Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:
  • 94.226 views

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:54
stronk samplesize... verder is wn8 natuurlijk gebaseerd op expected values. Dus dat jij beter dan gemiddeld erin speelt zegt niks hoe goed of slecht de tank ik.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 00:31

Fordox

00101010

Een gemiddelde damage van 2500 op een tier 9 tank vind ik anders wel aardig goed van mezelf :)
En ik heb enorm veel slechte verhalen gehoort over de lorri

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:59

Ed_L

Crew Council
Hmm, is het WoT EU forum b0rked? Ik word telkens uitgelogd als ik op een link klik.

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Geen probleem met uitloggen hier.

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:24

Rianata

Have you played Atari today?

Fordox schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:15:
Een gemiddelde damage van 2500 op een tier 9 tank vind ik anders wel aardig goed van mezelf :)
En ik heb enorm veel slechte verhalen gehoort over de lorri
Die enorm slechte verhalen komen vaak ook nog van spelers die de Lorr al hadden toen het nog een tier 8 tank was,,, :*) En dat heeft mij er tot nu toe ook van weerhouden om hem te kopen 8)7 Hij staat ergens op nummer 5 van nog aan te schaffen tier 9's >:)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Komarin, Tier IX, 1m40sec bezig: Drie Eén keer raden hoe deze game afliep....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Vijandelijke team reed massaal het meer in? :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

DanielWW2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:10:
Vijandelijke team reed massaal het meer in? :+
Jij mag niet meer raden!!!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Frentik schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:11:
[...]

Jij mag niet meer raden!!!
Nou. :'(
Jou team reed massaal het meer in? Ja dat is denk ik al iets meer de goede richting op. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

DanielWW2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:12:
Nou. :'(
Jou team reed massaal het meer in? Ja dat is denk ik al iets meer de goede richting op. :Y)
Fout, voor het meer moesten ze voorruit rijden; zelfs dat lukte de meeste niet....

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Frentik schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:13:
[...]
Fout, voor het meer moesten ze voorruit rijden; zelfs dat lukte de meeste niet....
Massaal falen van de W knop op iedereen toetsenbord dus. :+
I win. :*) (drukke avond, scriptie schrijven dus er gaat geen poging tot een serieus antwoord komen)

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 23:14

p0st

Dutch Reefer

Zo, vandaag eerst werken, en dan vanmiddag/vanavond bezig met een eerste versie van mijn modpack voor 0.9! Zodra ik iets bruikbaars in elkaar heb kunnen zetten zal ik het hier (zoals gewoonlijk) plaatsen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:18

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vanaf hoe laat is 9.0 te downloaden eigenlijk? Vandaag rond 10?

I am the great Cornholio!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43
Omdat de nieuwe patch er alweer is staat bij deze het nieuwe topic ook open: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42.

Let wel, de TS gaat een grondige update krijgen maar ik heb een erg drukke dag voor me liggen dus dat zal in de komende 2 dagen gebeuren.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee