Dat kan legio redenen hebben:D-Ed schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 17:32:
Gezien bovenstaande.. Hoe kan het dan de app niet werkt op 4/5G terwijl andere bank apps dat wel doen?
- van technische fouten bij provider in Spanje, zoals niet goed ingestelde DNS van provider,
- diverse routes niet het buitenland niet goed ingesteld,
- time-outs door vertragingen waardoor de app in een foutstatus schiet,
- onderwater controles van ASN waardoor ze de verbinding niet kunnen opstarten,
- zeer uitzonderlijk en onwaarschijnlijk: man-in-the-middle aanval die ASN detecteert en een gebruiksvriendelijke melding over geeft
- app-technische fouten, zoals caching die nog ergens blijft hangen,
- niet goed afgesloten app die een foutstatus detecteert,
- roaming-instellingen op je iPhone of Android waardoor de ASN app geen internet toegang kreeg (en andere apps hier uitzonderingsregels voor hebben gekregen of dit naar de gebruiker toe verplichten/vragen (geen idee of dit rechtentechnisch kan op Android/iOS).
offtopic:
Je poneert een stelling zonder argumenten die ik zonder diep technisch inhoudelijk te gaan ontkracht en je antwoord daarop is eigenlijk: dan vind ik het alsnog wel waar.

@Verwijderd ja inderdaad o.a. certificate pinning - maar dat wordt wel heel technisch inhoudelijk voor dit topic
Je poneert een stelling zonder argumenten die ik zonder diep technisch inhoudelijk te gaan ontkracht en je antwoord daarop is eigenlijk: dan vind ik het alsnog wel waar.
@Verwijderd ja inderdaad o.a. certificate pinning - maar dat wordt wel heel technisch inhoudelijk voor dit topic
[ Voor 14% gewijzigd door True op 19-07-2025 18:33 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
:strip_exif()/f/image/jRpfnvWXxhXDE0owl0EsuHRY.gif?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/2kiIlGqywLxtFYjYip5WjrSa.gif?f=fotoalbum_tile)
/f/image/f5QwstAGtXF3Vip4gBoGoxYV.png?f=fotoalbum_large)