is ie nog steeds niet leeg. En als ie leeg is pak ik de tweede. Ik heb er zelfs een keer handig gebruik van kunnen maken toen ik een cashewnoot tussen de kussens liet vallen...
In het begin heb ik daar zelf ook last van gehad. Met de 'dim' setting echter niet meer.
De lightbar uitschakelen is echter geen optie om de redenen die al in posts boven mij zijn gemaakt, tja daar had misschien iets beter over nagedacht mogen worden.
Ik kijk uit wat Sony gaat doen met Morpheus, VR is op dit moment echt in trek en met Morpheus heeft Sony al een kleine voorsprong op Microsoft en Nintendo, mits het goed wordt uitgewerkt.
Ik hoop dat multiplat. games met OR ondersteuning makkeljk zijn om te zetten naar Morpheus en dat Sony een paar goede games naar het platform kan brengen.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Binnen een maand? Was het maar waar. Maak daar maar 5 maanden vanMr Ton schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:32:
I
Maar als het goed is krijgen we binnen een maand dus Driveclub en Project CARS, voor ieder wat wils!
Maandag komt de gameplay overigens in betere kwaliteit op driveclub.com te staan. die Youtube compressie is echt killing voor gameplay van racegames.
Ik weet het zeker dat het geen sim racer gaat zijn want dat heeft de developer al eens in een interview aangegeven.Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:22:
Ziet er goed uit, het gaat denk ik alleen geen simulatieracer zijn....
Driveclub zit tussen arcade en sim in, en dat lijkt me heerlijk een game als NFS trekt me totaal niet, een game als GT vindt ik wel leuk maar ik heb nooit zin om er zoveel tijd in te steken om alles te kunnen halen.
Ik zoek een game met mooie auto's, mooie omgevingen, iets wat grafisch top is maar wat gewoon lekker met de controller te spelen is. En waarbij ik een wedstrijd niet 50x hoef te doen om dat de kleinste fout er al voor zorgt dat je de wedstrijd niet meer wint. Driveclub lijkt dit wel te bieden
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik twijfel hierover, omdat de meeste PS4 games toch installeren op de harde schijf en ik me zo voor kan stellen dat dit de laadtijden ook aanzienlijk omlaag haalt.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]