Ik denk ook na over nog een UAP-AC-PRO gehehe een 3e gewoon omdat het cool is en kan ;-) Ja die WAF (Wife Acceptance Factor) wordt wel op de proef gesteld. Vorig jaar ook nog een nieuwe NAS 916+ en twee intel NUC's met ESXi erop. Complete ICT in huis is vernieuwd in 2016.
Vorige maand nog de US-8 voor boven gekocht, gewoon omdat ik dan overal spanningtree heb op mijn poorten
. Nu maar weer eens naar de vrouw luisteren waarom ze die vouwwagen toch zo graag wil kopen me deze leeftijd kids. Dan kan je geen nee meer zeggen als Tweaker met de meterkast vol spullen. Dat voelen ze erg goed aan die vrouwen.
HD is mijn inziens echt voor locaties waar heel veel personen tegelijk staan, lees een feesthal waar ze schouder aan schouder staan.
Maar een 3e zend/ontvanger is er toch 1 extra, die net met de antenne onder een iets andere hoek het signaal beter kan ontvangen.
Vorige maand nog de US-8 voor boven gekocht, gewoon omdat ik dan overal spanningtree heb op mijn poorten

HD is mijn inziens echt voor locaties waar heel veel personen tegelijk staan, lees een feesthal waar ze schouder aan schouder staan.
Maar een 3e zend/ontvanger is er toch 1 extra, die net met de antenne onder een iets andere hoek het signaal beter kan ontvangen.