Puur op het feit of ik het een leuke tank vind of niet. Daarnaast ook de tiert X's voor CW maar dat zijn veelal tanks die ik heb behaald omdat ik ze wilde hebben en niet om het feit puur voor CW.
Wat betreft de crews probeer ik dan wel goede crews op al mijn tanks te hebben maar ik pas dat ook een beetje uit. Een lijn waarvan ik verwacht geen lagere tiers te willen houden kan gewoon puur geleveled worden voor het uiteindelijke doel. Anders overweeg ik welke crew (hoe goed) ik op welke tank wil hebben.
Catscratch schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:15:
[...]
Gratz! Ik denk dat ik tegen de feestdagen misschien wel een eerste Tier X in m'n garage heb.
Voor de rest leuk om te lezen wie welke tanks houdt. Geeft mij weer wat stof om bepaalde tanks te googlen en keuzes te maken.
Zie net dat de SU-122-44 ook aan -30% staat. Ik ga die toch ooit kopen, kan ik het beter dit weekend doen. Dan mag hij nog even stof vergaren tot ik wat meer ervaring heb. Of worden er soms nog grotere kortingen gegeven?
Als je wilt weten welke tanks ik heb (uitgezonderd de grindtanks) omdat ik ze leuk vind:
USA: T32, T34, T110E5, T1 Cunningham, M48, M60
Chinese: 113
USSR: IS3, T-54, Object 140, IS7
German: Maus, E100, VK7201, E50M
British: Matilda
French: AMX 13 90, 50 100, 50b, BatChat 25t
Nee hoor want er zijn meer invloeden. Ik heb (uitgezonderd premiums) 10 Tier Xs als ik mij niet vergis en de T62A geunlocked maar niet gekocht. Dat doe ik niet slecht met 16 000 battles maar het kan ook velen malen sneller want ik ben meerdere lijnen aan het grinden op het moment en tevens erg veel tijd besteed ik aan het spelen van andere leuke tanks die in een lijn waarin ik niet (meer) grind.
Kortom je kunt het zo snel of langzaam maken als je zelf wilt!
Van de AT7 en AT15 heb ik een filmpje op mijn channel.
De AT7 is echt enorm leuk en heeft een flinke armor met een laag profiel. Door de gun aan de rechterkant kun je prima je cupola verbergen door altijd rechts om de hoek om te komen. De AT15 is echter een stuk minder prima in mijn ervaring. De mantlet is dermate onbetrouwbaar evenals de frontale armor (door een groter profiel zijn er meer stukken vlakke armor) waar bijna elke sjakie met IS3 doorheen schiet en sowieso grotere tier tanks hebben daar minder problemen mee. Een occasional bounce gebeurt wel maar dat is een beetje zoals het AMX 46 verhaal.
p0st schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:41:
[...]
Lol, ik ben 'slechts' een groene speler en toch zegt de Hall of Fame dit, dat zegt meer over het niveau van de gehele playerbase dan over mij trouwens
Your position in rating «Personal Rating»: 40,318. You scored
higher than 97.34% of players.
Your position in rating «Average Experience per Battle»: 21,729. You scored
higher than 98.57% of players
Your position in rating «Victories/Battles»: 28,744. You scored
higher than 98.10% of players.
Leuk is dat he
Your position in rating «Personal Rating»: 566. You scored higher than 99.96% of players.
Your position in rating «Victories/Battles»: 449. You scored higher than 99.97% of players.
Your position in rating «Average Experience per Battle»: 269. You scored higher than 99.98% of players.
Mooi oplopend

maar ook ik kan zoveel bedenken wat beter kan in mijn spel en toch zo hoog gepositioneerd sta omdat ik het spelletje enigszins snap.