[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 45 Laatste
Acties:
  • 97.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 18:46
Mijn ervaring is dat er in het weekend veel meer noobs online zijn die alleen maar gold spammen om toch nog wat van hun stats te kunnen maken... :(

Maar kan dus kloppen dan je dan zelf ook minder goed speelt omdat je team niet lekker meekomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
perpixel schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:35:
mwa is dat nodig dan? ik haal mijn recent stats bijna alleen maar op mijn t-54 en random tier 10's (t110e5,obj140,is-7,obj261).

Ik weet trouwens niet waar het aan ligt, maar in het weekend speel ik altijd slechter dan doordeweeks. Alsof ik er dan minder bij ben met mijn hoofd ofzo. Heb er gisteren echt aan moeten slepen om er nog iets fatsoenlijks van te maken, maar mijn winrate is nogsteeds onder mijn average.
Tja, mijn WR van het weekend lag ook maar net boven de 50%. Maar lekker belangrijk, ik vind die andere statistiek toch een stuk belangrijker ;) (en jij stiekem ook :p)

Knap dat jij uit T10 potjes goede stats haalt, voor mij geldt dat meestal niet. Hoewel de T110E5 wel een bazentank is, gisteren 1 potje mee gespeeld, Steel Wall gehaald en 5K dmg. Ook begin ik de Obj 140 steeds beter door te krijgen, je moet hem iets anders spelen dan de T-54 want die heeft betere armor en vooral sterkere fuel tanks.

Maar op T10 is het meestal droevig gesteld met het niveau. WR op de E100 is bijv gezakt naar 50%, terwijl ik wel altijd goede potjes ermee speel. Ik mag er gewoon niet mee winnen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:12:
Waarom zit er zo belachelijk veel vershcil tussen mijn wotlabs.net stats en noobmeter.com stats?
http://wotlabs.net/eu/player/Fordox
http://www.noobmeter.com/player/eu/Fordox/508450684/

Wotlabs.net:
Overall WN8: 1440
1009 battles (recent): 1992

noobmeter:
Overall WN8: 1494
1009 battles: 2140 (!)

Ligt het aan de tanks die ik speel? De laatste tijd rijd ik vaak rond in mn VK4502B, Tiger 1, FCM 50t, AMX 13 90 en AMX 50B. Zijn de expected values van die 2 sites voor deze tanks anders?
Dat verschil is wel heel bizar idd, bijna 150 punten over je laatste 1000 battles...
Bij mij is het verschil veel kleiner gelukkig, overall 1650/1662 en over de laatste 1.195 is het 2098/2100

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

Als je een E100 speelt ben je zwaar team afhankelijk.
Het probleem is dat je niet reactief kan spelen door je geringe snelheid, je kan niet zomaar van flanks wisselen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 15:09
Mr_Size schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:49:
[...]

Tja, mijn WR van het weekend lag ook maar net boven de 50%. Maar lekker belangrijk, ik vind die andere statistiek toch een stuk belangrijker ;) (en jij stiekem ook :p)
Nog 84 puntjes recent wn8 *tun tun tunnnnn*(dat moet zo'n horrorfilm geluidje zijn, even als toelichting)

En tis te makkelijk om te zeggen dat er dan meer slechte spelers online zijn. Theoretisch zou dat moeten betekenen dat ik relatief beter ben en dus meer damage kan doen. Tis te makkelijk om de teams de schuld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Dit is waarom ik de FV 183 graag wil, de zieke damage output als je slim speelt!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Zeg Kyozu, ik kan op mn stage geen filmpjes kijken met commentaar. Kun je misschien een blog opzetten met je tank reviews waar ik het kan lezen en plaatjes kan kijken? :)
Een beetje FTR like, maar dan met tank reviews and stuff.

Er zijn zat gratis mogelijkheden om een blog op te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 24-03-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 12:16
Van het weekend me eerste tier 7 gehaald! de Tiger I :)
Wat een apparaat :) one-shot een hellcat zonder problemen :D

De crew van de VK36.01 lekker mee kunnen nemen dus is meteen wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Fordox schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:29:
Zeg Kyozu, ik kan op mn stage geen filmpjes kijken met commentaar. Kun je misschien een blog opzetten met je tank reviews waar ik het kan lezen en plaatjes kan kijken? :)

Niet ten nadele van kyozu, maar wat zou het voordeel zijn van een blog door kyozu t.o.v. bijv http://rocketbrainsurgeon.com/ ? Ik denk dat deze markt verzadigd begint te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

R0bb3rt schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:34:
Van het weekend me eerste tier 7 gehaald! de Tiger I :)
Wat een apparaat :) one-shot een hellcat zonder problemen :D

De crew van de VK36.01 lekker mee kunnen nemen dus is meteen wat waard :)
Een tiger die een hellcat oneshot?
perpixel schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Niet ten nadele van kyozu, maar wat zou het voordeel zijn van een blog door kyozu t.o.v. bijv http://rocketbrainsurgeon.com/ ? Ik denk dat deze markt verzadigd begint te raken.
Daar zit veel meer troep tussen eerlijk gezegd...

[ Voor 34% gewijzigd door Fordox op 24-03-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
Fordox schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:50:
[...]

ja ik verbaasde me ook :)

Misschien wel een perfect getimede shot met een andere, screen liet in ieder geval -650hp zien..

Zal thuis kijken of ik de replay kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Lucky ammorack waarschijnlijk...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
garathane schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:15:
Ik heb een prtobleem met de IS-8. Ik heb de tweede gun, en de eerste turret.
Ik bounce alles, en wordt zelf in twee a drie keer afgeschoten. Voorbeeld: een T95 komt op mij af in Himmelsdorf, ik moet er vandoor. Hij schiet er 850 af én detracked me, ik bounce, en wordt door twee andere tanks in één keer afgeschoten.
Resultaat: 2 schoten afgevuurd, 2 penetrations, 0 damage - 4 hits ontvangen, 4 penetrations en 2100 potential damage....
En dat gebeurt steeds. ik ben al blij met 500 damage op een ander....
Wat doe ik verkeerd ?
De IS8 best niet als een brawler spelen maar meer als medium, reken op je snelheid en niet op je armour. Hij is dus vrij snel en eens je full ops bent wordt het een erg leuke tank zeker icm met de topgun die ook op de IS7 terugkomt. De tank staat hoog in mijn lijstje met favoriete tanks terwijl ik na de eerste 40 games dat nooit had kunnen denken. Maar het is geen tank om recht tov een T95 te parkeren natuurlijk... Maar blijf dus volhouden, snel wordt het echt een leuke tank!

Dit weekend echt een balansmomentje gehad, NIKS wou lukken maar ben toch zo debiel geweest om te blijven proberen inclusief meedere rage momenten...
Resultaat --> 44% WR na 45 battles met 1200 WN8 :( ... nu ben ik geen grote WoT held maar mijn laatste 1000 battles gemiddelde lag toch op 1900+

Duuuuus, wat hebben we geleerd, lukt het niet... --> ga Tetris spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Zo hoog is zn alpha niet ;)
Met top gun is deze 240, met ±25% kun je een max roll hebben van 350 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
[...]

Daar zit veel meer troep tussen eerlijk gezegd...
Dan orden je het zo ;)

http://rocketbrainsurgeon.com/tank-reviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Het moet voor mij geen dagtaak worden en het recorden van de replays van andere spelers kost me al wat tijd (omdat wanneer ik het doe ik het ook enigszins goed wil doen ;)). Daarnaast is het vooral bedoeld voor vermaak en (tussen de regels door) tip&tricks te geven hoe je met bepaalde tanks of situaties om moet/kan gaan. Daarbij is de beeldvorming mijn inziens dus wel benodigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ja al gevonden :+

Maar het is sowieso leuker om te lezen van spelers die je kent. ik kijk ook veel grager naar streams van delert dan die van circon of QB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
Fordox schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:54:
Zo hoog is zn alpha niet ;)
Met top gun is deze 240, met ±25% kun je een max roll hebben van 350 ofzo
zo diep ga ik niet in de RNG, maar met dezelfde gun als de VK36.01 meer dmg doen vond ik al bijzonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:23:
[...]

Zou backwards side-scrapen dan niet werken?
Dat zou kunnen werken. Het is alleen dat ik nog een beetje een sidescrape noob ben en het dus niet 100% zeker weet. Wat verder ook welkt is proberen hull down te gaan. Door de koepel kom je nauwelijks zonder gold en echt weakspots heb je niet.

Verder moet eigenlijk iedereen gewoon Tankinspector downloaden. Dat maakt het zo makkelijk te zien waar je op een tank moet schieten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het gaat wel lekker totdusver met mijn 3x xp binnenharken. Nu pas zes lekkere potjes achter elkaar en gewonnen. :+
Oh en ik denk dat ik de E-75 door begin te krijgen. Net mijn eerste steel wall gehaald. Suck on my armour. >:)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0TAVhXrqXHpvCrS6enmGQCHt/full.jpg

edit: Oeps double post. :$

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-03-2014 13:14 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Zeg Kyozu, ik kan op mn stage geen filmpjes kijken met commentaar.

Stage? Je behoort toch iets nuttigs te doen? In je vrije tijd kun je vast wel alles bekijken zoals bedoeld.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afgelopen weekend was... interessant... Ik had het idee dat ik het wat meer door had. En dat het mij zeker moest lukken om leuk te spelen met de T-46, op weg naar de T-34.

Dat leverde enkele potjes op waarbij ik iets te geïsoleerd raakte om vervolgens van meerdere kanten beschoten te worden. En ik vind de T-46 een leuke tank, vrij mobiel, aardige gun (de 45mm), maar volgens mij heeft de Clio van m'n vriendin een betere armor. Al dringt het nu pas net met het net-gedownloade Tank Inspector (dank DanielWW2) tot me door hoe erg het is. Tikje frustrerend dus.

Paar potjes in de Hetzer was het toch ook niet. Ik vind het lastig om een fijne speelstijl te vinden hiervoor. Aan de ene kant is het een TD met lage viewrange, dus lekker achterover hangen en van veraf te vijand bestoken. Aan de andere kant, ik rij met de derp-gun, dus dan weet ik zeker dat ik niks raak. Dus ik ging voor van dichtbij lekker knallen. Dat ging ook niet zo lekker. :+ Denk dat ik wat meer moet kijken naar de line up ook. Wat rustiger aan doen in een Tier 6 match, en wat agressiever spelen in een Tier 4 match.

Overigens geldt het vinden van de juiste speelstijl voor alle tanks denk ik. Met de T-46 snel naar voren kan wel vanwege de snelheid, maar de gun en gebrek aan armor lenen zich meer voor een sniper-rol denk ik.
Nou ja, enkele potjes nog gedaan in m'n Cruiser III, die gaat altijd wel lekker. Laatste potje 4 kills (voor mij een goede prestatie :P ). Lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 14:10
mijn beste 3x weekend sinds tijden. Normaal gesproken is mijn win% erg laag, maar nu over beide dagen zo'n 65-70%! Eindelijk eens de wind mee en dat mag ook wel eens.
Ook de japanse t9, de type 61 gekocht en gelijk full ops. Op naar de laatste tier 10 tank die ik nog moet hebben. Dan is alles weer compleet. Daarna maar eens verder met de Britse arty lijn :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oke, nu wordt het belachelijk. Net even een game verloren in de Ferdinand en toen kwam de rematch.
http://wotreplays.com/sit..._oaks-danielww2-ferdinand

4.3k damage (persoonlijk record) en een top gun is wel leuk. :P
Dan ook nog de Panther II meteen gewonnen met alweer een mooie score. De RNG is gewoon lief voor mij. :D

Oh en ik ben gewoon pro en dat zonder platoon. :Y)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dvfpSSTgx5TxqaAqxJsjtgSk/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
hou die wn7 maar eens 30-40 potjes vol. Met 9 potjes is dat niet lastig hoor als je een paar goede games ertussen hebt :p ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bean77 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:51:
hou die wn7 maar eens 30-40 potjes vol. Met 9 potjes is dat niet lastig hoor als je een paar goede games ertussen hebt :p ;)
Dit waren alleen maar goede games, oke behalve de ene game in de Ferdinand die niet zo lekker ging. ;)
Niet dat ik nog veel ga spelen. Dit was even pauzen tussen leren voor een tentamen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

PcDealer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:32:
[...]

Stage? Je behoort toch iets nuttigs te doen? In je vrije tijd kun je vast wel alles bekijken zoals bedoeld.
Ik test de afwijking van een klok, dus ik moet eerst wachten tot een bepaalde tijd is verstreken tot ik de afwijking kan meten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 14:32
Net de m48 Patton unlocked. Heb helaas nog 6mill credits nodig wat de m46 Patton blijft in mijn garage. Wat een beest van een tank is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ontvang zojuist 6 hits op mijn Tiger I... alles op het frontpantser en bij elk schot gaat er een andere module stuk of personeelslid dood. Echt, WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:00
Voor degene die het willen weten, WoT Blitz closed beta komt morgen: https://www.youtube.com/watch?v=93QTiGyX-So

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:08:
Dit is waarom ik de FV 183 graag wil, de zieke damage output als je slim speelt!

[video]
Wauw, zeer nette pot met op de juiste momenten een klein beetje geluk mee van de RNG :)
Nu ga ik de AT-7 ook weer spelen, zie alleen een beetje op tegen de AT-15 die tussen de 7 en de Tortoise in hangt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:36
Bean77 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:51:
True, dat probleem heb ik ook vaak, maar het is leuker dan te beginnen met 2-3 potjes waar je keihard failt en je moet je WN7 van 600-800 opkrikken naar m'n gemiddelde van zo'n 1400 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heb al een week last met de Duitsers. Misses, bounces... het lukt niet. Na lange tijd besluit ik dan maar eens de IS-3 van stal te halen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GFcPtNxEhh1PU4N8AZf5O9ld/full.jpg
En de pot erna met rium 3,5K damage een 1st class... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:47:
Na lange tijd besluit ik dan maar eens de IS-3 van stal te halen:
Nice, gg.

Maaruh, wat is dat met die skills? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

dr34m3dd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:24:
Net de m48 Patton unlocked. Heb helaas nog 6mill credits nodig wat de m46 Patton blijft in mijn garage. Wat een beest van een tank is dat!
Tegen dat probleem ga binnekort aanlopen, vind die T9 Patton erg fijn spelen, ga em ook zeker houden.
Weet alleen nog niet of ik nieuwe crew in mn T9 of in mn T10 ga doen, speel relatief weinig met T10s in de praktijk. (Bezit van de zaak is einde van het...)

Ga jij je crew van je T9 naar T10 omzetten?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:56:
Ik ontvang zojuist 6 hits op mijn Tiger I... alles op het frontpantser en bij elk schot gaat er een andere module stuk of personeelslid dood. Echt, WTF.
De historische verklaring is de volgende.
Ja het is weer zover. :P

De Tiger I was het product van een zeer lange ontwikkeling voor een Duitse zware tank. Dit begon in 1937 maar echt veel aandacht was er niet omdat de zware tank niet goed binnen Duitse doctrine pasten. In 1940 werden de Duitsers geconfronteerd met het feit dat hun Pz III grote moeite had met zowel de Britse Matilda als de Franse Char B1. Deze werden uiteindelijk afgeslacht indien nodig door de beroemde 8.8cm Flak 18/36/37 kanonnen die zich in Spanje tijdens de burgeroorlog al berucht waren geworden.
Het probleem met doorslagkracht was al voorzien en Hitler had per april 1940 al bevolen dat de Pz III een 5cm L/60 kanon zou moeten krijgen. Dat dit niet snel gebeurden vond Adolf al niet leuk, dat er een enorme f*ck up is gemaakt en dat er een jaar lang 5cm L/42 kanonnen zijn gemaakt en geïnstalleerd was al helemaal niet. Dit is belangrijk omdat er in 1941 een andere tank zou verschijnen waar de 5cm L/42 het behoorlijk moeilijk mee had terwijl de 5cm L/60 nog vrij effectief was. Dit ding noemen we een T-34. Vrij onbekende tank en nooit echt in grote getallen geproduceerd ofzo. ;)

De ontmoeting met dit ding en zijn grote enge, zwaargepansterde tijdgenoot de KV-1 waren niet al te plezierig voor de Duitsers. Dat beide tanks mechanisch zeer dieptreurig waren en dat beide tanks, voornamelijk de KV-1 een ergonomische misdaad tegen de menselijkheid waren stelde niet veel Duitsers gerust. Beide tanks droegen een 76mm kanon dat op point black z'n 80mm aan pantser kon doorboren.

Nu gaan we weet terug naar de zware tank. Tegen deze tijd, 1941 stond er eigenlijk een vervangende serie tanks voor de Pz III en Pz IV op het programma en een zware tank. De medium zou waarschijnlijk de VK 3001 H zijn geworden en de zware was de VK 3601 H. Dit is het moment dat Adolf in gaat grijpen. Adolf hielt van grote en megalomane projecten en tanks vielen daar ook onder. VK 3601 H werd afgeblazen en het VK 3001 project werd afgeblazen en vervangen door het VK 3002 project waar de de Panther van kennen. Nu kwam er een nieuw project voor een tank die totaal immuun zou moeten zijn voor zowel de KV-1 als de T-34. Dit vroeg om minimaal 80mm pantser voor de hele tank. De vuurkracht zou de Flak 8.8cm moeten worden wat een behoorlijk groot kanon was voor die tijd. Het resultaat was een 56 ton wegend monster genaamd de Tiger I. Er was ook nog iets van Porsche maar dat faalde spectaculair. :P

Nou het probleem in WoT. De Tiger I is het slachtoffer van zijn eigen succes. De tank was ontworpen om 75mm en 76mm kanonnen van redelijke mondingssnelheid aan te kunnen en niks meer. In WoT moet die het systematisch opnemen tegen heel wat meer vuurkracht, ook dankzij het feit dat vrijwel elke tank zo nodig overgunned moet worden.

Wat al helemaal niet helpt is dat de Duitsers dit rare concept van ergonomie hadden. Ze vonden het belangrijk dat je makkelijk bij munitie kon komen, dat je veel munitie snel bereikbaar had, dat er goede radio's in de tank zaten, een intercom systeem, goede vizieren, soepele overgang van versnellingen en veel versnellingen waardoor je een behoorlijke transmissie nodig hebt. Dan ook nog dingen zoals een zeer goede ophanging waardoor je hoofd niet steeds tegen het dak van een tank aanslaat. Waarom denk je dat Sovjet tankers nog steeds die typische leren helmen dragen met luchtkussentjes? ;)

Dit hele ergonomie gebeuren neemt ruimte in, veel ruimte. Hierdoor word je tank groter waardoor je meer pantser nodig hebt waardoor je tank zwaarder word. op een gegeven moment raak je een limiet van hoeveel extra pantser je wilt installeren. Nu het probleem in WoT en waar ik mij het meeste aan irriteer. Ergonomie word niet of nauwelijks benoemt in deze game. Het enige dat je hebt is de precisie van Duitse tanks die nogal eens behoorlijk wordt verpest door RNG. Het probleem met Duitse tanks is dat er overal wel iets is om te slopen, omdat het er überhaupt is. Dat menig Russische tank letterlijk een rijdende munitiewagen is zonder enige poging om er iets aan te doen zoals vele westerse tanks is een detail dat Wargaming maar even geneert. Dat de opslag van Russische munitie in de vloer met weinig of geen munitierekken ervoor zorgt dat je een zeer dieptreurig vuursnelheid krijgt word al helemaal niet vermeld.

Met deze twee details zouden Russische tanks alleen maar ammo racked worden, elke game. Verder kan je zo de vuursnelheid van wat Russische tanks door midden hakken en dat kan natuurlijk niet. Met het tweede ben ik het zelf eens, dat is balans, het eerste totaal niet om het volgende:
Dat Duitse tanks nou een motor die kennelijk in de fik kan vliegen als je een transmissie raakt snap ik niet. Dit zou volgens balansregels niet moeten kunnen omdat Russische tanks volgens balansregels een behoorlijke vuursnelheid buff hebben. O-)

Oh en Ed L, je bent volgens mij ook gewoon zwaar verwent toen je nog in je Leopard 2 reed. Die dingen hebben de les van de Duitsers overgenomen. Ergonomie is net zo belangrijk als vuurkracht of bepantsering in mijn mening. Dit omdat het gegarandeerd dat de bemanning zijn werk ten volle kan doen. ;)

PS: voordat iemand komt met Russische tanks worden weldegelijk geammoracked of krijgen critical damage het volgende. Z'n 70% van mijn gespeelde games zijn in Duitse tanks, z'n 17% is in Russische. Ik krijg bijna nooit moduleschade of leden van de bemanning die dood zijn in mijn Russische tanks. Dit zijn met name de KV-1, T-34.T-34-85 en KV-1S. Al deze tanks schiet je door de glacisplaat zou de dood van de bestuurder en/of de radioperator moeten betekenen omdat deze heel dicht op elkaar zitten. Je kan ze niet missen op die manier...
Het enige dat ik heb in mijn Russische is dat ik af en toe de brandstoftanks beschadigd word. Ondertussen is het met Duitse tanks wel anders. Verder kijk ik NA ELKE GAME naar de critical damage die ik uit heb gedeeld. Dit omdat ik wil weten hoe ik schoot op tanks en wat beter kan. Ik wil zeer graag zoveel mogelijk critical damage uitdelen omdat het zo ongelooflijk irritant is. Hierdoor zie ik ook gewoon dat Russische tanks totaal niet vergelijkbaar zijn met Duitse. Duitse zijn eigenlijk altijd de lul.
De reden dat ik Russische tanks heb en zowel Amerikaanse als Britse lijnen op wil is omdat deze tanks ook minder hard genaait worden dan Duitse tanks zonder enige reden.

Alle maar dan ook alle tanks voor de "moderne" westerse MBT's zijn rijdende bommen, wachtend op een schot om te ontploffen. Ingame is er voor gekozen dit grotendeels weg te halen voor speelbaarheid. Oke, goed idee, geen probleem mee behalve dat de Duitse tanks speciaal hun eigen lijst aan zwakke plekken hebben gekregen bovenop het feit dat Duitse tanks al benadeeld worden door overgunning, hun eigen kanonnen onderpresteren, geen ergonomie als factor in deze game en het feit dat de Duitse tanks oudere ontwerpen zijn welke ontworpen waren om oudere tanks de baas te zijn en welke geen gelijken hadden toen ze ontwierpen werden. Dit verklaard het gebrek aan pantser. Dan moeten deze tanks het systematisch opnemen tegen tanks speciaal ontworpen om ze te baas te kunnen, in dezelfde tier. Dit alleen lijkt mij wel voldoende handicap zonder de undergunning en random in de fik/transmissie/motor dood onzin. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
djengizz schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:52:
[...]

Nice, gg.

Maaruh, wat is dat met die skills? :P
Inderdaad, wellicht een retraining er tegenaan gooien zodra het in discount is Ed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het was gerommel van de eerste keer dat ik met skills speelde, maar zo slecht is het toch niet? Repair, firefighting, safe stowage.. OK, deadeye is nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:05:
Het was gerommel van de eerste keer dat ik met skills speelde, maar zo slecht is het toch niet? Repair, firefighting, safe stowage.. OK, deadeye is nutteloos.
Even op weg helpen ;)

- BIA werkt alleen als AL je crewmembers het hebben
- Deadeye heb ik zelf het gevoel dat ik meer modules sloop, dus niet nutteloos (wel op de meeste arty want het werkt niet met HE)

Verder moet je lekker doen wat je zelf leuk vind, ik kies bijna altijd een perk voor de 1e skill omdat deze het snelste binnen is. Het droppen van je skill voor gold kan ook als je dat niet erg vind om te betalen, voor credits kan ik afraden omdat je in verhouding enorm veel xp kwijt raakt.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-10 16:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:58
WG forum, lees zelf maar. Russen zijn OP en de rest wordt generfed. Algemeen beked toch ? ;)

Oh ja, wat je vast niet wist is dat vooral de T44 gebaseerd is op Duitse ontwerpen wat de reden is waarom die zoveel problemen hebben met hun ammorack :+

[ Voor 26% gewijzigd door redwing op 24-03-2014 19:25 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:23:
[...]

WG forum, lees zelf maar. Russen zijn OP en de rest wordt generfed. Algemeen beked toch ? ;)

Oh ja, wat je vast niet wist is dat vooral de T44 gebaseerd is op Duitse ontwerpen wat de reden is waarom die zoveel problemen hebben met hun ammorack :+
Naja, mijn bronnen (oa. degene die ik zaterdag gekocht heb :P) zeggen heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Net via me mobiel gold gekocht, via SMS, maar nog niks gekregen -.-
Heb tijdje gewacht en toen gaf het aan dat ze nog geen reactie hadden van de provider, ik zou het wel krijgen zeiden ze.... Hopelijk krijg ik nog 5 (!!!!!!) sms dingen. Ik kon niet anders kopen, dus moest ik het maar even zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

AcXeller schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:15:
[...]

Even op weg helpen ;)

- BIA werkt alleen als AL je crewmembers het hebben
- Deadeye heb ik zelf het gevoel dat ik meer modules sloop, dus niet nutteloos (wel op de meeste arty want het werkt niet met HE)
Dat van BiA wist ik destijds niet, nu uiteraard wel. :P
Van deadeye meen ik ergens gelezen te hebben dat het je meer critica's oplevert, maar dat je daardoor ook minder pens zou hebben. Dat is leuk voor een sniper of td, maar niet voor een heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Firefighting, Repais en Camo werken op 1/x% van de skill waarbij x het aantal crew members is dat ze trained dus 1 member firefighting laten trainen heeft weinig zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:50:
Firefighting, Repais en Camo werken op 1/x% van de skill waarbij x het aantal crew members is dat ze trained dus 1 member firefighting laten trainen heeft weinig zin :)
In zoverre stel dat het de laatste is die de training ondergaat KV-3 waarbij bijna de 4e perk er in gaat.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 20:33 . Reden: vreemd teken toetsenbord indeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:26:
[...]
Naja, mijn bronnen (oa. degene die ik zaterdag gekocht heb :P) zeggen heel wat anders.
Ik gebruik WG als bron, misschien dat dat het probleem is ? ;)

Maar ach, ik word altijd een beetje moe van die uitspraken dat alles generfed wordt behalve de Russen. Als je kijkt naar de stats is de balans toch aardig goed en zeker niet supervoordelig voor de Russen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bah, na wat leuke Team Battles met wat randoms wat solo battles tier 9 gedaan voor de tiple.. jeetje wat een gasten online zeg, gewoonweg kansloos. Zelfs met platoon was het bikkelen.. helaas dus dikke kak score nadat ik gisteren juist weer een goede streak had gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:22

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vandaag de E25 in de paypal aanbieding gekocht....
Wat een grappig machientje :D Even een paar potjes mee gespeeld maar daar ga ik me zeker mee vermaken :D

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
XVM is wel nuttig, had ik eerder moeten doen. Ik was in november/december aan het twijfelen aan mezelf met een WR van 44%. Gisteren een WN8 van 239 gescoord, 31% WR. En ik denk nu dat ik bovengemiddeld goed ben. Want XVM bevestigt wat ik al vermoedde: mijn teams zijn structureel slecht. Echt slecht. Verschrikkelijk slecht. De meest elementaire zaken zoals mikken lijken al te hoog gegrepen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

MSalters schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:38:
XVM is wel nuttig, had ik eerder moeten doen. Ik was in november/december aan het twijfelen aan mezelf met een WR van 44%. Gisteren een WN8 van 239 gescoord, 31% WR. En ik denk nu dat ik bovengemiddeld goed ben. Want XVM bevestigt wat ik al vermoedde: mijn teams zijn structureel slecht. Echt slecht. Verschrikkelijk slecht. De meest elementaire zaken zoals mikken lijken al te hoog gegrepen.
Ik snap (en deel) je frustraties over de teamsamenstelling, maar de truc is om dat te accepteren en om er toch het beste van proberen te maken. Alle spelers hebben dezelfde matchmaking, en alle goede spelers komen ook in teams bij hele slechte spelers. Ik heb bijvoorbeeld vandaag ook een winrate van 40%, maar wel een WN8 van 2750. Teams zijn dus echt ruk, maar toch probeer ik er het beste van te maken. Tuurlijk heeft iedereen wel eens dagen dat het echt niet gaat en alles tegenzit, maar een WN8 van 239 is echt nergens voor nodig, zelfs niet bij dieprode teams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
Eindelijk een ace op m'n M4. Speciaal gekocht voor de maand missie groundhog day. Heb even geen premium, dus hou het bij dubbellen en creds farmen.

Victory!
Mountain Pass 24/03/2014 22:45:12
M4 Sherman
3,635 ( x3) 99,850
Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -2,354
Ammunition: -14,324
Total: 83,172

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
p0st schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:57:
[...]
Alle spelers hebben dezelfde matchmaking, en alle goede spelers komen ook in teams bij hele slechte spelers.
Sorry maar daar geloof ik dus geen fuck meer van. Het zal ongetwijfeld wel gebeuren; het probleem is de frequentie. Acuut de twee games sinds je post zijn weer hetzelfde liedje. Heb de tweede ervan maar meteen verlaten, ben het beu.
[edit]
En terecht, werd 15-3 wipe met geen enkel goed functionerende tank in dat team.

[ Voor 8% gewijzigd door MSalters op 24-03-2014 23:22 ]

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

MSalters schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:10:
Sorry maar daar geloof ik dus geen fuck meer van. Het zal ongetwijfeld wel gebeuren; het probleem is de frequentie. Acuut de twee games sinds je post zijn weer hetzelfde liedje. Heb de tweede ervan maar meteen verlaten, ben het beu.
Tja, dan snap ik het wel dat je een slechte WNx haalt als je het voor de battle al opgeeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Die WN8 van 239 was van zondag, niet van daarnet. Zondag probeerde ik dat soort matches dus wel. Ik ga eens een maand of zo proberen om die gewoon te skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]

[edit]
En toch is het zo :)
Over 1000 games gemiddeld zal iedere speler, unicum of tomaat, dezelfde soort spelers tegenkomen. Het enige wat je hier aan kunt doen naast zelf zo goed mogelijk spelen, is met 2 bekenden via Teamspeak (GOT TS!) platoonen en zo in ieder geval 20% van het team goed laten spelen.
En de battle voortijdig verlaten is echt een nono, dan verdoem je je team gelijk :?

Edit: Misschien leuk om een keer samen te platoonen? Ben wel benieuwd waarom het je zo slecht af gaat.. Ik ben sowieso donderdagavond de hele avond online!

Edit2: Ik heb je even opgezocht via noobmeter, en er zijn een aantal dingen die me opvallen
  • Je survival rate is erg laag met 22%, ik vind de mijne al veel te laag en die is 32%. Langer in leven blijven betekent meer damage (en kills) kunnen doen.
  • Je hebt er al 13.000 battles op zitten, maar toch is je average tier slechts 5.7, heb je daar een specifieke reden voor? Speel je veel op lagere tiers? Daar zitten procentueel gezien veel meer slechte spelers, dus zul je ook vaker in tomatenteams terecht komen.
  • Verder zijn je stats eigenlijk vrij normaal, allemaal 1000+, dus je hebt het spel idd wel gewoon door :)
Volgens mij gaat het je echt goed doen om vaker in platoon te spelen, en zo al spelende meer ervaring op te doen door tips van andere spelers e.d., bij mij werkt dat in ieder geval goed!

[ Voor 37% gewijzigd door p0st op 24-03-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MSalters schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:38:
XVM is wel nuttig, had ik eerder moeten doen.
Als ik het zo hoor kun je het volgens mij maar beter snel weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Als je het over het soort teams heb wat ik momenteel met regelmaat scoor, dan hebben we't over teams die verdoemd waren toen de MM besloot om ze op te stellen tegen spelers die wel doorhebben waar de loop van een tank voor dient.

Eigenlijk zou ik ook de matches moeten skippen die gegarandeerd gewonnen zijn. Twee redenen om dat niet te doen: dubbel XP kwijt, en ze zijn een stuk zeldzamer.
Edit2: Ik heb je even opgezocht via noobmeter, en er zijn een aantal dingen die me opvallen
  • Je survival rate is erg laag met 22%, ik vind de mijne al veel te laag en die is 32%. Langer in leven blijven betekent meer damage (en kills) kunnen doen.
  • Je hebt er al 13.000 battles op zitten, maar toch is je average tier slechts 5.7, heb je daar een specifieke reden voor? Speel je veel op lagere tiers? Daar zitten procentueel gezien veel meer slechte spelers, dus zul je ook vaker in tomatenteams terecht komen.
  • Verder zijn je stats eigenlijk vrij normaal, allemaal 1000+, dus je hebt het spel idd wel gewoon door :)
Tja, survival rate is vooral zo laag omdat ik aggresief speel. Ik breek best vaak vijandige posities open. Het helpt niet bij de echte tomaten, maar de lemmings die me volgen hebben een goede kans om de restanten op te ruimen.

Gemiddelde tier is niet zo hoog, nee. Eerste tier IX was zo'n tegenvaller dat ik het daar lange tijd bij heb gehouden. Dat was een Patton, 38% WR over 162 games. Niet vatbaar voor herhaling. Overigens is de E-50 met 42% WR na 135 games ook geen onverdeeld succes. Die zal binnenkort ook wel in de verkoop gaan, vermoed ik. Zelfde reden: doet geen damage en pakt teveel damage. M'n derde tier IX is veelbelovender: IS-8, maar die is nieuw. Het grote voordeel is dat die speelt als een VK-3601: Lichte Heavy tegen Medium aan. En dan heb je weer een reden voor de lager tier: ik heb 1245 battles op de VK3601, 620 op de Sherman en 518 op de KV-1. Allemaal uitstekende tanks.

En ja, ik had in tot oktober vorig jaar een 60 day WR rond de 54%. Die is met patch 8.9 opeens gekelderd tot 44% oid, en nooit meer hersteld. Niet de tanks vermoed ik, daar heeft iedereen ongeveer evenveel last van, en sowieso heb ik 25 verschillende tanks. En de MM is duidelijk "problematisch" om het eufemistisch uit te drukken, dus ik vermoed dat d\het probleem wat ik nu met XVM zie al speelt sinds november.

[ Voor 71% gewijzigd door MSalters op 25-03-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Die teams hebben allemaal MSalter.. Gisteren nog. Toch probeer ik er het beste van te maken en het de vijand zo lastig mogelijk te maken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Bij mijn teams gaat het afentoe ook zwaar mis, maar ik probeer er ook altijd het beste ervan te maken, soms een heel team tomaat, maar dan pak ik juist het profijt ervan door zoveel mogelijk damage te doen.
Hier is mijn noobmeter: http://www.noobmeter.com/...indsurfboy1999/510928861/
Mijn survivalrate is ook laag, maar die gaat volgensmij al wel een heel stuk omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-10 08:59
Het kan keren, de ene dag zijn het uitschieters van slechts 1500 WN8 , gemiddelde 1150. Vandaag heb ik een dagelijks totaal van +2500 ....
Ik moet meer leren niet zoveel de kop te nemen. Al meerdere keren gehad dat ik de kop vormde van een mooi front, totdat ik plots als laatste overbleef en omsingeld werd... Frustrerend...
Ik moet misschien overwegen een clan/team te joinen en minder randoms (nu 100%) te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MSalters schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:36:
Die WN8 van 239 was van zondag, niet van daarnet. Zondag probeerde ik dat soort matches dus wel. Ik ga eens een maand of zo proberen om die gewoon te skippen.
Ik kan je nu al vertellen dat het daarmee alleen maar erger wordt. De potjes die je door jou had kunnen winnen worden nu verloren en je WN8/winstrate kelderen alleen nog maar harder. Daarnaast zul je merken dat veel van de 70% potjes alsnog verloren worden omdat dat getalletje ook niet bar veel zegt. Als het andere team wat betere slechtere posities opzoekt is het voordeel van de wat betere spelers al snel teniet gedaan. XVM geeft een voorspelling maar ervaring leert dat die voorspelling er heel vaak naast zit.

Wat jij veel beter kunt doen is die winrate-verwachting uitzetten, je niet ergeren aan je team en er het beste van maken. Als jij goed gespeeld hebt is het een leuk potje geweest of je nu wint of niet. Zodra je zo'n instelling krijgt zul je merken dat je plotseling een stuk beter speelt en veel vaker het verschil kunt maken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
redwing schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:36:
[...]

Ik kan je nu al vertellen dat het daarmee alleen maar erger wordt. De potjes die je door jou had kunnen winnen worden nu verloren en je WN8/winstrate kelderen alleen nog maar harder. Daarnaast zul je merken dat veel van de 70% potjes alsnog verloren worden omdat dat getalletje ook niet bar veel zegt. Als het andere team wat betere posities opzoekt is het voordeel van de wat betere spelers al snel teniet gedaan. XVM geeft een voorspelling maar ervaring leert dat die voorspelling er heel vaak naast zit.

Wat jij veel beter kunt doen is die winrate-verwachting uitzetten, je niet ergeren aan je team en er het beste van maken. Als jij goed gespeeld hebt is het een leuk potje geweest of je nu wint of niet. Zodra je zo'n instelling krijgt zul je merken dat je plotseling een stuk beter speelt en veel vaker het verschil kunt maken.
Amen...

Heb de laatste tijd niet veel tijd gehad om te spelen en ben ook nog te lui geweest om ook maar iets van mods te installeren. Dus ook geen kleurtjes of winkansen.
Maar met die instelling maakt het die paar potjes die ik speel veel leuker. Gewoon je nergens echt druk om maken en gewoon lekker proberen het maximale uit je tank te halen. Maakt het hele spelletje een stuk leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De stats heb ik wel aan staan, winkans niet.

De winkans slaat nergens op (vaak genoeg 15% potjes gewonnen) en je kan alleen maar overmoedigd of depressief ervan worden. De stats heb ik wel aan staan om te kijken of sommige tankers weten wat ze doen of niet, of ze gaan peaken of sidescrapen of weten waar je weakspots zitten e.d.

Know your enemy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
MSalters schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:49:
Eigenlijk zou ik ook de matches moeten skippen die gegarandeerd gewonnen zijn. Twee redenen om dat niet te doen: dubbel XP kwijt, en ze zijn een stuk zeldzamer.
Matches skippen.. :F ;( ;w Dat is echt, naast teamkillen, de grootste zonde in WoT die er bestaat. Waarom echt? Wat boeit jou die WR nou? Zo lang je zelf maar een goede match kan spelen dan heb je er voor jou in ieder geval alles uitgehaald. Door matches vroegtijdig te leaven krijg je en je WR niet omhoog en al helemaal niet je WN8
Overigens is de E-50 met 42% WR na 135 games ook geen onverdeeld succes. Die zal binnenkort ook wel in de verkoop gaan, vermoed ik. Zelfde reden: doet geen damage en pakt teveel damage.
Say what????? De E-50 heeft een geweldige gun, daarmee doe je bijna met je ogen dicht nog dmg! Als je teveel dmg pakt dan sta je verkeerd, de E-50 is uiteraard geen frontlinie tank, maar een 2nd line supporter.

Ik zou wat minder de teams de schuld geven en wat meer kritisch naar je eigen spel kijken. Natuurlijk zitten er altijd potten tussen waarbij jouw team zo slecht is dat jij ook weinig tot niets kan doen. Maar dat zijn wel uitzonderingen, de meeste potjes kun je, ondanks jouw falende team, zelf wel goed spelen als je goed gebruik maakt van je tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Als je nu eens alle matches gaat skippen? Dan heb ik geen last meer van kneusjes die AFK staan en dan heb jij geen last meer van 'noobteams'.

Win-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:35

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:01:
[...]

Wat boeit jou die WR nou? Zo lang je zelf maar een goede match kan spelen dan heb je er voor jou in ieder geval alles uitgehaald. Door matches vroegtijdig te leaven krijg je en je WR niet omhoog en al helemaal niet je WN8
Dat is denk ik inderdaad het hele punt wat in dit draadje ook de overhand heeft, die stats! Ik lees hier alleen maar 'WN8 sus' en 'WR zo'. Laat dat los! >:)

Zelf speel ik al een behoorlijke tijd en ga richting de 20K potjes. In het begin heb ik echt wat lopen aankloten. Dat bleek toen ik XVM ontdekte en ook mijn spelplezier na verloop van tijd liet afhangen van verbeteringen in mijn scores. En geloof me, die ophalen als je al heel wat duizenden potjes gespeeld hebt is geen makkie :+

Toen ik merkte dat ik minder zin kreeg om WoT te spelen heb ik besloten me minder op stats te richten _/-\o_ en sindsdien speel ik echt voor mijn plezier, speel ik alleen de tanks die ik leuk vind en ook alles door elkaar. Dus ook geen geforceerde grind van één of twee tanks.

Daarnaast is het spelen in platoons ook heel erg vermakelijk en in combinatie met Teamspeak (bijv. GoT) trekt WoT me nagenoeg iedere dag wel weer aan om potjes te spelen. En weet je, als ik dan toch af en toe naar mijn stats kijk, zie ik dat ze stiekem steeds verder stijgen :9

Allemaal veel plezier gewenst!!! ;)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

_o_

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Mr_Size schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:01:
[...]

[...]

Say what????? De E-50 heeft een geweldige gun, daarmee doe je bijna met je ogen dicht nog dmg! Als je teveel dmg pakt dan sta je verkeerd, de E-50 is uiteraard geen frontlinie tank, maar een 2nd line supporter.
Hier ben ik het enigzins niet mee eens. De grind van de E-50 naar de topgun is verschikkelijk. Weinig goeds tot die gun. Verder heeft de topgun "maar" 200mm pen met stockammo en niet heel veel meer met goldammo. Een echte 2nd lines supporttank ben je dus niet, want als je teveel in de achterhoede staat dan pen je de hogere tier heavies of tds gewoon niet. Ook zul je bouncy tanks als de T62A vaak dingen als ze met de front naar je toe staan.
Neem daarbij dat de tank, naast gemiddeld snel, totaal niet mobiel is. Relocaten gedurende match lukt wel, maar zeker niet zo gemakkelijk als de andere medium tanks op die tier. Neem daar ook nog eens bij dat je dus in close combat niet kan circlen, dan blijft anglen en brawlen over (als je in die situatie terrecht komt). In die gevallen is de enorme hoogte van je tank weer nadelig, want je gaat weer problemen krijgen met het pennen van die onderplaat en moet dus opzoek naar andere weakspots, die weer vrij klein zijn.

Al met al vind ik het een tank die nergens echt goed in is (behalve rammen natuurlijk) en dus eigenlijk gewoon niet goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Hmm, WoT wil na de laatste client update niet meer opstarten. Krijg een white screen, en that's it. :/

Edit: even rebooten werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 25-03-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
pkregting schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:35:
Hier ben ik het enigzins niet mee eens. De grind van de E-50 naar de topgun is verschikkelijk. Weinig goeds tot die gun. Verder heeft de topgun "maar" 200mm pen met stockammo en niet heel veel meer met goldammo. Een echte 2nd lines supporttank ben je dus niet, want als je teveel in de achterhoede staat dan pen je de hogere tier heavies of tds gewoon niet. Ook zul je bouncy tanks als de T62A vaak dingen als ze met de front naar je toe staan.
Neem daarbij dat de tank, naast gemiddeld snel, totaal niet mobiel is. Relocaten gedurende match lukt wel, maar zeker niet zo gemakkelijk als de andere medium tanks op die tier. Neem daar ook nog eens bij dat je dus in close combat niet kan circlen, dan blijft anglen en brawlen over (als je in die situatie terrecht komt). In die gevallen is de enorme hoogte van je tank weer nadelig, want je gaat weer problemen krijgen met het pennen van die onderplaat en moet dus opzoek naar andere weakspots, die weer vrij klein zijn.

Al met al vind ik het een tank die nergens echt goed in is (behalve rammen natuurlijk) en dus eigenlijk gewoon niet goed is
Ik doelde natuurlijk sowieso op een full ops tank, en MSalters had 135 games ermee gespeeld. Ik ging er dus vanuit dat hij de tank wel al full ops had. Stock zal deze tank idd tegenvallen, ik moet hem zelf nog spelen overigens ;) Wordt mijn volgende grind project!

Maar ik ben wel verbaasd over jouw negatieve ervaring tbh! Ik ben zelf echt een speler die enorm gebaat is bij een goede gun. En je kan toch niet anders zeggen dan dat de topgun van de E-50, de 10,5 cm L/52 een geweldige gun is? Accuraat, goede aimtime, redelijke RoF, goede alpha. Pen van de AP is 220 en van APCR 270. Dat is toch ruimschoots voldoende? Weakspot weet ik wel te vinden, dus de pen mag geen probleem zijn.

Nee, ik kijk er erg naar uit om deze lijn te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
redwing schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:36:
[...]
Ik kan je nu al vertellen dat het daarmee alleen maar erger wordt. De potjes die je door jou had kunnen winnen worden nu verloren en je WN8/winstrate kelderen alleen nog maar harder. Daarnaast zul je merken dat veel van de 70% potjes alsnog verloren worden omdat dat getalletje ook niet bar veel zegt. Als het andere team wat betere posities opzoekt is het voordeel van de wat betere spelers al snel teniet gedaan. XVM geeft een voorspelling maar ervaring leert dat die voorspelling er heel vaak naast zit.

Oh, ik gebruik de XVM WR ook niet. Die is niet zo veelzeggend. Ik kijk naar de 29 andere spelers, hoe hoog die scoren (tank/overall).

Wat de stats betreft, ik denk niet dat die zo hard gaan kelderen. Kan simpelweg niet meer. Zondag was een WN8 van 239, gisteren is het geloof ik op 210 uitgekomen. WR is dieprood. Dus als stats toch al niet meer boeien, dan kan ik dus gewoon focussen op de potentieel leuke potjes en de andere skippen. 't Is niet alsof ik blut ga van duizend potjes die niets opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
E50? baggertank! (tenminste voor mij). Na geloof 9 potjes met free xp de E50M gehaald wat dan wel weer een top tank is :)

Overigens ben ik ook nog geen fan van de type61 (t9 Japan). Ding is groot, heeft geen armour, is niet snel, wel redelijke gun. Moet nog even zoeken hoe te spelen (als hij te spelen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik moet zeggen dat ik erg veel last heb van de type 61 als hij tegenover me staat. kan er nog niet heel goed mee omgaan. Kan ook liggen aan het feit dat een nieuwe lijn gemiddelde gezien meer "goede" spelers heeft.

Gisteren weer een redelijke dag gehad :) moet echt wat constanter zien te worden. het wordt me steeds duidelijker dat mijn avonden altijd draaien om 4 of 5 hele goede potten welke vervolgens de stats van 10 mwa en 5 slechte potten moeten dragen.

Ik denk dat als ik gisteren gewoon 1 extra top gun had kunnen halen het dan wel een goede avond was geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
perpixel schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:53:
Ik denk dat als ik gisteren gewoon 1 extra top gun had kunnen halen het dan wel een goede avond was geweest :+
Topguns moet je verdienen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Mr_Size schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Topguns moet je verdienen :+
normaal sniped hij ze zo voor je neus weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Gisteren 8/11 gewonnen, heerlijke avond. Ook nog eens Ace/Topgun in de Jp4 gehaald, als enige over na het rammen van de laatste VK36.01 van de vijand...

Ik geloof dat het voor mij scheelt om in minuut 1 gewoon even rustig te kijken waar iedereen heen gaat, waar ze waarschijnlijk de vijand gaan tegenkomen, nog eens diep adem halen, goed aimen en klikken.

Soms kom ik na 2-3 losses gewoon in een verkeerde mindset. Zo van: "ja en NU zal ik die hufters eens even leren" waarna je jezelf toch laat spotten op een plek waar je te weinig support gaat krijgen... Misschien ook iets waar MSalters last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
twas een insiderdje ;) ik heb gisteren geloof ik 2 topguns gehaald. In de laatste battle in het begin een beetje geyolo-ed waardoor ik geen health meer overhad, maar nog wel 5 kills kunnen doen. toen was er uiteindelijk nog 1 is-7 over en had mr_size bedacht dat ik de topgun niet verdiende en ik vond natuurlijk van wel en werd het dus een beetje een race wie de kill kon krijgen. welke ik dus niet gewonnen heb :(

Ik geloof dat er lichte irritatie te horen was op teamspeak, maar dat viel geloof ik wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
perpixel schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:00:
twas een insiderdje ;) ik heb gisteren geloof ik 2 topguns gehaald. In de laatste battle in het begin een beetje geyolo-ed waardoor ik geen health meer overhad, maar nog wel 5 kills kunnen doen. toen was er uiteindelijk nog 1 is-7 over en had mr_size bedacht dat ik de topgun niet verdiende en ik vond natuurlijk van wel en werd het dus een beetje een race wie de kill kon krijgen. welke ik dus niet gewonnen heb :(

Ik geloof dat er lichte irritatie te horen was op teamspeak, maar dat viel geloof ik wel mee ;)
Irritatie van jou of van mij? Niet van mij hoor, ik lachte me rot }) Maar was weer een productieve avond gisteren, eindelijk eens wat leuke T10 battles gespeeld, waarvan deze laatste natuurlijk het leukste was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:48:
Oh, ik gebruik de XVM WR ook niet. Die is niet zo veelzeggend. Ik kijk naar de 29 andere spelers, hoe hoog die scoren (tank/overall).

Wat de stats betreft, ik denk niet dat die zo hard gaan kelderen. Kan simpelweg niet meer. Zondag was een WN8 van 239, gisteren is het geloof ik op 210 uitgekomen. WR is dieprood. Dus als stats toch al niet meer boeien, dan kan ik dus gewoon focussen op de potentieel leuke potjes en de andere skippen. 't Is niet alsof ik blut ga van duizend potjes die niets opleveren.
Overdrijven is ook een vak he, volgens noobmeter had je gisteren een WN8 van 896 http://www.noobmeter.com/player/eu/MSalters/501006345 (tenzij er nog een msalters rondrijdt :P )
En je bent zelf ook geen superster dus waarom zo irriteren aan mensen die marginaal "slechter" zijn?
Probeer gewoon lekker dmg te doen in een battle, dus niet met een medium in de frontlinie gaan staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 25-03-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MSalters schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:48:
[...]

En toch denk ik dat jij minder naar je team moet kijken en meer naar jezelf. Een WN8 van onder de 1000 krijg je echt niet omdat je team slecht is. Die krijg je omdat je zelf geen damage uitgedeeld krijgt. Je zult dus iets aan je speelstijl moeten doen om dat te verbeteren. En dat verbeteren doe je niet door potjes te gaan skippen waarvan je denkt dat je ze toch niet kunt winnen.

Oftewel leer wat je tankjes wel en niet kunnen en gebruik dat in je voordeel. Zorg dat je niet te snel dood gaat zodat je meer damage uit kunt delen etc. Je team kan er best voor zorgen dat je af en toe een battle totaal niets kunt doen. Je team kan er echter niet voor zorgen dat je tientallen potjes een WN8 onder de 500 haalt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
perpixel schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:00:
In essentie doe je dit ook niet als teammaat een zo goed als zekere topgun torpederen. Eigenlijk ook niet voor de fun en eigenlijk al helemaal niet bewust. Geintje wie er als eerste is zou ik ook doen, maar topgun zou ik aan teammaat laten. Want je verwacht toch ook dat hij het doet voor jou?
Dus de lichte irritatie kan ik me goed voorstellen, sterker ik zou gewoon geirriteerd zijn. (woorden zijn wat harder dan ik ze bedoel, lees ze in een vriendelijke sfeer ;) )

Wat vind je zo irri aan de type61? (kan ik misschien gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Van slechte teams krijg je juist een hoge WN8 naar mijn idee tenzij je zelf al in de eerste minuut doodgaat.
Speelde laatst eens een keer zonder platoon en kwam in terecht in een nationbattle met een überslecht team.
Duitsland vs USA waarbij de USA bestond uit 90% T32's, mijn team wist nog geen deuk in een pakkie boter te schieten waardoor ik als laatste overbleef...
Heb megadamge kunnen doen en haalde uiteindelijk een 5k+ WN8 op die pot.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Bean77 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:31:
In essentie doe je dit ook niet als teammaat een zo goed als zekere topgun torpederen. Eigenlijk ook niet voor de fun en eigenlijk al helemaal niet bewust. Geintje wie er als eerste is zou ik ook doen, maar topgun zou ik aan teammaat laten. Want je verwacht toch ook dat hij het doet voor jou?
Dus de lichte irritatie kan ik me goed voorstellen, sterker ik zou gewoon geirriteerd zijn. (woorden zijn wat harder dan ik ze bedoel, lees ze in een vriendelijke sfeer ;) )
Elke andere match had hij hem van me mogen hebben hoor, ik gun pixel alles :+ Maar dit was de laatste match van de avond, hij had al 2 topguns behaald en ik had gewoon zin om hem te zieken :p Ik geef zelf niet zoveel om die top gun medaille, gisteren 2x 5 kills gehaald in een match, top gun helaas net niet gelukt. Nou ja jammer dan: 5 kills en 3,9K dmg in een Tiger vind ik toch niet slecht 8)

Kijk als het nou een Pools medaille was geweest dan had ik het uiteraard niet gedaan, die zijn een stuk zeldzamer en moeilijker te halen. Volgens mij heb ik er nog niet eens eentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 11:00

Geckoo

Good news, everyone!

krijg ik nu trouwens 9.0 binnen of komt er nog iets na 8.12

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ShockWave schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:40:
Van slechte teams krijg je juist een hoge WN8 naar mijn idee tenzij je zelf al in de eerste minuut doodgaat.
Speelde laatst eens een keer zonder platoon en kwam in terecht in een nationbattle met een überslecht team.
Duitsland vs USA waarbij de USA bestond uit 90% T32's, mijn team wist nog geen deuk in een pakkie boter te schieten waardoor ik als laatste overbleef...
Heb megadamge kunnen doen en haalde uiteindelijk een 5k+ WN8 op die pot.
Niet in alle gevallen, dikwijls lage WN8 juist doordat het team (te) beroerd is waardoor je zelf niet meer dan 5-6 schoten eruit kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Geckoo schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:48:
krijg ik nu trouwens 9.0 binnen of komt er nog iets na 8.12
Geen van beide: 9.0 zit nog in testfase en 8.12 is er niet of nooit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Het was ook allemaal in good fun ;) ik heb er niet echt mee gezeten. Uiteindelijk had mr_size nog meer damage gedaan dan ik ook (en was mijn damage mietjes damage van ver weg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 11:00

Geckoo

Good news, everyone!

Frentik schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:00:
[...]
Geen van beide: 9.0 zit nog in testfase en 8.12 is er niet of nooit geweest.
ah 8.11 dan :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Er is vandaag een micropatch uitgekomen om iets met arty-shells te fixen en een event garage toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
We zitten nu dus op 8.11.1?

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
perpixel schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:05:
Het was ook allemaal in good fun ;) ik heb er niet echt mee gezeten. Uiteindelijk had mr_size nog meer damage gedaan dan ik ook (en was mijn damage mietjes damage van ver weg ;) )
Ik snap de situatie ook wel :) Maar dan nog had ik je wel gek getrolled, maar wel de topgun gegeven.

En ach mietjes dmg telt ook mee ;)

Gisteren mijn wn8 met name in de laatste 3 potjes flink omhoog kunnen halen. Laatste potje was wel het leukst waarbij Quantor en ik een kansloos potje samen wisten om te buigen naar een zeer spannend slot waar we uiteindelijk minimaal verschil verloren.
Soms zie je dat zelfs 1 hit of niet kan uitmaken of je de pot uiteindelijk wint. Dus vooral niet rage quitten en gewoon wat dmg pakken wat je kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
[...]

[edit]
Ik zou je liefst een ban geven voor unfair play dan. Sorry je bent niet bovengemiddeld met die mentaliteit. Ik denk dan persoonlijk dat je huidige stats een correcte weergave van de realiteit zijn. Na 13k battles zou je beter moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik denk dat MSalters dit even moet lezen.

3 van de afgelopen 24 potjes overleefd, really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:49:
E50? baggertank! (tenminste voor mij). Na geloof 9 potjes met free xp de E50M gehaald wat dan wel weer een top tank is :)

Overigens ben ik ook nog geen fan van de type61 (t9 Japan). Ding is groot, heeft geen armour, is niet snel, wel redelijke gun. Moet nog even zoeken hoe te spelen (als hij te spelen is).
Als je eenmaal met de Type 61 om kan gaan is de E-50 een eitje. E-50 voelt als een Type 61 met armour en je kan er ook nog eens mee rammen.
E-50 stock is inderdaad een drama, met de topgun een heerlijke tank, net als de Type 61 trouwens.

De Type 61 lijkt een beetje op de Leopard alleen dan zonder de camo. Kunst is om in het begin een beetje een flank te supporten zonder HP te verliezen, om vervolgens halverwege wat agressiever te gaan spelen. Elke hit die je krijgt is in 99% van de gevallen ook gelijk raak dankzij zijn armour van rijstpapier. Je moet echt leren spelen met je viewrange en ook die afstand houden tot vijandige tanks.
Merk alleen wel dat er een hoop goede spelers de Japanse tier 7-9 spelen want zelfs met 1100-1200 base xp haal je nog geen 1st class badge op dit moment.

Wat ik alleen niet snap is dat men moeite heeft om een Type 61 uit te schakelen. Tank heeft totaal geen armour, alleen de gun mantlet kan soms bouncen. Type 61 heeft totaal geen camo en wordt gespot zodra ie schiet.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 13:22

mcB

De micropatch van vandaag zorgt er bij mij voor dat WoT al crasht voordat ik het inlogscherm te zien krijg.
Blijkbaar zijn er weer een aantal mods niet compatible met de laatste aanpassingen. WG maakt er wat dat betreft wel een potje van,...

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Mr_Size schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:46:
[...]
k doelde natuurlijk sowieso op een full ops tank, en MSalters had 135 games ermee gespeeld. Ik ging er dus vanuit dat hij de tank wel al full ops had. Stock zal deze tank idd tegenvallen, ik moet hem zelf nog spelen overigens ;) Wordt mijn volgende grind project!

Maar ik ben wel verbaasd over jouw negatieve ervaring tbh! Ik ben zelf echt een speler die enorm gebaat is bij een goede gun. En je kan toch niet anders zeggen dan dat de topgun van de E-50, de 10,5 cm L/52 een geweldige gun is? Accuraat, goede aimtime, redelijke RoF, goede alpha. Pen van de AP is 220 en van APCR 270. Dat is toch ruimschoots voldoende? Weakspot weet ik wel te vinden, dus de pen mag geen probleem zijn.
Ik heb 'm inderdaad compleet, al 70k XP onderweg naar -M

En het probleem is dus dat je geen pen hebt. Voor z'n tier is de base value al niet geweldig, en het echte probleem is dus dat het ding geen armor heeft. Ik speel 'm uiteraard dus als second-line sniper, en dan heb je vanwege de afstanden geen penetration meer over. Ook het idee van weakspots is theoretisch als je vanuit tweede lijn schiet en je blij mag zijn als je de tegenstander uberhaupt raakt. De aimcirkel is meestal groter dan de hele vijandige tank. Flanken is onpraktisch, weer gezien de afstanden. Van 500 meter voor de tank naar 500 meter naast de tank rijden is al gauw een kilometer., terwijl je tegenstander in secondes draait.

Met bijvoorbeeld een IS3 is weakspots schieten een stuk makkelijker. Sinds de aim buff (was toch 8.9?) is de russische onnauwkeurigheid geen parktisch bezwaar meer en kun je cupola's van tanks af gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
mcB schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:50:
De micropatch van vandaag zorgt er bij mij voor dat WoT al crasht voordat ik het inlogscherm te zien krijg.
Blijkbaar zijn er weer een aantal mods niet compatible met de laatste aanpassingen. WG maakt er wat dat betreft wel een potje van,...
sinds wanneer is WG verantwoordelijk voor het goed werken van de mods? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
User schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:02:
Ik denk dat MSalters dit even moet lezen.

3 van de afgelopen 24 potjes overleefd, really?
Goh. Ik denk dat één van mijn sterke punten juist is dat ik effectief als medium raider ben - een heavy aanvallen, 1 hit uitdelen, en weer wegwezen voordat hij reageert. Het gevolg is dat ik best regelmatig confederate medailles haalde. Ik zie m'n teamgenoten al te vaak een brawl uitvechten in een medium tegenover een heavy. Kansloos.

Maar dat raiden werkt niet zo geweldig als je op één flank toeslaat, naar de ander rijdt, en daar 4 dode teammates vindt. Ik kan me niet herinneren dat ik gisteren m'n teamgenoten de eerste kill heb zien uitdelen. (Wel zelf 2 keer gedaan)

Pagina: 1 ... 25 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)