Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
En het mooie is dat je tegenwoordig via je mobiel een game kan kopen.
Die word dan op afstand gedownload/geinstaleerd op je PS4! als je dan thuis komt kan je gelijk spelen! :)
Dit heb ik ook met Trials fusion gedaan. Werkte SUPER!

Let wel goed op het prijs verschil trouwens.
De winkel is vaak een stuk goedkoper dan de PSstore (kan soms 25eu schelen!)

[ Voor 21% gewijzigd door tellavist op 10-05-2014 10:33 . Reden: typo ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:14

Sandyman538

SandstorM [148839]

tellavist schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 10:25:
En het mooie is dat je tegenwoordig via je mobiel een game kan kopen.
Die word dan op afstand gedownload/geinstaleerd op je PS4! als je dan thuis komt kan je gelijk spelen! :)
Dit heb ik ook met Trials fusion gedaan. Werkte SUPER!
En je hoeft niet naar je PS4 te lopen om schijfjes te gaan verwisselen, dat bevalt me erg goed :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voordeel van digitale games is wel dat je de schijf niet hoeft te wisselen. Dus je hoeft niet van de bank te komen en bij remote play kun je ook echt remote blijven.

Nadeel is dan weer dat je het niet kunt doorverkopen en/of dat je misschien over 10 jaar die ene retro game niet meer kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-09 09:06
Zojuist de Dedsec edition van Watch Dogs besteld. Ik had er niet het volste vertrouwen in dat ze hem ook gaan kunnen leveren dus we betalen na ontvangst :P

Ben benieuwd wat de game gaat brengen en of het ook, deels, kan waar maken wat er is beloofd.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Sandyman538 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 10:33:
[...]

En je hoeft niet naar je PS4 te lopen om schijfjes te gaan verwisselen, dat bevalt me erg goed :)
af en toe de benen strekken heeft natuurlijk ook wel weer voordelen :+
Ik vind het alleen jammer dat het prijsverschil echt enorm kan zijn.
Anders had ik helemaal geen schijfjes meer in huis gehad :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-09 18:26
Boehoe! Gisteren via BartSmit.com een PS4 besteld die vandaag geleverd zou worden tussen 8 en 11. Is net de status geupdate dat de zending vertraagd is en ik hem a.s. maandag (wanneer ik uiteraard aan het werk ben) krijg tussen 08.30u en 21.30u :X . Dan ben ik natuurlijk het grootste gedeelte van de dag ook niet thuis en kan ik wss nóg langer wachten... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Heb eergisteren mijn PS4 controller omgeruild voor een nieuwe omdat het rubber op het pookje gescheurd was. Dat ging trouwens heel soepel bij de Mediamarkt, hele goede service center wat mij betreft.

Maar wat ik me afvraag, en misschien weten jullie dat, is of de nieuwe controllers geen last hebben van scheurende pookjes. Het lijkt steviger dan me vorige controller, maar ik weet niet meer of dat in het begin van mijn vorige PS4 controller ook zo was. En dat die in de loop der tijd soepeler is geworden en uiteindelijk is gescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
nl.mark schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 09:34:
Waar ik benieuwd naar ben; ik heb sinds gisteren een PS4 en zit nu wat te twijfelen of ik de spellen digitaal ga kopen of als disc. Zit er nu een duidelijk verschil in snelheid tussen spellen die gedownload zijn of die je vanaf disc speelt? Zo ja, iemand wellicht een linkje naar een interessant artikel daarover?

Ik twijfel hierover, omdat de meeste PS4 games toch installeren op de harde schijf en ik me zo voor kan stellen dat dit de laadtijden ook aanzienlijk omlaag haalt.
Ik zelf niet veel gemerkt aan snelheidsverschil. Dus ik zou je aanraden om gewoon discs te kopen. Kan je later altijd weg doen op MP als je niet meer speelt. Daarnaast zijn games op PSN toch een stuk duurder om aan te schaffen (tenzij je met een omweg via de Amerikaanse PSN games gaat kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat ziet dat er vet uitzeg. En de gameplay lijkt ook dik in orde. Ik ben blij dat die achterlijke regeling m.b.t. de upgraded versie zo snel is terug gedraaid. Sony stelt niet teleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:39
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=816376

Nah, dit kan niet waar zijn... Watch Dogs op 1080p en @ 60fps...
We weten inmiddels wel dat de ps4 aardig wat power heeft, maar zoveel rendering power kan niet waar zijn voor een open world game als watch dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Trishul schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:50:

We weten inmiddels wel dat de ps4 aardig wat power heeft, maar zoveel rendering power kan niet waar zijn voor een open world game als watch dogs.
Ehm, killzone word toch ook gewoon 1080p op 60fps gedraaid? (niet helemaal strak 60 maar toch...)
Of vergis ik me nou? :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:50:

Je weet maar nooit. Vergeet niet dat Infamous ook al draait op 30fps zonder dips. Volgens mij is die game grafisch wat zwaarder vanwege alle effecten/particles en de snelheid waarmee je door de wereld gaat ligt daar volgens mij ook een stuk hoger. Watchdogs is volgens mij wat statischer

Het zal sowieso geen 60 fps zijn zonder flinke dips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb liever 30fps en dan grafisch even mooi als Infamous SS, die game zag er echt :9~ uit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
tellavist schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:53:
[...]

Ehm, killzone word toch ook gewoon 1080p op 60fps gedraaid? (niet helemaal strak 60 maar toch...)
Of vergis ik me nou? :+
Ja je vergist je :+ Killzone SP draait op 1080p @ 30~40fps, en de MP draait op 1080i @ 50~60fps. 1080i vs 1080p maakt nogal een verschil in rendering power benodigd.

Een open-world game als watch dogs, waarbij er erg veel gebeurd op de achtergrond, lijkt mij haast onmogelijk om op 1080p @ 60fps te draaien op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk heb ik liever een locked framerate dan een framerate wat de 60 kan halen maar waarschijnlijk ook kan dippen naar de 30-40. Zulke dips zullen opvallen terwijl dat bij een locked framerate niet is (mits het 30+ is in mijn geval). Zou het al locked zijn op 60 dan ben ik zwaar onder de indruk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:01:
[...]

Je weet maar nooit. Vergeet niet dat Infamous ook al draait op 30fps zonder dips. Volgens mij is die game grafisch wat zwaarder vanwege alle effecten/particles en de snelheid waarmee je door de wereld gaat ligt daar volgens mij ook een stuk hoger. Watchdogs is volgens mij wat statischer

Het zal sowieso geen 60 fps zijn zonder flinke dips.
Maar de wereld in Infamous is maar een dode bedoeling, in WatchDogs lijkt deze wel helemaal te leven. Iets wat natuurlijk ook een hoop kracht kost.

En daarbij komt ook dat je in Watchdogs wel in auto's kunt rijden, rijden door de stad in een sportwagen lijkt me sneller vervoer dan van dak naar dak springen in een wolkje rook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ik ben erg benieuwd.

Petje af als ze het WEL voor elkaar kunnen krijgen. :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Donstil schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Maar de wereld in Infamous is maar een dode bedoeling, in WatchDogs lijkt deze wel helemaal te leven. Iets wat natuurlijk ook een hoop kracht kost.

En daarbij komt ook dat je in Watchdogs wel in auto's kunt rijden, rijden door de stad in een sportwagen lijkt me sneller vervoer dan van dak naar dak springen in een wolkje rook.
Eerste puntje heb je een beetje gelijk, hoewel de stad in infamous wel degelijk drukbevolkt is.

Tweede puntje klopt niet helemaal, want in infamous kun je met de drie laatste powers juist enorm snel door de spelwereld heen racen, zonder ook maar een framedip. In ieder geval sneller dan je bv met een entity xf door de spelwereld van gta5 kunt cruisen.

spoiler:
De betreffende powers zijn: neon, video en concrete

[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 10-05-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Is Infamous verplaats je je volgens mij sneller door de stad m.b.v. de powers dan in WD. Daar komt ook nog een keer bij dat je je niet alleen snel horizontaal beweegt maar ook verticaal en dus vaak over de complete stad uit kijkt.

Wat betreft WD, ik denk dat de framerate ook aanzienlijk zal inkakken op de momenten dat je in een snelle auto rijdt. Die 60 fps gaan ze dan niet redden.

Het blijft uiteindelijk allemaal marketing praat. Die 60 fps komt niet als gemiddelde framerate rollen uit een benchmark. De framerate zal gewoon gecapped zijn op 60 fps. Dat zal de game op rustige momenten gerust halen maar tijdens intensieve actie zal die naar beneden kelderen. Maar ze kunnen de game wel verkopen met1080p/60fps stempel. Zie het als de "60 fps" van COD vorige generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Trishul schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Eerste puntje heb je een beetje gelijk, hoewel de stad in infamous wel degelijk drukbevolkt is.

Tweede puntje klopt niet helemaal, want in infamous kun je met de drie laatste powers juist enorm snel door de spelwereld heen racen, zonder ook maar een framedip. In ieder geval sneller dan je bv met een entity xf door de spelwereld van gta5 kunt cruisen.

spoiler:
De betreffende powers zijn: neon, video en concrete
Ja druk bevolkt maar met karakters die niets doen verder. In WD heb je naast de hele wereld ook diverse gebouwen enz waar je in kunt (niet alleen tijdens missies).

Hoe verhoud de grote van de WD map zich tot die van Infamous eigenlijk? Dat heb ik nog nergens gezien.

Neemt niet weg dat ik 30fps lock zoals Infamous ook prima vind hoor voor dit soort gAmes.

Ben in ieder geval erg benieuwd naar WatchDogs. Nog "2" weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik betwijfel ook ten zeerste dat WD op de PS4 op 1080p en 60 fps speelbaar is. Misschien dat ze kiezen voor een unlocked fps maar een locked 60 fps zie ik er écht niet inzetten. Mochten ze dit wél voor elkaar krijgen dan begin ik direct te soppen op mijn stoel.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38
Het is op dit moment in ieder geval redelijk rustig rondom Watch Dogs. Ik verwacht een solide 8 voor de reviews. Zolang de conclusie is dat het niet te herhalend is schaf ik hem aan.

En mocht iemand nog 2 weekjes vullen voor Watch Dogs uitkomt raad ik Child of Light aan. Echt een toffe game.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-05-2014 18:05 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:04:
Het is op dit moment in ieder geval redelijk rustig rondom Watch Dogs. Ik verwacht een solide 8 voor de reviews. Zolang de conclusie is dat het niet te herhalend is schaf ik hem aan.

En mocht iemand nog 2 weekjes vullen voor Watch Dogs uitkomt raad ik Child of Light aan. Echt een toffe game.
Ja idd. Er is genoeg om de tijd te vullen:
- Bound by Flame
- MLB 14
- Indies
- Oudere games die je gemist hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38
Heb begrepen dat Bound by Flame nogal een tegenvaller is. Heb je hem zelf gespeeld? Wat vind je er van?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42
Ik heb hem bijna uitgespeeld en kan me 100% vinden in alles wat er in de GameSpot review over wordt gezegd, met name ook de combat. Ik zou de game een 5,5 geven ...

YouTube: Bound by Flame - Review

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MLB is ook zeker een aanrader. Honkbal staat niet zo op de radar in Nederland dus echt populair zal de game hier helaas nooit worden. Maar ik ben al lang al blij dat hij nu tenminste uit komt in de EU. Vanmiddag m'n 1e potje er op zitten en hij speelt echt heerlijk.

De game is vrij moeilijk dat wel. Helemaal als je niet bekend bent met honkbal. Ik heb zelf in mijn jeugd altijd gehonkbald dus dan zal je het waarschijnlijk wat makkelijker onder de knie krijgen. Maar als je hem op beginner mode zet is het volgens mij voor iedereen goed te doen. Naarmate je een beetje bekend raakt met het slaan en pitchen (de rest gaat dan automatisch), kan je langzamerhand overige assists uit zetten.

Net als overige sports games kan je er iig genoeg speeluren uit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:31:
MLB is ook zeker een aanrader. Honkbal staat niet zo op de radar in Nederland dus echt populair zal de game hier helaas nooit worden. Maar ik ben al lang al blij dat hij nu tenminste uit komt in de EU. Vanmiddag m'n 1e potje er op zitten en hij speelt echt heerlijk.

De game is vrij moeilijk dat wel. Helemaal als je niet bekend bent met honkbal. Ik heb zelf in mijn jeugd altijd gehonkbald dus dan zal je het waarschijnlijk wat makkelijker onder de knie krijgen. Maar als je hem op beginner mode zet is het volgens mij voor iedereen goed te doen. Naarmate je een beetje bekend raakt met het slaan en pitchen (de rest gaat dan automatisch), kan je langzamerhand overige assists uit zetten.

Net als overige sports games kan je er iig genoeg speeluren uit halen
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? Ik kan hem alleen bij Nedgame vinden namelijk

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US psn store. Ik had geen zin meer om te wachten op de europese release. Blijft een vaag verhaal dat hij hier is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:33

Phydomir

Dennis

Kijk ook erg uit naar MLB. Heb sinds de SNES geen honkbal spel meer gekocht maar volg de MLB wel. De regels zijn mij dus wel duidelijk alleen tactisch inzit ontbreekt natuurlijk. Heb hem zelf bij videogamesplus.ca besteld. Afgelopen maandag besteld. Zal dus wel ergens komende week op de mat vallen.

Heb gisteren ook Child of Light gekocht en heb nu net het 3e character erbij in mijn party. Erg leuke game. Ook een zeer geslaagd battle systeem.

[ Voor 19% gewijzigd door Phydomir op 10-05-2014 20:01 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Phydomir schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:00:
Kijk ook erg uit naar MLB. Heb sinds de SNES geen honkbal spel meer gekocht maar volg de MLB wel. De regels zijn mij dus wel duidelijk alleen tactisch inzit ontbreekt natuurlijk. Heb hem zelf bij videogamesplus.ca besteld. Afgelopen maandag besteld. Zal dus wel ergens komende week op de mat vallen.

Heb gisteren ook Child of Light gekocht en heb nu net het 3e character erbij in mijn party. Erg leuke game. Ook een zeer geslaagd battle systeem.
Hoeveel was je kwijt om hem daar te bestellen incl verzendkosten? Als die omgerekend 40 euro kost wil ik hem daar ook wel bestellen, alleen weet niet of de site betrouwbaar is en of er nog kosten bij komen ivm importeren

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

SacreBleu schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:56:
Ik betwijfel ook ten zeerste dat WD op de PS4 op 1080p en 60 fps speelbaar is. Misschien dat ze kiezen voor een unlocked fps maar een locked 60 fps zie ik er écht niet inzetten. Mochten ze dit wél voor elkaar krijgen dan begin ik direct te soppen op mijn stoel.
ze hebben bij sony vast de 2e gpu geactiveerd, of de gpu in de powerbrick geativeerd, of de extra 32mb sd ram aangezet of de next gen cpu modules beschikbaar gemaakt voor3rd party, of direct x 12 snel geimplementeerd. je kan toch nirt verwachten dat een1.2 tf gpu beelden als ryse kan laten zien? ......

owh wacht ik zit hier niet bij de sprookjesverteller misterx. in dat geval eerst zien, dan geloven. zou wel een mooie blunder zijn als ze te vroeg dingen roepen en juist zulke beweringen openbaar moeten terugnemen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:33

Phydomir

Dennis

NickySantoro schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:53:
[...]

Hoeveel was je kwijt om hem daar te bestellen incl verzendkosten? Als die omgerekend 40 euro kost wil ik hem daar ook wel bestellen, alleen weet niet of de site betrouwbaar is en of er nog kosten bij komen ivm importeren
Ik was 46 euro kwijt incl. verzenden. betrouwbaarheid zit volgens mij wel goed. Weet niet of er nog kosten bovenop komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Phydomir schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:28:
[...]

Ik was 46 euro kwijt incl. verzenden. betrouwbaarheid zit volgens mij wel goed. Weet niet of er nog kosten bovenop komen.
Ok dat is een goede prijs. Laat maar weten als die binnen is zonder extra kosten ;-)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:56:
Check deze banner (als deze nog niet gepost was): http://www.playstation.co...m_psblog_topbanner_3_4_14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:47
Binnenkort Watch Dogs! Ik heb met enquêtes wat kortingsbonnen bij bol.com verdiend, heb nu €30,- korting dus dat is wel leuk. Hebben jullie dit trouwens al gelezen? Een of andere dude schijnt te weten wat er op de E3 komt voor PS4. Vind het net iets te mooi om waar te zijn allemaal.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=814681

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Er is nog nooit een persco uitgelekt die achteraf klopt. Vertellen ook mensen die al jaren naar Sony persco's gaan. Ook is zo'n beetje alles wat er staat off the record al soort van bevestigd of obvious. Als ik daaruit een lijst maak van wat er op E3 komt, zou ik ook in de buurt komen als dit.

Waar je naar moet kijken zijn de losse leaks over 1 bepaalde game, die kloppen vaak wel.

[ Voor 17% gewijzigd door polopolo150 op 11-05-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Digital Foundry heeft de PS4 getest met verschillende hard drive updates: een 1tb 7200rpm, 1tb SSHD en een 250gb SSD. Bottom line is dat hoewel er verbeteringen zijn bij installeren en opstarten, de performance ingame niet veel verbeterd. Bijvoorbeeld het laden van textures in Trials Fusion wat erg goed zichtbaar is.

Ik ga denk ik zelf upgraden naar een 1tb 7200rpm harde schijf. Dat lijkt me nu prijstechnisch en prijs/performance wise de beste keus.

[ Voor 9% gewijzigd door Mr Ton op 11-05-2014 17:16 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trials fusion is dan ook niet echt een goede krachtmeting....
Zijn ook veel youtube filmpjes van met vergelijkingen van het beeld naast elkaar; zoals verwacht is een SSD is het snelst, dan SSHD, dan HDD. Het scheelt alleen maar slechts enkele seconden laadtijd bij BF4 bijvoorbeeld, het verschil is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik had hem al gezien, inderdaad, stond ook in de Reddit post. Eerst zien, dan geloven.
Hebben we locked 60 fps of hebben we een unlocked fps die max op 60 aankomt in situaties.

Die gasten van Bound By Flame zeiden ook 30 - 60 fps, die 60 kreeg je nagenoeg alleen in het pauze menu :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Mr Ton schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:11:
Digital Foundry heeft de PS4 getest met verschillende hard drive updates: een 1tb 7200rpm, 1tb SSHD en een 250gb SSD. Bottom line is dat hoewel er verbeteringen zijn bij installeren en opstarten, de performance ingame niet veel verbeterd. Bijvoorbeeld het laden van textures in Trials Fusion wat erg goed zichtbaar is.

Ik ga denk ik zelf upgraden naar een 1tb 7200rpm harde schijf. Dat lijkt me nu prijstechnisch en prijs/performance wise de beste keus.
Dat spel heeft diezelfde problemen (wat ik heb gelezen dan) ook op de pc.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orangelights23 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:16:
Binnenkort Watch Dogs! Ik heb met enquêtes wat kortingsbonnen bij bol.com verdiend, heb nu €30,- korting dus dat is wel leuk. Hebben jullie dit trouwens al gelezen? Een of andere dude schijnt te weten wat er op de E3 komt voor PS4. Vind het net iets te mooi om waar te zijn allemaal.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=814681
GTA V oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
dutchgio schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:05:
Trials fusion is dan ook niet echt een goede krachtmeting....
Zijn ook veel youtube filmpjes van met vergelijkingen van het beeld naast elkaar; zoals verwacht is een SSD is het snelst, dan SSHD, dan HDD. Het scheelt alleen maar slechts enkele seconden laadtijd bij BF4 bijvoorbeeld, het verschil is minimaal.
Heb je het artikel gelezen?

Trials Fusion is juist wel een goede krachtmeting aangezien in die game heel goed te zien is dat de PS4 moeite heeft om textures snel in te laden. Maar dit blijkt dus niet te liggen aan de snelheid van de harde schijf.

De SSD is voor de rest inderdaad het snelst bij laden en installeren. Het verschil tussen een 1tb 7200rpm en een SSHD is minimaal, en de meerprijs niet waard.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
-knip-

[ Voor 98% gewijzigd door DarkElement op 11-05-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Mmm, laatst bij BF4 een mooi moment wat ik wilde recorden.
Dus ik klik op de share knop en "upload video".
Normaal zou ie dan moeten zeggen "video clip saved".
Echter, dat deed ie niet. In plaats daarvan kon ik kiezen welke video ik wilde uploaden.
Is het raadzaam om voortaan bij de start van een gamesessie de share knop even in te drukken en dan te cancellen, zodat ie in ieder geval begint met opnemen?
*mijn share button functionaliteiten zijn ongewijzigd*

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is heb je voordat je op videoclip uploaden drukt sinds 1.70 de optie om 'videoclip opslaan' te kiezen met het vierkantje.
Dat werkt bij mij althans sinds 1.70 vrijwel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Dat werkt bij mij alleen als ik eerder een keer op de share knop heb gedrukt.
Als ik voor het eerst op die knop druk krijg ik die mogelijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mocht er iemand nog interesse hebben in een 2000mah accu voor de DS4 controller, stuur me dan ff een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 08:57

The_Worst

Unox

dvdkiwi schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:36:
Mmm, laatst bij BF4 een mooi moment wat ik wilde recorden.
Dus ik klik op de share knop en "upload video".
Normaal zou ie dan moeten zeggen "video clip saved".
Echter, dat deed ie niet. In plaats daarvan kon ik kiezen welke video ik wilde uploaden.
Is het raadzaam om voortaan bij de start van een gamesessie de share knop even in te drukken en dan te cancellen, zodat ie in ieder geval begint met opnemen?
*mijn share button functionaliteiten zijn ongewijzigd*
Twee keer op de share-knop drukken is een opname starten: hiervan krijg je een notificatie. Eventuele eerdere niet opgeslagen opnames gaan verloren. Share-knop ingedrukt houden toont het share-menu en pas als je dan op het vierkantje drukt wordt er een videoclip opgeslagen: de laatste 15 minuten of tot het moment wanneer je tweemaal op de share-knop hebt gedrukt (welke twee het eerst bereikt is). Dit werkt ideaal.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Daar hebben we het al eens eerder over gehad: je hoeft niet zelf een record te starten omdat de PS4 altijd in de achtergrond zou moeten opnemen.
Als ik 1x op de share knop druk zou de mogelijkheid er moeten zijn om de laatste 15 min op te slaan.
Het vierkantje ontbreekt sowieso, en de upload video functie slaat soms de clip op, soms niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
Ja maar dat werkt niet altijd. Heb al een aantal keer gehad. Dat ik dan een stuk of 3x op de share knop moet drukken en in het menu moet komen alvorens ik echt de optie krijg om een videclip op te slaan (vierkantje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Precies, dat werkt niet altijd... ;)
Ik druk nu maar een keer op dde share knop zodra ik een game opstart, zodat ie zou
moeten beginnen met opnemen.
Maar ook dan doet ie het de 2e keer dat ik op die knop druk soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik record ook veel en zet het op Youtube.

1 op de 10 keer neemt ie het niet vanzelf op bij mij met 1.70.

Voor de 1.70 update nam ie ook wel eens beelden van uren geleden op maar dat is sinds 1.70 verbeterd.

Het is wachten op system updates , 1.71 bijvoorbeeld , ik hoop dat ie snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 01:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 08:57

The_Worst

Unox

Apart, ik had voor 1.70 ook problemen met het opnemen van video's maar sinds de laatste update werkt het vlekkeloos hier.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:14

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:12:
Het is wachten op system updates , 1.71 bijvoorbeeld , ik hoop dat ie snel komt.
Eerst heb je hier weken lopen zeuren voor update 1.70. Zelfs daar berichten over naar Sony gestuurd, want dat zou alle problemen die jij had oplossen (terwijl je niet eens wist wat 1.70 inhield). Nu is eindelijk jouw lang verwachtte 1.70 uit ga je door met het vragen om 1.71 en hoop je dat die snel uitkomt. Beetje vicieuze cirkel komen we zo in...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Sandyman538 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Eerst heb je hier weken lopen zeuren voor update 1.70. Zelfs daar berichten over naar Sony gestuurd, want dat zou alle problemen die jij had oplossen (terwijl je niet eens wist wat 1.70 inhield). Nu is eindelijk jouw lang verwachtte 1.70 uit ga je door met het vragen om 1.71 en hoop je dat die snel uitkomt. Beetje vicieuze cirkel komen we zo in...
waarschijnlijk met de aanname dat met de komst van de SHARE factory alles goed zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Ik wist wat de SU 1.70 inhield , er zitten nog foutjes in dus is het wachten op de volgende update.

(De foutjes hebben niet alleen met het Share gebeuren te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
"Cannot upload" mogen ze ook wel eens gaan oplossen bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:41:
"Cannot upload" mogen ze ook wel eens gaan oplossen bijvoorbeeld...
Dat begint Inderdaad aardig irritant te worden. Handmatig uploaden gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Dat begint Inderdaad aardig irritant te worden. Handmatig uploaden gaat prima.
Ja dat gaat ook wel, maar het hele idee is dat je geen omkijken hebt naar het uploaden naar de cloud en dat je dus bij een crash of een kapotte PS4 gewoon de boel kunt downloaden. Als mij 's nachts de boel afbrandt dan ben ik de sigaar. Ook letterlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De foutjes die nog in 1.70 zitten uit eigen ervaring (Elke Dag) :

1. Share functie die niet altijd goed werkt.

2. Automatisch uploaden van savegames werkt niet altijd.

3. De PS4 start soms met Stereo sound op in plaats van het ingestelde optical en DTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:13:
De foutjes die nog in 1.70 zitten uit eigen ervaring (Elke Dag) :
2. Automatisch uploaden van savegames werkt niet altijd.
Andere 2 punten en dan met name punt 1 met betrekking tot het sharen totaal geen last van, wat is precies het probleem met sharen bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:45:
[...]

Andere 2 punten en dan met name punt 1 met betrekking tot het sharen totaal geen last van, wat is precies het probleem met sharen bij jou?
2 keer is het voorgekomen dat ie helemaal niks heeft opgenomen sinds 1.70.

Maar er valt mee te leven.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verstekbakker schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:58:
[...]

Ja dat gaat ook wel, maar het hele idee is dat je geen omkijken hebt naar het uploaden naar de cloud en dat je dus bij een crash of een kapotte PS4 gewoon de boel kunt downloaden. Als mij 's nachts de boel afbrandt dan ben ik de sigaar. Ook letterlijk natuurlijk.
Ben jij dan een sigaar? Dat heb ik nog nooit meegemaakt :P

Er zitten her-en-der wel wat foutjes in, inderdaad, voor sommige irritanter dan andere. Dat automatisch uploaden hem ik me nog niet zo zeer aan zitten vreten.

Wat wel irritant is is dat ik zie wanneer één van mijn vrienden in een party gaan zitten. Ik zal het ergens wel uit kunnen zetten, en tijdens het spelen heb ik er wel vrede mee, maar als ik aan het "Netflixen" ben dan wil ik elke melding gewoon uit hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht eerst dat ze dan een party met mij joinden, maar dat bleek later dus helemaal niet het geval te zijn :+
Beetje onlogsich waarom je daar een melding van krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan het niet controleren nu maar ik weet bijna zeker dat je meldingen per soort aan en uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:01:
[...]

2 keer is het voorgekomen dat ie helemaal niks heeft opgenomen sinds 1.70.

Maar er valt mee te leven.

:+
Maar ligt het dan niet aan jezelf? Dus beginnen met opname door dubbel klikken, en opslaan door 1x op share te drukken en dan vanuit het share-menu op vierkantje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
SacreBleu schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:13:
[...]

Ben jij dan een sigaar? Dat heb ik nog nooit meegemaakt :P
Ja, eerst even gloeien, roken en achterblijven als as. Letterlijk een sigaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Maar ligt het dan niet aan jezelf? Dus beginnen met opname door dubbel klikken, en opslaan door 1x op share te drukken en dan vanuit het share-menu op vierkantje drukken.
Ik bedoel de functie dat de PS4 automatisch de laatste 15 minuten opneemt.

Dus niet handmatig een opname starten , want dat werkt wel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant stukje van een anonieme developer over deze generatie consoles.

http://www.dualshockers.c...-sony-microsoft-and-more/

Laat dit aub niet uitmonden in een VS discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:00:

Mm halverwege ben ik er maar mee gestopt, hij is wel heel erg pro ps4.

En dan dit ook
the details he gave were very specific (and very believable)
.
Lees:"We willen hem zo graag geloven" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27
AtlAntA schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:00:

Zegt niet veel nieuws. Veel was al bekend en ja de ps4 is de krachtigere van de 2 is zo ook ong wel algemeen geacepteerd neem ik aan.
Wel apary om ye lezen dat veel developers toch nog direct x prefereren maar eigenlijk ps4 de beste is om voor te developen op moment.
Maar dit gaat allemaal wel goed.komen voor de x1. Software is blijkbaar nog niet tip top maar een software boer als ms gaat dat echt wel oplossen.
Ben erg benieuwd waar wel over jaar of 2 staan :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees de reacties.
Zegt ook genoeg, geeft een goede samenvatting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:19
1080p/60 fps is alweer van de Watch Dog pagina afgehaald. Wat een verassing.

Tweakers heeft wel weer mooi een nieuws artikel met 200 reacties. Terwijl je eigenlijk ervan kon uitgaan dat het niet klopte.

[ Voor 45% gewijzigd door Ruben0s op 12-05-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het stond op de website van Sony zelf, dus als Tweakers redactie zijnde mag je er dan toch wel vanuit gaan dat het een officieel bericht is, en gewoon klopt. ;)
Desondanks is het toch aangepast...
Nu staat er alleen nog: "with the best graphiscs on any console".
Maar dat wisten we natuurlijk al wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruben0s schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:11:

Tweakers heeft wel weer mooi een nieuws artikel met 200 reacties. Terwijl je eigenlijk ervan kon uitgaan dat het niet klopte.
Heeft er toch nog een dikke 24 uur opgestaan terwijl het vanaf het hele begin al op vele sites te lezen was. Misschien zitten ze toch dichtbij de 60 FPS in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Terwijl je eigenlijk ervan kon uitgaan dat het niet klopte.
Waarom dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een lijkverbranding inderdaad..

Maar waarom zou het niet kloppen? Als het niet zou kloppen, waarom zou Sony het dan überhaupt op de officiële site plaatsen? Het is er waarschijnlijk gewoon op verzoek van Ubisoft afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
bram1984 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:13:
[...]

Wat een lijkverbranding inderdaad..

Maar waarom zou het niet kloppen? [..] Het is er waarschijnlijk gewoon op verzoek van Ubisoft afgehaald.
Omdat het niet klopte. Waarschijnlijk. Waarom zou Ubi dit willen? Het zou toch een mooi prestatie zijn als de PS4 op 1080p én 60 fps kan draaien? Waarschijnlijk heeft iemand het bericht van Ubi verkeerd gelezen en heeft daaruit het bovenstaande begrepen wat dus niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
SacreBleu schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:42:
[...]

Omdat het niet klopte. Waarschijnlijk. Waarom zou Ubi dit willen? Het zou toch een mooi prestatie zijn als de PS4 op 1080p én 60 fps kan draaien? Waarschijnlijk heeft iemand het bericht van Ubi verkeerd gelezen en heeft daaruit het bovenstaande begrepen wat dus niet klopt.
Uhm nee, ik denk dat Ubi dit dan zo lang mogelijk stil wilt houden en pas op release date dit bekend laat maken.
Wat denk je dat het zo betekenen voor de verkopen van de game op de X1.

Al denk ik nog steeds dat het gewoon 30frames is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-09 19:32
Ik ben benieuwd of we nog singstar of buzz op de ps4 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat Ubi de game, buiten timed DLC om, gelijkwaardig in de markt wil zetten, al dan niet op verzoek van MS.

Het zou wel volstrekt onnozel zijn om een dergelijk bericht verkeerd te lezen (afgezien van het feit dat het waarschijnlijk al weken of misschien wel maanden bekend is). Het is niet zo dat een parttime marketing stagiair met gebrekkig Engels bij Sony dit soort berichten op zo'n pagina zet. En dat er dan ook nog bij staat dat de game er het beste uitziet van alle consoles. 8)7

Kijk, (timed) exclusieve DLC, daar wordt geld voor neergeteld. Dat is prima, zo werkt het, en daarmee mag je te koop lopen. Maar als een game er vanwege technische redenen op een bepaald platform beter uitziet, kan ik me voorstellen dat je als Ubisoft zijnde liever niet hebt dat die partij daarmee te koop loopt. Komt nogal negatief over op de ander. Andersom ook.

Maar we gaan het zien. Misschien ziet ik er volledig naast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 14:25

TDB

chimera2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:53:
Ik ben benieuwd of we nog singstar of buzz op de ps4 krijgen.
Ik ook, voorlopig hou ik nog even de PS3 naast de PS4.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mooie final kill in Ghosts , ik druk op de shareknop om de laatste 15 minuten video op te vragen :

Geen video en dus geen clip kunnen posten , erg jammer dit.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-09 19:32
TDB schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:09:
[...]

Ik ook, voorlopig hou ik nog even de PS3 naast de PS4.
Ik ook maar om nou te laten verstoffen vind ik ook zo zonde. Dus de mijne gaat op mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 16:02

Madstorm

Derping all the way!

Ok ik heb een vraag, ik ben sinds kort eigenaar van een PS3 en PS4. Maar nu ben ik opzoek naar een goede headset die ik hierbij kan gebruiken. Het liefst zoek ik een draadloze headset aangezien het kan verschillen hoever ik van de PS af zit.
Nu heb ik de officiële PS4 headset bekeken, en die ziet er wel leuk uit maar is blijkbaar slecht leverbaar.
http://tweakers.net/price...old-wireless-headset.html

De rest van de headsets in de Pricewatch zeggen me niet zoveel. ASTRO moet een heel goed merk zijn, maar zoveel heb ik nou net niet over voor een headset. Een prijs van 100 - 150 euro moet wel lukken denk ik.
Daarnaast staat in de pricewatch niet of een bepaalde headset geschikt is voor de PS3/PS4. Is het zo dat elke standaard USB headset gewoon gaat werken op de Playstation?
Alvast dank :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 14:25

TDB

Madstorm schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:14:
Ok ik heb een vraag, ik ben sinds kort eigenaar van een PS3 en PS4. Maar nu ben ik opzoek naar een goede headset die ik hierbij kan gebruiken. Het liefst zoek ik een draadloze headset aangezien het kan verschillen hoever ik van de PS af zit.
Nu heb ik de officiële PS4 headset bekeken, en die ziet er wel leuk uit maar is blijkbaar slecht leverbaar.

De rest van de headsets in de Pricewatch zeggen me niet zoveel. ASTRO moet een heel goed merk zijn, maar zoveel heb ik nou net niet over voor een headset. Een prijs van 100 - 150 euro moet wel lukken denk ik.
Daarnaast staat in de pricewatch niet of een bepaalde headset geschikt is voor de PS3/PS4. Is het zo dat elke standaard USB headset gewoon gaat werken op de Playstation?
Heb zelf de officiële PS4 headset, erg tevreden over (één dingetje: het liefst zou ik hem ook gewoon voor mijn Sony TV gebruiken maar dat kan helaas niet). Slecht leverbaar? Nee hoor: genoeg bij de MM.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren het euvel dat na het aansluiten van mn nieuwe tritton 720+ headset ik per ongeluk de disc eject knop aanraakte bij het aansluiten van de optical kabel.

Gevolg was dat hij de disc uitspuugt (logisch) maar vervolgens in een bootloop terecht kwam incl het aan en uitschakelen van de voeding wat duidelijk waarneembaar was door de tik die dat altijd geeft als de voeding in en uitschakelt.

Alle kabels zaten er goed in, na het uitschakelen van de stroom en opnieuw opstarten werd ik begroet door de melding dat ik mijn ps4 niet goed had afgesloten....

Met name de bootloop word ik toch echt niet blij van.... meer mensen last van gehad in het verleden? of wellicht domme pech en een softwarefoutje die ik heb getriggerd op een aparte wijze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:47

Neem deze even mee in de overweging :

pricewatch: Logitech Wireless Headset F540

Heb er zelfs een tweede van gekocht. Lekker geluid, goede accuduur en werkt op mijn PS3,PS4,xbox 360 enz. Wel wat ouder en helaas weer wat duurder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druk bezig om nog een aantal trophies te halen voor Infamous Second Son. Het verhaal met een goed Karma uitgespeeld. Nu nog een keer spelen met een slecht Karma.

Watch Dogs heb ik besteld dat is een game die ik zeker wil spelen. Ook ga ik misschien Wolfenstein: The New Order checken voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

TDB schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:13:
[...]

Heb zelf de officiële PS4 headset, erg tevreden over (één dingetje: het liefst zou ik hem ook gewoon voor mijn Sony TV gebruiken maar dat kan helaas niet). Slecht leverbaar? Nee hoor: genoeg bij de MM.
Oh, lui dat ik ben heb ik nog niet in de winkel gekeken, wel online maar daar kan ik hem niet vinden. Misschien toch maar even langs de mediamarkt..
Beakzz schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Neem deze even mee in de overweging :

pricewatch: Logitech Wireless Headset F540

Heb er zelfs een tweede van gekocht. Lekker geluid, goede accuduur en werkt op mijn PS3,PS4,xbox 360 enz. Wel wat ouder en helaas weer wat duurder geworden.
Ik moet zeggen dat ik de logitech headsets niet heel mooi vind. Ik hoor wel vaak dat ze het goed doen, maar ik vind ze er niet uit zien. Maar werken die ook gewoon op de playstation dan?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Ik kan de Logitech G930 aanraden, die gebruik ik zelf ook:
pricewatch: Logitech Wireless Gaming Headset G930

Staat er ook nog 1 in de V&A mocht je 2ehands willen al vraagt hij (naar mijn mening) wel wat veel voor een 2ehandse.

/edit Over smaak valt niet te twisten, ik vind ze er lekker strak uitzien.

[ Voor 7% gewijzigd door NotoriousBAS op 13-05-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56

[url]pricewatch: Sony Gold Wireless Headset
Je kan hem bij toysxl bestellen, dan heb je hem morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je de pulse elite al overwogen? Dit is een officiële playstation headset en geeft imho echt een heerlijk geluid door. Over de spraak heb ik ook alleen nog maar positieve dingen gehoord. Komt natuurlijk mede doordat ik een engelen stem heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

AtlAntA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:27:
[...]

Heb je de pulse elite al overwogen? Dit is een officiële playstation headset en geeft imho echt een heerlijk geluid door. Over de spraak heb ik ook alleen nog maar positieve dingen gehoord. Komt natuurlijk mede doordat ik een engelen stem heb. ;)
Hmm, die had ik nog niet gezien. Ziet er wel leuk uit. Maar mist die nou een microfoon of is die ingebouwd?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:46:
[...]

Hmm, die had ik nog niet gezien. Ziet er wel leuk uit. Maar mist die nou een microfoon of is die ingebouwd?
Die is ingebouwd en werkt prima. Als je in een party spraak gaat vergelijken dan wordt (in mijn party's dan) deze als beste bestempeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe Gold is toch dezelfde, maar dan nieuwer? :+ ;)
Zou die eerder overwegen dan de Pulse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Voordelen van officiele PS headset zijn ook de onscreen info (batterij status, mic on/off etc). Geen idee of dat ook bij andere fabrikanten zo is. Ik heb de eerste (PS3) pulse headset. Maar werkt nog prima :)

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
AtlAntA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:55:
[...]

Die is ingebouwd en werkt prima. Als je in een party spraak gaat vergelijken dan wordt (in mijn party's dan) deze als beste bestempeld.
Ik heb zelf ook de Gold wireless headset en ik kan je deze zeker aanraden. Gewoon langs dixons. Daar heb ik hem gekocht.

Mijn review van de Wireless Gold Headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:47
Madstorm schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:59:

Ik moet zeggen dat ik de logitech headsets niet heel mooi vind. Ik hoor wel vaak dat ze het goed doen, maar ik vind ze er niet uit zien. Maar werken die ook gewoon op de playstation dan?
Tja , ik zit er alleen binnen mee op dus lekker belangrijk of hij mooi is :+ Voor buiten heb ik andere koptelefoons. De pasvorm en kwaliteit is top, want hij heeft al wat gooi buien overleefd >:)

De F540 doet het zeker ook op de Playstation.
Pagina: 1 ... 31 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]