[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Na een hard reset ben je volgens mij alles kwijt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Nee met de laatste versie van Windows Phone 8.1Dev wordt zelfs je startscherm teruggezet als ik me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max_B
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 13:26
Ik ben een Lumia 920-gebruiker en kan sinds een tijd mijn Apps + settings niet meer backuppen.
Hebben er meer mensen last van dit probleem?
De backupvoortgang gaat heel langzaam en als 'ie bij de 100% is wordt er gemeld: "There was a problem backing up your settings. Try again later."
Ik heb al 2 maanden niet meer kunnen backuppen wat erg vervelend is omdat ik mijn telefoon wil factory-resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Gebruik je een app voor dat backuppen? Of is dat iets van WP zelf?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max_B
Ik gebruik gewoon de functie van Windows zelf (bij settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Rips10 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:03:
Nee met de laatste versie van Windows Phone 8.1Dev wordt zelfs je startscherm teruggezet als ik me niet vergis?
Startscherm, apps en een paar instellingen. De meeste instellingen ben je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:38
urk_forever schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:08:
Gebruik je een app voor dat backuppen? Of is dat iets van WP zelf?
Dat zit verstopt in de WP settings.
Max_B schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:07:
Ik ben een Lumia 920-gebruiker en kan sinds een tijd mijn Apps + settings niet meer backuppen.
Hebben er meer mensen last van dit probleem?
De backupvoortgang gaat heel langzaam en als 'ie bij de 100% is wordt er gemeld: "There was a problem backing up your settings. Try again later."
Ik heb al 2 maanden niet meer kunnen backuppen wat erg vervelend is omdat ik mijn telefoon wil factory-resetten.
Heb je al geprobeerd oude backups te verwijderen om het dan opnieuw te proberen?

Anders, heb je misschien 2 factor authentication aangezet voor je microsoft account, en dus ook onedrive? werkt die app wel naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max_B
De OneDrive-app werkte gewoon naar behoren, maar het verwijderen van de oude backups heeft geholpen!
Ben benieuwd wat het probleem geweest zou kunnen zijn... Had genoeg ruimte op mijn OneDrive.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
Heeft iemand nu ook opeens het probleem dat de afbeeldingen die je verstuurd via WhatsApp van erg slechte kwaliteit zijn? Woensdag ging het goed, maar nu niet meer. Heb WhatsApp al opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Niet online
Bioflap schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:19:
Heeft iemand nu ook opeens het probleem dat de afbeeldingen die je verstuurd via WhatsApp van erg slechte kwaliteit zijn? Woensdag ging het goed, maar nu niet meer. Heb WhatsApp al opnieuw geïnstalleerd.
Hier hetzelfde probleem, had ik voor deze week nooit last van. Het lijkt wel te helpen wanneer ik foto's in lagere resolutie neem en die verstuur, dus denk dat Whatsapp de boel comprimeert en dit nogal overdreven doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 22:59
hardware-lover schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:03:
Na een hard reset ben je volgens mij alles kwijt.
klopt, maar de backup functie van Windows Phone werkt dusdanig goed dat je 90% van je instellingen, inclusief wallpapers, lockscreen en vele app-instellingen gewoon terug hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jazzaff
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09-2024
8.1 lijkt me de laatste tijd sowieso wat rare dingen doen... Of het ligt aan de nieuwe app's van Whatsapp en Facebook, maar ik vind het een drama.

Whatsapp kan ik geen nieuwe gesprekken starten met mensen die ik gewoon in mijn contacten heb staan, hij zegt dat er geen telefoonnummers zijn bij het contact? Echt vaag!

En Facebook? Dat is helemaal een drama na de laatste update. Mis gewoon complete posts van vrienden.

For the time being maar weer teruggeschakeld naar mijn HTC One X met Android, wat ik eigenlijk erg jammer vind!

Ik kom vast weer een keer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 14:36
jorisjan schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:40:
[...]

Heb je al een "hard reset" geprobeert? Zie het als een verse windows installatie ipv update over update over update, lost vaak hele rare problemen op
Gisteravond gedaan en dat lijkt geholpen te hebben, al was het wel even werk. Inderdaad blijft van WP bijna alles bewaard, maar van diverse apps moet je wel alle instellingen nalopen. Maar als dat dit oplost, was het zeker waard. Dank voor de suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Heeft 8.1 nu wel de mogelijkheid om geavanceerd wifi in te stellen, voor het geval je thuis een statisch netwerk hebt?
Zo niet, waar zou je die vraag kunnen dumpen bij MS?

En wat zou de reden kunnen zijn waarom ze zoiets niet toevoegen?

Alhoewel: ik heb het hier over de L1020.
Ik weet ook niet of andere toestellen er wel over beschikken?

Dat het dus gewoon niet mogelijk is bij WP (het is f*ing Windows, why not!) of dat het gewoon aan mijn toestel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:46
Geen idee of het kan, maar je kan hier vragen om een feature (of voten op een bestaande) -> http://windowsphone.uservoice.com/
Lijkt mij dat je deze wilt -> http://windowsphone.userv...5-manual-ip-configuration

[ Voor 36% gewijzigd door Caelorum op 07-06-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ah, zie daar al meer vragen staan omtrent het statische IP-gebeuren.
Hopelijk doen ze er iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
We zullen moeten afwachten ben ik bang. Eens in de zoveel maanden gaan ze op een killing spree lijkt het wel en vinken zee best veel van die dingen af. Vaak zelfs met fatsoenlijk commentaar erbij over het hoe en waarom van hun beslissing. Ze doen er in ieder geval iets mee, maar is natuurlijk nog geen garantie dat het allemaal er gaat komen. Al denk ik dat zoiets als dit ook wel handig *kan* zijn voor sommige bedrijven.

Kan je overigens niet in je eigen netwerk alsnog dns aanzetten voor alleen die paar apparaten die anders niet werken? Heb hier bijv. alles via dhcp lopen, maar heb een aantal apparaten die altijd hetzelfde ip-adres krijgen toegewezen. Wat die apparaten betreft kan het hele dhcp gebeuren net zogoed niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik heb DHCP uit staan.
Vind ik stuk makkelijker werken met mijn netwerklocaties/koppelingen/nas/netwerkprinter/mediaspelers/tv/receiver etc.
Weet nu precies welk apparaat welk nummer heeft.
En zou eigenlijk niet weten hoe ik enkel mijn telefoon als dynamisch kan koppelen.

Vind het alleen raar dat zo'n moderne (Windows!) telefoon niet de mogelijkheid heeft om dat geavanceerd in te stellen.
Telefoons van 5 jaar oud (Symbian!) kunnen het zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zoals ik al zei, de meeste routers staan het toe DHCP aan te hebben en binnen dat weer altijd een bepaald ip te verdelen aan een bepaalde device. Dat is hoe ik het nu hier heb en waardoor ik altijd weet dat 192.168.1.3 mijn desktop pc is en 192.168.1.2 mijn printer. De andere devices maakt me niet zoveel uit, maar kan ik ook altijd nog een fixed ip geven.
Static leases wil je naar zoeken in je router :) Je kan dan een mac adres koppelen aan een hostname en/of ip-adres
Een andere optie is om de DHCP server aan te zetten en alleen een bepaalde range uit te laten geven. Dus bijv. 192.168.1.200-220. Dan kan je ook niet in de knoei komen met je fixed ip adressen.

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 07-06-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Did not know!

Eindelijk weer eens een backup van mijn telefoon en weer een bruikbare smartphone na het opraken van mijn databundel \o/

Bedankt!

--
Ik zit dan wel op Tweakers, maar ben daarom niet per definitie werkzaam of kundig in ICT 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door NeutraleTeun op 07-06-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:48
NeutraleTeun schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:09:
Ik heb DHCP uit staan.
Vind ik stuk makkelijker werken met mijn netwerklocaties/koppelingen/nas/netwerkprinter/mediaspelers/tv/receiver etc.
Of je gebruikt gewoon hostnames 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
Ramon schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:16:
[...]
Of je gebruikt gewoon hostnames 8)7
Inderdaad, het gebruik van IP adressen is eh....niet echt handig als je veel devices hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ToyotaMR2, ben blij dat je het nu hebt opgelost. Je hebt je netwerk dus heringericht? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Caelorum schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:48:
ToyotaMR2, ben blij dat je het nu hebt opgelost. Je hebt je netwerk dus heringericht? ^^
offtopic:
Ik heb dhcp aangezet en laten starten vanaf xxx.50. Mijn apparaten zijn gewoon te benaderen en mijn telefoon kan op wifi, dus gok dat het wel is opgelost ja.

Wist niet dat je statisch en dynamisch door elkaar kon laten lopen.
Mocht ik iets statisch in willen stellen dan moet ik gewoon een IP <50 kiezen en mocht er iemand op bezoek komen dan kan die gewoon meteen simpel op wifi koppelen zonder aparte instellingen?
Dat het zo makkelijk was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
NeutraleTeun schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:05:
[...]

offtopic:
Ik heb dhcp aangezet en laten starten vanaf xxx.50. Mijn apparaten zijn gewoon te benaderen en mijn telefoon kan op wifi, dus gok dat het wel is opgelost ja.

Wist niet dat je statisch en dynamisch door elkaar kon laten lopen.
Mocht ik iets statisch in willen stellen dan moet ik gewoon een IP <50 kiezen en mocht er iemand op bezoek komen dan kan die gewoon meteen simpel op wifi koppelen zonder aparte instellingen?
Dat het zo makkelijk was :+
Ja, zo makkelijk is het :+

Mijn servers, routers, switches hebben ook allemaal een statisch adres, maar de clients krijgen er gewoon een via DHCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Iemand al een fix voor whatsapp?
Ze verpesten echt de foto's op me 1520..

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 10:01

Swerfer

Hmm...

looyenss schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:51:
Iemand al een fix voor whatsapp?
Ze verpesten echt de foto's op me 1520..
Daar is geen fix voor denk ik. WhatsApp wil bandbreedte besparen door lagere resolutie foto's te verzenden. Dat is zover ik weet altijd al geweest, maar misschien dat ze nog verder de resolutie/kwaliteit hebben verlaagd. Op een scherm van 4-5" zien de foto's er nog redelijk uit, maar op grotere schermen gaat het opvallen, of als je inzoomt of de foto's...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Swerfer schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:56:
[...]

Daar is geen fix voor denk ik. WhatsApp wil bandbreedte besparen door lagere resolutie foto's te verzenden. Dat is zover ik weet altijd al geweest, maar misschien dat ze nog verder de resolutie/kwaliteit hebben verlaagd. Op een scherm van 4-5" zien de foto's er nog redelijk uit, maar op grotere schermen gaat het opvallen, of als je inzoomt of de foto's...
Persoonlijk vraag ik altijd of mensen mij de foto's kunnen mailen als ik ze ook op een groter scherm wil zien. Het maakt echt niet uit vanaf welk OS je een foto krijgt (androi, ios, bb of wp) ieder heeft er last van. Zo moest ik voor een project wat foto's toevoegen aan mijn scriptie, nou deze zagen er van een iPhone 5s echt belabberd uit toen ik hem via whatsapp kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Het is nu alleen zo erg dat whatsapp de foto's van me 1520 cropt tot kleiner dan 192 px...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

looyenss schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:47:
Het is nu alleen zo erg dat whatsapp de foto's van me 1520 cropt tot kleiner dan 192 px...
Hmm. dat is wel erg klein ja. Heeft de zender niet toevallig thumbnails gestuurd?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Nee, bij de voorvertoning gaat het al fout - je krijgt dan al dit te zien:

Crop van foto bij voorvertoning op Lumia 1520

Origineel is 5MP; bestandsgrootte 1.4 MB

't is natuurlijk heel duidelijk dat WA compressie toepast, maar zoveel compressie is mij iets te veel van het goede. Hoop dat ze het snel fixen, want hier kun je verder niet zoveel mee...

Overigens zie je in een gesprek aan jouw kant niet dat de kwaliteit laag is, maar dat is dus wel het geval bij de ontvanger...

[ Voor 13% gewijzigd door Migrator op 08-06-2014 13:11 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Migrator schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:06:
Nee, bij de voorvertoning gaat het al fout - je krijgt dan al dit te zien:

[afbeelding]

Origineel is 5MP; bestandsgrootte 1.4 MB

't is natuurlijk heel duidelijk dat WA compressie toepast, maar zoveel compressie is mij iets te veel van het goede. Hoop dat ze het snel fixen, want hier kun je verder niet zoveel mee...

Overigens zie je in een gesprek aan jouw kant niet dat de kwaliteit laag is, maar dat is dus wel het geval bij de ontvanger...
Heb er met me 1520 ook last van. Kwam uit het niets, want in de ochtend kon ik nog gewoon foto's sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Kun je anders een foto met lagere MP maken en kijken of hij die minder comprimeert? misschien vind ie die grote foto's lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat is ten eerste al niet wenselijk omdat ik het grootste deel van de foto's wil houden, en dan ook in redelijke kwaliteit. Ten tweede is 5MP het kleinste wat ik met Nokia Camera kan maken :P. Iemand had al wel uitgezocht (dat staat in het WA topic volgens mij) dat kleinere foto's wel goed gaan. Dat merk ik zelf ook. Toegestuurde foto's en screenshots gaan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 09:01
Sinds kort heb ik problemen met 1 website namelijk http://112twente.nl/ deze gaat knipperen als die geladen.

Ben ik de enige of ligt dit aan de site? Verder heb ik namelijk geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:55

GerCor

Zonder dallen geen pieken

ErikKam schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:26:
Sinds kort heb ik problemen met 1 website namelijk http://112twente.nl/ deze gaat knipperen als die geladen.

HTC 8X WP8, nergens last van.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57

Heb ik ook last van. Lumia 1020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Ik was even nieuwsgierig dus heb ik ook even gekeken.
En inderdaad ook hier flikkert deze site, maar niet continu.
Zodra ik het scherm aanraak is het over.
Lumia 1320 ( 8.1 DP )

[ Voor 3% gewijzigd door Amadeus1966 op 09-06-2014 23:35 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Laatst online: 18:30

Hier knippert die ook als ik mobiele weergave forceer via de instellingen van IE. Als ik de desktop weergave forceer knippert de website niet meer. Gebruik hier en Lumia 920 met 8.1 dp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hier hetzelfde, valt mij op sinds de laatste update enkele dagen geleden, voor 112meldingen.nl (520 met 8.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
GerCor schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:14:
[...]

HTC 8X WP8, nergens last van.
Computer met Chrome. Nergens last van :-)

Dit is het WP8.1 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap

Ook met de 1520 last van.

Weet iemand al meer over het fotoprobleem van WhatsApp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Bioflap schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:30:
[...]

Ook met de 1520 last van.

Weet iemand al meer over het fotoprobleem van WhatsApp?
Lees in het WA topic dat er twee updates zijn geweest afgelopen nacht, nu niet opgelost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Bij mij is het wél opgelost met de update van vanochtend/vannacht. Moest 'm wel handmatig installeren door naar WA te gaan (in de store dus) en op update te drukken. Ik gok dat WA iets te veel gebruikers heeft om de update tegelijk naar iedereen te pushen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 10-06-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat updaten gaat niet via WA maar via de Windows Phone store. WA publiceert de update waarna deze beschikbaar is. Echter niet alle toestellen zullen tegelijkertijd gaan kijken of er updates zijn, op die manier wordt het een beetje gespreid.
Je kunt via de Store / Settings ook alle apps op updates laten controleren (als je automatische updates niet aan hebt staan).

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

CAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:53:
Dat updaten gaat niet via WA maar via de Windows Phone store. WA publiceert de update waarna deze beschikbaar is. Echter niet alle toestellen zullen tegelijkertijd gaan kijken of er updates zijn, op die manier wordt het een beetje gespreid.
Je kunt via de Store / Settings ook alle apps op updates laten controleren (als je automatische updates niet aan hebt staan).
Ik weet dat het via de store gaat, dat heb ik nog even verduidelijkt. Verder heb ik inderdaad automatische updates aanstaan, maar daar was 'ie nog niet binnengekomen waardoor ik het op deze manier handmatig hebt gedaan. Wat jij zegt kan natuurlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Uit het Cortana artikel op de FP maak ik op dat er weer een update voor 8.1 Dev Preview uit is?
Daarbij zou Cortana ook aan staan als je toestel op Nederlands staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

CAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:22:
Uit het Cortana artikel op de FP maak ik op dat er weer een update voor 8.1 Dev Preview uit is?
denk dat je het verkeerd leest....het gaat er komen (waarschijnlijk) maar is er nog niet

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Lord Maximus in 'nieuws: Microsoft hint op Nederlandstalige versie Cortana'

Hij heeft 'm binnen, en Swerfer daaronder ook al. Ik krijg 'm nog niet binnen op mijn 1520, net nog gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Migrator schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:29:
Lord Maximus in 'nieuws: Microsoft hint op Nederlandstalige versie Cortana'

Hij heeft 'm binnen, en Swerfer daaronder ook al. Ik krijg 'm nog niet binnen op mijn 1520, net nog gechecked.
ah ok,had geen reacties gelezen..eens even controleren

edit: nope geen update

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
De update van WhatsApp heeft inderdaad geholpen. Hij verstuurt de foto's weer zoals het hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:36
CAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:22:
Jup dat kan ik hier bevestigen. Uiteraard is Cortana alleen nog in het Engels te gebruiken, maar ik hoef mijn telefoon niet meer op een andere regio in te stellen.

MIjn WP versie nummer is 8.10.12393.890. (Lumia 920)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Luuk1983 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:02:
[...]

Jup dat kan ik hier bevestigen. Uiteraard is Cortana alleen nog in het Engels te gebruiken, maar ik hoef mijn telefoon niet meer op een andere regio in te stellen.

Hoe stel je deze in dan? Zat al ff te kijken, maar heb nog niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Luuk1983 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:02:
[...]

Welke instellingen gebruik je dan allemaal? Ik heb namelijk dezelfde versie en ook een L920, maar heb geen cortana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

.Johnny schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:01:
[...]

Computer met Chrome. Nergens last van :-)

Dit is het WP8.1 topic.
Dat weet ik, het zou dus aan 8.1 kunnen liggen. Kun je 8.0 en 8.1 vergelijken. _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Het land moet nog steeds op US staan hoor. Regio kon ik al sinds dag 1 van DP op NL laten staan voor Cortana..

[ Voor 209% gewijzigd door enomiss op 10-06-2014 11:57 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Zodra ik de regio van US naar Nederland zet is bij mij Cortana weg met bovenstaande versie.

Regio weer teruggezet naar US, taal veranderd naar Nederlands: Cortana ook weg

[ Voor 31% gewijzigd door CAP-Team op 10-06-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
CAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:56:
Zodra ik de regio van US naar Nederland zet is bij mij Cortana weg met bovenstaande versie.
Zie mijn reactie boven je.

Overigens nog meer mensen waarbij Ok de hele tijd verandert in Ik in WP8.1? Super irritant!

[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 10-06-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

enomiss schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:
[...]

Zie mijn reactie boven je.
nvm?

Nederlandse vereniging van Makelaars? :+

Ojee, ja als je jouw berichten blijft aanpassen ...

Let But. :?

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 10-06-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

De regionale instellingen kun je wel op Nederlands laten staan idd maar dat had ik al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Overigens irritant dat de kalender zich niks van de regio aantrekt maar altijd PM/AM format laat zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49

Wat een k*t website zeg... Probleem ontstaat als de reclames worden ingeladen. Als je bij de advanced settings instelt dat hij alle cookies moeten blokkeren, werkt de site wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je op 1 of andere manier dat 'verplicht verbinden' met wifi uitzetten om grote apps te downloaden? Ik heb data genoeg, 20-50MB app, who cares. Maar in de settings kan ik enkel vinden om alles verplicht via wifi te downloaden, niet alles via 4G.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Volgens mij is dat niet mogelijk. Maar je kan wellicht de .xap wel downloaden vanaf de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

https://twitter.com/microsoftnl/statuses/476017302216146944

Rajen Kishna gaat aardig zijn(?) tweet verdedigen. Het heeft in ieder geval voor veel onduidelijkheid gezorgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:21:
Kan je op 1 of andere manier dat 'verplicht verbinden' met wifi uitzetten om grote apps te downloaden? Ik heb data genoeg, 20-50MB app, who cares. Maar in de settings kan ik enkel vinden om alles verplicht via wifi te downloaden, niet alles via 4G.
Ik kan gewoon via 3G downloaden, je moet gewoon download via 3G forceren in het overzicht van de bijgewerkte apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Swerfer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:28:

Rajen Kishna gaat aardig zijn(?) tweet verdedigen. Het heeft in ieder geval voor veel onduidelijkheid gezorgd...
Het lijkt me toch dat Microsoft wel iets beter over hun acties nadenkt? Hopelijk komt Cortana snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tof! Ook wil ik graag 'quiet hours' i.c.m. een correcte region en eventueel taalinstelling. Cortana verwacht ik in het Engels maar dan wel met het metrisch stelsel. Op termijn zou een compleet Nederlandse variant leuk zijn, maar dat zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Swerfer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:28:

Ik heb eerder het idee dat Arnoud Wokke zijn nergens op gebaseerde artikel heel erg aan het verdedigen is, en dat Rajen daar terecht doorheen prikt. Omat Arnoud onterecht dacht een scoop te hebben moet Microsoft nu ineens in damage control modus. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Niet alleen Tweakers, maar ook WPCentral en een hele but Twitteraars dachten hetzelfde. Wat ongelukkig gekozen tweet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Inderdaad. Rajen Kishna heeft zich gewoon verslikt. Er waren genoeg tweet replies toen het bericht nog niet op tweakers stond. Waarom zou microsoft-NL iets zeggen over Cortana terwijl het voorlopig expliciet hier niet beschikbaar zal zijn?

die workaround die we allemaal gebruiken met locatie op USA is een hack en nadrukkelijk niet ondersteund door MS. Zie ook wat Joe Belfiore daar over heeft gezegd: je ziet ze nooit aanraden je region settings aan te passen, ook al weten wij dat dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Swerfer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:22:
Niet alleen Tweakers, maar ook WPCentral en een hele but Twitteraars dachten hetzelfde. Wat ongelukkig gekozen tweet...
WPCentral postte hun bericht drie uur na dat van tweakers, en waren getipt door een Nederlander (Sverre) die ongetwijfeld ook tweakers leest. De rest baseerde zich hier weer op. Volgens mij was Arnoud Wokke een van de weinigen die die conclusie trok, en heeft de rest gewoon hersenloos tweakers nageblaat.

En dat er wat mensen op twitter die conclusie trokken: prima, daar is twitter voor. Maar ga dit soort gespeculeer dan niet als serieuze website als "nieuws" brengen.

[ Voor 13% gewijzigd door HooksForFeet op 10-06-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb persoonlijk geen nut voor Cortana en zit dan ook niet ongeduldig te wachten :P. Quiet Hours daarentegen... hoop nog steeds dat ze die twee ooit loskoppelen. Quiet Hours met een whitelist voor mensen die er doorheen mogen, zonder dat ik de rest van de onzin van Cortana aan hoef te zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Propane schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:53:
Ik heb persoonlijk geen nut voor Cortana en zit dan ook niet ongeduldig te wachten :P. Quiet Hours daarentegen... hoop nog steeds dat ze die twee ooit loskoppelen. Quiet Hours met een whitelist voor mensen die er doorheen mogen, zonder dat ik de rest van de onzin van Cortana aan hoef te zetten :).
Ik zie Cortana ook meer als een gimmick.
Maar in bepaalde situaties zou het zeker voor sommige mensen een uitkomst zijn.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:27:
[...]

Ik zie Cortana ook meer als een gimmick.
Maar in bepaalde situaties zou het zeker voor sommige mensen een uitkomst zijn.
Ik gebruik het vrijwel dagelijks. Of als kookwekker of om me er aan te herinneren wat ik allemaal van de Jumbo mee moet nemen. Ongeveer 5 seconden voordat ik de winkel binnenstap krijg ik een herinnering.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Er staat weer een update klaar. Ik heb hem geïnstalleerd, op WPCentral staat wat er onder andere gewijzigd/toegevoegd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Swerfer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:58:
Er staat weer een update klaar. Ik heb hem geïnstalleerd, op WPCentral staat wat er onder andere gewijzigd/toegevoegd is...
Wat voor update heb je het nou over? Heb je het over die van 2 juni?

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 11-06-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Windows Phone 8.1 telefoon update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Heb er nog geen 1 gezien. Ook die van 2 juni niet :/
Welke versie is dat?
Heb hier nu OS version: 8.10.12393.890

Vaag... blijkbaar is dit de laatste versie dus? Automatisch downloaden van updates stond uit, maar was ineens weer aan :S

[ Voor 72% gewijzigd door Caelorum op 11-06-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Swerfer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:03:
Windows Phone 8.1 telefoon update...
Volgens mij loop je een beetje achter, want zover ik weet kon je update waar je het over hebt 2 juni al installeren.
Caelorum schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:04:
Welke versie is dat?

Vaag... blijkbaar is dit de laatste versie dus? Automatisch downloaden van updates stond uit, maar was ineens weer aan :S
Dat is die van 2 juni.

[ Voor 41% gewijzigd door enomiss op 11-06-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Caelorum schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:04:
Welke versie is dat?

Die heb ik ook. Ook automatisch aanstaan.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

enomiss schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:08:
[...]

Volgens mij loop je een beetje achter, want zover ik weet kon je update waar je het over hebt 2 juni al installeren.

[...]

Dat is die van 2 juni.
Ik denk dat hij per taal weer de update binnenhaalt. Ik had recentelijk de taal weer veranderd en net stond er een update klaar, terwijl ik afgelopen weekend ook een update had...

Ik zit inderdaad ook op 8.10.12393.890

Waar Joe Belfiore op WPCentral het over heeft moet waarschijnlijk binnenkort dan komen...

[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 11-06-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nu dus, 3e update 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net geïnstalleerd, maar ik merk geen veranderingen. Dit stond in het artikel op WPCentral:

Today we're looking at an update that puts you onto build 12397. The update you're getting today "enables some newly commercialized devices and tweaks a couple of APIs". So you most likely won't notice any changes to your phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Waarschijnlijk dus (ook) de API voor het nieuwe lock screen :) ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Rips10 op 12-06-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Rips10 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:50:
Waarschijnlijk dus (ook) de API voor het nieuwe lock screen :) ben benieuwd.
Ik gok dat we de lockscreen app morgen krijgen. :) MS geeft vaker wat leuks vlak voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Precies, want Daniel Rubino (WPCentral) schrijft op Twitter: 'If you're bored, you can grap the new Windows Phone 8.1 update, the third one. And no, there are no new features'

Ik verwacht morgen leuke updates van Skype en Facebook. Maar we zullen zien.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 12-06-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunker37
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2015
Ik zit nu sinds net op: 8.10.12397.895

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Ik zit nog op '8.10.12359.845', nog geen enkele update ontvangen. Ik controleer net handmatig op updates maar er staat niks klaar.. Ik heb een Nokia Lumia 820, doe ik iets fout of?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
Tiwazz schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:10:
Ik zit nog op '8.10.12359.845', nog geen enkele update ontvangen. Ik controleer net handmatig op updates maar er staat niks klaar.. Ik heb een Nokia Lumia 820, doe ik iets fout of?
Controleer even of de developer preview app nog geïnstalleerd staat en of vinkje bij enable preview voor developers nog aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
martijn.s schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:22:
[...]

Controleer even of de developer preview app nog geïnstalleerd staat en of vinkje bij enable preview voor developers nog aan staat.
Goed, vet stom van mij. Die had ik inderdaad verwijderd.

Bedankt!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41
Zit er eigenlijk een niet storen functie in 8.1? Dat je wel apps kan gebruiken maar niet gebeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 13:54
musicfreak schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:07:
Zit er eigenlijk een niet storen functie in 8.1? Dat je wel apps kan gebruiken maar niet gebeld kan worden?
Quiet Hours, maar die functie werkt momenteel nog samen met Cortana. Om Cortana uberhaupt te willen activeren is het noodzakelijk om je telefoon op US te hebben ingesteld. Er gaan geruchten dat Cortana binnenkort niet meer nodig is voor Quiet Hours.

Tijdje terug geprobeerd, en het werkt wel echt lekker zeg. Wat een rust :) Je 'inner circle' kan je nog wel bereiken maar de rest niet.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Reaper.JA2 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:21:
[...]

Quiet Hours, maar die functie werkt momenteel nog samen met Cortana. Om Cortana uberhaupt te willen activeren is het noodzakelijk om je telefoon op US te hebben ingesteld. Er gaan geruchten dat Cortana binnenkort niet meer nodig is voor Quiet Hours.

Tijdje terug geprobeerd, en het werkt wel echt lekker zeg. Wat een rust :) Je 'inner circle' kan je nog wel bereiken maar de rest niet.
Kleine aanvulling: aangezien Quiet Hours in Cortana zit moet je momenteel ook nog je locatiebepaling constant aan hebben staan wil je het kunnen gebruiken :/.

Anyhow ik hoop dat Quiet Hours losgekoppeld gaat worden van Cortana maar ik heb wel vertrouwen in MS dat ze zelf bedenken dat dat een handige functie is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Quiet hours vind ik inderdaad erg handig, 's nachts geen last meer van inkomende mails e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41
OK, dus geen Niet storen functie als je de telefoon op Nederlands hebt staan... Of zijn er apps die het ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
musicfreak schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:24:
OK, dus geen Niet storen functie als je de telefoon op Nederlands hebt staan... Of zijn er apps die het ook kunnen?
Nee, in Windows Phone hebben apps geen rechten om aan settings en dergelijke te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vliegtuigmodus gebruiken? Heb je alleen wel Wifi nodig als je iets met internet wil doen, maar verder is je telefoon gewoon te gebruiken en kunnen mensen jou niet bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Swerfer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:58:
Nu wel in ieder geval: 8.10.12397.895.
Maar schijnt weinig verschil te maken.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Wel heel cool dat je de wordcup kan volgen via onze grote vriendin.. Maar als ik tegen der zeg, What is the next World Cup Match.. Snapt ze niet wat ik zeg.. Weten jullie het commando voor wat de volgende wk wedstrijd is?

Want het schijnt dat als brazilie speelt je kan zeggen 'how's brazil doing?'

Frietjes

Pagina: 1 ... 23 ... 66 Laatste