Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:16
@appelflap1992 Als je Rabo als tegenrekening hebt gebruikt voor Moneyou, dan kun je die niet opzeggen. Sinds een paar dagen is daar al discussie over in het Moneyou topic. Reactie van de webcare is dat ze die 1 cent verificatie eruit gaan halen, maar wanneer is nog niet duidelijk. Gezien de ontwikkelsnelheid van de app vermoed ik zelf dat dit nog wel tot 2020 kan duren. En verder heeft Moneyou nog aardig wat beperkingen/gebreken, waardoor het volgens mij nog niet als volwaardige bank gezien moet worden. Zie Discussie over & Ervaringen met Moneyou Go

Acties:
  • +1Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14:08
Wow er is een heel topic over, sorry voor mijn post hier. Bedankt Freakster.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14:00

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Johnny schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:05:

Mijn bericht bevat een link naar een ander artikel dat uitgebreider uitlegt waar Triodos voor staat en wat ze doen, dat artikel bevat ook weer een groot aantal links naar externe bronnen.

Als er iets in mijn bericht staat wat niet klopt dan pas ik het graag aan, maar als je iemand beschuldigd van overdrijven en het openbaar in twijfel trekt of het wel waar is neem dan wel de moeite om het te onderbouwen.
@Johnny: Excuses, ik heb eerlijk gezegd geen onderbouwing, maar het is mijn persoonlijke mening.

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• Iemt
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 22:06

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:08

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Volkskrant.nl: "Overstappen naar een groene bank, heeft dat zin? En is het echt zoveel gedoe?"

Ik ben tot nu toe tevreden over ASN, ben 2 wk. terug overgestapt vanaf ING. Zie ThinkPad in "Ervaringen met ASN betaalrekening" voor mijn ervaring.

ThinkPad wijzigde deze reactie 10-07-2019 13:37 (14%)

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Vrij matig artikel, gewoon opgehangen aan die Eerlijke Bankwijzer wat helemaal geen onafhankelijk onderzoek is.

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:24
sambalbaj schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:44:
Vrij matig artikel, gewoon opgehangen aan die Eerlijke Bankwijzer wat helemaal geen onafhankelijk onderzoek is.
Helaas mee eens. De eerste helft van de vraag blijft ook compleet onbeantwoord. Er wordt weliswaar inzicht gegeven in het beleid van de banken, maar enig onderzoek naar de impact daarvan ontbreekt compleet.

zcflevo.nl

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Nu online
Nieuwtje van ING:
Steeds meer klanten met een OranjePakket betalen alleen met hun Betaalpas of creditcard, of betalen mobiel. Ze nemen niet of nauwelijks meer contant geld op. Is dat bij jou ook het geval? Dan kun je vanaf 1 oktober 2019 kiezen voor korting op je OranjePakket.

Meer over de korting
De kosten van een OranjePakket zijn nu € 1,55 per maand. De korting is € 0,30 per maand. Als je voor de korting kiest, ga je dus per maand € 1,25 betalen, toch bijna 20% minder.
Kiezen voor korting is slim als je bijna nooit euro’s opneemt in Nederland en andere EER-landen. Maak je gebruik van de korting en neem je toch geld op bij een geldautomaat, dan betaal je voor iedere geldopname namelijk € 0,80. De korting loont dus als je tot 5 keer per jaar geld opneemt.
Link: https://www.ing.nl/partic...et-met-korting/index.html

Eigenlijk gaat onbeperkt geld trekken dus jaarlijks 12*0.30= € 3.60 kosten. :)

U123456 wijzigde deze reactie 11-07-2019 20:36 (4%)

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:25
Strategisch wel sterk van ING eigenlijk.
In plaats van kosten voor contant geld pinnen een korting voor nooit/nauwelijks cash pinnen.
Iedereen weet dat cash enorm duur is en dat de banken er verlies op draaien, dus begrijpelijk.
Hopelijk niet alweer een klein stapje naar het uiteindelijk afschaffen van contant geld, want die mogelijkheid moet er om meerdere redenen naar mijn mening blijven.
Voor mij is dit een (klein) voordeeltje, omdat ik van mijn ING eigenlijk nooit contant geld pin.
Verder blijft de mogelijkheid om in de winkel cash 'bij te pinnen' natuurlijk ook bestaan en dat blijft gratis.

Henk007 wijzigde deze reactie 11-07-2019 22:28 (10%)

• Intercity
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12-07 16:29
Geniaal. Want ondertussen is De Nederlandsche Bank bezorgd over de daling van het gebruik van contant geld omdat cashloos de samenleving kwetsbaar maakt bij storingen:
https://www.ad.nl/economi...-dnb-is-bezorgd~a7a3fb34/

Hoezo draaien ze verlies op cash? Misschien op de betaalautomaten zelf maar die zijn onderdeel van, bedrijven betalen best wat aan hun bank om cash geld weer te storten. Bovendien: ook SWIFT brengt de nodige kosten in rekening voor banken voor alle digitale rommel, dus ik twijfel of het veel scheelt. Ik vermoed eigenlijk dat ING zich hier vooral zorgen maakt dat de data-profielen van hun klanten minder waard zijn als niet alle transacties netjes in het betaaloverzicht komen ;)
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Groot-Brittanie

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True