Statpad alertBTU_Natas schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:48:
Nou tijd voor een update..
zie.:
http://www.noobmeter.com/player/na/BTU_Natas/1007533770/
Dat zou best kunnen dat er bij jou meer verdwijnt.djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:46:
[...]
Dat van EJ natuurlijk.
Ik heb niet precies dezelfde afstand van die bosrand of dezelfde LOS maar op 30x verdwijnen er een hele berg aan bosjes en bomen. Heel anders dan op max grafische settings.
Maar dit is toch echt geen 30x zoom:

Dit lijkt toch echt maar iets van 2x.
Er verdwijnen niet een 'hele berg aan bosjes en bomen', bij hem verdwijnt alles zodra hij in snipermode zit.
FTFY
[ Voor 11% gewijzigd door User op 31-03-2014 15:52 ]
EJ heeft standaard zoom settings (2 4 8?), maar dus wel zo'n no foilage mod
Hmm, ja dat is wel extreem idd.User schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:51:
Er verdwijnen niet een 'hele berg aan bosjes en bomen', bij hem verdwijnt alles zodra hij in snipermode zit.
Toch werd ik getriggered doordat ik dit, zoals gezegd, zelf een keer heb meegemaakt met de 30x zoom waarbij de hele 2 lijn op prokhorovka kaal leek. Ik heb verder nooit die foliage remover gebruikt en ook bv. Delert heeft vaak genoeg gestreamed met datzelfde modpack. En wat ik net dus snel zie adhv een replay verdwijnt er echt wel een hoop op hogere zoom met lage grafische settings. Alleen niet zo extreem als hier idd.
Z'n huidige modpakket heeft inderdaad standaard zoom instellingen, maar geen foilage removal mod. I wonder why.kwarktaart schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:59:
EJ heeft standaard zoom settings (2 4 8?), maar dus wel zo'n no foilage mod
Verwijderd
Damn, dat is wel een lekkere pot! Zo zijn de AMX-tanks wel leuk idd, als je er van de ene naar de andere flank mee kan gaan en nietsvermoedende tanks in hun achterste kunt schieten.Riegah schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:09:
[...]
Dacht ik ook altijd en ik zal niet beweren dat ik er erg goed in ben, maar ik merk wel duidelijk progressie nu ik er wat serieuzer mee bezig ben om er beter in te worden. Mijn grootste eureka moment was toen ik besefte dat ik scouts veel te agressief speelde bij het begin van de battle. Verder aan de tips in dit topic ook al erg veel gehad, in m'n hoogste xp potje op de AMX 13 75 dacht ik er aan hier gelezen te hebben dat er ergens een bosje bij het water moest staan.
Overigens gisteren de AMX 13 90 kunnen kopen, beetje free-xp gebruikt voor top engine en top gun, dus die gaan we vanavond maar eens uitproberen
Ik vrees dat ik mijn 12t vaak ook te agressief speel, en me regelmatig op verkeerde posities bevind. Te vaak als ik gerushed word heb ik geen weg meer terug en ben ik snel dood. Zelden haal ik dan ook de end-game, en dat is nou net leuk om wat damage te kunnen doen.
Ik weet dat het bij mij vanaf de 4x zoom ook veelal gebeurt dat er heel veel struikjes verdwijnen. En dan heb ik het niet alleen over de struikjes vlakbij maar vaak ook verder weg. Misschien dat het ook te maken heeft met videokaart + grafische settings (alhoewel er in bovenstaand voorbeeld wel heel erg veel verdwijnt)djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:01:
[...]
Hmm, ja dat is wel extreem idd.
Toch werd ik getriggered doordat ik dit, zoals gezegd, zelf een keer heb meegemaakt met de 30x zoom waarbij de hele 2 lijn op prokhorovka kaal leek. Ik heb verder nooit die foliage remover gebruikt en ook bv. Delert heeft vaak genoeg gestreamed met datzelfde modpack. En wat ik net dus snel zie adhv een replay verdwijnt er echt wel een hoop op hogere zoom met lage grafische settings. Alleen niet zo extreem als hier idd.
[removed]
Ik zie eerder dat er gewoon flink gesnoeid wordt in het struikgewas ipv dat het helemaal verdwijnt.redwing schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:36:
[...]
Ik weet dat het bij mij vanaf de 4x zoom ook veelal gebeurt dat er heel veel struikjes verdwijnen. En dan heb ik het niet alleen over de struikjes vlakbij maar vaak ook verder weg. Misschien dat het ook te maken heeft met videokaart + grafische settings (alhoewel er in bovenstaand voorbeeld wel heel erg veel verdwijnt)
voorbeeldje met alleen de zoom mod
Neemt niet weg dat er een hoop verdwijnt (te veel imo!) maar bij nader inzien niet vergelijkbaar met wat er te zien is op de stream van EJ.
Ah je zou ons idd op de hoogte houden van je vorderingen op de NA servers, I rememberBTU_Natas schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:48:
Nou tijd voor een update..
zie.:
http://www.noobmeter.com/player/na/BTU_Natas/1007533770/
Echter, zo indrukwekkend is het (nog) niet hoor
Carry harder!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Bij mij verdwijnt er nog meer en vanwege dat verschil vraag ik me toch af of het nu een mod of gewoon grafische instellingen zijn. Aangezien alles verdwijnt zou je een mod verdenken, maar gezien de verschillen tussen clients onderling ben ik daar niet zo heel zeker van.djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:54:
[...]
Ik zie eerder dat er gewoon flink gesnoeid wordt in het struikgewas ipv dat het helemaal verdwijnt.
Neemt niet weg dat er een hoop verdwijnt (te veel imo!) maar bij nader inzien niet vergelijkbaar met wat er te zien is op de stream van EJ.
[removed]
Het lijkt erop dat de blaadjes niet meer meeschalen voorbij een bepaalde grens. Als je naar de laatste 2 plaatjes kijkt bij beide voorbeelden dan zijn de blaadjes even groot maar omdat de achtergrond wel verder inzoomt "lijken" ze kleiner geworden waardoor je meer ziet van de achtergrond.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Als er mods in het spel zijn, dan moet er een mapje in je /res_mods/ folder staan die /content/ heet, waarin dan vervolgens bestanden staan die iets met foliage te maken hebbenredwing schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:13:
[...]
Bij mij verdwijnt er nog meer en vanwege dat verschil vraag ik me toch af of het nu een mod of gewoon grafische instellingen zijn. Aangezien alles verdwijnt zou je een mod verdenken, maar gezien de verschillen tussen clients onderling ben ik daar niet zo heel zeker van.
Edit: Overigens heb je door "Effects in Sniper Mode" op OFF te zetten ook geen 'last' van overtollige bosjes en grasveldjes, maar dat is natuurlijk niet waar jullie op doelen
[ Voor 13% gewijzigd door p0st op 31-03-2014 17:32 ]
Dat resultaat in jouw screenies was bij mij ook het geval toen ik die zoom mod nog gebruikte.djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:54:
[...]
Ik zie eerder dat er gewoon flink gesnoeid wordt in het struikgewas ipv dat het helemaal verdwijnt.
Maar wat EJ gebruikt is imo echt wel een foilage mod remover. Of hij zou een perfectie combo van lage setting gevonden moeten hebben maar dat lijkt mij erg sterk.
(ik speel trouwens op lage settings, zowat laagste van laagste en is mij nog nooit gelukt om alles weg te krijgen)
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ja, ik zie nu ook dat hij 'sela' mods gebruikt voor minimap, dat maakt het wel aannemelijk.thijsco19 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:31:
Maar wat EJ gebruikt is imo echt wel een foilage mod remover.
Voor de gein had ik een accountje ernaast op de EU server. Veel tijd steken in dat soort accounts zie ik zelf niet zitten omdat ik voor mijn gevoel geen nuttige progressie boek. Echter een account op de NA serieus oppakken als test lijkt me nog best wel grappig. Kijken hoe 'ver' ik kom.p0st schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:07:
[...]
Ah je zou ons idd op de hoogte houden van je vorderingen op de NA servers, I remember
Echter, zo indrukwekkend is het (nog) niet hoorje WN8 over 7days is 2127, mijn 2190. En for the record, ik vind mezelf geen superior dutchie
![]()
Carry harder!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Je moet die replay opsturen voor RNGFordox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:32:
[...]
Als ik in een E25 zou zitten, zou ik veel bewegen. de krengen zijn zo lastig te raken als ze rijden :\ al heb ik er wel 1 gesnapshot buiten mn renderdistance terwijl hij niet gespot was voor een decap
hij zat me (terecht) uit te maken als hacker
http://wotreplays.com/site/728647#highway-fordox-110
Is echt het kijken waard. verder speelde ik wel als een donkey
En er is weer een nieuwe ASAP video. (1april
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Er valt weer een tankje te verdienen in April
http://worldoftanks.eu/en/news/44/missions-april-2014/
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Wat een non-stop nachtmerrie de afgelopen 2 weken na mijn 2 maanden vakantie van World of Tomatolanche, kom alleen maar in teams waar eindelijk na 2 jaar grinden tomaten in tier 10 tanks rondrijden. Daar zit je dan in je tank met stock gun (SU-122-54) en low alpha.
Hier ff een mooi voorbeeld hoe tomaten mooi kunnen samenwerken als ik een aanval initieert met mijn paper TD, ik ping altijd de map en druk op F7 zodat ze weten dat ik ook echt hulp nodig heb:
Er staat een IS-8 alleen om een hoekje, ik ben samen met een 113 en T-54, ik track de IS8 zodra hij met z'n zijkant om het hoekje komt rijden. De 113 schiet en rijdt achteruit en de T-54 doet allemaal niks... Ik dacht tja, nogmaals tracken in de tussentijd schiet de IS8 een tweede keer op mij en komt niet in de 113 op om voor me te rijden met zijn hull hp pool en de T-54 zit wat op zijn turret te autoaimen. Het ergste moet nog komen. Omdat ik nog maar 500 hp overhad ging ik meteen achteruit maar de IS8 die inmiddels bijna een oneshot was stond gewoon nog recht voor ons, wat doen de 113 en T-54... achteruit rijden zonder de IS8 weer te tracken. What the fuck. Ik mijn HP kwijt en de IS8 leeft nog en krijgt inmiddels backup.
Dit is de reden waarom ik nu bijna altijd kamp en niet meer ergens wil doorbreken terwijl het makkelijk kan, sommige mensen zijn blijkbaar te bang om geraakt te worden in een computerspelletje.
Heavy tanks die 5min nodig hebben voordat ze denken "Hey, bijna het hele vijandelijk team zit aan de andere kant van de kaart, laten we hier maar eens rustig relax pushen maar wel uitkijken dat we niet geraakt word. Oei er zitten een paar mediums laten we eerst de TD maar om het hoekje rijden zodat wij onze HP niet kwijt zijn, ook heb ik geen zin om te anglen, want tja ik heb immers 2500+ hp"

Ik doe alleen nog maar mijn x2 battles.
Hier ff een mooi voorbeeld hoe tomaten mooi kunnen samenwerken als ik een aanval initieert met mijn paper TD, ik ping altijd de map en druk op F7 zodat ze weten dat ik ook echt hulp nodig heb:
Er staat een IS-8 alleen om een hoekje, ik ben samen met een 113 en T-54, ik track de IS8 zodra hij met z'n zijkant om het hoekje komt rijden. De 113 schiet en rijdt achteruit en de T-54 doet allemaal niks... Ik dacht tja, nogmaals tracken in de tussentijd schiet de IS8 een tweede keer op mij en komt niet in de 113 op om voor me te rijden met zijn hull hp pool en de T-54 zit wat op zijn turret te autoaimen. Het ergste moet nog komen. Omdat ik nog maar 500 hp overhad ging ik meteen achteruit maar de IS8 die inmiddels bijna een oneshot was stond gewoon nog recht voor ons, wat doen de 113 en T-54... achteruit rijden zonder de IS8 weer te tracken. What the fuck. Ik mijn HP kwijt en de IS8 leeft nog en krijgt inmiddels backup.
Dit is de reden waarom ik nu bijna altijd kamp en niet meer ergens wil doorbreken terwijl het makkelijk kan, sommige mensen zijn blijkbaar te bang om geraakt te worden in een computerspelletje.
Heavy tanks die 5min nodig hebben voordat ze denken "Hey, bijna het hele vijandelijk team zit aan de andere kant van de kaart, laten we hier maar eens rustig relax pushen maar wel uitkijken dat we niet geraakt word. Oei er zitten een paar mediums laten we eerst de TD maar om het hoekje rijden zodat wij onze HP niet kwijt zijn, ook heb ik geen zin om te anglen, want tja ik heb immers 2500+ hp"
Ik doe alleen nog maar mijn x2 battles.
Tja niet heel lullig bedoeld maar what's new? 
Je moet er gewoon altijd vanuit gaan dat je team er geen zak van zal bakken en wanneer ze initiatief laten zien of teamplay verdienen ze iets vertrouwen bij me. Ik laat geen enkel teamlid vallen tenzij ze zichzelf in zo'n positie plaatsen dat ze ook geen hulp verdienen of dat ik beter mijn hp kan behouden om later van nut te zijn/de winst te kunnen behalen.
Je moet er gewoon altijd vanuit gaan dat je team er geen zak van zal bakken en wanneer ze initiatief laten zien of teamplay verdienen ze iets vertrouwen bij me. Ik laat geen enkel teamlid vallen tenzij ze zichzelf in zo'n positie plaatsen dat ze ook geen hulp verdienen of dat ik beter mijn hp kan behouden om later van nut te zijn/de winst te kunnen behalen.
If you can't win.... carry harder...psychoclown schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:39:
Tja niet heel lullig bedoeld maar what's new?
Daar wordt hard aangewerkt. Ik ben nog 10k XP van de 50/120 verwijderd. En daarna begin ik in de 12t richting de batchatt, en dat is 1 grote wn8 farmp0st schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:07:
[...]
Ah je zou ons idd op de hoogte houden van je vorderingen op de NA servers, I remember
Echter, zo indrukwekkend is het (nog) niet hoorje WN8 over 7days is 2127, mijn 2190. En for the record, ik vind mezelf geen superior dutchie
![]()
Carry harder!
Daarna, is het doel de engelse TD's te gaan spelen.
Ah goed bezigBTU_Natas schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:55:
[...]
Daar wordt hard aangewerkt. Ik ben nog 10k XP van de 50/120 verwijderd. En daarna begin ik in de 12t richting de batchatt, en dat is 1 grote wn8 farm
Daarna, is het doel de engelse TD's te gaan spelen.
Ben ik nou de enige die dit best leuk zou vinden? Gewoon geen BS meer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De missies voor april zijn goed te doen. Vanavond alvast maar eens beginnen ermee.
Leuk, lijkt me haalbaarFrentik schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:18:
Er valt weer een tankje te verdienen in Aprilhttp://worldoftanks.eu/en/news/44/missions-april-2014/

WTF is de Karl trouwens
OMG DIT IS ZOOO VET

[ Voor 49% gewijzigd door Fid3lity op 01-04-2014 07:51 ]
Leer eens even thumbnails maken joh

Epic 1 April grap
Zie de screen van Ed, solique
Vanmiddag maar uit school wot opnieuw installeren en dan ook gelijk modpack erin en kijken welke gnomefathers soundmods het doen, de engine en gun sound mod.
Zegt een moderator die we als voorbeeld moeten nemen
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
even een opsomming van alle 1 april stuff:
Jaja er zijn er een stel
1. http://worldoftanks.eu/en/news/videos/asap-new-game-mode/ http://ftr.wot-news.com/2014/03/31/karl-gameplay/
8 bit WoT
2. http://forum.worldoftanks.eu/april1-game/
Crayfish the game
Nog niet gespeeld.
3. Wotlabs.net heeft de stats plaatjes veranderd naar fotos van SerB

4. http://cdn-frm-eu.wargami...ages/wg/wot_bg_april1.jpg
leuke WoT banner
die komt in mn sig!
5. In de SEA server is er een 'constructor kit'
http://ftr.wot-news.com/2...pril-1st-constructor-kit/
Jaja er zijn er een stel
1. http://worldoftanks.eu/en/news/videos/asap-new-game-mode/ http://ftr.wot-news.com/2014/03/31/karl-gameplay/
8 bit WoT
2. http://forum.worldoftanks.eu/april1-game/
Crayfish the game
3. Wotlabs.net heeft de stats plaatjes veranderd naar fotos van SerB

4. http://cdn-frm-eu.wargami...ages/wg/wot_bg_april1.jpg
leuke WoT banner
5. In de SEA server is er een 'constructor kit'
http://ftr.wot-news.com/2...pril-1st-constructor-kit/
[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 01-04-2014 09:38 ]
Leer eens editten johFordox schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:28:
[...]
Editten is voor losers

spoiler:
Ik had de koeienletters niet gelezen dat ik de laatste was die in het topic gereageerd had 
Nee, hier is die enge clown de baasFordox schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:28:
[...]
edit: zie je wel! vv
[ Voor 6% gewijzigd door Edmin op 01-04-2014 10:38 ]
Even geinen is leuk maar dit is geen De Gamelounge voor alle offtopic fun
Hahaha, de Karl, "the most accurate and detailed HD model of the vehicle".
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
http://worldoftanks.eu/en...ment-national-advantages/
ow wauw, dit is wel enorm laag

wel leuk om te lezen
ow wauw, dit is wel enorm laag
etc. etc.We have all heard stories about alien visits from beyond our solar system and reports of alien aircraft crashing on American soil (the Roswell incident being the most prominent one). Needless to say, all those space wrecks provide the opportunity to salvage and reverse-engineer all that advanced extraterrestrial technology!
If the National Advantage roll is successful, all applicable American vehicles on the team will be given a special coefficient to their armour effectiveness, stemming from alien composite materials that reinforce the plating. As a result, every American vehicle on your team that has this perk activated will have a chance of deflecting any shell that hits it back at the tank that fired it!
wel leuk om te lezen
En dat is dan een mod.

Meteen al het respect voor je kwijt.
Oh en geef mij maar het Duitse superwapen. Ik moet alleen wel opmerken dat het hier gaat om de 80cm Dora en Scherwe Gustav. Die hebben echt wel wat meer dan 15m spash range en doen echt wel wat meer dan 1500 damage denk ik zo. I call anti-German bias.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die arty is ook gebalanced, hij schiet 7x per minuut 
Maar volgens mij is dat ding dan zo groot dat ie alles binnen een bereik van 500 meter niet kan raken, al schiet ie bijna recht omhoog
en ik hoop dat je niet al te serieus bent tegen de modder eter?
Maar volgens mij is dat ding dan zo groot dat ie alles binnen een bereik van 500 meter niet kan raken, al schiet ie bijna recht omhoog
[ Voor 14% gewijzigd door Fordox op 01-04-2014 11:19 ]
Ik denk een paar kilometer. Het kanon was vrij groot en had zeer slechte gundepression.Fordox schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:17:
Die arty is ook gebalanced, hij schiet 7x per minuut
Maar toch is 1500 damage per schot te weinig dammit.
Oh en nee, Ed_L mag ik nog wel. Please don't ban me.
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-04-2014 11:20 ]
Verwijderd
Tot dat ie tegen over je staat,DanielWW2 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:19:
[...]
Ik denk een paar kilometer. Het kanon was vrij groot en had zeer slechte gundepression.![]()
Maar toch is 1500 damage per schot te weinig dammit.
dan is 1500 weer te veel
Hoeveel shells zouden er in zitten?
Amorack
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 11:22 ]
He ik rij voornamelijk Duitse tanks en ik kan er toch redelijk goed mee omgaan. Ik zie het als wraak voor iedereen de gold spamt op mijn E-75 zijn lower plate.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:20:
[...]
Tot dat ie tegen over je staat,
dan is 1500 weer te veel
en om de 9 seconde schiet 
dat is een mous weg in 18 seconde
, en ook alles dat er omheen staat met splash damage
dat is een mous weg in 18 seconde
Ik denk dat alles binnen een straal van z'n 100 meter weg is. Yay I want.Fordox schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:21:
en om de 9 seconde schiet
dat is een mous weg in 18 seconde, en ook alles dat er omheen staat met splash damage
Verwijderd
Doe mij maar de chinese replicaDanielWW2 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:22:
[...]
Ik denk dat alles binnen een straal van z'n 100 meter weg is. Yay I want.
15 type 59's en uiteindelijk zijn t er 30
Ik dood je nieuwe Type 59 sneller dan dat jij weg kan rijden.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:40:
[...]
Doe mij maar de chinese replica
15 type 59's en uiteindelijk zijn t er 30
De Karl is awesome
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
I see your failteam, and raise you:Fordox schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:05:
[afbeelding]
1 van de ergste teams in ene lange tijd
de match duurde 3 minuten.

Dat is vrij erg ja.
Ik baal nog steeds dat ik bijna een jaar geleden toen ik net begon nog geen replays opnam. Toen had ik een match waar tien van mijn teamgenoten geen damage deden. Ik zat op iets van 300 games en was met afstand de beste van mijn team omdat ik na drie minuten als enige nog leefde.
Ik baal nog steeds dat ik bijna een jaar geleden toen ik net begon nog geen replays opnam. Toen had ik een match waar tien van mijn teamgenoten geen damage deden. Ik zat op iets van 300 games en was met afstand de beste van mijn team omdat ik na drie minuten als enige nog leefde.

Verwijderd
De matches waren vandaag allemaal een 1 april grap. 3 matches gedaan voor ik moest werken en alle 3 gewonnen
1 met de obj 704 hele mooie match 1st class mastery
1 met de st-1 mooit overwinning van de hele groep.
1 met de karl leuke arty ^_^
1 met de obj 704 hele mooie match 1st class mastery
1 met de st-1 mooit overwinning van de hele groep.
1 met de karl leuke arty ^_^
Ik moet me inhouden voor een kutgrapDanielWW2 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:08:
Ik zat op iets van 300 games en was met afstand de beste van mijn team omdat ik na drie minuten als enige nog leefde.
ik vind dat toch echt niet normaal.
Moet je nou ook al alle damage van je teammaten jatten en voor jezelf houden?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Absoluut!Bean77 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:35:
[...]
ik vind dat toch echt niet normaal.
Moet je nou ook al alle damage van je teammaten jatten en voor jezelf houden?
Dat is toch ook het doel van een stadpadder?
Om User nou een statpadder te noemen.. gaat wat ver he..
User schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:08:
[...]
I see your failteam, and raise you:
[afbeelding]

Owja, hij werd betaald door WGBTU_Natas schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:21:
Om User nou een statpadder te noemen.. gaat wat ver he..
Welke sound mods van gnomfather werken in 8.11.1?
De laatsteSurfBoy schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:54:
Welke sound mods van gnomfather werken in 8.11.1?
I am the great Cornholio!
Ik heb me voorgenomen om, nu ik een fatsoenlijke tank heb (Russische T-34 tier 5 medium), te focussen op beter worden. Voor dat doel heb ik dus een zooi replays gedownload. Hoewel die gasten ongetwijfeld het spel beter door hebben dan ik, zie ik toch erg vaak situaties in die replays waarbij ik denk; als ik zo speel, was ik al lang dood geweest. 
Ik noem een T-34 tanker die 'm zonder dekking aan de noordkant van de zuidelijke heuvel op Murovanka parkeert in het begin van de match en vervolgens het vuur opent. Mijn geluk kennende zou de hele noordelijke heuvel dan vol staan met heavies en td's die wachten op de eerste tank die oplicht, maar goed.
Voor mij ook een reden om die replays te bekijken is om te zien wáár je heen moet bij het begin van een match. Hoe is dat gevoel bij jullie gekomen? Proberen, en als een locatie niet lukt, de volgende keer een andere locatie proberen? Of juist een beetje achter de heavies hangen voor support uit de tweede lijn en zodra er ergens een opening is er doorheen scheuren? Ik vind het lastig uitdagend om het goed te doen.
Ik noem een T-34 tanker die 'm zonder dekking aan de noordkant van de zuidelijke heuvel op Murovanka parkeert in het begin van de match en vervolgens het vuur opent. Mijn geluk kennende zou de hele noordelijke heuvel dan vol staan met heavies en td's die wachten op de eerste tank die oplicht, maar goed.
Voor mij ook een reden om die replays te bekijken is om te zien wáár je heen moet bij het begin van een match. Hoe is dat gevoel bij jullie gekomen? Proberen, en als een locatie niet lukt, de volgende keer een andere locatie proberen? Of juist een beetje achter de heavies hangen voor support uit de tweede lijn en zodra er ergens een opening is er doorheen scheuren? Ik vind het lastig uitdagend om het goed te doen.
Replays die je download zijn vaak iemands beste potten. Hier zit altijd een stuk geluk bij, maar juist een goede speler weet die moeilijke posities vaak beter te benutten. Een gedeelte hiervan is situational awareness (weten waar iedereen staat waardoor die locatie in precies die situatie wel kan), maar ook micro-positionering. Net daar kan wel, maar een meter naar links of rechts kan niet.
Verder is het veel ervaring en goed in kunnen schatten wat specifieke tanks/spelers gaan doen op een map en daar op in spelen.
Verder is het veel ervaring en goed in kunnen schatten wat specifieke tanks/spelers gaan doen op een map en daar op in spelen.
Dat gevoel is er bij mij altijd al geweest om eerlijk te zijn. Dat tactisch inzicht heb ik in vrijwel alle online compititieve games terug zien komen. Echter heb ik dat natuurlijk niet in één opslag onder de knie, analyseer hoe de map eruit ziet waar veel tanks naar toe gaan en waar de tegenstanders gespot worden. Op die manier weet je na 1 tot X games wel waar (mogelijke) chokepoints zitten en wat dus (veelal) belangrijke posities zijn op de map om in te nemen.Gaius schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:26:
In globale lijnen is dat voor elk type tank wel toe te passen maar het maakt natuurlijk wel uit of je bijv. een Light of een Heavy speelt.
Ik kijk ook altijd replays, ik zie dan ook situatie`s waarin ik al 10x dood was geweest.
Sowieso wil t me de laatste paar dagen niet echt meer lukken. Dat ligt denk ik aan 2 dingen, 1: ik speel te gehaast/ongeconcentreerd 2: Ik ben met de britse light/medium lijn bezig die je toch wel op een aparte manier moet spelen. Die hebben pantser van papier en bagger guns
Sowieso wil t me de laatste paar dagen niet echt meer lukken. Dat ligt denk ik aan 2 dingen, 1: ik speel te gehaast/ongeconcentreerd 2: Ik ben met de britse light/medium lijn bezig die je toch wel op een aparte manier moet spelen. Die hebben pantser van papier en bagger guns
I am the great Cornholio!
Karl is best tank ever.
Ik blijf hangen bij het loading screen...
Het zien van de chokepoints is het probleem niet. Die zie je wel in een replay, youtube-filmpjes, of door de map een paar keer te spelen. Het onthouden van de chokepoints lukt wel. Het gaat mis bij het uitzoeken van een positie om die chokepoints onder vuur te nemen zonder zelf een makkelijk doelwit te zijn.psychoclown schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:35:
[...]
Dat gevoel is er bij mij altijd al geweest om eerlijk te zijn. Dat tactisch inzicht heb ik in vrijwel alle online compititieve games terug zien komen. Echter heb ik dat natuurlijk niet in één opslag onder de knie, analyseer hoe de map eruit ziet waar veel tanks naar toe gaan en waar de tegenstanders gespot worden. Op die manier weet je na 1 tot X games wel waar (mogelijke) chokepoints zitten en wat dus (veelal) belangrijke posities zijn op de map om in te nemen.
In globale lijnen is dat voor elk type tank wel toe te passen maar het maakt natuurlijk wel uit of je bijv. een Light of een Heavy speelt.
Verder zat ik me te bedenken, als ik die achterlijke potjes waarin ik zonder iets te doen wordt afgeschoten er nu tussenuit kan filteren, zou het al behoorlijk schelen voor m'n stats. Een goeie pot met WN8-rating van een kleine 2k wordt te makkelijk afgewisseld met een potje waarin ik geen damage doe.
Dus... Eerste potje van vandaag in de Cruiser III op Ensk, ik kom een Panzer Ic tegen. Papieren armor vs machine gun. Dat was een kort potje.
Verder een paar leuke potjes gespeeld. T-34 met 1.98s reload is fun. Toch moet dat met vents en BIA nog verder omlaag kunnen, de gun rammer zit er al in. Who needs an autoloader.
wsLy schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:59:
Was dit al geplaatst geworden? xD
http://worldoftanksxbox36...nts/announcing-wartrains/

Hoe ze het kunnen verzinnen.....
Dat heeft met veel meer andere factoren te maken zoals waar je teamgenoten bevinden en waar de tegenstander is, kortom situational awareness zoals perpixel al aangaf.Gaius schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:51:
[...]
Het zien van de chokepoints is het probleem niet. Die zie je wel in een replay, youtube-filmpjes, of door de map een paar keer te spelen. Het onthouden van de chokepoints lukt wel. Het gaat mis bij het uitzoeken van een positie om die chokepoints onder vuur te nemen zonder zelf een makkelijk doelwit te zijn.
Het is echt weer zover. Het is weer een WoT haat mij dag. Eerst speel je twee potjes in je E-75 waar je beiden keren behoorlijk wat bounced namelijk 5.5k en 6.1K. Niet eens een steel wal omdat beide keren een enemy net meer nam. Dan deel je ook nog eens 3k aan damage uit met je 10.5cm en je verliest omdat je team te achterlijk is om af en toe op de linkermuisknop te drukken. Dan win je de derde game met een enorme crapgame. Doei 2x xp. Moet nog 20k voor de 12.8cm en ik ben er onderhand klaar mee dat ik steeds gold moet spammen omdat ik anders niet door een T10 heen kom...

^^ dit en precies ook de reden waarom ik graag naar streams kijk: je ziet dan ook de slechte potten.perpixel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:32:
Replays die je download zijn vaak iemands beste potten. Hier zit altijd een stuk geluk bij, maar juist een goede speler weet die moeilijke posities vaak beter te benutten. Een gedeelte hiervan is situational awareness (weten waar iedereen staat waardoor die locatie in precies die situatie wel kan), maar ook micro-positionering. Net daar kan wel, maar een meter naar links of rechts kan niet.
De mapkennis en hoe ze spelen zie je wel in replays maar voor een blauwe tomaat als ik is het veel interessanter om te zien hoe echte goede spelers constant presteren. Speelstijl en denkproces komen veel beter naar voren als je ook de moeilijke / slechtere potten ziet en die staan zelden op replaysites.
Gisteren enkel een handvol Team Battles gedaan met grotendeels randoms. Niet zo goed als afgelopen weekend maar goed je kan niet altijd 90+% winnen met een random team
Mapkennis is voor mij voorlopig hét belangrijkste om onder de knie te kijken. Tijdens het laadscherm heb ik al een voorgevoel hoe het voor mij gaat eindigen. Karelia, Komarin, Mountain Pass, Severogorsk, etc zijn voorlopig nog niet mijn type maps.djengizz schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:28:
[...]
^^ dit en precies ook de reden waarom ik graag naar streams kijk: je ziet dan ook de slechte potten.
De mapkennis en hoe ze spelen zie je wel in replays maar voor een blauwe tomaat als ik is het veel interessanter om te zien hoe echte goede spelers constant presteren. Speelstijl en denkproces komen veel beter naar voren als je ook de moeilijke / slechtere potten ziet en die staan zelden op replaysites.
De volgende keer mag je mij wel invitenpsychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:30:
Gisteren enkel een handvol Team Battles gedaan met grotendeels randoms. Niet zo goed als afgelopen weekend maar goed je kan niet altijd 90+% winnen met een random team
Ik heb een 50 100, 110 en een 13 90 die altijd wel klaar staan, met enig wat ervaring in team battles.
Prima, ik had wel veel lui ook nog geinvite en wel grappig was dat een GoTter erin kwam (op tijd ook nog) en vervolgens meteen leaved.. Ik zei al in het GoT channel dat anderen er een moord voor zouden doenFordox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:24:
[...]
De volgende keer mag je mij wel inviten
Ik heb een 50 100, 110 en een 13 90 die altijd wel klaar staan, met enig wat ervaring in team battles.
http://www.vbaddict.net/heatmaps/
Kijk in welk type tank je zit en wat je rol in die tank is, dan kun je zien op de heatmpas waar over het algemeen je wordt geacht je te positioneren.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Voor mijn gevoel ging het gisteren erg beroerd op de laptop met wifi en ruige framerate, volgens de stats van feldzug viel de WR dan wel weer mee met 59% in 13 potjes. Meevaller.
De laatste maanden hangt de WR wel tegen de 53%, plafond bereikt.
Wel treurige als je als KV-4 de enige bent die naar de stad gaat op Lakeville om vervolgens door 2 Tiger II een VK4501 en een Tiger I omsingeld wordt. "It wasn't pretty". Alle heavies waren de vallei in gereden en werden daar succesvol afgeschoten, die waren zelfs nog eerder terug naar de garage. Knap.
De laatste maanden hangt de WR wel tegen de 53%, plafond bereikt.
Wel treurige als je als KV-4 de enige bent die naar de stad gaat op Lakeville om vervolgens door 2 Tiger II een VK4501 en een Tiger I omsingeld wordt. "It wasn't pretty". Alle heavies waren de vallei in gereden en werden daar succesvol afgeschoten, die waren zelfs nog eerder terug naar de garage. Knap.
Hoe invite je die lui dan? je zit niet in GOT en kan dus geen spam vite doen.psychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:30:
[...]
Prima, ik had wel veel lui ook nog geinvite en wel grappig was dat een GoTter erin kwam (op tijd ook nog) en vervolgens meteen leaved.. Ik zei al in het GoT channel dat anderen er een moord voor zouden doen
owja, ik heb ook nog een FCM
Als je dan toch bezig bent met invitenFordox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:24:
[...]
De volgende keer mag je mij wel inviten
Handig, ga ik ook gebruikenRoeligan schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:31:
[...]
http://www.vbaddict.net/heatmaps/
Kijk in welk type tank je zit en wat je rol in die tank is, dan kun je zien op de heatmpas waar over het algemeen je wordt geacht je te positioneren.
Weet iemand trouwens wat er met Sacred Valley is gebeurd? Misschien is het allang gesproken, maar ik heb een tijdje geleden niet gespeeld en sindsdien zie ik die map nooit meer voorbij komen.
Weet je niet eens wie één van de drie oprichters van de GoT clan is?Fordox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:46:
[...]
Hoe invite je die lui dan? je zit niet in GOT en kan dus geen spam vite doen.
owja, ik heb ook nog een FCM

Sure, zal de volgende keer een kyozu + GoT team battle team opzetten
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 02-04-2014 10:07 ]
Die is er toch de laatste patch weer uit gesloopt? Of alleen lowtier geworden?
Ben begonnen met de VK4501A, m'n tweede tier 8 tank
Waar met de Ferdinand de speelstijl wel duidelijk was, is het met m'n VK nog flink stoeien. Sowieso pas net de tweede gun erop kunnen zetten. Met de eerste gun bounce je op tier 7 al veel, maar de tweede gun is niet veel beter. Laatst een AT8 op paar honderd meter amper kunnen pennen... Hopen dat de laatste gun dit euvel op kan lossen. Tank is in ieder geval lekker snel, en bounced redelijk tegen gelijke of lagere tiers.
Ben begonnen met de VK4501A, m'n tweede tier 8 tank
Surfin' paradise!
Dat kan kloppen, sinds 8.11 is die map uit de rotatie gehaald. Officiële reden weet ik niet, maar voor m'n gevoel zat er teveel onbalans in die map.Fid3lity schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:01:
[...]
Handig, ga ik ook gebruiken
Weet iemand trouwens wat er met Sacred Valley is gebeurd? Misschien is het allang gesproken, maar ik heb een tijdje geleden niet gespeeld en sindsdien zie ik die map nooit meer voorbij komen.
Over slechte potjes gesproken, gisteren 9k damage en Top Gun in de Jagdpanzer E100, nog steeds een loss omdat er aan het einde nog 7 tegenstanders over waren

[ Voor 3% gewijzigd door Riegah op 02-04-2014 10:26 ]
De kennis is voor velen vergane glorie. Jammer maar helaas. Misschien wel een leuk idee om in de krochten van het forum een 'goede oude tijden' sectie te maken met een stukje over het ontstaan van GoTpsychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:07:
Weet je niet eens wie één van de drie oprichters van de GoT clan is?
Jammer, ik vond het in ieder geval wel een mooie map. Onbalans kan ik me echter wel wat bij voorstellen.Riegah schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:08:
[...]
Dat kan kloppen, sinds 8.11 is die map uit de rotatie gehaald. Officiële reden weet ik niet, maar voor m'n gevoel zat er teveel onbalans in die map.
Overigens ga ik de Tiger I's top gun denk ik maar free XP'en, wat is dat ding kut met 132mm pen

Sorry, ik ben relatief nieuw. En dannog, heb/had je heel GOT in je friendslist zitten?psychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:07:
[...]
Weet je niet eens wie één van de drie oprichters van de GoT clan is?![]()
[...]
Sure, zal de volgende keer een kyozu + GoT team battle team opzettenEn voor degenen die er dan niet in zitten kunnen intunen op mijn livestream
Was ook sarcastisch bedoeld 
Nee niet heel GoT maar destijds wel natuurlijk een groot aantal en er zijn genoeg die op dit moment nog/weer in GoT zitten.
Nee niet heel GoT maar destijds wel natuurlijk een groot aantal en er zijn genoeg die op dit moment nog/weer in GoT zitten.
Ik vond dat een leuke grind en dat was zeker ook te danken aan de 4502A. Hij heeft alleen, ook op z'n beste kanon niet heel veel penetratie, dus vol van voor kom je er bij veel tanks (gelijke tier of hoger) niet doorheen. Ik had helemaal een bloedhekel aan de IS3, waar je alles op bounced ongeveerSnappie88 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:07:
Die is er toch de laatste patch weer uit gesloopt? Of alleen lowtier geworden?
Ben begonnen met de VK4501A, m'n tweede tier 8 tankWaar met de Ferdinand de speelstijl wel duidelijk was, is het met m'n VK nog flink stoeien. Sowieso pas net de tweede gun erop kunnen zetten. Met de eerste gun bounce je op tier 7 al veel, maar de tweede gun is niet veel beter. Laatst een AT8 op paar honderd meter amper kunnen pennen... Hopen dat de laatste gun dit euvel op kan lossen. Tank is in ieder geval lekker snel, en bounced redelijk tegen gelijke of lagere tiers.
Maar hij is snel en wendbaar genoeg om als een 'veredelde' medium te besturen. Ook heeft hij opzich een goede DPM, dus je moet niet in je eentje het gevecht dragen, maar ondersteunend is het zeker een leuke tank!
De 4502B (tier 9) is hiermee vergeleken weer heel log, maar is een goede training voor de MAUS. Je kan er ideaal mee sidescrapen in stedelijke gebieden en achter stenen/lijken in het open veld.
dramborleg schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:11:
De kennis is voor velen vergane glorie. Jammer maar helaas. Misschien wel een leuk idee om in de krochten van het forum een 'goede oude tijden' sectie te maken met een stukje over het ontstaan van GoT
Volgens mij wordt het tijd voor een stoomcursus + bijbehorend examen voor GoT leden, niet gehaald is kickFordox schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:19:
Sorry, ik ben relatief nieuw. En dannog, heb/had je heel GOT in je friendslist zitten?
Beetje als een inburgeringscursus? mag je dan ook blijven als je gewoon trouwt met 1 van de leden?
is er iets dat je ons nog moet vertellen perpixel?perpixel schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:47:
Beetje als een inburgeringscursus? mag je dan ook blijven als je gewoon trouwt met 1 van de leden?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heb je Dee een aanzoek gedaan?perpixel schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:47:
of jou?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)