Youtl schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:53:
[...]
Goed om te zien dat met dit product er meer concurrentie komt voor consumenten tussen betaalrekeningen. Het 1e jaar gratis deal is erg aantrekkelijk om gratis de bank te proberen en te kijken of het wel fijn is. Had gehoopt op creditcards, iDin en stortmogelijkheid bij de live gang (wishful thinking

) maar wellicht volgen die in de toekomst om een volledig alternatief te worden voor de grootbanken.
Kan überhaupt weinig op hun website terugvinden over de features die ze aanbieden en ook hoe hun bankkaarten eruitzien (altijd wel benieuwd naar haha).
Jammer dat ze ook niet meerdere rekeningen lijken aan te bieden bij één account. Als ik een beetje doorklik lijk ik wel te lezen dat max 1 bankrekening per persoon is + 1 eventuele gezamenlijke rekening, maar verder lijkt de info beperkt. (Ik gok dat je dan een gewone rekening af moet sluiten + een gezamenlijke rekening?)
Ik zit nu bij bunq en vind verschillende betaal- en spaarrekeningen wel handig + het feit dat je ze kan delen. Had zoiets ook gehoopt bij een 'nieuwe' bank.
Creditcards lijken weinig Nederlandse banken zich aan te willen branden, als ze het aanbieden is het vaak een ICS-product. Zou het zelf ook niet per se missen als ze gewoon een Mastercard/Visa debit aanbieden. Waar ik wel vanuit ga, omdat ze het ook over betalen in andere valuta hebben (1,2% kosten). Heb zelf dan als aanvulling m'n AMEX.
Ik houd ze nog wel even in de gaten denk ik.