Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ruben0s schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:11:
1080p/60 fps is alweer van de Watch Dog pagina afgehaald. Wat een verassing.

Tweakers heeft wel weer mooi een nieuws artikel met 200 reacties. Terwijl je eigenlijk ervan kon uitgaan dat het niet klopte.
Haha idd ik vond het vooral vreemd dat tweakers ineens resoluties en framerates ging posten in het voordeel voor de PS4. Da's niks voor hun met hun xbox voorkeur. Maar het was wel vrij logisch want hoe mooi is het om dit bericht daarna weer met de grond gelijk te maken omdat je eigenlijk weet dat deze claim waarschijnlijk een fout was. Ze hadden ook even aan Jurjen kunnen vragen hoe en wat want deze was bij de persmeeting een paar weken geleden.

Uiteindelijk kan je het niemand kwalijk nemen behalve Sony waarbij een dude achter de redactie waarschijnlijk keihard ligt te slapen. Het is duidelijk dat die mensen geen gamers zijn of de scene uberhaupt volgen. Zulke uitgesproken en "hot" informatie moet toch ge-dubbelchecked worden.

Als de PS4 deze performance achteraf wel weet te halen en de xbox one niet dan weten we ook gelijk wie er achter het "pullen" van de statement zit. Uiteindelijk weten we wel dat de PS4 versie superieur gaat zijn aan andere console-versies. Hoeveel, dat zullen we via DF zullen weten.

In het kader van performance:
EUROGAMER: The witcher 3 may run better op PS4 than xbox one
"It's more of a PR differentiation," he added, "which is very important for Sony right now - and they are using it, obviously - than something that is really meaningful to gamers.
mooie quote in het kader van de teruggenomen 1080/60 bewering.

Nog een update: deze site geeft aan dat Ubisoft zelf aangeeft dat de PS4 versie op 1080/60 draaide bij een persevent. Waarschijnlijk heeft Sony de tekst zelf weggehaald omdat het geen solid 60fps zou zijn en daarmee valse beloftes worden gemaakt.
Ubisoft spricht vollmundig von 1080p bei 60 fps für die Playstation 4 und in der Tat zeigte das Spiel subjektiv kaum Bildrateneinbrüche.

[ Voor 26% gewijzigd door swopdark op 13-05-2014 16:03 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Madstorm schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:14:
De rest van de headsets in de Pricewatch zeggen me niet zoveel. ASTRO moet een heel goed merk zijn, maar zoveel heb ik nou net niet over voor een headset. Een prijs van 100 - 150 euro moet wel lukken denk ik.
Ik heb een Turtle Beach PX4. Deze had ik voor 110 Euro bij coolblue opgepikt omdat de verpakking een keer open was geweest. Volgens mij zitten deze nieuw ook binnen budget. Zit erg lekker en goed geluid. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus geen idee hoe deze t.o.v. de Sony headset performt.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 01:41
Medetweakers zie hier het verschil tussen 30 fps VS 60 fps...

http://30vs60.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Ik zie het niet.

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook een slecht voorbeeld. Op een groot scherm zie je het enigszins, maar nog moeilijk. Het mooiste voorbeeld is de PS3 en PS4 versie van Tomb Raider. Daar merkte ik heel erg hoe meer smooth de PS4 versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar Watch Dogs staat er helemaal niet tussen?
Oh wacht.... ;)

Ik zie alleen 2 zwarte vlakken, laden doet ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Merk alleen dat ik geen hoofdpijn meer krijg tijdens gamen op de ps4 ;)

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het een beetje maar het is meer het gevoel (responsie enzo) wat het voor mij beter maakt.

Dit is ook mooi voorbeeld voor iedereen die Uncharted 3 heeft gespeeld:

http://www.eurogamer.net/...-uncharted-3-ran-at-60fps

Kom maar op met die Uncharted collection, ND!

[ Voor 51% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 13-05-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Ik zie het verschil een beetje als de camera view veranderd. Goed te zien bij sleeping dogs. Gaat een stuk vloeiender.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:54:
Ik zie het een beetje maar het is meer het gevoel (responsie enzo) wat het voor mij beter maakt.

Wat moet ik daar precies aan zien?
Ik heb even door het filmpje gezapt maar zie het niet zo,

Is het hele filmpje 60pfs of wisselt dat halverwege?

Er moet wel een hoop veranderen aan de Uncharted serie wil ik het weer echt boeiend gaan vinden.
Die "ik klauter een tempel in en BATS 500 mannetjes" gameplay herhaalde zichzelf wel erg veel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:23:
[...]

Wat moet ik daar precies aan zien?
Ik heb even door het filmpje gezapt maar zie het niet zo,

Is het hele filmpje 60pfs of wisselt dat halverwege?

Er moet wel een hoop veranderen aan de Uncharted serie wil ik het weer echt boeiend gaan vinden.
Die "ik klauter een tempel in en BATS 500 mannetjes" gameplay herhaalde zichzelf wel erg veel.
Heel het filmpje is 60fps en als je het gespeelt heb zou je moeten zien gigantisch veel soepeler dit is. Maar heb het idee dat dit niet zo overkomt bij jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zojuist met dat SHAREfactory zitten spelen en vervolgens het filmpje op Youtube geupload. Het is een behoorlijk gedoe om dat voor elkaar te krijgen want Youtube maakt er standaard 480p van ipv de 720p. Eventjes bewerken en uploaden gaat dus niet makkelijk.

Voor goede kwaliteit video ben je dus nog steeds afhankelijk van Elgato capturing oid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij doet het helaas niet.
Gehoord op Tweakers.net: even wachten nadat je m naar Youtube ge-upload hebt, dan is ie vanzelf 720p ;)
Dat probleem had ik ook bij het uploaden van een clip gemaakt met de nieuwe ShareFactory app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clip uploaden naar Youtube gaat heel makkelijk nu :

Shareknop , bijtrimmen , op USBstick zetten en dan op de laptop naar Youtube uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:19
HaskoF schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:27:

Ik zie wel degelijk verschil bij alle getoonde spellen op die website (wel veel minder dan dat mijn gevoel zegt als ik het zelf test). 60 fps ziet er toch net wat vloeiender uit. Maar persoonlijk voor mij is het grootste verschil het gevoel wat je krijgt. Reageert net allemaal iets sneller als je meer fps hebt.

Thuis heb ik ook nog een 144hz scherm staan en als ik van 60hz naar 144hz ga zie ik het verschil ook (alleen de eerste 30 seconden daarna ben ik eraan gewent).

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben0s op 13-05-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 16:27
YouTube: Watch_Dogs - 101 trailer [UK]

Damn ziet er echt heel goed uit. Gaat volgens mij echt hele gevarieerde game worden.
Hoop dat er ook grote stukken natuur is want zag klein stukje ervan en zag er mooi uit. Hou altijd wel van om effe erdoorheen te lopen of rijden in mooie graphics games :D
Ik ben hyped as hell. Nog maar paar weekjes :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:00:
Hij doet het helaas niet.
Gehoord op Tweakers.net: even wachten nadat je m naar Youtube ge-upload hebt, dan is ie vanzelf 720p ;)
Dat probleem had ik ook bij het uploaden van een clip gemaakt met de nieuwe ShareFactory app.
De sharing tags werken niet hier op tweakers. Nu gaat het wel goed. Neemt niet weg dat de kwaliteit nog steeds niet best is.

Ik ga zelf toch met een elgato aan de slag. Het bewerken op de pc zal ook wat makkelijker gaan. Maar als je dus goede kwaliteit wil is sharefactory dus eigenlijk niet iets waar je wat aan hebt. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Sony zou de info over Watch Dogs hebben verwijderd van hun site, dus die 1080p en 60fps.

Wat zou dit betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
HaskoF schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:27:

Zie het verschil elke keer heel duidelijk, de 30fps is gewoon goed te doen maar vergeleken met de 60fps best happerig. 60fps is gewoon het ultieme gamen voor velen waaronder ik :)
Maar wel apart dat er een hoop mensen zijn die het verschil niet zien, ik merk het meteen in fractie van een seconde. Ben er misschien ook meer gevoelig voor. Kan ook niet te lang 60fps games spelen want dan gaan mn ogen pijn doen, terwijl met 30fps games ik koppijn krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:28:
Sony zou de info over Watch Dogs hebben verwijderd van hun site, dus die 1080p en 60fps.

Wat zou dit betekenen?
Je hebt het topic verder niet gelezen? Is al uitgebreid besproken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:14
Ik zie het ook wel een beetje. 60 fps ziet er gewoon smoother uit, om het zo even te verwoorden. Soms zie je 30 fps even een tikkie geven. Ik zie het voornamelijk bij Dirt en BF4 running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:25:

Damn ziet er echt heel goed uit. Gaat volgens mij echt hele gevarieerde game worden.
Hoop dat er ook grote stukken natuur is want zag klein stukje ervan en zag er mooi uit. Hou altijd wel van om effe erdoorheen te lopen of rijden in mooie graphics games :D
Ik ben hyped as hell. Nog maar paar weekjes :D
Gadverdamme dat ziet er idd wel erg tof uit, dat worden een lange twee weken :)
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:36:
[...]

Heel het filmpje is 60fps en als je het gespeelt heb zou je moeten zien gigantisch veel soepeler dit is. Maar heb het idee dat dit niet zo overkomt bij jou :+
Haha nou dat is toch wel een paar jaar geleden inmiddels.
Dat verschil zie ik nu niet meer hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Watch Dogs 900p en 30 fps.

http://blog.ubi.com/watch...game-resolution-dynamism/

"The game also looks great on both generations of consoles. On new-gen systems the game will run at 900p on PS4 and 792p on Xbox One, at 30 frames-per-second on both consoles"

Pijnlijke blunder van Sony. Maar was wel duidelijk dat het geen 1080p/60 fps zou zijn.

Nu krijgen we een 3e nieuws artikel over resolutie en frame rate bij tweakers.

[ Voor 129% gewijzigd door Ruben0s op 13-05-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. Maar ac4 zou eerst ook op 900p draaien op de ps4 en die kreeg ook een day one patch die hem op 1080 zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:39
Ik wil geen vs flamewar starten, maar 900p vs 792p is wel een bruut verschil in pixels. Op 42" op max. 3M afstand zie je dat zo, mits je 100% zicht hebt natuurlijk.

Neemt niet weg dat ik liever native 1080p gezien had, dat ziet er in infamous en killzone sp zo zalig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt dat even tegen :P Verwacht dan toch wel een rocksolid 30fps anders leveren ze toch behoorlijk broddelwerk op. Ga ook maar is kijken hoe dit op mijn PC draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:54:

Als je dit weer zo ziet, kun je je toch niet voorstellen wat ND met de nieuwe Uncharted uit de PS4 gaat trekken. Echt de ultieme game beleving in mijn optiek, dit soort games. Laat maar komen, die E3. :)

Over de WD resolutie: beetje een kansloze blunder van Sony. Dat soort shit gooi je toch alleen online als je 200% zekerheid vanuit Ubisoft hebt. Crytek heeft met Ryse in ieder geval laten zien dat 900p er ook erg mooi uit kan zien. Laat dat een schrale troost zijn. En het is beter dan 792p natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt nu neergezet als een blunder van Sony, maar is dat wel zo?
Het zou ook door druk vanuit Ubisoft weggehaald zijn. Misschien draait ie wel native 1080p en kan ie 60fps halen op de PS4, maar niet op de Xbox one...
Ubisoft wil zo veel mogelijk verkopen en dus gelijkwaardigheid tussen platformen.
Het staat echt niet zomaar op de Officiele Blogsite van Playstation/Sony zelf ;)

Edit: nvm,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:08:
Het wordt nu neergezet als een blunder van Sony, maar is dat wel zo?
Het zou ook door druk vanuit Ubisoft weggehaald zijn. Misschien draait ie wel native 1080p en kan ie 60fps halen op de PS4, maar niet op de Xbox one...
Ubisoft wil zo veel mogelijk verkopen en dus gelijkwaardigheid tussen platformen.
Het staat echt niet zomaar op de Officiele Blogsite van Playstation/Sony zelf ;)
Heb je de link hierboven gemist naar de Ubi blog?
The game also looks great on both generations of consoles. On new-gen systems the game will run at 900p on PS4 and 792p on Xbox One, at 30 frames-per-second on both consoles. While some new-gen games now offer native 1080p, Morin says it’s much more important to deliver an amazing next-gen experience than it is to push a few more pixels onto a screen. “Resolution is a number, just like framerate is a number. All those numbers are valid aspects of making games,” he says. “But you make choices about the experience you want to deliver. In our case, dynamism is everything.
Jonathan Morin is de creative director van Watch Dogs.

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 13-05-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:11:
[...]

Heb je de link hierboven gemist naar de Ubi blog?
Nee, die was aan me voorbijgegaan :>
We gaan zien in hoeverre dat een 'next-gen' experience is :o

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 13-05-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:02:
[...]

Als je dit weer zo ziet, kun je je toch niet voorstellen wat ND met de nieuwe Uncharted uit de PS4 gaat trekken. Echt de ultieme game beleving in mijn optiek, dit soort games. Laat maar komen, die E3. :)

Over de WD resolutie: beetje een kansloze blunder van Sony. Dat soort shit gooi je toch alleen online als je 200% zekerheid vanuit Ubisoft hebt. Crytek heeft met Ryse in ieder geval laten zien dat 900p er ook erg mooi uit kan zien. Laat dat een schrale troost zijn. En het is beter dan 792p natuurlijk.
Ryse is niet echt een goede vergelijking, omdat dat in vergelijking met watch dogs een erg statische, super lineaire game is met veel kleinere omgevingen, laat staan de grote open wereld van watch dogs. Daarnaast hoop ik niet dat watch dogs net als ryse op sub 30fps loopt. Open world en snelle auto is namelijk erg irritant, zie gta5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 15:04

muhda

Time & Space traveler

v8power67 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:25:

Hoe meer informatie we krijgen over Watch Dogs hoe meer ik er vanaf zie eerlijk gezegd.
Singel en Multiplayer zijn dus deels gewoon aan elkaar verbonden, wat voor mij het spel onaantrekkelijk maakt. Ik wil ook gewoon soms rustig door de stad racen en kattenkwaad uithalen. Maar wat ik heb begrepen van het filmpje is dat: een ander speler in jouw spel kan treden en jouw kan hacken etc, dat hoeft voor mij niet. Daarbij al die districten, dus dat wordt elke keer een CTO post of centrum binnenvallen en hacken.
Maar dit is dus mijn bescheidde mening, mij ligt het niet, (tenminste nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Kan mij nog vaag herinneren dat een game journalist Watch Dogs had gespeeld en dat hij zei dat Watch Dogs last had van frame drops in sommige gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
muhda schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:18:
[...]

Hoe meer informatie we krijgen over Watch Dogs hoe meer ik er vanaf zie eerlijk gezegd.
Singel en Multiplayer zijn dus deels gewoon aan elkaar verbonden, wat voor mij het spel onaantrekkelijk maakt. Ik wil ook gewoon soms rustig door de stad racen en kattenkwaad uithalen. Maar wat ik heb begrepen van het filmpje is dat: een ander speler in jouw spel kan treden en jouw kan hacken etc, dat hoeft voor mij niet. Daarbij al die districten, dus dat wordt elke keer een CTO post of centrum binnenvallen en hacken.
Maar dit is dus mijn bescheidde mening, mij ligt het niet, (tenminste nog niet).
Ik verwacht wel dat je dat uit kunt zetten, zoals in nfs de private mode. Anders koop ik de game niet, want met mijn huidige 40 urige werkweek haal ik nooit het niveau van een lowlifer die watch dogs straks 7 uur per dag speelt :+ die plundert dan meteen mijn bankrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:18:
[...]

Ryse is niet echt een goede vergelijking, omdat dat in vergelijking met watch dogs een erg statische, super lineaire game is met veel kleinere omgevingen, laat staan de grote open wereld van watch dogs. Daarnaast hoop ik niet dat watch dogs net als ryse op sub 30fps loopt. Open world en snelle auto is namelijk erg irritant, zie gta5.
Zie GTA IV, dat is nog erger >:)
Mag toch hopen dat het wel gewoon vloeiend, vast op 30 fps blijft en niet daar onder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muhda schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:18:
[...]

Je kan dus simpel uitschakelen dat spelers jouw game kunnen "invaden". Maar volgens de devs schijnt dit wel iets van de ervaring weg te nemen.

En het innemen van posten, tja. Zoiets werkt gewoon goed in free roam games. Ik vind het bijvoorbeeld in Far Cry 3 super uitgewerkt. Het innemen van de guard posts is eigenlijk het tofste van die hele game. Hopelijk is dat nu weer zo. Het voegt ook lekker veel uren gameplay toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:24:
[...]
En het innemen van posten, tja. Zoiets werkt gewoon goed in free roam games. Ik vind het bijvoorbeeld in Far Cry 3 super uitgewerkt. Het innemen van de guard posts is eigenlijk het tofste van die hele game. Hopelijk is dat nu weer zo. Het voegt ook lekker veel uren gameplay toe.
Dat was idd erg tof, ik heb eerste de hele wereld verkend en overgenomen voordat ik met het verhaal verder ging.

FarCry was echt een toppertje in 2012.
Trishul schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:22:
[...]

Ik verwacht wel dat je dat uit kunt zetten, zoals in nfs de private mode. Anders koop ik de game niet, want met mijn huidige 40 urige werkweek haal ik nooit het niveau van een lowlifer die watch dogs straks 7 uur per dag speelt :+ die plundert dan meteen mijn bankrekening
Haha daar was ik ook al een beetje bang voor, als ik 5 uur per week game is het echt heel veel.
Je loopt dan gewoon erg vaak achter.

Vind ik ook zo jammer aan Battlefield4. Ik maak online in sommige potjes geen schijn van kans.
Trishul schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:00:
Ik wil geen vs flamewar starten, maar 900p vs 792p is wel een bruut verschil in pixels. Op 42" op max. 3M afstand zie je dat zo, mits je 100% zicht hebt natuurlijk.

Neemt niet weg dat ik liever native 1080p gezien had, dat ziet er in infamous en killzone sp zo zalig uit...
Dat is idd wel duidelijk te zien.

Ik game/kijk series/kijk films op een 65" Plasma dus ook hier is het verschil toch wel duidelijk merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38
Wel grappig dat mensen overtuigd waren dat het 1080P 60FPS zou zijn. In vergelijking met andere grafische toppers op de PS4, zoals Infamous SS was dit ook teveel van het goede. Watch Dogs blijft een game voor minimaal 4 systemen waarbij optimalisatie niet echt prioriteit nummer 1 zal zijn geweest.

Ben wel benieuwd naar de reviews. Verwacht zelf solide 7ens en 8tjes, met +punten voor het verhaal en -punten voor de herhalende gameplay. Hopelijk bewijst Ubisoft het tegendeel voor wat betreft de gameplay. Na het kijken van de 9 minuten durende gameplay filmpje ben ik nog wat meer gaan twijfelen. Ik denk dat de belangrijkste reden van uitstel de concurrentie met GTA5 is geweest.

@Bram. Far Cry 3 had in mijn optiek inderdaad een erg leuke uitwerking van een post overnemen (alhoewel je met een sniper en een RPG te overpowered was). Hoop dat ze in Watch Dogs hierin ook voldoende variatie kunnen brengen.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-05-2014 21:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:33:
Wel grappig dat mensen overtuigd waren dat het 1080P 60FPS zou zijn. In vergelijking met andere grafische toppers op de PS4, zoals Infamous SS was dit ook teveel van het goede. Watch Dogs blijft een game voor minimaal 4 systemen waarbij optimalisatie niet echt prioriteit nummer 1 zal zijn geweest.

Ben wel benieuwd naar de reviews. Verwacht zelf solide 7ens en 8tjes, met +punten voor het verhaal en -punten voor de herhalende gameplay. Hopelijk bewijst Ubisoft het tegendeel voor wat betreft de gameplay. Na het kijken van de 9 minuten durende gameplay filmpje ben ik nog wat meer gaan twijfelen. Ik denk dat de belangrijkste reden van uitstel de concurrentie met GTA5 is geweest.

@Bram. Far Cry 3 had in mijn optiek inderdaad een erg leuke uitwerking van een post overnemen (alhoewel je met een sniper en een RPG te overpowered was). Hoop dat ze in Watch Dogs hierin ook voldoende variatie kunnen brengen.
Ja, maar het ging nooit vervelen om met een sniper van een afstandje paniek en chaos in zo'n kamp te zaaien. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Een tijger of een beer loslaten zie ik alleen niet gebeuren in Chicago :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I don't think so.

Wel handig dat MS Kinect eindelijk laat varen trouwens. Had iets eerder of wellicht op het begin al gemoeten, maar het is het verstandige ding om te doen. Ze hadden ook niet echt keuze meer op dit moment. Blijft alleen geen spaan heel van hun visie die ze ten tijde van de reveal hadden. Als ze de komende jaren nou ook nog wat exclusives gaan voortbrengen die me kunnen bekoren en misschien nog een pricedrop naar € 349,-/€ 299,- doorvoeren, stap ik wellicht ook aan boord. Ze kunnen in ieder geval weer wat meer competen met de PS4 nu, zeker als de E3 een succes wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik denk het verkeerde topic, maar ik vind het werkelijk echt zonde :) Ik gebruik de Kinect echt bijzonder vaak. Met name voor voicecommand waardoor de navigatie van het menu en met name ook netflix geweldig werkt en daarnaast ook regelmatig voor te skypen. Verder maar even een link naar mijn post in het X1 topic:

uchiha tijntje in "[XBO] Xbox One - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb met mezelf afgesproken daar niet meer in te posten. Vrijwel alles wordt als aanval gezien, dus dan maar niet. :)

Ging me ook met name om de positionering t.o.v. de PS4, dus niet geheel off-topic. ;)

Begrijp dat het voor dat soort zaken handig is, maar voor gaming heeft het vooralsnog echt 0 toegevoegde waarde. Voicecommands werken bijvoorbeeld ook op de PS4 als je een headset met mic hebt.

Prima dus dat mensen als jij nu gewoon kunnen kiezen voor een bundel, terwijl mensen als ik, die uitsluitend gamen op hun console, een Kinectloze X1 als optie hebben. Het valt anders gewoon niet uit te leggen dat je € 100,- meer lapt voor een technisch iets zwakkere console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als dat ding naar 350,- zakt inclusief Forza 6 (tegen die tijd) koop ik er een.

Edit: of een 2e hands die straks nog maar 300,- waard zijn door deze price drop :)

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 13-05-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 15:04

muhda

Time & Space traveler

bram1984 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:24:
Je kan dus simpel uitschakelen dat spelers jouw game kunnen "invaden". Maar volgens de devs schijnt dit wel iets van de ervaring weg te nemen.

Ah das mooi om te horen, wat ze bedoelen met minder ervaring is nog een dikke mist voor mij.
Hmm, misschien dan dat ik als eerst die posts overneem en dan pas met het verhaal begin of verder ga.
Trishul schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:22:
Het is dan gewoon vervelend, vooral als je net aan een missie of opdracht wil beginnen of gewoon rond wil klieren in de game. Ik ben het liever kwijt dan rijk, als ik multiplay wil dan kies ik daar zelf voor.
bram1984 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:36:
I don't think so.

Wel handig dat MS Kinect eindelijk laat varen trouwens. Had iets eerder of wellicht op het begin al gemoeten, maar het is het verstandige ding om te doen. Ze hadden ook niet echt keuze meer op dit moment. Blijft alleen geen spaan heel van hun visie die ze ten tijde van de reveal hadden. Als ze de komende jaren nou ook nog wat exclusives gaan voortbrengen die me kunnen bekoren en misschien nog een pricedrop naar € 349,-/€ 299,- doorvoeren, stap ik wellicht ook aan boord. Ze kunnen in ieder geval weer wat meer competen met de PS4 nu, zeker als de E3 een succes wordt.
Jammer dat de keuze niet bij het begin aanwezig was, ook onduidelijkheid over beschikbaarheid heeft een rol gespeeld. (Eerst werd er verteld dat de One in april verkrijgbaar in NL zou zijn) Ik denk dat Microsoft met de xbox uiteindelijk wel op hun poten terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Zoek op YouTube naar watchdogs multiplayer explained en het wordt uitgelegd. Bij mij zal het standaard uit staan.

Edit: gta5! oOo oOo oOo

http://www.dualshockers.c...ar-announced-by-take-two/

[ Voor 22% gewijzigd door AtlAntA op 14-05-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:12
In dat nieuwe filmpje zie ik dat je ook met een crew aan de slag kunt gaan en een soort van death match of zo kan spelen. Dat moet toch haast wel een aparte modus zijn, lijkt me niet dat dat in de single player is geïntegreerd.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
AtlAntA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:49:
[...]

Inderdaad. Zoek op YouTube naar watchdogs multiplayer explained en het wordt uitgelegd. Bij mij zal het standaard uit staan.

Edit: gta5! oOo oOo oOo

http://www.dualshockers.c...ar-announced-by-take-two/
Ik hoop het niet... Laat het alstublieft Red Dead Redemption 2 zijn!

GTA 5 goede game hoor, maar heb die al gespeeld.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:07:
[...]

Ik hoop het niet... Laat het alstublieft Red Dead Redemption 2 zijn!

GTA 5 goede game hoor, maar heb die al gespeeld.
Ik heb die game ook al (uit) gespeeld maar ik heb nooit een last gen console in mijn bezit gehad dus ik zou hem graag in mijn collectie willen hebben. Voor mij is het echt een game die ik geregeld weer er bij zou pakken.

Rdr2 zal het zowiezo niet worden. Het is zo goed als zeker dat het er port is omdat rockstar het niet over een nieuwe game heeft maar over een nieuw project. Dit zijn niet mijn woorden maar de woorden van de "experts" op neogaf.

Ik denk dat we rond de E3 wel een aankondiging zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42
GTA V met uitbreidings missies (á la The Lost And Damned en The Ballad Of Gay Tony) zou ik zo kopen voor de PS4. GTA V in high resolution op de console wie wil dat nu niet? ;-)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:26 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar er zijn helemaal geen uitbreidingsmissies voor GTA V :+
alleen online-updates, die dan ook wel mooi meegenomen zijn.
en Heists, die mogen er ook wel in zitten vanaf launch. daar wil je geen jaar op wachten :)
en natuurlijk een grafische upgrade, en stabiele 30fps. of toch 60? :o

@bullet
je meest winstgevende bedrijfstak moet je niet verkopen, al helemaal niet aangezien het op de langere termijn producten zijn. hoe meer mensen voorzien zijn van een PS4, neemt het aantal verkopen van de PS4 zelf wel af, maar de games en accesoires nemen dan weer toe, net als PS plus.
Apple gaat dat niet doen, want een console ombouwen tot media apparaat en verkopen voor 1000,- euro werkt niet. :+

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 14-05-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Denk dat de aandeelhouders van Microsoft gaan juichen als Apple de xbox afdeling van Microsoft wil overnemen.

Zelf verwacht ik niet dat Sony de playstation brand gaat verkopen, tenzij het failliet gaat. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Dan krijgt Sony vast wel steun van de Japanse overheid.

En de playstation 4 zit nu nog maar in de beginfase. Over een paar jaar gaat Sony pas veel rendement halen, door verkoop van spellen/abonnementen. Op dit moment maakt Sony volgens mij verlies op de verkoop van de console zelf.

[ Voor 72% gewijzigd door Ruben0s op 14-05-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:39:
[...]

Maar dan nog, ze kunnen wel steun krijgen, veel al een tijdelijke krediet voorziening, maar geen enkele overheid gaat dit zomaar doen, los van het feit dat het min of meer concurrentie vervalsing is.... Denk aan dat andere Japanse console merk ;)

Geloof mij maar, aan de ene kant is het succes van de PS4 voor Sony geweldig, aan de andere kant als levert dit ook problemen om omdat de rest van het bedrijf dramatisch draait.

Stel.... Sony valt om, dan moet er iets met de PS divisie gebeuren.... Alleen wie pakt dat op? Wie is er groot genoeg om de PS divisie over te nemen.... Wat heeft dit bijvoorbeeld voor gevolg voor de verschillende game studio's? Heeft het dan toch een reden dat er voor de PS4 niet veel exclusieve titels zijn?
Sony valt niet om... Dit valt ook reuze mee, volgend jaar gaat elke divisie weer zwarte cijfers krijgen. Ze draaien nu groot verlies door grote afschrijvingen om de spinoffs van de televisie en laptop divisies he! Ga eens even rustig de cijfers bekijken voordat je dingen gaat roepen. Ze gaan volgend jaar weer zwarte cijfers schrijven. Dit bedrijf draait al een jaar of 10 verlies, maar valt echt niet zomaar om.

Het grootste probleemkind dit jaar was de mobile afdeling. Ik snap niet hoe die nu zon zwaar verlies kan leiden en volgend jaar zwarte cijfers, eens even opzoeken.

En Apple zal nooit de console gaming instappen, die vinden de marges veel te laag. De App store zet al meer om dan Sony Computer Entertainment he. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ton op 14-05-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik geloof niet dat Sony de PS divisie zal laten vallen, maar goed ik snap niet waarom je nou alweer aan het doemdenken bent Bullet. Het lijkt wel alsof je ervan geniet dat Sony een uitermate slecht fiscaal jaar achter de rug heeft.

De PS divisie is stabiel en Sony zal reorganiseren waar nodig is om er zo weer bovenop te komen. Aangezien de mobiele en console divisie wel winstgevend is en de laptop divisie een hele grote invloed had op deze cijfers nadat ze deze hebben afgestoten.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 01:41
Medetweakers ik zeg geniet van je PS4 nu het nog kan over een paar jaar is PS stervende en het wordt een collectors item net als vroeger de gamecube en sega :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens mij is de echte operationele winst van de Games divisie op dit moment miniem maar is de forecast juist heel goed, vanwege de populariteit van de PS4. Indien die trend zich voortzet kunnen ze de komende jaren dus gaan oogsten. Lijkt me dus niet dat Sony haar PS divisie verkoopt. Overigens maakte Sony de meeste winst in hun Pictures, Music en Financial Services divisie. Die laatste is veruit hun grootste inkomsten bron.

Mooi plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kyHXNbkYOpvMyTK6n3XM3aSJ/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Juist! ;)

Dat de game divisie nu niet veel winst draait is logisch, de investeringen voor zo'n grote launch zijn heel groot. En door gebrek aan productiecapaciteit hebben ze er nog maar 7-7,5 miljoen kunnen verkopen, dat speelt ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:07
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:54:
Tja, maar de ontwikkelingsinvestering wordt over meerdere jaren afgeschreven, het is dus niet zo dat deze kosten nu volledig op de balans staan. Alles blijft er voor de PS4 van afhangen hoe lang de verkoop door blijft gaan... Hoe je het ook wil bekijken, door schaarste wordt elke PS4 vrij snel verkocht.... Hoe lang dit door blijft gaan is natuurlijk afwachten. Een goedkopere Xbox One komt er natuurlijk niet voor niets, gezien het prijsvoordeel dan weg is zal het op de games aan moeten komen.....
Er zijn wel wat meer verschillen tussen de Playstation 4 en Xbox one dan alleen games ;) .
Cijfers van Sony zijn niet al te best, vind het wel jammer wat ze maken naar mijn inziens toch over het algemeen wel mooie producten. Gelukkig lijkt de economie langzaam weer op te krabbelen en kan Sony daar hopelijk van profiteren de komende jaren, in combinatie met een flinke reorganisatie en een in ieder geval goed lopende Playstation afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Als je kijkt naar de consolecyclus van de vorige generatie, dan zie je toch ook dat de consoles pas na een paar jaar winstgevend worden. Waarom zou dit nu niet het geval zijn?

Denk zelf dat hoe meer ze verkocht hebben hoe meer winst ze gaan maken. Vooral door PS plus en de verkoop van games. Nu worden de best verkopende games maar een miljoen keer verkocht. Later kunnen exclusives / multiplats wel 10 miljoen keer verkocht worden, doordat de install base veel groter is geworden (Dus meer cash voor Sony).

[ Voor 4% gewijzigd door Ruben0s op 14-05-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:54:
Tja, maar de ontwikkelingsinvestering wordt over meerdere jaren afgeschreven, het is dus niet zo dat deze kosten nu volledig op de balans staan. Alles blijft er voor de PS4 van afhangen hoe lang de verkoop door blijft gaan... Hoe je het ook wil bekijken, door schaarste wordt elke PS4 vrij snel verkocht.... Hoe lang dit door blijft gaan is natuurlijk afwachten. Een goedkopere Xbox One komt er natuurlijk niet voor niets, gezien het prijsvoordeel dan weg is zal het op de games aan moeten komen.....
Een Xbox One zelfde prijs maar qua specs gewoon minder.. en met multiplats heeft X1 ook gewoon de mindere games, dit zie ik niet snel veranderen.
Ik zie het zonnig in voor de PS4

Overigens had ik het vandaag al verwacht dat je in dit topic het nieuws zou posten.

[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 14-05-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Veel mensen weten dat de ps4 de krachtigere van de 2 is. En met gelijke prijs kies je meestal voor de best presterende. Dus denk dat zolang ms de one niet op 350 euro of minder zet er weinig verschil komt in verkoop.
Exclusives zijn leuk maar verkopen meestal niet zo goed als sommige multiplatforms. En die zijn vaak populairste en kiezen mensen dus een console die multiplatform beste draait. Dus kom je uit op ps4 voor veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Origins schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:00:
[...]

Een Xbox One zelfde prijs maar qua specs gewoon minder.. en met multiplats heeft X1 ook gewoon de mindere games.
Dit zie ik niet snel veranderen.

Ik zie het zonnig in voor de PS4
Daarnaast is het wel grappig dat de Xbox one altijd heel hoog op Kinect heeft ingezet en eigenlijk altijd heeft gezegd dat het onmisbare feature is. Voordat die uitkwam werd er ook ontzettend veel reclame voor gemaakt.
Door de Xbox one nu zonder Kinect te verkopen geven ze eigenlijk nu al toe dat de Kinect feature niet is wat ze ervan hadden gedacht. Daarmee laat Microsoft dus één van zijn extra functies/voordelen tegenover de ps4 al deels vallen. Leg je de twee dan naast elkaar dan zien consumenten de ps4 nog steeds als de snellere, populairdere en kleinere console, met ook goede exclusieve titels . Toch de punten waarnaar de meeste mensen die ik ken kijken. Maar goed dit is natuurlijk een Ps4 topic ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Matedeor schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Daarnaast is het wel grappig dat de Xbox one altijd heel hoog op Kinect heeft ingezet en eigenlijk altijd heeft gezegd dat het onmisbare feature is. Voordat die uitkwam werd er ook ontzettend veel reclame voor gemaakt.
Door de Xbox one nu zonder Kinect te verkopen geven ze eigenlijk nu al toe dat de Kinect feature niet is wat ze ervan hadden gedacht. Daarmee laat Microsoft dus één van zijn extra functies/voordelen tegenover de ps4 al deels vallen. Leg je de twee dan naast elkaar dan zien consumenten de ps4 nog steeds als de snellere, populairdere en kleinere console, met ook goede exclusieve titels . Toch de punten waarnaar de meeste mensen die ik ken kijken. Maar goed dit is natuurlijk een Ps4 topic ;) .
Klopt.
De beloftes als wij zullen Kinect nooit droppen etc zie ik nog steeds voor me van de mensen van MS.
Ik heb de X1 een tijd gehad, en de console was even leuk maar merkte al vrij snel dat de console eigenlijk niets voor mij is en de toekomstige games mij ook niet aanspreken.
Ik ben zeer blij met mijn PS4 en daar hoef ik eigenlijk niets bij.

Maar je hebt gelijk dit is het PS4 topic 8)

Ben overigens zeer benieuwd naar wat dat Project Beast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
offtopic

[ Voor 111% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 14:25

TDB

offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:22 ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:21 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Wolfenstein nu in de PSStore?

Wat je op het internet vindt is de 20ste en 23ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
offtopic

[ Voor 106% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-09 09:06
offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:19 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is Spencer wel gewoon Yoshida met een masker op: games for gold, vrije services niet meer achter gold, kinectloze X1, welwilliger tegenover indies. Gewoon een PS4 eigenlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik vind het allemaal nog niet zo gek wat Bullet zegt. Het lijkt erop dat veel mensen hier op hun pikkie getrapt worden.

Sony ontslaat dit jaar volgens mij nog 10.000 medewerkers om het verlies in te perken voor volgend jaar. Dat zijn i.c.m. deze cijfers geen goede berichten.

Blu-ray verkoopt niet, televisies verkopen niet, laptops verkochten niet naar verwachting.... Moeten we nu allemaal de ogen dicht doen en blijven geloven dat het goed gaat?

Nu gaan ze zich volledig richten op 4k televisies. Moet nog maar zien of mensen dat massaal gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:19 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edit: offtopic, als je problemen hebt met een post doe dan een TR

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Mensen laat dit nou niet uitlopen op een VS. topic :p

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Wat hopen jullie van Sony te zien op de E3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
The Last Guardian!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
The Division, GTA5 aankondiging, Guerilla nieuw IP, Uncharted 4 beelden en Morpheus prijs en datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:06:
Wanneer komt Wolfenstein nu in de PSStore?

Wat je op het internet vindt is de 20ste en 23ste.
Ander onderwerp mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Vooral Morpheus ben ik ERG benieuwd naar! :D Lijkt me super vette gimmick..
(Al wordt hij waarschijnlijk peperduur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Ik zal wachten met het kopen van Morpheus, totdat er een aantal goede games zijn die er goed mee werken, maar het lijkt me zeker wel veelbelovend.

Pagina: 1 ... 32 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]