[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Voor wie het nog niet door had. Een van de veranderingen van Tweakers van vandaag lost het probleem op van een crashende pagina op Windows Phones.

Ramon in "[bug] Site performance op Windows Phone 8.1"

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En kan vertellen, werkt nu perfect :) goed, nieuwe menubalk is matig, maar daar hebben we custom CSS voor :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Dr. Donald schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:49:
[...]
WP8.1DP is het eindpunt voor mij. Jammer..

[...]
Nou ben je mooi klaar mee.
En dat terwijl ik toch een redelijke hoge pet van Htc ophad.
Eerst de talen troubles, nu de update 8.1.x en ook nog eens te horen/lezen krijgen dat de officiele update ook nog door de neus geboort wordt.

Sneu.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik dacht dat alle toestellen alle updates kregen. Lekker dan van HTC.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:27

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Zeg, niet om het één of ander maar mij persoonlijk - HTC 8X bezitter - maakt het helemaal niks uit wat Ozguer van HTC Nederland zegt.

Als je WPCentral een beetje volgt weet je dat MS druk in overleg is met HTC om alle problemen op te lossen.

Ik ga er van uit dat ik zowel de WP8.1 ontvang en daarna de update 1. Ook de HTC 8S trouwens. Niets wijst er op dat wat die Ozguer schrijft ook maar iets met de werkelijkheid te maken heeft.

maar nou heeft GerCor al jeuk als iemand van een helpdesk of technische ondersteuning iets schrijft terwijl de beslissingen in een heel ander land worden genomen

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
GerCor schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:36:
Zeg, niet om het één of ander maar mij persoonlijk - HTC 8X bezitter - maakt het helemaal niks uit wat Ozguer van HTC Nederland zegt.
Ah jawel.....................dat worden slapeloze nachten voor u. ;)
Als het wel zo is vind ik het een vreemde wending van Htc.
Mede omdat ze nog wel bezig zijn met het doorontwikkelen van WP8 toestellen.
Tenminste als je de dorpsroddels van WP-Central mag geloven dan zijn ze bezig met Htc One versie van W8.

[ Voor 29% gewijzigd door Amadeus1966 op 05-08-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Microsoft is er inderdaad mee bezig. Zal wel weer een gare firmware zijn die het veroorzaakt. Daar heeft Huawei ook een handje van.

Kom er net achter dat Cortona ook tijdens het lockscreen werkt. Je moet de knop dan uurtje langer indrukken.

[ Voor 19% gewijzigd door vali op 05-08-2014 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:23
Dat valt me inderdaad weer mee, ik had het idee dat htc niet heel lang updates verzorgde voor hun telefoons. Ik had de hoop al opgegeven. Wellicht is dit onder druk van Microsoft, maar dit is hoe dan ook goed nieuws.
Amadeus1966 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:05:
[...]

Nou ben je mooi klaar mee.
En dat terwijl ik toch een redelijke hoge pet van Htc ophad.
Eerst de talen troubles, nu de update 8.1.x en ook nog eens te horen/lezen krijgen dat de officiele update ook nog door de neus geboort wordt.

Sneu.
Gezien de beperkte opslag van de 8s vind ik het helemaal niet raar dat ze maar één Engelse taal meeleveren. Dat Cortana eerst alleen in VS Engels uitkwam konden ze twee jaar geleden ook niet weten natuurlijk.
Een officiële update maakt mij ook niet zo veel uit omdat ik hem via de preview toch heb. Nieuwe betere firmware was leuk geweest, maar ik heb niets te klagen over de huidige, afgezien van de 'update bug'. Ik heb niets om het mee te vergelijken, dus dat zou daar ook wel aan meehelpen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Dr. Donald op 06-08-2014 07:12 . Reden: autocorrect... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Weet niet waar ik dit moet posten maar niet hier :)
Voor zover ik weet is er ook geen WP "geruchten" of " nieuwe toestellen" topic, elk toestel krijgt z'n eigen topic.

[ Voor 53% gewijzigd door janvanduschoten op 06-08-2014 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Dr. Donald schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:29:
Gezien de beperkte opslag van de 8s vind ik het helemaal niet raar dat ze maar één Engelse taal meeleveren. Dat Cortana eerst alleen in VS Engels uitkwam konden ze twee jaar geleden ook niet weten natuurlijk.
Ik heb standaard op mijn L930 ook maar 1 taal staan. Als ik naar talen ga en een andere taal kies, dan moet hij die daarna downloaden. Je krijgt ook een knop dat het toestel moet herstarten. Hoe is dat anders bij de 8s dan?

Edit:

Ik zie net dat alleen de spraakherkenning moet worden gedownload, dus de rest staat waarschijnlijk wel al vooraf geinstalleerd...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4Cse89jkM7KWaM6v8wzDegtC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aBnAKdRvg0XRmDNcQEiguVo3/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eTQmrRdmo7xmPtGIdGzsQEfr/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 06-08-2014 08:06 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
GerCor schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:36:
Mee eens. Iemand die niet eens Windows Phone 8.1 goed kan schrijven zou ik niet serieus nemen.
Swerfer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:04:
[...]

Ik heb standaard op mijn L930 ook maar 1 taal staan. Als ik naar talen ga en een andere taal kies, dan moet hij die daarna downloaden. Je krijgt ook een knop dat het toestel moet herstarten. Hoe is dat anders bij de 8s dan?
Ook bij de Nederlandse 8x (met 16GB) is op de een of andere manier US English niet volledig te installeren. Dus kan je er nooit Cortana mee gebruiken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:56
HTC heeft ook niet veel keuze. MS heeft wat garantie uitgegeven richting de consument en ik twijfel er absoluut niet aan dat MS HTC weer op het rechte pad kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Bij iedere update van Windows Phone komt weer dat "krijg ik hem wel of niet" om de hoek kijken. Ik kan mij niet voorstellen na het wp7 debacle dat Microsoft het weer zo gaat verkloten.
Ik zou lekker wachten en bijvoorbeeld kijken of vergelijkbare Lumia's de update WEL krijgen. Als dat zo is, is de technische noodzaak om het niet te updaten niet aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Daarom. Mooi dat een support medewerker reageert.. (kan ik sowieso overigens de conclusie "de 8s wordt niet meer geupdate" helemaal niet uithalen - maar dat kan aan mij liggen) Zolang het bedrijf er zelf geen statement over uit doet kan zulke snelle mailtjes/reakties vanuit en enleke support medewerker met een grote korrel zout nemen me dunkt. Gewoon afwachten. Sommige zaken duren nou eenmaal even wat langer. Zelfde als met Samsung en de firmware. Het komt uiteindelijk vast wel..
Dat Nokia nu een keertje de snelste is met firmwares e.d. is ook niet echt verrassend; ik vond het eigenlijk al vreemd dat zij er o.a. met Black zo lang over deden om het uit te brengen. Als er 1 bedrijf is wat directe lijntjes had met Microsoft (zie ook de directere API toegang..) waren zij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Tja, uiteindelijk ligt de keuze voor het wel of niet aanbieden van een update alsnog bij de OEM en provider. Beide partijen kunnen een update tegenhouden, wat ze alleen niet kunnen doen is cherrypicken. Als ze later dus alsnog een update willen aanbieden zullen ze alle voorgaande updates ook moeten aanbieden.
Nu komt alleen MS er nog bij kijken, omdat ze in het verleden een aantal beloftes hebben gedaan over updates van het OS zelf. Iedereen zou gedurende 18 maanden na release van een toestel updates krijgen voor het OS. MS zal er alles aan doen om de OEMs zover te krijgen firmware updates uit te brengen als dat nodig is voor die OS updates. Ik denk dat de OEMs ook wel vrij ver mee zullen gaan in dit verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat dit soort dingen niet in contracten vast zijn gelegd en voor relatief kleine spelers op de markt als HTC is het niet verstandig een groot patenthouder en leverancier van OS voor een deel van je telefoons tegen je in het harnas te schieten.

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 06-08-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Nou op wp central hebben ze ook al iets geschreven omtrent de 8s....misschien was het gestelde stiekem toch de waarheid en komt er dus toch geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:01

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 09:26
nou lekker dan. daar ben je klaar mee :|
brengt een ander merk een windows phone uit..krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Zou zit niet liggen aan de driver van de CPU (nVidia)? Deze is van een andere fabrikant als welke men bij Nokia gebruikt (Qualcomm). Nu zou nVidia geen nieuwe versie van het stuurprogramma leveren. Hierdoor kunnen deze modellen (HTC 8S; 8X) niet kunnen draaien op 8.1 GDR1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Shaggy_NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:47:
Zou zit niet liggen aan de driver van de CPU (nVidia)? Deze is van een andere fabrikant als welke men bij Nokia gebruikt (Qualcomm). Nu zou nVidia geen nieuwe versie van het stuurprogramma leveren. Hierdoor kunnen deze modellen (HTC 8S; 8X) niet kunnen draaien op 8.1 GDR1.
Beide toestellen gebruiken een Qualcomm. En alleen de 8S krijgt de update niet. De 8X wel.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik neem het voorlopig met een korreltje zout dat de HTC 8S de WP8.1 update 1 niet krijgt. Op WPCentral gaat inderdaad het gerucht dat een HTC medewerker dat geschreven zou hebben. En nou kan ik toch redelijk Engels lezen maar van de 'sharky translation' kan ik geen zinnig Nederlands maken. In het Engels is het ook nauwelijks leesbaar maar de mensen van WPCentral maken er uit op dat er geen update 1 voor de HTC 8S komt.

Vervolgens wordt er aardig op HTC ingehakt in het forum maar het zou ook zo kunnen zijn dat providers er geen heil in zien de 8S te upgraden. Het is mij allemaal nog te 'onzeker'. Ja, ik zou denken dat wanneer de 8S de update 1 niet gaat krijgen dat van invloed zal zijn op de verkoop van de eventuele W8.

Hoe dan ook, volgende maand stap ik over naar de Lumia 930. Nooit meer een HTC.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mja, ik ga er nog steeds vanuit dat het niet is wat iedereen denkt te lezen. We gaan nu uit van 1 medewerker die dit heeft gezegd. Nergens ook maar iets officieels.
Ik wacht in ieder geval een officieel statement van HTC of MS af. Het raakt mij dan niet direct, maar ik zit niet te wachten op een situatie, waarbij OS updates worden teruggehouden doordat OEMs geen zin hebben hun firmware te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 14:49

GerkeP

Vragen mag altijd........

Ff live vertaling gebruiken, maar dit is dus wel degelijk een officieel statement dat de HTC 8S de 8.1 update NIET gaat krijgen vanwege hardwarebeperkingen.
De HTC 8X wordt nog getest, dus dat is nog even afwachten.

http://bbs.htc.com/cn/thread-8844-1-1.html

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielvn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 12:03
Waar ik met mijn 930 (8.1 update1) nog geen oplossing voor heb is het onthouden van mijn login op ons wifi-gast netwerk. Dit is een open netwerk waarbij ik tijdens het connecten een inlogpagina krijg voorgeschoteld (emailadres en ww) . Ik heb al enkele apps gedownload en gespeeld met de instellingen binnen IE en Wi-fi-inzicht maar nog geen oplossing gevonden. Ik moet dus meerdere keren per dag op het gast netwerk inloggen wat heel irritant is, helemaal omdat de iPhone deze gegevens wel kan onthouden! Iemand een idee?

[ Voor 0% gewijzigd door danielvn op 06-08-2014 18:48 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F6YlEH8.png
Heb je die goed staan? Dus op "ask each time" of "remember"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielvn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 12:03
Hij staat op onthouden. Dit doet WP goed bij diverse websites. Zal morgen de optie " elke keer vragen" eens proberen. Wat mij opviel is dat het aanlogscherm geen adresbalk en het optieknopje (...) laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Wat mij nu opvalt op de 520 is het volgende.
Ik heb soms dat het toetsenbord niet meer reageert en dat rechtsonder het scherm soms trager reageert.
Tijdens de 8.1 DP had ik er zo nu en dan ook last van, na de officiële update was het weer goed.
Maar nu na de 8.1x is het er weer.
Iets wat op mijn 1320 niet merkbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Zelfde ervaring hier met dat login gedoe, inderdaad zeer vervelend. :(

Bij mij staat het eveneens op "onthouden" en ja, de account logins op de websites worden wel onthouden..
Denk dat die optie niet bedoeld is voor het onthouden van provider logins maar welke dan wel, zou toch moeten kunnen?

[ Voor 11% gewijzigd door hosee op 06-08-2014 23:02 ]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hebben jullie beide de GDR 1 WP8.1 geïnstalleerd en realiseren jullie je dat het een preview versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Yep en yep, tenminste ikke.
Hoezo?
Als je dergelijke meldingen niet doet dan helpt een preview ook niet echt.
Als er meerdere zijn met dezelfde klachten en deze kenbaar maken helpt het alleen maar.
Niets doen of melden en er bij de pakken neer te gaan zitten help je niemand mee.

Vind de optie om mappen te maken wel ideaal, ziet er stukken beter uit dan de losse Nokia app.
Kan je alles mooi sorteren en geen last meer van het eeuwigduren laden van de gameshub.
Het is even wat pielen op die 520 van mij, maar voorlopig doet hij het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Met melden is niks mis. Inderdaad de reden voor een preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Nou ja, eigenlijk was volgens mij de reden van een preview voornamelijk dat app ontwikkelaars alvast hun apps aan konden passen en geschikt konden maken voor de laatste versie van het OS. Eventueel een idee kregen van de nieuwe api's. Niet zozeer om gebruikers maar te laten betatesten en fouten te laten melden (alhoewel MS dat vast ook niet erg vind), aangezien de DP hetzelfde is als de final. Wil niet zeggen dat gemeldde issues niet naderhand aps alarte update mogelijk alsnog gepatched kunnen worden natuurlijk, maar er zit wel degelijk een verschil tussn beta en verkapte-eerder-toegang, waarbij de DP duidelijk het laatste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nergens wordt gemeld dat de DP hetzelfde is als de final. Dan hadden ze het namelijk wel een final genoemd ;) Die garantie gaan ze ook echt niet geven. De DP is inderdaad bedoelt voor developers om te kijken of hun apps nog steeds werken (kunnen nieuwe bugs zijn geintroduceerd -> melden) en aan te passen waar nodig is.
De DP is dan wel een verkapte-eerder-toegang, maar het is inmiddels ook wel duidelijk dat het daarnaast ook nog steeds trekjes heeft van een beta. Een RC dus (en die worden wel vaker vrijgegeven aan groepen) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 07-08-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hmm, je hebt gelijk; ik las volgens mij op WPcentral een artikel waarin aangegeven werd dat de DP eigenlijk hetzelfde zal bevatten als de "final", maar misschien refereren ze daar alleen naar functionaliteit? Maar inderdaad, volgens de officiële Microsoft draait het voornamelijk om het woordje preview. :P
http://dev.windows.com/en-us/develop/devpreview

Vraag mij af of we dan ooit nog een echte 8.1 final krijgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ehh... ja, want die wordt nu al uitgerold? In ieder geval Nokia rolt het uit als onderdeel van hun Cyan update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Klopt.

Nokia had eerder de eigenschap om hun Gdr updates ook te benoemen.
Denk aan Amber en Black en nu dus Cyan.
Ben benieuwd hoe ze de 8.1 gdr update gaan noemen.

En wat gaat het verschil zijn tussen Cyan en de reguliere download/update van WP8.1
Er wordt gesproken van een onderdeel van Cyan....
Wat heeft Cyan als extra wat 8.1 niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:03:
Klopt.

Nokia had eerder de eigenschap om hun Gdr updates ook te benoemen.
Denk aan Amber en Black en nu dus Cyan.
Ben benieuwd hoe ze de 8.1 gdr update gaan noemen.

En wat gaat het verschil zijn tussen Cyan en de reguliere download/update van WP8.1
Er wordt gesproken van een onderdeel van Cyan....
Wat heeft Cyan als extra wat 8.1 niet heeft.
Lumia Cyan is the third firmware update from Nokia's mobile division, now owned by Microsoft. Lumia Cyan is distributed in parallel with the Windows Phone 8.1 OS update, and provides the necessary drivers and APIs for specific Lumia devices. As such, it enables unique Lumia features like the PureView camera, Living Images and an updated Creative Studio editing app, in addition to optimizing the battery, performance, Bluetooth 4.0 LE, a revised Camera app and general telephony functions.

Other features of the Lumia Cyan update will be dependent upon specific hardware. For example, the Lumia 930, Lumia Icon, and Lumia 1520 are expected to receive SensorCore support for a built in pedometer and exercise features. Those three phones will also have new camera algorithms applied to improve the quality of photos.

Miracast support for select devices will also be facilitated with the Lumia Cyan update, allowing users to stream media and mirror their phones on Miracast compliant devices, like TVs and computers.

Lumia Cyan will let users set the ranges for brightness levels. For example, you can have your 'low' setting very low, or make the 'High' setting less intense.

Nokia Treasure Tag support will come with Lumia Cyan due to the inclusion of a revamped Bluetooth 4.0 LE stack. (Early adopters of the Windows Phone 8.1 Preview for Developers had Bluetooth 4.0 LE removed due to incompatibility issues).

Dolby Digital Plus recording ability, the first of its kind in mobile, is anticipated to be enabled in the Lumia 930, Lumia Icon and Lumia 1520, once again due to their unique hardware with newer Qualcomm chipsets.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik had al gemerkt, tot mijn spijt, dat 'mijn scherm projecteren' inderdaad niet voor de HTC 8X is. Toch jammer dat het dan wel in mijn telefoon staat als het Lumia features zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dat scherm projecteren dmv miracast zit in WP8.1, maar je firmware en hardware moet het wel supporten. Daarom dat het ook in bovenstaande lijstje zet, omdat de Cyan firmware voor Lumia's deze ondersteuning toevoegt voor een aantal toestellen. HTC kan dit ook mits de hardware het toestaat. Sterker nog: YouTube: Windows Phone 8.1 Project My Screen HTC 8X ;) wordt ondersteund in een andere variant door middel van usb en Windows 8 app. Wat overigens ook op die settings pagina staat: "This phone can't project your screen with a wireless connection (want L920 heeft geen miracast ondersteuning net als 8X), but you can use a USB cable to connect to a Windows device (want app nodig, omdat er geen standaard is* voor dit, behalve miracast).

*ok die zijn er wel, maar niet een die Microsoft wil ondersteunen :P

[ Voor 53% gewijzigd door Caelorum op 07-08-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hmm, wel mooi dat ze met WP 8.1 Update 1 extra VPN support hebben toegevoegd. Kan nu eindelijk mijn VPN toevoegen om Netflix op mijn telefoon te kijken vanuit het buitenland, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
"Lumia Cyan will let users set the ranges for brightness levels. For example, you can have your 'low' setting very low, or make the 'High' setting less intense."

Leugens! :(
Lumia 925 hier met WP 8.1 + Cyan en deze optie zit er dus mooi niet in.

Heb je voor deze optie minimaal een snapdragon 800 nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:23:
Dat scherm projecteren dmv miracast zit in WP8.1, maar je firmware en hardware moet het wel supporten. Daarom dat het ook in bovenstaande lijstje zet, omdat de Cyan firmware voor Lumia's deze ondersteuning toevoegt voor een aantal toestellen. HTC kan dit ook mits de hardware het toestaat. Sterker nog: YouTube: Windows Phone 8.1 Project My Screen HTC 8X ;) wordt ondersteund in een andere variant door middel van usb en Windows 8 app. Wat overigens ook op die settings pagina staat: "This phone can't project your screen with a wireless connection (want L920 heeft geen miracast ondersteuning net als 8X), but you can use a USB cable to connect to a Windows device (want app nodig, omdat er geen standaard is* voor dit, behalve miracast).

*ok die zijn er wel, maar niet een die Microsoft wil ondersteunen :P
Oké, bedankt voor de uitleg en misschien voor sommigen erg leuk maar dit hoeft voor mij niet. Met mijn Surface 2 werkt het prima i.c.m. PTV3000. Ik ga natuurlijk niet met kabels werken.

Ook leuk is het synchroniseren van de telefoon en de Surface 2. Ik had het al in het filmpje van Joe Bilfiore gezien. Pas je themakleur van je telefoon aan en die kleur wordt overgenomen door de Surface 2, en v.v.

Zo heb ik gisteren zitten zoeken naar dat pijltje boven het Wifi-signaal. Ik heb dat namelijk niet. Blijkt het provider afhankelijk te zijn.

Maar goed, ik heb sinds gisteren de DP WP8.1 op mijn telefoon staan, het heeft verder weinig zin dit soort zaken te noemen omdat ik daar erg laat mee ben en jullie dit waarschijnlijk allemaal allang weten.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 07-08-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54

TheVMaster

Moderator WOS
GerCor schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:41:
[...]

Oké, bedankt voor de uitleg en misschien voor sommigen erg leuk maar dit hoeft voor mij niet. Met mijn Surface 2 werkt het prima i.c.m. PTV3000. Ik ga natuurlijk niet met kabels werken.

Ook leuk is het synchroniseren van de telefoon en de Surface 2. Ik had het al in het filmpje van Joe Bilfiore gezien. Pas je themakleur van je telefoon aan en die kleur wordt overgenomen door de Surface 2, en v.v.

Zo heb ik gisteren zitten zoeken naar dat pijltje boven het Wifi-signaal. Ik heb dat namelijk niet. Blijkt het provider afhankelijk te zijn.

Maar goed, ik heb sinds gisteren de DP WP8.1 op mijn telefoon staan, het heeft verder weinig zin dit soort zaken te noemen omdat ik daar erg laat mee ben en jullie dit waarschijnlijk allemaal allang weten.
Ik heb die pijltjes wel....KPN, wel grappig had ze niet op de 920...wel op de 930 dus. De themakleur is wel een dingetje inderdaad, heb de oranje Lumia 930...hehe dus oranje themakleur ingesteld...hoppa....Surface Pro 3 ook ineens oranje themakleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
TheVMaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:48:
[...]

Ik heb die pijltjes wel....KPN, wel grappig had ze niet op de 920...wel op de 930 dus. De themakleur is wel een dingetje inderdaad, heb de oranje Lumia 930...hehe dus oranje themakleur ingesteld...hoppa....Surface Pro 3 ook ineens oranje themakleur.
De pijltjes zijn onderdeel van Lumia Cyan! Zodra je 920 dus Cyan heeft zul je de pijltjes ook gaan zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ze zijn onderdeel van WP8.1 niet cyan en niet iedereen zal ze zien. Het is een instelling die providers kunnen aanzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 07-08-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Wat is de functie van die pijltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

[...]
De themakleur is wel een dingetje inderdaad, heb de oranje Lumia 930...hehe dus oranje themakleur ingesteld...hoppa....Surface Pro 3 ook ineens oranje themakleur.
Standaard staat dat uit bij sharen in WP8.1 Je hebt het dus zelf aangezet (op de L920 al?)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:39
Ik denk dat ze het gedaan hebben zo dat de gebruiker kan zijn zien wanneer de telefoon data verzend of verstuurd

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
matt1991 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:27:
[...]

Ik denk dat ze het gedaan hebben zo dat de gebruiker kan zijn zien wanneer de telefoon data verzend of verstuurd
Zodra ik het net opwil komen inderdaad de pijltjes tevoorschijn.
Ook als ik bijvoorbeeld op zoeken naar updates tik of de store open.
Dus ja het lijkt mij inderdaad een symbool dat hij daadwerkelijk data opvraagt ( al of niet over wifi ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
We hebben het over deze Afbeeldingslocatie: http://assets.windowsphone.com/3cf51b1f-96ce-4354-9b16-77f71396bf31/system-icon-wi-fi-used_InvariantCulture_Default.png toch?
[...]Wi-Fi connection is being used to transfer data. Depending on your mobile operator, you might not see this icon when a Wi-Fi connection is being used to transfer data. This icon only appears on phones that have Windows Phone software version 8.0.10501.127 or later. See How do I update my phone software? for more info on updating your phone. [...]
Is overigens daarnaast dus ook nog afhankelijk van firmware en carrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:58
Is het ook mogelijk om foto's niet op te slaan op je smartphone? Ik heb een Lumia 930 en heb ingesteld dat mijn foto's direct naar mijn OneDrive worden geupload, ze worden echter ook lokaal op het toestel opgeslagen, dit laatste wil ik graag uitschakelen. Is dit mogelijk?

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Tom. C schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:00:
Is het ook mogelijk om foto's niet op te slaan op je smartphone? Ik heb een Lumia 930 en heb ingesteld dat mijn foto's direct naar mijn OneDrive worden geupload, ze worden echter ook lokaal op het toestel opgeslagen, dit laatste wil ik graag uitschakelen. Is dit mogelijk?
Nee, niet echt.
Foto's worden altijd fysiek opgeslagen op je toestel cq Sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Je kan ze zelf verwijderen zodra ze naar OneDrive zijn gesynct :) Telefoon doet dat inderdaad niet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
[...]
De themakleur is wel een dingetje inderdaad, heb de oranje Lumia 930...hehe dus oranje themakleur ingesteld...hoppa....Surface Pro 3 ook ineens oranje themakleur.
Is dat alleen met de surface? ik heb wel een (dell) tablet met windows 8.1, kan dat daar ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:58
Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:23:
Je kan ze zelf verwijderen zodra ze naar OneDrive zijn gesynct :) Telefoon doet dat inderdaad niet voor je.
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:16:
[...]

Nee, niet echt.
Foto's worden altijd fysiek opgeslagen op je toestel cq Sd kaart.
Bedankt voor de reacties mannen, dan blijf ik ze inderdaad maar handmatig verwijderen.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02
.Johnny schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:45:
[...]

Is dat alleen met de surface? ik heb wel een (dell) tablet met windows 8.1, kan dat daar ook mee?
ja, is een windows 8.1 feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:15:
We hebben het over deze [afbeelding] toch?

[...]

Misschien gooit T-Mobile het er nog in bij de officiële WP8.1 voor de HTC 8X. Is een detail maar wel 'grappig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54

TheVMaster

Moderator WOS
Swerfer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:42:
[...]

Standaard staat dat uit bij sharen in WP8.1 Je hebt het dus zelf aangezet (op de L920 al?)...
:+ Klopt..ik heb dat aangezet.....vind dat wel mooi die 'uniforme uitstraling'....maar eh..oranje is wel wat heftig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Probeer het dan eens op je Surface 3 PRO in te stellen. Daar kun je nog iets spelen met de kleuren. Volgens mij pakt de Lumia 930 dan de kleur die daar het dichtstbij zit. Want op de Windows Phone heb je maar een beperkt aantal kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:40
Hoe maak je nu een folder op je homescreen?
(zoeken op deze site in dit topic werkt niet via mijn telefoon, wellicht meteen iets voor de modjes/devvers?)

Anyhow: Ik dacht gewoon vasthouden en boven een andere tile hooveren? Dat werkt hier iig niet.

(net zoals swipe niet werkt hier in het forum kom ik nu achter.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Zelfde als Toyota hierboven. Gisteren de 8.1 Cyan update geïnstalleerd op m'n Lumia 1020, maar kan geen mapjes maken door tiles op elkaar te droppen.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
@Toyota en Belindo,

De folder functie zit in de laatste release van de Developer Preview versie, die dus al 1 versie verder is dan de officiele 8.1 release. Daar moet je dus nog even op wachten tot augustus/september (als de tamtam klopt)
Als je wel de DP heb, dan is het simpelweg twee tiles over elkaar heen slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Thanks! Even wachten dus nog.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Mappen is een app van Microsoft Mobile. Ideaal voor mappen op je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Maar totaal niet hetzelfde als wat ze in de laatste DP update hebben gedaan. Dat werkt echt zoveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Caelorum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:37:
Maar totaal niet hetzelfde als wat ze in de laatste DP update hebben gedaan. Dat werkt echt zoveel beter.
Maarja, ten tijde van het uitbrengen van de app had Nokia niet de mogelijkheden die Microsoft nu heeft. 't Is in ieder geval een mooie tijdelijke oplossing ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Misschien dat deze link voor wat meer duidelijkheid zorgt

http://www.wpcentral.com/...ive-folders-windows-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Duidelijk!

Weet iemand waar de optie 'nummer verbergen' nu zit?
Ik bel blijkbaar anoniem, terwijl ik voor de update de optie 'nummer weergeven aan contacten' aan had.
Maar kan nu niet meer op een logische plek vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 09:26
NeutraleTeun schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:55:
Duidelijk!

Weet iemand waar de optie 'nummer verbergen' nu zit?
Ik bel blijkbaar anoniem, terwijl ik voor de update de optie 'nummer weergeven aan contacten' aan had.
Maar kan nu niet meer op een logische plek vinden.
Klik op het bel icoon op je start scherm, klik op instellingen. mijn nummer weergeven aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Uiteraard... :O O-)

Hmm, stond wel nog op contacten, echter begon alles te draaien/verzetten/laden toen ik het opende.
Dus wellicht werkt het nu wel weer goed.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:31

rammes

koekebakker 1e klas

voor de 520 is de status ook veranderd.

Netherlands
Product Description Latest version Lumia Amber Lumia Black Lumia Cyan
Lumia 520 Country variant 3056.40000.1349.2004 Available Available Under testing
Lumia 520 T-Mobile 3058.50000.1425.0004 Available Available Available
Lumia 520 Vodafone 3058.50000.1425.0005 Available Available Available

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 13:48
rammes schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:22:
voor de 520 is de status ook veranderd.

Netherlands
Product Description Latest version Lumia Amber Lumia Black Lumia Cyan
Lumia 520 Country variant 3056.40000.1349.2004 Available Available Under testing
Lumia 520 T-Mobile 3058.50000.1425.0004 Available Available Available
Lumia 520 Vodafone 3058.50000.1425.0005 Available Available Available
De gehele lijst voor veel toestellen, landen en providers is bijgewerkt.
Hopen dat het nu een keer opschiet!!

[ Voor 0% gewijzigd door St00mwals op 09-08-2014 07:49 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi alle

Heb gister de update 8.1 geïnstalleerd op mijn 1020 maar cortana kan ik nergens vinden. Ook niet bij de toepassingen waar je haar kan activeren.
Heeft iemand ook dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Je moet de regio op Amerikaans of UK zetten om het te krijgen :) Ohja en Engels als taal, vermoed ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 09-08-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
In het setting menu Regio op UK, voor graden ipv Fahrenheit en taal ook op UK. Dan krijg je in je app lijst Cortona te zien. En dan als laatste de spraak optie ook op UK zetten, anders verstaat ze je niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Laatst online: 20:51
Waar kun je controleren welke variant telefoon je hebt?
Ik heb mijn lumia 520 als prepaid gekocht bij tmobile dus je zou denken dat ik die update wel moet krijgen, maar nog steeds niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Settings -> about. Daar staat dan de Carrier van de firmware (bij mij bijv. Developer Device) En bij Extras+Info en dan "more info" staat bij Manufacturer Name een code. Bijv. RM-821_eu_euro1_425 Die eu_euro1 is de regio code. In dit geval staat het voor West-Europa dacht ik, maar kan ook Noord-Europa zijn. Wellicht dat in dat scherm onder mobile operator ook staat van welke Carrier de firmware is. Bij mij staat daar echter 000-88 dus als het al iets is dan staat het waarschijnlijk er als een code. Wat in dit geval ook Developer Device zou moeten aanduiden :)

[ Voor 43% gewijzigd door Caelorum op 09-08-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Laatst online: 20:51
Mobile Operator:
000-NL

Fuck, dat wordt nog langer wachten -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Regio op UK enzo, betekend dat ook menu in het Engels etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:27

FCC

NeutraleTeun schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:18:
Regio op UK enzo, betekend dat ook menu in het Engels etc?
Regio niet, taal wel. En beide moeten op Engels (UK of US) staan om Cortana te kunnen gebruiken. Als je die taal nog niet hebt wordt hij gedownload/geinstalleerd, kan ff duren.

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
He iets geks.
Normaal als je je eigen ringtones wil toevoegen dan gooi je deze in de folder ringtones en dan stel je hem in via instellingen.
Nou gisteravond er mee bezig geweest..............geen succes
Rare gewaarwording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Amadeus1966 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:08:
He iets geks.
Normaal als je je eigen ringtones wil toevoegen dan gooi je deze in de folder ringtones en dan stel je hem in via instellingen.
Nou gisteravond er mee bezig geweest..............geen succes
Rare gewaarwording.
http://www.windowsphone.c...add-ringtones-to-my-phone

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Vandaar dus de eerste zin
"He iets geks"

Dat werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

je moet in het genre van de betreffende mp3 ook ringtone zetten.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hoe bedoel je?
Ik heb nu gewoon in de root van het interne opslag de folder ringtones
daar heb ik het mp3 geparkeerd, net als altijd.
Gewoonlijk werkt dit gewoon maar nu???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Amadeus1966 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:51:
Hoe bedoel je?
Mp3 corrupt of net een variant die Windows Phone niet kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:51:
Hoe bedoel je?
Rechtermuisknop op het mp3 bestand en dan eigenschappen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RhmP8ihLIlhYQASvU046gTbx/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door The Dolf op 09-08-2014 21:18 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
CAP-Team schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:41:
je moet in het genre van de betreffende mp3 ook ringtone zetten.
Volgens http://www.windowsphone.c...add-ringtones-to-my-phone hoeft dat niet meer. Ik heb het net ook even geprobeerd. Gaat ook goed zonder het genre aan te passen. Ik vermoed inderdaad dat het een mp3 is die WP niet snapt, of zelfs een ander bestandsformaat wat dan wel eindigt op mp3.....

[ Voor 13% gewijzigd door Ramon op 09-08-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Was het voorheen ook niet zo dat de ringtone maximaal 40 seconden lang mocht zijn? Meen zoiets te herinneren, maar dat kan alweer veranderd zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FCC-gast schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:35:
[...]

Regio niet, taal wel. En beide moeten op Engels (UK of US) staan om Cortana te kunnen gebruiken. Als je die taal nog niet hebt wordt hij gedownload/geinstalleerd, kan ff duren.
Bij mij op de Lumia 920 werkt alleen na de Cyan update alleen de US Cortana en de UK (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:11:
[...]

Bij mij op de Lumia 920 werkt alleen na de Cyan update alleen de US Cortana en de UK (nog) niet
Je weet dat je Cyan+Update1 nodig hebt. Ik heb dan nog geen Cyan, maar wel Update 1 en de UK Cortana werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En waarom heb je Cyan nodig dan? Heeft toch helemaal niks met Cortana te maken?

[ Voor 52% gewijzigd door GerCor op 10-08-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mbt ringtone issue, zelf ook gehad. Heeft lang geduurd voor Ik de oorzaak door had. Truuk is om even de ringtone naar je pc te kopiëren en weer terug naar je telefoon. Anders wordt bij WP8 de file niet herkend alszijnde ringtone. Zaken als tag veranderen naar "ringtone" werkte wel voor wp7, maar niet met voor 8. Schijnbaar voegt wp8 ergens op de telefoon iets toe (registry allicht) dat deze file ook als ringtone gebruikt kan worden tijdens kopiëren van pc naar telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:21:
En waarom heb je Cyan en Update 1 nodig dan? Heeft toch helemaal niks met Cortana te maken? Volgens mij zit Cortana in Windows Phone 8.1
Om cortana met uk taal te gebruiken heb je update 1 nodig. Zelf heb ik nu ook mijn Phone op uk staan. Hierna geeft de agenda tenminste 24 uurs aanduiding weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar Cyan heeft er toch niks mee te maken? Anders zouden andere merken dan Lumia er geen gebruik van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
xxxneoxxx schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:34:
Mbt ringtone issue, zelf ook gehad. Heeft lang geduurd voor Ik de oorzaak door had. Truuk is om even de ringtone naar je pc te kopiëren en weer terug naar je telefoon. Anders wordt bij WP8 de file niet herkend alszijnde ringtone. Zaken als tag veranderen naar "ringtone" werkte wel voor wp7, maar niet met voor 8. Schijnbaar voegt wp8 ergens op de telefoon iets toe (registry allicht) dat deze file ook als ringtone gebruikt kan worden tijdens kopiëren van pc naar telefoon.
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//Truuk is om even de ringtone naar je pc te kopiëren en weer terug naar je telefoon.//

Dit was of is het goede antwoord.

Bedankt.

De overigen natuurlijk ook bedankt voor het meedenken.

Ik gebruik altijd dezelfde ringtones en werkten voorheen altijd goed, dus moest het iets anders zijn.
Alleen frappant dat "hij" er nu zo moeilijk over deed, eerder schoof ik ze ook gewoon vanaf de sd-kaart naar de interne opslag.
Maar ze doen het weer. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Amadeus1966 op 10-08-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 00:05:
Maar Cyan heeft er toch niks mee te maken? Anders zouden andere merken dan Lumia er geen gebruik van kunnen maken.
Cyaan heeft er inderdaad vrij weinig mee te maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
GerCor schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:21:
En waarom heb je Cyan nodig dan? Heeft toch helemaal niks met Cortana te maken?
Alleen Update1. Vandaar dat ik Update1 vet gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:15:
We hebben het over deze [afbeelding] toch?

[...]

Raar. Waarom hebben provider en carrier invloed over of ik kan zien of ik gegevens ophaal of verzend via m'n eigen wifinetwerk thuis?
Pagina: 1 ... 31 ... 66 Laatste