[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 20:14
Jammer dat die extra XP verknald wordt omdat het meer slechtere spelers aantrekt. Potten waar je 4k damage doet en 3 kills gaan verloren, potten waar je net 1 schot afgevuurd heb wordt je geoneshot en dan is het ineens je 5x omdat er uiteindelijk gewonnen wordt. Zit je dan met een hoeveelheid XP die je normaal gewoon zonder multiplier haalt.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik heb vandaag in ieder geval best redelijke potten, het goud stroomt rustig binnen zo :Y Enkele fuckups maar vrijwel alle x5's zitten zo'n beetje wel boven de 3.500 XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Bah...elke pot die ik speel met de E50M zit ik weer met compleet achterlijke idioten in het team...

E75 die enkel met HE schiet en een whopping 500 damage doet, (JgPz) E100's die gelijk terugtrekken als een scout een schot op ze vuurt (wat uiteraard afketst)...

Met de E100 dus ook...6k damage en alsnog weer verliezen...

Die tier 10 teams zijn echt bagger vandaag

[ Voor 17% gewijzigd door TukkerT op 12-04-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het is echt weer zwaar nutteloze teams dag. Echt mag ik überhaupt eens winnen? :/
Net weer een 802 base xp lose...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:00:
Het is echt weer zwaar nutteloze teams dag. Echt mag ik überhaupt eens winnen? :/
Net weer een 802 base xp lose...
En het volgende spel wordt uw 200xp uw victory, de sturer emil trekt zo'n zaken aan als een magneet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:04:
[...]

En het volgende spel wordt uw 200xp uw victory, de sturer emil trekt zo'n zaken aan als een magneet.
Die heb ik maanden geleden al verkocht in pure walging. :P
Oh en net een 756 base xp loss. Deze zag ik al aankomen met mijn tomatenteam. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik ga me er zo maar eens aan wagen.
Begreep ik trouwens goed dat 9.0 volgende week al uit gaat komen?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

MetaFrame schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:10:
Ik ga me er zo maar eens aan wagen.
Begreep ik trouwens goed dat 9.0 volgende week al uit gaat komen?
De 15e las ik behoorlijk wat pagina's geleden een keer voorbij komen als ik me niet vergis.

Nog 10x in de top-5 eindigen vandaag en al het goud van day one is binnen *O* Kost me nog iets van 40 potten ofzo :+

[ Voor 4% gewijzigd door Fid3lity op 12-04-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

I won a game. *O*
T29 met 1095xp. Met premium is dat lekker 8210xp. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef het op voor vandaag. Het is de eerste keer sinds een paar weken dat ik niet boven de 1000 avg xp raak (momenteel zelfs lager dan 900 8)7 ), ondanks de KV-220 game. Heb ik 3 verschrikkelijke spelletjes met de AC 46 (ook een slechte tank, daardoor wil ik hem nu echt dubbelen), eindelijk een goed spel, capt mij f#"^king team, ondanks we 9 - 5 voorstonden, en er enkel nog vijandelijke lowtiers over zijn. Als ik die kuttank nu niet wou dubbelen vandaag, had ik kunnen afsluiten met 66.67% WR, nu is het met 52% WR

Edit: nu ik erover nadenk, ik denk dat ik procentueel nog nooit zoveel heb gewonnen/verloren door te cappen. WoT is tijdens x5 weekends echt een ander spel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En de replay
Ik heb wel wat gold ammo moeten spammen, maar heb geen credits verloren :)
Die KV220 is wel vies OP hoor, Zo'n Chi He komt zelfs niet door de zijkant van je turret heen. Wel erg netjes hoe je die BDR snel killde, dat was het grootste gevaar. Maar als ik in die Chi He had gezeten had ik je wel gekilled hoor, hoe de hell krijgt hij het voor elkaar om je niet 1 keer te raken in je zijkant..

Leuk ook hoe die PZ38 op je blijft schieten, zo nutteloos. Draagt wel lekker bij aan je Steel Wall ;) 113 hits recieved is echt sick :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik snap echt niet dat ik het nog probeer. De tussenstand na 10 games...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sa4k6K3DEZWPjGNqqLDG6wKI/full.jpg

Dan werd ik in vier van die tien games ook nog geraakt door een achterlijke idioot in mijn eigen team. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ik had dus mazzel vanochtend met 10 wins uit 12 games.. :>
Maarja het gros was nog niet wakker denk ik en rond 11:30 begonnen de losses..... }:|
Toen was het voor mij tijd om te gaan werken..

[ Voor 14% gewijzigd door ShockWave op 12-04-2014 14:48 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

70% winrate en een wn8 van 3100 :)
Mij hoor je nog niet klagen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik geef het op. Na 20 games maar 6 gewonnen en daarvan waren er maar twee niet alsnog klotegames waar ik natuurlijk niks mocht raken. Waar de eerste games ik tenminste nog top of middle tier moch zijn is het nu achterlijk team, bottom tier en de RNG die besluit dat ik op 10m nog niet raak mag schieten of een bs bounce krijg. Laat maar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Net 12 potjes gedaan met een winrate van 41%. Matige teams weer.
Laatste potje afgesloten met Top gun. (Hellcat)
WN8 1611
Eff 1603

[ Voor 8% gewijzigd door Harmen op 12-04-2014 15:49 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 10:46

Geckoo

Good news, everyone!

rare vraag, als ik nu de special koop (die met de kv 220) kan ik dan de premium later in laten gaan?
(er zit 30 dagen bij maar wil liever dat het pas volgende week ingaat en de actie duurt nog 2 dagen)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Geckoo schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:52:
rare vraag, als ik nu de special koop (die met de kv 220) kan ik dan de premium later in laten gaan?
(er zit 30 dagen bij maar wil liever dat het pas volgende week ingaat en de actie duurt nog 2 dagen)
Geen rare vraag, maar kan volgens mij niet. Dat is wat zulke deals voor velen ook zo teleurstellend maakt. Genoeg die er wel een willen kopen zolang enkel de tank in de aanbieding is. Maar dit soort bundels zijn niet voor iedereen even fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 10:46

Geckoo

Good news, everyone!

hoe doe je dat dan eigenlijk als je al premium hebt? wordt het dan bij het tegoed opgeteld?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 20:36
Geckoo schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:09:
hoe doe je dat dan eigenlijk als je al premium hebt? wordt het dan bij het tegoed opgeteld?
Het wordt gewoon opgeteld inderdaad.

Als je nu 3 maanden hebt en je koopt nog een keer 3 maanden, heb je dus 6 maanden premium. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zo had ik net een laatste schot met een ARL V39, 212mm pen op de turret van een KV-1: bounce. Like: whuuuuuut :/ Potje wel gewonnen en in totaal 6.560 XP gekregen, prima zo :) Was ook een top vijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:14:
Zo had ik net een laatste schot met een ARL V39, 212mm pen op de turret van een KV-1: bounce. Like: whuuuuuut :/ Potje wel gewonnen en in totaal 6.560 XP gekregen, prima zo :) Was ook een top vijvertje.
Schiet nooit op de koepel van een KV-1. ;)
De mantled is op zijn dunst maar 200mm effectief. De randjes naast de mantled zijn de bounce gevoelig en de rest van de koepel is vrijwel allemaal auto bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:19:
[...]

Schiet nooit op de koepel van een KV-1. ;)
De mantled is op zijn dunst maar 200mm effectief. De randjes naast de mantled zijn de bounce gevoelig en de rest van de koepel is vrijwel allemaal auto bounce.
Vergeten te vermelden dat het op de zijkant was ;) Dat had gewoon een pen (en in dat geval kill) moeten zijn. Jammer van de RNG in dat schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:42:
[...]

Vergeten te vermelden dat het op de zijkant was ;) Dat had gewoon een pen (en in dat geval kill) moeten zijn. Jammer van de RNG in dat schot.
Dan is het gewoon een kwestie van Stalinstaal. Totaal immuun voor alles behalve Stalingranaten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:24
P0st, hoe kan ik in de XVM config van jou aanzetten dat ik winprocent er weer bij krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 03:08
ok ik rij dus nu regelmatig tegen hogere tier tanks. En raak ze genoeg maar blijf maar tegen 'no penatration' aanlopen.... suggesties zijn welkom

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Nukar schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:55:
ok ik rij dus nu regelmatig tegen hogere tier tanks. En raak ze genoeg maar blijf maar tegen 'no penatration' aanlopen.... suggesties zijn welkom
Aim op weakpoints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Zit je zelf in een (scout) light tanks toevallig? Dan moet je namelijk scouts i.p.v. zelf de damage doen.
Zeker als je meer dan 2 tiers hoger tegen komt kan je meestal geen damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Nee KV13 maar zie vooral tier9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Flanken, goud schieten, HE schieten. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
:) zal HE laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Welk kanon gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
85 mm D5T-85BM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk ik probeer het alsnog. Nu 3 van de 4 games gewonnen.
Dat is niet belangrijk, dit wel.

Ace voor de T-34-85. :D

http://wotreplays.com/site/766635#redshire-danielww2-t-34-85

Comrade Stalin must be very proud. I destroyed the capitalist invaders and there traiter allies. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Prima gun, maar moet je wel echt mee flanken / rearen. Anders kun je tegen Tier 8 / 9 inderdaad vrij weinig. Je kunt die U-11 proberen met HE, kijken hoe dat uitpakt. Moet je wel echt close combat spelen (en dan is die 85mm misschien net zo interessant). Wees in zulke potjes support, wacht lekker af en flank / val alleen aan als je tegenstander met iemand anders bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
dom dom dom,, blijkt dat ik alles niet geinstalleerd heb staan omdat de koepel te zwar was. net suspention vervangen 8)7 8)7

[ Voor 76% gewijzigd door Nukar op 12-04-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
DanielWW2 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:33:
Ik denk ik probeer het alsnog. Nu 3 van de 4 games gewonnen.
Dat is niet belangrijk, dit wel.

Ace voor de T-34-85. :D

http://wotreplays.com/site/766635#redshire-danielww2-t-34-85

Comrade Stalin must be very proud. I destroyed the capitalist invaders and there traiter allies. :+
Leuke tank hè? Mooie pot, je kan hem wellicht nog iets agressiever spelen op sommige momenten, maar je speelt hem verder precies zoals hij is bedoeld: beetje supporten vanuit de 2e linie en zo min mogelijk geraakt worden :Y

Vanmiddag had ik flink last van de x5 special. Erg veel slechte spelers weer in mijn team gehad. Maar een handvol goede potten gespeeld, maar dat waren meestal losses. En potten waar je maar 2 schoten afvuurt die win je dan. Dahaag x5 ;w |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Goh, wat had ik vandaag dan een mazzel met mijn x5's. Zal wat worden morgen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:46:
[...]

Leuke tank hè? Mooie pot, je kan hem wellicht nog iets agressiever spelen op sommige momenten, maar je speelt hem verder precies zoals hij is bedoeld: beetje supporten vanuit de 2e linie en zo min mogelijk geraakt worden :Y
Dit ding is gewoon bewijs van wat ik al maanden zeg. Sovjet = OP. :P
Het is echt een geweldige tank en als de lijn zo blijft dan wordt het een feest tot aan de T-54. Dan nog het agressieve. Ik speel gewoon veel liever wat terughoudend. Ik heb onderhand al genoeg ervaring met afgeschoten worden als ik agressief speel. Verder moet ik nog steeds wennen aan het feit dat je met Amerikaanse of Russische tanks veel minder moduleschade krijgt. Voornamelijk de motor...
Ik durf eigenlijk nooit echt snel te gaan flanken omdat ik gewent ben dat dit altijd eindigde met motor kapot, ammo rack en dood.

Ben eigenlijk een beetje "getraumatiseerd" door het hele Duitse tanks spelen. Het gaat al beter dan een paar maanden geleden maar dit zit er nog wel even in denk ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ja, de hele lijn blijft leuk! :) De tank die me tot nu toe het meeste tegenvalt is de OBJ 140. T-54 is geweldig, T-44 is nog de minste van de lijn. T-43 vond ik ook heel lekker spelen, ondanks dat de gun op die tier wat tegenvalt.

Jammer dat de Duitse tanks jou zo tegen vallen, ik weet hoeveel je van de Duitsers houdt :+ Ik ben nog door bijna geen een Duitse tank teleurgesteld, behalve dan de Sturer Emil. Voor de rest vond ik elke Duitse tank (even gerekend vanaf T4) leuk om te spelen. Mijn favoriete top10 tot nu toe van de Duitse tanks die ik gespeeld heb:

1. Tiger I
2. E-75
3. Rhm Borsig
4. Tiger II
5. E-25
6. Stug III
7. E-100
8. DW2
9. VK 3001H
10. Jagdpanther II

Stuk voor stuk lekkere tanks imho. De DW2 ga ik nog wel een keer terugkopen ooit. Heb er maar 15 battles in gespeeld, maar wel met een gemiddelde WN8 van 4.589 en een WR van 80%. Over een statpad tank gesproken :)

Ben nu bezig met de Panther/E50 lijn, dus more germans to come!

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 12-04-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Moet de Panther niet in dat rijtje? Voor mij in ieder geval wel een van de fijnere Germans om te spelen.

Ninja edit <3

[ Voor 7% gewijzigd door Fid3lity op 12-04-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:00:
[...]

Dit ding is gewoon bewijs van wat ik al maanden zeg. Sovjet = OP. :P
Oh, je bent er eindelijk achter gekomen dat Duitse tanks je niet liggen?
Ben eigenlijk een beetje "getraumatiseerd" door het hele Duitse tanks spelen.
You haven't played the Pz. V/IV, you know nothing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Mr_Size schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:12:
Ja, de hele lijn blijft leuk! :) De tank die me tot nu toe het meeste tegenvalt is de OBJ 140. T-54 is geweldig, T-44 is nog de minste van de lijn. T-43 vond ik ook heel lekker spelen, ondanks dat de gun op die tier wat tegenvalt.

Jammer dat de Duitse tanks jou zo tegen vallen, ik weet hoeveel je van de Duitsers houdt :+ Ik ben nog door bijna geen een Duitse tank teleurgesteld, behalve dan de Sturer Emil. Voor de rest vond ik elke Duitse tank (even gerekend vanaf T4) leuk om te spelen. Mijn favoriete top10 tot nu toe van de Duitse tanks die ik gespeeld heb:

1. Tiger I
2. E-75
3. Rhm Borsig
4. Tiger II
5. E-25
6. Stug III
7. E-100
8. DW2
9. VK 3001H
10. Jagdpanther II

Stuk voor stuk lekkere tanks imho. De DW2 ga ik nog wel een keer terugkopen ooit. Heb er maar 15 battles in gespeeld, maar wel met een gemiddelde WN8 van 4.589 en een WR van 80%. Over een statpad tank gesproken :)

Ben nu bezig met de Panther/E50 lijn, dus more germans to come!
Waar blijft de E75 in dat rijtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 18:12:
Ja de T-44 lijkt mij ook het minste. De 85mm op de T-34-85 kan er denk ik nog net mee door op een T7 tank. Pantser is niet veel maar nog redelijk op de T-43. De T-44 zier er uit als een weakspot als ik Tankinspector open. Daar gaat je trollkoepel die zo effectief is op de T-34.

1. Tiger I
2. E-75
3. Rhm Borsig
4. Tiger II
5. E-25
6. Stug III
7. E-100
8. DW2
9. VK 3001H
10. Jagdpanther II
Het is niet zozeer dat ze tegenvallen maar meer dat ze zo ongelofelijk random zijn. Als de RNG je game weer eens moet vergallen dan wil je gewoon niet in een Duitse tank zitten...
Ik nu redelijk wat Britse, Amerikaanse en Sovjettanks gespeeld en geen van die tanks zijn zo belachelijk gevoelig voor allerlei module damage en dode bemanningsleden. Het zijn alleen de Duitse tanks waar je engine damage met je eerste hit en ammo rack met je tweede kan verwachten. Dat is eigenlijk de reden dat ik steeds minder Duitse tanks speel en steeds zoek naar tanks die in de buurt komen van "Duitse" precisie maar niet Duits zijn en dus speelbaar...

Dan heb ik het nog niet eens over de volslagen onzin die doorslagkracht in WoT heet.
Dit is een tabel van penetratiekracht van verschillende Duitse kanonnen. Deze kloppen wel in tegenstelling tot de onzin in WoT...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LUqsYpNXXW9gCbNNIXVwv8wP/full.jpg

Ik zeg er meteen bij dat ik dit niet voor alle kanonnen zou willen ingame. Voornamelijk de 7.5cm KwK 42 zou er lastig worden om gebalanceerd te noemen met 185mm pen...
Dit zou in een klap ervoor zorgen dat iedereen in Duitse tanks zou gaan rijden. Dat wil ik dus zeker niet. Er moet een balans zijn maar je mag dit ook niet negeren en de Duitse tanks moedwillig undergunnen zoals Wargaming nu al drie jaar doet...

Dan is er dit om ook nog even goed over na te denken. Dit gebeurde er toen de Britten en Amerikanen gingen testen tegen de glacisplaat van de Panther.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g85K0Xm9qL4xFFfCH6CneULm/full.jpg

Het resultaat is dat de Panther zijn glacis dus 100% immuun was voor de 17 pounder, zonder anglen...
Dan staat er ook dat een 122mm op 700m pas doorsloeg tegen een plaat van 83% kwaliteit. Dat zie je dus mooi niet terug in WoT en dat steekt pas echt.
Nog even wat meer over de 122mm.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RYTi95R8PpxqE1L9ZRqmNLDr/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lE8nRWF2cZfrUCDaaiagB6e1/full.jpg

De implicatie is dus dat goede kwaliteit Panther glacis ook gewoon een 122mm kan stoppen...
Meteen dan ook nog even de penetratiekracht van de Sovjets.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fFqOzSgqiXFOBdQEgF4VFiSl/full.jpg

Kijk eens aan, die kloppen gewoon grotendeels met ingame. :/

Dit soort dingen steekt echt. Dat ik dan ook weet dat dit onzin is omdat ik nou eenmaal een super nerd ben helpt niet. :/
Als je dit weet dan lijkt het me niet zo raar dat je behoorlijk geïrriteerd raakt als je met een Panther zou spelen met de 7.5cm KwK 42. Je staat tegenover een IS met 122mm je bounce na bounce krijgt terwijl dit eigenlijk pen na pen zou moeten zijn. Dan word je transmissie weer opgeblazen en vlieg je in de fik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:46:
Kijk eens aan, die kloppen gewoon grotendeels met ingame. :/
Nee, niet echt. Zo zijn er veel meer Russische tanks gemaakt dan Duitse (alleen al meer meds dan het totale Duitse tank arsenaal), hoe dacht je dit accuraat weer te geven? 15 vs 20 teams ofzo?
Dit soort dingen steekt echt. Dat ik dan ook weet dat dit onzin is omdat ik nou eenmaal een super nerd ben helpt niet. :/
Als je dit weet dan lijkt het me niet zo raar dat je behoorlijk geïrriteerd raakt als je met een Panther zou spelen met de 7.5cm KwK 42. Je staat tegenover een IS met 122mm je bounce na bounce krijgt terwijl dit eigenlijk pen na pen zou moeten zijn. Dan word je transmissie weer opgeblazen en vlieg je in de fik...
Ik vind het best interessant hoor waar je allemaal mee komt maar als je dit terug wilt zien zou ik mijn voldoening toch uit meer realistische modellering proberen te halen dan een game zoals WoT. Het advies in je bron naar war game makers over RNG is dan ook hilarisch en getuigt van weinig game design kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Leuk tankje voor rechtdoor, bochten moet je er niet veel mee maken:P

Victory!
Malinovka 12-4-2014 20:27:08
BT-SV
5.400 ( x5) 23.161
Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 18:04

Rianata

Have you played Atari today?

djengizz schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:38:
[...]

Nee, niet echt. Zo zijn er veel meer Russische tanks gemaakt dan Duitse (alleen al meer meds dan het totale Duitse tank arsenaal), hoe dacht je dit accuraat weer te geven? 15 vs 20 teams ofzo?

[...]

Ik vind het best interessant hoor waar je allemaal mee komt maar als je dit terug wilt zien zou ik mijn voldoening toch uit meer realistische modellering proberen te halen dan een game zoals WoT. Het advies in je bron naar war game makers over RNG is dan ook hilarisch en getuigt van weinig game design kennis.
Helemaal mee eens. Als je als historie freak / nerd een spel gaat spelen en je verwacht historische accuratesse, dan moet je niet bij WoT zijn. Als je dat nu nog niet inziet, dan blijf je gefrustreerd >:) En hopelijk heb je niet je zinnen gezet op de historische battles in de 9.0 update, want ook daar worden begrijpelijk concessies gedaan om het een SPEL te laten zijn en dan is balancing belangrijker dan historisch correct!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
"Want realism?
Join the army"
- SerB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ff een klein vraagje. Ligt xvm plat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

djengizz schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:38:
[...]

De waarheid is dat als Duitse tanks ingezet werden om Russische tanks te bevechten de Duitsers het eigenlijk al verpest hadden. De Duitsers gebruikten indien mogelijk altijd hun infanterie om vijandelijke tanks te bevechten en ze waren hier uitzonderlijk effectief in. Voornamelijk toen wapens zoals de PaK 40 beschikbaar kwam was het een slachting omdat dat kanon een T-34 of KV simpelweg de baas is. IS tanks zijn ook geen probleem voor een Pak 40. Voor afstand laat je een PzGr 40 of je schiet zo zijn rupsband kapot op 1000m+ en daar gaat je IS. Verder is een Pz IV een ruwe match voor zowel een T-34 als een M4 Sherman en zijn de Panther en Tiger met enige reden T7 tanks. Dat beide tanks nou een gigantische module schade zijn en dat bovenop hier komt dat de Panther een zeer goed gepantserde tank was en niet de auto pen die het nu is zegt nogal wat over WoT en zijn "mechanieken". Leg mij maar uit hoe het kan dat een Panther in het echt zo goed als immuun was voor wapens zoals de Amerikaanse 76mm M1A2, 85mm ZiS S-53 of de 17 Pounder terwijl ingame je nauwelijks tot gewoon geen kans hebt op een bounce. Ondertussen bounced jou 7.5cm KwK 42 gewoon op de mantled van een M4 Sherman. Dat zouden de bemanningen van die tanks wel leuk hebben gevonden toen ze werden afgeslacht.

Het mooiste voorbeeld van hoe ongelofelijk partijdig Wargaming is is de 20 pounder. Dat wapen is een reverse engineer van de Duitse 8.8cm KwK 43. Hoe kan het toch dat dat wapen wel zijn echte penetratiekracht haalt terwijl de KwK 43 ook onderpresteerd? :/
Rianata schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:55:
Helemaal mee eens. Als je als historie freak / nerd een spel gaat spelen en je verwacht historische accuratesse, dan moet je niet bij WoT zijn. Als je dat nu nog niet inziet, dan blijf je gefrustreerd >:) En hopelijk heb je niet je zinnen gezet op de historische battles in de 9.0 update, want ook daar worden begrijpelijk concessies gedaan om het een SPEL te laten zijn en dan is balancing belangrijker dan historisch correct!
Leg mij dan maar uit hoe het kan dat historische precisie wel degelijk geld voor heel veel tanks in deze game. Alleen de Duitse tanks trekken systematisch aan het kortste eind en dat zonder enige reden. Duitse tanks zullen niet OP worden als ze opeens niet meer magisch in brand vliegen of met het eerste schot hun ammo rack beschadigd is. Duitse tanks zullen ook niet OP worden als ze kanonnen krijgen die vergelijkbaar zijn met de concurrentie in doorslagkracht. Zie 90mm M3 vs 8.8cm KwK 36, 76mm M1A2 vs 7.5cm KwK 40 en 20 pounder vs KwK 43. :/

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-04-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

DanielWW2 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:10:
[...]

[...]

Leg mij dan maar uit hoe het kan dat historische precisie wel degelijk geld voor heel veel tanks in deze game. Alleen de Duitse tanks trekken systematisch aan het kortste eind en dat zonder enige reden. Duitse tanks zullen niet OP worden als ze opeens niet meer magisch in brand vliegen of met het eerste schot hun ammo rack beschadigd is. :/
8)7 accepteer het zoals het is of stop met spelen en jammeren in dit draadje. Het is volgens Wargaming kennelijk de juiste wijze van balans in het spel! Daarentegen zijn er ook zat mensen, waaronder ik, die jouw ervaringen met de Duitse tanks niet eens onderschrijven. Oftewel jouw uitlatingen over Duitse tanks in WoT zijn niet per definitie de waarheid! 8) Tot slot, een E-75 is in mijn ogen redelijk OP, maar OP tanks komen pas als OP uit de verf als diegene die hem speelt weet hoe hij de tank moet spelen... :X

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39

Leg mij dan maar uit hoe het kan dat historische precisie wel degelijk geld voor heel veel tanks in deze game. Alleen de Duitse tanks trekken systematisch aan het kortste eind en dat zonder enige reden. Duitse tanks zullen niet OP worden als ze opeens niet meer magisch in brand vliegen of met het eerste schot hun ammo rack beschadigd is. Duitse tanks zullen ook niet OP worden als ze kanonnen krijgen die vergelijkbaar zijn met de concurrentie in doorslagkracht. Zie 90mm M3 vs 8.8cm KwK 36, 76mm M1A2 vs 7.5cm KwK 40 en 20 pounder vs KwK 43. :/
Ik vind het grappig hoe jij er zo zeker van bent dat de Duitse tanks slechter zijn dan alle andere naties in WoT terwijl je boven de tier 6 alleen maar een t29 hebt naast de E-100 lijn. Als je je eens wat meer in het spel zou verdiepen dat wist je dat russische mediums van t8 en hoger (zeker de t-54) vrijwel permanent met een damaged ammorack rond rijden. Britse mediums en heavies hebben vanaf t8 allemaal het ammorack voorin zitten, en rara waar wordt je het snelste op beschoten...? Juist daar jah. En jij moet al helemaal niet de papieren Japanners gaan rijden want dan kunnen we dit topic hernoemen naar World of DanielWW2: Module damage QQ Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Maar de E-75 is toch de slechtste tank ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
2crashandburn schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:42:
Ik vind het grappig hoe jij er zo zeker van bent dat de Duitse tanks slechter zijn dan alle andere naties in WoT
Cross server statistieken hebben dit ook altijd tegengesproken en Russische tanks performen slechter dan de Duitse qua overall winrate (zo was het altijd, ik heb niet nagekeken hoe het recent is).

Het probleem op de EU server is eerder een ontzettend grote lobby van QQ-ende spelers die Duitse tanks rijden (meest gespeelde natie op EU) en dit sprookje in stand houden met o.a. de historische argumenten die Daniel ook gebruikt. Ook blijkt dezelfde lobby hun Duitse tanks een stuk slechter te spelen dan onze collega tankers in RU en US.

Samengevat: de noobs op EU rijden Duits :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
User schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:58:
Maar de E-75 is toch de slechtste tank ingame?
want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Hij is Duits, dus moet het wel de slechtste tank ingame zijn. Elke Duitse tank ingame is de slechtste tank ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:42
[...]
blabla

Het mooiste voorbeeld van hoe ongelofelijk partijdig Wargaming is is de 20 pounder. Dat wapen is een reverse engineer van de Duitse 8.8cm KwK 43. Hoe kan het toch dat dat wapen wel zijn echte penetratiekracht haalt terwijl de KwK 43 ook onderpresteerd? :/
[...]
Toch mooi dat WG met die ongelofelijke partijdigheid ervoor kan zorgen dat de meeste tanks binnen een paar % winstrate blijven zitten he. Je zou toch verwachten dat de Russen minimaal 10% meer halen alleen al door die partijdigheid :? Schijnbaar rijden er alleen idioten in Russische tanks en rijden de goede spelers in de rest van de tanks ! (of zou WG stiekem misschien toch de boel wel aardig gebalanceerd hebben gekregen ?).

Bedenk even goed dat dit een arcade game is waarbij de balans tussen de tanks belangrijker is dan de historische correctheid.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
B-BRAIN schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:57:
ff een klein vraagje. Ligt xvm plat ofzo.
Blijkbaar, ja. Net nu je al de tomaten online hebt :(

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
redwing schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:55:
[...]
Toch mooi dat WG met die ongelofelijke partijdigheid ervoor kan zorgen dat de meeste tanks binnen een paar % winstrate blijven zitten he. Je zou toch verwachten dat de Russen minimaal 10% meer halen alleen al door die partijdigheid :?
Geen WG verdienste. De spelerspopulaties zijn niet gelijk. Stel dat er in 9.0 een tank 60% WR zou blijken te hebben, dan krijg je meteen n00bs die daar naar toe werken.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Defeat!
Komarin 12-4-2014 23:34:54
Black Prince
778 28.207

Repairs: -10.004
Ammunition: -31.500
Total: -13.297

52 hits received
22 pens
Potential damage received: 10.210

Hield op west in mijn eentje een 2x T29, 1x T25/2 en een T1 Heavy tegen. Ondanks vier spots en twee collega's achter mij, is er niet meer dan 528 assisted damage gescoord waar ik zelf 1.455 deed.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
User schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:35:
[...]
Hij is Duits, dus moet het wel de slechtste tank ingame zijn. Elke Duitse tank ingame is de slechtste tank ingame.
ligt waarschijnlijk gewoon aan jullie hoor.. alleen men tracks zijn kapot geschoten verder geen schade ofzo

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iEJ1gEK.jpg

tevens... Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FIN7Fxz.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door snowD op 13-04-2014 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

snowD schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:25:
[...]

ligt waarschijnlijk gewoon aan jullie hoor.. alleen men tracks zijn kapot geschoten verder geen schade ofzo
8)7 als mensen sarcasme al niet meer tussen de regels door weet te lezen, waar gaat het dan heen? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Balansdag oOo 10 potjes = 10 losses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
redwing schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 22:55:
[...]

Toch mooi dat WG met die ongelofelijke partijdigheid ervoor kan zorgen dat de meeste tanks binnen een paar % winstrate blijven zitten he. Je zou toch verwachten dat de Russen minimaal 10% meer halen alleen al door die partijdigheid :? Schijnbaar rijden er alleen idioten in Russische tanks en rijden de goede spelers in de rest van de tanks ! (of zou WG stiekem misschien toch de boel wel aardig gebalanceerd hebben gekregen ?).

Bedenk even goed dat dit een arcade game is waarbij de balans tussen de tanks belangrijker is dan de historische correctheid.
Komt ook deels omdat de noobs aangetrokken worden door 'OP' tanks (heeft niks met de USSR tanks te maken want die zijn gewoon goede allrounders, German tanks hebben sinds de launch al de hard to play stempel gehad). Kijk maar naar de hoeveelheid noobs in WT E100's, FV183's, T57's, Foch 155's. Het is soms gewoon om te huilen om dat soort lui snoeihard in die tanks te zien falen.

Goed voorbeeld is een WT E100 in een battle eergisteren (maar ook van gisteren heb ik er een paar), paar tanks worden op de 1-2 lijn op Erlenberg gespot, oa. IS4 en E3, en hij gaat met zijn voorkant uit cover om te kunnen schieten. Hoezo heel de zijkant bloot, ~600 damage gedaan en natuurlijk dood 8)7
Fid3lity schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:50:
Balansdag oOo 10 potjes = 10 losses
Eergisteren was stronk, gisteren was stronk...:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Battles:            14
Win Rate:         85.71%
Average damage:     3,365
Average experience: 1,450
Average kills:    2.64
Average tier:      9.50
Performance Rating: 2,480
Efficiency Rating:  2,440
WN7 Rating:         2,557
WN8 Rating :       3,970

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Geluk zat me vandaag mee. 5 games 5 wins. Zowel op de M103 als IS-8, mijn huidige grind projecten, een mooie 6.5k XP gehaald. Ook met de IS-3 en Hellcat, die ik bewaard heb voor TCs even uitgelaten om toch de benodigde XP en damage te halen voor missies haalde ik leuke resultaten. Alleen op de Churchill III die ik gebruik om de Soviet heavy crews te trainen en credits te farmen haalde ik een magere 1.5k doordat ik overal te laat kwam om ook maar 1 sucesvol schot af te vuren. Misschien moeten de noobs nog uit bed komen?

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yes! Met 5x toch even een krappe 1800xp binnengehaald. Wist het al toen ik zag dat het Fjords was, ik heb gewoon simpelweg geen idee wat ik op die map moet doen. Waar ik ook heen ga, ik word toch wel in no-time aan puin geschoten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-09 21:04
Na anderhalf jaar spelen mijn eerste T9 O+
'Centurion Mk. 7/1' successfully purchased. Spent : 3.515.000, : 400
Iemand trouwens tips voor de 7/1 en welke equipment handig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gaius schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:18:
Yes! Met 5x toch even een krappe 1800xp binnengehaald. Wist het al toen ik zag dat het Fjords was, ik heb gewoon simpelweg geen idee wat ik op die map moet doen. Waar ik ook heen ga, ik word toch wel in no-time aan puin geschoten. :')
Je kunt altijd de heatmap ff checken met welke tank je speelt en wat je ongeveer geacht wordt te doen. Ik ga vrij vaak mee als support naar het zuidelijke uiteinde of helemaal richting noord om daar in het open veld te kunnen manoeuvreren. Je kunt er vrij veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
Ligt er aan wat voor tank je speelt. Speel ik een heavy tank, dan ga ik meestal naar J5 (ongeacht welke kant ik begin). Je bent daar redelijk arty safe en de kans is groot dat jij daar hun heavies tegenkomt. Als je slim bent laat je de tegenstander om het hoekje komen in plaats van dat je zelf er omheen gaat, zo vang je niet de eerste klap. Met mediums rijdt ik meestal naar het veld omdat je daar veel beweginsvrijheid hebt en toch wat rotsen en heuvels om snel achter weg te duiken. Als ik op de East spawn begin en ik heb een snelle TD (zoals Hellcat) dan ga ik naar boven om het veld te flanken. Dan ik op de West base dan ga ik met een hellcat naar E4/E5 om heavies van de tegenpartij die naar J5 rijden in hun achterkant te snipen. Ik speel geen andere TD dan de Hellcat dus waar zware turretloze TDs heen moeten weet ik niet goed, als je op de East base begint kan je op J0/K0 gaan staan en heavies van de tegenstander die over J5 pushen in hun zijkant raken.

Edit: precies wat de heatmap die Fid3lity zegt eigenlijk.

[ Voor 2% gewijzigd door Thierry88 op 13-04-2014 10:33 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
TD west spawn: E4 - Noord spawn: E7 bij die steen met bosjes
Heavy west spawn: J4 of A8 - Noord spawn: A9, E6 of J5
Light west spawn: F5 in het water - Noord spawn: E4 in het water
Medium west spawn: F5, E4 - Noord spawn: E4 of E7

Dit is hoe ik meestal ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens de heatmap stond ik wel okay. Alleen de positionering was dan net verkeerd, waardoor ik toch makkelijk geraakt kon worden. Stukje ervaring, en skills (vooral dat).

En ik reed in de T-34. Geen snelle medium m.i., daarvoor komt ie net snelheid te kort, zeker als je een klein heuveltje meepikt. Dus ik was naar B7/A8 gereden, om van daaruit een omtrekkende beweging te maken om vervolgens achter hun linies te komen. Maar men stond daar (natuurlijk) te wachten. :P

Het is ook niet echt een tank om de aanval mee te leiden, denk dat ik dat even was vergeten. Oh, en ik kwam een Covenanter en Crusader tegen, nog niet veel ervaring mee. Op zich moet ik die 1 op 1 wel kunnen hebben volgens mij, maar met z'n tweeën en een Churchill I erachter... Ik had niet vooraan moeten rijden. Leermomentje.

Oh well, net eerste potje in de KV-220 gehad, 5450xp. Was tevens m'n eerste potje in een heavy. Das stiekem best leuk. 12 hits received. 8 pens. En dan nog 80% hp overhouden. Moet ik 's proberen met m'n T-34. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Wat is die site ook alweer met die info over tanks met cammo etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SurfBoy schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:47:
Wat is die site ook alweer met die info over tanks met cammo etc?
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah, geoneshot worden door friendly arty in the begin van het spel (in de Sturer Emil als 1 vd 3 top tiers)

#WoTx5Weekend

Edit: en uiteraard is dit de enige keer dat het eerste spel met de sturer emil een overwinning is:

Victory!
Battle: Komarin 13/04/2014 11:14:25
Vehicle: Pz.Sfl. V
Experience received: 1.470 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 21.520 (compensation for damage caused by allies: 11.283)

:|

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Livestream wat team battles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Wat is het rustig in dit topic. Iedereen ingame ofzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:33

thijsco19

KTM 990 SMT

Zat net lekker te genieten van de stream van kyozu/psychoclown ;).
Jammer dat ik last had van die XVM bug, volgende keer beter.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
gister avond/nacht was het fijn spelen.. goede team etc. etc. das nu wel anders :'(

hebben jullie dit als eens gezien?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2RPrYXs.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door snowD op 13-04-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Een E75? Ja, vaak zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
snowD schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:51:
gister avond/nacht was het fijn spelen.. goede team etc. etc. das nu wel anders :'(

[afbeelding]
Iets meer uitleg zou wel zo fijn zijn als je een afbeelding plaats met een vraag..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ja ik zie anders ook niks ongewoon op die foto. Buiten een stock E75...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien het feit dat hij binos op een E-75 heeft? Dat heb ik inderdaad nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik speel met bino's op mn E-75, ... Ik vind VS niet nodig op de E75. In tier X battles is die tank nog ideaal voor op afstand te vechten. Ik zie niet in waaron bino's zo een rare keuze is in publics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snowD schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:51:

Een team dat voornamelijk naar de stad gaat; dat is idd vrij zeldzaam. Bij mij gaat zo'n beetje het hele team altijd naar de vallei, zelfs in Encounter mode. Dan weet je na enkele seconden al dat je verloren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Via de S3AL chat kwam crashandburn deze persoon tegen. Check de stats van zijn T-54... What the f...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kItlFEO.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yup, goede speler hoor, zie ook het laatste T-54 filmpje op mijn Youtube channel waarin hij speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
Lol hehe kyozu die naam komt me bekend voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Onze T57 hele tijd schreeuwen:
NOOB amx go scout!
amx reported bot
amx noob, go to enemy base and spot!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hq7xPWC.jpg
Tja, dat hij niets met mijn spots kan doen.... Had grootste deel van de tijd minimaal 2 enemy tanks spotted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:28:
Ik speel met bino's op mn E-75, ... Ik vind VS niet nodig op de E75. In tier X battles is die tank nog ideaal voor op afstand te vechten. Ik zie niet in waaron bino's zo een rare keuze is in publics?
Omdat de E-75 helemaal geen sniper is, zelfs in tier X battles kan je de armour goed gebruiken. Rammer en Vstabs vind ik no-brainers op de E-75, als derde equipment kan je nog kiezen tussen GLD, vents en optics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:08:
[...]
Komt ook deels omdat de noobs aangetrokken worden door 'OP' tanks.
Klinkt leuk, alleen veel spelers letten daar al niet eens op. Daarnaast zeg je hiermee eigenlijk dat het geen bal uitmaakt wat WG doet met een tank omdat de populatie zich wel aanpast aan de tank waardoor de WR automatisch gelijk getrokken wordt. Dit is natuurlijk onzin en alhoewel de ene tank echt wel beter is dan de andere zijn de verschillen echt niet zo groot als WWII hier wil laten denken en het is zeker niet zo dat alle Russische tanks beter zijn dan alle andere tanks (wat wel het geval zou moeten zijn gezien de bias van WG).

Het is een leuk verhaal, maar uiteindelijk slaat het gewoon nergens op :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:03:
[...]

Omdat de E-75 helemaal geen sniper is, zelfs in tier X battles kan je de armour goed gebruiken. Rammer en Vstabs vind ik no-brainers op de E-75, als derde equipment kan je nog kiezen tussen GLD, vents en optics.
Mn winrate staat ermee op 65%, zonder platoons te spelen. Mss toch je mening gaan herbekijken? Ik vind VS absoluut overbodig op de Maus gun, aimtime is sowieso goed, dus de winst is te klein. Ik speel em vents, rammer en bino's. In huidige tier X batlles met een overdose aan TD's is niet resoluut op de frontlinie zitten een absolute must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
kijk eens waar binocs staan.. kijk dan weer normale AP staat dan terug naar binocs dan naar de 2e turret dan terug naar de waar de standaard AP staat dan terug naar de binocs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:53:
[...]

Mn winrate staat ermee op 65%, zonder platoons te spelen. Mss toch je mening gaan herbekijken? Ik vind VS absoluut overbodig op de Maus gun, aimtime is sowieso goed, dus de winst is te klein. Ik speel em vents, rammer en bino's.
Ik zit op 63.43% WR, 1142 avg xp en 3039 avg damage na 200+ games, ik moet mijn mening niet herbekijken ;)
In huidige tier X batlles met een overdose aan TD's is niet resoluut op de frontlinie zitten een absolute must.
Wel, ik heb de E-75 enkel gespeeld tijdens het ultieme T10 TD's tijdperk (extreem veel T10 TD's en ze hadden nog hun 850 alpha). Sidescrape, sidescrape en sidescrape ;)

Persoonlijk zou ik momenteel rammer, Vstabs en optics kiezen, maar ieder zijn eigen keuze uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wsLy schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:30:
Via de S3AL chat kwam crashandburn deze persoon tegen. Check de stats van zijn T-54... What the f...
[afbeelding]
Zal wel weer een shitload aan HEAT shells hebben om die stats te krijgen, niet heel bijzonder dus.. gewoon solo zoveel mogelijk damage farmen. Met HEAT kan je de meeste heavies gewoon met hulp van de RoF ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:23:
[...]

Klinkt leuk, alleen veel spelers letten daar al niet eens op. Daarnaast zeg je hiermee eigenlijk dat het geen bal uitmaakt wat WG doet met een tank omdat de populatie zich wel aanpast aan de tank waardoor de WR automatisch gelijk getrokken wordt. Dit is natuurlijk onzin en alhoewel de ene tank echt wel beter is dan de andere zijn de verschillen echt niet zo groot als WWII hier wil laten denken en het is zeker niet zo dat alle Russische tanks beter zijn dan alle andere tanks (wat wel het geval zou moeten zijn gezien de bias van WG).

Het is een leuk verhaal, maar uiteindelijk slaat het gewoon nergens op :)
Dat vind ik een opmerkelijke statement, kijk maar eens hoeveel bijv. WTE100s er rond rijden. In elk potje zit er wel één die snoeihard faalt omdat die niet weet hoe ermee om te gaan. Dat soort lui halen de average van de tanks omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ben het dus eens met psychoclown maar ik weet kennelijk niet waarover ik het heb dus ik zal wel fout zitten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

wsLy schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:30:
[afbeelding]
Hij is ook niet voor niets de clan commander van FAME ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:53

p0st

Dutch Reefer

Gisteren een vrij zure dag gehad. Door herhaalderlijk falen gefrustreerd raken, en na een potje of 30 stond mijn winrate op 30% tegen het eind van de middag. Gelukkig vlak voor de avond en later op de avond nog wat platoons gespeeld met kyozu en BramSD, waar het ook niet geweldig ging maar al een stuk beter dan 's middags. Uiteindelijk onbevredigend afgesloten met een WN8 van 1600 en een 42% winrate over 50 games, ruimte voor verbetering dus!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:05:
[...]
Dat vind ik een opmerkelijke statement, kijk maar eens hoeveel bijv. WTE100s er rond rijden. In elk potje zit er wel één die snoeihard faalt omdat die niet weet hoe ermee om te gaan. Dat soort lui halen de average van de tanks omlaag.
Kan best zijn, maar met bovenstaande zeg je simpelweg dat winrate onafhankelijk is van hoe goed een tank is. Sorry, maar dat kan er bij mij echt niet in :+ Vergeet niet dat bovenstaande ook kan worden gezegd van zo'n beetje elke tank. Hoe vaak ik geen faal M3-lee tegen kom als ik tier4 speel en dat is toch echt geen OP tank ;)

[removed]

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)