stronk samplesize... verder is wn8 natuurlijk gebaseerd op expected values. Dus dat jij beter dan gemiddeld erin speelt zegt niks hoe goed of slecht de tank ik.
Een gemiddelde damage van 2500 op een tier 9 tank vind ik anders wel aardig goed van mezelf 
En ik heb enorm veel slechte verhalen gehoort over de lorri

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08
Hmm, is het WoT EU forum b0rked? Ik word telkens uitgelogd als ik op een link klik.
Die enorm slechte verhalen komen vaak ook nog van spelers die de Lorr al hadden toen het nog een tier 8 tank was,,,Fordox schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:15:
Een gemiddelde damage van 2500 op een tier 9 tank vind ik anders wel aardig goed van mezelf

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Komarin, Tier IX, 1m40sec bezig: Drie Eén keer raden hoe deze game afliep....
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Vijandelijke team reed massaal het meer in? 

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jij mag niet meer raden!!!
Nou.

Jou team reed massaal het meer in? Ja dat is denk ik al iets meer de goede richting op.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fout, voor het meer moesten ze voorruit rijden; zelfs dat lukte de meeste niet....DanielWW2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:12:
Nou.
Jou team reed massaal het meer in? Ja dat is denk ik al iets meer de goede richting op.
Massaal falen van de W knop op iedereen toetsenbord dus.Frentik schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:13:
[...]
Fout, voor het meer moesten ze voorruit rijden; zelfs dat lukte de meeste niet....

I win.

Zo, vandaag eerst werken, en dan vanmiddag/vanavond bezig met een eerste versie van mijn modpack voor 0.9! Zodra ik iets bruikbaars in elkaar heb kunnen zetten zal ik het hier (zoals gewoonlijk) plaatsen 

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Vanaf hoe laat is 9.0 te downloaden eigenlijk? Vandaag rond 10?
I am the great Cornholio!
Omdat de nieuwe patch er alweer is staat bij deze het nieuwe topic ook open: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42.
Let wel, de TS gaat een grondige update krijgen maar ik heb een erg drukke dag voor me liggen dus dat zal in de komende 2 dagen gebeuren.
Let wel, de TS gaat een grondige update krijgen maar ik heb een erg drukke dag voor me liggen dus dat zal in de komende 2 dagen gebeuren.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)