Ik zal even duidelijkheid geven op bovenstaande berichten.
Allereerst willen we geen prijsvechter zijn als je dingen lekker goedkoop wilt inkopen moet je dat "Misschien" lekker doen bij interprojekt. Pools bedrijf en vaak klote met support wat ik wel eens om me heen vernomen heb. Producten die wij leveren komen daar dus niet vandaan.
Verder leveren we vaak onder de prijs die op tweakers of andere websites staat. Waarom? We nemen het meer op Support en extra dingen die klanten er evt. bij nemen zoals aangesloten worden op onze controller etc. Beheer en Updates noem het maar op. Het leveren van Hardware is ook niet onze CORE business. Dus geen grote voorraden maar veel verkochte producten hebben we wel op de plank liggen.
Bij complete installaties gaan we naar de klant toen en hebben van te voren prijzen doorgegeven van de hardware en wat we denken nodig te hebben. Als het op locatie blijkt dat we meer nodig hebben dan prikken we een access point erbij omdat we er voldoende bij ons hebben. Eentje minder? Ook geen probleem. Het draait om de service en eind ervaring wat @aZuL2001 al aangeeft.
We maken ook configs voor eindklanten, Klein en groot MKB maar ook Grote bedrijven. Dit doen we via een pas geïntroduceerde site:
http://www.edgerouterconfig.nl
@Modje; als je van mening bent dat dit Spam is of in elke zin dan ook niet de bedoeling is, dan graag een DM en deze alinea verwijderen
We willen graag de mensen helpen die er of niet uit komen of wel graag een Edgerouter willen hebben omdat het gewoon verdomd goed spul is maar er niet uit komen om een "Goede" config te maken.
Ook gaan we nog Checks aanbieden op bestaande configs zodat mensen die een config hebben deze kunnen laten controleren en indien gewenst "Aanpassen / netjes" laten maken.
En ja daar staat misschien een bedrag tegenover, maar he als je voor +/- € 25,- een complete basis config naar wens kunt krijgen en je bent van al he gezeik af... ik denk dat dat best wel de moeite waard is.
@aZuL2001 kan er over mee praten het is op een bepaald moment ook een stukje gemak.
Ook bieden we oplossingen zoals automatische backup na elke save, script waarmee het ip elk uur weggeschreven wordt naar onze
beveiligde servers het zelfde geld voor de configs. En nog veel meer handige dingen die ervoor zorgen dat alles lekker stabiel blijft werken.
Heb je een probleem met je Edgerouter of werkt hij ineens niet meer. En is het buiten de garantie bestel een nieuwe als we je config al hebben zetten we deze meteen erop en als je hem thuis bezorgd wilt hebben dan kan dat ook nog eens door
Heel Nederland
Ja maar, Ja maar... Kost dat niet heel veel? Nee, we vragen hier een minimale vergoeding voor als je een SLA hebt dan zit het daarin maar ben je een klein bedrijf of particulier en wil je snel verder dan zal deze dienst je zeer aanspreken
Zoals je kunt lezen gaat het allemaal om de service en kwaliteit die we leveren. En kost dat geld, Ja dat kost geld. Veel geld... Nee hoor zie hierboven het is niet onze CORE business maar gewoon om mensen te helpen.
Kijk eens hoelang het duurt op het Ubiquiti forum voordat je een oplossing hebt soms snel soms duurt het weken... Als je die bij ons direct krijgt al doe je maar een belletje of zoals @aZuL2001 met zijn probleem dat hij door
ONS een config heeft laten maken die toch niet werkte zoals verwacht ondanks uitbundig testen. Dan nemen we alsnog de moeite om het op te lossen
Zonder extra kosten
Dus wie graag meer informatie wilt of een prijsje wil hebben voor het een en ander en net dat beetje extra support wil en daar misschien 1-2 euro meer voor betaald op het product. Dan ben je van harte welkom. Stuur gewoon even een DM.
We hebben dus ook
Geen Webwinkel omdat dan de LOL er ook vanaf is denk aan bijhouden, prijzen in de gaten houden aanpassen etc. klanten die bellen dat ze het elders wellicht goedkoper gezien hebben.
Ben je het ergens niet mee eens, of denk je dat ik aan het spammen ben om centjes te verdienen... Sorry maar dan denk je hier misschien een beetje verkeerd over...
Denk dat ik nu wel voldoende uitleg gegeven heb, zo niet. Stuur me een DM en dan praten we er even Prive over. Helemaal geen probleem je mag me ook bellen of mailen wat je wil.