[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:48:
[...]

Nee een hardcore clan zoek ik niet echt. Die tijden liggen al een aantal jaartjes achter mij. ;)
Heeft het nut om aan te sluiten als je zwaarste tank in principe maar een T6 is?
Dan kun je beter kijken naar GOT2, en de TS staat altijd open voor gasten die een kijkje willen nemen. (gatheringoftanks.nl, daar staat vast wel ergens een ts linkje)

Je doet het zeker niet slecht voor een beginneling, maar je hebt de easy mode tanks wel gevonden :P (T49 en de hellcat). Desondanks is je WN8 aardig hoog (die rating valt lager uit voor makkelijke tanks).

Met platoonen samen met meer ervarene spelers kun je al je stats wel omhoog krikken :) Er zit nog wel toekomst in je, je doet het beter dan menig andere na 500 battles.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:52:
Er zit nog wel toekomst in je, je doet het beter dan menig andere na 500 battles.
En beter dan veel anderen met meer games. Gisteren kwam ik iemand tegen met 9k games, een WN8 van 150 en WR van 42%... en zover ik kon zien was het geen bot.
Tijdens het spelen let ik niet zoveel op mijn stats maar het is toch niet leuk om zoveel te verliezen en zo weinig te doen in potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je doet het zeker niet slecht voor een beginneling, maar je hebt de easy mode tanks wel gevonden :P (T49 en de hellcat). Desondanks is je WN8 aardig hoog (die rating valt lager uit voor makkelijke tanks).
T49 en Hellcat hoeven niet per se easy mode te zijn.
Er zijn genoeg mensen die er niet mee om weten te gaan.
Maar er zijn wel relatief meer mensen die er heel goed mee overweg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
[...]

Dan kun je beter kijken naar GOT2, en de TS staat altijd open voor gasten die een kijkje willen nemen. (gatheringoftanks.nl, daar staat vast wel ergens een ts linkje)

Met platoonen samen met meer ervarene spelers kun je al je stats wel omhoog krikken :) Er zit nog wel toekomst in je, je doet het beter dan menig andere na 500 battles.
Thanks ... ik ga vast en zeker eens binnenspringen op de teamspeak!

Ik moet wel bekennen dat ik de speelstijl van de Hellcat super vind. En wil daar nu wel het onderste uit de kan mee halen. Ik heb eigenlijk ook geen idee voor welke tanks ik wil gaan nu. WOT komt op dat vlak toch wel een beetje overweldigend over. Laat staan dat ik al weet waar de zwakke plekken zitten van elke tank die in m'n vizier komt. :/

De verdere tiers na de Hellcat zeggen mij niet zo heel veel. Misschien eens experimenteren met heavy's of de Russische TD's eens verkennen. Die lijken me leuker op de hogere tiers.

[ Voor 20% gewijzigd door Catscratch op 27-03-2014 10:10 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:32:
Ik ben eigenlijk net begonnen met WOT en heb zo'n kleine 500 battles achter de kiezen. Ik denk niet dat mijn stats echt schitterend zijn; http://www.noobmeter.com/player/eu/Kattekrab/518025982/. Nu ja zoveel geef ik er niet om, maar je kan ze toch onmogelijk goed houden als je bijvoorbeeld onderweg bent naar die ene tank of wanneer je met een stock begint te spelen?
Mooi om die grafieken geleidelijk aan omhoog te zien gaan. Die van mij zien er... erm... apart uit na 327 potjes. :+

Denk dat ik wat tank-afhankelijker ben.

Vraagje over premium tanks; ik had ergens gelezen dat je hiermee makkelijk een crew kunt trainen. Maar afgezien van de daily double/triple/whatever die je een keer extra kunt pakken, krijg je in een premium tank nog extra crew-xp-bonussen die je niet in een normale elite tank zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:37:
Bij wotlabs.net ja, wie zegt dat wotlabs.net het beter heeft dan noobmeter? :P
Daar heb jeen punt, ik dacht dat wotlabs achter WN8 zat maar dat is dus blijkbaar niet zo. Op de wiki (ja ook niet betrouwbaar :P ) spreken 2 plaatjes elkaar ook tegen:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.wnefficiency.net/images/2/2d/V8r6.jpg
Dit is de verdeling van wn7/8/PR de kleurschaal daaronder is van WN8, dus die lijkt te beginnen bij 1500
echter op de http://wiki.wnefficiency.net/pages/Color_Scale pagina begint very good pas bij 1600.
Name
Population
WN7
WN8
Winrate
% Above Avg. Winrate
Very Bad
0%
Below 500
Below 300
Below 45%
Below -4%
Bad
20%
500 - 699
300 - 599
45%
-4%
Below Average
35%
700 - 899
600 - 899
47%
-2%
Average
50%
900 - 1099
900 - 1249
49%
0%
75%
1100 - 1349
1250 - 1599
52%
3%
Very Good
90%
1350 - 1549
1600 - 1899
54%
5%
Great
95%
1550 - 1849
1900 - 2349
56%
7%
Unicum
99%
1850 - 2049
2350 - 2899
60%
11%
Super Unicum
99.9%
2050 and above
2900 and above
65%
16%

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
perpixel schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 01:45:
Perpixel_the_horrible_gamer. Vandaag op WoT gebied een faal dag gehad :( maar op trol gebied was hij goed :+
lol, wat een figuur ook die robing _O-

Ik heb gisteren 54 potjes gespeeld, waarvan 2/3 gewonnen met een WN8 van 2966. Niet verkeerd. 's middags de helft solo gespeeld en 's avonds lol gehad met ons platoon en jullie gecarried :p
Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:10:
Ik moet wel bekennen dat ik de speelstijl van de Hellcat super vind. En wil daar nu wel het onderste uit de kan mee halen. Ik heb eigenlijk ook geen idee voor welke tanks ik wil gaan nu. WOT komt op dat vlak toch wel een beetje overweldigend over. Laat staan dat ik al weet waar de zwakke plekken zitten van elke tank die in m'n vizier komt. :/

De verdere tiers na de Hellcat zeggen mij niet zo heel veel. Misschien eens experimenteren met heavy's of de Russische TD's eens verkennen. Die lijken me leuker op de hogere tiers.
Hellcat is hartstikke leuk, maar pas op dat je hem niet YOLO stijl gaat spelen, dan ga je snel dood namelijk. Gebruik binoculars en een camonet als equipment en zorg dat je achter een bosje staat als je schiet. De kans dat je dan gespot wordt is een stuk kleiner. De lijn van de Hellcat eindigt met de T110E4.

Zwakke plekken van tanks zijn meestal de onderplaat en de zij- en achterkant.

De Amerikaanse en Russische heavy lijnen zijn erg leuk om te spelen en redelijk beginner-friendly. Probeer die eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:10:
[...]

Thanks ... ik ga vast en zeker eens binnenspringen op de teamspeak!

De hellcat en T49 zijn eigenlijk een soort light/medium tanks ipv tank destroyers.

Misschien is de britse of russische medium lijn wat voor je. De chinesen zijn denk ik ook nog wel aardig met deze speelstijl.

Al deze tanks hebben een prima gun, zijn mobiel, maar de armor is niet echt je van het (hetzelfde als bij de hellcat en de t49).

Een noob-friendly heavy lijn is de russische heavy lijn (KV-1).

standaard weakspots:
* commanders hatch (luik bovenop de koepel)
* Onderplaat (de meest onderste plaat armor op de voorkant van de hull)
* zijkanten en achterkanten van turrets en hulls
* view-ports/machine gun ports, niet elke tank heeft deze. Dit zijn een soort luikjes/bulten/gaten op de voorkant van de hull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
Frentik schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:15:
[...]
Daar heb jeen punt, ik dacht dat wotlabs achter WN8 zat maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Het ligt wat anders. De community van wotlabs is wel nauwbetrokken met het maken van wn8. Deze is grotendeels ontstaan op het wotlabs forum. Dus het is wel verwant maar het is niet zo dat de maker van wotlabs (de stats site) wn8 heeft ontwikkeld.

De colorscale op wnefficiency is de goede. Het grafiekje dat je laat zien is nog uit 1 van de eerdere iteraties en wordt vooral gebruikt om aan te geven dat de schaalverdeling van wn8 breder is dan die van wn7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Mr_Size schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:24:

Hellcat is hartstikke leuk, maar pas op dat je hem niet YOLO stijl gaat spelen, dan ga je snel dood namelijk. Gebruik binoculars en een camonet als equipment en zorg dat je achter een bosje staat als je schiet. De kans dat je dan gespot wordt is een stuk kleiner. De lijn van de Hellcat eindigt met de T110E4.

Zwakke plekken van tanks zijn meestal de onderplaat en de zij- en achterkant.

De Amerikaanse en Russische heavy lijnen zijn erg leuk om te spelen en redelijk beginner-friendly. Probeer die eens :)
Dat YOLO gevoel klinkt herkenbaar. Ik heb in het begin dan ook veel op m'n doos gekregen. Dat was ik wel snel afgeleerd. Ik moet mij nu ook nog soms in houden hoor als het gevecht in m'n team z'n voordeel gaat.

Ik heb een camouflagenet, binoculars en een rammer. Ben nu bezig met m'n eerste skills / perks te trainen. 4x camouflage en sixth sense momenteel. Dan waarschijnlijk BIA en dan zien we weer verder. :)

In principe wou ik als Heavy voor de T29 te gaan. Al klinkt de KV lijn ook wel aantrekkelijk!
Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:25:
[...]

Al deze tanks hebben een prima gun, zijn mobiel, maar de armor is niet echt je van het (hetzelfde als bij de hellcat en de t49).
Als volgende tank wil ik stiekem toch iets met een goede penetration gun + goed armor. Vandaar m'n idee ook voor de Russische TD's. Ben eigenlijk een tijdje aan het twijfelen of ik voor de leut de SU 122 44 niet zou kopen. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:37:

Als volgende tank wil ik stiekem toch iets met een goede penetration gun + goed armor. Vandaar m'n idee ook voor de Russische TD's. Ben eigenlijk een tijdje aan het twijfelen of ik voor de leut de SU 122 44 niet zou kopen. :)
Vertrouw bij de 122-44 niet altijd op zijn armor en gun.
Armor is sloped en wil nog wel eens bouncen maar soms ontvang je ook damage die door het sloped of je angle heen gaat.
De gun is typisch russisch, zo gaat alles raak en doe je damage + crits en zo heb je bounces of alleen crits terwijl je zou verwachten damage te doen.

Toch vind ik het zelf een heerlijke tank en lukt het geregeld om mensen te verrassen door zijn mobiliteit en de gun die een snelle reload heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door solique op 27-03-2014 10:46 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:32
Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:37:Als volgende tank wil ik stiekem toch iets met een goede penetration gun + goed armor. Vandaar m'n idee ook voor de Russische TD's. Ben eigenlijk een tijdje aan het twijfelen of ik voor de leut de SU 122 44 niet zou kopen. :)
Waarom niet eerst eens tot de SU-100 gaan grinden, kijken hoe die grind bevalt en dan nog eens nadenken of je geld moet besteden aan een dergelijke TD? De 122 44 is een erg leuke tank, maar ik vraag me af of je 'm ook leuk vindt als dat je eerste t7 is en in een t9 potje belandt. Het is namelijk niet alsof je met die gun overal doorheen blaast en met de SU-100 (nagenoeg dezelfde gun, minder rof en acc) kan je 'm op t6 reeds proberen.

Daarbij als tip, het kan geen kwaad om een tijdje op t5-6 te blijven hangen en proberen de Battle Mechanics onder de knie te krijgen. Ook in die tiers kan je genoeg speelplezier beleven, dat is niet alleen weggelegd voor tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Anders verkoopt ie het toch voor credits (400x de goldwaarde)?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 14:02

databeestje

Von PrutsHausen

Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:37:
[...]
In principe wou ik als Heavy voor de T29 te gaan. Al klinkt de KV lijn ook wel aantrekkelijk!
T29 en T32 zijn hele fijne tanks. De M3 lee is een beetje raar in die grind, dat is een TD. De T1 Heavy en M6 zijn prima te doen imho en leren je altijd de voorkant naar de vijand te richten.
[...]
Iedereen moet een KV-2 hebben, deze komt na de KV-1 en leert je reload management en altijd te werken vanuit een stukje hard cover.

De SU-122-44 is zeker een fijne TD en lekker mobiel. Wat anderen al opmerken kan je misschien beter een lagere tier premium kopen. Je kan namelijk een crew van dezelfde nationaliteit en klasse erin steken. Je verdient meer credits en met accelerated crew training kan je deze ook sneller trainen.

D.w.z. een heavy crew in een premium TD steken is niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
De SU-122-44 kan een beest zijn, mits de bemanning van de wodka afblijft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Riegah schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:19:
[...]
Waarom niet eerst eens tot de SU-100 gaan grinden, kijken hoe die grind bevalt en dan nog eens nadenken of je geld moet besteden aan een dergelijke TD? De 122 44 is een erg leuke tank, maar ik vraag me af of je 'm ook leuk vindt als dat je eerste t7 is en in een t9 potje belandt. Het is namelijk niet alsof je met die gun overal doorheen blaast en met de SU-100 (nagenoeg dezelfde gun, minder rof en acc) kan je 'm op t6 reeds proberen.
Bestaat dat wel in WOT? Een tank die met zijn gun overal doorheen blaast? ;)

Je hebt gelijk ja. Op een manier komt het silver snel genoeg binnen nu. Ik ga rustig de Russische destroyer lijn grinden.
databeestje schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:37:

T29 en T32 zijn hele fijne tanks. De M3 lee is een beetje raar in die grind, dat is een TD. De T1 Heavy en M6 zijn prima te doen imho en leren je altijd de voorkant naar de vijand te richten.
En misschien ook rustig grinden naar de T29. Moeilijk kiezen ... :9
databeestje schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:37:

Iedereen moet een KV-2 hebben, deze komt na de KV-1 en leert je reload management en altijd te werken vanuit een stukje hard cover.

De SU-122-44 is zeker een fijne TD en lekker mobiel. Wat anderen al opmerken kan je misschien beter een lagere tier premium kopen. Je kan namelijk een crew van dezelfde nationaliteit en klasse erin steken. Je verdient meer credits en met accelerated crew training kan je deze ook sneller trainen.

D.w.z. een heavy crew in een premium TD steken is niet handig.
Ik zou niet weten welke lagere tier premium ik in huis zou halen. Van alle premiums zijn er weinig die me aanspreken eerlijk gezegd. Misschien de E25 maar dat is dan weer een Duitser en de lage penetration spreekt me ook niet aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Catscratch op 27-03-2014 12:15 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:40

HaterFrame

Well... Poo came out!

Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:14:
Ik zou niet weten welke lagere tier premium ik in huis zou halen. Van alle premiums zijn er weinig die me aanspreken eerlijk gezegd. Misschien de E25 maar dat is dan weer een Duitser en de lage penetration spreekt me ook niet aan.
Die lage pen staat niet in verhouding met de fun die je uit die tank haalt.
Hij is onwijs snel en je kunt dus constant flanken. Daarnaast is de reload 3 seconden, bijna een auto loader dus. Als je de historical soundpack installeerd zit je constant met een stijve achter je PC, wat een lekker geluid zit er in die machine :+

Kijk anders deze even:
YouTube: World of Tanks - E-25 Tier 7 Premium Tank Destroyer - The Bavarian Devil

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:21
Op de hogeschool kan ik wel inloggen op het forum, thuis niet.

Thanks, Obama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
MetaFrame schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:37:
[...]

Hij is onwijs snel en je kunt dus constant flanken. Daarnaast is de reload 3 seconden, bijna een auto loader dus. Als je de historical soundpack installeerd zit je constant met een stijve achter je PC, wat een lekker geluid zit er in die machine :+

Kijk anders deze even:
YouTube: World of Tanks - E-25 Tier 7 Premium Tank Destroyer - The Bavarian Devil
Onder de indruk! Lijkt me zalig om met z'n 2 of meerdere E25's te platoonen! :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:06:
[...]

Is het ook :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Nietes 8)

Nieuwe HD models (M103, Hellcat, Tortoise en Maus) in test 2:
http://ftr.wot-news.com/2...odel-screenies/#more-9854

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 27-03-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:29
De weakspot op de M103 is groter/hoger geworden dat het was. Bijna helft van de hoogte welke de E5 heeft :(

Ziet er wel mooi uit. Stuk duisterder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Vindt iemand anders de HD modellen niet ook veel te glimmend?
Het is een tank en die worden vies, niet glimmend. Verder moet je wel uitzonderlijk gestoord zijn om een tank te verven met glimmende verf. Voornamelijk de Hellcat is wel erg slecht. Geen modder op de wielen en glimt alsof die op parade gaat i.p.v op een slagveld is. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:02:
Vindt iemand anders de HD modellen niet ook veel te glimmend?
Het is een tank en die worden vies, niet glimmend. Verder moet je wel uitzonderlijk gestoord zijn om een tank te verven met glimmende verf. Voornamelijk de Hellcat is wel erg slecht. Geen modder op de wielen en glimt alsof die op parade gaat i.p.v op een slagveld is. :/
Want modder op een woestijnmap gaat ook echt werken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zand dan op de tank...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En zand blijft op je tank liggen als je door water rijd

wordt modder

en de cirkel begint opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Modder en dergelijke komt nog wel, alleen niet nu. Een default template maken werkt gewoon niet.

Als mensen per direct smerige tanks willen hebben moeten ze maar War Thunder gaan spelen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:51
Vind de Maus er trouwens ook niet echt mooi uit zien, het lijkt allemaal veels te strak. M103 zit er trouwens echt schitterend uit!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
SurfBoy schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:00:
Vind de Maus er trouwens ook niet echt mooi uit zien, het lijkt allemaal veels te strak. M103 zit er trouwens echt schitterend uit!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.wwiivehicles.com/germany/tanks-heavy/maus-heavy-tank/maus-heavy-tank-02.png
Ook te strak zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Zo strak als een strakke spijkerbroek op een leuk meisje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd dat is nog eens een strak design :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:21:
Zo veel rondingen zie ik anders niet ;)

Ik kwam deze net tegen toen ik op wat meer foto's van de Maus zocht :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gukphux.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ereaser schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:25:
Ik kwam deze net tegen toen ik op wat meer foto's van de Maus zocht :D
[afbeelding]
Lijkt een E-25 E-10 onderstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de tracks en gun lijkt het er wel op.
idd E-10, dat hoekje kwam niet overeen met de E-25

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
E-10 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

lol en ik dacht aan een stug III variant :P

leek me als zo stug.

badum tsssch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:21:
Ik zie de gelijkenissen idd wel :+
Al opteer ik voor de bovenste O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.brokenmind.co.uk/wp-content/uploads/2012/07/glYRJ3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img856/914/6f1c.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:42:
lol en ik dacht aan een stug III variant :P

leek me als zo stug.

badum tsssch
Die dame hierboven mag anders mijn Valentine wel zijn of hebben jullie liever een meid die meer houd van een Tiger print? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Is dat de kont van matilda of lorraine? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:53:
Is dat de kont van matilda of lorraine? :P
Meestal zijn dat soort dames Hellcats :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
p0st schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:54:
[...]

Meestal zijn dat soort dames Hellcats :9
Het is in ieder geval niet die van Ferdinand of Stuart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Is dat een 183mm in je broek of ben je blij om me te zien?

de sfeer stijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Sweet Jesus! |:(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lfkgKTu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:56:

Hehe +1, scherp :>

@onder, nog scherper _O-

[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 27-03-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:56:

Ze noemen hem ook wel Dicker Max :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 14:32
Ereaser schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:01:
[...]

Ze noemen hem ook wel Dicker Max :*)
En zo af en toe ook nog zeker de Hetzer?
Hetzer gonna hetz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
dr34m3dd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:14:
[...]

En zo af en toe ook nog zeker de Hetzer?
Hetzer gonna hetz!
I'ts not about the size, it's how you use it. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dit gaat in mn b(r)oekje van leuke tweakers momenten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ow, wist niet dat de Maus er zo strak uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Beste reden om te suiciden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zE0hBrh.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dubbelaccount van MSalters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hahahaha +1
_O- _O- _O- _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 27-03-2014 17:41 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

I lolled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaglo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10-2022
Hey guys, heeft nog iemand last om in te loggen op de teamspeakserver? Deze is toch nog altijd ts3.gatheringoftanks.nl neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
TS ligt plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 14:32
Snik, ik ben chat banned. zij iets in general chat met 40% caps en kreeg insta ban van m'n oude clan leader. Owjah, er stond ook nog bij dat het na een waarschuwing was maar dat was niet zo. Iemand enig idee waar ik hem kan reporten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
Na een lange tijd geen WoT gespeelt te hebben een poosje terug het spel weer eens opgepikt. Begin het langzamerhand weer een beetje door te krijgen.

Echter wil het sinds afgelopen zondag totaal niet. Het kan een keer een dag gebeuren dat het niet wilt lukken en ik ben ook niet iemand die snel de matchmaking de schuld wilt geven want die zal niet discrimineren, maar dit is de tendens de afgelopen dagen.

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/tvmzgz23x/tendens.jpg

Voordat ik een keer in het winnende team gezet wordt om m'n daily x2 te halen ben ik 6 tot 10 matches verder :|

Nu heb ik ook niet echt de tanken om een stempel op de ronde te drukken en ben ik daar sowieso niet goed genoeg voor, maar leuk is anders.

[ Voor 3% gewijzigd door stfn89 op 27-03-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Fijn om te zien dat de betatesters nog steeds niet op de testserver kunnen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

wsLy en Fordox ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hey, ik ben ook toegelaten tot de Blitz closed beta... ff checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Welke map was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Murovanka, noord spawn.
Hij is naar de 3 lijn gereden en toen gewoon in zuidelijke richting gegaan, onderweg leegde een AMX 13 75 zijn clip op hem en hij schoot niet eens terug, en toen werd hij afgemaakt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
3v3 was rustig vanavond en ging echt bizar snel (qua games). Finale hebben we ook binnen 10 minuten beslecht in een best of 3..
Wel mooi want dat is weer wat gold :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

maar heren, hoe komen jullie dan in de TS?
Als ik de link ingeef zegt hij: <21:23:11> Failed to connect to server

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
TS is down deze avond. wordt aan gewerkt (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Edmin schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:20:
Hey, ik ben ook toegelaten tot de Blitz closed beta... ff checken :P
Het is wel leuk, alleen wennen doordat het op kleiner scherm is en er zitten maar 120 mensen op 1 server, dus is wel soms wachtenn in wat hogere tiers voor een battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3fjLbp0HDIcp6z1YdGypzB1u/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iHTfLZed6Eoy5DXD8Fn6z5Oc/full.jpg
Weer een heerlijk potje in de e25.
Echter als het niet loopt, dan loopt het niet en ben je vrij snel dood. En daar ligt ook wel het gevaar van de e25, je gaat te snel agressief spelen. Als je dan een team hebt die niet oprukt heb je al rap een probleem.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Gaius schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:13:
Vraagje over premium tanks; ik had ergens gelezen dat je hiermee makkelijk een crew kunt trainen. Maar afgezien van de daily double/triple/whatever die je een keer extra kunt pakken, krijg je in een premium tank nog extra crew-xp-bonussen die je niet in een normale elite tank zou krijgen?
Nee geen extra dingen buiten je daily dubbel om je crew te trainen, je pakt alleen 2x je dubbel van die dag als je in beide tankd de dubbel doet.
Je pakt wel betere creditinkomsten met je premiumtank.
Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:14:
Bestaat dat wel in WOT? Een tank die met zijn gun overal doorheen blaast? ;)
WFT PZ IV komt aardig in de buurt.
MetaFrame schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:37:

Kijk anders deze even:
Het is een autoloader met een hele grote clip...wat zeg ik...een dikke drum... :+
Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:06:
Het is dan wel vaak vechten om damage of de kill.
In cover met 3 E25's een target onder vuur nemen is hilarisch, je ziet ze rondkijken en hoort ze paniekerig denken NEEEEE HELPPPPP.... :'(
Af en toe even de detrack behouden en voor je het weet is de target weg.... :w

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zo, topavondje gehad in platoon met Druidfather (Plato1989) en Mr_Size! Nette 74% winrate over 23 potjes, en als afsluiting deze match met de Hellcat die we moeilijk hard ge-carried hebben :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eUeYKes.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:05:
Zo, topavondje gehad in platoon met Druidfather (Plato1989) en Mr_Size! Nette 74% winrate over 23 potjes, en als afsluiting deze match met de Hellcat die we moeilijk hard ge-carried hebben :)

[afbeelding]
Moeilijk hard ook :+ Is dat een Gelders gezegde? :p

Maar ging lekker idd, meer van dit soort avonden plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze avond besloot ik om even snel de M5 Stuart grind af te maken, om een garage slot vrij te maken voor de AMX 12t. Ik hoefde tenslotte nog maar 15 potjes bij normaal spel...

Nou, viel dat even tegen! Helemaal niets lukte vanavond. De randvoorwaarden waren niet echt aanwezig (ik was moe, kwam steeds in T7-T8 MM zonder arty, slechts 1 keer een open map...), maar wat was ik slecht zeg! Zojuist zag ik op Noobmeter dat ik het voor elkaar heb gekregen een WN8 van 277 te halen :+

Die ene keer dat ik een open map kreeg (Malinovka) maakte ik er trouwens wel optimaal gebruik van. Dankzij de perfecte spawn kon het meerendeel van het enemy team niet eens de basis uit rijden :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Vqf3NO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:15:
[...]

Moeilijk hard ook :+ Is dat een Gelders gezegde? :p

Maar ging lekker idd, meer van dit soort avonden plz :)
Ghehe nee hoor, weet niet meer waar ik dat van heb :P volgens mij uit een nummer van Rapper Steen, heb een poosje in Utrecht gewoond dus daar ben ik mee besmet :9

Nog maar een weekje tot de clandag van GOT trouwens, zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

+1 :)

Kunnen jullie zien dat ik in t echt ook zo geweldig/grappig/charmant/perfect ben als dat ik op TS over kom :P

Weersvoorspelling: Ik verwacht hoestbuien.

[ Voor 16% gewijzigd door Fordox op 28-03-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Gisteren nog even een paar potjes gedaan en ging eigenlijk best wel lekker, op sommige faal teams na.
Wel een zuur potje in de 110, een loss van bijna 1500 zonder medailles :(
Valt me zowieso de laatste tijd op, dat je zelf een heerlijke pot hebt en dan blijkt opeens de rest van je team compleet verdampt...

Ik merk dat de britse medium line me heel erg goed ligt. De combi van agility (wat is het nl woord?) met goede gundepression bevalt me erg goed. Alleen had van mij de rate of fire wat lager gemogen met iets meer damage. Laatste potje van de avond in de centurion 1 met 3,5k damage en 2k spotting :D

[ Voor 12% gewijzigd door themaxter op 28-03-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

wendbaarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Gisteren Ace Tanker gehaald op de Churchhill I, meteen verkocht omdat ik genoeg exp had voor de Churchhill VII :P
Ook een potje gehad waar ik 5 kills had met de M5 Stuart (rond de 1200 dmg, dus niet alleen kill steals ;) ) gelukkig wel gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Op welke basis houden jullie bepaalde tanks in de garage? Gewoon zuiver op het feit of een tank leuk speelt of niet? En laat je dan je crew zitten en begin je een nieuwe trainen bij de volgende tier?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
Catscratch schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:08:
Op welke basis houden jullie bepaalde tanks in de garage? Gewoon zuiver op het feit of een tank leuk speelt of niet? En laat je dan je crew zitten en begin je een nieuwe trainen bij de volgende tier?
Ik laat tanks in m'n garage op basis van of ik ze leuk vind spelen idd, of dat een vriend van me die tank ook heeft en we dus samen kunnen platoonen. (zo doe ik mijn level 4 T40 noooooit weg :) )

Crew neem ik altijd mee naar 'de volgende' en zet dan nieuwe (of als ik ze nog in barakken heb zitten) er in. Voor een nieuwe crew pak ik altijd de 75% deal. Tegenwoordig zijn er veel missies dat je extra crew ervaring krijgt + oudere tanks zijn vaak al 'elite' dus word je nieuwe crew snel 100% en kan zit de eerste perk er ook vrij snel weer op. En je kent de tank (als het goed is) al van binnen en van buiten, dus dat compenseert weer een beetje de onervaren crew :)

[ Voor 0% gewijzigd door Bekers op 28-03-2014 10:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Deels inderdaad of ik het een leuke tank vind, maar ook bruikbaarheid voor bijvoorbeeld TC's. En voor historical battles (die van Wargaming zelf maar ook eerdere eigen events) heb ik nog wat tanks gehouden zoals de m4, pz IV etc.

Crew ligt een beetje aan de tank en of ik een premium van hetzelfde land/type heb. Vaak heb ik in die premium een eigen crew gehouden die ik dan vervolgens in die volgende tier gooi en de huidige crew laat ik dan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Verschillende dingen. Er zijn Tank company's, dat zijn gevechten met groepen tegen elkaar waar je met 11 man oid in hetzelfde team zit. Deze heb je op tier 4, 6, 8, en 10 op elk van deze tiers zijn er een paar tanks die favoriet zijn in deze modus en worden dus vaak bewaard.

Verder heb je ook nog tanks die heel geschikt zijn voor ESL. Dit is een competitie waar goud mee is te verdienen. Deze tanks worden ook vaak nog bewaard.

Dan heb je je tier 10's nog. Deze hou ik eigenlijk sowieso allemaal verder premium tanks. En dan heb je nog gewoon de tanks die je leuk vind welke je ook kunt bewaren ;)

Ik zet mijn crew vrij vaak over zodat ik uiteindelijk 2 of 3 hele goede crews per land heb ipv een hele hoop een beetje goede crews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
De tank leuk vinden is idd een reden, ik heb bijv. de Matilda gehouden gewoon voor de lulz. Ook de Conqueror gaat voorlopig niet uit mijn garage. Maar bepaalde tanks zijn wel 'belangrijke' tanks om te houden in het kader van TC's of Team battles. Dit zijn ruwweg de KV-1S en de Hellcat op T6, de AMX 1390, de AMX 50 100 en de IS3 op T8.

Er zullen er vast meer zijn, maar deze ff zo uit het hoofd.

Qua crew is het altijd lastig, ik heb nu bijv. de KV-1S, terwijl ik ook nog de KV1 speel. Ik heb voor de KV-1S dus een nieuwe crew genomen. Als ik straks de IS heb unlocked sta ik weer voor een nieuw dilemma, want ik wil de KV-1S dus houden. Waarschijnlijk gooi ik dan mijn KV1 crew in de IS en neem ik nieuwe crew op mijn KV1. Op de hogere tiers is een goede crew belangrijker dan op de lagere tiers, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Goede vraag! Enerzijds of ik een tank fijn vind spelen, en anderzijds of ik 'em wellicht nog kan gebruiken in Clanwars, TC's of Campaigns. Om een beeld te geven, dit zijn de tanks die ik gehouden heb en/of ga houden om een van deze redenen:

III - Pz 1c (heerlijke trolltank met 250 rounds p/m)
IV - Matilda (hele goede armor+pen voor zijn/haar tier)
VI - KV1S en Hellcat (zowel leuk om mee te spelen, als bruikbaar in TC/Campaign)
VII - Tiger I (sinds de buff: insane DPM met hoge pen, en 1500HP maakt dit een leuke tank)
VIII - IS3, AMX 50/100 (vooral voor TC)

Verder heb ik nog een sloot Premium tanks (van Tier III-VIII) die ik zo nu en dan speel, sommige meer dan andere (aanraders zijn de E-25, SU-122-44 en FCM36 Pak40), het handige daarvan is dat je er geen eigen crew voor nodig hebt, maar een crew van een andere tank in zijn klasse kunt gebruiken (dus bijvoorbeeld de crew van de Obj 704 in de SU-122-44)

Crew is wel een dingetje, aangezien je je beste crews graag zoveel mogelijk mee wilt nemen naar hogere tiers. Ik heb hier niet echt een standaard aanpak voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Heuj de TOG II* gaat in de aanbieding dit weekend, maar 10 euro :P

aantrekkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

TOG is leuk.... in een TOG platoon, anders is het echt een traag hok wat zo wordt afgeknald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Voor tier 2 en 3 geldt ongeveer... Nieuwe 50% crew, 10 games, next tank.

Voor tier 4/5/6/7, Elke keer als je een nieuwe tank unlockt, dan is de vraag: "oude tank houden of eruit?".
Houden? Dan neig ik de crew erop te houden en een nieuwe 75% te nemen voor de volgende tank en verder.
Eruit? Dan is re-trainen voor 20k credits per poppetje handig, want als je poppetjes op 84% of meer zitten (vaak het geval bij tier 4 en hoger) dan krijg je een 76% of meer ipv 75% voor dezelfde credits.
OF: een 79% of zo crew gratis omtrainen, handig bij lage tiers. Krijg je meer dan 50% voor extra gratis.

Voor de hogere tiers... weet ik niet vraag de specialisten hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fun, historische interesse en... als ik tijdens de grind een Ace badge haal, houd ik hem ook. Zo heb ik de Nashorn nog in de garage staan, terwijl dat niet de bedoeling was. :P

Heb sinds deze week iets nieuws. Ik ben al drie keer na een battle in de garage chat uitgescholden door ragekleuters. Vanochtend was helemaal mooi. Een AMX 12t was in een TierX match terecht gekomen en had besloten dat het een goed idee was om op een heavy te schieten. Helaas scott hij mijn Borsig in de rug voor 100+ damage, waarna hij in stukken geschoten werd door de vijand. En dat was natuurlijk mijn fout.

:P

[ Voor 30% gewijzigd door Edmin op 28-03-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Pff dat worden een hoop tanks in je garage als je wat meer ervaring krijgt ed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
Edmin schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:04:
[...]

Fun, historische interesse en... als ik tijdens de grind een Ace badge haal, houd ik hem ook. Zo heb ik de Nashorn nog in de garage staan, terwijl dat niet de bedoeling was. :P
one does not simply sell a tiger 1 .. any way tanks die ik fijn vind houdt ik .. uitzonderingen daar gelaten zoals de ISU, fantastische machine maar de obj.704 en obj.268 zullen no matter what beter zijn dan de ISU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De tiger 1 houd ik puur voor de geweldige gun, die historische achtergrond maakt me geen hol uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

perpixel schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:07:
Pff dat worden een hoop tanks in je garage als je wat meer ervaring krijgt ed ;)
Ja, dat realiseer ik me ook... Gelukkig heb ik nu pas 8 Ace badges en vallen die gek genoeg samen met de tanks die ik graag speel EN interessant vind (Tiger 1, 2, T49, MarderII en 38T...)

Verder verkoop ik alles direct na de grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

snowD schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:08:
[...]

one does not simply sell a tiger 1 .. any way tanks die ik fijn vind houdt ik .. uitzonderingen daar gelaten zoals de ISU, fantastische machine maar de obj.704 en obj.268 zullen no matter what beter zijn dan de ISU
Purchased: 'Object 268' successfully purchased. Spent : 6.100.000 :Y *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Die moet een ban krijgen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ohjah ik heb gisteren ook mijn t 62a unlocked :D mag nu dus weer met mijn 416 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
PcDealer schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:12:
[...]

Die moet een ban krijgen.
post het op het WoT forum + replay en dan maak je een goede kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:10
Aangezien ik al wat redelijk wat t10s heb focus ik mij ook steeds meer op leuke tanks die ik terugkoop om mee te spelen. Het is een combinatie van fun en een goede tank. Doorgaans zitten daar de mindere crew op omdat mijn beste crew op mijn t10s zit of op bepaalde tanks in t8 ivm TC's.

post heeft al wat tanks gepost, maar ook de T18, T49, SU85, T29, T32, rhm borsig, T54, WZ111 1-4, 704 zijn tanks die tanks die in mijn garage blijven staan. Met misschien wel de T29 als beste tank van de hele game (in verhouding uiteraard).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
p0st schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:12:
[...]

Purchased: 'Object 268' successfully purchased. Spent : 6.100.000 :Y *O*
Gratz! Ik denk dat ik tegen de feestdagen misschien wel een eerste Tier X in m'n garage heb. ;)

Voor de rest leuk om te lezen wie welke tanks houdt. Geeft mij weer wat stof om bepaalde tanks te googlen en keuzes te maken.

Zie net dat de SU-122-44 ook aan -30% staat. Ik ga die toch ooit kopen, kan ik het beter dit weekend doen. Dan mag hij nog even stof vergaren tot ik wat meer ervaring heb. Of worden er soms nog grotere kortingen gegeven?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
30% zijn meestal wel de grootste kortingen geloof ik voor prem tanks. Als ik eerlijk moet zijn is tier 7 ook nog niet zo indrukwekkend dus kun je gewoon spelen hoor. (Verder is gewoon in het diepe springen de snelste manier om te leren sink or swim ;) http://rocketbrainsurgeon...brutal-simple-timely-way/ is daar wel een leuk artikel over )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 14:02

databeestje

Von PrutsHausen

Catscratch schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:15:
[...]

Gratz! Ik denk dat ik tegen de feestdagen misschien wel een eerste Tier X in m'n garage heb. ;)

Voor de rest leuk om te lezen wie welke tanks houdt. Geeft mij weer wat stof om bepaalde tanks te googlen en keuzes te maken.

Zie net dat de SU-122-44 ook aan -30% staat. Ik ga die toch ooit kopen, kan ik het beter dit weekend doen. Dan mag hij nog even stof vergaren tot ik wat meer ervaring heb. Of worden er soms nog grotere kortingen gegeven?
Zelden meer korting dan 30%.

Ik zou het gewoon doen, het is een van de beste premiums, je kan er niet echt een buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Jammer dat de E-25 niet in de aanbieding is

Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)