[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 03:08
ah die kun je wel winnen :)

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Hoppa, 59-100T op m'n WZ-131 is binnen *O*

Dat gezegd hebbende.. Net wel met een heerlijk potje af kunnen sluiten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:50
Edmin schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:27:
[...]
De game geeft je maar heel even toegang tot die info. Het bewaren buiten de game om geeft je oneerlijk voordeel.
Zoals User al zegt, moet ik dan mijn geheugen maar uitschakelen omdat ik die info tegenwoordig zonder problemen kan onthouden ?

Naar mijn idee zou WG trouwens niet zo moeten zeuren om dit soort mods. Laat ze de mods die veel gebruikt worden en dus erg leuk zijn eens gewoon implementeren :+ (wat ze met veel vertraging trouwens al bij een paar mods hebben gedaan)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
dramborleg schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:14:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens.
Het klopt dat er misschien mensen zijn die die kwaliteiten hebben. Informatie die 3 a 4 seconde tot je beschikking is opslaan en nauwkeurig onthouden. Maar dit dan ook ten allen tijden doen, dus ook als je aan het aimen/snapshooten/circlen/rots ontwijken/etc. bent.
Het lukt mij wel al die informatie zo goed als mogelijk te onthouden enja ik speel met want dat scheelt weer ;)

Waar ik benieuwd naar ben, waarom zou die mod verboden moeten zijn als in werkelijkheid de kloof tussen spelers die het wel en spelers die het niet kunnen onthouden alleen maar groter maakt?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
User schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:22:
[...]
Je doet het klinken alsof de posities van tanks binnen enkele seconden drastisch kunnen veranderen. Als je voordat je gaat aimen ergens een Tiger staat, staat die Tiger een paar seconden later niet plots 200 meter verderop.
Waar haal je dat precies uit? De tank posities veranderen niet zomaar, echter zijn ze wel zomaar niet of wel zichtbaar. Zeker in de heat van de moment is dat lastiger dan op het moment dat je richting eind van de battle gaat en het een stuk rustiger is. Dan is juist een moment dat die 'last-known-position' informatie handig is.
[...]
Slimheid heeft niets met het onthouden van dingen te maken.
Maar is het niet eerlijk dat ik het wel kan onthouden, en anderen niet?
Zo ja, is het dan ook oneerlijk dat ik wel de zwakke punten van tanks weet?
Is het dan ook oneerlijk dat ik potjes kan winnen omdat ik stomweg beter ben?

Met andere woorden, niet iedereen heeft dezelfde kwaliteiten. Dat ik het wel kan onthouden en jij niet, is niet mijn probleem.
Je geeft t nu precies een andere draai dan wat ik bedoelde. Dat jij beter bent dan een ander omdat je slimmer bent is prima. Maar de mod geeft jou dan dus ook automatisch minder voordeel dan iemand die het minder kan onthouden. Voor jou kan het misschien maar een klein beetje extra informatie zijn omdat je het vaak toch wel weet. Iemand die helemaal niet op de mini-map let heeft dan opeens wel een groot voordeel als daar opeens alle tank posities op staan.

btw, slimheid heeft zeker wel iets te maken met het onthouden van zaken. Niet voor iedereen recht-evenredig echter is bewezen dat slimme mensen meer mogelijkheden hebben om te onthouden dan minder slimme mensen. Dit kan met training wel verbeterd worden (waardoor een dommer persoon meer kan onthouden als een slimmer persoon, als je begrijpt wat ik bedoel)
[...]
Ja ik heb die mod (En daarmee is zeker mijn hele argument plots niet meer geldig, toch?). En ja, ik kan spelen zonder die mod want ik heb nog steeds toegang tot dezelfde informatie. De mod gebruikt namelijk gewoon informatie die 'openbaar' is.
Dat je de mod gebruikt maakt je hoogstens hypocriet (de mod geeft toch geen voordelen, toch?).
De mod geeft je informatie die niet (meer) openbaar is. De tanks zijn immers 'un-spotted' geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

Ik ben het hierboven mee eens, behalve dat laatste
Dat je de mod gebruikt maakt je hoogstens hypocriet (de mod geeft toch geen voordelen, toch?).
De mod geeft je informatie die niet (meer) openbaar is. De tanks zijn immers 'un-spotted' geworden.
De mod geeft dan wel voordelen, omdat je je dan meer kan focussen op andere taken dan dat te onthouden.
De informatie is openbaar, en de last spotted locations bewegen niet mee met de tanks als ze un-spotted zijn. Je kan dat onthouden door regelmatig op de minimap te kijken.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

redwing schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:40:
[...]

Zoals User al zegt, moet ik dan mijn geheugen maar uitschakelen omdat ik die info tegenwoordig zonder problemen kan onthouden ?
Wat een rare conclusie...

Nee, het gaat er juist om dat het onthouden van de laatst bekende posities van vijanden onderdeel is van je eigen vermogen het spel te spelen. Die posities dus langer weergeven dan de game wil, geeft oneerlijk voordeel. Ik hoef daar immers zelf niet meer op te letten en kan me volledig richten op hetgeen ik nu in mijn crosshair zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:05
dramborleg schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:42:
[...]

Waar haal je dat precies uit? De tank posities veranderen niet zomaar, echter zijn ze wel zomaar niet of wel zichtbaar. Zeker in de heat van de moment is dat lastiger dan op het moment dat je richting eind van de battle gaat en het een stuk rustiger is. Dan is juist een moment dat die 'last-known-position' informatie handig is.
Ik haal dat uit je manier van spreken.

Je kan op elk moment van het gevecht checken welke gespotte tank waar staat. In de discussie over de LKP mod heeft 'tijd' practisch geen plaats.
[...]

Je geeft t nu precies een andere draai dan wat ik bedoelde. Dat jij beter bent dan een ander omdat je slimmer bent is prima. Maar de mod geeft jou dan dus ook automatisch minder voordeel dan iemand die het minder kan onthouden. Voor jou kan het misschien maar een klein beetje extra informatie zijn omdat je het vaak toch wel weet. Iemand die helemaal niet op de mini-map let heeft dan opeens wel een groot voordeel als daar opeens alle tank posities op staan.
Dan moet je het direct zo opschrijven als je het bedoelt. :+

Dat die persoon niet op de minimap kijkt, is niet mijn probleem. Die mod geeft absoluut geen voordeel aan mensen die toegang tot die informatie willen hebben. Je doet alsof die mod informatie laat zien waar spelers niet bij kunnen komen, dat is niet zo. Iedere speler kan bij die informatie komen, maar niet iedereen wil/doet dat. Moet ik dan mijn minimap maar uitzetten omdat anderen er niet naar kijken?
[...]

Die mod geeft voor mij geen voordelen nee, ik heb hem omdat hij (volgens mij) bij de mod in zit die laat zien welke tanks wel/niet gespot zijn.

Die mod geeft je niet meer informatie dan die je al had. Als jij een tank op de minimap ziet staan en hij wordt unspotted, ben je dan direct vergeten dat die tank daar staat? Nee natuurlijk niet. Het enige wat deze mod in principe doet, is het opslaan van informatie op de minimap in plaats van in mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Niet weer dat gezeik over mods. Kijk de mods zijn er en als WG wil dat er iets aan gebeurd moeten ze zelf maar een duidelijk en niet dubbelzinnig beleid opmaken over wat wel en niet mag.

Er zijn bepaalde packs die 100k+ installs hebben. Je kan als gebruiker niet plots gaan mekkeren dat, een publiek beschikbare, mod een oneerlijk voordeel geeft. Wat houd je tegen em er zelf op te zetten?

Speel je met hitskins, goed voor jou. Ik vind er geen bal aan.
Speel je met XVM, goed voor jou. Ik vind het ook nuttig.
Vind je dat je scherm te vol staat met info als je er alle mods opzet? Geef dan gewoon toe dat je niet alle info snel genoeg kan verwerken en aanvaard dat er anderen zijn die beter zijn. Stop met klagen over het feit dat anderen het wel kunnen.
Speel je zonder bepaalde mods en vind je dat je er nadeel aan ondervind, installeer em of leer ermee leven... But for the love of god, stop whining. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik ben het helemaal met je eens, behalve met je laatste zin.

Whinen is heerlijk en moet af en toe gewoon ff. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 03:08
Joindry schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:54:
Niet weer dat gezeik over mods. Kijk de mods zijn er en als WG wil dat er iets aan gebeurd moeten ze zelf maar een duidelijk en niet dubbelzinnig beleid opmaken over wat wel en niet mag.

Er zijn bepaalde packs die 100k+ installs hebben. Je kan als gebruiker niet plots gaan mekkeren dat, een publiek beschikbare, mod een oneerlijk voordeel geeft. Wat houd je tegen em er zelf op te zetten?

Speel je met hitskins, goed voor jou. Ik vind er geen bal aan.
Speel je met XVM, goed voor jou. Ik vind het ook nuttig.
Vind je dat je scherm te vol staat met info als je er alle mods opzet? Geef dan gewoon toe dat je niet alle info snel genoeg kan verwerken en aanvaard dat er anderen zijn die beter zijn. Stop met klagen over het feit dat anderen het wel kunnen.
Speel je zonder bepaalde mods en vind je dat je er nadeel aan ondervind, installeer em of leer ermee leven... But for the love of god, stop whining. :'(
eens kan simpel door de mods mogelijkheid weg te laten

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:54:
[...]
Die mod geeft je niet meer informatie dan die je al had.
De mod voert je opnieuw info die je als speller niet meer ter beschikking hebt. Bovendien geeft de mod aan welke speller er was gespot; iets wat je normaalgesproken niet op je minimap ziet.
Als jij een tank op de minimap ziet staan en hij wordt unspotted, ben je dan direct vergeten dat die tank daar staat? Nee natuurlijk niet
Is dit een troll? Ik schat dat 90 procent van de spelers geen idee heft welke tank waar als laatste is gespot.
. Het enige wat deze mod in principe doet, is het opslaan van informatie op de minimap in plaats van in mijn hoofd.
En het neemt je daardoor (denk)taken uit handen en geeft je daarmee een voordeel over een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

Het enige dat echt vervelend is aan mods, is dat artyhuf.. spelers XVM-stats gebruiken om bepaalde targets extra aandacht te geven. De oplossing ligt voor de hand; verwijder arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:53:
[...]
Die posities dus langer weergeven dan de game wil, geeft oneerlijk voordeel. Ik hoef daar immers zelf niet meer op te letten en kan me volledig richten op hetgeen ik nu in mijn crosshair zie.
Dus ik mag die posities niet onthouden omdat ik er dan langer toegang heb dan dat het spel wil, en dus een oneerlijk voordeel heb? Ik hoef daar dan immers niet meer op te letten en kan ik me volledig richten op hetgeen ik nu in mijn crosshair zie.

Also, wie van jullie kijkt non-stop naar de minimap om tanks/posities in de gaten te houden?
Ik in ieder geval niet.

Dat de mod een oneerlijk voordeel zou geven aan het eind van het spel is helemaal bullshit. Als er nog een handje vol vijandelijke tanks over zijn, hou je dan de minimap niet in de gaten?
Aan de hand van een setje icons en een tanklijst kan je behoorlijk nauwkeurig inschatten waar bepaalde tanks staan of heen gaan.
Ik zie vaak genoeg scrubs pingen op de plek waar de last known position van een tank is. En dan denk ik bij mezelf: "Gast, denk je serieus dat die heavy nog steeds op het veld in Malinovka staat?"

Voordat ik de LKP mod installeerde kon ik je vertellen waar het laatste handje vijandelijke tanks staan. Van de rijdende tanks kon ik je vertellen waar ze heen reden, welke positie ze zouden innemen en welke route ze zouden nemen. Oh de oneerlijkheid.
Edmin schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:00:
[...]

De mod voert je opnieuw info die je als speller niet meer ter beschikking hebt. Bovendien geeft de mod aan welke speller er was gespot; iets wat je normaalgesproken niet op je minimap ziet.
Je kan op de minimap gewoon zien welke tank waar gespot is, je moet alleen weten hoe. (Hint: Patchnotes)
[...]

Is dit een troll? Ik schat dat 90 procent van de spelers geen idee heft welke tank waar als laatste is gespot.
Niet mijn probleem als ze het niet weten. Moet ik me problemen maken over een speler die niet op de minimap kijkt of niet omgevingsbewust is?
[...]

En het neemt je daardoor (denk)taken uit handen en geeft je daarmee een voordeel over een ander.
Nee man, dan heb ik hetzelfde als alle nubs!
Die letten niet op de minimap en dat hoef ik dan ook niet meer, we zijn gelijk!
Liberté, égalité, fraternité!

Maar even serieus, het neemt geen denktaken uit handen wanneer ik denkvermogen nodig ben. Als ik in een vuurgevecht zit ga ik echt niet de posities van alle tanks nagaan. Ik doe dat wanneer ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 22:47

Vae Victus

Awesome God

xVJ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:06:
Het enige dat echt vervelend is aan mods, is dat artyhuf.. spelers XVM-stats gebruiken om bepaalde targets extra aandacht te geven. De oplossing ligt voor de hand; verwijder arty.
Wat een troll... zeker ragequit omdat je vaak wordt geoneshot...

Ik heb ook een mod draaien die aangeeft waarvandaan je geraakt wordt. Door wat voor shell en welke speler. Het kan dus zijn dat ik door een TD geraakt wordt die nog niet gespot is. Dan heb ik een idee waar hij staat. Dit geeft voor mij in ieder geval minder WTF raakte me nu weer momentjes.
Dit zit volgens mij ook gedeeltelijk in de default client. Door wat voor shell je geraakt wordt kan je overigens gewoon horen. Een HEAT/APCR shell maakt een sissend/krakend geluid als hij door je tank heen gaat. Nu heb ik het op mn scherm staan in een mini logje.

Het punt waar het eigenlijk om gaat is hoe je als speler met deze informatie omgaat. Je zou kunnen zeggen dat je er voordeel uit haalt. Waarschijnlijk is dat ook wel zo. Maar hoeveel "noobs" weten dat ze door HEAT/APCR geraakt worden aan de hand van het geluid van de inslag. Dat is kennis die je hebt of niet hebt. Als je het weet is het een voordeel, als je het niet weet, is het dan een nadeel?

"Goede" spelers gaan echt niet heel veel slechter spelen als deze mods verboden worden. Zoals eerder genoemd kost het wat meer moeite. Je moet zelf onthouden waar tanks staan, goed luisteren en onthouden als je geraakt wordt. Enz enz....
"Slechte" spelers gaan ook niet veel beter spelen als ze deze mods zouden gebruiken. Dus wat is dan het voordeel.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
User schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:09:
Maar even serieus, het neemt geen denktaken uit handen wanneer ik denkvermogen nodig ben. Als ik in een vuurgevecht zit ga ik echt niet de posities van alle tanks nagaan. Ik doe dat wanneer ik tijd heb.
En daar help de mod je bij. De informatie kunnen vinden wanneer JIJ dat wil weten. Dat ten opzichte van wanneer de game je de informatie geeft. Fijn dat je dat toe kunt geven.

Mja, ik heb door dat onze communicatie niet op lijn ligt. Gelukkig hebben we het nu 'netjes' kunnen houden. Misschien leuk om met de BBQ er over door te praten, misschien dat we dan beter duidelijk kunnen maken/begrijpen hoe de argumenten in elkaar steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 22:47

Vae Victus

Awesome God

User schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:09:
Je kan op de minimap gewoon zien welke tank waar gespot is, je moet alleen weten hoe. (Hint: Patchnotes)
Ik zal jullie maar even helpen. Als je CTRL ingedrukt houd en je met je muis over de tank heen gaat zie je precies waar hij staat.
Zoals ik net ook al zei over het luisteren naar de inslag van HEAT/APCR shells. Dit is informatie die je zou kunnen weten.

Er zijn zat spelers die zich niet verdiepen in het spel, geen patchnotes lezen. Niet op de wiki kijken en het forum niet bezoeken.
Dus tja, het is geen informatie die je anders niet zou kunnen zien. Je moet alleen weten hoe je er aan kan komen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dramborleg schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:18:
[...]

En daar help de mod je bij. De informatie kunnen vinden wanneer JIJ dat wil weten. Dat ten opzichte van wanneer de game je de informatie geeft. Fijn dat je dat toe kunt geven.
Dramborleg, als ik zeg dat ik de posities van tanks niet naga, betekend dat, dat ik niet op de minimap kijk (Oh noes I'm a scrub). Het maakt geen bal uit of ik de LKP mod wel of niet heb als ik toch niet op de minimap kijk als ik daar geen tijd voor heb.

Ik kan het zonder de mod even rap opzoeken. Kwestie van Ctrl indrukken en met de muis over de vijandelijke teamlijst gaan. Voila, alle posities.

Dit doe je wanneer één keertje wanneer je vermoed dat alle tanks gespot zijn. De rest van het potje kan je terugvallen op wat je toen zag, tanks veranderen vrij weinig van flank. Alles wat op je eigen flank staat kan je wel zien door je viewrange, ben je überhaupt geen mod voor nodig.
Vae Victus schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:23:
[...]

Ik zal jullie maar even helpen. Als je CTRL ingedrukt houd en je met je muis over de tank heen gaat zie je precies waar hij staat.
Zoals ik net ook al zei over het luisteren naar de inslag van HEAT/APCR shells. Dit is informatie die je zou kunnen weten.

Er zijn zat spelers die zich niet verdiepen in het spel, geen patchnotes lezen. Niet op de wiki kijken en het forum niet bezoeken.
Dus tja, het is geen informatie die je anders niet zou kunnen zien. Je moet alleen weten hoe je er aan kan komen.
Ik weet niet of het nog zo is, maar vroeger kon je aan de tracer zien wat voor granaat het was. :9 Volgens mij is er nog steeds verschil tussen brisant- en pantsergranaten maar geen verschil meer tussen premium- en pantsergranaten. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:33

thijsco19

KTM 990 SMT

dramborleg schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:18:
[...]

En wat garandeert dat die LKP op dat moment accuraat zijn?
Kan net zo goed zijn dat die speler al 5 minuten lang ongespot is geweest waardoor deze helemaal naar de andere kant kan rijden terwijl de LKP aangeeft dat hij in zijn basis staat.
En dit is gewoon een realistische situatie. De LKP moet je puur als indicatie gebruiken, bijv. hoeveel vijanden zijn er in het zuiden/waren.
De LKP is juist een nadeel als jij de informatie gebruikt wanneer jij dat wilt. Ikzelf heb al vaak gehad dat ik (volgens LKP) dacht dat de vijand bij positie A zat, stiekem was hij naar positie B gereden. Ik ga dus naar A toe om hem kapot te knallen. Intussen kan de vijand die in B staat mij in de kont schieten.

Dus...

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

xVJ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:06:
helemaal mee eens!

_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
thijsco19 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:35:
[...]

En wat garandeert dat die LKP op dat moment accuraat zijn?
Kan net zo goed zijn dat die speler al 5 minuten lang ongespot is geweest waardoor deze helemaal naar de andere kant kan rijden terwijl de LKP aangeeft dat hij in zijn basis staat.
En dit is gewoon een realistische situatie. De LKP moet je puur als indicatie gebruiken, bijv. hoeveel vijanden zijn er in het zuiden/waren.
De LKP is juist een nadeel als jij de informatie gebruikt wanneer jij dat wilt. Ikzelf heb al vaak gehad dat ik (volgens LKP) dacht dat de vijand bij positie A zat, stiekem was hij naar positie B gereden. Ik ga dus naar A toe om hem kapot te knallen. Intussen kan de vijand die in B staat mij in de kont schieten.

Dus...
Inderdaad, wij handicappen ons gewoon zodat we op hetzelfde niveau als noobs staan!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:29
Weet iemand of deze resolutie van deze monitor wordt ondersteund door wot? Vind dit een mooi beeldscherm. Wil binnenkort een niuwe pc kopen, omdat mijn oude laptop het echt niet meer red.

http://tweakers.net/pricewatch/329042/aoc-q2963pm-zwart.html

[ Voor 16% gewijzigd door SurfBoy op 11-04-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
SurfBoy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:00:
Weet iemand of deze resolutie van deze monitor wordt ondersteund door wot? Vind dit een mooi beeldscherm. Wil binnenkort een niuwe pc kopen, omdat mijn oude laptop het echt niet meer red.

http://tweakers.net/pricewatch/329042/aoc-q2963pm-zwart.html
Monitor heeft een resolutie van 2560x1080
Dit topic zegt dat dat die resolutie mogelijk is maar dat je wel een kleine aanpassing moet doen in een bestandje.
http://forum.worldoftanks...ported-screen-resolution/

Kan zijn dat het al door Wargaming zelf is aangepast en je niks meer hoeft te veranderen, maar het werkt dus.

Leuke monitor trouwens :9~

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus even terug naar de "statement".
Snapt iemand nu überhaupt wat wel mag of niet want ik heb echt geen idee meer. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:26
DanielWW2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:12:
Snapt iemand nu überhaupt wat wel mag of niet want ik heb echt geen idee meer. 8)7
snap het niet, heb het nooit gesnapt en zal het ook nooit snappen.
who cares......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vehicles added: KV-220
Slots added: 1

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:26:
Ik weet niet of het nog zo is, maar vroeger kon je aan de tracer zien wat voor granaat het was. :9 Volgens mij is er nog steeds verschil tussen brisant- en pantsergranaten maar geen verschil meer tussen premium- en pantsergranaten. :-(
Zag vroeger idd. vaaggekleurde tracers, lichtblauw, groen?, rood? en wit? weet het de kleuren niet meer zeker.
Nu zie ik alleen nog maar witte..
Vae Victus schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:18:

Ik heb ook een mod draaien die aangeeft waarvandaan je geraakt wordt. Door wat voor shell en welke speler. Het kan dus zijn dat ik door een TD geraakt wordt die nog niet gespot is. Dan heb ik een idee waar hij staat. Dit geeft voor mij in ieder geval minder WTF raakte me nu weer momentjes.
Dit zit volgens mij ook gedeeltelijk in de default client. Door wat voor shell je geraakt wordt kan je overigens gewoon horen. Een HEAT/APCR shell maakt een sissend/krakend geluid als hij door je tank heen gaat. Nu heb ik het op mn scherm staan in een mini logje.
Het zou zo maar kunnen dat die dus als ilegaal wordt gezien.
Quote van ftr
5. Fixing for the player the position of the other players that are not visible by the rules of the game visibility (locking the position of the player that disappeared from sight on map by tracer flares, display of the name of an enemy player that inflicted a non-critical hit remaining out of sight, etc.).

[ Voor 54% gewijzigd door ShockWave op 11-04-2014 18:55 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik zou geen geld meer uitgeven aan deze game.....maar hij's zo lief O+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yQm3QcQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:12:
Dus even terug naar de "statement".
Nobody knows.
ShockWave schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:43:
[...]

Zag vroeger idd. vaaggekleurde tracers, lichtblauw, groen?, rood? en wit? weet het de kleuren niet meer zeker.
Nu zie ik alleen nog maar witte..
Geelwit - Pantser
Geel - Brisant
Blauw - Goud

Als ik me goed herinner. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 15:12
Receipt.
Date: 11-4-2014 13:04:28
Vehicles added BT-SV (100% crew)
Slots added1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
perpixel schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:48:
Receipt.
Date: 11-4-2014 13:04:28
Slots added1
via een russische site ofzo? please enlighten us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
snowD schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:51:
[...]

via een russische site ofzo? please enlighten us
Dit forum is ermee volgespamed, lees eens wat meer......paginaatje of 10 11 terug?
Om je het zoeken te besparen HIER begon het allemaal dankzij p0st,,, :F
Hij is een beetje een trendsetter geworden.... -O-

[ Voor 30% gewijzigd door ShockWave op 11-04-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Edmin schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:00:
[...]

Dat is dan toch voor 90% van de playerbase hun eigen fout? Wil je beter worden? Sure, kijk dan ook eens goed naar de minimap.. dat er 90% niks mee doet zegt meer over hun motivatie/skill/denkvermogen/multitasking capaciteiten dan over de oneerlijkheid van iemand die wel die motivatie kan opbrengen, de skill en denkvermogen heeft en de multitasking capaciteiten bezit.
Zoals ik eerder al zei, het aanbieden van de mod leveled de spelers juist meer naar elkaar toe. Verbied je de mod dan zal een klein deel alsnog die capaciteiten bezitten om het te kunnen onthouden en daardoor de kloof tussen die spelers en 90% van de playerbase alleen maar toenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Kunnen ze Komarin niet gewoon permanent verwijderen? Dat is echt de grootste #$%#$%# map die er bestaat, en krijg hem veel te vaak voorgeschoteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ThomasG schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:12:
Kunnen ze Komarin niet gewoon permanent verwijderen? Dat is echt de grootste #$%#$%# map die er bestaat, en krijg hem veel te vaak voorgeschoteld.
Komarin is veel te unbalanced op dit moment imo

Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/d/db/Komarin.jpg

Zuidbase kan snel wat deployen naar links op K1
Zuidbase kan via het heuveltje op de 8/9 lijn het eiland onder vuur nemen
Zuidbase heeft meer cover op het eiland voor arty en defenders door die grote bult.
Zuidbase heeft cover als ze aanvallen over A/B 6/7
Zuidbase kan vanaf eiland cover geven naar D8

Noordbase kan niet naar K1 omdat ze dan door het eiland en alles wat onderweg is naar K1 vanaf zuid worden gespot en gekilled.
Noordbase heeft geen line of sight op het eiland doordat er of huisjes bij je spawn in de weg staan of je moet in the open gaan staan op het heuveltje bij E/F 4 waar je dus wordt gespot door de light of med op de H lijn.
Noordbase heeft geen cover op het eiland voor arty, wil je dat wel dan wordt je vanaf de heuvel op de 8/9 lijn onder vuur genomen
Noordbase aanval over de K lijn is no go als er veel boscampers zijn omdat je daar geen ditch hebt om in te schuilen/hull down te gaan.
Noordbase kan wel bijv. wel naar D8 bij het heuveltje maar als je weinig support hebt dan wordt die ook lastig, eiland kan je daar ook onder vuur nemen.
Noordbase kan vanaf eiland slecht cover geven richting J3 als daar enemy tanks bij het heuveltje staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Punt is dat de rebalance voor een random team niet werkt en het is en blijft gewoon kwalijk dat de zuid base de 8-0 lijn heeft als de tegenstander daar niet pushed. Dat terwijl ze in K1 nog steeds tig bosjes hebben staan van waaruit ze heel de 1-3 lijn kunnen bestoken mits er een forward spotter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
en binnen:

Receipt.
Date: 11-4-2014 16:46:05
Slots added1

Nu nog ff kijken welke skills en perks ik er op zal gooien.
Twijfel nog tussen iedereen repairs of iedereen camo en dan later retrainen naar eagle eye voor de commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Sixt sense is belangrijker als skill dan eagle eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:53

p0st

Dutch Reefer

ShockWave schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:56:
[...]

Dit forum is ermee volgespamed, lees eens wat meer......paginaatje of 10 11 terug?
Om je het zoeken te besparen HIER begon het allemaal dankzij p0st,,, :F
Hij is een beetje een trendsetter geworden.... -O-
Why the long face :o ? Spijt van je aankoop :)F ?

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Ben er ook achter waarom ik mijn ww niet kan wijzigen (krijg geen sms). Simyo blokkeert alle premium sms services en dat is ook niet aan te zetten......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wontcachme schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:01:
Ben er ook achter waarom ik mijn ww niet kan wijzigen (krijg geen sms). Simyo blokkeert alle premium sms services en dat is ook niet aan te zetten......
Zelfde probleem hier :/ ook met Simyo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:33

thijsco19

KTM 990 SMT

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Oz5nap2.jpg
Oh no! They've destroyed karl!

(uit een oud topic)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ziet er netjes uit!

Waar kan ik eigenlijk de informatie vinden voor got channel in wot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
SurfBoy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:06:
Ziet er netjes uit!

Waar kan ik eigenlijk de informatie vinden voor got channel in wot?
Gathering of Tanks

Dat is het channel ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wontcachme schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:01:
Heb denk ik hetzelfde met KPN abbo, best raar want met prepay werkte het wel... 8)7
Maarja nu mijn telefoonactivatie er maar weer af zien te krijgen,,, :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Jongens, er zijn weer 3 lui met een BT-SV in GOT.

Besix, Dynosu en ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:21:

Hahaha ik lach me rot hier, we kunnen inmiddels ECHT een Junior TC vullen met BT-SV's })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Fordox schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:21:

GOT..... Gold only tanks..

Volgens mij is ongeveer de helft van de BT-SV op de EU server in handen van GOT

[ Voor 16% gewijzigd door Vorst8 op 11-04-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En JDH009 ook al XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo bijzonder is hij nu dan ook weer niet meer.. :F :N -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

ShockWave schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:21:
[...]

Heb denk ik hetzelfde met KPN abbo, best raar want met prepay werkte het wel... 8)7
Maarja nu mijn telefoonactivatie er maar weer af zien te krijgen,,, :?
Bij simyo werkt het met prepaid ook. Moet je wel eerst 25 euro opwaarderen en elke keer je simkaart wisselen voor deze smsjes....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Niet in GOT nee, maar wel in de hele game :P
En daarnaast, 10.000 gold en 3 maand premium is al leuk. voor de tank zelf betaal je minder dan 40 euro.

en er zijn maar 5000 beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
wsLy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:08:
[...]

Gathering of Tanks

Dat is het channel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wontcachme schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:26:
[...]

Bij simyo werkt het met prepaid ook. Moet je wel eerst 25 euro opwaarderen en elke keer je simkaart wisselen voor deze smsjes....
Helaas kan je telefoonnumer niet wijzigen naar een ander omdat je op beide een code krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Klopt, en ga er maar vanuit dat de meeste bt-sv tankjes op de ru server rondrijden. 5000 is namelijk voor de eu, ru en na servers samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 15:12
xvm is een nieuwe manier van statistieken aan het testen:

http://www.modxvm.com/en/...activation-of-statistics/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oh dat klinkt leuk nu Wargaming zo aan het aankloten is met hun mod beleid. Meld je je dadelijk aan en dan besluit Wargaming dat het toch niet goed is om xvm stats te draaien en ban. Echt wat een geweldige timing is dit. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Verdomme ... ik mag dan een halve lurker zijn hier.
De BT-SV staat ondertussen ook in m'n garage. 'k voel me een echt kuddebeest. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vorst8 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:28:
Klopt, en ga er maar vanuit dat de meeste bt-sv tankjes op de ru server rondrijden. 5000 is namelijk voor de eu, ru en na servers samen
Zijn er echt maar 5000 bt-sv tankjes ?
Catscratch schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:50:
De BT-SV staat ondertussen ook in m'n garage. 'k voel me een echt kuddebeest. ;)
haha..ik ken dat gevoel :)

[ Voor 32% gewijzigd door Odessa op 11-04-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Volgens mij kunnen we wel spreken van een epidemie binnen GOT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
9 battles gedaan, ergernis level is hoog genoeg om te stoppen -,-

Samenvatting:
- Hersendode teamgenoten (what's new..)
- 2-3 keer door arty ge-one-shot worden terwijl ik niet gespot ben én beweeg..
- Geen zak damage kunnen doen omdat mijn shells of missen of bouncen of niet eens het doel bereiken..
- Iedere battle wel een ammorack of loader hit krijgen...

Ja het is weer fijn... heb er even genoeg van..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:20:

Samenvatting:
- Geen zak damage kunnen doen omdat mijn shells of missen of bouncen of niet eens het doel bereiken..

Zie het als een zegen. Er is nu een kans dat de RNG besluit om jou morgen goede games te geven omdat die je vandaag heeft genaaid. Lijkt mij een aardige deal met 5x voor de eerste overwinning. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Edmin schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:53:
[...]
Wat een rare conclusie...
Valt wel mee hoor ;) Maar ik zie niet in wat er oneerlijk voordeel aan is. De goede spelers onthouden dit wel, de slechte spelers worden er wat mee geholpen. Naar mijn idee weinig oneerlijks aan omdat het gewoon info geeft die al beschikbaar is.
Nee, het gaat er juist om dat het onthouden van de laatst bekende posities van vijanden onderdeel is van je eigen vermogen het spel te spelen. Die posities dus langer weergeven dan de game wil, geeft oneerlijk voordeel. Ik hoef daar immers zelf niet meer op te letten en kan me volledig richten op hetgeen ik nu in mijn crosshair zie.
Het meeste voordeel heb je juist als je weet waar tanks heen gaan. De laatste positie geeft nl. meestal weinig informatie als je niet ook enig idee hebt wat die tank daar aan het doen is.

Daarnaast zou het verbieden van de mod het verschil tussen spelers juist groter maken dus ik zie zo ook weinig voordeel waarom het niet zou mogen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:50:
Hier nog zo'n kuddedier! Ik probeerde het nog te weerstaan, ondanks dat mijn premium net was afgelopen en ik nog maar 100 goud op mijn account had. Toen de prijs echter was gedaald tot onder de 100 EUR en er nog maar 2 over waren, toch maar op de Buy It Now-knop gedrukt :P

Ik houd me aanbevolen voor eventuele BT-SV companies :P

Trouwens, voor het geval er nóg meer mensen een BT-SV willen, hij is weer beschikbaar (105 EUR dit keer): http://www.ebay.nl/itm/161273674502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
DanielWW2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:32:
[...]

Zie het als een zegen. Er is nu een kans dat de RNG besluit om jou morgen goede games te geven omdat die je vandaag heeft genaaid. Lijkt mij een aardige deal met 5x voor de eerste overwinning. ;)
Ik speel dit spel lang genoeg om te weten dat dat niet het geval is...

Morgen ben ik overigens de hele dag offline, Emmen onveilig maken ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pJsGJWK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 20:14
wsLy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:20:

Samenvatting:

Ik herken het vandaag. Vanmorgen ging ok, begin van de avond ook, doe mee met de training van GOT, wil er na weer wat potjes spelen en het gaat exact zoals jij het beschrijft. Dan is er voor mij ook maar een oplossing en dat is WoT laten rusten voor een dag.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
GoT meeting?
Helaas verloren..

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/GOT%20meeting.jpg

Volgende potje op een loss... O-)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/Acetanker%20BT%20SV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:11

jdh009

FP ProMod
Hoezo helaas verloren? Ik was er wel blij mee :P

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Multiclicks FTW :)

Ik ben trouwens bezig om een BT-SV appreciatie topic te starten op het nederlandstalige forum van worldoftanks.eu.

Wilt iedereen die zich nog NIET op deze lijst staat zich melden als ze een BT-SV hebben (of namen doorgeven) inclusief clantag

lijst:
* Fordox [GOT]
* Usertmp [GOT]
* _Shockwave_ [GAIN]
* jdh009 [GOT]
* the_maxter [GOT]
* vorst8 [GOT]
* Besix [GOT]
* Dynosu [GOT2]
* perpixel [GOT]
* p0st [GOT]
* Circonflexes [CIRC]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:11

jdh009

FP ProMod
Heb je toevallig een linkje naar het specifieke topic?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fordox schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 23:17:
Multiclicks FTW :)

Ik ben trouwens bezig om een BT-SV appreciatie topic te starten op het nederlandstalige forum van worldoftanks.eu.
Uhm voor zover ik weet zijn ze alleen voor de Russianserver bedoeld en niet voor de EU server.
Wij als EU speler kunnen naar mijn idee volgens WG niet op een legale manier aan een BT-SV komen en zijn dus te blokkeren omdat we miscien volgens hun een ilegale aankoop hebben gedaan bij een niet WG geautoriseerde retailer..

[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave op 11-04-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

http://forum.worldoftanks...4-bt-sv-appreciatie-club/
The enclosed code was valid for use on the RU, EU, NA and SEA servers.
hun probleem :P

[ Voor 5% gewijzigd door Fordox op 11-04-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ShockWave schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 23:20:
[...]

Uhm voor zover ik weet zijn ze alleen voor de Russianserver bedoeld en niet voor de EU server.
Wij als EU speler kunnen naar mijn idee volgens WG niet op een legale manier aan een BT-SV komen en zijn dus te blokkeren omdat we miscien volgens hun een ilegale aankoop hebben gedaan bij een niet WG geautoriseerde retailer..
Er is bij de release van de Pz II J en BT-SV door de Russische support aangegeven dat de code voor de RU, EU en NA servers geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Maarre Fordox doe het even in alphabetische volgorde man..
Sorry dat ik dan bovenaan sta maar ingame gaan de leestekens en cijfers ook voor de reguliere letters, smoelt wat mooier

* _Shockwave_
* Besix
* Circonflexes
* Dynosu
* Fordox
* jdh009
* p0st
* perpixel
* the_maxter
* Usertmp
* vorst8

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 11-04-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ik had t even snel in elkaar geflanst. Wordt nog wel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

jdh009 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 23:14:
Hoezo helaas verloren? Ik was er wel blij mee :P
Haha dat zijn wel heel veel GOT'ters onafhankelijk van elkaar in 1 battle :P

Hier nog een Epic Screenshot :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/642IUtt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sold:
'T69' successfully sold. Received credits: 1.201.500.

De T69 is mijn eerste high tier medium tank (ik ben meer een heavy tank/ TD player). Verrassend genoeg vond ik de T69 zeer aangenaam om te spelen, zeker omdat het geen pijnlijke stock-grind is. Wel is het een tank waarmee je (soms) premium ammo moet gebruiken, want 173mm pen tegen T10 heavies/TD's is niet altijd genoeg ;) .

Ondanks mijn gebrek aan high tier medium tanks ervaring, toch geëindigd met 63.83% WR en 1148 avg experience.

Ik geef de tank een 8/10, I do recommend it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
ShockWave schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 23:31:
Maarre Fordox doe het even in alphabetische volgorde man..
Sorry dat ik dan bovenaan sta maar ingame gaan de leestekens en cijfers ook voor de reguliere letters, smoelt wat mooier

* _Shockwave_
* Besix
* Circonflexes
* Dynosu
* Fordox
* jdh009
* J0rn
* p0st
* perpixel
* the_maxter
* Usertmp
* vorst8
Zoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Bij deze :9

* _Shockwave_
* Besix
* Circonflexes
* Dynosu
* Fordox
* jdh009
* J0rn
* Kattekrab
* p0st
* perpixel
* the_maxter
* Usertmp
* vorst8

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

*O* De x5 telt gewoon mee voor de missions, wordt wel makkelijk die gold halen zo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oeps, ben uitgeschoten met de muis. KV-220, T-25, Pz IVS, Mathilda BP, Ram II staan nu mooi te wezen in m'n garage. :+

Het enige wat een beetje jammer is. Ik heb er geen crews voor. Ik heb premium tanks gekocht voor lijnen waar ik nog in wil spelen, maar ik heb er nog niet één tank in.

Kan op zich wel een dedicated crew erin zetten, die ik dan retrain op het moment dat ik wel een tank in dezelfde class heb natuurlijk. Maar dat vind ik eigenlijk ook weer een beetje zonde van de gold. Al zijn ze nu in de aanbieding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

In de mailing stond nog dat je 300 gold krijgt als je je wachtwoord verandert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Gaius schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:04:
Oeps, ben uitgeschoten met de muis. KV-220, T-25, Pz IVS, Mathilda BP, Ram II staan nu mooi te wezen in m'n garage. :+

Het enige wat een beetje jammer is. Ik heb er geen crews voor. Ik heb premium tanks gekocht voor lijnen waar ik nog in wil spelen, maar ik heb er nog niet één tank in.

Kan op zich wel een dedicated crew erin zetten, die ik dan retrain op het moment dat ik wel een tank in dezelfde class heb natuurlijk. Maar dat vind ik eigenlijk ook weer een beetje zonde van de gold. Al zijn ze nu in de aanbieding natuurlijk.
Je kunt bij de crew kiezen voor welke tank je ze wilt hertrainen. Kies gewoon een tank die je later wilt spelen en je bent de goede crew gelijk aan het trainen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
redwing schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:07:
[...]

Je kunt bij de crew kiezen voor welke tank je ze wilt hertrainen. Kies gewoon een tank die je later wilt spelen en je bent de goede crew gelijk aan het trainen :)
Moet je die desbetreffende tank wel al geresearched hebben anders kan dat niet en aangezien hij schrijft dat hij nog geen enkele tank heeft gedaan in die lijnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ShockWave schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:09:
[...]

Moet je die desbetreffende tank wel al geresearched hebben anders kan dat niet en aangezien hij schrijft dat hij nog geen enkele tank heeft gedaan in die lijnen.....
Dat wist ik niet eens :) Ik dacht dat je daar gewoon alles kon kiezen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
redwing schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:07:
[...]

Thanks, dat wist ik niet. :)
ShockWave schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:09:
[...]

Nou. Ik heb de Pz IV al wel geresearched, maar heb 'm nooit gekocht omdat ik in de tussentijd heb gefocussed op de T-34. Maar heb nu dus een crew voor de Pz IV, die ik mooi kan trainen in de IVS en de T-25. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 09:06:
In de mailing stond nog dat je 300 gold krijgt als je je wachtwoord verandert. :)
Nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Catscratch schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 08:44:
Bij deze :9

* _Shockwave_
* Besix
* Circonflexes
* Dynosu
* Fordox
* J0rn
* jdh009
* Kattekrab
* p0st
* perpixel
* the_maxter
* Usertmp
* vorst8
Fixed ;)

Heb ook eens contact opgenomen met mijn foonprovider en de premium sms diensten staan nu aan...kan dus eindelijk mijn wachtwoord gaan veranderen van WoT...
Gelukkig maar want als je ziet wat je moet doen om je telefoonnummer eraf te krijgen...
Please note that in this case, due to security considerations, we will need to do an ownership verification - please provide us with the following information:
- The phone number currently bound to the account.
- Your mobile phone provider
- Registration date of the account.
- Name of the internet provider (ISP) by the time account was created.
- City of registration.
- Screenshot or picture of a payment made to us.

[ Voor 54% gewijzigd door ShockWave op 12-04-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ja, vanwege de heartbleed bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:01:
[...]

Ja, vanwege de heartbleed bug.
Dan ga ik dat maar even doen :)

Edit: hier werkt het de tweede keer niet meer, vorige keer zal wel voldoende geweest zijn dan..

[ Voor 21% gewijzigd door Fid3lity op 12-04-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste overwinning van de dag, cap rush. Wat een zalige 2k xp :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:56:
Ach ik heb 0 dmg games omdat ik gelijk in de eerste minuut wordt weggefocused of te traag ben met mijn tanks en alles al weg is voordat ik er ben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerste spel met de KV-220:

Victory!
Battle: Westfield 12/04/2014 11:09:21
Vehicle: KV-220
Experience received: 13.860 (x5 for the first victory each day)
Gold received: 30
Credits received: 126.392
Battle achievements: Steel Wall, High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Radley-Walters's Medal, Cool-Headed, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Yup, gebalanceerd _/-\o_

Edit: potential damage received: 9880 :9
ShockWave schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:20:
[...]

Ach ik heb 0 dmg games omdat ik gelijk in de eerste minuut wordt weggefocused of te traag ben met mijn tanks en alles al weg is voordat ik er ben.....
Vandaag is er nog niet zo hard op mij gefocust, maar eergisteren was dat wel het geval. Tier 10 arty die niet focust op de T30, maar wel op mij, in een T34. Want ja, ik heb een veel gevaarlijkere tank... :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:25:

Victory!
Battle achievements: Steel Wall, High Caliber, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Radley-Walters's Medal, Cool-Headed, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Yup, gebalanceerd _/-\o_

Loool 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:25:

Victory!

Yup, gebalanceerd _/-\o_

replay?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z2irHOv.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xs1BOPP.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TKUSng8.jpg?1

En de replay
Ik heb wel wat gold ammo moeten spammen, maar heb geen credits verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zo'n potje waarin alles goed gaat zeker? Sowieso voor jou uitstekende matchmaking, lekker top tier. Had net ook wel een aardig potje in de T-34-1: 7.925 XP. Wel inclusief premium en x5, maakt het weer even net wat minder. Maar voor mijn doen zijn dit de geilste potten. Ook mooi alweer 120 gold binnen vandaag, schiet aardig op. Nu alleen nog 10x winnen als top-5 speler. Da's voor mij even net wat lastiger :/

Panther potje, top tier. 2.294 dmg en 5 kills is goed voor (maar) 927 base XP. Inclusief x5 en premium zo'n 6.950 :/ Valt me tegen.

[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 12-04-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En de replay
Ik heb wel wat gold ammo moeten spammen, maar heb geen credits verloren :)
zeker netjes! Ook mooi van die ram kill en dat je die bdr die je te snel af wou zijn nog even killde.

EDIT: Leuk plaatje van wat er in het afgelopen jaar is gebeurd:
Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.eu/dcont/fb/image/tmb/wot_3rd_anniversary_infographics_t_001eng_684x.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door SurfBoy op 12-04-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:56:
Bleh, heb nog geen goed potje gehad vandaag. Was de laatste potjes zo lekker bezig, en vandaag is het echt compleet drama. :(

En inderdaad ook 2200 xp in mn x5 pot.
Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)