Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou ben je mooi klaar mee.Dr. Donald schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:49:
[...]
WP8.1DP is het eindpunt voor mij. Jammer..
[...]
En dat terwijl ik toch een redelijke hoge pet van Htc ophad.
Eerst de talen troubles, nu de update 8.1.x en ook nog eens te horen/lezen krijgen dat de officiele update ook nog door de neus geboort wordt.
Sneu.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Als je WPCentral een beetje volgt weet je dat MS druk in overleg is met HTC om alle problemen op te lossen.
Ik ga er van uit dat ik zowel de WP8.1 ontvang en daarna de update 1. Ook de HTC 8S trouwens. Niets wijst er op dat wat die Ozguer schrijft ook maar iets met de werkelijkheid te maken heeft.
maar nou heeft GerCor al jeuk als iemand van een helpdesk of technische ondersteuning iets schrijft terwijl de beslissingen in een heel ander land worden genomen
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ah jawel.....................dat worden slapeloze nachten voor u.GerCor schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:36:
Zeg, niet om het één of ander maar mij persoonlijk - HTC 8X bezitter - maakt het helemaal niks uit wat Ozguer van HTC Nederland zegt.
Als het wel zo is vind ik het een vreemde wending van Htc.
Mede omdat ze nog wel bezig zijn met het doorontwikkelen van WP8 toestellen.
Tenminste als je de dorpsroddels van WP-Central mag geloven dan zijn ze bezig met Htc One versie van W8.
[ Voor 29% gewijzigd door Amadeus1966 op 05-08-2014 23:45 ]
Gezien de beperkte opslag van de 8s vind ik het helemaal niet raar dat ze maar één Engelse taal meeleveren. Dat Cortana eerst alleen in VS Engels uitkwam konden ze twee jaar geleden ook niet weten natuurlijk.Amadeus1966 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:05:
[...]
Nou ben je mooi klaar mee.
En dat terwijl ik toch een redelijke hoge pet van Htc ophad.
Eerst de talen troubles, nu de update 8.1.x en ook nog eens te horen/lezen krijgen dat de officiele update ook nog door de neus geboort wordt.
Sneu.
Een officiële update maakt mij ook niet zo veel uit omdat ik hem via de preview toch heb. Nieuwe betere firmware was leuk geweest, maar ik heb niets te klagen over de huidige, afgezien van de 'update bug'. Ik heb niets om het mee te vergelijken, dus dat zou daar ook wel aan meehelpen
[ Voor 0% gewijzigd door Dr. Donald op 06-08-2014 07:12 . Reden: autocorrect... ]
Voor zover ik weet is er ook geen WP "geruchten" of " nieuwe toestellen" topic, elk toestel krijgt z'n eigen topic.
[ Voor 53% gewijzigd door janvanduschoten op 06-08-2014 07:42 ]
Ik heb standaard op mijn L930 ook maar 1 taal staan. Als ik naar talen ga en een andere taal kies, dan moet hij die daarna downloaden. Je krijgt ook een knop dat het toestel moet herstarten. Hoe is dat anders bij de 8s dan?Dr. Donald schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:29:
Gezien de beperkte opslag van de 8s vind ik het helemaal niet raar dat ze maar één Engelse taal meeleveren. Dat Cortana eerst alleen in VS Engels uitkwam konden ze twee jaar geleden ook niet weten natuurlijk.
Edit:
Ik zie net dat alleen de spraakherkenning moet worden gedownload, dus de rest staat waarschijnlijk wel al vooraf geinstalleerd...

[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 06-08-2014 08:06 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Mee eens. Iemand die niet eens Windows Phone 8.1 goed kan schrijven zou ik niet serieus nemen.GerCor schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:36:
Zeg, niet om het één of ander maar mij persoonlijk - HTC 8X bezitter - maakt het helemaal niks uit wat Ozguer van HTC Nederland zegt.
Ook bij de Nederlandse 8x (met 16GB) is op de een of andere manier US English niet volledig te installeren. Dus kan je er nooit Cortana mee gebruiken.Swerfer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:04:
[...]
Ik heb standaard op mijn L930 ook maar 1 taal staan. Als ik naar talen ga en een andere taal kies, dan moet hij die daarna downloaden. Je krijgt ook een knop dat het toestel moet herstarten. Hoe is dat anders bij de 8s dan?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik zou lekker wachten en bijvoorbeeld kijken of vergelijkbare Lumia's de update WEL krijgen. Als dat zo is, is de technische noodzaak om het niet te updaten niet aanwezig...
Dat Nokia nu een keertje de snelste is met firmwares e.d. is ook niet echt verrassend; ik vond het eigenlijk al vreemd dat zij er o.a. met Black zo lang over deden om het uit te brengen. Als er 1 bedrijf is wat directe lijntjes had met Microsoft (zie ook de directere API toegang..) waren zij het wel.
Nu komt alleen MS er nog bij kijken, omdat ze in het verleden een aantal beloftes hebben gedaan over updates van het OS zelf. Iedereen zou gedurende 18 maanden na release van een toestel updates krijgen voor het OS. MS zal er alles aan doen om de OEMs zover te krijgen firmware updates uit te brengen als dat nodig is voor die OS updates. Ik denk dat de OEMs ook wel vrij ver mee zullen gaan in dit verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat dit soort dingen niet in contracten vast zijn gelegd en voor relatief kleine spelers op de markt als HTC is het niet verstandig een groot patenthouder en leverancier van OS voor een deel van je telefoons tegen je in het harnas te schieten.
[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 06-08-2014 09:04 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Beide toestellen gebruiken een Qualcomm. En alleen de 8S krijgt de update niet. De 8X wel.Shaggy_NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:47:
Zou zit niet liggen aan de driver van de CPU (nVidia)? Deze is van een andere fabrikant als welke men bij Nokia gebruikt (Qualcomm). Nu zou nVidia geen nieuwe versie van het stuurprogramma leveren. Hierdoor kunnen deze modellen (HTC 8S; 8X) niet kunnen draaien op 8.1 GDR1.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Vervolgens wordt er aardig op HTC ingehakt in het forum maar het zou ook zo kunnen zijn dat providers er geen heil in zien de 8S te upgraden. Het is mij allemaal nog te 'onzeker'. Ja, ik zou denken dat wanneer de 8S de update 1 niet gaat krijgen dat van invloed zal zijn op de verkoop van de eventuele W8.
Hoe dan ook, volgende maand stap ik over naar de Lumia 930. Nooit meer een HTC.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik wacht in ieder geval een officieel statement van HTC of MS af. Het raakt mij dan niet direct, maar ik zit niet te wachten op een situatie, waarbij OS updates worden teruggehouden doordat OEMs geen zin hebben hun firmware te updaten.
De HTC 8X wordt nog getest, dus dat is nog even afwachten.
http://bbs.htc.com/cn/thread-8844-1-1.html
GerkeP
[ Voor 0% gewijzigd door danielvn op 06-08-2014 18:48 . Reden: Typo ]

Heb je die goed staan? Dus op "ask each time" of "remember"?
Ik heb soms dat het toetsenbord niet meer reageert en dat rechtsonder het scherm soms trager reageert.
Tijdens de 8.1 DP had ik er zo nu en dan ook last van, na de officiële update was het weer goed.
Maar nu na de 8.1x is het er weer.
Iets wat op mijn 1320 niet merkbaar was.
Bij mij staat het eveneens op "onthouden" en ja, de account logins op de websites worden wel onthouden..
Denk dat die optie niet bedoeld is voor het onthouden van provider logins maar welke dan wel, zou toch moeten kunnen?
[ Voor 11% gewijzigd door hosee op 06-08-2014 23:02 ]
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Hoezo?
Als je dergelijke meldingen niet doet dan helpt een preview ook niet echt.
Als er meerdere zijn met dezelfde klachten en deze kenbaar maken helpt het alleen maar.
Niets doen of melden en er bij de pakken neer te gaan zitten help je niemand mee.
Vind de optie om mappen te maken wel ideaal, ziet er stukken beter uit dan de losse Nokia app.
Kan je alles mooi sorteren en geen last meer van het eeuwigduren laden van de gameshub.
Het is even wat pielen op die 520 van mij, maar voorlopig doet hij het nog wel.
De DP is dan wel een verkapte-eerder-toegang, maar het is inmiddels ook wel duidelijk dat het daarnaast ook nog steeds trekjes heeft van een beta. Een RC dus (en die worden wel vaker vrijgegeven aan groepen)
[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 07-08-2014 08:55 ]
http://dev.windows.com/en-us/develop/devpreview
Vraag mij af of we dan ooit nog een echte 8.1 final krijgen.
Nokia had eerder de eigenschap om hun Gdr updates ook te benoemen.
Denk aan Amber en Black en nu dus Cyan.
Ben benieuwd hoe ze de 8.1 gdr update gaan noemen.
En wat gaat het verschil zijn tussen Cyan en de reguliere download/update van WP8.1
Er wordt gesproken van een onderdeel van Cyan....
Wat heeft Cyan als extra wat 8.1 niet heeft.
Amadeus1966 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:03:
Klopt.
Nokia had eerder de eigenschap om hun Gdr updates ook te benoemen.
Denk aan Amber en Black en nu dus Cyan.
Ben benieuwd hoe ze de 8.1 gdr update gaan noemen.
En wat gaat het verschil zijn tussen Cyan en de reguliere download/update van WP8.1
Er wordt gesproken van een onderdeel van Cyan....
Wat heeft Cyan als extra wat 8.1 niet heeft.
Lumia Cyan is the third firmware update from Nokia's mobile division, now owned by Microsoft. Lumia Cyan is distributed in parallel with the Windows Phone 8.1 OS update, and provides the necessary drivers and APIs for specific Lumia devices. As such, it enables unique Lumia features like the PureView camera, Living Images and an updated Creative Studio editing app, in addition to optimizing the battery, performance, Bluetooth 4.0 LE, a revised Camera app and general telephony functions.
Other features of the Lumia Cyan update will be dependent upon specific hardware. For example, the Lumia 930, Lumia Icon, and Lumia 1520 are expected to receive SensorCore support for a built in pedometer and exercise features. Those three phones will also have new camera algorithms applied to improve the quality of photos.
Miracast support for select devices will also be facilitated with the Lumia Cyan update, allowing users to stream media and mirror their phones on Miracast compliant devices, like TVs and computers.
Lumia Cyan will let users set the ranges for brightness levels. For example, you can have your 'low' setting very low, or make the 'High' setting less intense.
Nokia Treasure Tag support will come with Lumia Cyan due to the inclusion of a revamped Bluetooth 4.0 LE stack. (Early adopters of the Windows Phone 8.1 Preview for Developers had Bluetooth 4.0 LE removed due to incompatibility issues).
Dolby Digital Plus recording ability, the first of its kind in mobile, is anticipated to be enabled in the Lumia 930, Lumia Icon and Lumia 1520, once again due to their unique hardware with newer Qualcomm chipsets.
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
*ok die zijn er wel, maar niet een die Microsoft wil ondersteunen
[ Voor 53% gewijzigd door Caelorum op 07-08-2014 12:28 ]
Leugens!
Lumia 925 hier met WP 8.1 + Cyan en deze optie zit er dus mooi niet in.
Heb je voor deze optie minimaal een snapdragon 800 nodig ofzo?
Oké, bedankt voor de uitleg en misschien voor sommigen erg leuk maar dit hoeft voor mij niet. Met mijn Surface 2 werkt het prima i.c.m. PTV3000. Ik ga natuurlijk niet met kabels werken.Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:23:
Dat scherm projecteren dmv miracast zit in WP8.1, maar je firmware en hardware moet het wel supporten. Daarom dat het ook in bovenstaande lijstje zet, omdat de Cyan firmware voor Lumia's deze ondersteuning toevoegt voor een aantal toestellen. HTC kan dit ook mits de hardware het toestaat. Sterker nog: YouTube: Windows Phone 8.1 Project My Screen HTC 8Xwordt ondersteund in een andere variant door middel van usb en Windows 8 app. Wat overigens ook op die settings pagina staat: "This phone can't project your screen with a wireless connection (want L920 heeft geen miracast ondersteuning net als 8X), but you can use a USB cable to connect to a Windows device (want app nodig, omdat er geen standaard is* voor dit, behalve miracast).
*ok die zijn er wel, maar niet een die Microsoft wil ondersteunen
Ook leuk is het synchroniseren van de telefoon en de Surface 2. Ik had het al in het filmpje van Joe Bilfiore gezien. Pas je themakleur van je telefoon aan en die kleur wordt overgenomen door de Surface 2, en v.v.
Zo heb ik gisteren zitten zoeken naar dat pijltje boven het Wifi-signaal. Ik heb dat namelijk niet. Blijkt het provider afhankelijk te zijn.
Maar goed, ik heb sinds gisteren de DP WP8.1 op mijn telefoon staan, het heeft verder weinig zin dit soort zaken te noemen omdat ik daar erg laat mee ben en jullie dit waarschijnlijk allemaal allang weten.
[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 07-08-2014 12:55 ]
Ik heb die pijltjes wel....KPN, wel grappig had ze niet op de 920...wel op de 930 dus. De themakleur is wel een dingetje inderdaad, heb de oranje Lumia 930...hehe dus oranje themakleur ingesteld...hoppa....Surface Pro 3 ook ineens oranje themakleur.GerCor schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:41:
[...]
Oké, bedankt voor de uitleg en misschien voor sommigen erg leuk maar dit hoeft voor mij niet. Met mijn Surface 2 werkt het prima i.c.m. PTV3000. Ik ga natuurlijk niet met kabels werken.
Ook leuk is het synchroniseren van de telefoon en de Surface 2. Ik had het al in het filmpje van Joe Bilfiore gezien. Pas je themakleur van je telefoon aan en die kleur wordt overgenomen door de Surface 2, en v.v.
Zo heb ik gisteren zitten zoeken naar dat pijltje boven het Wifi-signaal. Ik heb dat namelijk niet. Blijkt het provider afhankelijk te zijn.
Maar goed, ik heb sinds gisteren de DP WP8.1 op mijn telefoon staan, het heeft verder weinig zin dit soort zaken te noemen omdat ik daar erg laat mee ben en jullie dit waarschijnlijk allemaal allang weten.
De pijltjes zijn onderdeel van Lumia Cyan! Zodra je 920 dus Cyan heeft zul je de pijltjes ook gaan zien.TheVMaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:48:
[...]
Ik heb die pijltjes wel....KPN, wel grappig had ze niet op de 920...wel op de 930 dus. De themakleur is wel een dingetje inderdaad, heb de oranje Lumia 930...hehe dus oranje themakleur ingesteld...hoppa....Surface Pro 3 ook ineens oranje themakleur.
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 07-08-2014 16:54 ]
Standaard staat dat uit bij sharen in WP8.1 Je hebt het dus zelf aangezet (op de L920 al?)...TheVMaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:48:
[...]
De themakleur is wel een dingetje inderdaad, heb de oranje Lumia 930...hehe dus oranje themakleur ingesteld...hoppa....Surface Pro 3 ook ineens oranje themakleur.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik denk dat ze het gedaan hebben zo dat de gebruiker kan zijn zien wanneer de telefoon data verzend of verstuurdHooksForFeet schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:37:
Wat is de functie van die pijltjes?
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Zodra ik het net opwil komen inderdaad de pijltjes tevoorschijn.matt1991 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:27:
[...]
Ik denk dat ze het gedaan hebben zo dat de gebruiker kan zijn zien wanneer de telefoon data verzend of verstuurd
Ook als ik bijvoorbeeld op zoeken naar updates tik of de store open.
Dus ja het lijkt mij inderdaad een symbool dat hij daadwerkelijk data opvraagt ( al of niet over wifi ).

Is overigens daarnaast dus ook nog afhankelijk van firmware en carrier.[...]Wi-Fi connection is being used to transfer data. Depending on your mobile operator, you might not see this icon when a Wi-Fi connection is being used to transfer data. This icon only appears on phones that have Windows Phone software version 8.0.10501.127 or later. See How do I update my phone software? for more info on updating your phone. [...]
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Nee, niet echt.Tom. C schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:00:
Is het ook mogelijk om foto's niet op te slaan op je smartphone? Ik heb een Lumia 930 en heb ingesteld dat mijn foto's direct naar mijn OneDrive worden geupload, ze worden echter ook lokaal op het toestel opgeslagen, dit laatste wil ik graag uitschakelen. Is dit mogelijk?
Foto's worden altijd fysiek opgeslagen op je toestel cq Sd kaart.
Is dat alleen met de surface? ik heb wel een (dell) tablet met windows 8.1, kan dat daar ook mee?TheVMaster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:48:
[...]
De themakleur is wel een dingetje inderdaad, heb de oranje Lumia 930...hehe dus oranje themakleur ingesteld...hoppa....Surface Pro 3 ook ineens oranje themakleur.
Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:23:
Je kan ze zelf verwijderen zodra ze naar OneDrive zijn gesynctTelefoon doet dat inderdaad niet voor je.
Bedankt voor de reacties mannen, dan blijf ik ze inderdaad maar handmatig verwijderen.Amadeus1966 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:16:
[...]
Nee, niet echt.
Foto's worden altijd fysiek opgeslagen op je toestel cq Sd kaart.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
ja, is een windows 8.1 feature.Johnny schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:45:
[...]
Is dat alleen met de surface? ik heb wel een (dell) tablet met windows 8.1, kan dat daar ook mee?
Misschien gooit T-Mobile het er nog in bij de officiële WP8.1 voor de HTC 8X. Is een detail maar wel 'grappig'.Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:15:
We hebben het over deze [afbeelding] toch?
[...]
Is overigens daarnaast dus ook nog afhankelijk van firmware en carrier.
Swerfer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:42:
[...]
Standaard staat dat uit bij sharen in WP8.1 Je hebt het dus zelf aangezet (op de L920 al?)...
(zoeken op deze site in dit topic werkt niet via mijn telefoon, wellicht meteen iets voor de modjes/devvers?)
Anyhow: Ik dacht gewoon vasthouden en boven een andere tile hooveren? Dat werkt hier iig niet.
(net zoals swipe niet werkt hier in het forum kom ik nu achter.)
Coding in the cold; <brrrrr />
De folder functie zit in de laatste release van de Developer Preview versie, die dus al 1 versie verder is dan de officiele 8.1 release. Daar moet je dus nog even op wachten tot augustus/september (als de tamtam klopt)
Als je wel de DP heb, dan is het simpelweg twee tiles over elkaar heen slepen.
Coding in the cold; <brrrrr />
Maarja, ten tijde van het uitbrengen van de app had Nokia niet de mogelijkheden die Microsoft nu heeft. 't Is in ieder geval een mooie tijdelijke oplossingCaelorum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:37:
Maar totaal niet hetzelfde als wat ze in de laatste DP update hebben gedaan. Dat werkt echt zoveel beter.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
http://www.wpcentral.com/...ive-folders-windows-phone
Weet iemand waar de optie 'nummer verbergen' nu zit?
Ik bel blijkbaar anoniem, terwijl ik voor de update de optie 'nummer weergeven aan contacten' aan had.
Maar kan nu niet meer op een logische plek vinden.
Klik op het bel icoon op je start scherm, klik op instellingen. mijn nummer weergeven aan...NeutraleTeun schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:55:
Duidelijk!
Weet iemand waar de optie 'nummer verbergen' nu zit?
Ik bel blijkbaar anoniem, terwijl ik voor de update de optie 'nummer weergeven aan contacten' aan had.
Maar kan nu niet meer op een logische plek vinden.

Hmm, stond wel nog op contacten, echter begon alles te draaien/verzetten/laden toen ik het opende.
Dus wellicht werkt het nu wel weer goed.
Thanks.
Netherlands
Product Description Latest version Lumia Amber Lumia Black Lumia Cyan
Lumia 520 Country variant 3056.40000.1349.2004 Available Available Under testing
Lumia 520 T-Mobile 3058.50000.1425.0004 Available Available Available
Lumia 520 Vodafone 3058.50000.1425.0005 Available Available Available
Ik zou het doen!
De gehele lijst voor veel toestellen, landen en providers is bijgewerkt.rammes schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:22:
voor de 520 is de status ook veranderd.
Netherlands
Product Description Latest version Lumia Amber Lumia Black Lumia Cyan
Lumia 520 Country variant 3056.40000.1349.2004 Available Available Under testing
Lumia 520 T-Mobile 3058.50000.1425.0004 Available Available Available
Lumia 520 Vodafone 3058.50000.1425.0005 Available Available Available
Hopen dat het nu een keer opschiet!!
[ Voor 0% gewijzigd door St00mwals op 09-08-2014 07:49 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Heb gister de update 8.1 geïnstalleerd op mijn 1020 maar cortana kan ik nergens vinden. Ook niet bij de toepassingen waar je haar kan activeren.
Heeft iemand ook dit probleem.
[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 09-08-2014 10:00 ]
Ik heb mijn lumia 520 als prepaid gekocht bij tmobile dus je zou denken dat ik die update wel moet krijgen, maar nog steeds niks
[ Voor 43% gewijzigd door Caelorum op 09-08-2014 10:46 ]
Regio niet, taal wel. En beide moeten op Engels (UK of US) staan om Cortana te kunnen gebruiken. Als je die taal nog niet hebt wordt hij gedownload/geinstalleerd, kan ff duren.NeutraleTeun schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:18:
Regio op UK enzo, betekend dat ook menu in het Engels etc?
Waar een wil is, is een stopcontact....
Normaal als je je eigen ringtones wil toevoegen dan gooi je deze in de folder ringtones en dan stel je hem in via instellingen.
Nou gisteravond er mee bezig geweest..............geen succes
Rare gewaarwording.
http://www.windowsphone.c...add-ringtones-to-my-phoneAmadeus1966 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:08:
He iets geks.
Normaal als je je eigen ringtones wil toevoegen dan gooi je deze in de folder ringtones en dan stel je hem in via instellingen.
Nou gisteravond er mee bezig geweest..............geen succes
Rare gewaarwording.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
"He iets geks"
Dat werkt dus niet.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb nu gewoon in de root van het interne opslag de folder ringtones
daar heb ik het mp3 geparkeerd, net als altijd.
Gewoonlijk werkt dit gewoon maar nu???????????
Mp3 corrupt of net een variant die Windows Phone niet kent?Amadeus1966 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:51:
Hoe bedoel je?
Rechtermuisknop op het mp3 bestand en dan eigenschappen.Amadeus1966 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:51:
Hoe bedoel je?

[ Voor 14% gewijzigd door The Dolf op 09-08-2014 21:18 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Volgens http://www.windowsphone.c...add-ringtones-to-my-phone hoeft dat niet meer. Ik heb het net ook even geprobeerd. Gaat ook goed zonder het genre aan te passen. Ik vermoed inderdaad dat het een mp3 is die WP niet snapt, of zelfs een ander bestandsformaat wat dan wel eindigt op mp3.....CAP-Team schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:41:
je moet in het genre van de betreffende mp3 ook ringtone zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door Ramon op 09-08-2014 21:33 ]
Verwijderd
Bij mij op de Lumia 920 werkt alleen na de Cyan update alleen de US Cortana en de UK (nog) nietFCC-gast schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:35:
[...]
Regio niet, taal wel. En beide moeten op Engels (UK of US) staan om Cortana te kunnen gebruiken. Als je die taal nog niet hebt wordt hij gedownload/geinstalleerd, kan ff duren.
Je weet dat je Cyan+Update1 nodig hebt. Ik heb dan nog geen Cyan, maar wel Update 1 en de UK Cortana werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:11:
[...]
Bij mij op de Lumia 920 werkt alleen na de Cyan update alleen de US Cortana en de UK (nog) niet
[ Voor 52% gewijzigd door GerCor op 10-08-2014 00:03 ]
Om cortana met uk taal te gebruiken heb je update 1 nodig. Zelf heb ik nu ook mijn Phone op uk staan. Hierna geeft de agenda tenminste 24 uurs aanduiding weer.GerCor schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:21:
En waarom heb je Cyan en Update 1 nodig dan? Heeft toch helemaal niks met Cortana te maken? Volgens mij zit Cortana in Windows Phone 8.1
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!xxxneoxxx schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:34:
Mbt ringtone issue, zelf ook gehad. Heeft lang geduurd voor Ik de oorzaak door had. Truuk is om even de ringtone naar je pc te kopiëren en weer terug naar je telefoon. Anders wordt bij WP8 de file niet herkend alszijnde ringtone. Zaken als tag veranderen naar "ringtone" werkte wel voor wp7, maar niet met voor 8. Schijnbaar voegt wp8 ergens op de telefoon iets toe (registry allicht) dat deze file ook als ringtone gebruikt kan worden tijdens kopiëren van pc naar telefoon.
//Truuk is om even de ringtone naar je pc te kopiëren en weer terug naar je telefoon.//
Dit was of is het goede antwoord.
Bedankt.
De overigen natuurlijk ook bedankt voor het meedenken.
Ik gebruik altijd dezelfde ringtones en werkten voorheen altijd goed, dus moest het iets anders zijn.
Alleen frappant dat "hij" er nu zo moeilijk over deed, eerder schoof ik ze ook gewoon vanaf de sd-kaart naar de interne opslag.
Maar ze doen het weer.
[ Voor 13% gewijzigd door Amadeus1966 op 10-08-2014 00:25 ]
Cyaan heeft er inderdaad vrij weinig mee te maken :-)GerCor schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 00:05:
Maar Cyan heeft er toch niks mee te maken? Anders zouden andere merken dan Lumia er geen gebruik van kunnen maken.
Alleen Update1. Vandaar dat ik Update1 vet gemaakt heb.GerCor schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:21:
En waarom heb je Cyan nodig dan? Heeft toch helemaal niks met Cortana te maken?
Raar. Waarom hebben provider en carrier invloed over of ik kan zien of ik gegevens ophaal of verzend via m'n eigen wifinetwerk thuis?Caelorum schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:15:
We hebben het over deze [afbeelding] toch?
[...]
Is overigens daarnaast dus ook nog afhankelijk van firmware en carrier.