Testing, one, two ...
Hebben er meer mensen last van dit probleem?
De backupvoortgang gaat heel langzaam en als 'ie bij de 100% is wordt er gemeld: "There was a problem backing up your settings. Try again later."
Ik heb al 2 maanden niet meer kunnen backuppen wat erg vervelend is omdat ik mijn telefoon wil factory-resetten.
Hail to the king baby!
Startscherm, apps en een paar instellingen. De meeste instellingen ben je kwijt.Rips10 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:03:
Nee met de laatste versie van Windows Phone 8.1Dev wordt zelfs je startscherm teruggezet als ik me niet vergis?
Dat zit verstopt in de WP settings.urk_forever schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:08:
Gebruik je een app voor dat backuppen? Of is dat iets van WP zelf?
Heb je al geprobeerd oude backups te verwijderen om het dan opnieuw te proberen?Max_B schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:07:
Ik ben een Lumia 920-gebruiker en kan sinds een tijd mijn Apps + settings niet meer backuppen.
Hebben er meer mensen last van dit probleem?
De backupvoortgang gaat heel langzaam en als 'ie bij de 100% is wordt er gemeld: "There was a problem backing up your settings. Try again later."
Ik heb al 2 maanden niet meer kunnen backuppen wat erg vervelend is omdat ik mijn telefoon wil factory-resetten.
Anders, heb je misschien 2 factor authentication aangezet voor je microsoft account, en dus ook onedrive? werkt die app wel naar behoren?
Ben benieuwd wat het probleem geweest zou kunnen zijn... Had genoeg ruimte op mijn OneDrive.
Bedankt!
Hier hetzelfde probleem, had ik voor deze week nooit last van. Het lijkt wel te helpen wanneer ik foto's in lagere resolutie neem en die verstuur, dus denk dat Whatsapp de boel comprimeert en dit nogal overdreven doet.Bioflap schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:19:
Heeft iemand nu ook opeens het probleem dat de afbeeldingen die je verstuurd via WhatsApp van erg slechte kwaliteit zijn? Woensdag ging het goed, maar nu niet meer. Heb WhatsApp al opnieuw geïnstalleerd.
klopt, maar de backup functie van Windows Phone werkt dusdanig goed dat je 90% van je instellingen, inclusief wallpapers, lockscreen en vele app-instellingen gewoon terug hebt....hardware-lover schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:03:
Na een hard reset ben je volgens mij alles kwijt.
Whatsapp kan ik geen nieuwe gesprekken starten met mensen die ik gewoon in mijn contacten heb staan, hij zegt dat er geen telefoonnummers zijn bij het contact? Echt vaag!
En Facebook? Dat is helemaal een drama na de laatste update. Mis gewoon complete posts van vrienden.
For the time being maar weer teruggeschakeld naar mijn HTC One X met Android, wat ik eigenlijk erg jammer vind!
Ik kom vast weer een keer terug.
Gisteravond gedaan en dat lijkt geholpen te hebben, al was het wel even werk. Inderdaad blijft van WP bijna alles bewaard, maar van diverse apps moet je wel alle instellingen nalopen. Maar als dat dit oplost, was het zeker waard. Dank voor de suggestie.jorisjan schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:40:
[...]
Heb je al een "hard reset" geprobeert? Zie het als een verse windows installatie ipv update over update over update, lost vaak hele rare problemen op
Zo niet, waar zou je die vraag kunnen dumpen bij MS?
En wat zou de reden kunnen zijn waarom ze zoiets niet toevoegen?
Alhoewel: ik heb het hier over de L1020.
Ik weet ook niet of andere toestellen er wel over beschikken?
Dat het dus gewoon niet mogelijk is bij WP (het is f*ing Windows, why not!) of dat het gewoon aan mijn toestel ligt.
Lijkt mij dat je deze wilt -> http://windowsphone.userv...5-manual-ip-configuration
[ Voor 36% gewijzigd door Caelorum op 07-06-2014 12:37 ]
Hopelijk doen ze er iets mee.
Kan je overigens niet in je eigen netwerk alsnog dns aanzetten voor alleen die paar apparaten die anders niet werken? Heb hier bijv. alles via dhcp lopen, maar heb een aantal apparaten die altijd hetzelfde ip-adres krijgen toegewezen. Wat die apparaten betreft kan het hele dhcp gebeuren net zogoed niet bestaan.
Vind ik stuk makkelijker werken met mijn netwerklocaties/koppelingen/nas/netwerkprinter/mediaspelers/tv/receiver etc.
Weet nu precies welk apparaat welk nummer heeft.
En zou eigenlijk niet weten hoe ik enkel mijn telefoon als dynamisch kan koppelen.
Vind het alleen raar dat zo'n moderne (Windows!) telefoon niet de mogelijkheid heeft om dat geavanceerd in te stellen.
Telefoons van 5 jaar oud (Symbian!) kunnen het zelfs.
Static leases wil je naar zoeken in je router
Een andere optie is om de DHCP server aan te zetten en alleen een bepaalde range uit te laten geven. Dus bijv. 192.168.1.200-220. Dan kan je ook niet in de knoei komen met je fixed ip adressen.
[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 07-06-2014 14:32 ]
Eindelijk weer eens een backup van mijn telefoon en weer een bruikbare smartphone na het opraken van mijn databundel \o/
Bedankt!
--
Ik zit dan wel op Tweakers, maar ben daarom niet per definitie werkzaam of kundig in ICT

[ Voor 25% gewijzigd door NeutraleTeun op 07-06-2014 15:24 ]
Of je gebruikt gewoon hostnamesNeutraleTeun schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:09:
Ik heb DHCP uit staan.
Vind ik stuk makkelijker werken met mijn netwerklocaties/koppelingen/nas/netwerkprinter/mediaspelers/tv/receiver etc.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Inderdaad, het gebruik van IP adressen is eh....niet echt handig als je veel devices hebt
Caelorum schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:48:
ToyotaMR2, ben blij dat je het nu hebt opgelost. Je hebt je netwerk dus heringericht? ^^
Ik heb dhcp aangezet en laten starten vanaf xxx.50. Mijn apparaten zijn gewoon te benaderen en mijn telefoon kan op wifi, dus gok dat het wel is opgelost ja.
Wist niet dat je statisch en dynamisch door elkaar kon laten lopen.
Mocht ik iets statisch in willen stellen dan moet ik gewoon een IP <50 kiezen en mocht er iemand op bezoek komen dan kan die gewoon meteen simpel op wifi koppelen zonder aparte instellingen?
Dat het zo makkelijk was
Ja, zo makkelijk is hetNeutraleTeun schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:05:
[...]
offtopic:
Ik heb dhcp aangezet en laten starten vanaf xxx.50. Mijn apparaten zijn gewoon te benaderen en mijn telefoon kan op wifi, dus gok dat het wel is opgelost ja.
Wist niet dat je statisch en dynamisch door elkaar kon laten lopen.
Mocht ik iets statisch in willen stellen dan moet ik gewoon een IP <50 kiezen en mocht er iemand op bezoek komen dan kan die gewoon meteen simpel op wifi koppelen zonder aparte instellingen?
Dat het zo makkelijk was
Mijn servers, routers, switches hebben ook allemaal een statisch adres, maar de clients krijgen er gewoon een via DHCP
Ze verpesten echt de foto's op me 1520..
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Daar is geen fix voor denk ik. WhatsApp wil bandbreedte besparen door lagere resolutie foto's te verzenden. Dat is zover ik weet altijd al geweest, maar misschien dat ze nog verder de resolutie/kwaliteit hebben verlaagd. Op een scherm van 4-5" zien de foto's er nog redelijk uit, maar op grotere schermen gaat het opvallen, of als je inzoomt of de foto's...looyenss schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:51:
Iemand al een fix voor whatsapp?
Ze verpesten echt de foto's op me 1520..
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Persoonlijk vraag ik altijd of mensen mij de foto's kunnen mailen als ik ze ook op een groter scherm wil zien. Het maakt echt niet uit vanaf welk OS je een foto krijgt (androi, ios, bb of wp) ieder heeft er last van. Zo moest ik voor een project wat foto's toevoegen aan mijn scriptie, nou deze zagen er van een iPhone 5s echt belabberd uit toen ik hem via whatsapp kreeg.Swerfer schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:56:
[...]
Daar is geen fix voor denk ik. WhatsApp wil bandbreedte besparen door lagere resolutie foto's te verzenden. Dat is zover ik weet altijd al geweest, maar misschien dat ze nog verder de resolutie/kwaliteit hebben verlaagd. Op een scherm van 4-5" zien de foto's er nog redelijk uit, maar op grotere schermen gaat het opvallen, of als je inzoomt of de foto's...
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Hmm. dat is wel erg klein ja. Heeft de zender niet toevallig thumbnails gestuurd?looyenss schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:47:
Het is nu alleen zo erg dat whatsapp de foto's van me 1520 cropt tot kleiner dan 192 px...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Origineel is 5MP; bestandsgrootte 1.4 MB
't is natuurlijk heel duidelijk dat WA compressie toepast, maar zoveel compressie is mij iets te veel van het goede. Hoop dat ze het snel fixen, want hier kun je verder niet zoveel mee...
Overigens zie je in een gesprek aan jouw kant niet dat de kwaliteit laag is, maar dat is dus wel het geval bij de ontvanger...
[ Voor 13% gewijzigd door Migrator op 08-06-2014 13:11 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Heb er met me 1520 ook last van. Kwam uit het niets, want in de ochtend kon ik nog gewoon foto's sturen.Migrator schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:06:
Nee, bij de voorvertoning gaat het al fout - je krijgt dan al dit te zien:
[afbeelding]
Origineel is 5MP; bestandsgrootte 1.4 MB
't is natuurlijk heel duidelijk dat WA compressie toepast, maar zoveel compressie is mij iets te veel van het goede. Hoop dat ze het snel fixen, want hier kun je verder niet zoveel mee...
Overigens zie je in een gesprek aan jouw kant niet dat de kwaliteit laag is, maar dat is dus wel het geval bij de ontvanger...
Ben ik de enige of ligt dit aan de site? Verder heb ik namelijk geen problemen.
HTC 8X WP8, nergens last van.ErikKam schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:26:
Sinds kort heb ik problemen met 1 website namelijk http://112twente.nl/ deze gaat knipperen als die geladen.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Heb ik ook last van. Lumia 1020ErikKam schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:26:
Sinds kort heb ik problemen met 1 website namelijk http://112twente.nl/ deze gaat knipperen als die geladen.
En inderdaad ook hier flikkert deze site, maar niet continu.
Zodra ik het scherm aanraak is het over.
Lumia 1320 ( 8.1 DP )
[ Voor 3% gewijzigd door Amadeus1966 op 09-06-2014 23:35 ]
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Hier knippert die ook als ik mobiele weergave forceer via de instellingen van IE. Als ik de desktop weergave forceer knippert de website niet meer. Gebruik hier en Lumia 920 met 8.1 dp.ErikKam schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:26:
Computer met Chrome. Nergens last van :-)
Dit is het WP8.1 topic.
Ook met de 1520 last van.ErikKam schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:26:
Weet iemand al meer over het fotoprobleem van WhatsApp?
Lees in het WA topic dat er twee updates zijn geweest afgelopen nacht, nu niet opgelostBioflap schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:30:
[...]
Ook met de 1520 last van.
Weet iemand al meer over het fotoprobleem van WhatsApp?
[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 10-06-2014 10:18 ]
Je kunt via de Store / Settings ook alle apps op updates laten controleren (als je automatische updates niet aan hebt staan).
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik weet dat het via de store gaat, dat heb ik nog even verduidelijkt. Verder heb ik inderdaad automatische updates aanstaan, maar daar was 'ie nog niet binnengekomen waardoor ik het op deze manier handmatig hebt gedaan. Wat jij zegt kan natuurlijk ookCAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:53:
Dat updaten gaat niet via WA maar via de Windows Phone store. WA publiceert de update waarna deze beschikbaar is. Echter niet alle toestellen zullen tegelijkertijd gaan kijken of er updates zijn, op die manier wordt het een beetje gespreid.
Je kunt via de Store / Settings ook alle apps op updates laten controleren (als je automatische updates niet aan hebt staan).
Daarbij zou Cortana ook aan staan als je toestel op Nederlands staat?
denk dat je het verkeerd leest....het gaat er komen (waarschijnlijk) maar is er nog nietCAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:22:
Uit het Cortana artikel op de FP maak ik op dat er weer een update voor 8.1 Dev Preview uit is?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hij heeft 'm binnen, en Swerfer daaronder ook al. Ik krijg 'm nog niet binnen op mijn 1520, net nog gechecked.
ah ok,had geen reacties gelezen..eens even controlerenMigrator schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:29:
Lord Maximus in 'nieuws: Microsoft hint op Nederlandstalige versie Cortana'
Hij heeft 'm binnen, en Swerfer daaronder ook al. Ik krijg 'm nog niet binnen op mijn 1520, net nog gechecked.
edit: nope geen update
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Jup dat kan ik hier bevestigen. Uiteraard is Cortana alleen nog in het Engels te gebruiken, maar ik hoef mijn telefoon niet meer op een andere regio in te stellen.CAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:22:
Uit het Cortana artikel op de FP maak ik op dat er weer een update voor 8.1 Dev Preview uit is?
MIjn WP versie nummer is 8.10.12393.890. (Lumia 920)
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Hoe stel je deze in dan? Zat al ff te kijken, maar heb nog nietsLuuk1983 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:02:
[...]
Jup dat kan ik hier bevestigen. Uiteraard is Cortana alleen nog in het Engels te gebruiken, maar ik hoef mijn telefoon niet meer op een andere regio in te stellen.
Welke instellingen gebruik je dan allemaal? Ik heb namelijk dezelfde versie en ook een L920, maar heb geen cortana.Luuk1983 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:02:
[...]
Jup dat kan ik hier bevestigen. Uiteraard is Cortana alleen nog in het Engels te gebruiken, maar ik hoef mijn telefoon niet meer op een andere regio in te stellen.
Dat weet ik, het zou dus aan 8.1 kunnen liggen. Kun je 8.0 en 8.1 vergelijken..Johnny schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:01:
[...]
Computer met Chrome. Nergens last van :-)
Dit is het WP8.1 topic.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
[ Voor 209% gewijzigd door enomiss op 10-06-2014 11:57 ]
https://opensea.io/seaart
Regio weer teruggezet naar US, taal veranderd naar Nederlands: Cortana ook weg
[ Voor 31% gewijzigd door CAP-Team op 10-06-2014 11:58 ]
Zie mijn reactie boven je.CAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:56:
Zodra ik de regio van US naar Nederland zet is bij mij Cortana weg met bovenstaande versie.
Overigens nog meer mensen waarbij Ok de hele tijd verandert in Ik in WP8.1? Super irritant!
[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 10-06-2014 11:59 ]
nvm?
Nederlandse vereniging van Makelaars?
Ojee, ja als je jouw berichten blijft aanpassen ...
Let But.
[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 10-06-2014 12:00 ]
Wat een k*t website zeg... Probleem ontstaat als de reclames worden ingeladen. Als je bij de advanced settings instelt dat hij alle cookies moeten blokkeren, werkt de site wel prima.ErikKam schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:26:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rajen Kishna gaat aardig zijn(?) tweet verdedigen. Het heeft in ieder geval voor veel onduidelijkheid gezorgd...
Ik kan gewoon via 3G downloaden, je moet gewoon download via 3G forceren in het overzicht van de bijgewerkte apps.SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:21:
Kan je op 1 of andere manier dat 'verplicht verbinden' met wifi uitzetten om grote apps te downloaden? Ik heb data genoeg, 20-50MB app, who cares. Maar in de settings kan ik enkel vinden om alles verplicht via wifi te downloaden, niet alles via 4G.
Het lijkt me toch dat Microsoft wel iets beter over hun acties nadenkt? Hopelijk komt Cortana snelSwerfer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:28:
https://twitter.com/microsoftnl/statuses/476017302216146944
Rajen Kishna gaat aardig zijn(?) tweet verdedigen. Het heeft in ieder geval voor veel onduidelijkheid gezorgd...
Ik heb eerder het idee dat Arnoud Wokke zijn nergens op gebaseerde artikel heel erg aan het verdedigen is, en dat Rajen daar terecht doorheen prikt. Omat Arnoud onterecht dacht een scoop te hebben moet Microsoft nu ineens in damage control modus. Raar.Swerfer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:28:
https://twitter.com/microsoftnl/statuses/476017302216146944
die workaround die we allemaal gebruiken met locatie op USA is een hack en nadrukkelijk niet ondersteund door MS. Zie ook wat Joe Belfiore daar over heeft gezegd: je ziet ze nooit aanraden je region settings aan te passen, ook al weten wij dat dat werkt.
WPCentral postte hun bericht drie uur na dat van tweakers, en waren getipt door een Nederlander (Sverre) die ongetwijfeld ook tweakers leest. De rest baseerde zich hier weer op. Volgens mij was Arnoud Wokke een van de weinigen die die conclusie trok, en heeft de rest gewoon hersenloos tweakers nageblaat.Swerfer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:22:
Niet alleen Tweakers, maar ook WPCentral en een hele but Twitteraars dachten hetzelfde. Wat ongelukkig gekozen tweet...
En dat er wat mensen op twitter die conclusie trokken: prima, daar is twitter voor. Maar ga dit soort gespeculeer dan niet als serieuze website als "nieuws" brengen.
[ Voor 13% gewijzigd door HooksForFeet op 10-06-2014 15:58 ]
Ik zie Cortana ook meer als een gimmick.Propane schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:53:
Ik heb persoonlijk geen nut voor Cortana en zit dan ook niet ongeduldig te wachten. Quiet Hours daarentegen... hoop nog steeds dat ze die twee ooit loskoppelen. Quiet Hours met een whitelist voor mensen die er doorheen mogen, zonder dat ik de rest van de onzin van Cortana aan hoef te zetten
.
Maar in bepaalde situaties zou het zeker voor sommige mensen een uitkomst zijn.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Ik gebruik het vrijwel dagelijks. Of als kookwekker of om me er aan te herinneren wat ik allemaal van de Jumbo mee moet nemen. Ongeveer 5 seconden voordat ik de winkel binnenstap krijg ik een herinnering.Amadeus1966 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:27:
[...]
Ik zie Cortana ook meer als een gimmick.
Maar in bepaalde situaties zou het zeker voor sommige mensen een uitkomst zijn.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Wat voor update heb je het nou over? Heb je het over die van 2 juni?Swerfer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:58:
Er staat weer een update klaar. Ik heb hem geïnstalleerd, op WPCentral staat wat er onder andere gewijzigd/toegevoegd is...
[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 11-06-2014 20:01 ]

Welke versie is dat?
Heb hier nu OS version: 8.10.12393.890
Vaag... blijkbaar is dit de laatste versie dus? Automatisch downloaden van updates stond uit, maar was ineens weer aan
[ Voor 72% gewijzigd door Caelorum op 11-06-2014 20:06 ]
Volgens mij loop je een beetje achter, want zover ik weet kon je update waar je het over hebt 2 juni al installeren.Swerfer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:03:
Windows Phone 8.1 telefoon update...
Dat is die van 2 juni.Caelorum schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:04:
Heb er nog geen 1 gezien. Ook die van 2 juni niet
Welke versie is dat?
Vaag... blijkbaar is dit de laatste versie dus? Automatisch downloaden van updates stond uit, maar was ineens weer aan
[ Voor 41% gewijzigd door enomiss op 11-06-2014 20:09 ]
Die heb ik ook. Ook automatisch aanstaan.Caelorum schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:04:
Heb er nog geen 1 gezien. Ook die van 2 juni niet
Welke versie is dat?
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik denk dat hij per taal weer de update binnenhaalt. Ik had recentelijk de taal weer veranderd en net stond er een update klaar, terwijl ik afgelopen weekend ook een update had...enomiss schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:08:
[...]
Volgens mij loop je een beetje achter, want zover ik weet kon je update waar je het over hebt 2 juni al installeren.
[...]
Dat is die van 2 juni.
Ik zit inderdaad ook op 8.10.12393.890
Waar Joe Belfiore op WPCentral het over heeft moet waarschijnlijk binnenkort dan komen...
[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 11-06-2014 20:13 ]
Verwijderd
Today we're looking at an update that puts you onto build 12397. The update you're getting today "enables some newly commercialized devices and tweaks a couple of APIs". So you most likely won't notice any changes to your phone.
[ Voor 4% gewijzigd door Rips10 op 12-06-2014 19:50 ]
Ik gok dat we de lockscreen app morgen krijgen.Rips10 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:50:
Waarschijnlijk dus (ook) de API voor het nieuwe lock screenben benieuwd.
Ik verwacht morgen leuke updates van Skype en Facebook. Maar we zullen zien.
[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 12-06-2014 20:14 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Controleer even of de developer preview app nog geïnstalleerd staat en of vinkje bij enable preview voor developers nog aan staat.Tiwazz schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:10:
Ik zit nog op '8.10.12359.845', nog geen enkele update ontvangen. Ik controleer net handmatig op updates maar er staat niks klaar.. Ik heb een Nokia Lumia 820, doe ik iets fout of?
Goed, vet stom van mij. Die had ik inderdaad verwijderd.martijn.s schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:22:
[...]
Controleer even of de developer preview app nog geïnstalleerd staat en of vinkje bij enable preview voor developers nog aan staat.
Bedankt!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Quiet Hours, maar die functie werkt momenteel nog samen met Cortana. Om Cortana uberhaupt te willen activeren is het noodzakelijk om je telefoon op US te hebben ingesteld. Er gaan geruchten dat Cortana binnenkort niet meer nodig is voor Quiet Hours.musicfreak schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:07:
Zit er eigenlijk een niet storen functie in 8.1? Dat je wel apps kan gebruiken maar niet gebeld kan worden?
Tijdje terug geprobeerd, en het werkt wel echt lekker zeg. Wat een rust
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Kleine aanvulling: aangezien Quiet Hours in Cortana zit moet je momenteel ook nog je locatiebepaling constant aan hebben staan wil je het kunnen gebruikenReaper.JA2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:21:
[...]
Quiet Hours, maar die functie werkt momenteel nog samen met Cortana. Om Cortana uberhaupt te willen activeren is het noodzakelijk om je telefoon op US te hebben ingesteld. Er gaan geruchten dat Cortana binnenkort niet meer nodig is voor Quiet Hours.
Tijdje terug geprobeerd, en het werkt wel echt lekker zeg. Wat een rustJe 'inner circle' kan je nog wel bereiken maar de rest niet.

Anyhow ik hoop dat Quiet Hours losgekoppeld gaat worden van Cortana maar ik heb wel vertrouwen in MS dat ze zelf bedenken dat dat een handige functie is
Nee, in Windows Phone hebben apps geen rechten om aan settings en dergelijke te komen.musicfreak schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:24:
OK, dus geen Niet storen functie als je de telefoon op Nederlands hebt staan... Of zijn er apps die het ook kunnen?
Verwijderd
Nu wel in ieder geval: 8.10.12397.895.Swerfer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:58:
Er staat weer een update klaar. Ik heb hem geïnstalleerd, op WPCentral staat wat er onder andere gewijzigd/toegevoegd is...
Maar schijnt weinig verschil te maken.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Want het schijnt dat als brazilie speelt je kan zeggen 'how's brazil doing?'
Frietjes