[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:18:
Zojuist eindelijk de kans gehad om de scouting bush in Pearl River te testen, die Fordox me had aangeraden. Het is een beetje opletten dat je niet in het water glijdt als je richting het uiterste puntje van dat eilandje rijdt, maar het is idd helemaal geen slechte spot! In een T7 battle met mijn Stuart 7 spots en ruim 1,500 dmg upon detecting, veel beter dan ik ooit had gedaan op die map. Nogmaals bedankt dus ;)
no problem :D
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:51:
[...]

Ah poep, dat was me compleet ontgaan tot nu toe :P Maar ik moet zeggen, die veranderingen zien er wel veelbelovend uit. Het zou zowaar een leuke map kunnen gaan worden :D
Ik vind wel weer een nieuwe spot :9

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
meer mensen met problemen na de micro patch?

ik moet al mijn mods verwijderen verwijderen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:17

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik had geen enkel probleem, volgens diverse fora lag het aan de soundmods. Allicht dat je daar even na kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Toegelaten tot de Blitz beta. Ziet er best leuk uit op de iPad :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
yea yea yea, mijn modpack is gewoon baas :9
tbh ben ik blij dat het allemaal nog werkt, ik heb pas bij 9.0 weer zin om een hele nieuwe te maken :*)
hmm, raar dat hij bij mij niet meer werkte tot ik alles eruit geknikkerd had? (zelfs de laatste versie van je modpack nog gedownload en geïnstalleerd..? Heb je misschien een idee waar dit aan kan liggen? (vond het wel een relaxt modpack namelijk _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
BTU_Natas schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:14:
Ik had geen enkel probleem, volgens diverse fora lag het aan de soundmods. Allicht dat je daar even na kan kijken.
ja die heb ik uitgezet maar nu krijg zit ik in een loop van updating tankers en men zegt dat je dan alle mods moet verwijderen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

Bekers schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:31:
[...]

hmm, raar dat hij bij mij niet meer werkte tot ik alles eruit geknikkerd had? (zelfs de laatste versie van je modpack nog gedownload en geïnstalleerd..? Heb je misschien een idee waar dit aan kan liggen? (vond het wel een relaxt modpack namelijk _/-\o_ )
Oeps, toch te vroeg gejuichd _O-

Bij mij werkt alles wel gewoon, dus dat is wel bijzonder... Er zit wel 1 sound mod in (BL-10 gun sound), zou je willen proberen om die te verwijderen en dan kijken of hij het wel doet? Als je de /audio/ map verwijdert uit /res_mods/ is die mod weg.
snowD schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:31:
[...]
ja die heb ik uitgezet maar nu krijg zit ik in een loop van updating tankers en men zegt dat je dan alle mods moet verwijderen :/
Dan heb je ergens een python file die moeilijk loopt te doen, althans dat was destijds de diagnose voor de 'updating tankers error'. Probeer de map /res_mods/scripts/ eens te verwijderen ,kijk of het dan werkt. Als het dan werkt plaats je de map terug en verwijder je 1-voor-1 de XXX.pyc files om te kijken aan welke het ligt... Beetje monnikenwerk, maar zo zou je de oplossing moeten vinden :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
Ik zal vanavond eens kijken. Laat het je in ieder geval nog wel even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

p0st, verander je naam eens naar 'Mister_Mod_Master'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:56:
p0st, verander je naam eens naar 'Mister_Mod_Master'
ModNoob_McMasterCard wordt het dan hé :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

_/-\o_

Eer aan de schotse clan McMastercard

[ Voor 76% gewijzigd door Fordox op 26-03-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
@ p0st zal ik vanmiddag doen als ik thuis ben van school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 23-09 18:36
De nieuwe sounds in 9.0 zijn trouwens wel erg wreed. Is jullie dat ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
Tips nodig voor een volgende lijn :)

Ben nu bijna klaar met de t-54 (nog 20k exp ofzo) dan heb ik en de obj. 140 en de t 62a. Het plan daarna is om de obj.416 terug te kopen en dan via de 430 II de 430 halen. Dan ben ik voorlopig wel klaar met russische mediums.

Nu heb ik 3 tanks staan waar ik verder mee kan. de Centurion Mk. I, de kv-4 en een 50-120. De 50-120 kan binnen afzienbare tijd een tier 10 worden (ik geloof nog 60 of 70k) dus dat zal gewoon via dubbels en af en toe een potje of 2 worden, maar de 2 tier 8-en die ik heb staan vind ik echt verschrikkelijk.

De kv-4 is gewoon all round te traag voor mij en terwijl zijn armor op tier 8 heel leuk is. Blijft er in tier 9 en 10 potten niks van over. Een match carry-en gaat er ook niet in gebeuren want je kiest een flank en dat gaat hem ook worden voor die battle. Niet mijn stijl helaas.

De centurion kan wel leuk zijn, maar ik denk dat omdat ik recent zoveel met russische mediums heb gespeeld ik deze gewoon veel te agressief speel. Dit is meer een 2e lijns support tank oid, maar zoals de mensen waar ik mee speel ook weten. Heb ik een vrij uitgesproken mening over 2e lijns supporten :+

Dan houdt het een beetje op. Ik heb nu nog een 13-75 en een wz-132 welke allebei wel leuk zijn. Ik zie erg uit naar de 13-90 en de bat-slet, maar zie een beetje op tegen de lorraine. Van de wz weet ik nog niet echt wat ik van de hoge tiers moet verwachten en of het dus zin heeft om haast te maken met deze lijn.

Misschien iemand anders die nog leuke lijnen aan kan raden (ik speel niet of nauwelijk td's dus de kans dat ik daarvoor ga is vrij klein en arty gaat hem voorlopig ook niet worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De tier 10 van de WZ lijn lijkt aardig wat op een russische med. Dus misschien dat je wat meer afwisseling wilt?

Als je de 13 75 al leuk vind, moet je vooral doorgaan met die lijn :) het is een aanrader.

Je hebt nu zat CW tanks denk ik ook. Misschien nu meer voor de must have tanks gaan? Zoals de mighty Maus (die lijn is vanaf de tiger P echt geweldig leuk).

Byyy the wayyy:

Ik kwam eergisteren ofzo de beste speler ooit tegen:
http://www.noobmeter.com/player/eu/Kaktusorgie/505232336/
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/kaktusorgie/signature.png
(ja dat is zwart, niet eens een rode tomaat met 17k battles :'))

Coldzer0 wilt m al bij S3AL als mascotte _O-

[ Voor 30% gewijzigd door Fordox op 26-03-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
brrr maus.. nee niet voor mij ;) ik word echt niet vrolijk van trage tanks. De e-100 zou nog wel kunnen omdat die alpha een hoop goed maakt, maar een maus trekt mij echt helemaal niet (ik speel ook nauwelijks duitsers. Hebben mij om 1 of andere reden nooit zo getrokken.)

Betekend trouwens niet dat trage tanks helemaal niet kunnen, maar er moet wel iets "leuks" tegenover staan. Als ik kijk hoe makkelijk ik door een maus heen schiet staat er voor mij niks leuks tegenover ;)

[ Voor 27% gewijzigd door perpixel op 26-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Een Maus is ook een must-have-let-it-rot-in-the-garage tank en de lijn er naar toe is echt heel leuk.

[ Voor 29% gewijzigd door Fordox op 26-03-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
De Maus lijn is goed te doen! Vooral als je wat snelheid zoekt zit je met de Vk45.02A (T8) echt wel goed (het is zeker niet de snelste, maar haalt uit m'n hoofd toch 35-40 km/h en dat is voor een heavy best netjes) en heeft een goede DPM. Pen valt helaas wel tegen, maar je kan er ook omheen rijden he ;)

de VK45.02 B (T9) en de Maus (T10) zijn dan weer wel traag, maar zeker leuk te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zou toch de KV-4 afmaken en naar de ST-I en IS4 gaan, vooral omdat je daar al zover in bent.

UK/Japan is niet jouw speelstijl, blijft de US Patton lijn en China over qua mediums, waarbij China idd erg dicht tegen de russische speelwijze aan ligt. Maar het is dan wel meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Quantor schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:50:
Ik zou toch de KV-4 afmaken en naar de ST-I en IS4 gaan, vooral omdat je daar al zover in bent.

UK/Japan is niet jouw speelstijl, blijft de US Patton lijn en China over qua mediums, waarbij China idd erg dicht tegen de russische speelwijze aan ligt. Maar het is dan wel meer van hetzelfde.
Grootste verschil is dat de russen snel aimende guns hebben met redelijke damage (voor een medium) en de chinese een stuk tragere aimende guns but will een dikke boem damage (voor een medium).
Dit is trouwens alleen zo voor de hogere tiers. Maar dit is dan ook ongeveer het enige verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:05

wontcachme

You catch me? No you wont

perpixel schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:24:
Tips nodig voor een volgende lijn :)

Ben nu bijna klaar met de t-54 (nog 20k exp ofzo) dan heb ik en de obj. 140 en de t 62a. Het plan daarna is om de obj.416 terug te kopen en dan via de 430 II de 430 halen. Dan ben ik voorlopig wel klaar met russische mediums.

Nu heb ik 3 tanks staan waar ik verder mee kan. de Centurion Mk. I, de kv-4 en een 50-120. De 50-120 kan binnen afzienbare tijd een tier 10 worden (ik geloof nog 60 of 70k) dus dat zal gewoon via dubbels en af en toe een potje of 2 worden, maar de 2 tier 8-en die ik heb staan vind ik echt verschrikkelijk.

De kv-4 is gewoon all round te traag voor mij en terwijl zijn armor op tier 8 heel leuk is. Blijft er in tier 9 en 10 potten niks van over. Een match carry-en gaat er ook niet in gebeuren want je kiest een flank en dat gaat hem ook worden voor die battle. Niet mijn stijl helaas.

De centurion kan wel leuk zijn, maar ik denk dat omdat ik recent zoveel met russische mediums heb gespeeld ik deze gewoon veel te agressief speel. Dit is meer een 2e lijns support tank oid, maar zoals de mensen waar ik mee speel ook weten. Heb ik een vrij uitgesproken mening over 2e lijns supporten :+

Dan houdt het een beetje op. Ik heb nu nog een 13-75 en een wz-132 welke allebei wel leuk zijn. Ik zie erg uit naar de 13-90 en de bat-slet, maar zie een beetje op tegen de lorraine. Van de wz weet ik nog niet echt wat ik van de hoge tiers moet verwachten en of het dus zin heeft om haast te maken met deze lijn.

Misschien iemand anders die nog leuke lijnen aan kan raden (ik speel niet of nauwelijk td's dus de kans dat ik daarvoor ga is vrij klein en arty gaat hem voorlopig ook niet worden.)
WZ is best een leuke lijn. Op tier X heb je de IS4 gun. De armor is wel minder "magisch" dan de russische en je engine+fuel tanks lijken een permanente fik te hebben. Ook moet je leren leven zonder ammo rack en driver :P

Grootste probleem van deze lijn is echter de gun depression. Zeker bij de tier X ben je de sjaak op een heuvelige map. Als je in bv Ruinberg een beetje omhoog rijdt op een krater rand dat kan je erg snel alleen nog maar lucht schieten. En dan zeg ik nog niks over de depression aan naar achteren. Ik werd een keer aangevallen door een E5 van achteren en doordat de grond niet helemaal gelijk was kon ik hem compleet niet raken :X. Dat was op Sacred Valley in J9 achter de huizen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
perpixel schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:24:

Doorbijten en voor de IS4 gaan, ben zelf voor de IS7 gegaan en heb de IS4 niet maar ik bijt me stuk op andere spelers in de IS4 en de ST-I, beide erg leuke tanks denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nog 400K credits voor de T8 Waffle Baker met 75% crew.... die is morgen dus binnen :P

Ondertussen bijt ik me nog even wat extra vast in de Hellcat. Ik merk dat ik net als bij de T49 gewoon af en toe te YOLO word van de snelheid; deze vervolgens overschat en met mijn bakkes tegen een KV-1S aan klap. Met andere woorden: de ene post 2500 WN7, de andere pot 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Inrage schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:15:
[...]

Doorbijten en voor de IS4 gaan, ben zelf voor de IS7 gegaan en heb de IS4 niet maar ik bijt me stuk op andere spelers in de IS4 en de ST-I, beide erg leuke tanks denk ik.
De st-i lijkt me inderdaad erg leuk. Alleen ik zie het voordeel van de is-4 over de is-7 niet echt. De grotere health pool zou misschien iets kunnen schelen, maar de betere bepantsering wordt compleet teniet gedaan door die grote weakspot op zijn ufp. Ik heb trouwens de is-7 al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:17

BTU_Natas

Superior dutchie

wontcachme schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:59:
[...]

WZ is best een leuke lijn. Op tier X heb je de IS4 gun. De armor is wel minder "magisch" dan de russische en je engine+fuel tanks lijken een permanente fik te hebben. Ook moet je leren leven zonder ammo rack en driver :P

Grootste probleem van deze lijn is echter de gun depression. Zeker bij de tier X ben je de sjaak op een heuvelige map. Als je in bv Ruinberg een beetje omhoog rijdt op een krater rand dat kan je erg snel alleen nog maar lucht schieten. En dan zeg ik nog niks over de depression aan naar achteren. Ik werd een keer aangevallen door een E5 van achteren en doordat de grond niet helemaal gelijk was kon ik hem compleet niet raken :X. Dat was op Sacred Valley in J9 achter de huizen
De lorraine is niks anders dan de 50-100 maar dan een tier hoger. Doe net of het een 50-100 is en je zal de batchatt snel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Yay, ik ben toegelaten tot Blitz. Momenteel aan het downloaden, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
BTU_Natas schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:37:
[...]

De lorraine is niks anders dan de 50-100 maar dan een tier hoger. Doe net of het een 50-100 is en je zal de batchatt snel hebben :)
En als je de 50-100 al hebt hoef je niet eerst door die 90mm gun heen te grinden. Beetje gold mee (doe jij toch wel :P) en gaan met die banaan. Ik wil m erg graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

het is een 50 100 met pike nose en meer gun depression :P

Ik ga er binnenkort ook aan beginnen, alleen jammer dat je op geen enkele tank een goede franse medium crew kan trainen...

edit:
http://tank-compare.com/e...66&T2=297I216I212I364I166
een vergelijking.

paar opvallende punten:
* lor 40t is een heel stuk wenbaarder dan de 50 100
* crew van 3 ipv 4
* minder armor dan de 50 100, dus letterlijk aluminiumfolie
* minder kans op brand
* 10 seconde snellere clip reload
* meer gun depression en elevation
* snellere turret draai snelheid
* expected damage voor wn8 op de lor 40t ligt lager dan die van de 50 100

Lijkt me een best leuke tank :D

[ Voor 113% gewijzigd door Fordox op 26-03-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb echt een diepe, grondige haat voor die Franse autloaders. De DPM is zo hoog, dat je als heavy gewoon geen kans maakt in een directe face of, tenzij je ze ammoracked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Edmin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:54:
Ik heb echt een diepe, grondige haat voor die Franse autloaders. De DPM is zo hoog, dat je als heavy gewoon geen kans maakt in een directe face of, tenzij je ze ammoracked.
De dpm is vrij laag (1700 voor de 50 100, meeste andere tanks op tier 8 zitten op de 1900). de clip alpha is hoog.

[ Voor 9% gewijzigd door Fordox op 26-03-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:54:
Bedoel je de lights als de 12t of 13 75? Of mediums?

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 26-03-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ok.. krijg ik nu ineens een idee.. ik heb 2 andere accounts waar ik (vrijwel) niks mee doe maar stammen niet uit de closed beta fase zoals mijn main account. Vanavond eens proberen of ik daarmee wel de testserver in kan komen, dat zou namelijk wel erg leuk zijn!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
psychoclown schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:29:
Ok.. krijg ik nu ineens een idee.. ik heb 2 andere accounts waar ik (vrijwel) niks mee doe maar stammen niet uit de closed beta fase zoals mijn main account. Vanavond eens proberen of ik daarmee wel de testserver in kan komen, dat zou namelijk wel erg leuk zijn!
Dat kwartje viel vrij laat voor iemand met zulke stats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 14:02

databeestje

Von PrutsHausen

Gisteren was een beetje matig, maar dat was een beetje in de lijn van verwachting, moe, hoofdpijn, op de laptop met wifi en de muis op de bank.

Kort gezecht waren het niet de beste games, al was een van de misses wel grappig. Door de lag en 15fps miste ik een AT15 op 50 meter maar ammo rackte een type 59 erachter :D

De KV-4 is niet zo onoverwinnelijk als ik dacht, toegegeven, ik rij nog steeds met de stock turret rond zonder de 107mm maar met de 122mm. Ik vermoed dat er veel gold geschoten wordt.
De ARL 44 ploetert rustig door, wel een paar gold shells met de 105mm mee op advies en dat is een "gouden greep". Hij werkt dan een stuk beter.
Full ops SU-100, meh, niet zo leuk als de 122-44. Op naar de 152 dan maar.
Jagdpz IV is zo-zo, niet zo slecht als men hem uitmaakt imho, de 88mm is waardeloos, de 75mm is prima. Op naar de Ferdi.
De T32, elke keer dat ik hem mee neem is een potje goud, wat een fijn ding.
De AT-15, opzij ik moet er langs (met 18km/u).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

perpixel schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Pas maar op jij, hij heeft de power of banhammer. >:)
Dan heb ik ook nog een vraag. Ik wil naar de Centurion omdat het een Centurion is en omdat je stiekem een ongenerfte 8.8cm KwK 43 op die tank kan hebben. :+ (20 pounder)
Maar nu zit ik bij de Crusader en deze wil niet echt 100%. Ik begrijp dat je redelijk snel bent en dat je moet flanken. Verder heb je dus totaal geen pantser. Het probleem is dat ik nogal eens pech heb met flanken en ik vol in een campende TD rijd die me zo afmaakt of natuurlijk de altijd zo leuke KV-1S wat ook nog wel eens voorspelbaar is. Ik denk alleen dat ik het wel moet leren omdat de volgende tank de Cromwell is en het een beetje dom is om daar niet mee te flanken. Verder heb ik ook geen idee welk kanon ik nou wil. Derp, oke miniderp zodat je altijd damage doet of de 6 pounder Mk. V voor de belachelijke vuursnelheid.

Iemand tips want deze wil gewoon even niet? :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Heeft meer te maken met het feit dat ik nooit iets doe met die accounts, mijn expertise in WoT ligt bij de gameplay zoals jij al aangeeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
DanielWW2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:47:
[...]
Pas maar op jij, hij heeft de power of banhammer. >:)
Dan heb ik ook nog een vraag. Ik wil naar de Centurion omdat het een Centurion is en omdat je stiekem een ongenerfte 8.8cm KwK 43 op die tank kan hebben. :+ (20 pounder)
Maar nu zit ik bij de Crusader en deze wil niet echt 100%. Ik begrijp dat je redelijk snel bent en dat je moet flanken. Verder heb je dus totaal geen pantser. Het probleem is dat ik nogal eens pech heb met flanken en ik vol in een campende TD rijd die me zo afmaakt of natuurlijk de altijd zo leuke KV-1S wat ook nog wel eens voorspelbaar is. Ik denk alleen dat ik het wel moet leren omdat de volgende tank de Cromwell is en het een beetje dom is om daar niet mee te flanken. Verder heb ik ook geen idee welk kanon ik nou wil. Derp, oke miniderp zodat je altijd damage doet of de 6 pounder Mk. V voor de belachelijke vuursnelheid.

Je geduld bewaren in het begin van de battle. Dat geld eigenlijk voor de meeste snelle lichte tanks.
Flanken heeft in het begin van een battle weinig zin of is in ieder geval erg lastig aangezien er gewoon veels te veel tanks zijn op de kleine maps van WG. Pas als het veld wat uitdunt dan kun je lekker rond krossen, de gaten induiken en flanken. Had in het begin ook wat meer moeite met de crusader. De Cromwell ging me een stuk beter af, vooral omdat je al een beetje gewend bent aan de speelstijl van de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

databeestje schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:35:
De KV-4 is niet zo onoverwinnelijk als ik dacht, toegegeven, ik rij nog steeds met de stock turret rond zonder de 107mm maar met de 122mm. Ik vermoed dat er veel gold geschoten wordt.
Stock is het niet de meest leuke tank en ik ben ook nog steeds niet door de grind heen (hoewel die nu wel opschiet.. Probeer je hull vrij ver te angelen (35 tot 40 graden, armour aan de zijkant is bijna net zo sterk als front). En zeker op medium afstand waarbij men niet meer op weakspots kan mikken kan je dan ontzettend veel bouncen.
DanielWW2 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:47:
[...]

Het probleem is dat ik nogal eens pech heb met flanken en ik vol in een campende TD rijd die me zo afmaakt of natuurlijk de altijd zo leuke KV-1S wat ook nog wel eens voorspelbaar is.

Probeer ook een goed overview van de battle te houden welke tanks zijn al we bekend en welke niet.
Als er alleen nog 2 a 3 td's niet zijn gespot inschatten waar je deze zelf zou plaatsen. Dan kan je op andere plekken meestal rustig flanken. :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Heeft iemand overigens ook gezien dat er in de game een ricochet weer gegeven wordt maar deze als een pen gezien wordt?

Dit overkwam mij gisteren met de ARL 44, ik zag een bounce op de gun mantle maar werd wel afgeschoten voor de laatste 40hp. Als het HE was gewest had ik geen bounce tracer moeten zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Edmin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:24:
Nog 400K credits voor de T8 Waffle Baker met 75% crew.... die is morgen dus binnen :P
Je wil echt geen 75% crew in de borsig, ik snap zowieso al niet waarom je met een 75% crews wil spelen vanaf T6, ... Normaal heb je op de Nashorn & Steurer Emil genoeg games gespeeld om een 100% crew met 1 skill of meer te behalen, die kan je dan overzetten en eventueel voor credits retrainen maar je behoudt dan toch op z'n minst de crew skill...

Een Borsig wordt pas echt goed met 100% camo & 6th Sense, want als je gespot wordt wil je liefst zo snel mogelijk in cover komen en niet wachten tot het eerste schot je raakt.

Ik heb zelf de fout gemaakt om in mijn eerste 4k games het nut van een goede crew te onderschatten en op nieuwe tanks steeds een 75% crew te kopen maar je nerft eigenlijk enkel jezelf.
databeestje schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:08:
Heeft iemand overigens ook gezien dat er in de game een ricochet weer gegeven wordt maar deze als een pen gezien wordt?

Dit overkwam mij gisteren met de ARL 44, ik zag een bounce op de gun mantle maar werd wel afgeschoten voor de laatste 40hp. Als het HE was gewest had ik geen bounce tracer moeten zien denk ik.
Heb je geen mod die zegt wie er op je schiet en met welke ammo? Best handig. Misschien werd je op hetzelfde moment nog door iemand anders geraakt ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door Inrage op 26-03-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaglo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10-2022
Hey mensen, ik ben nieuw op dit forum gebeuren van tweakers.

Ik heb gezocht naar een forum om WoT zaken te bespreken en uiteindelijk na lang zoeken kwam ik hier op uit. Ik ben opzoek naar antwoorden en advies over de game en denk dat ik hier wel juist zit.

Ik ben een player met 2k games, nog niet heel veel dus, maar ik heb het idee dat ik het over het algemeen niet slecht doe.
Heel vaak ingame merk ik dat er veel 'slechte' players deelnemen en ik wordt er gek van. Ze doen maar wat, zit geen tactiek in, rijden in de weg, geven slecht advies enz enz.. Wat er dus toeleidt dat mijn winst % drastisch beperkt wordt.
Nu is mijn vraag eigenlijk hoe ik dit op kan lossen en of ik uberhaupt wel gelijk heb. Ik heb hieronder een link naar mijn noobmeter stats geplaatst zodat jullie kunnen oordelen.

http://www.noobmeter.com/player/eu/burcks/516441615/

Graag hoor ik ervan wat jullie hier van denken.

Verder lijkt dit me een perfect topic/forum om deze game te bespreken.

Groeten!

ps. Ik zie hierboven in het rood die 4 punten die ik eventueel naar psychoclown kan sturen. Mijn vraag is wat een playertable inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lees anders even de TS (Topic Start) daar staat ook de playertable in (en de naam geeft eigenlijk precies aan waar het voor staat).

Verder is het platoonen met anderen (gemiddeld tot goede spelers) zeker aan te raden. Kijk je filmpjes of livestreams? Ook daar leer je heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
De wet van de grote nummers zegt dat uiteindelijk iedereen evenveel slechte spelers in zijn team krijgt. Dus dat jou winrate daar extra negatief door beïnvloed wordt is geen juiste aanname :) iedereen die iets beter wordt heeft daar uiteindelijk last van en dat zal alleen maar erger worden naarmate je beter wordt. Slechte spelers gaan dan nog meer opvallen.

Verder zijn er een hoop manieren om zelf beter te worden, maar daar moet je eerst voor accepteren dat je slecht bent. Dat is eigenlijk stap 1 ;) daarna ga je kijken wat jou slecht maakt en die punten verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik ben begonnen met de grind van de E50M lijn. De t2 en t3 tanks sla ik over, dus ik begin bij de DW2.

1e pot:

Victory!
Hidden Village 26-3-2014 14:24:16
Durchbruchswagen 2
2.270 ( x2) 94.602
Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"
5 kills, 800 dmg

Lekker vol APCR spammen op Matilda's ftw :+ Ik heb er mijn Tiger II crew inzitten, dus meteen SS is wel lekker. Ook schiet de gunner lekker accuraat waardoor snipen lekker makkelijk gaat. Heerlijk zo'n crew met 2 skills :)

edit: en in het 3e potje de Ace gehaald. Deze tank is echt easy mode, niet normaal. Bizar ook dat je max T5 tegen kan komen, het wordt bijna OP :+

[ Voor 36% gewijzigd door Mr_Size op 26-03-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Diaglo schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:25:
Ik ben een player met 2k games, nog niet heel veel dus, maar ik heb het idee dat ik het over het algemeen niet slecht doe.
Heel vaak ingame merk ik dat er veel 'slechte' players deelnemen en ik wordt er gek van. Ze doen maar wat, zit geen tactiek in, rijden in de weg, geven slecht advies enz enz.. Wat er dus toeleidt dat mijn winst % drastisch beperkt wordt.
Oplossen lijkt me vrijwel onmogelijk, daar zoeken al een heleboel mensen naar ;)
Nu is mijn vraag eigenlijk hoe ik dit op kan lossen en of ik uberhaupt wel gelijk heb. Ik heb hieronder een link naar mijn noobmeter stats geplaatst zodat jullie kunnen oordelen.

Lijkt sprekend op de mijne.
http://www.noobmeter.com/...eu/all/Burcks/databeestje

Ik zie dat je veel base capture points hebt ter vergelijking, daarnaast is de survival met 33% knap. Ik zit net aan de 20%. Blijf je veel in de Cap staan terwijl je team 1 voor 1 uitgemoord wordt?
Als er nog vijandige tanks leven zou ik in principe er gewoon naar toe hobbelen en daar een shell in landen, daar haal je meer XP en credits mee binnen dan in de cap cirkel staan.

Ook de enemies spotted is een stuk lager, kan het zijn dat je vaak achterin zit? Voor spotting damage krijg je ook redelijk wat XP. Overigens moet je dan al wel een tank hebben met een knappe viewrange voor de tier, met veel russische tanks is dat zelfmoord.

De playertable staat in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Diaglo schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:25:

Graag hoor ik ervan wat jullie hier van denken.
Carry harder :9

Aan retards in je team kun je vrij weinig doen. De retards schieten en rijden naar de eerste targets die ze zien, dus spotten is dan het handigst of het aanvoeren van een aanval is ook handig.
Er zitten ook zat retards in het andere team, en die moet je juist benutten :)

Verder zijn je stats prima na 2k potjes. Geen abnormaliteiten (behalve dat je wn8 lager is dan je wn7, dat betekend dat je de makkelijke tanks speelt).

Je moet gewoon ervaring krijgen. Ga platoonen met mensen van dit forum of van de clan GOT. (www.gatheringoftanks.nl er is wel ergens een linkje voor teamspeak). Dan pak je alles zeer snel op en de mensen zijn vrij aardig op uitzonderingen daar gelaten :P

Speel je al met mods?

[ Voor 16% gewijzigd door Fordox op 26-03-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
Mijn ervaring is dat je zeker met random battles helemaal geen structuur/support in je team hebt. Het is echt ieder voor zich. Een platoon is dan erg fijn (zeker met TS of Skype) Dan kan je veel beter afstemmen en sneller reageren op ontwikkelingen in het spel. Platoons trekken ook samen op en kunnen elkaar beter ondersteunen waardoor (als je het goed speelt) 1+1>2.

Maar de RNG wil daar ook nog wel eens een stokje voor steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaglo
psychoclown schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:29:
Lees anders even de TS (Topic Start) daar staat ook de playertable in (en de naam geeft eigenlijk precies aan waar het voor staat).

Verder is het platoonen met anderen (gemiddeld tot goede spelers) zeker aan te raden. Kijk je filmpjes of livestreams? Ook daar leer je heel veel van.
Oke dank voor de uitleg van de playertable!

Ik platoon af en toe en dit helpt ook zeker wel maar er is niet altijd iemand beschikbaar en dan moet ik het zelf doen helaas.

Ik kijk ook vaker filmpjes idd en daar leer ik over het algemeen veel van! De meeste moeite heb ik om de juiste locaties voor het juiste tank type in alle mappen uit mijn hoofd te leren. Soms weet ik gewoonweg niet waar ik het beste naar toe kan rijden ect.

@databeestje
Ik blijf veel achteraan hangen idd maar dat komt ook omdat ik nu vrij veel met de Pz. Sfl. V speel en daar ga ik niet mee naar de frontlinie. Maar ik zal eens op jouw advies een paar 100 meter meer naar voren schuiven zodra de eerste linie van de tegenstander opgeruimd is.
Als ik een andere tank speel ga ik wel gewoon mee naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Retards uit je eigen team kan je ook perfect benutten als de game het toelaat.
Ze spotten en trekken de aandacht van je weg zodat je zelf de damage/kills kan pakken.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaglo
Fordox schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:34:
[...]

Je moet gewoon ervaring krijgen. Ga platoonen met mensen van dit forum of van de clan GOT. (www.gatheringoftanks.nl er is wel ergens een linkje voor teamspeak). Dan pak je alles zeer snel op en de mensen zijn vrij aardig op uitzonderingen daar gelaten :P

Speel je al met mods?
Oke dankje! Dit zal ik zeker eens bekijken vanavond.

Ik speel met de XVM mod en die vind ik zeer handig om bijvoorbeeld de laatst geziene lokatie van de tegenstander te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Gut, dat je zelfs nog in Tier X spelers tegenkomt die het dommer spelen dan ik zou kunnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Vanavond ook weer wat te doen. Ik gebruik geen geluid mods maar na de patch blijf ik opeens hangen in Updating Garage.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem de laatste tijd is dat veel mensen zeer passief spelen alsof ze bang zijn om ook maar 1 hit tegen te krijgen. Helaas worden hierdoor ook geen mogelijkheden gemaakt om de tegenstanders te flanken of te steamrollen. Helaas heeft dit wel een negatief effect op me survival rate omdat ik wel die openingen probeer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
best logisch als iedereen met gold zit te schieten :/ als je het mij vraagt mag die prijs wel wat hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
snowD schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:00:
best logisch als iedereen met gold zit te schieten :/ als je het mij vraagt mag die prijs wel wat hoger
Of gewoon terug naar 'echt' goud.. Dat scheelt heel veel goldspammers en maakt het spel een stuk uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Diaglo schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:45:
[...]

Ik kijk ook vaker filmpjes idd en daar leer ik over het algemeen veel van! De meeste moeite heb ik om de juiste locaties voor het juiste tank type in alle mappen uit mijn hoofd te leren. Soms weet ik gewoonweg niet waar ik het beste naar toe kan rijden ect.
Is ook geen vaste definitie voor, je moet doen wat goed is voor het team (en voor jezelf) en gezien elk team weer anders reageert (evenals de tegenstander) ligt het er maar net aan wat belangrijk is. Tactisch benaderen is dus zeker een voordeel want bijv. iedereen weet dat je met 4 man 2 tanks overrompelen makkelijker en sneller gaat dan met 3. Moet het alleen wel gedaan worden en dat is vaak het probleem van random teams ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Bekers schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:01:
[...]

Of gewoon terug naar 'echt' goud.. Dat scheelt heel veel goldspammers en maakt het spel een stuk uitdagender.
En dan begint iedereen weer te zeuren over hoe pay2win het spel wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:04:
[...]

Daar heb je gelijk in want dan wordt het ook een beetje pay to win. wat mij betreft halen ze gold ammo er helemaal uit. Meer uitdaging en je moet beter kijken waar je schiet, dat zou natuurlijk een zeer mooie nerf zijn voor de deathstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[...]

Of we spelen gewoon met zijn alle WOT a la common test. Het moet toch mogelijk zijn om zo'n versie/server te maken? Van runescape zijn er ook genoeg van dat soort servers.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als er een spel is waar je WoT en zn servers niet mee kan vergelijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-10 16:21
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die niet kunnen inloggen op het officiële WoT forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
[...]

nou, ik erger me nu groen en geel aan dat je prima schuin staat met je tankje, maar dat iedereen er gewoon doorheen schiet omdat ze alleen maar met goud schieten... zeker als zij 2 levels hoger zijn dan jijzelf... Zeker met die missies de laatste tijd, dat je redelijk wat centen kan verdienen. Dan zijn het echt soms alleen maar goldmatches...

doen in mijn ogen echt afbreuk aan het spel, want heel dat angelen kan je gewoon vergeten, want heeft (bijna) geen zin meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

User schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:12:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die niet kunnen inloggen op het officiële WoT forum?
Ik zit er nog op.
Gister was deze wel offline en had daarna iedereen 0 battles op hun naam staan, maar dat is onderhand al gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Diaglo schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:45:
[...]
@databeestje
Ik blijf veel achteraan hangen idd maar dat komt ook omdat ik nu vrij veel met de Pz. Sfl. V speel en daar ga ik niet mee naar de frontlinie. Maar ik zal eens op jouw advies een paar 100 meter meer naar voren schuiven zodra de eerste linie van de tegenstander opgeruimd is.
Als ik een andere tank speel ga ik wel gewoon mee naar voren.
Het is een fijne lijn, iets te dichtbij en je wordt gespot, iets te ver en je zit buiten de renderrange.

Ik zou het bij kleine stukjes houden. Het probleem is een beetje dat je niet naar voren moet schuiven als de vijand gespot is, dan wil je stil staan en al gericht hebben om schade te maken. Tussen de "stiltes" in kan je vaak naar een volgend bosje schuiven. Soms even naar achteren (15 meter) zodat je niet gespot wordt tijdens het vuren.

Bijna alle tanks hebben bij mij Binocs of Optics, viewrange is erg belangrijk. Zeker met de Sfl wil je hun spotten voordat ze jouw spotten.

Op de KV-2 (330 meter) had ik de binocs eraf gehaald en kwam ik er op Sand river achter dat niemand de viewrange had om over de rivierbedding heen te komen, inclusief een vriendelijke T29 (390 meter, 50% crew?). Dat maakte de pot erg lastig.

Altijd handig om te kunnen zien door wie je beschoten wordt. Je zou niet moeten spotten met de KV-2, maar vaak draait het daar wel op uit als 1 van de weinige overlevenden. Dat is een patroon wat ik zelf vaker zien en waar meer spelers last van hebben.

Als de pot langer dan 5 minuten duurt moet je vaak zelf voorzienend zijn, te weinig team genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik kan er wel op, ik gewoon niet inloggen.

Als ik op 'Sign In' klikt gaat ie naar wargaming.net, hij ziet dat ik daar wel ingelogd ben en gaat me dus met die info ook op forum.worldoftanks.eu inloggen. Behalve dan dat hij daarmee faalt en teruggaat naar de startpagina van het forum.

Edit: Op het .com forum kan ik wel gewoon inloggen.

[ Voor 8% gewijzigd door User op 26-03-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Log eens uit op de WG site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:05

K4F

Hoe vaak gebeurd het wel niet dat er gold geroepen wordt terwijl het gewoon een goed geplaatst silver schot was? Nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Al geprobeerd. Cookies zijn ook allemaal al eens weggemikt, verschillende browsers geprobeerd, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K4F schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:29:
Hoe vaak gebeurd het wel niet dat er gold geroepen wordt terwijl het gewoon een goed geplaatst silver schot was? Nou?
Vaak genoeg natuurlijk maar dat geluid van die heat rounds. Zeker als je van die mensen hebt die zelfs daarmee bouncen zo leuk om dat te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zijn mods voor ;)
En ik zie niet veel gold voorbij komen, let er ook niet altijd op.
Maar goed ik heb ook een lage avg. tier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
Daar zijn idd mods voor ;) (zoals Hesar ook al zegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

User schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:31:
[...]
Al geprobeerd. Cookies zijn ook allemaal al eens weggemikt, verschillende browsers geprobeerd, etc.
Ander account? Ander ip adres? Heb je wel de goede site? (gezien je modpack gebeuren van gister :P)
en op worldofwarplanes.eu?

[ Voor 17% gewijzigd door Fordox op 26-03-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Bijna iedereen heeft een mod die vertelt wat er op jou geschoten wordt denk ik... anyway blijft wel grappig om uitgemaakt te worden als goldnoob in een tank die standard APCR schiet :)

Heel de oplossing van het gold drama zou kunnen zijn om het te tonen in de stats ofzo... Gold ammo %...

Voor mij mag iedereen goldschieten vooral in tanks die het echt niet nodig hebben. Als ik ze dan kan killen en de pot kan winnen weet ik dat ze verlies draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Inrage schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:10:
[...]

Je wil echt geen 75% crew in de borsig, ik snap zowieso al niet waarom je met een 75% crews wil spelen vanaf T6, ... Normaal heb je op de Nashorn & Steurer Emil genoeg games gespeeld om een 100% crew met 1 skill of meer te behalen, die kan je dan overzetten en eventueel voor credits retrainen maar je behoudt dan toch op z'n minst de crew skill...

Een Borsig wordt pas echt goed met 100% camo & 6th Sense, want als je gespot wordt wil je liefst zo snel mogelijk in cover komen en niet wachten tot het eerste schot je raakt.

Ik heb zelf de fout gemaakt om in mijn eerste 4k games het nut van een goede crew te onderschatten en op nieuwe tanks steeds een 75% crew te kopen maar je nerft eigenlijk enkel jezelf.
Ik heb net een hele zwik gold uitgegeven om die bak te unlocken en wat camo skins te kopen, dus dat zit er helaas niet in. WoT heeft me wel even genoeg gekost. Ik heb ook geen crew over (die van de Emil was bral en de Nashorn blijft in de garage).
Over het algemeen vind ik dat je die crew vrij snel op 100% hebt tijdens de grind.
Fordox schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:56:
[...]

De dpm is vrij laag (1700 voor de 50 100, meeste andere tanks op tier 8 zitten op de 1900). de clip alpha is hoog.
Goed, DPHM (half minute) dan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Edmin op 26-03-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Fordox schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:38:
[...]

Ander account? Ander ip adres? Heb je wel de goede site? (gezien je modpack gebeuren van gister :P)
en op worldofwarplanes.eu?
Met een andere account zegt ie ook nope. Ander IP gaat niet werken, statisch IP. :P
WoWP zegt ook nope.

[ Voor 3% gewijzigd door User op 26-03-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

User schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:54:
[...]
Met een andere account zegt ie ook nope. Ander IP gaat niet werken, statisch IP. :P
WoWP zegt ook nope.
bij je buren thuis :P

even wat anders, ik zit zo te kijken naar een filmpje van QB over de map changes en dan zie je dit:
YouTube: World of Tanks || 9.0 - Map Changes
op de 7:35 mark

spoiler:
STURMTIGER :D

[ Voor 36% gewijzigd door Fordox op 26-03-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Fordox schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:57:
[...]

bij je buren thuis :P

even wat anders, ik zit zo te kijken naar een filmpje van QB over de map changes en dan zie je dit:
YouTube: World of Tanks || 9.0 - Map Changes
op de 7:35 mark

spoiler:
STURMTIGER :D
Die Sturmtiger zit daar al een behoorlijke tijd in die map.. Zie dit topic uit juli 2013 maar ;)

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 26-03-2014 17:00 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Daar is ie eindelijk :D

Victory!
Swamp 26-3-2014 19:09:29
T-54
2.627 157.785
Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8F36mNhfjwek7LJIlzbxZDDT/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7OsEDeA8hDlZYE30Regx9dSp/thumb.jpg

En pixel was erbij en die hoopte nog zo dat 'karma' ervoor zou zorgen dat ik geen topgun zou halen :+ Eat this, karma!

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:12:
Hier nog een, ik sta nog wel ingelogd op de homepage, maar op het forum kan ik niet reageren, probeer ik me vervolgens in te loggen, word ik continu terug gezet naar het forum zonder ingelogd te zijn.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:30:
Daar is ie eindelijk :D

Victory!
Swamp 26-3-2014 19:09:29
T-54
2.627 157.785
Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

[afbeelding][/td]
[afbeelding]

En pixel was erbij en die hoopte nog zo dat 'karma' ervoor zou zorgen dat ik geen topgun zou halen :+ Eat this, karma!

replay
Mooie Carry!

*excuus, was even vergeten dat ik de laatste post had :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

databeestje schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:32:
[...]

Blijf je veel in de Cap staan terwijl je team 1 voor 1 uitgemoord wordt?
Dat zal wel meevallen. Ik heb bijna hetzelde cap points en zoveel cap ik niet:
http://www.noobmeter.com/.../databeestje/got_pcdealer

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:48:
[...]

Hier nog een, ik sta nog wel ingelogd op de homepage, maar op het forum kan ik niet reageren, probeer ik me vervolgens in te loggen, word ik continu terug gezet naar het forum zonder ingelogd te zijn.. :/
log eens op beide site's uit?

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:17:
[...]

log eens op beide site's uit?
Werkte ook niet, maar het werkt nu weer, heb ff alle cookies ed gewist, en nu kon ik zo inloggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 11:31

Schurem

Anytime, Anywhere

Ik lees net op ftr.wotnews.com dat er morgen een nieuwe test gedraaid wordt van 9.0. Wat denken jullie, hebben ze die shit met de suspended .na accounts gefixt? Of vist de ouwe stomp weer achter het net?

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:37

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NTajSljnsUKHH82cK0D56FRh/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KqRNYSrHRjG7OeB6cOLCroxy/full.jpg

Heerlijk gebakje die E25 :D

[ Voor 3% gewijzigd door HaterFrame op 26-03-2014 21:22 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:39
Zeker!

Na 7 battles waarvan 1 gewonnen, besloot ik de e25 weer uit de schuur te halen. Lang niet meer mee gespeeld, maar wat is damm wat is dat ding leuk! voelt bijna als vals spelen >:) Probeerde daarvoor heel de tijd mijn Tiger te dubbelen en kwam bijna elke keer in tier 9 matches waarmee ik met mijn 1500-2000 elke keer top damage had |:( in de E25 kom je in max tier 8 games. Kill frenzy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Perpixel_the_horrible_gamer. Vandaag op WoT gebied een faal dag gehad :( maar op trol gebied was hij goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

perpixel schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 01:45:
Perpixel_the_horrible_gamer. Vandaag op WoT gebied een faal dag gehad :( maar op trol gebied was hij goed :+
Hehe, oh oh wat was die gast pissed off :9

We kwamen een kerel tegen die robing_the_hoodedman heette, waarop pixel een eerste variatie de chat in gooide, vondienietleuk :P
Vervolgens kwamen we de volgende match weer bij 'em in het team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Tja sommige mensen hebben gewoon geen humor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Meestal is er dan sprake van een KV-2 en een KV1-S oneshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:30:
[...]

Werkte ook niet, maar het werkt nu weer, heb ff alle cookies ed gewist, en nu kon ik zo inloggen..
Hier zegt ie nog steeds: NEIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

2 mijlpalen bereikt :)

Recent WN8 is op wotlabs.net (dus de sig die iedereen gebruikt) bij mij nu 2000+ :D
Als je me opzoekt op noobmeter, heb ik nu een WN8 van 1500+ met daar achter de woordjes "very good" :D

Het maakt me niet uit wat jullie ervan vinden, maar ik vind t wel een prestatie van mezelf dat ik mezelf eindelijk legit goed mag noemen in een spel :P

/egostreling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:45:

Recent WN8 is op wotlabs.net (dus de sig die iedereen gebruikt) bij mij nu 2000+ :D
Als je me opzoekt op noobmeter, heb ik nu een WN8 van 1500+ met daar achter de woordjes "very good" :D

Het maakt me niet uit wat jullie ervan vinden, maar ik vind t wel een prestatie van mezelf dat ik mezelf eindelijk legit goed mag noemen in een spel :P

/egostreling
Dan mag je nu weer met ons platoonen Fordox _O-

(just kidding, dat mag natuurlijk altijd xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fordox schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:45:

Jammer dat noobmeter niet helemaal klopt, WN8 "very good" begint pas bij 1600 :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
misschien kunnen we een soort inschrijvingen systeem opzetten voor ons platoon. ;) of anders heb ik ook nog een prem matchmaking tier 8. Dat vergroot je kansen natuurlijk ook aanzienlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik ben eigenlijk net begonnen met WOT en heb zo'n kleine 500 battles achter de kiezen. Ik denk niet dat mijn stats echt schitterend zijn; http://www.noobmeter.com/player/eu/Kattekrab/518025982/. Nu ja zoveel geef ik er niet om, maar je kan ze toch onmogelijk goed houden als je bijvoorbeeld onderweg bent naar die ene tank of wanneer je met een stock begint te spelen?

Een vriend van mij die al enige tijd speelt heeft me overtuigd voor WOT, af en toe platoonen we een keertje en dat maakt soms al een groot verschil in de uitslag van de battle. En ik leer ook wat bij. :)

Hij speelt al jaren zonder clan ... heeft een clan zoals deze hier eigenlijk een meerwaarde als je bijna geen tijd hebt? Of eigenlijk dat ik moeilijk op voorhand kan voorspellen wanneer ik tijd heb.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Catscratch schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:32:
Ik ben eigenlijk net begonnen met WOT en heb zo'n kleine 500 battles achter de kiezen. Ik denk niet dat mijn stats echt schitterend zijn; http://www.noobmeter.com/player/eu/Kattekrab/518025982/. Nu ja zoveel geef ik er nog(fixed that for you) niet om, maar je kan ze toch onmogelijk goed houden als je bijvoorbeeld onderweg bent naar die ene tank of wanneer je met een stock begint te spelen?

Een vriend van mij die al enige tijd speelt heeft me overtuigd voor WOT, af en toe platoonen we een keertje en dat maakt soms al een groot verschil in de uitslag van de battle. En ik leer ook wat bij. :)

Hij speelt al jaren zonder clan ... heeft een clan zoals deze hier eigenlijk een meerwaarde als je bijna geen tijd hebt? Of eigenlijk dat ik moeilijk op voorhand kan voorspellen wanneer ik tijd heb.
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt. Got is een leuke clan om je op weg te helpen en vooral gewoon gezellig op teamspeak enzo. Als je een wat serieuzere clan zoekt dan wordt je activiteit een stuk belangrijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

p0st schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:25:
[...]

Dan mag je nu weer met ons platoonen Fordox _O-

(just kidding, dat mag natuurlijk altijd xD)
Wat een eer :P
Frentik schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:30:
[...]
Jammer dat noobmeter niet helemaal klopt, WN8 "very good" begint pas bij 1600 :P
Bij wotlabs.net ja, wie zegt dat wotlabs.net het beter heeft dan noobmeter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
perpixel schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:35:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat je zoekt. Got is een leuke clan om je op weg te helpen en vooral gewoon gezellig op teamspeak enzo. Als je een wat serieuzere clan zoekt dan wordt je activiteit een stuk belangrijker :)
Nee een hardcore clan zoek ik niet echt. Die tijden liggen al een aantal jaartjes achter mij. ;)
Heeft het nut om aan te sluiten als je zwaarste tank in principe maar een T6 is?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
GoT bestaat uit 2 delen je hebt GoT en GoT2 en voor GoT2 is het volgens mij zo dat een tier 6 genoeg is. Dan heb je al wel de voordelen zoals kunnen platonen en op teamspeak mee ouwehoeren enzo. Als je dan je tier 10 haalt kun je doorstromen naar GoT

Aan de vooruitgang van je stats te zien ben je wel actief bezig met beter worden :) das altijd een goed teken. Als ik jou was zou ik een keer op de teamspeak van GoT komen (adres kun je vinden op gatheringoftanks.nl) dan kan ik je wel een keer meenemen in een platoon en even kijken of we ergens nog wat bij kunnen schaven (en er vroeg instampen dat 2e lijns een vies woord is en dat je druk uit moet oefenen op de tegenstander ;) )
Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)