[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:10
MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:58:
[...]

Goh. Ik denk dat één van mijn sterke punten juist is dat ik effectief als medium raider ben - een heavy aanvallen, 1 hit uitdelen, en weer wegwezen voordat hij reageert. Het gevolg is dat ik best regelmatig confederate medailles haalde.
toch raar dat je naar eigen zeggen effectief bent als een raider en conferderate medailles haal, maar je avg dmg 732 is op gemiddeld tier 8 laatste tijd. 8)7

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Frentik schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:10:
[...]
Overdrijven is ook een vak he, volgens noobmeter had je gisteren een WN8 van 896 http://www.noobmeter.com/player/eu/MSalters/501006345 (tenzij er nog een msalters rondrijdt :P )
En je bent zelf ook geen superster dus waarom zo irriteren aan mensen die marginaal "slechter" zijn?
Probeer gewoon lekker dmg te doen in een battle, dus niet met een medium in de frontlinie gaan staan.
Hun rating varieert blijkbaar nogal snel, nu ik net kijk is hij weer 488. En ik heb tussen jouw post en nu echt niet gespeeld.

En dat ik geen superster ben weet ik. Ik kom ze wel tegen. Vervelend maar daar klaag ik niet over. Ik klaag ook niet over de mensen die marginaal slechter zijn. Dat valt toch weg tegen de ruis. Mijn probleem is echt de spelers die totaal niets bijdragen aan het team. En eigenlijk erger ik me nog niet eens zozeer aan hun, maar aal WG die ze in overmaat in m'n team indeelt. Het zijn die potjes waar ik dus simpelweg geen zin meer in heb en ga skippen.

WG moet gewoon accepteren dat het tijd is geworden voor divisies. Ze hebben profspelers en dronken spelers, en die moeten niet in 1 grote divisie. De KNVB deelt de café-elftallen ook niet in in de Eredivisie.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:21
MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:12:
Mijn probleem is echt de spelers die totaal niets bijdragen aan het team.
Zoals mensen die geen zin hebben om potjes te spelen en leaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

Ik heb meegedaan aan de prijsvragen :)

Je moet wel je telefoonnummer invoeren... maar dat heb ik er wel voor over als ik er geld mee win :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Fordox schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:14:
[...]

Ik heb meegedaan aan de prijsvragen :)

Je moet wel je telefoonnummer invoeren... maar dat heb ik er wel voor over als ik er geld mee win :P
Same, nu nog ff een paar man vinden om een screenshot mee te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

User schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:18:
[...]
Same, nu nog ff een paar man vinden om een screenshot mee te maken. :P
Im in :P

ik zat te denken aan een stel deathstars in een trainingsroom xd helaas heb ik er geen... Misschien deathstars die op een Maus schieten? die heb ik bijna :P

[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 25-03-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
wordt eens tijd voor WOT heeft alienware acties ;) :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Bean77 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:01:
[...]
toch raar dat je naar eigen zeggen effectief bent als een raider en conferderate medailles haal, maar je avg dmg 732 is op gemiddeld tier 8 laatste tijd. 8)7
Ja, dat is dus precies mijn probleem sinds pak 'm beet november. Zonder dat ik nou zo veranderd ben is m'n damage output gedaald, survival rate, WN8, en WR. Vooral de WR is veelzeggend: die is in november praktisch instantaan gedaald met 10%.

Wat er wel veranderd is is het soort teams waarin ik terecht kom en het soort teams die ik tegenkom. Statistisch zouden die 29 spelers ongeveer even sterk moeten zijn, onafhankelijk van het feit of ze nu met of tegen me spelen. Niet echt....

En met raiden is het idee dus 1 schot per keer en wegwezen. Om succesvol te zijn moet je dan een boel tanks raken, maar de potjes duren te kort. En er zijn teveel tegenstanders die hun handen vrij hebben, raiden werkt beter met tegenstanders die last hebben van tunnelvisie. Als 3 van jouw teammates peekaboo spelen met 4 tegenstanders kun je vaak die tegenstanders één voor één verrassen, zodat ze allemaal beschadigd de strijd aangaan. Maar m'n huidige teammates gaan dan in ondertal in de aanval, om voorspelbaar te wipen. Ik heb niet eens de tijd.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
plaats eens wat replays van potjes waarvan jij denkt dat je goed speelt, maar toch te weinig hebt kunnen doen. misschien kunnen we dan inhoudelijker discussiëren over wat er fout lijkt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
User schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:14:
[...]
Zoals mensen die geen zin hebben om potjes te spelen en leaven?
Ja, dat is blijkbaar de norm die WG voorstaat. Het is algemeen bekend dat er met WG niet te discussieren valt, dus ik accepteer het maar. Uiteindelijk is nog steeds de meerderheid van de match-ups redelijk tot goed, ik ga echt niet in de buurt van 50% leaving komen. Misschien 10%, ik moet dat nog eens gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:49
MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:32:
[...]
Ja, dat is blijkbaar de norm die WG voorstaat. Het is algemeen bekend dat er met WG niet te discussieren valt, dus ik accepteer het maar. Uiteindelijk is nog steeds de meerderheid van de match-ups redelijk tot goed, ik ga echt niet in de buurt van 50% leaving komen. Misschien 10%, ik moet dat nog eens gaan bekijken.
Goed bezig dan !....... Je snapt dat als iedereen 10% van de tijd leaved dat neerkomt op 3 man per potje die zonder reden niet speelt ? Dit heeft niets met WG te maken maar met je eigen instelling/norm. Maar als je echt zo speelt hoop ik dat ze je snel bannen. Ik zie liever mensen rond rijden die echt zin hebben om te spelen en willen winnen dan lui die van te voren al zonder reden opgeven.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dit klinkt als:
"Ik vind mezelf heel goed en wil niet inzien dat ik faal dus geef ik mijn teammates maar overal de schuld van om maar niet hoeven toe te geven dat ik faal. Als ik mijn teammates de schuld niet kan geven, dan geef ik WG gewoon de schuld, het is hun spelletje, dus zij haten mij!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:25:
Wat er wel veranderd is is het soort teams waarin ik terecht kom en het soort teams die ik tegenkom. Statistisch zouden die 29 spelers ongeveer even sterk moeten zijn, onafhankelijk van het feit of ze nu met of tegen me spelen. Niet echt....
1 snelle blik op noobmeter laat zien dat je vooral moeite hebt met de hogere tiers die je meer bent gaan spelen sinds november. Daarnaast lijkt je minder te spelen in je favoriete tanks waarin je het beter doet dan de rest.

Misschien moet je daar eens naar kijken ipv je teams of de matchmaking de schuld te geven? Dat is nml iets waar je wel wat aan kunt doen en iedereen heeft verder dezelfde MM en teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:17

BTU_Natas

Superior dutchie

Andersom doen mensen het ook, heb je een 65% winrate, ben je een stat paddende platoon noob die dat nooit vol gaat houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ben een enorme faalhaas... na geode scores op de M8A1 en de T49, lukt het me total niet om fastoenlijk te spelen met de Hellcat. Zit toch te veel met een heavy taktiek in mijn hood, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het is gewoon een grotere T49 met grotere gun en meer viewrange.
Dus waarom anders spelen dan de T49?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellcat is groter en wordt daardoor volgens mij ook eerder gespot(niet gekeken naar camo rating).
Mantel is wel "sterker" dus je kunt iets meer bouncen. Lees: huldown effectiever/grotere overlevings kans

Maar de hellcat is wel een beruchte tank dus veel zullen op je proberen te schieten als je gespot bent!
Sixth sense is een must voor alle td's(eigelijk alle tanks) en al helemaal voor de hellcat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Crew is ook nog niet 100%. Daarna direct maar 6th sense en camo erop. Werd vandaag na een schot op grote afstand toch gespot, wat een regen aan treffers op mijn katje veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ach, ik ben (imo) ook geen slechte speler (al zeggen mijn wn8 stats iets anders :P), alleen wat moeite met sommige aspecten van het spel. Ik weet in welke tank ik welke rol heb, alleen die secret "s" key kan ik vaak niet vinden op mijn keyboard :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

Sixth Sense en Camo zijn essentieel op de Hellcat, dat moeten sowieso je eerste skills zijn. Camo rating is nog steeds bezopen goed, dus je kunt echt lekker snipen op blinde Russische mollen :)
Overigens is er naast je gun mantlet weinig te bouncen, dus idd niet gespot worden en als je gespot wordt z.s.m. wegrijden is een must :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Heren, spelen jullie niet liever CT?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

CT? je bedoeld zeker TC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
redwing schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:38:
[...]
Je snapt dat als iedereen 10% van de tijd leaved dat neerkomt op 3 man per potje die zonder reden niet speelt ?
Dat is nog ergere statistiek dan de conclusie dat de gemiddelde mens 1 testikel heeft. Als iedereen het doet, en om dezelfde reden (ongebalanceerde teams), dan doet iedereen het in dezelfde matches. Dan heb je dus meestal 0, maar soms 15 man die het spel verlaten. Ga ik me daar ook maar een microsecond schuldig over voelen? Nee, natuurlijk niet.

Je statistiek zou kloppen als er geen reden voor was, dan is het inderdaad ongecorreleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zou je ook een spel verlaten als je in een platoon zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

MSalters, ben je nou aan trollen? Of snap je niet dat je in een groep zeer fanatieke WoT spelers terecht bent gekomen. Jouw gedrag kwa het verlaten van de battles is echt not done en absoluut killing voor je statestieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

BTU_Natas schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:11:
MSalters, ben je nou aan trollen? Of snap je niet dat je in een groep zeer fanatieke WoT spelers terecht bent gekomen. Jouw gedrag kwa het verlaten van de battles is echt not done en absoluut killing voor je statestieken.
Dit O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BTU_Natas schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:45:
Andersom doen mensen het ook, heb je een 65% winrate, ben je een stat paddende platoon noob die dat nooit vol gaat houden :+
Die zag ik laatst ook. Ik knal iemand af in Province in een Tier 2 match, 2 seconden later stond er een regel in de chat dat de tegenpartij meer sealclubbers had dan zijn partij. Dus logisch dat wij wonnen. Zegt degene met 2k battles over degene met 300 potjes.

Ik denk dat het feit dat hij z'n complete magazijn over mijn tank heen schoot ipv erin er meer mee te maken had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
"Killing voor m'n statistieken" is geen punt meer, dis zijn dus al een paar maanden lang naar de kloten. Sowieso heeft het op m'n WR vrijwel geen invloed, die games die ik skip zijn toch games waar de uitkomst al vast staat.

En ik geloof dat het hier met het fanatisme in het algemeen wel meevalt, anders zou [GoT] als clan het wel beter doen. Er zijn natuurlijk individuele uitzonderingen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Common test, kan je alle tanks kopen die je wil en ermee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik denk dat MSalters op het verkeerde forum zit. Hij is waarschijnlijk verdwaald op weg naar het 'WoT Free Speech' forum. Daar verzamelen zo'n beetje alle slechte spelers die anderen de schuld geven.
MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:17:
En ik geloof dat het hier met het fanatisme in het algemeen wel meevalt, anders zou [GoT] als clan het wel beter doen. Er zijn natuurlijk individuele uitzonderingen hier.
Dit is niet het GoT clan-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

perpixel schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:27:
plaats eens wat replays van potjes waarvan jij denkt dat je goed speelt, maar toch te weinig hebt kunnen doen. misschien kunnen we dan inhoudelijker discussiëren over wat er fout lijkt te gaan.
Je kan ook replays zoeken waarin hij zat: http://wotreplays.com/player/msalters

FF een paar uitslagen bekeken maar ongeacht of je team wint of verliest sta je niet in de top 3 (of zelfs 5) van damage uitdelers. Dus probeer eens wat vaker in de Top 3 kwa damage te komen en kom dan nog eens klagen over teams.

[ Voor 23% gewijzigd door Frentik op 25-03-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

1. "Killing voor m'n statistieken" is geen punt meer, dis zijn dus al een paar maanden lang naar de kloten.
2. Sowieso heeft het op m'n WR vrijwel geen invloed, die games die ik skip zijn toch games waar de uitkomst al vast staat.

3. En ik geloof dat het hier met het fanatisme in het algemeen wel meevalt, anders zou [GoT] als clan het wel beter doen. Er zijn natuurlijk individuele uitzonderingen hier.
Even genummerd om het beter uit te leggen.

1. hoe denk je dat je stats naar de kloten zijn gegaan met die instelling?
2. Geen enkele uitkomst staat vast, en juist omdat je leaved is de kans op winnen nog lager maar nog steeds niet onmogelijk. Jij kan mij niet vertellen dat je zon geleavede battle nog nooit gewonnen hebt.
3. GOT doet het de laatste tijd aardig op de CW map, vaak hebben we teveel beschikbare spelers voor 1 team en we stonden al vaker voor een langere tijd op de CW map met meerdere landjes. We hebben genoeg fanatieke leden om dit niveau aan te kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
die games die ik skip zijn toch games waar de uitkomst al vast staat.
Hoe kun je dat nou zeggen als jij leaved? Doordat jij leaved is er een persoon minder die damage kan doen, jij bent dan degene die er voor zorgt dat die uitslag vaststaat. Vaak genoeg potjes gezien dat één persoon de match wint, terwijl het team niet goed bezig is.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik zou een keertje gaan platoonen met betere spelers dan jezelf waarvan er ook zeker voldoende in GOT zitten. Je zult dan zien dat zij tegen precies dezelfde teams consistent een beter resultaat neerzetten dan jij zult doen. Misschien goed voor wat zelfreflectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK begin me steeds meer te irriteren aan mensen die het opgeven omdat ze volgens hun niet kunnen winnen. Meestal resulteerd dat in een situatie waarbij we met 1 tank meer die iets doet wel degelijk hadden gewonnen. Verder speel ik tegenwoordig liever in platoon met 2 vrienden van me dan weet ik dat ik tenminste wat backup heb en dan kan ik wat agressiever zijn dan als ik alleen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

just a quick announcement: today’s micropatch started causing crashes of World of Tanks for many people. This is, according to Gnomefather (prominent mod-creator), caused by sound mods, which the patch made incompatible for some reason. ANY sound mods are causing this, including Gnomefather’s historical sound mod. If the game crashes for you, uninstall them and wait for an updated version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
BTU_Natas schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:11:
Statistieken maakt me geen bal uit. Wat me wel uitmaakt is dat je door dit soort geintjes het voor 29 anderen verpest.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

redwing schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:33:
[...]

Statistieken maakt me geen bal uit. Wat me wel uitmaakt is dat je door dit soort geintjes het voor 29 14 anderen verpest.
Ik vind t niet erg om afk tanks af te schieten als XP piñata's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Statistieken maakt me geen bal uit. Wat me wel uitmaakt is dat je door dit soort geintjes het voor 29 anderen verpest.
In ieder geval voor 14 mensen want misschien bedanken de andere15 hem wel voor het verlaten omdat ze daardoor gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:26:
IK begin me steeds meer te irriteren aan mensen die het opgeven omdat ze volgens hun niet kunnen winnen.
Ik heb nog nooit een match opgegeven en ga dat ook nooit doen. Maar... ik vind het wel verdedigbaar gedrag als het een soort protest tegen WG is. Stel dat bij 91% / 9% potjes een hele 9% team telkens quit voordat het eerste schot valt... Buitengewoon slecht voor het spel, ook geen bal aan voor het uber team. WG is dan gedwongen om de match making aan te passen op straffe van verlies aan playerbase en inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Fordox schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Even genummerd om het beter uit te leggen.

1. hoe denk je dat je stats naar de kloten zijn gegaan met die instelling?
2. Geen enkele uitkomst staat vast, en juist omdat je leaved is de kans op winnen nog lager maar nog steeds niet onmogelijk. Jij kan mij niet vertellen dat je zon geleavede battle nog nooit gewonnen hebt.
3. GOT doet het de laatste tijd aardig op de CW map, vaak hebben we teveel beschikbare spelers voor 1 team en we stonden al vaker voor een langere tijd op de CW map met meerdere landjes. We hebben genoeg fanatieke leden om dit niveau aan te kunnen houden.
3. nee, die tijd op de map was op basis van 1 tactiek en zelfs die werd steeds belabberder uitgevoerd door mensen die te overmoedig werden, maar dat is geen discussie voor hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

[...]

Ik maak de aanname dat Msalters, op basis van wat XVM de battle als winkans mee geeft, hij bepaald of dit kansloos is of niet. (kan ook zijn dat hij het doet als hij de lage tier is in battle)

Als bovenstaande het geval is, is het allicht handig om uit te leggen hoe XVM dat berekent. Dat gebeurt namelijk door de winrates van alle 30 spelers bij elkaar op te tellen en te delen door 30.

Zou hij met spelers mee rijden die een 60% + avarage winrate hebben, zou hij veel gunstigere getallen zien, en nooit meer de battle leaven.

Alleen jammer dat zulke spelers nooit en te never met zo'n "speler" zouden samen spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:49
Iemand tips over hoe een Panther II het beste te spelen? Ik krijg hem niet lekker onder de knie. (misschien te verwend met T-54/Pershing/T54E1). Hij voelt erg lomp en bounced naar mijn gevoel te weinig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
perpixel schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:39:
[...]

3. nee, die tijd op de map was op basis van 1 tactiek en zelfs die werd steeds belabberder uitgevoerd door mensen die te overmoedig werden, maar dat is geen discussie voor hier.
yolooooooo O-)
"Killing voor m'n statistieken" is geen punt meer, dis zijn dus al een paar maanden lang naar de kloten.
paar maanden? Ach. ik speel in juli dit spel al weer 4 jaar. Dus tijd genoeg om beterschap te tonen lijkt me.
En wat Djengizz zegt, zoek gewoon eens een platoon op en leer daar van.

[ Voor 28% gewijzigd door Bean77 op 25-03-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 11:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:35:
[...]

In ieder geval voor 14 mensen want misschien bedanken de andere15 hem wel voor het verlaten omdat ze daardoor gewonnen hebben.
Dan heeft ié meer mensen gelukkig gemaakt dan ongelukkig, prachtig toch :+
UdiBenLudi schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:40:
Iemand tips over hoe een Panther II het beste te spelen? Ik krijg hem niet lekker onder de knie. (misschien te verwend met T-54/Pershing/T54E1). Hij voelt erg lomp en bounced naar mijn gevoel te weinig. :(
Betere vraag, is de Panther II al wat beter dan de Panther I? Ik heb 'm full ops, maar kan er mijn draai niet mee vinden. Vooral de damage valt erg tegen. Veel schoten gelost, veel hits, maar toch op plek 6/7 in de damage done lijst, gewoon omdat je slechts 150 damage per schot doet.

[ Voor 48% gewijzigd door Snappie88 op 25-03-2014 14:43 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Bean77 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:40:
[...]
paar maanden? Ach. ik speel in juli dit spel al weer 4 jaar. Dus tijd genoeg om beterschap te tonen lijkt me.
En wat Djengizz zegt, zoek gewoon eens een platoon op en leer daar van.
En sowieso, als je al maanden slechte stats hebt kun je het niet meer verdedigen door te zeggen dat je zontinue slechte teams hebt. Dan wordt het echt eens tijd dat je naar je eigen speelstijl kijkt. Je bent dan zelf schijnbaar degene die je team omlaag haalt en niet andersom. Dat verklaart wel meteen waarom zijn team-winkans standaard zo laag is :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:49
Snappie88 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:41:
[...]
Betere vraag, is de Panther II al wat beter dan de Panther I? Ik heb 'm full ops, maar kan er mijn draai niet mee vinden. Vooral de damage valt erg tegen. Veel schoten gelost, veel hits, maar toch op plek 6/7 in de damage done lijst, gewoon omdat je slechts 150 damage per schot doet.
Kwa dmg van de beste gun vind ik em nog niet zo slecht. Hij voelt alleen nog logger aan kwa rijgedrag dan de E-75 terwijl het een medium zou moeten zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Nee, dus niemand speelt WOT common test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe om wat tanks te proberen, maar niet altijd.
Geen zin om xGB (hoeveel is het tegenwoordig) binnen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Frozen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:49:
Nee, dus niemand speelt WOT common test?
Paar potjes gespeeld om de HD models te bekijken, toekomstige tankjes te testen (Borsig/T-54) en de historische battles te proberen. Waarom zou je dat veel willen spelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 25-03-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmiddag even een paart potjes gedaan, ging niet echt super. Winrate is om te janken. (mooie wn8 :P )

SESSION STATISTICS WN8 1.337
Battles 21
Wins 10 47.6%

Laatste potje was met de Hellcat, nog even een High Caliber binnen gesleept. (2300 damage)

[ Voor 22% gewijzigd door Harmen op 25-03-2014 15:05 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
BTU_Natas schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:39:
[...]
Ik maak de aanname dat Msalters, op basis van wat XVM de battle als winkans mee geeft, hij bepaald of dit kansloos is of niet. (kan ook zijn dat hij het doet als hij de lage tier is in battle)

Als bovenstaande het geval is, is het allicht handig om uit te leggen hoe XVM dat berekent. Dat gebeurt namelijk door de winrates van alle 30 spelers bij elkaar op te tellen en te delen door 30.
En precies daarom doe ik dat dus niet. Het hele idee dat een tier 6 gelijk is aan tier 8 is al lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:04:
[...]

En precies daarom doe ik dat dus niet. Het hele idee dat een tier 6 gelijk is aan tier 8 is al lachwekkend.
Het hele idee dat je met een tier 6 gelijk machteloos bent tegen een tier 8 is al lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:51:
Af en toe om wat tanks te proberen, maar niet altijd.
Geen zin om xGB (hoeveel is het tegenwoordig) binnen te halen
Laatste keer was het iets van 6,8GB ofzo.
[...]

Dan speel je een andere rol in de battle. Je hoeft niet per se top tier te zijn om te winnen :N

[ Voor 38% gewijzigd door Fid3lity op 25-03-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 7GB voor CT...
Nee dank, steek tegenwoordig liever tijd in grinden, anders kom ik er nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
[...]

Sinds wanneer is een tier 6 gelijk aan een tier 8? Alleen scouts hebben (met reden) een hogere matchmaking waarde.

Snap je de spelmechanieken uberhaupt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Context mensen. Ik reageerde op BTU_Natas die uitlegde hoe XVM de WR voorspelt, op basis van een ongewogen gemiddelde. XVM zou daarvoor de WR van een tier-8 tank zwaarder moeten wegen dan die van een tier-6 tank in dezelfde game.

Ik neem bij de beslissing of het kansloos is dus wel mee in welke tank de sterke en zwakke spelers zitten, aan beide kanten. En als het niet overdrerven scheef is, dan speel ik dus ook gewoon in m'n tier 6 mee met een tier-8 game.
Snappie88 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:41:
Ja, iets. Hij doet weinig damage, inderdaad. Maar dat is een probleem wat hij deelt de Panther I (en ook met de E50 overigens). De Panther II moet 't meer hebben van z'n survivability, dat is de reden dat ik 'm beter vond. De Panther I is kwetsbaar op de afstanden waarop die effectief is.

[ Voor 42% gewijzigd door MSalters op 25-03-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De hele winrate calculator van XVM is ook bugged en is een zeer grove indicatie van de game en moet met een vaat zout genomen worden.
Dit heeft zelfs de maker van deze winrate calculator bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
User schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:31:
[...]
Sinds wanneer is een tier 6 gelijk aan een tier 8? Alleen scouts hebben (met reden) een hogere matchmaking waarde.
Wat is die reden dan? Ik sta op het punt de T-50 Soviet Light Tank door te grinden, omdat ik een T-34 wil. Voor de viewrange hoef je de scout matchmaking niet te doen, een beetje Tier 7-8 Heavy heeft eenzelfde of zelfs betere viewrange. Ik bedoel, een Tiger II heeft bijv. minimaal 380 meter viewrange, tegenover de T-50 330 meter.

Ik begrijp dat dit niet betekent dat een Tiger II mij ook zal zien op 380 meter afstand i.v.m. camo-ratings en dergelijke. Maar als ie me ziet hoeft hij maar één keer te schieten en mijn potje is voorbij. Andersom kan ik niet veel doen, behalve hem spotten natuurlijk.

Maarrrr.... Er zijn genoeg krachtigere machines met betere viewrange die dat spotten ook kunnen doen, en daarnaast ook damage kunnen doen. Ik noem een Hellcat bijvoorbeeld (sneller, betere viewrange, meer vuurkracht). Of een T-34-85. Of (ik gok) iedere medium tank.

Als het is omdat er sommige light tanks zijn die eigenlijk te sterk zijn als ze in hun eigen tier terecht komen dan kun je die tanks wellicht ook een tier omhoog verplaatsen natuurlijk. :P

Maar goed; ik heb al een tier 4 light tank gegrind hiervoor. Eens kijken of ik ervan geleerd heb. Als ik in een tier 8 match een paar tanks spot én ze worden adhv mijn spot aan puin geschoten levert dit een bak xp en credits op die ik zelf niet zo makkelijk bij elkaar schiet in een tier 4 match.
Snap je de spelmechanieken uberhaupt wel?
Ik weet dat de vraag niet voor mij bedoelt is; maar ik antwoord wel: Nee, maar er zit vooruitgang in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
MSalters, leer eens om jouw plezier te halen uit het feit dat jij goed gespeeld hebt, dat jij die ene flank tegengehouden hebt of dat jij die domme tegenstander heb getrackt waardoor jouw team hem heeft afgemaakt of dat jij die flanking actie hebt opgezet zodat dat groepje tegenstanders zich moest opdelen en daardoor jouw team die battle kon/had moeten winnen. En niet naar de winstratio. Mooie is zelfs dat jouw winstratio zal stijgen als je steeds beter wordt in het slim spelen van dit spel. Soms is dat sterk agressief, soms heel passief maar meestal er net tussen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Light tanks in hoge tier matches horen ook geen damage te doen. Ze moeten vertrouwen op het team en goede ondersteuning leveren door te spotten of onverwacht chaos te creeeren in het andere team en om arty af te knallen.

Een goede scout is mobiel en heeft camo die NIET vervalt on the move. ze kunnen dus opeens 100 meter van je af in je flank zitten en onrust stoken op tanks die lekker zitten te campen of hull down staan.

Een goede scout maakt een ENORM verschil. Dit kunnen ze doen op elke tier, en op hun eigen tier zou dat zwaar over powered zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Fordox op 25-03-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:41:
Context mensen. Ik reageerde op BTU_Natas die uitlegde hoe XVM de WR voorspelt, op basis van een ongewogen gemiddelde. XVM zou daarvoor de WR van een tier-8 tank zwaarder moeten wegen dan die van een tier-6 tank in dezelfde game.

Ik neem bij de beslissing of het kansloos is dus wel mee in welke tank de sterke en zwakke spelers zitten, aan beide kanten. En als het niet overdrerven scheef is, dan speel ik dus ook gewoon in m'n tier 6 mee met een tier-8 game.
Ik heb toch liever een goede scout bij mij dan een waardeloze T8 die rage quit doet als hij denkt dat hij gaat verliezen. Misschien is het gewoon beter om de game te verwijderen.

Tip ga eens mee in GoT platoons is veel leuker icm met teamspeak en je kunt regelmatig in slechte potjes zoals jij dat noemt de winst gewoon naar je hand zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024

Kijk, als jij met een tier 6 in een tier 8 game zit, dan heeft de tegenstander natuurlijk ook een tier 6 rondrijden he... En dan zijn er ook vaak een paar tier 7 tanks. Soms kun je niet veel nuttigs doen, maar meestal wel IETS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 14:02

databeestje

Von PrutsHausen

De tier zegt niet alles, een KV-1S heeft vaak een 122mm welke echt niet zuinig is voor tier 8. Sterker nog daar rijden meer russische tanks mee.

Aan de andere kant had ik net mijn tier 6 ARL 44 met de 105mm last van een tier 5 AT-2. Gelukkig had ik een paar gold shells mee, ik kwam met de gewone AP niet door de voorkant. Mijn turret draaien voor een andere target (Churchill 7) verderop kan ik dan weer niet, want de 6 pdr komt wel door de 30mm turret zijde heen ... Stalemate. Uiteindelijk maar een gold shell door de AT-2, dan was ik veilig.
Overigens kwam de 105mm ook niet door de turret van de Churchill, en niet nauwkeurig genoeg, de beste man kon goed sidescrapen :)

Meer dan 1 potje kwam er tussen de middag niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:37

HaterFrame

Well... Poo came out!

Woei, E25 :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UMdgIzSmpRJxT6VT97ASKvKu/full.png
Even een IS kapot geramd, spotten als een malle en shoot and run!
Heerlijke tank om lekker agressief in rond te baggeren :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:05

wontcachme

You catch me? No you wont

En anders wacht je af in de buurt van wat top tiers van jouw team en als je ziet dat hun hulp nodig hebben (low health, teveel tegenstanders) dan gooi je jezelf erlangs en doet een Yolo move waardoor ze of op jouw moeten schieten (waardoor jouw top tiers één keer vrij kunnen knallen) of ze negeren je en jij kan ze in de kont/zijkant knallen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Daar maak je een grote fout want jij kan niet in 30 seconden van 29 spelers een goed inschatting maken op basis van een paar cijfers die voornamelijk gebaseerd zijn op historische data. Iedereen kan progressie maken en dit vertaalt zich niet 123 in WR (overall/tank) of andere XVM getalletjes. Ook 29 profielen opzoeken op noobmeter lijkt me geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik maak tegenwoordig de beslissing of het kansloos is door te kijken of MSalters in mijn team zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
perpixel schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:05:
Ik maak tegenwoordig de beslissing of het kansloos is door te kijken of MSalters in mijn team zit :+
}:O lololol, go Pixie!!

[ Voor 4% gewijzigd door x-cessive op 25-03-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:15
En als ie dan weg gaat of AFK is, dan is het kansloos? >:)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:14:
[...]

En als ie dan weg gaat of AFK is, dan is het kansloos? >:)
Nee dan hebben ze opeens een beter kans >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

eerst hem uit de cap cirkel drukken en dan afknallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fordox schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:17:
eerst hem uit de cap cirkel drukken en dan afknallen :9
Nee joh, daar heb je alleen jezelf mee. Gewoon raporteren als bot/unfair play. Het aantal reports schijnt trouwens omhoog te gaan van 5 naar 10 per dag dus dat schiet lekker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:15
Frentik schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:22:
[...]
Nee joh, daar heb je alleen jezelf mee. Gewoon raporteren als bot/unfair play. Het aantal reports schijnt trouwens omhoog te gaan van 5 naar 10 per dag dus dat schiet lekker op :)
Dat is goed nieuws, vaak ben je na een battle of 4 wel door al je reports heen 8)7
Heb je er ook een bron van?

[ Voor 3% gewijzigd door Frunz op 25-03-2014 16:26 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Frunz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:26:
Dat is goed nieuws, vaak ben je na een battle of 4 wel door al je reports heen 8)7
Heb je er ook een bron van?
Nee dat niet, hoorde het op de clan TS gisterenavond, vandaar het woordje "schijnt" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Als ik zo de laatste weken op dit forum samenvat is er naast een heleboel leuke dingen ook 1 centraal onderwerp: de teams zijn zo ongelofelijk slecht en zelf kan ik er helemaal niets aan doen...

Al met al is deze stelling natuurlijk complete onzin. Hoe verklaar je anders dat sommige goede spelers solo spelend een 65-70% winrate halen (op tier10 zonder OP tanks) en hoe andere spelers een winrate van ongeveer 50% halen.

Over het algemeen zijn er een paar dingen die meestal de oorzaak van middelmatig spel zijn:
- De computer waarop je speelt komt uit het jaar 0
- Je internetverbinding is slechter dan 256kbit
- Je hebt niet veel kennis van world of tanks
- Je hebt weinig ervaring in world of tanks

De eerste twee punten komen voor Nederlanders weinig voor. In mijn geval zit ik achter een computer van 6-7 jaar oud (en toen was het al een midrange pc). Natuurlijk kun je een trackpad speler zijn, maar ja, dan moet je ook niet veel verwachten van de resultaten in de game.

World of Tanks lijkt een hele simpele game die je snel onder de knie hebt. Echter zitten er veel "verborgen" spelelementen in waar weinig mensen wat vanaf weten. Een jaar geleden was bijvoorbeeld de discussie weakspots op dit forum heel hot, een half jaar geleden "camo versus viewrange" en tegenwoordig is mapkennis een hot item. Het uitbuiten van die kennis is wat van veel mensen een goede speler maakt.

Die kennis kun je meestal niet uit boekjes halen. Er zijn natuurlijk wel youtube videos en streams die je op bepaalde dingen wijzen, maar de beste kennis en ervaring doe je toch op in het spel.

Het is eigenlijk heel gemakkelijk. Het is in deze game zoals in het echte leven; dit betekend dat in het algemeen je er gewoon voor moet werken. Hoe meer je er aan werkt, hoe meer je samen met mensen werkt, en je doet dit met de intentie om er beter in te worden, hoe beter je wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Fordox schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:53:
Light tanks in hoge tier matches horen ook geen damage te doen. Ze moeten vertrouwen op het team en goede ondersteuning leveren door te spotten of onverwacht chaos te creeeren in het andere team en om arty af te knallen.

Een goede scout is mobiel en heeft camo die NIET vervalt on the move. ze kunnen dus opeens 100 meter van je af in je flank zitten en onrust stoken op tanks die lekker zitten te campen of hull down staan.

Een goede scout maakt een ENORM verschil. Dit kunnen ze doen op elke tier, en op hun eigen tier zou dat zwaar over powered zijn.
Dit begrijp ik en ben ik met je eens. Een goede scout maakt een enorm verschil. Alleen begrijp ik de scout matchmaking voor light tanks die je alleen maar speelt omdat je naar een medium of heavy toe wilt niet. Een beginnende speler die daarmee te maken krijgt speelt waarschijnlijk niet die tank omdat hij wil scouten en heeft niet de crew, skills en map-kennis om een goede scout te zijn.

Het komt ook vreemd op mij over omdat je in tier 3 hooguit met tier 5 te maken krijgt. Vervolgens in tier 4 kom je tier 8 tegen, maar alleen als je een light tank speelt. Kom je in je tier 5 medium dan kom je vervolgens weer hooguit tier 7 tegen. Wat dat betreft zou een specifieke scout-line met scout matchmaking logischer zijn denk ik.

Dat goede spelers alsnog gehakt kunnen maken van tier 6-7-8 tanks in een tier 4 light tank staat buiten kijf en kan ik alleen maar respect voor hebben (en van leren!).

En ter verduidelijking; ik wil hier niet mee klagen. Ik vind het alleen wat onlogisch overkomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Frentik schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:29:
[...]
Nee dat niet, hoorde het op de clan TS gisterenavond, vandaar het woordje "schijnt" :)
Het staat wel ergens in de voorlopige patchnotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Vandaar ook dat die getallen totaal niets zeggen..... Hetzelfde kun je nl. ook van de rest van de getallen zeggen. Alleen de echte unicums en de vuurrode tomaatjes zijn vaak voorspelbaar. Van de rest kun je weinig zeggen of ze goed of slecht gaan spelen.
Gisteren had ik nog een goed voorbeeld van iemand die zo speelde als jou. Bij het begin hadden we een WR voorspelling van 30%. Hij zat in een KV1-s in een tier8 battle en hij besloot zich maar te verzuipen. Na 6 minuten was het potje gewonnen met 14-0 omdat het hele team tegelijk oprukte en er een paar mediums (ook tier 6) erg goed aan het flanken waren en de vijand bezig hielden. Gezien de getallen aan het begin waren we kansloos, na 2 minuten zag je al dat we makkelijk konden winnen.

Je kunt battles vantevoren simpelweg niet voorspellen. Als je al zo graag wil rage-quiten doe het dan na een paar minuten als je ziet dat het echt niet meer te winnen is.
pkregting schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:30:
Natuurlijk kun je een trackpad speler zijn, maar ja, dan moet je ook niet veel verwachten van de resultaten in de game.
Zo slecht zijn mijn 60-dagen stats toch niet ? Ik speel niet anders dan met een laptop op schoot onderuit hangend op de bank :P

[ Voor 10% gewijzigd door redwing op 25-03-2014 16:56 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:46
Sinds een uurtje is WoT Blitz er. Ik vind het een opvallend leuk spel, nog niet veel mensen in de que, soms moet je juist wachten voordat er genoeg mensen op de server zijn, maar het ziet er nog best goed uit voor een mobile spel en lijkt ook wel op wot, alleen er zijn nog niet veel lijnen, rusland, amerika en duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist eindelijk de kans gehad om de scouting bush in Pearl River te testen, die Fordox me had aangeraden. Het is een beetje opletten dat je niet in het water glijdt als je richting het uiterste puntje van dat eilandje rijdt, maar het is idd helemaal geen slechte spot! In een T7 battle met mijn Stuart 7 spots en ruim 1,500 dmg upon detecting, veel beter dan ik ooit had gedaan op die map. Nogmaals bedankt dus ;) En ook Frentik bedankt voor de tip hoe de Abbey in te rijden.

Verder heb ik zojuist voor het eerst een crew naar 100% op de eerste skill gebracht, waardoor ik nu 6th Sense heb op de Stuart. Is dat een verademing zeg! Ik hoop alleen niet dat ik er teveel aan gehecht raak, want ik heb nog wat scouts staan zonder die skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:18:
Zojuist eindelijk de kans gehad om de scouting bush in Pearl River te testen, die Fordox me had aangeraden. Het is een beetje opletten dat je niet in het water glijdt als je richting het uiterste puntje van dat eilandje rijdt, maar het is idd helemaal geen slechte spot! In een T7 battle met mijn Stuart 7 spots en ruim 1,500 dmg upon detecting, veel beter dan ik ooit had gedaan op die map. Nogmaals bedankt dus ;) En ook Frentik bedankt voor de tip hoe de Abbey in te rijden.
d:)b Alleen jammer dat Pearl River binnenkort veranderd, heb je niks meer aan die spot :P YouTube: World of Tanks || 9.0 - Map Changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Je hebt 56% WR, dus je wordt bij het andere team ingedeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 14:32
Yeey m'n wot start niet meer op na die micro patch... Ik heb al mn mods verwijderd en mn audio file gereset... Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reboot?
Anders opnieuw installeren denk ik :/

Ow en deze mods doen het nog:
http://antn.nl/wot/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:04:
Yeey m'n wot start niet meer op na die micro patch... Ik heb al mn mods verwijderd en mn audio file gereset... Iemand nog suggesties?
Op 't FTR blog had men het erover dat het aan Gnome's soundpack zou liggen en dat er een fix voor is. Dus als je die gebruikt.. ff op FTR of het WOT forum spieken ?

(edit: heb hetzelfde probleem. oorzaak: custom garage... toen ik die weghaalde, was het opgelost)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:23:
[...]
d:)b Alleen jammer dat Pearl River binnenkort veranderd, heb je niks meer aan die spot :P YouTube: World of Tanks || 9.0 - Map Changes
Ah poep, dat was me compleet ontgaan tot nu toe :P Maar ik moet zeggen, die veranderingen zien er wel veelbelovend uit. Het zou zowaar een leuke map kunnen gaan worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
BTU_Natas schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:45:
Omg.. wat ben ik dan wel niet ;w
Frozen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:19:
[...]

Common test, kan je alle tanks kopen die je wil en ermee spelen.
Als de beta testers erop zouden kunnen... dan had ik dat wel gedaan ja.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

psychoclown schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:42:
[...]

Omg.. wat ben ik dan wel niet ;w

[...]

Als de beta testers erop zouden kunnen... dan had ik dat wel gedaan ja.
Een ego'tje? :+ Neej, gekheid. Je weet best, hoe goed jezelf bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja eentje die weer erg pech had.. na een succesvolle eerste pot in de Foch daarna alleen nog maar 35+% van mijn schoten 0-crits in 4-5 battles. Helemaal klaar met die prutpotten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:38:
Ja eentje die weer erg pech had.. na een succesvolle eerste pot in de Foch daarna alleen nog maar 35+% van mijn schoten 0-crits in 4-5 battles. Helemaal klaar met die prutpotten..
Heb jij eigenlijk ook nog T6 tanks in je garage staan? Ik merk dat als T8 en T9 tanks weer eens uitzonderlijk hatelijk zijn T6 nog wel eens lekker wil gaan. Verder druk je ook gewoon veel makkelijk je stempel op een T6 game dan een T8+ game. Ik doe de laatste dagen zelfs nog redelijk wat werk in mijn T-34-85 als ik weet eens een T8 game krijg, gewoon omdat de helft niet verwacht dat een T6 medium zo kan uitdelen. >:)
Dan te bedenken dat de gunner een latere toevoeging voor de crew is en nu op 90% zit. Heb gewoon een 65% winrate met dat ding. :D

I love that SOVIET tank. *;
Het is uiteraard wel eens stuk stront maar op zijn tijd wel leuk in een arcadegame. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-03-2014 22:44 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:16:
Reboot?
Anders opnieuw installeren denk ik :/

Ow en deze mods doen het nog:
http://antn.nl/wot/
yea yea yea, mijn modpack is gewoon baas :9
tbh ben ik blij dat het allemaal nog werkt, ik heb pas bij 9.0 weer zin om een hele nieuwe te maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:12:
[...]

yea yea yea, mijn modpack is gewoon baas :9
tbh ben ik blij dat het allemaal nog werkt, ik heb pas bij 9.0 weer zin om een hele nieuwe te maken :*)
Jouw modpack is baas, nadat ik de helft eruit heb gegooid omdat het zwaar overbodig is. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:21:
[...]

Jouw modpack is baas, nadat ik de helft eruit heb gegooid omdat het zwaar overbodig is. :+
Lol, geen dank >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
PFFF Wat een rot teams valt helemaal niks aan te doen! wat een noobs online! Bladiebla

Wins/Battles: 6 (8 ) (75.0%)
Efficiency/WN8: 2.197 (100) 4.330 (100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:29
Gisteren een paar battles gedaan, en hoe! T32 en E5 beiden opnieuw de ace gehaald. T32 door 5k dmg te doen en 3k bounced en E5 6k dmg, 7k bounced en 2k spotted.

Met de E5 had ik ook wel een beetje geluk dat mijn team mij alsnog hielp en dat de timer net voorbij was, want er stond een engelse med tegen mijn zijkant geparkeerd die het laatste schot niet kon lossen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

psychoclown schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:38:
Van tevoren inschatten en dan skippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
wsLy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:28:
Er is een MMO muis van logitech, die heeft 9 knoppen aan de zijkant. Dat is deze.

Ik weet niet of je zoiets zoekt?
Goede morgen,

Ik heb gistezr de Logitech G300 aangeschaft. Een simpele 9-knops muis met de extra knoppen redelijk ver naar voren en symmetrisch van vorm zodat het geen problemen met links geeft.

Na het instellen van de muis middels de Logitech software ben ik ermee gaan battle-en en het werkt. Ik rijd met de linkerknopen naar voren en achter en de rechter zijn voor het sturen naar links en rechts.

Wel even wennen aan de positie van de knoppen. Soms een schot terwijl ik wou rijden. Gelukkig geen team genoot geraakt. Voor een DOOMS dinsdag (vaak winrate van ca 25% ipv ca 45%-50%) ging het hierdoor niet onaardig. Door het actiever spelen en kunnen richten tijdens het rijden een winrate van 40% (7/18)

Dank voor alle info en voorstellen. _/-\o_ :*)

O_A_B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DanielWW2 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:42:
[...]

Heb jij eigenlijk ook nog T6 tanks in je garage staan? Ik merk dat als T8 en T9 tanks weer eens uitzonderlijk hatelijk zijn T6 nog wel eens lekker wil gaan. Verder druk je ook gewoon veel makkelijk je stempel op een T6 game dan een T8+ game. Ik doe de laatste dagen zelfs nog redelijk wat werk in mijn T-34-85 als ik weet eens een T8 game krijg, gewoon omdat de helft niet verwacht dat een T6 medium zo kan uitdelen. >:)
Dan te bedenken dat de gunner een latere toevoeging voor de crew is en nu op 90% zit. Heb gewoon een 65% winrate met dat ding. :D

I love that SOVIET tank. *;
Het is uiteraard wel eens stuk stront maar op zijn tijd wel leuk in een arcadegame. ;)
Ja, de Hellcat maar daar beleef ik niet zo ontzettend veel plezier aan. Speel liever de hogere tier tanks maar ik moet gewoon tier 10 pakken als tier 9 niet werkt (nu nog de discipline vinden om dat vol te houden).
Fid3lity schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 07:11:
[...]

Van tevoren inschatten en dan skippen ;)
Hehe :+ Mijn inschattingen kloppen heel vaak en ik kan ook vaak bedenken wat een speler zal doen. Zo ook gisteren een IS7 + arty vs T95 (platoongenoot) + arty, ik zei nog. De IS7 is via route X gereden ook al is die gespot geweest in het zuiden en komt uit in B7-8 dus beter moved arty want hij kan hem niet op tijd spotten. Rara wat gebeurd er... weer een verloren pot die gewonnen had kunnen worden :)

Opgeven zal ik nooit doen en verliezen vind ik niet erg, als ik tenminste maar genoeg tijd en (goede) schoten kan doen om een leuke pot te hebben!

Pagina: 1 ... 26 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)