Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:
  • 93.848 views

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-04 13:14
Goed weekend achter de rug ... gemiddelde win rate 65% over 90 random battles. :)

Ik heb me de Marder 38T gekocht ... echt een geinig ding! 'k denk dat ik hem stiekem ga houden. Ik had dit nooit verwacht.

Vanavond ga ik me de befaamde broodroostertank kopen, de Pz.Sfl. IVc. Ik lees er veel verdeelde meningen over. Grootste hekelpunt is dat de top gun geen traverse heeft. Desondanks lees ik dat bijna 60% er een camouflagenet op installeert. Wat zijn de meningen hier omtrent deze tank?

Frank Lenaerts

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-04 23:31

solique

Music Maniac

Weekend ging best aardig, was gisteren ook goed op weg totdat mijn verbinding er genoeg van had en ik in 2 potten achter elkaar met een instabiele verbinding rond reed met een ping die steeds naar de 999 schoot.
Toen er maar mee gekapt, toch op 80% winrate geëindigd.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Anoniem: 587070

Catscratch schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:56:
Goed weekend achter de rug ... gemiddelde win rate 65% over 90 random battles. :)

Ik heb me de Marder 38T gekocht ... echt een geinig ding! 'k denk dat ik hem stiekem ga houden. Ik had dit nooit verwacht.

Vanavond ga ik me de befaamde broodroostertank kopen, de Pz.Sfl. IVc. Ik lees er veel verdeelde meningen over. Grootste hekelpunt is dat de top gun geen traverse heeft. Desondanks lees ik dat bijna 60% er een camouflagenet op installeert. Wat zijn de meningen hier omtrent deze tank?
Ben zelf niet voor de top gun gegaan. Die gun past nergens anders op en is niet nodig om naar de nashorn te gaan. camo net had ik er volgens mij nooit op liggen.
De flak-bus vond ik nog niet zo erg omdat hij nog redelijk mobiel is, de nashorn is ongeveer het zelfde alleen iets trager maar de sturer emil is echt erg. En daar moet je wel de top gun unlocken voor dat je naar de borsig kan. :/

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 21:34

Ed_L

Crew Council
Heb dit weekend nul potten kunnen spelen.. :| Snel gisteravond nog wat equipment gekocht, want anders was het echt drama geweest.
Goede gun, pantser is minder dan papier. houdt afstand onder camo(net), spot, draai, schiet, wegwezen.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 18:49
Anoniem: 587070 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:10:
[...]

Ben zelf niet voor de top gun gegaan. Die gun past nergens anders op en is niet nodig om naar de nashorn te gaan. camo net had ik er volgens mij nooit op liggen.
De flak-bus vond ik nog niet zo erg omdat hij nog redelijk mobiel is, de nashorn is ongeveer het zelfde alleen iets trager maar de sturer emil is echt erg. En daar moet je wel de top gun unlocken voor dat je naar de borsig kan. :\
Het is absoluut een leuke lijn, maar wel met een aardig hobbel in het midden idd :P .. Zou zou ik 'em raten:

Marder 38t = ++
Flakbus = +/-
Nashorn = +/-
Sturer Emil = -- (met top gun +/-)
Borsig = ++
WT auf. IV = +
WTF E-100 = ? (nog niet geünlocked)

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Je vergeet de Marder II = +/++

p0st schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:14:
[...]

Het is absoluut een leuke lijn, maar wel met een aardig hobbel in het midden idd :P .. Zou zou ik 'em raten:

Marder 38t = ++
Flakbus = +/-
Nashorn = +/-
Sturer Emil = -- (met top gun +/-)
Borsig = ++
WT auf. IV = +
WTF E-100 = ? (nog niet geünlocked)
Ben nog niet bij de borsig maar die top gun van de Emil moet zich nog bewijzen. bounce nog steeds net zo veel :| maar mis ook nog veel en ook redelijk wat 0 dmg hits :X

ow en welke gun denk je te gaan gebruiken op de WTF E-110?
heb gekeken naar de stats maar de stock lijkt mij toch beter...

Edit: idd de Marder II maar die heb ik alleen gespeeld voordat deze lijn er was en toen vond ik dat een top ding +++ :D

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 587070 op 14-04-2014 09:21]

• Catscratch
Over die Sturer Emil heb ik al zoveel slechts gehoord dat ik nu al m'n free XP aan het verzamelen ben om die tier zo snel mogelijk over te slaan. 15k free XP momenteel en druk aan het sparen. ;)

Frank Lenaerts

• p0st
Anoniem: 587070 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:19:
[...]

Ben nog niet bij de borsig maar die top gun van de Emil moet zich nog bewijzen. bounce nog steeds net zo veel :| maar mis ook nog veel en ook redelijk wat 0 dmg hits :X

ow en welke gun denk je te gaan gebruiken op de WTF E-110?
heb gekeken naar de stats maar de stock lijkt mij toch beter...

Edit: idd de Marder II maar die heb ik alleen gespeeld voordat deze lijn er was en toen vond ik dat een top ding +++ :D
Sowieso de 'stock' 12.8cm, die heeft veel betere (soft)stats. Je merkt het vanzelf als je bij de Borsig bent, op de Borsig en de WT Auf. IV kun je ook een 15cm gun plaatsen en dan merk je echt dat je log en traag schiet (ook DPM is lager trouwens). Daarom zijn die grinds zo aangenaam vanaf de Borsig, je hebt namelijk direct een fatsoenlijke gun!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

Heb dit weekend nauwelijks gespeeld, de teams waren te slecht.. Had gewoon geen geluk qua teams. Was maar wat anders gaan doen.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-05 18:24

Fid3lity

Spectre X

Ik heb er maar een paar geinige potten mee gehad met een uitschieter van een paar pagina's terug:

Helaas verloren, was als laatste van het team over. Dit was niet met de top gun, maar de tweede. Top gun heb ik inmiddels wel, maar je hebt er echt 0,0 traverse mee. Met die tweede gun is dat nog best aardig. Weet niet of ik die erop ga houden, want moet nu wel weer opnieuw de XP naar de Nashorn grinden. Moet nu nog iets van 23k. Had ik die top gun er niet op gezet had ik de Nashorn wellicht inmiddels wel gehad met betere x5's dit weekend. Kijk gewoon hoe je met die tweede gun speelt: als dat lekker gaat, gewoon houden. Als je de tank leuk genoeg vind, probeer die top gun. Ik heb er opzich niet al teveel spijt van. De credits heb ik voor nieuwe tanks voorlopig nog niet (en er staan er een hoop in de wachtrij).

Fid3lity schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:41:
[...]

Ik heb er maar een paar geinige potten mee gehad met een uitschieter van een paar pagina's terug:

Helaas verloren, was als laatste van het team over. Dit was niet met de top gun, maar de tweede. Top gun heb ik inmiddels wel, maar je hebt er echt 0,0 traverse mee. Met die tweede gun is dat nog best aardig. Weet niet of ik die erop ga houden, want moet nu wel weer opnieuw de XP naar de Nashorn grinden. Moet nu nog iets van 23k. Had ik die top gun er niet op gezet had ik de Nashorn wellicht inmiddels wel gehad met betere x5's dit weekend. Kijk gewoon hoe je met die tweede gun speelt: als dat lekker gaat, gewoon houden. Als je de tank leuk genoeg vind, probeer die top gun. Ik heb er opzich niet al teveel spijt van. De credits heb ik voor nieuwe tanks voorlopig nog niet (en er staan er een hoop in de wachtrij).
idd lekker potje, netjes! :)
Alleen jammer dat je verloren hebt.

Maar waarom geen multiline tank carousel :P hoe vind jij ooit je tanks :+
en zie ik daar nog een Pz. III/IV staan naast die Panther? :P

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 587070 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:51:
[...]

idd lekker potje, netjes! :)
Alleen jammer dat je verloren hebt.

Maar waarom geen multiline tank carousel :P hoe vind jij ooit je tanks :+
en zie ik daar nog een Pz. III/IV staan naast die Panther? :P
Kreeg 1 lullige bounce op de zijkant van een Matilda IV. Dat was een beetje de beslissende misser aan het einde, toen was het snel over.

Ik gebruik dat class filtertje aan de zijkant op L / M / H / TD, speel ook maar 1 class achter elkaar voordat ik verder ga. Nu met de x5 doe ik wel bijna anders, maar ik heb bijvoorbeeld afgelopen week voornamelijk met Lights gespeeld.

Die Pz III/IV is inmiddels weg en vervangen door de VK 30.01 D waar ik nu mee bezig ben. Even alle lijntjes doorlopen.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Was zelf ook begonnen aan die lijn, zit nu ook op de vk3001d. Vind em niet geweldig, maar ook niet super slecht.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Ik vind hem zeer matig. Vooral de mobiliteit valt me tegen. Ik heb hem inmiddels full ops en het is nog niet best. Dit is een beetje een moetje voor me.

Edit: zojuist 4 potten in de Tiger 2 gedaan. Elke keer minimaal 3K damage. Elke keer een loss. FFFFUUUUUU

[Voor 26% gewijzigd door Ed_L op 14-04-2014 10:19]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb er niet zon moeite mee, gebruik em dan ook vooral als sniper die goed kan relocaten.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-03 22:33
redwing schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:28:
[...]

Kan best zijn, maar met bovenstaande zeg je simpelweg dat winrate onafhankelijk is van hoe goed een tank is. Sorry, maar dat kan er bij mij echt niet in :+ Vergeet niet dat bovenstaande ook kan worden gezegd van zo'n beetje elke tank. Hoe vaak ik geen faal M3-lee tegen kom als ik tier4 speel en dat is toch echt geen OP tank ;)
Dat zeg ik niet, natuurlijk wordt de winrate beïnvloed maar bij een tank à la WTE100 verwacht ik toch meer dan 55% oid en die ligt bij expected values maar rond de 53%. Bedenk je wel dat er maar een heel klein percentage spelers Excellent tot Super Unicum is dus degenen die er dik 70% op weten te scoren zullen de WR niet dermate omhoog spelen dat de overgrote deel van <= 50% WR (op de tank) gecompenseerd wordt.
dynosu schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:40:
Heb dit weekend nauwelijks gespeeld, de teams waren te slecht.. Had gewoon geen geluk qua teams. Was maar wat anders gaan doen.
Vrijdag was OK, Zaterdag was perfect en gisteren was mwah. Had ook een aantal keer ongeluk en had ik en mijn platoon ook gewoon meer werk kunnen verzetten.

Eén pot was vooral erg lullig (wel meerdere maar deze was heul opvallend), in de T30 op Himmelsdorf Encounter. Erg mijn best gedaan en ik was op weg van een loss naar een victory en Top Gun. Ik probeer een KT te onderscheppen die ik al ergens verwacht had, schot in de environment. Vervolgens was hij dood en was het nog 3v3, ging redelijk gelijk op met op een gegeven moment nog een 3v1 situatie. Een T30 die ik van trainstation naar zuid verwachtte, de cap ging 'af' en weer uit en ik stond meteen stil voor het schot (hij was er wel eerder dan verwacht). Bounce op de hull... en vervolgens weten de andere 2 (die ook oneshot waren) het niet af te maken. >2k exp met Mastery badge en High Caliber..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• dynosu

dynosu

Orly ?

psychoclown schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:25:
[...]

Vrijdag was OK, Zaterdag was perfect en gisteren was mwah. Had ook een aantal keer ongeluk en had ik en mijn platoon ook gewoon meer werk kunnen verzetten.
Mja het verschilt per persoon. Hoorde ook mensen die altijd aan de winnende kant zitten. Ik had dat geluk helaas niet, en om mezelf wat te vermaken ben ik maar wat anders gaan doen. Had geen zin in ragen :P

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 23:04
hi ik speel nu al een tijdje met de tiger 1 met het 75mm kanon maar ik erger me kapot. vooral als ik tegen tier 8 of 9 speel dan schiet ik nog geen deuk in een pakje boter.. word de tiger 1 beter met die 8,8 cm kannonen? want ik vind dit echt verruit de matigste tank die ik gespeeld heb tot dusver, terwijl het een van de betere tanks uit WOII was. ik weet ook wel dat WoT echt historisch super in accuraat is maar had toch meer van de tiger verwacht...

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 21:54

themaxter

Bugged..

Ik zat gisteren aan de goede kant, na 15 potjes solo stond ik op iets van 86% winrate :D en uiteindelijk met iets van 75% afgesloten.

Al de potjes waar ik het verschil kon maken (bijv met 2 vs 6 over) toch kunnen winnen, had nog het meeste pech met de steamroll potjes, paar slechte 5x daardoor.....

Dubbelen van mijn tanks ging wel snel zodoende en door die 5 keer paar stock tanks kunnen upgraden.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 13:57
Hazeldinho schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:32:
hi ik speel nu al een tijdje met de tiger 1 met het 75mm kanon maar ik erger me kapot. vooral als ik tegen tier 8 of 9 speel dan schiet ik nog geen deuk in een pakje boter.. word de tiger 1 beter met die 8,8 cm kannonen? want ik vind dit echt verruit de matigste tank die ik gespeeld heb tot dusver, terwijl het een van de betere tanks uit WOII was. ik weet ook wel dat WoT echt historisch super in accuraat is maar had toch meer van de tiger verwacht...
Misschien moet je met DanielWW2 gaan praten :+ (j/k nofi, kan je verhalen altijd waarderen daniel), maar de tiger 1 is in wot echt een hele goede tank, maar wel wat lastige. Durf zo niet te zeggen welk kanon het beste is. Volgens mij is dat gewoon de top gun, maar dan wordt het echt een beest.

We hebben intern met GoT op dit moment een interne tiger 1 challenge wie het meeste damage per game kan halen over 100 potjes. De toppers zitten op dit moment rond de 2k wat echt absurd veel is voor een tier 7.

perpixel schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:35:
[...]

Misschien moet je met DanielWW2 gaan praten :+ (j/k nofi, kan je verhalen altijd waarderen daniel), maar de tiger 1 is in wot echt een hele goede tank, maar wel wat lastige. Durf zo niet te zeggen welk kanon het beste is. Volgens mij is dat gewoon de top gun, maar dan wordt het echt een beest.

We hebben intern met GoT op dit moment een interne tiger 1 challenge wie het meeste damage per game kan halen over 100 potjes. De toppers zitten op dit moment rond de 2k wat echt absurd veel is voor een tier 7.
De 8,8 cm Kw.K. 43 L/71 is de top gun en ja dat is een hele goeie gun, zeker op tier 7.
Zelf heb ik alle modules op de Tiger I met free xp unlocked en ben daarna pas gaan spelen, dat duurde wel even. :+ maar wel de moeite waard :P

Waar is die challenge.. because I accept this challenge.

• perpixel
Is een interne gathering of tanks challenge omdat hij me anders teveel geld ging kosten ;) tier 8 prem voor de winnaar en 5 dagen prem (oid weet het niet eens meer zeker) voor de top 5. Met als voorwaarde dat prijzen alleen te winnen waren als je meer dan ik haalt.

• p0st
dynosu schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:29:
[...]

Mja het verschilt per persoon. Hoorde ook mensen die altijd aan de winnende kant zitten. Ik had dat geluk helaas niet, en om mezelf wat te vermaken ben ik maar wat anders gaan doen. Had geen zin in ragen :P
Maar het ragende gisteren helemaal niet, het was prachtig weer :+
Misschien was dat wel de beste optie ja, ik had ook moeten stoppen misschien na 10 losses, maarja die 5x's lonken he :')
Vanmorgen even snel 6 potjes gedaan, helaas maar 3 wins (dus 50%), maar wel een WN8 van 2900, hopelijk zet deze trend tijdens de lunch en vanavond door! (thuiswerkdag, heuj :7 )

perpixel schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:42:
Is een interne gathering of tanks challenge omdat hij me anders teveel geld ging kosten ;) tier 8 prem voor de winnaar en 5 dagen prem (oid weet het niet eens meer zeker) voor de top 5. Met als voorwaarde dat prijzen alleen te winnen waren als je meer dan ik haalt.
Ow goed geregeld met prijzen, netjes.
Wat was/is de doelstelling? x dmg avg?
Wil nog wel kijken of ik ubehaupt kans zou maken :+

• perpixel
Do whatever it takes om zoveel mogelijk avg. damage te krijgen over 100 potjes. de top hovert nu rond de 2k ik zit na zo'n 50 battles tegen de 1800 aan te hikken (maar dat moet nog een stuk omhoog)

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ed_L schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:18:
Ik vind hem zeer matig. Vooral de mobiliteit valt me tegen. Ik heb hem inmiddels full ops en het is nog niet best. Dit is een beetje een moetje voor me.

Edit: zojuist 4 potten in de Tiger 2 gedaan. Elke keer minimaal 3K damage. Elke keer een loss. FFFFUUUUUU
Valt mij ook tegen. Bijna full ops, alleen die turret nog. Gebeurt morgen wel na de x2 met premium. Sommige tanks zijn inderdaad een "moetje". Andere tanks daarentegen:

Heerlijke pot dit oOo

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 23:04
wat raden jullie aan: 8,8 cm meer dmg en minder ap of 7,5 minder dmg maar meer AP en +100 hp? voor de tiger 1
perpixel schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:35:
[...]

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 21:54

themaxter

Bugged..

Fid3lity schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:00:
[...]
Andere tanks daarentegen:

Heerlijke pot dit oOo
Die T34-1 is ook gewoon een heerlijke tank, goede gun, bewegelijk en verrassend bouncy O+

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

themaxter schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:31:
[...]

Die T34-1 is ook gewoon een heerlijke tank, goede gun, bewegelijk en verrassend bouncy O+
Inderdaad, al vind ik de WZ-131 met de 59-100T ook heel lekker spelen. De T-34-1 lijkt hier in ieder geval een blijvertje te worden :Y

• User
  • Laatst online: 17-05 21:21
Hazeldinho schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:29:
wat raden jullie aan: 8,8 cm meer dmg en minder ap of 7,5 minder dmg maar meer AP en +100 hp? voor de tiger 1
Wat.

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Vreemd, gisteren was 1684 xp op de T54E1 nog maar goed voor de mastery badge 2nd class, vandaag is 2032 xp (dus niet zo veel meer) goed voor de ace tanker :)

De 8,8 cm Kw.K. 36 L/56 heeft maar 132mm pen maar heeft wel 220 alpha
tegen over de 7,5 cm Kw.K. 42 L/70 die 150mm pen heeft maar slechts 135 alpha
De vraag is welke is beter?
Ik zou voor de 8,8 gaan, niemand is bang voor een heavy met maar 135 alpha per shot en het pen verschil is niet zo groot.

• p0st
Hazeldinho schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:29:

[...]
8,8 cm KwK 43 L/71 is de enige juiste optie op de Tiger I. En voordat je die geünlocked hebt met de 8,8 cm KwK 36 L/56 spelen en goed mikken op cupola's, lower front plates en andere weakspots :)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:05
Ik wil een Schlanke Bertha! Dan kunnen we gewoon van Malinovka naar Murovanka schieten.

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

kyozu uit PTS :P

Nu valt het dus echt uit elkaar xD

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

[...]
Dat zeg ik niet, natuurlijk wordt de winrate beïnvloed maar bij een tank à la WTE100 verwacht ik toch meer dan 55% oid en die ligt bij expected values maar rond de 53%.
Ja, maar als je naar de originele post kijkt zie je dat mr WWII zegt dat WG een enorme Russische bias heeft. Als dat zo zou zijn zouden die tanks standaard een hogere WR moeten hebben. Dat is echter duidelijk niet het geval en als je wat verder kijkt zie je zelfs dat er voor zo'n beetje alle landen wel tanks hebben die je OP kunt noemen. Oftewel roepen dat WG een enorme bias voor Russen heeft is gewoon onzin.
Bedenk je wel dat er maar een heel klein percentage spelers Excellent tot Super Unicum is dus degenen die er dik 70% op weten te scoren zullen de WR niet dermate omhoog spelen dat de overgrote deel van <= 50% WR (op de tank) gecompenseerd wordt.
Klopt, het percentage zal toch vooral bepaald worden door de 'gemiddelde' speler. De allerslechtste en allerbeste spelers hebben daar niet veel invloed op.

[removed]

• psychoclown
In dat geval is er wat miscommunicatie want ik ging puur door op jou reactie waarin je zegt dat de WR's binnen een bepaalde marge vallen. Bias van welke tree dan ook geloof ik niet in maar wel dat 'OP' tanks verkeerd of niet gebalanced worden doordat deze tanks het gros van het spelers aantrekt. De nerf van de WTE100 bijv. was een nerf van niks die het probleem ook niet aan heeft gepakt, een expected damage van 2400 is nog minder dan één clip..

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Waar kun je die expected damage values eigenlijk terugvinden?

• User
wotlabs.net/eu/wnTable

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
thx, moest zelf ook gewoon even googlen... :(

http://www.wnefficiency.net/wnexpected/

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hazeldinho schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:32:
Historisch gezien zat je met de 8.8cm KwK 36 die eigenlijk z'n 160mm pen had op 100m...
Dat je het dan opnam tegen T-34's welke zeer goed zijn in grafkist spelen is een tweede. Dit omdat een schot door de romp zeer vaak de hele bemanning zijn dood oplevert omdat het z'n klein compartiment is er en aan beide kanten een paar granaten totaal onbeschermt aan de wanden hangen. Die gaan dus af als een APCBC HE shell oftewel een PzGr 39 door het pantser slaat. Dit zie ik ook zo goed terug in WoT met een hogere kans op een bemanningslid dat gewond is...
De 8.8cm KwK 43 L/71 is ook undergunned met z'n 20mm maar vrij aardig op een T7 heavy. Overigens moet je veel angelen met je Tiger I. De Duitsers zelf stelden dat bemanningen de tank z'n 45% moesten angelen van waar het vuur vandaan kwam om zo het meeste uit je pantser van de voor en zijkant te halen. Een SU-85 kon een Tiger frontaal openkraken en een T-34-85 dus ook. Het was geen slecht idee dus. In WoT sidescrape je met een Tiger I. Overigens heb ik de grind gedaan met de 7.5cm L/70. Dan kom je tenminste nog door iets heen...

Oh en de Panther was eigenlijk een veel beter ontwerp mits de verbinding tussen de transmissie en de aandrijfwielen...
Dat was het probleem met Adolfje, hielt te veel van groot en zwaar dus er moest even 10t extra pantser op een bijna perfect tank voor het Duitse leger waardoor die wat betrouwbaarheidsproblemen kreeg...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

psychoclown schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:05:
Bias van welke tree dan ook geloof ik niet in maar wel dat 'OP' tanks verkeerd of niet gebalanced worden doordat deze tanks het gros van het spelers aantrekt. De nerf van de WTE100 bijv. was een nerf van niks die het probleem ook niet aan heeft gepakt, een expected damage van 2400 is nog minder dan één clip..
Klopt inderdaad. Ik geloof ook best dat de winrate erdoor wordt beinvloed. De winrate van een OP tank zal echter nog steeds een paar procent hoger zitten dan een niet-OP tank.

Daarnaast balanceert WG altijd naar de gemiddelde speler en niet naar de topspelers. Er ztten dus tanks tussen die eigenlijk OP zijn maar ook moeilijk om goed te spelen. Die zullen zo blijven omdat de gros van de mensen er slecht in zal spelen (zoals je voorbeeld met de WTE100)

[removed]

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het is vaak met dit soort 5x/special weekenden even zoeken naar de juiste tier om mee te spelen.

Ging gisteren zelf niet zo lekker met de lagere tiers. Wilde toch al de tanks in mijn garage naar een win helpen, 250+ free xp per win is wel zo lekker. Lagere tiers kwam ik elke keer in battles met +2 tier. En dan wordt het lastig om potjes te "dragen", een enkele tank daar gelaten.
Uiteindelijk bleek de "sweetspot" bij tier 9-10 te liggen want daar ging het erg lekker. Zeker met mijn T-62a en Type 61 erg fijne 5x gehad, beiden boven de 10k xp. Uiteindelijk van 30% winrate naar 57% gegaan voor de dag met een wn8 van rond de 2600, niet slecht na een beroerde start.

Nog wel een WTF momentje gehad in mijn IS6. Een Borsig die op Murovanka links boven achter de bosjes stond werd niet gespot toen ie op ongeveer 130m op mij schoot, meerdere keren. Bleek ie dus vol camo en BIA op zijn crew te hebben, met een netje, tank camo en chocolade 8)7 .

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• perpixel
redwing schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:28:
[...]

Klopt inderdaad. Ik geloof ook best dat de winrate erdoor wordt beinvloed. De winrate van een OP tank zal echter nog steeds een paar procent hoger zitten dan een niet-OP tank.

Daarnaast balanceert WG altijd naar de gemiddelde speler en niet naar de topspelers. Er ztten dus tanks tussen die eigenlijk OP zijn maar ook moeilijk om goed te spelen. Die zullen zo blijven omdat de gros van de mensen er slecht in zal spelen (zoals je voorbeeld met de WTE100)
Volgens mij is de wte100 OP in alle handen. Alleen extra in goede spelers. Ik vind de russische tier 10's een beter voorbeeld van tanks die OP zijn in goede handen, maar lastig voor minder goede spelers.

• User

Gunnery reports met elkaar vergelijken, ew.

[Voor 178% gewijzigd door User op 14-04-2014 13:56]

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-05 11:42
Dit weekend nog eens de arties van onder het stof gehaald.
Op de S-51 ook eindelijk de acetanker badge gehaald.
Ook enkele mooie scheldtermen naar men kop geslingerd gekregen door een jagdtiger bestuurder die zijn td van full hp naar 0 hp zag gaan na men eerste shot op hem.
Men teammates vonden het wel grappig.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

De WoT homepage heeft nu ook een mooie counter die aftelt naar aanstaande woensdag voor de release van 9.0 :)

idd nog 44u tot vliegende turrets :D

• perpixel
belgian1 schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:57:
Dit weekend nog eens de arties van onder het stof gehaald.
Op de S-51 ook eindelijk de acetanker badge gehaald.
Ook enkele mooie scheldtermen naar men kop geslingerd gekregen door een jagdtiger bestuurder die zijn td van full hp naar 0 hp zag gaan na men eerste shot op hem.
Men teammates vonden het wel grappig.
Gisteren nog in mijn T57 heavy (waar ik geen fire extinguisher in gebruik) terecht gekomen in een confrontation battle met vooral tier 8's. Was bijna zielig voor de tegenstanders :+ nu was het mines en hadden hun voornamelijk tiger II's. Ik zag mijn kans schoon en ging voor de hill (geen tip in de t57, maar er zijn situaties waar het dus wel kan.).

Zonder enige damage te pakken op de hill gekomen. Sta klaar om om te draaien en alles af te schieten wat probeert mij achterna te komen. BAM! 900 damage van een gwe100. Mooi kut, maar ook nog brand. Ik zag het al gebeuren. In deze matchup 1 shot door een arty. Elke tik een nieuw (en creatiever) scheldwoord over teamspeak, maar uiteindelijk nog met 200 health over bijna 6k damage kunnen doen ;) moest alleen wel een stuk voorzichtiger.

• p0st
perpixel schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:16:
[...]

Gisteren nog in mijn T57 heavy (waar ik geen fire extinguisher in gebruik) terecht gekomen in een confrontation battle met vooral tier 8's. Was bijna zielig voor de tegenstanders :+ nu was het mines en hadden hun voornamelijk tiger II's. Ik zag mijn kans schoon en ging voor de hill (geen tip in de t57, maar er zijn situaties waar het dus wel kan.).

Zonder enige damage te pakken op de hill gekomen. Sta klaar om om te draaien en alles af te schieten wat probeert mij achterna te komen. BAM! 900 damage van een gwe100. Mooi kut, maar ook nog brand. Ik zag het al gebeuren. In deze matchup 1 shot door een arty. Elke tik een nieuw (en creatiever) scheldwoord over teamspeak, maar uiteindelijk nog met 200 health over bijna 6k damage kunnen doen ;) moest alleen wel een stuk voorzichtiger.
En je hebt nog wel zoveel gratis automatic fire extinguishers gehad de afgelopen weken 8)7 O+

• perpixel
yup maar er zijn betere consumables voor de t57 ;) zo vaak vliegt die niet in de fik (lees: hij kan niet van voren in de fik geschoten worden dus zolang je niet achteruit yolo-end naar de tegenstanders toe rijd vallen de keren dat je in brand vliegt wel mee)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik mag ook echt nooit eens een leuke game hebben he WoT?
Net even 9 kills gemaakt met mijn KV-1S, nog 5 hp over en dan rij je een klifje af en dood. :')

Maar dat was volgens mij al mijn 4de mastery voor de KV-1S, nu met een loss. Totaal niet OP ofzo. O-)
Voor iedereen die me wil zien falen.
http://wotreplays.com/site/773488#abbey-danielww2-kv-1s

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• User
Je rijd van een klif af, gaat dood en je geeft WoT zo'n beetje de schuld?
Volgens mij reed je toch echt zelf die klif af. :>

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik plaatste dat klifje niet daar. ;)

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 18:05
Ik dacht dat 9.0 morgen al online ging, jammer. Dan kan ik vrijdag pas weer spelen. Heeft ook een voordeel, dan zijn er vast al weer een aantal mods die geüpdate zijn. :D

XBL: Sgt Rik NL

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-05 13:37
DanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:28:
Net even 9 kills gemaakt met mijn KV-1S, nog 5 hp over en dan rij je een klifje af en dood. :')
Sommige zijn nooit tevreden, 9 kills en dan zelfmoord plegen?

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:28:

Maar dat was volgens mij al mijn 4de mastery voor de KV-1S, nu met een loss. Totaal niet OP ofzo. O-)
Voor iedereen die me wil zien falen.
http://wotreplays.com/site/773488#abbey-danielww2-kv-1s
Die ARL had je vast wel ge-oneshot :>

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-05 11:37

Fordox

00101010

DanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:32:
Ik plaatste dat klifje niet daar. ;)
....
wauw :P

dat zeg je ook als je met de auto de sloot in rijdt?

[Voor 14% gewijzigd door Fordox op 14-04-2014 14:40]

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fordox schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:39:
[...]

....
wauw :P

dat zeg je ook als je met de auto de sloot in rijdt?
Ik mag ook nooit eens gewoon trollen hé? ;)
Overigens wil ik wel melden dat mijn 9 kills loss met de KV-1S nu wel de winrate van de KV-1S gaat drukken waardoor deze nog steeds niet als OP zal worden aangewezen door Wargaming. :Y)

• p0st
DanielWW2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:47:
[...]

Ik mag ook nooit eens gewoon trollen hé? ;)
Overigens wil ik wel melden dat mijn 9 kills loss met de KV-1S nu wel de winrate van de KV-1S gaat drukken waardoor deze nog steeds niet als OP zal worden aangewezen door Wargaming. :Y)
Narcisme much :>

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gewoon de waarheid. :Y) (en troll much)

• User

Oh noes, een troll.

• Catscratch
Zertaxka schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:29:
[...]
Nog wel een WTF momentje gehad in mijn IS6. Een Borsig die op Murovanka links boven achter de bosjes stond werd niet gespot toen ie op ongeveer 130m op mij schoot, meerdere keren. Bleek ie dus vol camo en BIA op zijn crew te hebben, met een netje, tank camo en chocolade 8)7 .
M'n Hellcat heeft ook camouflage verf, crew daarop getraind en net. In 35% van al m'n wins ben ik nooit gespot geweest en ik deel dan makkelijk 1500-2500 damage.

Frank Lenaerts

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
F8ck die historisch info discussie. En f*ck SerB die trollt dat je voor realisme maar het leger in moet.

WG heeft de hele discussie over de indeling van tanks zelf over zich af geroepen, door realisme in schademodellen e.d. te combineren met arcade-elementen.
We mogen niet klagen dat een tank op basis van historische info in de verkeerde tier zit, maar we vergroten het model van de Loewe wel wegens 'historische' info.
We mogen niet zeuren over de lage damage output van een 88mm kanon, maar pantserwaardes worden wel berekend op basis van invalshoek, spacing en what not.

Iedereen begrijpt dat balancing vereist dat er hier en daar de waarheid (volledig) gedraaid moet worden, maar door de houding van WG roepen ze dit soort discussies over zichzelf af.

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:06
Hoeveel euro geven jullie per maand / paarmaanden uit aan wot en wat doen jullie ermee?

• Catscratch
Ik heb zelf 1 keer doorgebeten voor de E-25 en de SU-122-44. En één of andere ebay tank. :X ;)
Een Locust heb ik gekregen in het begin van een vriend om mij te overtuigen om WoT te blijven spelen ... iets wat hem wel gelukt is.

Maar normaal gezien 5 à 10 EUR / maand. Als ik weet dat ik een ganse namiddag en avond kan gamen koop ik me wel een dagje premium. Voor de rest koop ik gold ... dat gaat dan naar camouflage paint en sporadisch naar het trainen van crew.

[Voor 16% gewijzigd door Catscratch op 14-04-2014 15:45]

Frank Lenaerts

• Inrage
  • Laatst online: 17-05 01:06
Bij korting koop ik een 180dagen premium account en met de 5k gold die ik eens in solden gekocht heb doe ik al maar dan een jaar en heb ik nog 3130 gold (soms al eens aangevuld met bonuscodes & gold van CW) van over. Ik koop daar enkel crew retrainings & 100% crew mee tijdens 50% korting weekends.

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-04 15:20
ik heb dit weekend die KV220 gekocht, met de premium en gold erbij.
Dat gold heb ik tot nu toe alleen aan het trainen van de crew besteed. Misschien volgt daar nog een camo paint. Dat ga ik iig niet aan ammo oid uitgeven

"Today is the worst day since yesterday"

• perpixel
Ed_L schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:32:
[...]

F8ck die historisch info discussie. En f*ck SerB die trollt dat je voor realisme maar het leger in moet.

WG heeft de hele discussie over de indeling van tanks zelf over zich af geroepen, door realisme in schademodellen e.d. te combineren met arcade-elementen.
We mogen niet klagen dat een tank op basis van historische info in de verkeerde tier zit, maar we vergroten het model van de Loewe wel wegens 'historische' info.
We mogen niet zeuren over de lage damage output van een 88mm kanon, maar pantserwaardes worden wel berekend op basis van invalshoek, spacing en what not.

Iedereen begrijpt dat balancing vereist dat er hier en daar de waarheid (volledig) gedraaid moet worden, maar door de houding van WG roepen ze dit soort discussies over zichzelf af.
Ik ben een speler die WoT speelt omdat ik het een leuk spel vind en niet vanwege de historische accuratesse. Voordat ik aan WoT begon had ik uberhaupt nog nooit van een maus gehoord en wist ik dat er een tiger was, maar daar hield het wel mee op.

Nu is door WoT mijn interesse wel vergroot, maar heeft voor mij de gameplay nogsteeds voorrang en snap daardoor bepaalde keuzes van WG wel. Gameplay heeft per definitie voorrang, maar als historische accuratesse past dan is dat mooi meegenomen. Daarom zul je weleens aanpassingen zien op basis van realisme, maar alleen als dit binnen de tier/tank past.

Het is ook een lastige balans, maar ik vind dat op basis van gameplay (en dan vooral tier 8+) ze de balans redelijk op orde beginnen te krijgen en ook op veel punten nog aardig accuraat zijn.

• Catscratch
Nukar schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:52:
ik heb dit weekend die KV220 gekocht, met de premium en gold erbij.
Dat gold heb ik tot nu toe alleen aan het trainen van de crew besteed. Misschien volgt daar nog een camo paint. Dat ga ik iig niet aan ammo oid uitgeven
Ik moet zeggen ik speel nu al een tijdje met 2 à 3 miljoen silver credits op overschot. Mijn meeste tanks hebben een normale / gold ammo verdeling van 70 / 30. M'n gold ammo wordt automatisch aangevuld met silver credits. Als ik niet pen, switch ik wel even qua ammo tijdens de battle. Je wordt dan wel uitgemaakt voor gold noob, maar dat nemen we er wel bij. :)

Meestal maak ik na de match geen verlies. Let er wel op m'n hoogste tanks zijn tier 7 tanks.

Frank Lenaerts

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SurfBoy schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:39:
Hoeveel euro geven jullie per maand / paarmaanden uit aan wot en wat doen jullie ermee?
Zit nu op een totaal van zo'n 35 euro uitgegeven aan gold (bundeltje van 2500 en van 7500), die ik dan vervolgens eigenlijk alleen maar uitgeef aan het kopen van garagesloten. Een enkele keer koop ik er wat premium van als ik wat over heb en van de stream gold heb ik voor mijn beide premium Matilda's permanente camo gekocht. Zit er ook nu weer over te twijfelen of ik niet even snel voor 10 euro aan gold binnenhaal om toch nog even wat garagesloten "on sale" te kopen.

Edit 1: welke idioot gaat er trouwens EUR 9,00 betalen voor 1.635 gold als een pakketje van 2500 je 9,95 kost. 8)7 Snuggere verkooptruc hoor.

Edit 2: was toch te verleidelijk :/ + 2.500 gold voor in ieder geval 10 extra garagesloten. Als dat stream event normaal was verlopen was dat wellicht niet nodig geweest :+

[Voor 18% gewijzigd door Fid3lity op 14-04-2014 16:21]

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04 23:42
Een keer 5500 voor 20 euro en zo'n 500 met codes...

T-25 voor halve prijs, 3 dagen premium, 5 slots, 1x barracks, 16x of zo equipment losbikken, 1x een 100% crew voor de Stug (die ik niet meer heb, wel in de aanbieding), perma zomer camo voor twee tanks... XP conversie.

2100 over... Maar ik denk aan een E-25, dus misschien een extra uitgave binnenkort.

Da's 20 euro voor 300 uur speelplezier - niet verkeerd!
Ed_L schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:32:
[...]

Ze zouden inderdaad beter gewoon zeggen wat ze wel historisch accuraat willen hebben en wat ze gebruiken voor het balanceren. Armour/tankgrootte zijn b.v. zoveel mogelijk historisch accuraat. Snelheid van een tank en de penetratie van een gun worden dan weer gebruikt voor het balanceren.

Wat ze echter fout hebben gedaan is dat ze ook bij b.v. een paar aanpassingen van de penetratie van een gun gezegd hebben dat ze dat deden van historische correctheid. En dat hadden ze nooit moeten doen.
Ik gebruik alleen free gold. Met de missies van tegenwoordig kun je genoeg credits verdienen om winst te blijven draaien. Aangezien ik geen enkele tree echt aan het grinden ben heeft de extra exp van premium ook weinig zin.Daarnaast heb ik al een paar free premium tanks verdient (b.v. T34/IS6) dus daar is het ook niet meer voor nodig.

[removed]

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 17:27
0 euro sinds ik speel, ik ga er van stappen, uit eten en op vakantie! :Y

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

Oef...

M6A2E1, Lowe, KV5, Type 59, SU122-44, E25, Churchill, T2 light...
Dan premium voor meerdere jaren.

Dure free2play :o

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

skoozie schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:30:
[...]

0 euro sinds ik speel, ik ga er van stappen, uit eten en op vakantie! :Y
idem :P

• SurfBoy
Ik gebruik alleen free gold. Met de missies van tegenwoordig kun je genoeg credits verdienen om winst te blijven draaien. Aangezien ik geen enkele tree echt aan het grinden ben heeft de extra exp van premium ook weinig zin.Daarnaast heb ik al een paar free premium tanks verdient (b.v. T34/IS6) dus daar is het ook niet meer voor nodig.
Hoe heb je die t34 gratis gekregen? Speelde je al in patch 7.0 ofzo, weet niet meer wanneer dat was dat t32 tier 8 was, t34 tier 9 en de t30 tier 10? Ik speelde toen op een ander account, maar ik had helaas die tanks niet :(
IS-6 had ik geen zin in om voor elke tier 6 100.000 xp te grinden. 0.o

SurfBoy schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:40:
[...]

Hoe heb je die t34 gratis gekregen? Speelde je al in patch 7.0 ofzo, weet niet meer wanneer dat was dat t32 tier 8 was, t34 tier 9 en de t30 tier 10? Ik speelde toen op een ander account, maar ik had helaas die tanks niet :(
IS-6 had ik geen zin in om voor elke tier 6 100.000 xp te grinden. 0.o
Zo iets was het ja, ik was te laat voor de T34. Zat net 1 of 2 tieren te laag. :(
En die IS6 zou me nog meer moeite hebben gekost dus daar was ik niet aan begonnen.

• psychoclown
Zertaxka schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:29:
[...]

Het is vaak met dit soort 5x/special weekenden even zoeken naar de juiste tier om mee te spelen.
Tier 9+ vooral gespeeld afgelopen 3 dagen en dat ging gisteren dus even wat minder :)
Nog steeds goed te noemen maar niet zo goed als ik wilde/had gekund.
perpixel schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:31:
[...]

Volgens mij is de wte100 OP in alle handen. Alleen extra in goede spelers. Ik vind de russische tier 10's een beter voorbeeld van tanks die OP zijn in goede handen, maar lastig voor minder goede spelers.
Het is tevens een OP tank die het hardst wordt afgestraft, zie ze in ieder geval vaak genoeg falen dat ik sommige below average spelers gelijk geef als ze ergens op basis staan te campen (ja dan is het helemaal easy mode).
Voorheen voor premium per 6 maanden en wat dingen zoals crew retrainen etc. Sinds een jaar/anderhalf jaar verdien ik genoeg met ESL om dat alles te kunnen en nog meer kan converten :)
Ramius23 schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:31:
[...]

Oef...

M6A2E1, Lowe, KV5, Type 59, SU122-44, E25, Churchill, T2 light...

Dure free2play :o
Je vindt het leuk of je vindt het niet leuk, zonder premium had ik de meeste grinds wel te lang gevonden :)

SurfBoy schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:40:
[...]
Dat is inderdaad al heel lang geleden. Toevallig was ik begonnen met de Amerikaanse heavy lijn (kijk maar naar mijn stats op die tanks ;) ) en daardoor kon ik redelijk makkelijk die lijn afmaken. Ik heb nu b.v. nog steeds de T30 in mijn garage staan zonder de T95 ooit te hebben aangeraakt.

[removed]

• SurfBoy
Defeat!
South Coast 14-4-2014 16:52:34
IS-3
2.023 70.033
High Caliber

Repairs: -11.821
Ammunition: -18.450
Consumables: -1.500
Total: 38.262

5k damage en 5 kills is niet genoeg.
Efficiency/WN8: 3.606 (100) 11.521 (100)
Die WN8, lolol

• p0st
Leuke missie de komende 3 dagen (vanaf morgen): Elke win = x2 XP! Dat wordt veel WT Auf. IV spelen :Y

http://worldoftanks.eu/en/news/44/viva-winners-wgl/

Viva la Winners!
Reward: Double Experience for the battle
Requirements: All vehicles and tiers, Mission is repeatable
Conditions: Win the battle, Be in the top 10 players on your team by base XP

[Voor 59% gewijzigd door p0st op 14-04-2014 17:08]

• Fordox
  • Laatst online: 11-05 11:37

Fordox

00101010

Ik geef graag een dag brak zijn op aan een leuke ingame purchase :P

tot nu toe heb ik 2x over een bundel gekocht van 2500 gold en 30 dagen premium. Ook heb ik een FCM 50t gekocht, een maand premium met een mathilda BP, en een BT-SV van 100 flappen (a)

uiteindelijk dus iets meer dan 200 euro... shit das een hoop, had ik niet verwacht :P

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

p0st schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:07:
Leuke missie de komende 3 dagen (vanaf morgen): Elke win = x2 XP! Dat wordt veel WT Auf. IV spelen :Y

Viva la Winners!
Leuk om de lopende premium van de monthly missions goed te kunnen benutten :)

Moet alleen nog wel de platoon missions van dit weekend doen :/ Minimaal 1 voor de 3 dagen premium. Frentik? Anyone? :Y

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04 23:42
"Viva la Winners"... Wordt misschien zo'n foute gevleugelde uitspraak als "No problemo"!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-05 12:18

TweakJerommeke

Stay a while and listen

psychoclown schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:44:

Het is tevens een OP tank die het hardst wordt afgestraft, zie ze in ieder geval vaak genoeg falen dat ik sommige below average spelers gelijk geef als ze ergens op basis staan te campen (ja dan is het helemaal easy mode).
Probleem is vooral dat zelfs tomatoes met 1 apcr clip genoeg schade kunnen toebrengen, de clip moet gewoon 2 minder shells krijgen, 6 shells waarmee je bijna alles mee kan clippen is gewoon belachelijk.

"M6A2E1, Lowe, KV5, Type 59, SU122-44, E25, Churchill, T2 light...

Dure free2play"

Ligt er maar aan hoeveel tijd je erin stopt, ik heb WoT honderden uren gespeeld dus is het geld meer dan waard. Probeer nu vooral gold te verdienen met kleine tournaments etc. :)

[Voor 21% gewijzigd door TweakJerommeke op 14-04-2014 17:43]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-04 18:53
p0st schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:07:

Viva la Winners!
Oeh nice! Moet nog iets van 50k XP op de wft auf pz4 dus dat zal vlug gaan :)

Stichting Hobbyserver

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-04 18:53
50 euro per half jaar. Voor premium.
De laatste paar maanden verdien ik best wel wat goud met ESL voor XP te concerten en crews te retrainen en mss nog wel prem tanks te kopen.
Zit nog op 6k goud te wachten momenteel..

Edit/ woops kan deze even samengevoegd worden met die hierboven?

[Voor 7% gewijzigd door wsLy op 14-04-2014 17:49]

Stichting Hobbyserver

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
User schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:47:
[...]
Nobody knows.

[...]
Geelwit - Pantser
Geel - Brisant
Blauw - Goud

Als ik me goed herinner. :P
er zit geen kleurverschil in
wel verschil in lijndikte, dat lijkt mij met kaliber te maken hebben

die mini fv geeft bv erg dunne trace lijnen

• User
TRX schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:49:
[...]

er zit geen kleurverschil in
wel verschil in lijndikte, dat lijkt mij met kaliber te maken hebben

die mini fv geeft bv erg dunne trace lijnen
Heb jij die posts wel goed gelezen?

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
User schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:25:
[...]
corrigeer me aub

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Corrigeer me, a.u.b.

• dramborleg
  • Laatst online: 24-02 20:04
User schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:25:
[...]
doe eens lief joh :Y)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
hij quote een antwoord en baseert zijn eigen antwoord op de huidige gameversie terwijl User en ik het hadden over oudere versies en niet die van nu vandaar dus de opmerking of hij we leest...
Soms wat meer soms wat minder.
Kocht meestal voor €20, 5500 gold wat ik gebruikte voor 1 maand premium en omzetten crew, aankopen goldshells en gold consumables voor cw toen dit alleen nog voor gold kon.
1 tot 2x per jaar van de vakantie en eindejaarbonus een premiumtank of premiumaccount met korting.

momenteel in de garage de volgende premium tanks:
Lowe, T34 (grind), type59, E25, Superpershing, SU122 44, BT SV, t2 light, tetrarch(gift), t1e6(gift), ltp (gift), t127 (gift), m3 light (gift), t7 combat car (gift), m22 locust, ram II, T14, Mathilda Blackprince, T25, pzkfw IV Schmallturm, fcm 50t, 105lefh18b2, fcm 36 pak40, churchill III, kv 220, kv-5, type 62, type 64, type 3 chi nu ka en dan nog 1 of ander brits mini tankje welke een gift was...

[Voor 80% gewijzigd door ShockWave op 14-04-2014 20:07]

Star Citizen referralcode

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

AcXeller

Lt. Asshole

Gemiddeld 22 euro per maand...... probleem ligt meer in het feit dat het nogal wat maanden zijn 8)7 :+

Vereweg het meeste is opgegaan aan premium tanks, daarna aan premium account. Garages en Barracks om de zoveel tijd en dan nog training/skills. XP converten heb ik wel eens gedaan maar doe ik liever niet, omdat je dit ook kan krijgen door wat langer door te spelen. Alleen bij crew skills droppen kies ik voor gold omdat het verlies daar te groot is. En natuurlijk bijna alles in de aanbieding kopen.

Mijn YouTube kanaal

• SurfBoy
ShockWave schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:25:
hij quote een antwoord en baseert zijn eigen antwoord op de huidige gameversie terwijl User en ik het hadden over oudere versies en niet die van nu vandaar dus de opmerking of hij we leest...

[...]

Soms wat meer soms wat minder.
Kocht meestal voor €20, 5500 gold wat ik gebruikte voor 1 maand premium en omzetten crew, aankopen goldshells en gold consumables voor cw toen dit alleen nog voor gold kon.
1 tot 2x per jaar van de vakantie en eindejaarbonus een premiumtank of premiumaccount met korting.

momenteel in de garage de volgende premium tanks:
Lowe, T34 (gegrind), type59, E25, Superpershing, SU122 44, BT SV, t2 light, tetrarch(gift), t1e6(gift), ltp (gift), t127 (gift), m3 light (gift), t7 combat car (gift), m22 locust, ram II, T14, Mathilda Blackprince, T25, pzkfw IV Schmallturm, fcm 50t, 105lefh18b2, fcm 36 pak40, churchill III, kv 220, kv-5, type 62, type 64, type 3 chi nu ka en dan nog 1 of ander brits mini tankje welke een gift was...
Dat zijn denk ik zo'n beetje alle premium tanks? Ik denk dat ik ook maar per maand zoveel uit ga geven.

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
mooi om te zien dat ik niet de enige ben die al die gifttankjes nog in de garage heeft staan.
Ik heb tevens nog de m4 sherman premium die ze gaven als kado van closed beta.

Uit Rusland het WOT rush kaartspel meegenomen met de pz b2, maar helaas wou customer support deze niet activeren voor mij. Was enkel bedoelt voor de russische cluster. ;w

Voor de mensen die niet weten wie ik ingame ben: Ace

[Voor 40% gewijzigd door dutchassasin op 14-04-2014 20:32]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
SurfBoy schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:05:
[...]

Dat zijn denk ik zo'n beetje alle premium tanks? Ik denk dat ik ook maar per maand zoveel uit ga geven.
Ik speel al sinds 2011 en kocht/koop ze zoveel mogelijk in de aanbieding.
De Löwe was mijn eerste premium tank en die kocht ik nog voor de oude prijs van €25? of €27? euro....
Al dat kleine grut kost in de aanbieding meestal rondt de €3, tot €5, gewoon voor de fun/heb.
De ene gaat stappen, rookt, drinkt doet andere gekke dingen ik geef hier soms wat aan uit...http://cdn-frm-eu.wargaming.net/wot/eu/4.1/style_emoticons/wot/Smile_coin.gif
dutchassasin schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:13:
mooi om te zien dat ik niet de enige ben die al die gifttankjes nog in de garage heeft staan.
Ik heb tevens nog de m4 sherman premium die ze gaven als kado van closed beta.
Ik ben redelijk kort na de start pas in aanraking gekomen met WoT en mis die tank dus en wat je krijgt is mooi meegenomen en leuk voor de heb..
Zat te neuzen op Tweakers en zag op de frontpage "het grote world of tankstopic" in de header staan welke net aardig wat posts had gehad....
Dank je Psycho :+

[Voor 30% gewijzigd door ShockWave op 14-04-2014 20:17]

Star Citizen referralcode

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:40:
[...]

Probleem is vooral dat zelfs tomatoes met 1 apcr clip genoeg schade kunnen toebrengen, de clip moet gewoon 2 minder shells krijgen, 6 shells waarmee je bijna alles mee kan clippen is gewoon belachelijk.
Ik dacht dat in den beginne ook maar tegenwoordig zie ik enkel goede spelers regelmatig met hoge damage in die tank. Sporadisch een gemiddeld of onder gemiddeld die wat meer damage scoort. Ze worden veelal erg snel gefocussed dus dan wordt je hard gepakt als je niet weet hoe je goed een tank moet besturen.
Overigens denk ik vooral dat de accuracy en de aimtime generfd moet worden.

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee