[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:21
MetaFrame schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:06:
[...]

Zucht... Lekkere manier van discusieren heb jij zeg :/
Anyheu, laat ze duidelijk zijn dan, maar dan ook server/client side controle.
Sarcasme tegenwoordig ook al verboden?

Nooit geweten dat sarcasme een mod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 18:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Joindry schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:07:
[...]

True en true, meeste mods geven inderdaad een voordeel. De grootte ervan valt wat te betwisten en begin ik niet aan. Ik weet wel één ding, als jimbo's niet meer zou mogen of andere croshairmods, dan stop ik ermee. Ik vind die standaardcrosshair onwerkbaar. Is al iets beter door de reloadtimer erbij. Maar dat ding werkt gewoon niet vloeiend bij mij.

Beetje consistentie naar bannen van mensen zou anders ook wel welkom zijn van WG. Nu werken ze gewoon irritatie op door hun lottotrekkingstijl.
Je hebt gelijk, al vind ik wel dat er verschil zit in een soundpack en crosshair of een mod die zichtbaar maakt waar de vijanden zich het laatst bevonden. Of een mod waarmee je veel verder in en uit kunt zoomen, daar haal je veel meer voordeel uit.
djengizz schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:09:
[...]

Ik speel ook zonder mods maar kan me heel goed voorstellen dat je bepaalde mods wilt gebruiken. Bijkomend voordeel is dat een spelontwikkelaar de beste mods kan overnemen in de officiële client en vaak genoeg is gebleken dat een modding community met betere alternatieven komt dan de maker zelf.

Punt is dat als je modding toestaat dan moet je er een duidelijk beleid over hebben wat op alle servers hetzelfde is. Zeker als je ook maar een greintje E-Sport ambitie hebt als game dan is dit een voorwaarde. Alternatief is de boel proberen dicht te spijkeren maar dan ga je ook de mooie zaken missen (zoals de historical battle modders of de gunsounds).
Als WG mods had willen overnemen dan hadden ze bijv. de Jimbo`s mod al lang kunnen inplementeren. Iets wat ze niet doen, ondanks dat dat 1 van de meest gebruikte is. WG doet daar naar mijn idee te weinig mee.

Wat betreft het beleid heb je gelijk, maak duidelijk beleid en voer dat ook uit. Het liefst in de server/client zelf. Maar ook daar wil WG blijkbaar niet aan, de bots hadden ze op die manier ook heel makkelijk aan kunnen pakken.
User schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:38:
[...]
* HaterFrame zet sarcaseme mod uit :+
Nee zonder gekheid, had vanmorgen niet zo`n best humeur. Kusje op?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MetaFrame schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:35:
Als WG mods had willen overnemen dan hadden ze bijv. de Jimbo`s mod al lang kunnen inplementeren. Iets wat ze niet doen, ondanks dat dat 1 van de meest gebruikte is. WG doet daar naar mijn idee te weinig mee.
Reload timer en aim dot zijn de laatste patches toegevoegd, geen enkele twijfel dat J1mb0 hier een aandeel in heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 23:24:
[...]

Pff, eergisteren een WR van 32%, gisteren WN8 van 277 maar wel goede WR, en vandaag 34% met 1500 WN8... Maar eens kijken hoe jij het er vanaf brengt dan ;)

Zie ik ook eens hoe Team Battles werken. Die tactieken lijken me wel interessant :)
Nog wat van opgepikt? Leg soms wel even uit, vooral omdat ik met een voor mij bijna geheel random team speelde, waarom ik sommige moves wil.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
probleem met wg is dat ze niks doen aan de bots in dit spel.

report je een e-100 wie duidelijk een bot is met een replay krijg je antwoord terug dat je ingame report functie moet gebruiken. Y right met 5 per dag ben je dar ook zo door in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat dat betreft zijn wn7 ratings een redelijke aanwijzing voor botgebruik. Een tierX met 100 wn7 zou eigenlijk scherp gemonitord moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:45:
[...]

Nog wat van opgepikt? Leg soms wel even uit, vooral omdat ik met een voor mij bijna geheel random team speelde, waarom ik sommige moves wil.
Ja, erg leuke sessie! Je legde idd altijd uit waarom/wanneer je de enemy ging pushen, en ik zou er bijv. zelf nooit aan hebben gedacht dat pushen in het laagste gedeelte op Steppes (dat was een team met alleen IS-3s als T8s) niet goed zou werken, omdat je dan elke keer als je damage wilt doen over de ridge moet komen, en dus damage neemt.

Ook is deze Team Battles mode echt action-packed, tenminste hoe jij het leidde (bij enkele ESL matches die ik heb gezien was dat minder). Zo gauw er 2 à 3 tanks gespot werden begon je direct met een push, en dat was wel zo vermakelijk en blijkbaar ook effectief. Het lijkt dan ook totaal niet op CW battles, wat ik op voorhand dacht. De CW battles die ik gezien heb waren voorzichtigheid troef: veel afwachten en hopen op een foutje van de tegenstander, waardoor het 10 min. kan duren voordat er 3 tanks afgeschoten zijn.

Trouwens, had je voor Team Battles niet skill-based MM? De matchen die het spannendste waren hadden redelijk tegenstanders, maar af en toe was de tegenstand om te huilen, met als dieptepunt die match op Steppes waar het hele enemy team in A1 stond te campen en hun T71 vrolijk meedeed :P

EDIT: dit is trouwens wel leuk. Allereerste game in AMX 12t, direct Ace Tanker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
User schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Zelf heb ik de soundmod niet meer, maar toen ik deze nog wel had vond ik wel dat dit een groot voordeel geeft. Je hoort namelijk of arty op je aan het schieten is of niet. Een cruciaal gegeven wat mij betreft. Zelf speel ik ook niet meer met mods. Is veel rustiger en ik merk dat het mijn spel verbeterd.
De enige keren dat ik xvm gebruik (voor de minimap) is in ESL. Voor de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
pkregting schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:43:
[...]

Zelf heb ik de soundmod niet meer, maar toen ik deze nog wel had vond ik wel dat dit een groot voordeel geeft. Je hoort namelijk of arty op je aan het schieten is of niet. Een cruciaal gegeven wat mij betreft. Zelf speel ik ook niet meer met mods. Is veel rustiger en ik merk dat het mijn spel verbeterd.
De enige keren dat ik xvm gebruik (voor de minimap) is in ESL. Voor de rest niet.
Je kan ook aan het type inslag zien wat er op je aan het schieten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:56

thijsco19

KTM 990 SMT

pkregting schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:43:
[...]

Nooit gemerkt dat je zoveel informatie uit een sound mod kan halen. Ik heb die soundmod puur alleen voor het betere geluid.
Ik probeer wel steeds zo min mogelijk mods te gebruiken. Hoewel sommige er toch wel altijd blijven, bijv. XVM base capture bar, j1mbo's crosshair en soundmods. Die standaard geluiden zijn echt bagger.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat van die Arty was mij ook nog niet opgevallen, wel dat de sfeer van de game een stuk intenser word met die soundmod... Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik hem nog maar net gebruik (historical sound mod). De geluiden van de E25 zijn dan echt brilliant. Het enige wat me blijft iriteren en waar ik me nog niet in verdiept heb zijn de motor geluiden, zijn daar ook mods voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:30:
[...]

Ja, erg leuke sessie! Je legde idd altijd uit waarom/wanneer je de enemy ging pushen, en ik zou er bijv. zelf nooit aan hebben gedacht dat pushen in het laagste gedeelte op Steppes (dat was een team met alleen IS-3s als T8s) niet goed zou werken, omdat je dan elke keer als je damage wilt doen over de ridge moet komen, en dus damage neemt.

Ook is deze Team Battles mode echt action-packed, tenminste hoe jij het leidde (bij enkele ESL matches die ik heb gezien was dat minder). Zo gauw er 2 à 3 tanks gespot werden begon je direct met een push, en dat was wel zo vermakelijk en blijkbaar ook effectief. Het lijkt dan ook totaal niet op CW battles, wat ik op voorhand dacht. De CW battles die ik gezien heb waren voorzichtigheid troef: veel afwachten en hopen op een foutje van de tegenstander, waardoor het 10 min. kan duren voordat er 3 tanks afgeschoten zijn.

Trouwens, had je voor Team Battles niet skill-based MM? De matchen die het spannendste waren hadden redelijk tegenstanders, maar af en toe was de tegenstand om te huilen, met als dieptepunt die match op Steppes waar het hele enemy team in A1 stond te campen en hun T71 vrolijk meedeed :P
Ja klopt maar misschien kwam dat doordat ik op EU2 speelde (ook op EU1 krijg je genoeg random teams) omdat ik daar, in tegenstelling tot EU1, nooit lag heb.

Ik had team battles sowieso nog niet zoveel gespeeld en veelal met een random team voor wat uitdaging en om wat mensen wat meer te leren. Stiekem vind ik het leiden van battles nog steeds erg leuk maar TC heb ik al (te)veel gedaan en CW's heb ik niet zo heel veel tijd meer voor. Dat is juist ook het mooie aan de random battles dat er vaak genoeg te doen is voor een goede speler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Net m'n eerste Tier 5 gekocht. De Russische T-34. Volledig stock nu nog. Wel met 100% crew, hoera voor discount. :)

Wat een verschil met de T-50 zeg. Zowaar 2 shots gebounced. Ik bounce nooit wat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
De T-34 is dan ook een echte medium, terwijl de T-50 een scout is. Die moet het van zn snelheid hebben.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MSalters schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:00:
De T-34 is dan ook een echte medium, terwijl de T-50 een scout is. Die moet het van zn snelheid hebben.
I know. Jammer dat ie niet echt snelheid heeft. :P

Maar goed, je moet er even doorheen. Ach, wel de crew tot 50% van z'n eerste skill kunnen trainen. Nou ja, behalve een radio-operator, want die zit niet in een T-50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanavond geen Team Battles maar tier 9 grinden, livestreamende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

spoiler: code
NTRDC-N3KAF-ET29D-7GUSC

INVITE CODE FOR NEW PLAYERS ONLY – SHARE WITH YOUR FRIEND!
• 7 days of Premium Account
• 1000 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
MetaFrame schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 20:11:
Dat van die Arty was mij ook nog niet opgevallen, wel dat de sfeer van de game een stuk intenser word met die soundmod... Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik hem nog maar net gebruik (historical sound mod). De geluiden van de E25 zijn dan echt brilliant. Het enige wat me blijft iriteren en waar ik me nog niet in verdiept heb zijn de motor geluiden, zijn daar ook mods voor?
Yup ook van Gnomefather

https://www.facebook.com/...hers-mods/335468446575829

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:15
B-BRAIN schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:48:
probleem met wg is dat ze niks doen aan de bots in dit spel.

report je een e-100 wie duidelijk een bot is met een replay krijg je antwoord terug dat je ingame report functie moet gebruiken. Y right met 5 per dag ben je dar ook zo door in het weekend.
5 per dag is voor mij nooit voldoende. Zal daarbij wel zeggen dat ik bizar slechte spelers ook report. Vandaag kwam ik een speler tegen met 9k battles en 55 wn8. Zou je denken: heel veel slechter kan het niet.. toch? 20k battles en wn8 van 228. Die gast reed zelfs in een AT-8 en wist het te presteren om in 2 minuten dood te gaan terwijl hij toptier was. Serious, hoe de f... doe je dat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Draw!
Malinovka 29-3-2014 21:55:25
Bat.-Châtillon 155 58
1.631 86.580
High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

oosterhofjf schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:26:
[...]

5 per dag is voor mij nooit voldoende. Zal daarbij wel zeggen dat ik bizar slechte spelers ook report. Vandaag kwam ik een speler tegen met 9k battles en 55 wn8. Zou je denken: heel veel slechter kan het niet.. toch? 20k battles en wn8 van 228. Die gast reed zelfs in een AT-8 en wist het te presteren om in 2 minuten dood te gaan terwijl hij toptier was. Serious, hoe de f... doe je dat? 8)7
Waarom report je die? Reports zijn voor cheaters en trolls. Ze gebruiken voor Noobs zorgt alleen maar voor false positives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:15
Edmin schreef op zondag 30 maart 2014 @ 00:03:
[...]

Waarom report je die? Reports zijn voor cheaters en trolls. Ze gebruiken voor Noobs zorgt alleen maar voor false positives
Met die clowns wil ik niet spelen. Er valt geen eer te halen om van ze te winnen en als ze in jouw team zitten, doen ze absoluut niks. Als ze 5K + games hebben en op tier X een gemiddelde damage hebben van 100-200 dan kunnen ze beter hello kitty on adventure spelen. Zulke mensen verzieken het spel als je het mij vraagt.

Het is ook niet dat ik elke noob een report aan zijn broek lap. Het gaat mij vooral om de spelers die zo slecht spelen dat ik betere resultaten neerzet als ik mijn muis bestuur met mijn tong, terwijl ik een handstand maak en een vissenkom balanceer op mijn kleine teen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zo.. op een aantal potjes na een erg leuke en lekkere avond in platoons! Daarnaast lekker gestreamed met best wat viewers voor een Zaterdagavond, flinke boost voor mijn subcribers/followers aantallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:56

thijsco19

KTM 990 SMT

Was effe leuk om je te zien streamen! Volgende keer misschien platoontje doen? :P

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
oosterhofjf schreef op zondag 30 maart 2014 @ 00:22:
[...]
... dat ik betere resultaten neerzet als ik mijn muis bestuur met mijn tong, terwijl ik een handstand maak en een vissenkom balanceer op mijn kleine teen.
Pics or it didn't happen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Met die clowns wil ik niet spelen. Er valt geen eer te halen om van ze te winnen en als ze in jouw team zitten, doen ze absoluut niks. Als ze 5K + games hebben en op tier X een gemiddelde damage hebben van 100-200 dan kunnen ze beter hello kitty on adventure spelen. Zulke mensen verzieken het spel als je het mij vraagt.

Het is ook niet dat ik elke noob een report aan zijn broek lap. Het gaat mij vooral om de spelers die zo slecht spelen dat ik betere resultaten neerzet als ik mijn muis bestuur met mijn tong, terwijl ik een handstand maak en een vissenkom balanceer op mijn kleine teen.
Rapporten is alleen niet het antwoord. Je moet ze gebruiken als je persoonlijke HP spons/dekking. Dan zijn ze nog nuttig. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:03
[...]
Je weet dat je reports dan na een tijdje geen nut meer hebben ? Ze gebruiken een systeem waarbij mensen die valse reports geven minder zwaar meetellen. Aangezien ze niets tegen slechte spelers doen worden die reports van jou als vals gezien waardoor ook de rest van je reports weinig nut hebben.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
spoiler: code
NTRD6-8AHSD-RCBD6-H3PV6

INVITE CODE FOR NEW PLAYERS ONLY – SHARE WITH YOUR FRIEND!
• 7 days of Premium Account
• 1000 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
thijsco19 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 00:47:
Was effe leuk om je te zien streamen! Volgende keer misschien platoontje doen? :P
Prima, als ik nog niet vol zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet het ultieme RNG-heeft-u-gefucked spel gehad in de Sturer Emil. Zijkant turret van Tiger P? Bounce. Zijkant IS-2? Bounce. Probeer je een IS-3 te raken met je 'uitstekende' Duitste accuratie? Mis, mis, bounce, mis, hit en beschadig him (OMFG I DID SOME DAMAGE), mis, bounce.

En toen bleef ik als laatste nog over, zonder ammo. FUCKING RNG :( :(

Edit: het is gewoonweg mijn balancing day. ISU-152 had 5(!!!!) schoten nodig om een WZ 111 1-4 te beschadigen. Communist armour is impenetrable!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral dat missen herken ik van mijn Sturer Emil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10 17:13
Ik dacht, ik ga vandaag maar weer WoT spelen, maar nee. Door de micro-patch lukt het niet. Heb al me oude audio-file erin gezet, werkt niet. Blijft hij nog steeds uitvallen nadat het intro filmpje is geweest. Ik gebruik trouwens de modpack van p0st. Heb dus altijd de engine en gun sounds van Gnomefather gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door SurfBoy op 30-03-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Probeer anders eens de laatste van gnome te installeren. Daar zit een fix in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
MetaFrame schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:34:
Probeer anders eens de laatste van gnome te installeren. Daar zit een fix in.
Heb ik ook al gedaan, lukt ook niet, blijft ie het nog doen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
't is vandaag weer raak hoor, alle kleuters zijn online :')

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8vzX54yHKd3qwUamVzmdUppP/thumb.jpg

Dit potje 2x zoveel dmg gedaan als de nr1 van het enemy team, wel 15-4 verloren ofc..

Qua WN8 klaag ik echter niet, zit rond de 3500. WR daarentegen.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 16:48

BTU_Natas

Superior dutchie

75% tot nu toe, solopubbing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Dan maar even op de test server spelen, hopelijk wordt ik niet net zoals op de eerste dag 10 keer geteamkilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet het toppunt van dit weekend meegemaakt.

Ruinberg on fire, T10 battle (ik zat in de T34).
2 vd 3 goede (1400+ eff) T10 spelers hadden 0 damage dealt.
We hebben 1 T10 en 1 T8 afk/bot die voor het einde gequit waren (en dus explodeerden toen we het spel verloren)
En 1 T8 bot die vernietigd werd in het spel.
Uiteindelijk hebben we verloren doordat een vijandelijke Tiger P (dusja, een lid van een failplatoon) onze 'pro' E100 kon vermoorden, en uiteindelijk gecapt heeft.

Just mindblowing.

Edit: Ik ga stoppen, helemaal tilt geslaan. FUCKING FREAKIGN FSQHSFQIUJHGFQIUJHGFIUHGQIUGFIUQIUHTGFQTF RNG vandaag :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:10
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:50:
FSQHSFQIUJHGFQIUJHGFIUHGQIUGFIUQIUHTGFQTF
nieuwe bonuscode? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 19:04
ja voor 0 goud :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, glijmiddel voor de volgende keer dat RNG mij besluit te f***** :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik ben uit frustratie maar begonnen aan de medium Britse tanklijn. Pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MetaFrame schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:13:
Uit frustratie nog wel. Jemig wat moet jij dat verschrikkelijk potjes hebben gehad als je die lijn uit frustratie doet. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:51

wontcachme

You catch me? No you wont

De lijn (tier 6/7/8/9) vond ik juist erg leuk. Heb alleen een haat/liefde verhouding met de fv4202. Ik doe goede dmg en kills ermee, maar winnen lukt niet :P. Staat nu stof te happen tot een tank switch

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dacht ik nou, ook wilde gelijk copy/pasten om hem deze keer niet mis te lopen.... :+
MetaFrame schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:13:
Die zijn zo lekker vooral de Cromwel en de Comet..piefpafpoef...wat je richt op mij??? ik ben weg en ga je zo in je andere flank piefpafpoeffen als je mij weer vergeten bent.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:11:
Vooral dat missen herken ik van mijn Sturer Emil :/
Ik niet. Ik mis Emil geen moment! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eens kijken of de randoms wat willen meewerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:03:
Eens kijken of de randoms wat willen meewerken :)
En de eerste seconde dat ik inschakel zie ik je bouncen op een Lorraine :+ Als dat maar geen voorbode is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:36:
[...]

En de eerste seconde dat ik inschakel zie ik je bouncen op een Lorraine :+ Als dat maar geen voorbode is...
Jawel, de T-54 ervoor ging net zo maar dan 2 potjes lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:44:
[...]

Jawel, de T-54 ervoor ging net zo maar dan 2 potjes lang...
Uiteindelijk viel het toch nog wel mee hè. Uiteraard vond RNG het leuk om je af en toe te trollen, maar elk potje in de Foch meer dan 3,000 dmg is toch niet verkeerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja, inderdaad. Vooral de T-54 was weer ballen en de T30 pot waarin ik één een damaging schot heb kunnen doen. De rest ging ermee door :P

Trouwens een erg lekker potje in de Chi-To van cover_man:

[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 30-03-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

DanielWW2 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:53:
[...]

Uit frustratie nog wel. Jemig wat moet jij dat verschrikkelijk potjes hebben gehad als je die lijn uit frustratie doet. :+
Eerder gewenning aan korte potjes zonder veel succes. Heb echt balansdag vandaag geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:42:
[...]

Ik niet. Ik mis Emil geen moment! :P
Dat is het probleem ik zit er nog mee.
En het zal nog wel even duren voor ik er vanaf ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MetaFrame schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:14:
[...]

Eerder gewenning aan korte potjes zonder veel succes. Heb echt balansdag vandaag geloof ik.
Ja dan zit je denk ik wel wat beter. De Crusader wil bij mij gewoon niet en daarvoor vond ik het ook allemaal niks. de Cromwell lijkt mij wel erg leuk maar tot dusver was die lijn ellende. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

DanielWW2 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:42:
[...]
Ja dan zit je denk ik wel wat beter. De Crusader wil bij mij gewoon niet en daarvoor vond ik het ook allemaal niks. de Cromwell lijkt mij wel erg leuk maar tot dusver was die lijn ellende. :/
Ik benbij de Convenanter nu, heb alle guns geprobeerd maar bijna alles bounced.
Ook de howitzer speelt niet lekker, zowiezo speelt dat niet :/

[ Voor 12% gewijzigd door HaterFrame op 31-03-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DanielWW2 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:42:
[...]

Tsja het zijn ook geen Duitsers.....Afbeeldingslocatie: http://cdn-frm-eu.wargaming.net/wot/eu/4.1/style_emoticons/wot/Smile_harp.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op maandag 31 maart 2014 @ 00:16:
[...]

Tsja het zijn ook geen Duitsers.....[afbeelding]
Was dit nou echt nodig? :/
Overgens kan de Crusader naar mijn mening meedingen voor de slechte tank uit de tweede wereldoorlog. Dat ding was ook gewoon bagger. Je weet dat je een waardeloze tank hebt als je troepen blij zijn als ze een M3 Lee krijgen. Die tank heeft tenminste pantser, een functioneel kanon en is mechanisch betrouwbaar. Helaas nog steeds de pure idioterie die staalplaten met klinknagels aan elkaar verbinden maar je kan niet alles hebben...
Ja de Britten was oh zo tevreden met hun "Cruiser" tanks. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-03-2014 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Goeiemorgen!

Hebben jullie ook soms van die avonden dat niets wil lukken? Na een aantal goede wins, de ene fail na de andere. Ben dan maar gestopt uit myserie. :/

Dit weekend mij de E25 en de SU-122-44 cadeau gedaan! Die E25 is een klein monstertje ... penetreert die ene shot niet? Maakt niet uit, het volgende schot komt toch maar 2 seconden later. Super aanwinst!

De SU-122-44 is toch wel een ander verhaal. Ik zie het potentieel van de tank wel, maar 'k vind het toch wel moeilijk om er mee te spelen eerlijk gezegd. Hij is best mobiel, de accuracy van de gun valt op zich wel mee. Ik denk dat ik vandaag toch wat gameplay filmpjes ga kijken. Ik neem aan T7 games dat je zelf mee kan pushen en dat jij bij T8 en T9 games meer als support / sniper gaat functioneren? Tips voor dit type tank zijn welkom. :)

In tegenstelling om met de Russische TD's te beginnen ben ik met de Duitse begonnen. Binnenkort kijken of ik m'n eerste games kan doen met de Hetzer.

Vriendin zit vandaag 2 dagen in opleiding ... heb lekker het huis voor mij alleen vanavond :P

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

1 pot gespeeld gisteren, pot afgelopen en pc crasht en 2 volgende keren dat ik wot opstart wederom.
Start elk ander spel op geen last, laatste patch heeft waarschijnlijk mijn wot gemold.

Wel in die ene pot met mijn 12t een sta-1 afgemaakt, hij kwam erachter dat je 2x in de fik kan gaan. :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Catscratch schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:00:
Dit weekend mij de E25 en de SU-122-44 cadeau gedaan! Die E25 is een klein monstertje ... penetreert die ene shot niet? Maakt niet uit, het volgende schot komt toch maar 2 seconden later. Super aanwinst!
Met als gevolg dat je daar soms overmoedig van word en te lang blijft staan :+
Maar het is een bijzonder leuk apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

MetaFrame schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:47:
[...]

Met als gevolg dat je daar soms overmoedig van word en te lang blijft staan :+
Maar het is een bijzonder leuk apparaatje :)
Dit inderdaad :Y
Ik probeer 'em wat dynamischer te spelen de laatste weken, dus zodra je gespot bent een andere plek opzoeken, en dat werkt bovenverwachting goed!
Dus: Bosje opzoeken, snipe snipe snipe, gespot, wegrijden, rinse and repeat :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

p0st schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:50:
[...]

Dit inderdaad :Y
Ik probeer 'em wat dynamischer te spelen de laatste weken, dus zodra je gespot bent een andere plek opzoeken, en dat werkt bovenverwachting goed!
Dus: Bosje opzoeken, snipe snipe snipe, gespot, wegrijden, rinse and repeat :)
Yep dat is idd de beste manier, maar dat is eigenlijk met de meeste tanks wel zo. Voordeel van de E25 is dat het ding zo snel is dat je erg makkelijk naar een totaal andere plek gaat die ze niet verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Van het weekend een battle gehad waar 'k met de E25 samen met een Borsig een aantal inkomende heavy's moesten tegenhouden. Ging eigenlijk wel lekker. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kijk eens wat ik vond tijdens het doorlezen van 'Panzer IV und seine abarten':
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XRPtQ2t.jpg
In 1938 gebruikte Duitsland dus al nikkelvrij pantserstaal (Ausf. A gebruikte het trouwens ook al), so much for 'oh noes we don't have nickel'.
Bron: Panzer IV und seine abarten, Walter Spielberger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
User schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:08:
In 1938 gebruikte Duitsland dus al nikkelvrij pantserstaal (Ausf. A gebruikte het trouwens ook al), so much for 'oh noes we don't have nickel'.
I recently ran across a US military study from Feb 1945 untitled simply: Metallurigical Study Of Enemy Ordnance. It examines a wide range of both German and Japanese metalurgy, including shells and armour.

A central theme of the peice is the shortages of strategic materials in Germany. However they do point out that Germans seem to find a way around these problems, and usually maintain the same performance standards, by engineering new materials. This is confirmed in other German research reports from 1943, giving the performance results of molybdenum free steels (The began using vanadium more and changed the, Carbon to Manganese ratio, along with different heat cylcling ...ect..)

The report gives examples of German tank armour composition from different years, and how it evolved in compensation for reduced availablity of Mo and other strategic materials. They make pains to point out that German homogenious armour post 1934 is a Chromium-Molybdenum type armour, not the more common Nickel/Chromium armour type. They felt this was done as integral metalurgical design approach, and not in anticipation of nickel shortages.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
p0st schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:09:
[...]

Ik heb besloten om Free XP te converten om de 13 75 te unlocken, ben helemaal klaar met de 12t :P
En ja ik weet dat de 13 75 dezelfde gun heeft als de 12t, maar het platform is wel een stuk mobieler!
gek genoeg vind ik de 13-75 niet hetzelfde voelen als de 12T.. gun is ook beter in dat je sneller herlaad (per shell en full clip) maar goed ik "kan" niet scouten.. ben ik uber slecht in en daarom ben ik meestal aan het counter scouten.. (aka vijandelijke scouts onderscheppen -> rammen -> uitschakelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snowD schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:53:
[...]

gek genoeg vind ik de 13-75 niet hetzelfde voelen als de 12T.. gun is ook beter in dat je sneller herlaad (per shell en full clip) maar goed ik "kan" niet scouten.. ben ik uber slecht in en daarom ben ik meestal aan het counter scouten.. (aka vijandelijke scouts onderscheppen -> rammen -> uitschakelen)
Ben ik toch niet de enige die niet "kan" scouten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Misschien een domme vraag. Wat is jullie mening over een camouflage net op tank destroyers zonder turret? Ik betrap me er nu op met de SU 122 44 of E25 om dit niet te installeren. Je moet te vaak draaien met je tank om te richten imho ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

E25 = net + bino's + improved vent (en "vaste" camo). Bijna onspotbaar als je de juiste plek weet te vinden, en kun je ook nog eens leuke distant damage doen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:30:
Misschien een domme vraag. Wat is jullie mening over een camouflage net op tank destroyers zonder turret? Ik betrap me er nu op met de SU 122 44 of E25 om dit niet te installeren. Je moet te vaak draaien met je tank om te richten imho ...
Zeker op td's met een kleine hoek betwijfel ik het nut van een camo-net.
Maar dan zijn binco's net zo nuttig gezien die alleen effectief zijn als de tank stil staat.
Of je moet op een goede spot staan waar je niet veel hoeft te draaien.
Ze zullen wel verschil kunnen maken maar als je telkens te veel draait moet je misschien je speel stijl aanpassen, iets verder terug staan?
Zelf speel ik zo min mogelijk td's zonder turret want ik vind het irritant om zonder turret te spelen.
Met de Marder II ging het dan weer wel goed maar die heeft ook een hele brede hoek.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Er is een kans dat de 3e Campaign eind April start!
http://ftr.wot-news.com/2...rd-campaign-end-of-april/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Op de SU-122-44 moet je idd geen camonet plaatsen, maar op tanks als de E-25 en de Hellcat wel degelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En ondertussen staat GoT weer op de clanwars map! Leuke serie battles in de landing gisteren, met een close call cap. Wel weer een blunder van Wargaming om de zomertijd niet te implementeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
hopen dat mijn clan binnenkort ook eens een landje kan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

Ik zou t neit op de E25 zetten, mij lijkt coated optics en vents een beter idee.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:02:
Ik zou t neit op de E25 zetten, mij lijkt coated optics en vents een beter idee.
En een rammer natuurlijk, altijd meer rof :P
Mr_Size schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:56:
Op de SU-122-44 moet je idd geen camonet plaatsen, maar op tanks als de E-25 en de Hellcat wel degelijk :)
Een hellcat zonder cammo-net is vragen om afgeschoten te worden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 06:45
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:17:
[...]

Ben ik toch niet de enige die niet "kan" scouten :P
Dacht ik ook altijd en ik zal niet beweren dat ik er erg goed in ben, maar ik merk wel duidelijk progressie nu ik er wat serieuzer mee bezig ben om er beter in te worden. Mijn grootste eureka moment was toen ik besefte dat ik scouts veel te agressief speelde bij het begin van de battle. Verder aan de tips in dit topic ook al erg veel gehad, in m'n hoogste xp potje op de AMX 13 75 dacht ik er aan hier gelezen te hebben dat er ergens een bosje bij het water moest staan.

Overigens gisteren de AMX 13 90 kunnen kopen, beetje free-xp gebruikt voor top engine en top gun, dus die gaan we vanavond maar eens uitproberen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort hoop ik de t21 te hebben (lastig om goede potjes te rijden in de m7 :P )
en daarna de t71. Dus ik zal toch wel wat beter moeten worden in t scouten.
Misschien toch maar de wz-131 weer van stal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Fordox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:02:
Ik heb het even doorgerekend:
E25 met 100% camo en bia heeft een camo waarde van 46,42%
met vents extra word het 47,44%
E25 met camo crew, bia plus gold camo: 50,42%
E25 met camo crew, bia, gold camo en camo net :65,42%. gooi je hier ook nog vents op dan word het 66,44%
Camo net heeft veel meer effect dan vents.

Deze percentage geven aan hoe veel later je binnen de viewrange van een tank word gespot.
Heeft de vijand een viewrange van 500 m en jij een tank met een camowaarde van 0 dan word je op 500m gespot, is de waarde 65% dan word je dus 325m later gespot, dus op 175m. Dit is in open terrein, niet achter bosjes of andere cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:17:
Binnenkort hoop ik de t21 te hebben (lastig om goede potjes te rijden in de m7 :P )
en daarna de t71. Dus ik zal toch wel wat beter moeten worden in t scouten.
Misschien toch maar de wz-131 weer van stal halen.
Ik ben met dezelfde grind bezig (nu net de T21 full upgrade en werken voor de T71) Ik vond de M7 echt wel een fijn tankje, maar zoals hierboven wordt aangehaald zijn scouts vaak te agressief in het begin. Ik wacht altijd ± 30 sec voor ik ging rijden. Dan is de rest van je team ook al wat verder naar voor en kunnen ze je helpen als je er een spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-10 07:27
Bekers schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:44:
[...]

Ik ben met dezelfde grind bezig (nu net de T21 full upgrade en werken voor de T71) Ik vond de M7 echt wel een fijn tankje, maar zoals hierboven wordt aangehaald zijn scouts vaak te agressief in het begin. Ik wacht altijd ± 30 sec voor ik ging rijden. Dan is de rest van je team ook al wat verder naar voor en kunnen ze je helpen als je er een spot.
Dat is inderdaad wat ik vaak zie tijdens games. Scouts rushen naar voren, spotten een paar enemies maar gaan zo snel dood dat de rest van het team niets kan met de informatie. De scout haalt alleen wat punten voor eerste spot van enemies maar halen geen assisted dmg door spotting omdat niemand in de buurt is om af te schieten wat gespot is. Daarna mag de rest van het team blind verder spelen, inclusief arty. Een beetje voorzichtig vooruitrijden om op een tactische plek te spotten terwijl de mediums en heavies bijsluiten lijkt me veel beter. Maarja, de meeste pubspelers spelen alleen om met een tank rond te crossen en wat te schieten en interesseren het niets dat het team niets aan ze heeft.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vorst8 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:40:
Camo net heeft veel meer effect dan vents.
Ligt nogal aan je speelstijl en bij mij is een net op de e25 zelden actief. Daarnaast word je ook zonder net pas zo laat gespot dat je prima je rol kan vervullen zonder: is er gevaar om gespot te worden dan ben je waarschijnlijk in een slechte positie.

Ja, er zijn vaak goede argumenten om vents te laten vallen vanwege marginale bonussen en te vervangen voor iets wat grotere bonussen geeft. Bedenk wel dat het stacken van crewskills op goede crews (premium consumables, vents en BIA) deze bonussen op dezelfde hoogtes kan brengen als dedicated equipment en dat het soms de enige manier is om sommige stats te boosten (accuracy bv.). Voor veel goede spelers een viable alternatief en vaak speelstijl en tank afhankelijk.

Maar om het objectief te houden (e-25 equipment usage volgens vbaddict):

Rammer: 69.7% (unicums 78.2%)
Vents: 59.3% ( unicums 58.4%)
Camo net: 53.3% (unicums 52.3%)
Binos: 33.5% (unicums 37.2%)
Coated Optics: 18.7% (unicums 19.8%)
Enhanced Gun Laying Drive: 8.9% (unicums 10.3%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ligt idd aan de speelstijl, maar ik merk wel, zoals p0st hierboven ook al opmerkte, dat je vaak meer uit je E-25 potjes haalt als je vanaf afstand of mid-range sniped. Dan sta je dus stil en is een camonet gewoon een must imho. YOLO stijl naar voren rushen is geen goed plan in de E-25..

Ik gebruik Rammer, Camo net en binocs op mijn E-25, net als op mijn Hellcat en Rhm Borsig. Vooral door die binocs kan je in veel situaties met de E-25 en de Hellcat als een soort pseudo scout opereren. Door het camonet en de hoge camoratings van deze voertuigen kan je vaak ook nog ongestraft meeschieten zonder dat je gespot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vorst8 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:40:
[...]

Ik heb het even doorgerekend:
E25 met 100% camo en bia heeft een camo waarde van 46,42%
met vents extra word het 47,44%
E25 met camo crew, bia plus gold camo: 50,42%
E25 met camo crew, bia, gold camo en camo net :65,42%. gooi je hier ook nog vents op dan word het 66,44%
Waar haal je die info vandaan? Dergelijke info kan ik wel gebruiken namelijk :)

Borsig met een Pool's :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 31-03-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
psychoclown schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:09:
[...]

[video]
Borsig met een Pool's :)
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator

Als je problemen hebt met een td dat je te veel beweegt waardoor je camo net/ bino's het niet meer doen. Gewoon x indrukken, zet je hem op de handrem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
http://tankinspector.sinaapp.com/
werkt nog iets handiger imo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Mr_Size schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:05:
Ligt idd aan de speelstijl, maar ik merk wel, zoals p0st hierboven ook al opmerkte, dat je vaak meer uit je E-25 potjes haalt als je vanaf afstand of mid-range sniped. Dan sta je dus stil en is een camonet gewoon een must imho. YOLO stijl naar voren rushen is geen goed plan in de E-25..
In mijn ervaring wordt je op die afstanden sowieso niet gespot.
Ik gebruik Rammer, Camo net en binocs op mijn E-25, net als op mijn Hellcat en Rhm Borsig. Vooral door die binocs kan je in veel situaties met de E-25 en de Hellcat als een soort pseudo scout opereren. Door het camonet en de hoge camoratings van deze voertuigen kan je vaak ook nog ongestraft meeschieten zonder dat je gespot wordt.
Nogmaals speelstijl, dit impliceert imo een wat passievere. Kijk anders eens naar hoe bv. een EJ hem speelt voor een agro viewrange based speelstijl:
http://www.twitch.tv/embryonicjourney/c/3821181
psychoclown schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:09:
Ik weet niet waar hij het vandaan heeft maar dit kun je makkelijk zien in tankinspector:
http://tankinspector.sinaapp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

Al zit je te snipen met je E25, je gun gaat niet ver genoeg links en rechts om je tank functioneel stil te laten staan, puur voor de camo.

Als ik in een E25 zou zitten, zou ik veel bewegen. de krengen zijn zo lastig te raken als ze rijden :\ al heb ik er wel 1 gesnapshot buiten mn renderdistance terwijl hij niet gespot was voor een decap :9
hij zat me (terecht) uit te maken als hacker :)

http://wotreplays.com/site/728647#highway-fordox-110

Is echt het kijken waard. verder speelde ik wel als een donkey :P

[ Voor 5% gewijzigd door Fordox op 31-03-2014 14:34 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:32:
Al zit je te snipen met je E25, je gun gaat niet ver genoeg links en rechts om je tank functioneel stil te laten staan, puur voor de camo.

Als ik in een E25 zou zitten, zou ik veel bewegen. de krengen zijn zo lastig te raken als ze rijden :\ al heb ik er wel 1 gesnapshot buiten mn renderdistance terwijl hij niet gespot was voor een decap :9
hij zat me (terecht) uit te maken als hacker :)

http://wotreplays.com/site/728647#highway-fordox-110

Is echt het kijken waard. verder speelde ik wel als een donkey :P
Hehe about donkeys YouTube: World of DONKEYS; :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:51

wontcachme

You catch me? No you wont

djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:18:

Nogmaals speelstijl, dit impliceert imo een wat passievere. Kijk anders eens naar hoe bv. een EJ hem speelt voor een agro viewrange based speelstijl:
http://www.twitch.tv/embryonicjourney/c/3821181
Is hij ook gebanned voor dit? Want het is toch een mooie foilage remover die hij gebruikt :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
wontcachme schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:41:
Is hij ook gebanned voor dit? Want het is toch een mooie foilage remover die hij gebruikt :P
Nope, volgens mij is dat de 30x zoom icm bepaalde grafische settigs.
iMeego is hier op RU voor gebanned maar deze mod zit nog in een hele hoop modpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:45:
[...]

Nope, volgens mij is dat de 30x zoom icm bepaalde grafische settigs.
iMeego is hier op RU voor gebanned maar deze mod zit nog in een hele hoop modpacks.
Nee, dit is echt een foilage remover. De zoom in mod haalt alleen bosjes weg die voor je staan en alleen als je op iets van +20x zoom zit. Het is niet opzettelijk dat de zoom in mod dat doet, maar het is een of andere gare grafische fout in de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
User schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:48:
[...]
Nee, dit is echt een foilage remover. De zoom in mod haalt alleen bosjes weg die voor je staan en alleen als je op iets van +20x zoom zit. Het is niet opzettelijk dat de zoom in mod dat doet, maar het is een of andere gare grafische fout in de engine.
Toch heb ik het ook wel eens gehad toen ik nog de 30x gebruikte en ik heb zeker nooit een foliage remover gebruikt. Wel heb ik object LOD laag staan wat bij default zoom levels geen issue is maar misschien wel bij deze extreme zooms. Een foliage remover had ook de bosjes in arcade verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:51:
[...]

Toch heb ik het ook wel eens gehad toen ik nog de 30x gebruikte en ik heb zeker nooit een foliage remover gebruikt. Wel heb ik object LOD laag staan wat bij default zoom levels geen issue is maar misschien wel bij deze extreme zooms. Een foliage remover had ook de bosjes in arcade verwijderd.
Mijn zoom in mod heeft alleen bij hoge zoom dat enkele bosjes 'onzichtbaar' worden, maar niet dat de doorzichtig zijn. Het lijkt er op dat wanneer ik inzoom, de struikjes uitgezoomed worden. Ik zie dan alleen een paar miniscule blaadjes rondzweven. :P

Er zijn ook foliage removers die alleen werken als je in de sniper view zit.

Ik speel trouwens met alle settings op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
User schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:00:
[...]
Mijn zoom in mod heeft alleen bij hoge zoom dat enkele bosjes 'onzichtbaar' worden, maar niet dat de doorzichtig zijn. Het lijkt er op dat wanneer ik inzoom, de struikjes uitgezoomed worden. Ik zie dan alleen een paar miniscule blaadjes rondzweven. :P
Tja, wat kan ik zeggen. Ik heb lang genoeg met de 'approved' zoom-in mod gespeeld om te weten dat dit gebeurt. Ik herinner me heel duidelijk een zelfde situatie vanuit prok zuid wat voor mij mn eerste zoomin wtf moment was. Later volgde er meer, tis dan ook gewoon een hax imo ;).
Er zijn ook foliage removers die alleen werken als je in de sniper view zit.
Welke dan? Foliage removers die ik heb gezien vervangen het model.
Ik speel trouwens met alle settings op high.
Kweetnietzeker maar kan me voorstellen dat het de zoom icm LOD of draw distance settings kan zijn.

en btw, denk ff aan je eigen cry wolf opmerking tov morgotz pls voordat je tot conclusies jumped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Tja, wat kan ik zeggen. Ik heb lang genoeg met de 'approved' zoom-in mod gespeeld om te weten dat dit gebeurt. Ik herinner me heel duidelijk een zelfde situatie vanuit prok zuid wat voor mij mn eerste zoomin wtf moment was. Later volgde er meer, tis dan ook gewoon een hax imo ;).

[...]

Welke dan? Foliage removers die ik heb gezien vervangen het model.

[...]

Kweetnietzeker maar kan me voorstellen dat het de zoom icm LOD of draw distance settings kan zijn.

en btw, denk ff aan je eigen cry wolf opmerking tov morgotz pls voordat je tot conclusies jumped
Dit doet mijn zoom mod bij bosjes die pal voor me staan en dit doet de zoom mod bij bosjes die wat verder weg staan.

Ik weenie hoor, maar dat lijkt in de verste verte niet op de foilage remover mod en de mod die EJ gebruikt.

En het is verder niet al te moeilijk om een foilage remover te maken die alleen werkt als je in snipermode zit. WoT maakt bosjes die dichtbij je staan onzichtbaar, zo moeilijk zal het niet zijn om dat bij alle bosjes te doen.

Maareh, jij wou beweren dat Morgotz wel een aimbotter is?
Ik heb zelf volgens mij geen replays van hem gezien dus kan niks met 'zekerheid' zeggen, maar het lijkt me sterk dat iemand tig replays upload terwijl hij aan het aimbotten is. Hij is door één replay gebanned, wat ook nog eens een replay is waar op verschillende momenten juist duidelijk wordt dat hij géén aimbot gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
User schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:32:
Ik weenie hoor, maar dat lijkt in de verste verte niet op de foilage remover mod en de mod die EJ gebruikt.
Ik kan dit gewoon reproduceren in een prok replay met alleen de zoomin mod geinstalleerd en settings op minimum.
Maareh, jij wou beweren dat Morgotz wel een aimbotter is? .
Nee, Morgotz is gebanned door mensen die tot onterechte conclusies over cheats kwamen op basis van een filmpje / replay. Iets waar ik juist voor waarschuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
djengizz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Ik kan dit gewoon reproduceren in een prok replay met alleen de zoomin mod geinstalleerd en settings op minimum.
Mijn screenshots reproduceren of dat van EJ?
[...]

Nee, Morgotz is gebanned door mensen die tot onterechte conclusies over cheats kwamen op basis van een filmpje / replay. Iets waar ik juist voor waarschuw.
Wil je zeggen dat de foilage remover van EJ niet illegaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
User schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:43:
Mijn screenshots reproduceren of dat van EJ?
Dat van EJ natuurlijk.

Ik heb niet precies dezelfde afstand van die bosrand of dezelfde LOS maar op 30x verdwijnen er een hele berg aan bosjes en bomen. Heel anders dan op max grafische settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 16:48

BTU_Natas

Superior dutchie

Pagina: 1 ... 30 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)