250x repairkit
250x healthkit
50x auto blusser
De M8A1 is weg, heb nu een elite T49. Deze wil nog niet echt maar heeft potentie.
De Crusader is weg, nu sparen voor de Cromwell.
De T-29 is elite.
Bijna 2 miljoen credits aan equipement uitgegeven waardoor al mijn tanks nu een volledige set hebben.
En om het af te sluiten dacht ik ik train even een van mijn vele spare Duitse medium crews zodat ze na een retrain met credits nog steeds 100% zijn. Dit omdat ik de VK 3001 DB ook nog eens wil proberen. Dus ik pak mijn T-25 voor het werk en mis, mis, bounce, mis, wil je nu f*cking raak schieten jij kreng en sniped by a KV-1S. Juist...
Altijd leuk die RNG, voornamelijk omdat het altijd de Duitse tanks zijn als ik er weer eens last van krijg.

Toch maar eerste de Cromwell en Hellcat kopen/unlocken.

Dan nog het hele ik geef geld aan wargaming gedoe.
Ik heb een Löwe, TOG-II en een T-25. Misschien komt er in de toekomst nog een T-34 bij maar dan zien wel wel. Dan heb ik in totaal denk ik z'n 10.000 gold gekocht en ik denk 7 maanden premium de afgelopen 11 maanden. Genoeg dus.

[Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2014 21:17]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
T-34 kan je gewoon researchen en kopen voor credits hoor...DanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:16:
Dan nog het hele ik geef geld aan wargaming gedoe.
Ik heb een Löwe, TOG-II en een T-25. Misschien komt er in de toekomst nog een T-34 bij maar dan zien wel wel. Dan heb ik in totaal denk ik z'n 10.000 gold gekocht en ik denk 7 maanden premium de afgelopen 11 maanden. Genoeg dus.

Vergeten om consumables in te slaan van het weekend.. Och had er nog wel genoeg in voorraad.
@seriouzz, you seriouzz?

[Voor 10% gewijzigd door thijsco19 op 14-04-2014 21:29]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
T34, stupid muricans with there stupid uncreative names.ShockWave schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:21:
[...]
T-34 kan je gewoon researchen en kopen voor credits hoor...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Opsomming van de A44..
Geen snelheid, geen gundepression, trage reload, trage aimtime en speciaal voor DanielWWII..
Dat ding fikt als de hel...frontschot waar de engine zit....engine eruit of fik, hit achterzijde crewcompatiment....fikt nog beter...er zit daar een brandstoftank...

1 van mijn mindere tier 7 meds tot nu toe...

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
De tank fikt tenminste bij een schot in de motor en niet in een stalen doos vol met tandwielen.ShockWave schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:47:
Vandaag ook de grind naar de object 416 afgerond..![]()
Opsomming van de A44..
Geen snelheid, geen gundepression, trage reload, trage aimtime en speciaal voor DanielWWII..
Dat ding fikt als de hel...frontschot waar de engine zit....engine eruit of fik, hit achterzijde crewcompatiment....fikt nog beter...er zit daar een brandstoftank...![]()
1 van mijn mindere tier 7 meds tot nu toe...

2 and a half men met Ashton Kutcher?TukkerT schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:11:
Ligt het aan mij of zijn de teams echt dramatisch slecht vandaag? Het lijkt bijna elk potje of ik in een of andere slechte komedie terecht ben gekomen...

ShockWave schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:40:
Ik vergeet gewoon de belangrijkste premiumtank..
De Micromaus Pz.Kpfw. 38H 735 (f)..
Heb ik beide ookUser schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:43:
Pz II J says hi.

Ik heb mijn repairkits en medkits weer netjes aangevuld naar 500 (had van beide nog 200~300), en de auto fire ext naar 80. Dat moet genoeg zijn tot de volgende consumable saleDanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:16:
Nou de special is ook weer voorbij. Ik heb wel aardig ingeslagen.
250x repairkit
250x healthkit
50x auto blusser

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Niet normaal meer hoe slecht er regelmatig werd gespeeld , naast de standaard "weekend warriors" was het aantal "tomatoes"overweldigend en niet bevoordelijk voor het spel.

Soms had je mazzel dat je in een team zat met een paar spelers die in een clan zaten (is ook niet altijd een bevestiging van skills) of die nog een beetje ervaring hadden, dat er nog een degelijk pot werd gespeeld, maar de keren dat je team al in een paar minuten gehalveerd was (natuurlijk ook direct een groot gedeelte belangrijke tanks) was niet te tellen. Veel potjes waren eigelijk al vanaf het begin kansloos door domme kamikaze acties, verkeerde opstelling en vooral domme keuzes (naast niet lezen en kijken op de mini map)

Hopelijk keert nu de rust weer een beetje terug

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Also, SU-85i komt met 9.0 in de giftshop, wel een grappig tankje dat.- transmission and engine are currently the same in World of Tanks, but for game purposes, there will be a separation implemented (SS: as in, hitting transmission will be different from hitting the engine)

Op tijdelijke basis? Of enkel in het kader van de 9.0 launch?User schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:24:
DanielWW2, rejoice:
[...]
Also, SU-85i komt met 9.0 in de giftshop, wel een grappig tankje dat.
Gisteren de Pz. Sfl. IVc gekocht. God wat is ie groot nu die in m'n garage staat.

Heb gisteren m'n Luchs verkocht, die tank lag me toch niet. De crew (behalve de radioman) is in de broodrooster gevlogen en nog snel een paar andere op 100% gerecruit. Stiekem wil ik deze tank houden.
Ondertussen 20k free xp. Nog een goede 100k te gaan wil ik die Emil Sturer overslaan. Stilletjes aan komt de Borsig dichterbij!

Wallet warrior!User schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:24:
DanielWW2, rejoice:
[...]

Owja
De noob periode van dit weekend met de X5 is nog lang niet voorbij...
http://worldoftanks.eu/en/news/44/viva-winners-wgl/
vandaag en morgen, elke win is X2 xp.
[Voor 26% gewijzigd door Fordox op 15-04-2014 08:54]
*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

Strix (Skullflame)
Fuck... dat wordt een enorme spam van campende onzichtbare TD'smcB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:55:
Tot nu toe was ik meestal net te vroeg met aankopen van tanks van T8 en hoger. Vaak zag ik vlak na mijn aankoop dat er een aanbieding was en ik veel credits had kunnen besparen. Nu maar een maandje gewacht met de aankoop van de WFT auf E100 en ja hoor; het is de nieuwe Top of the tree

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08
Hoe is dat anders dan nu? Bijna iedereen speelt al TD (myself included)Fordox schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:56:
[...]
Fuck... dat wordt een enorme spam van campende onzichtbare TD's
Denk dat ik daar maar beter mee kan stoppen in 4 potten werd ik gespot en met focus fire verwijderd van de map, zelfs andere teammaten werden met rust gelaten. Als ik nu paars was kan ik het begrijpen maar dit, echt. zucht.
Ging ik met lagere tiers proberen de stats wat positiever te maken crasht mijn pc waardoor ik een penalty ontvangen heb.

Gisteren was een dag om snel te vergeten.
In 9.0 maar weer verder proberen
Jingles had gister in de stream van Circon min of meer zelfde probleem + enorme LAG en sirFoch ging weg toen ik de stream aanzette.. gaf mij reden genoeg om niet te spelen..solique schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:02:
Dacht gisteren laat ik beginnen om zo veel mogelijk mijn is-8 te gaan grinden.
Denk dat ik daar maar beter mee kan stoppen in 4 potten werd ik gespot en met focus fire verwijderd van de map, zelfs andere teammaten werden met rust gelaten. Als ik nu paars was kan ik het begrijpen maar dit, echt. zucht.
Ging ik met lagere tiers proberen de stats wat positiever te maken crasht mijn pc waardoor ik een penalty ontvangen heb.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Heet een hobbypsychoclown schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:44:
[...]
Je vindt het leuk of je vindt het niet leuk, zonder premium had ik de meeste grinds wel te lang gevonden
[...]

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

Mijn ervaring is dat pubbies nogal snel tunnelen. Dat betekend dat als jij als eerste gespot bent ze je niet mer rust laten tot je dood bent zelfs al is er een beter target. De enige oplossing is dan om een aanzienlijke tijd ongespot te raken of compleet van locatie te veranderen.solique schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:02:
Dacht gisteren laat ik beginnen om zo veel mogelijk mijn is-8 te gaan grinden.
Dit kun je ook in je voordeel gebruiken. Zie je dat een pubbie los aan het gaan is op een team genoot heb je 9 van de 10 keer vrij spel.
alles ge-edit, behalve het geweldige troll plaatje

De OP poste een hele zooi aan screenshots waarop te zien was dat zijn team werd ingemaakt door tomaten en gaf WG de schuld. En hij had een 54% winrate, hij zou wel beter moeten weten

En als toetje gisteren nog even een demo gehad van hoe je de tiger 1 moet spelen van Wapper

[Voor 18% gewijzigd door themaxter op 15-04-2014 09:50]
Vanavond weer eens wat proberen

zit trouwens eens te lezen in patch notes:
- amount of reports per day increased from 5 to 10
oh happy days. Nog meer idiots reporten

[Voor 38% gewijzigd door dynosu op 15-04-2014 09:54]
Ben alleen de naam vergeten, iemand een idee?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dus jij zou dan meegaan tot t5
Armored warfare van Obsidian met de Cryenginethijsco19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:55:
Ik geloof dat ik ergens had gelezen (dacht gewoon hier) dat er een nieuw spel uitkwam dat niet zoals WoT tanks van vroeger gebruikte maar de moderne tanks.
Ben alleen de naam vergeten, iemand een idee?

In 2 potten was het zelfs een unicum platoon die mij liever weg werkte dan 2 E-75s die makkelijker te raken waren. Iedereen had gewoon wat tegen mij gister, wot zelf ook want de lag was niet normaal.perpixel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:16:
ik had het weekend een goede wn8 met belabberde winrate. Gisteren zelf niks klaar gespeeld, maar wel een goede winrate. Why not both?
[...]
Mijn ervaring is dat pubbies nogal snel tunnelen. Dat betekend dat als jij als eerste gespot bent ze je niet mer rust laten tot je dood bent zelfs al is er een beter target. De enige oplossing is dan om een aanzienlijke tijd ongespot te raken of compleet van locatie te veranderen.
Dit kun je ook in je voordeel gebruiken. Zie je dat een pubbie los aan het gaan is op een team genoot heb je 9 van de 10 keer vrij spel.
Hoogste tier telt, zag pas een een platoon van 2 t4 en 1 t5 tanks waarbij de t5 een Chaffee was, was een t6 of t7 match dacht uiteindelijk. Maar die hadden dus ook in een t10 match kunnen uitkomen.Catscratch schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:57:
Een erg stomme vraag waarschijnlijk. Vanavond is het platoonavond. Stel ik kies de BT-SV die enkel T3 en T4 ziet. M'n maat kiest bijvoorbeeld de PZ1C die tot T5 ziet. Ga ik dan ook T5 zien met de BT-SV? Ik denk het wel niet?

Zoals al in het topic staat, gezien z'n damage heeft hij er ook weinig aan gedaan om dergelijke scores te voorkomen. Het zal wel makkelijker zijn anderen de schuld te geven voor je eigen falen dan jezelf eens een spiegel voor te houden... Met z'n 47% WR.Fordox schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:20:
http://forum.worldoftanks...opic/378483-wg-correctly/
alles ge-edit, behalve het geweldige troll plaatje
De OP poste een hele zooi aan screenshots waarop te zien was dat zijn team werd ingemaakt door tomaten en gaf WG de schuld. En hij had een 54% winrate, hij zou wel beter moeten weten
Wel mooi dat de WTF e100 de Top of the Tree wordt, ik ben bijna klaar met de Borsig en kan de extra credits ook goed gebruiken. Ik zie trouwens tot mijn verbazing op VBaddict dat de WT PZ4 een verlies per battle draait, is dat voor diegenen hier die 'm hebben gespeeld ook zo?
Maar als ie idd top of the tree is, dan ga ik ook ff in hoog tempo door grinden op mijn wt pz4.

Thanks! 'k heb het doorgegeven!Fordox schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:25:
Als je gaat platoonen met een BT-SV, kun je beter je LTP pakken of een T-127 kopen. deze hebben dezelfde MM

Kan hij misschien nog zo eentje aankopen.
Echter je aanname dat scouts gene nut hebben in randoms. Een goede scout kan een battle beslissen. Als er een paar goede spelers achterstaan dan kunnen zij met die info juist die tanks aanvallen of juist ontsnappen zodat ze het overleven.
Scouten is 1 van de dingen die ik zelf neit kan, maar een goede scout kan ik altijd waarderen
Het is dan inderdaad de bedoeling om te scouten, uiteindelijk kan je meestal wel arty uitschakelen midgame. Zeker endgame kan je nog goed uit de hoek komen door de laatste tanks te spotten en de aandacht af te leiden van de tegenstander.b.krijger schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:45:
Sinds kort , een twee weken , rij ik in een Tier 4 tank. Een Pz.Kpfw.38nA. Wat me verbaasd is dat ik voortdurend ,8 van de 10 keer, in games wordt gezet met Tier 6,7,8. Er valt dus weinig XP te verdienen want het"did not even schratch" is niet van de lucht. Wordt ik verondersteld te scouten? Wat overigens op papier mooi klinkt maar in de praktijk weinig voorstelt. Meestal gaat iedereen voor zichzelf. Wat is jullie mening?
achter in de map. Met die hogere medium tier tanks met hun snelheid is dat alleen mogelijk wanneer je "battle Lucky" bent. Je bevestigd wat ik al dacht.
Hij bedoelt dat de tanks die hierna komen (hetzer of pz.IV) beter zijn. Deze hebben namelijk geen scout matchmaking, maar normaal. Je komt dus tanks tegen die maximaal 2 tiers hoger zijn.b.krijger schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:16:
Dynosu en Frunz, bedankt voor de reactie. Wat bedoel je met "er doorheen "worstelen? Alle skills of hogere Tier? Met mijn T2light heb ik ondertussen geleerd niet te ver voor de troepen uit te rijden als ik actief scout. In mijn beleving komt het niet vaak voor dat er een goede samenwerking is met de andere zwaarder kaliber tanks. Te snel te ver eindigt vaak in snel uitgeschakeld worden. Helaas staan die arty's
achter in de map. Met die hogere medium tier tanks met hun snelheid is dat alleen mogelijk wanneer je "battle Lucky" bent. Je bevestigd wat ik al dacht.
Arty uitschakelen moet je een beetje aanvoelen, goed kijken wie er gespot zijn en waar en kijken of je tussen de vijandelijke tanks door kunt glippen. Zelf ben ik ook geen held met deze tank, en ik moet nog een hoop leren over het scouten. Maar wat vaak wel bijdraagt is de andere scout uitschakelen of in ieder geval gespot houden zodat je team hem uit kan schakelen.
Waarbij morgen de patch uitkomt zodat je effectief dus maar een halve dag overhoud om gerbuik te maken van de X2 bonus...Fordox schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:46:
Owja
De noob periode van dit weekend met de X5 is nog lang niet voorbij...
http://worldoftanks.eu/en/news/44/viva-winners-wgl/
vandaag en morgen, elke win is X2 xp.
Ze plannen de specials altijd in hun voordeel..maar mooie manier om de WZ111>WZ113 grind af te ronden..
Waar zie jij dat die de nieuwe top of the tree is, de site is nog niks op te zien namelijk?mcB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:55:
Tot nu toe was ik meestal net te vroeg met aankopen van tanks van T8 en hoger. Vaak zag ik vlak na mijn aankoop dat er een aanbieding was en ik veel credits had kunnen besparen. Nu maar een maandje gewacht met de aankoop van de WFT auf E100 en ja hoor; het is de nieuwe Top of the tree
Komt wel goed uit heb de wft E 100 pas geresearched maar nog niet gekocht omdat ik zat te wachten op de top of tree...
Volgende tier IX/X zijn (bijna) unlocked maar wacht(e) nog op een leuke aanbieding en met 14 miljoen op de bank moet je toch op de kleintjes letten..

wft E 100
T110E4
FV215B (die is helaas al eens geweest)
113
Centurion MK 7/1
Over het algemeen schiet iedereen op tanks die gespot zijn. Dus als jij tanks spot waar anderen vanaf de positie waar ze staan op kunnen schieten dan doen ze dat ook. Schieten ze niet, dan spot jij wel tanks maar dan heb je (of je team) er niets aan. Tevens werkt het spotting systeem ook tegen jou, als de enemy jou spot dan gaat iedereen op jou knallen. Dat tenzij er veel andere targets gespot zijn (en de enemy daar op gefocust is)
Verwacht niet dat je een soort van suicide scout run kan doen en daarmee de arty uitschakelen. Dat is useless. Echter gaan gedurende de battle tanks dood (raar, hoe dat toch komt

De pz38na is niet echt een goede scout. Die tank goed kunnen spelen vraagt volgens mij best een hele hoop ervaring en kennis van het spotting systeem. Verwacht niet te veel van jezelf een pik wat damage mee waar mogelijk (eind van de battle achterkant/zijkant van tanks die engaged zijn werkt het makkelijkst). De grind zou niet te lang moeten zijn, de volgende tanks zijn wel leuk om te spelen. Eventueel kun je ook gewoon andere tanks gaan spelen

Ok dat was nieuw voor mij. Dank je!dramborleg schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:44:
Meestal duurt het een paar dagen voordat de mods aangepast zijn. Je hoeft geen clean install te doen aangezien je nu je mods in res/mods/0.8.9 installeert en er voor 9.0 gewoon een nieuwe mod map aangemaakt wordt. Na de patch speel je dus sowieso zonder mods totdat je ze zelf weer installeert.
Overigens was gisteren weer een flut dag, sommige potten uit frustratie slechter gespeeld dan nodig maar ook genoeg die echt enorme facepalm momenten opleverden..
Wel nog een leuke Foch battle van laatst:
[Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 15-04-2014 12:19]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Waar staat dit?User schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:24:
DanielWW2, rejoice:
[...]
Kijk nu gaat het ergens op lijken. Maak er maar een disable net zoals tracks van. Als het iets langer duurt om te fixen dat tracks jammer dan. Daar kan ik mee leven. Het gaat mij om de BS engine damage. Ik wil niet elke game mijn repairkit moeten gebruiken voor de engine om vervolgens iets anders gesloopt te zien worden of natuurlijk gewoon alweer de engine.

Ik kan dat anders nergens bevestigd vinden? Ik weet alleen dat de NA Server idd de WTF-E100 als ToTT heeft, maar dat geldt toch niet voor de EU Server?perpixel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:35:
bah bah.. wte100 als top of the tree? gaat een leuke maand worden dan....
Geldt ook voor de EU server, hij staat in de mission list.p0st schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:43:
[...]
Ik kan dat anders nergens bevestigd vinden? Ik weet alleen dat de NA Server idd de WTF-E100 als ToTT heeft, maar dat geldt toch niet voor de EU Server?
Ik denk ook dat de transmissie en de engine een eigen HP pool krijgen. Dus je kan meer klappen van verschillende kanten vangen *denk ik*DanielWW2 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:16:
[...]
Waar staat dit?
Kijk nu gaat het ergens op lijken. Maak er maar een disable net zoals tracks van. Als het iets langer duurt om te fixen dat tracks jammer dan. Daar kan ik mee leven. Het gaat mij om de BS engine damage. Ik wil niet elke game mijn repairkit moeten gebruiken voor de engine om vervolgens iets anders gesloopt te zien worden of natuurlijk gewoon alweer de engine.
Ik las ergens een handige tip voor de 38na: gebruik de 47mm gun, want de gold ammo is nog wel betaalbaar (1200 credits/schot). Kun je af en toe het verschil mee maken.b.krijger schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:45:
Dramborleg, bedankt voor je uitleg en toelichting. Ga me wat meer verdiepen in de scouting en minder op het verdienen van XP. Vind de Pz.Kpfw.38nA toch wel een leuk tankje; snel, klein en best een aardig kanon voor z'n tier. Die hoge snelheid vraagt veel van mijn stuurkunst. Ga hem nu maar naar de wasstraat brengen. :-)
Verder: geniet er toch maar een beetje van, want tier 5/6 duitse tanks hebben het nog moeilijker. Daarna wordt het weer wat beter (voor zover ik het kan overzien - nog maar 2 tier 7's).
Op zich is er iets voor te zeggen om tier 7 matches met een Pz4 gewoon te suicide scouten. Neemt je team je niet in dank af natuurlijk, maar je bent in een minuutje van en hopeloze match af waarin je anders toch maar vijf minuten voor jan met de korte naam rond rijdt. Dit soort statements hebben vaak een aantrekkingskracht op betere spelers die dan vertellen hoe je toch heel nuttig kan zijn, maar ik zie dat meer als theory crafting.
Ging gisteren juist wel lekker. Speel het liefst solo maar gisteren sinds lange tijd weer een aantal 3 mans platoons gedaan met 2 vrienden. Had al vaker met met hen gespeeld maar dat was toen geen succes omdat ze nog niet heel erg ervaren waren, vrij yolo speelden en net zo eigenwijs zijn als ik. Ze zijn nu een stuk beter, hebben nu redelijk door hoe het spel werkt en hebben nu hogere tier tanks die mij beter liggen.psychoclown schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:55:
Overigens was gisteren weer een flut dag, sommige potten uit frustratie slechter gespeeld dan nodig maar ook genoeg die echt enorme facepalm momenten opleverden..
Later nog wel even mijn laatste tanks de 5x solo gedaan, maar avond afgesloten met 68% win (dik 40 games) en een redelijke wn8.
Wel met de dubbel van mijn Matilda gruwelijk zitten balen. Was zowaar top tier ermee en een echt tomaten team tegenover ons. Dus ik rekende mij al rijk. South Coast, ik als enige naar het oosten rest allemaal naar het strand en dorp daar. Ik kom dus echt helemaal geen tank tegen...en ons team walst over hun team heen. Bij de tijd dat ik bijna in hun bases ben is alles al dood....0 damage en 120 base xp......

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
De dubbel? Is vandaag en morgen de hele dag x2 hoorZertaxka schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:05:
[...]
Wel met de dubbel van mijn Matilda gruwelijk zitten balen. Was zowaar top tier ermee en een echt tomaten team tegenover ons. Dus ik rekende mij al rijk. South Coast, ik als enige naar het oosten rest allemaal naar het strand en dorp daar. Ik kom dus echt helemaal geen tank tegen...en ons team walst over hun team heen. Bij de tijd dat ik bijna in hun bases ben is alles al dood....0 damage en 120 base xp......

Rerolls,
Rerolls EVERYWHERE.
gemiddelde aantal battles per player:
1,626
gemiddelde WN7 per player:
2,217

XBL: Sgt Rik NL
Zie de Missions & Events in game.ShockWave schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:29:
[...]
Waar zie jij dat die de nieuwe top of the tree is, de site is nog niks op te zien namelijk?
Komt wel goed uit heb de wft E 100 pas geresearched maar nog niet gekocht omdat ik zat te wachten op de top of tree...
Volgende tier IX/X zijn (bijna) unlocked maar wacht(e) nog op een leuke aanbieding en met 14 miljoen op de bank moet je toch op de kleintjes letten..![]()
wft E 100
T110E4
FV215B (die is helaas al eens geweest)
113
Centurion MK 7/1
Toch weer mooi 2 miljoen terugverdiend van de 5 miljoen die ik aan equipment had uitgegeven afgelopen weekend. Nu nog bedenken wat ik met mijn resterende credits ga doen; AMX 50 120 net geresearched, maar daar hoor ik nog niet heel veel goed over. De Obj 140 en Obj 268 zijn ook geresearched,... keuzes, keuzes,..
Strix (Skullflame)
Ja, die adviezen vallen nogal in de categorie 'open deuren intrappen'.Rik027 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:23:
Grappig, zie net dat Feldzug ook advies geeft om beter te worden op basis van je statistieken. Ik moet wat vaker raak schieten, meer damage doen en langer in leven blijven.

Klopt, dat ik wat impulsief was wist ik alGaius schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:55:
[...]
Ja, die adviezen vallen nogal in de categorie 'open deuren intrappen'.

Goede tip! Ik had al het vermoeden dat die twee met elkaar te maken hadden, maar kon het nergens vinden!redwing schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:13:
[...]
Protip: Als je meer battles wint zul je zien dat je winrate ook omhoog gaat !
^_^

Even een vraagje, is het al bekend of er ook historische battles komen met de amerikanen, ik heb wel zin om met 4 shermans een tiger aan te vallen. Ik heb gelukkig wat garageplekken ingeslagen afgelopen weekend, moeten toch weer wat tankjes worden teruggekocht voor historische battles.
YouTube: Sherman v Tiger Tank
[Voor 8% gewijzigd door JPvdB op 15-04-2014 14:22]
Tenenkrommend

Toepasselijke reactie gegeven

Dat lijkt mij ook goed.Fordox schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:50:
[...]
Ik denk ook dat de transmissie en de engine een eigen HP pool krijgen. Dus je kan meer klappen van verschillende kanten vangen *denk ik*
Niet iedereen heeft een gameclient op zijn werk draaien...mcB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:25:
[...]
Zie de Missions & Events in game.
Toch weer mooi 2 miljoen terugverdiend van de 5 miljoen die ik aan equipment had uitgegeven afgelopen weekend. Nu nog bedenken wat ik met mijn resterende credits ga doen; AMX 50 120 net geresearched, maar daar hoor ik nog niet heel veel goed over. De Obj 140 en Obj 268 zijn ook geresearched,... keuzes, keuzes,..

Dat is nu al de twee keer dat ik die gif bij een post van jou zie in het WoT forum...Fordox schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:26:
http://forum.worldoftanks...od-enough-visual-problem/
Tenenkrommendlaat staan de info die hij erin gooit.
Toepasselijke reactie gegeven

Hij is vaak toepasselijkEd_L schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:47:
[...]
Dat is nu al de twee keer dat ik die gif bij een post van jou zie in het WoT forum...

Je gaat m wel vaker zien denk ik xd
Eeennnnn tierX nr 13 in de garage...Researched:113 researched.
Undistributed experience spent: 199720
Free Experience spent: 280
Purchased: 'Waffenträger auf E 100' successfully purchased. Spent : 4.270.000
Jij zegt nu dus dat je meer moet winnen EN minder moet verliezen..... Damn, dan ben ik er gelijk achter wat er de laatste tijd gaat ! Ik zal er eens wat beter op letten.JPvdB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:18:
Even een miereneuker hier, maar meer battles winnen heeft alleen zin als je tegelijkertijd ook minder battles gaat verliezen. Als ze beide met hetzelfde percentage omhoog gaan blijft je winrate hetzelfde
[removed]
Is de nieuwe top of the tree nu al ingegaan of niet? (Lijkt mij wel gezien normaal een tier 10 tank 6.1 mil kost)ShockWave schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:25:
Tier X nr 17
[...]
Eeennnnn tierX nr 13 in de garage...
[...]
Ik denk dat beide hitboxes dezelfde eigenschappen hebben, met enige verschil dat een kapotte transmissie niet in de fik vliegt en een kapotte motor wel.

Anoniem: 532587
Haha wauw! Doet me een klein beetje denken aan iemand die ik een jaar geleden tegenkwam in randoms. Destijds waren zelfs 2/3 van al zijn games in de Pz. 35 (t), maar het is nog steeds een hele prestatie:
Ach, bij mij ziet het er bijna hetzelfde uit, daargelaten dat ik 3 games in de Medium I heb gespeeld...overigens heb ik nog niet zoveel games, maar ben verder ook nog niet van plan andere tech trees te beginnen.Anoniem: 532587 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:48:
[...]
Haha wauw! Doet me een klein beetje denken aan iemand die ik een jaar geleden tegenkwam in randoms. Destijds waren zelfs 2/3 van al zijn games in de Pz. 35 (t), maar het is nog steeds een hele prestatie:
[afbeelding]
Bah, dat betekent dus ook dat ik minder terug krijg voor mijn WT IV als ik 'em verkoopShockWave schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:25:
Tier X nr 17
[...]
Eeennnnn tierX nr 13 in de garage...
[...]

Maar wel nice, aangezien ik de WT E100 ergens de komende twee weken wel kan unlocken! Nu nog ff credits grinden hehe (zit op 1,5mil nu, nog 2,7mil te gaan dus)
Opzich wel logisch dat hij die winrates had. Zeker als je zoveel potjes in een tank speelt ken je die tank door en door, de crew wordt ook alleen maar beter en de tanks die hoog staan zijn redelijk belangrijke tanks.Anoniem: 532587 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:48:
[...]
[afbeelding]
Zo zie je ook dat bij de GW de stats gelijk inzakken omdat je daar volledig afhankelijk bent.
Als ik altijd met een KV-1S of Hellcat ga spelen gaat ook automatisch m'n overall winrate omhoog.
Als je puur voor de credits gaat zijn team battles erg aan te bevelen. Met een beetje een goed team win je veel. Zeker met de 10% bonus missie best aardig inkomen (afgezet tegen tijd)p0st schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:04:
[...]
Bah, dat betekent dus ook dat ik minder terug krijg voor mijn WT IV als ik 'em verkoop
Maar wel nice, aangezien ik de WT E100 ergens de komende twee weken wel kan unlocken! Nu nog ff credits grinden hehe (zit op 1,5mil nu, nog 2,7mil te gaan dus)
Anoniem: 532587
Klopt idd, ben benieuwd wat voor crew daarin zou zittenTheBrut3 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:25:
[...]
Opzich wel logisch dat hij die winrates had. Zeker als je zoveel potjes in een tank speelt ken je die tank door en door, de crew wordt ook alleen maar beter en de tanks die hoog staan zijn redelijk belangrijke tanks.
Zo zie je ook dat bij de GW de stats gelijk inzakken omdat je daar volledig afhankelijk bent.
Als ik altijd met een KV-1S of Hellcat ga spelen gaat ook automatisch m'n overall winrate omhoog.

Als je van zijn gemiddelde xp uitgaat (420) en dat vermenigvuldigd met zijn aantal battles kom je op 5.544.420 uit. Dan zit hij op ongeveer 80% van de 6e skill.Anoniem: 532587 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:18:
[...]
Klopt idd, ben benieuwd wat voor crew daarin zou zittenMaar waar ik me vooral over verbaasde is dat iemand bijna de helft van al zijn games in één tank speelt, een tier 2, voor een totaal van meer dan 13,000 games. Ikzelf ben na 100 games op de meeste tanks wel uitgekeken eigenlijk. Maar goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Waarschijnlijker is het dat hij op de 7e bezig is omdat de gemiddelde xp geen rekening houd met dubbels en specials.
Echt wat een teams zijn het weer. Kreeg net zelfs haatpm's van een of andere idioot omdat ik kennelijk achterlijk was. Ja want 3.1k damage met een T29 is oh zo slecht in een T7 game. Totaal mijn schuld dat mijn team volslagen gestoord was. Dat deze idioot als een van de eerste stierf aan de andere kant van de map zal ook wel mijn schuld zijn.

Kijkt in garage en ziet een Panther II stof vergaren.
Even een game opgestart en het resultaat:
Ace tanker
4272 damage
1424 base XP
Top gun, high caliber
http://wotreplays.com/site/777642#ensk-danielww2-panther_ii
Ik kreeg het ook pas op het laatste moment door dat ik over de 4k zat. Ik dacht middelmatige game maar goed genoeg voor een 2x xp.

Ik denk dat het nu de beurt is voor de E-75 en de Tiger II om stof te gaan vergaren.

[Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 15-04-2014 19:55]

Prem account net een dag verlopen.Victory!
Hidden Village 15-4-2014 16:52:49
AT 8
2.470 ( x2) 26.887
Top Gun, High Caliber, Ace Tanker
Repairs: -3.726
Ammunition: -4.200
Total: 18.961
2.214 dmg done.
9 tanks damaged, 6 tanks killed
Die van p0st is altijd erg rap (dezelfde dag meestal).dramborleg schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:44:
Meestal duurt het een paar dagen voordat de mods aangepast zijn. Je hoeft geen clean install te doen aangezien je nu je mods in res/mods/0.8.9 installeert en er voor 9.0 gewoon een nieuwe mod map aangemaakt wordt. Na de patch speel je dus sowieso zonder mods totdat je ze zelf weer installeert.
[Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 15-04-2014 20:26]
[Voor 97% gewijzigd door PcDealer op 15-04-2014 20:26]
Toch maar de MT-25 terugkopen?- some light tanks will be buffed (at the very least, MT-25 and VK2801), MT-25 should be buffed approximately to the old T-50-2 level
[Voor 52% gewijzigd door rgras op 15-04-2014 20:44]
Ik heb m sinds vandaag en na 10 battles een WN8 van 2900 erin

Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)