Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Trouwens van een GOT speler een mooi potje in de ISU gehad:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Of het een groot succes wordt betwijfel ik, daarvoor lijkt het weer te veel op een normaal random potje. De historical mods uit de community zijn wat dat betreft leuker.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Er zit nog veel meer in die tank maar daarvoor moet ik nog z'n 50.000xp halen.
http://wotreplays.com/site/708135#lakeville-danielww2-e-75
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
WN8 en WN7 overall zijn wel in orde, maar Winrate overall is laag.
Recent stats (laatste 7k battles) zijn een flink stuk lager dan zijn overall.
En hij zat zowat achter arty te campen en niks te doen....
http://www.noobmeter.com/player/eu/konarlebarban
Nu nog de credit grinden.
Misschien is ie een bot programma aan het testenwsLy schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:13:
Oordeel eens... Gekocht account of niet?
WN8 en WN7 overall zijn wel in orde, maar Winrate overall is laag.
Recent stats (laatste 7k battles) zijn een flink stuk lager dan zijn overall.
En hij zat zowat achter arty te campen en niks te doen....
http://www.noobmeter.com/player/eu/konarlebarban
Hoe de hell heeft iedereen toch zoveel free XP? Jaagt nou echt iedereen er elke keer zoveel gold door met premium tanks of spaart iedereen het echt op en ik niet? Ik gebruik mijn free XP altijd om een grind naar een nieuwe tank af te maken om of even wat sneller een beter kanon of koepel te krijgen.Edmin schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:03:
Zojuist in een vlaag van frustratie mijn Sturer Emil verkocht. 110K free xp ingezet om naar de Borsig te gaan.
Nu nog de credit grinden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik koop/kocht meestal 5500gold per maand. Daarvan gaat 2500Gold naar premium account en de rest gebruik om xp om te zetten om nieuwe tanks elite te maken na aankoop. Ook gaat er wel naar crew retraining, skill reset en camo. Echter doe ik de laatste drie nagenoeg altijd tijdens discounts.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:27:
[...]
Hoe de hell heeft iedereen toch zoveel free XP? Jaagt nou echt iedereen er elke keer zoveel gold door met premium tanks of spaart iedereen het echt op en ik niet? Ik gebruik mijn free XP altijd om een grind naar een nieuwe tank af te maken om of even wat sneller een beter kanon of koepel te krijgen.
En je krijgt natuurlijk flink wat free xp gedurende specials met 3x en 5x eerste win bonus (wanneer je een flinke garage hebt)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Niet iedereen hoorDanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:27:
[...]
Hoe de hell heeft iedereen toch zoveel free XP? Jaagt nou echt iedereen er elke keer zoveel gold door met premium tanks of spaart iedereen het echt op en ik niet? Ik gebruik mijn free XP altijd om een grind naar een nieuwe tank af te maken om of even wat sneller een beter kanon of koepel te krijgen.
Niet. Ik heb een deel van de 'gratis' free XP gebruikt en vervolgens nog iets van 2,5K gold er doorheen gejast. Ben er zwaar op tegen, maar die Emil verpestte echt de hele game voor me.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:27:
[...]
Verwijderd
Ik heb de replay eens bekeken, en weet nu ook de reden waarom jij zo vaak frontal engine damage krijgt. En die reden is simpel: leer sidescrapen. Wat jij momenteel doet, is out in the open je armor anglelen. Dit gaat vaak werken tegen zeer slechte spelers, maar iedere competente speler zal die LFP elke keer penetreren.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:55:
En dit gebeurd er dus als ik eindelijk eens een fatsoenlijke game mag hebben in de E-75. Eindelijk eens geen BS engine damage en dan meteen even bijna 3.8k damage uitgedeeld met de 10.5cm.![]()
Er zit nog veel meer in die tank maar daarvoor moet ik nog z'n 50.000xp halen.![]()
http://wotreplays.com/site/708135#lakeville-danielww2-e-75
Werkt backwards sidecrapen eigenlijk goed in een IS-3? Ik heb eigenlijk altijd maar gewoon voorwaards gedaan, maar ben er wel benieuwd naar.
[ Voor 34% gewijzigd door SurfBoy op 22-03-2014 18:23 ]
Ik ben het nu langzaam aan het leren ja. Psychoclown zij het ook al een paar dagen geleden.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:21:
[...]
Ik heb de replay eens bekeken, en weet nu ook de reden waarom jij zo vaak frontal engine damage krijgt. En die reden is simpel: leer sidescrapen. Wat jij momenteel doet, is out in the open je armor anglelen. Dit gaat vaak werken tegen zeer slechte spelers, maar iedere competente speler zal die LFP elke keer penetreren.
Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik het bijna nooit doe. Als ik het wel doe dan komt er niks door mijn pantser heen. Ik doe het met de KV-1 nu al een tijdje en ook met tanks zoals de M4A3E2 maar niet met de E-75.
Oh en ik heb nu iets van 1.5k free XP. Ik ben eigenlijk nog nooit voorbij de 5k geweest.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-03-2014 18:30 ]
yesSurfBoy schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:22:
Werkt backwards sidecrapen eigenlijk goed in een IS-3? Ik heb eigenlijk altijd maar gewoon voorwaards gedaan, maar ben er wel benieuwd naar.
Beide potjes kansloos verloren. Team, blijf bij elkaar en kap met het Russisch...
Ik probeer het wel als patch 9 echt uit is. Dan kan je tenminste communiceren.
Spaar het lekker op en gebruik het eigenlijk alleen om stock tanks af en toe up te graden, nooit om een grind af te maken..zonde van je free exp imo.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:27:
[...]
Op dagen als vandaag met 3x is het natuurlijk helemaal lekker. Dan haal je 200-300 free exp per keer binnen en zit je zo op de 3k free exp of meer.
Nu Wargaming ook nog gezegd heeft dat er eigenlijk dit jaar weinig nieuwe tanks bijkomen zal een groot gedeelte van de playerbase straks barsten van de free xp en het zilver.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Helaas is het bij sommige tanks ook dat je een bepaalde gun alleen kan voortijdig kan vrijspelen via een andere lijn. De ST-I bijvoorbeeld kan de BL-9 dragen (niet zijn topgun maar wel beter dan stock), maar dan moet je hem wel vrijgespeeld hebben op de IS-3 (de andere heavy lijn van USSR) of je moet op de ST-I met de D-25T gun gaan grinden voor de BL-9. Lijkt me ook niet prettig. Dus als je eerst de IS-4 lijn gaat volgen voor de IS-7 zou ik aanraden om met free XP de BL-9 vrij te spelen. Ik gebruik geen free XP om tanks over te slaan, ik wil alles wel eliten voor ik verder ga, sommige modules deel je nog met andere lijnen en dan scheelt het enorm als je ze al vrijgespeeld hebt.
In zo'n geval gebruik ik torsion bars, heb ze voor alle lijnen (behalve japan) aangeschaft. Scheelt me weer wat free exp.Thierry88 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:19:
De T32 heeft bijvoorbeeld bijna alle upgrades (radio, topgun en engine) al via de T29 vrijgespeeld, maar om ze te plaatsen moeten de tracks nog gegrind worden. In zo'n geval zet ik free XP in. Bij elke tank wil je zo snel mogelijk die topgun erop (ten minste bij heavies is dat zo).
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Had ooit accelerate crewtraining uitstaan op alle elite en premium tanks die ik speelde totdat ik erachter kwam dat ik 1 miljoen omzetbare XP had gespaard...DanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:27:
[...]
Ik wil niet eens weten hoeveel gold dat is.ShockWave schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:42:
[...]
Had ooit accelerate crewtraining uitstaan op alle elite en premium tanks die ik speelde totdat ik erachter kwam dat ik 1 miljoen omzetbare XP had gespaard...
40kDanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:48:
[...]
Ik wil niet eens weten hoeveel gold dat is.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat wou ik dus niet weten.
Maar als je dat echt inruilt dan is Wargaming denk ik wel blij met je.
Daar heb ik vaak geen plek voor gezien ik bijna al mijn heavies uiturst met Rammer, vents en Vert stab.Grouchy schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:39:
[...]
In zo'n geval gebruik ik torsion bars, heb ze voor alle lijnen (behalve japan) aangeschaft. Scheelt me weer wat free exp.
Je kan toch ook gewoon wat ruilen zodra je de tracks hebt.Thierry88 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:22:
[...]
Daar heb ik vaak geen plek voor gezien ik bijna al mijn heavies uiturst met Rammer, vents en Vert stab.
Ik had dus ook ooit eens een torsion bar equipement gekocht. Dat ding heb ik uiteraard ook een keer verkocht omdat ik soms een idioot ben.
Een streamer genaamd Circonflexes heeft live op stream de 1 miljoen free xp bereikt door spelen en heel veel omzetten.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:14:
[...]
Dat wou ik dus niet weten.![]()
Maar als je dat echt inruilt dan is Wargaming denk ik wel blij met je.
Heeft ie al meerdere keren gedaan. Daardoor heeft hij vanaf de tier 7 engelse td naar de tier 9 gefreexpedwontcachme schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:47:
[...]
Een streamer genaamd Circonflexes heeft live op stream de 1 miljoen free xp bereikt door spelen en heel veel omzetten.
Ik ken Circon wel.wontcachme schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:47:
[...]
Een streamer genaamd Circonflexes heeft live op stream de 1 miljoen free xp bereikt door spelen en heel veel omzetten.
Maar toch, dat is wel heel veel gold. Dat ik nou ook niet de meest kapitaal krachtige persoon ooit ben helt ook niet mee. Iets met studeren.
Maar ik heb nu z'n 2k free xp. Nu echt proberen op te sparen. (gaat nooit lukken)
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-03-2014 22:08 ]
Naja, volgensmij verdien je genoeg met steeamen op twitch.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:06:
[...]
Ik ken Circon wel.![]()
Maar toch, dat is wel heel veel gold. Dat ik nou ook niet de meest kapitaal krachtige persoon ooit ben helt ook niet mee. Iets met studeren.
Dus? Ik ben ook student.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:06:
Replay is wellicht een beetje saai omdat ik voornamelijk passief heb gescout, maar die is hier te vinden
Leuk detail: volgens de stats mod was deze match goed voor 9993 WN8
edit: lol, potje erna:
2e keer dat ik de Mastery badge haal met de KV1, 2e keer in een niet-win
WN8 na 2 potjes nu gestegen naar 13000, what the hell
[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Size op 22-03-2014 23:11 ]
Overgens wel een sneu einde van de game.
Ja dieprode spelers hebben een gave dat ze mij altijd goed weten te raken, heel bizar is dat. Maar goed, klein detail verderDanielWW2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:11:
Ah Murovanka, de perfecte map om idioten totaal af te maken.![]()
Overgens wel een sneu einde van de game.
Omdat ik net zei dat ik mijn t29 even ging aaien
Ik vond hem er best redelijk uitgekomen en dacht, ik post hem gewoon.
Als ze nooit raken dan stoppen ze met spelen en dan komt er geen geld meer binnen bij Wargaming hé.Mr_Size schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:32:
[...]
Ja dieprode spelers hebben een gave dat ze mij altijd goed weten te raken, heel bizar is dat. Maar goed, klein detail verder
Ja het is een complot, de RNG, de meerderheid van de spelers die wel uitzonderlijk slecht zijn en de anti Duitse bias zodat mega noobs met hun Russische tanks nog eens wat winnen.
Ultra spannend aan het einde, check de replay
En dit was nog maar een 1st class medal
Yup, vandaar ook dat de tomaatjes eigenlijk de spelers zijn die heel goed zijn maar door de RNG omlaag worden gehaald en de unicums de spelers zijn die eigenlijk niet weten hoe het spel werkt maar alleen maar op de vuurknop hoeven te drukken om de toptier van de tegenpartij in de fik te schieten....DanielWW2 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:10:
[...]
Als ze nooit raken dan stoppen ze met spelen en dan komt er geen geld meer binnen bij Wargaming hé.![]()
Ja het is een complot, de RNG, de meerderheid van de spelers die wel uitzonderlijk slecht zijn en de anti Duitse bias zodat mega noobs met hun Russische tanks nog eens wat winnen.
[removed]
Verwijderd
Crew vanuit een andere lijn, bijv. med naar heavy krijgt zelfs meer penalty en werkt maar op 60%.
uitzondering zijn de premium tanks waarbij een bijv. heavycrew in een premiumheavy kan rijden op 100%.
Hierdoor kan je een crew 2x de daily laten rijden wat goed is voor de skills.
zowiezo is het altijd aan te raden je crew mee te nemen naar de volgende tank.
Net als in het echte leven gaat je fiets-skill ook terug naar 80% wanneer je je rijbewijs haaltVerwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 01:39:
Hmm bij het retrainen hou je de training voor het oude tankje of ben je die weer volledig kwijt? Dat heb ik namelijk nooit gedaan en eigenlijk wil ik die KV-3 gewoon houden en de KV-4 ook echter de crew van de kv-3 is nu bezig met skill 3 dus hoewel ik al even speel toch nog een noob vraagje
http://wiki.worldoftanks.com/Crew, m.n. http://wiki.worldoftanks....n_the_Major_QualificationVerwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 01:39:
Hmm bij het retrainen hou je de training voor het oude tankje of ben je die weer volledig kwijt? Dat heb ik namelijk nooit gedaan en eigenlijk wil ik die KV-3 gewoon houden en de KV-4 ook echter de crew van de kv-3 is nu bezig met skill 3 dus hoewel ik al even speel toch nog een noob vraagje
[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 23-03-2014 10:45 ]
Battle: Ruinberg 23-3-2014 11:19:47
Vehicle: Waffenträger auf Pz. IV
Experience received: 2.690
Credits received: 154.921
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Pool's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Replay voor de geïnteresseerden: Klik
[ Voor 18% gewijzigd door wsLy op 23-03-2014 11:35 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-03-2014 13:39 ]
wsLy schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:34:
Victory!
Battle: Ruinberg 23-3-2014 11:19:47
Vehicle: Waffenträger auf Pz. IV
Experience received: 2.690
Credits received: 154.921
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Pool's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Wat mij nog het meest verbaast, zonder afbreuk te doen aan Cold zijn prestatie ofcp0st schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:29:
En dat met "slechts" 6k damage en 1k spotting, netjes!!
Wordt dus echt tijd voor een goede computer, wil ik wot nog kunnen spelen.
Echt hoe de hell werd je game niet totaal verpest door arty toen je midden in de map zonder dekking ging staan? Mazzelaar.
Wel een mooie game. Ze reden gewoon braaf een voor een de hoek om en dood.
Oh en nog een tip, schiet bij een AT-15 lekker op de gun mantled. Dan hoef je niet op de cupola te schieten die je makkelijker kan missen.
Op Serene Coast 7 kills, met maar 913 damage.
Whatever.
killsteal ftw!Harmen schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:24:
Had net 2x een mooi potje in mn Hellcat, eerste battle bijna Top gun. Wel de medaille verdediger gehad. Lullig dat 4 van ons team afk was.
Op Serene Coast 7 kills, met maar 913 damage.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Hoe vaak kom je over het algemeen in een T10 battle met je 12t? Heb hem zelf ook ge-unlocked, maar nog even een grind afmaken voor een garage slot. Gezien het hoge aantal T8 en T9 battles in de ELC vrees ik wel een beetje voor de 12t. Overigens snap ik niet waarom ze, nu battle tier 12 weg is, de hoogste battle tier voor elke scout (op T8 na) niet weghalen, maar goed.Mr_Size schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:46:
Eindelijk, eindelijk, EINDELIJK eens een lekker potje gespeeld in de 12t. Ook eindelijk eens een goede scout map: Murovanka. Een van mijn favo mappen, maakt me niet uit in welke tank ik zit. Blijkbaar dus ook suitable voor de 12t
[afbeelding]
[afbeelding]
Replay is wellicht een beetje saai omdat ik voornamelijk passief heb gescout, maar die is hier te vinden
Leuk detail: volgens de stats mod was deze match goed voor 9993 WN8
edit: lol, potje erna:
[afbeelding]
2e keer dat ik de Mastery badge haal met de KV1, 2e keer in een niet-winDit keer was het een draw. Heb overigens in beide potjes een bot gerapporteerd, gaat weer lekker zo..
WN8 na 2 potjes nu gestegen naar 13000, what the hell
De grind waarmee ik nu bezig ben is trouwens de BDR. Ik dacht in een glass cannon terecht te komen, maar dat valt me alleszins mee. Aangezien ik nauwelijks heavies gespeeld heb, las ik het forum aandachtig toen het over sidescrapen ging, en dat ben ik eens gaan proberen:

Weet niet of 3.5k potential damage received veel is hoor, daarvoor heb ik te weinig heavies gespeeld, maar ik stond ervan versteld hoeveel spelers alleen maar mijn tracks eraf schoten
Ik reken ontvangen en uitgedeelde damage altijd om. Een BDR heeft 650 hp. Ik vind ruim vijf keer je hp pool bouncen vrij aardig.Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:54:
Weet niet of 3.5k potential damage received veel is hoor, daarvoor heb ik te weinig heavies gespeeld, maar ik stond ervan versteld hoeveel spelers alleen maar mijn tracks eraf schotenEn het waren tanks met redelijke guns (T1 Heavy, KV-1, T40, en Matilda).
Oh en de BDR is redelijk als heavy maar vaak geen probleem. Het is wel een redelijk goede sidescraper. De ARL die erna komt is vrij smerig als heavy. Je kan met een lichte angle zo een 122mm van de KV-1S bouncen. Dan heb je een kanon met maar 212mm pen wat ook wel aardig is. Het is dat ik weiger Franse tanks te spelen...
Ik had echt eerder moeten gaan sidescrapen want het is zo makkelijk en zo effectief als je het doorkrijgt. Ik heb mijn lesje voor sidescraping wel geleerd en ook hoe je anderen die het doen aanpakt. Ik charge gewoon als het even kan zodat ik op de zijkant kan schieten want je pent toch nooit. Als dat niet kan dan werkt is HE spammen. Daar kwam ik gisteren achter toen ik ging sidescrapen tegen een Death Star met mijn E-75. Het was maar z'n 500 damage en les meteen geleerd. Dat ik hem trackte en dat een Death Star in mijn team hem vervolgens opblies met HESH was wel weer leuk.
Meteen het volgende potje een E-100 gestoord gemaakt door een paar HE shells op zijn koepel te schieten terwijl ik aan het sidescrapen was. Achteraf bleek ik zijn kanon gesloopt te hebben.
Dat snap ik niet, vond het echt een leuke tank alleen was je best wel support afhankelijk.Edmin schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:13:
[...]
Niet. Ik heb een deel van de 'gratis' free XP gebruikt en vervolgens nog iets van 2,5K gold er doorheen gejast. Ben er zwaar op tegen, maar die Emil verpestte echt de hele game voor me.
De Nashorn vond ik daarentegen weer tegenvallen (en dat vinden anderen juist totaal niet).
Zuur, het al vreemd waarom ik niet kon inloggenrgras schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:43:
De EU beta-testers kunnen dus niet op de testserver en dat zal pas bij de volgende ronde van de testserver verholpen worden: http://forum.worldoftanks...pid__7598935#entry7598935
Sinds het ESL gold nog makkelijker binnen druppelt stroomt zet ik juist op sommige tanks mijn accelerate crewtraining uit omdat ik totaal geen exp heb om te zetten. Tegen die lamp ben ik voorheen al wel eens aangelopenShockWave schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:42:
[...]
Had ooit accelerate crewtraining uitstaan op alle elite en premium tanks die ik speelde totdat ik erachter kwam dat ik 1 miljoen omzetbare XP had gespaard...
Fid3lity schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:58:
[...]
Net als in het echte leven gaat je fiets-skill ook terug naar 80% wanneer je je rijbewijs haalt
Trouwens een mooi potje van de FV4202:
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 23-03-2014 16:20 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2014 16:42 ]
Niet zo vaak, maar het maakt echt niet uit in welke tier je uitkomt. Je rol verandert toch niet, je bent sowieso uber afhankelijk van je team.Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:54:
Hoe vaak kom je over het algemeen in een T10 battle met je 12t?
Victory!
Erlenberg 23-3-2014 16:36:30
Matilda
5.740 ( x3) 110.325
Top Gun, High Caliber, Invader, Kolobanov's Medal
Total: 110.325
Mr_Size schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:13:
[...]
[...]
Wat mij nog het meest verbaast, zonder afbreuk te doen aan Cold zijn prestatie ofc, is dat hij GEEN EEN arty shell op zich heeft gekregen. Zeker toen hij in het midden stond te schieten naar de tanks in de stad stond hij toch een minuut of 2 in het open. Als ik dat probeer wordt ik GELIJK geartied, of het nou een rode of paarse arty speler is..
Dit is dan een van de weinige games waarin arty niet in mij geïnteresseerd was... normaal gesproken vliegen de arty shells mij om de orenDanielWW2 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:10:
[...]
Echt hoe de hell werd je game niet totaal verpest door arty toen je midden in de map zonder dekking ging staan? Mazzelaar.![]()
Wel een mooie game. Ze reden gewoon braaf een voor een de hoek om en dood.![]()
Oh en nog een tip, schiet bij een AT-15 lekker op de gun mantled. Dan hoef je niet op de cupola te schieten die je makkelijker kan missen.
Dan ben je dus te voorspelbaar. Meer zig-zaggen en niet in een vast patroon.wsLy schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:21:
[...]
Dit is dan een van de weinige games waarin arty niet in mij geïnteresseerd was... normaal gesproken vliegen de arty shells mij om de orenAfgelopen week vaak genoeg ge-one-shot geworden en dan ook nog eens on the move.
Ik weet hoe ik moet rijden... en denk niet dat ik in een rechte lijn rijd als ik weet dat er arty op mij geaimed is.PcDealer schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:33:
[...]
Dan ben je dus te voorspelbaar. Meer zig-zaggen en niet in een vast patroon.
Verwijderd
Nee er is iets vreemds aan de gang de ene batlle hit ik alles en de volgende (met dezelfde arty met iets betere skills) op dezelfde map valt alles buiten de aiming circle. RNG surePcDealer schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:33:
[...]
Dan ben je dus te voorspelbaar. Meer zig-zaggen en niet in een vast patroon.
Bij mij ook, nu net weer. Ben net gespot (letterlijk 1 sec!!!!) gelijk een arty shell op me hoofd met 600 damage. Daarna terwijl ik reed weer 1 op me hoofd met 500 damage.wsLy schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:21:
[...]
Dit is dan een van de weinige games waarin arty niet in mij geïnteresseerd was... normaal gesproken vliegen de arty shells mij om de orenAfgelopen week vaak genoeg ge-one-shot geworden en dan ook nog eens on the move.
Zo gaat dat wel meer, ik denk dat ik maar een rood tomaatje word zodat arty me minder snel focust.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Nee maar als ik 8 battles in een rij heb gewonnen zie ik daarna wel altijd de de 20% winkans battles de komende 5 of 6 potjes. RNG sure gestuurd mm ja werkt overigens hetzelfde als ik net weer eens geen premium heb dan zie ik ook vaker dat soort battles. Vanuit het oogpunt van WG logisch maar wel frustrerend. Ik zie het liefst matches met ongeveer gelijke winkansen, die vind ik persoonlijk leuker.GoldenSample schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:37:
Vast een complot dat ze altijd jou moeten hebben!
Schiet mij af maar ik speel meer games als alleen WOT en ja ik merk dat ik waarschijnlijk beter af was geweest als ik mij had geconcentreerd op WOT. Ik zie winrate en efficiency omhoog gaan als ik mij wat meer concentreer op WOT. Maar ja eve online en ook anarchy online blijven trekken.
WG doet niet matchmaking aan de hand van stats. Je wordt wel hoog/laag ingedeeld voor wat betreft tier afhankelijk van hoe je de afgelopen battles hebt gespeeld (veel gewonnen/verloren). Oftewel als je veel verliest wordt je eerder toptier, win je vaker is dat juist andersom.Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:54:
[...]
Nee maar als ik 8 battles in een rij heb gewonnen zie ik daarna wel altijd de de 20% winkans battles de komende 5 of 6 potjes. RNG sure gestuurd mm ja werkt overigens hetzelfde als ik net weer eens geen premium heb dan zie ik ook vaker dat soort battles. Vanuit het oogpunt van WG logisch maar wel frustrerend. Ik zie het liefst matches met ongeveer gelijke winkansen, die vind ik persoonlijk leuker.
Waarom vind je het trouwens niet raar dat je 8 potjes achter elkaar wint maar wel dat je daarna een paar potjes niet kunt winnen ? Wat jou nu opvalt zijn trouwens typisch de dingen die je ziet gebeuren als dingen wel echt random zijn
[removed]
Met een hellcat ben je nou eenmaal erg mobiel en kan je ze stuk voor stuk afschieten.
Whatever.
Verwijderd
Dacht ik ook tot ik het ging bij houden na 8 potjes krijg ik standaard die 20-40% win kans battles. Let wel ik hou het nu een week of 10 bij en het gebeurd keer op keer. Dus random kan maar ik ging het bijhouden omdat het mij opviel. Ik geloof dat dus niet zo!! Let wel je mag van mening verschillen maar het valt gewoon heel erg op.redwing schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:15:
[...]
WG doet niet matchmaking aan de hand van stats. Je wordt wel hoog/laag ingedeeld voor wat betreft tier afhankelijk van hoe je de afgelopen battles hebt gespeeld (veel gewonnen/verloren). Oftewel als je veel verliest wordt je eerder toptier, win je vaker is dat juist andersom.
Waarom vind je het trouwens niet raar dat je 8 potjes achter elkaar wint maar wel dat je daarna een paar potjes niet kunt winnen ? Wat jou nu opvalt zijn trouwens typisch de dingen die je ziet gebeuren als dingen wel echt random zijn
Overigens toffe video van Quickybaby over de nieuwe ammorack animaties: YouTube: World of Tanks || 9.0 - AMMO RACKS!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zojuist een rondje team battles geleid met random lui, één keertje verloren maar dat was tegen een goed team en waarbij we wel hadden moeten winnen. Was in ieder geval wel erg leuk
Dat is best wel vetp0st schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:52:
Overigens toffe video van Quickybaby over de nieuwe ammorack animaties: YouTube: World of Tanks || 9.0 - AMMO RACKS!
En natuurlijk veel credits binnengekregen, ik heb 900.000 credits winst gemaakt met een average tier van 8.7 ofzo
Nadat ik jouw Emil video had gezien dacht ik dat het best een aardig apparaat zou zijn... Maar dat viel vies tegen. Van de Nashorn heb ik dan wel weer goed plezier gehad. Ik denk dat het voor namelijk komt door het verschil in mobiliteit. Emil is zo traag dat hij in minder gunstige omstandigheden als city maps niet goed uit de voeten kan. En die gun... 50K XP om de gun te unlocken, terwijl je met een waardeloos kanon zit. En dan nog eens 70 K naar de Borsig... Brrrr...psychoclown schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:20:
[...]
Dat snap ik niet, vond het echt een leuke tank alleen was je best wel support afhankelijk.
De Nashorn vond ik daarentegen weer tegenvallen (en dat vinden anderen juist totaal niet).
[ Voor 3% gewijzigd door Edmin op 23-03-2014 20:54 ]
28 games gespeeld en 19 gewonnen dus een aardige 68% winrate.
En uiteraard afgesloten in stijl met de AT-2. Weer even lekker een team getrolled.
http://wotreplays.com/site/712743#prokhorovka-danielww2-at_2
Niet een bijzondere game ofzo. Het was gewoon ik ben onsterfelijk want ik rijd een AT-2.
Het plan was om steeds naast iemand te gaan staan. Dit zodat arty mij niet kon beschieten. Was niet eens nodig.
Ik bounce alles, en wordt zelf in twee a drie keer afgeschoten. Voorbeeld: een T95 komt op mij af in Himmelsdorf, ik moet er vandoor. Hij schiet er 850 af én detracked me, ik bounce, en wordt door twee andere tanks in één keer afgeschoten.
Resultaat: 2 schoten afgevuurd, 2 penetrations, 0 damage - 4 hits ontvangen, 4 penetrations en 2100 potential damage....
En dat gebeurt steeds. ik ben al blij met 500 damage op een ander....
Wat doe ik verkeerd ?
Pas met de topgun (full ops pas eigenlijk) word het een leuke tank.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Nashorn is vergeleken met de Emil leuker, vond ik iig. Maar de grind richting de Borsig is wel ERG lang... Was het wel waard overigens.Edmin schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:53:
[...]
Nadat ik jouw Emil video had gezien dacht ik dat het best een aardig apparaat zou zijn... Maar dat viel vies tegen. Van de Nashorn heb ik dan wel weer goed plezier gehad. Ik denk dat het voor namelijk komt door het verschil in mobiliteit. Emil is zo traag dat hij in minder gunstige omstandigheden als city maps niet goed uit de voeten kan. En die gun... 50K XP om de gun te unlocken, terwijl je met een waardeloos kanon zit. En dan nog eens 70 K naar de Borsig... Brrrr...
I am the great Cornholio!
Zou backwards side-scrapen dan niet werken?DanielWW2 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:50:
Gepenned worden door een T95 lijkt me nogal logisch. Dat kanon heeft totaal geen moeite om door een IS-8 te schieten. Ik ben eigenlijk helemaal niet onder de indruk als ik een IS-8 zijn pantser zie. De tank is gewoon vrij simpel te pennen. De lower plate is op zijn best 210mm als je niet angled. Als je niet angled dan is het luik voor de bestuurder z'n 80 a 90mm. De rand erom heen meestal niet meer dan 150mm. Dan kan je ook nog gewoon op het midden onder het luik schieten wat z'n 200mm max is. Als je angled dan word de lower plate 300mm + maar dan wordt je glacisplaat juist dunner en veel makkelijker te pennen omdat je de angle die het pantser al heeft kwijt bent. De tank is eigenlijk gewoon een gigantische weakspot, zeker voor T10 kanonnen.
Goed, af en toe een keer een aparte MM is nog daar aan toe maar bijna 10 ronden achter elkaar potjes met meer dan 10 TD's aan beide kanten was wel heel erg vreemd
Hebben jullie dit ook gemerkt of is dit puur toeval bij mij ? Onderstaand een paar screens als voorbeeld:
12 x TD vs 7 TD

11 x TD vs 5 TD

11 x TD vs 12 TD

11 x ISU152 vs 11 x AT15
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Als een T95 op je af komt in Himmelsdorf en jij moet er nog vandoor gaan dan sta je gewoon totaal op de verkeerde plek.... T95 kan max 15 km/h?? Ding is totaal niet snel, als heavy tank (en zeker de snelle IS-8) moet je altijd een escape hebben, dus een route waar je in dekking weg kunt komen. Daarnaast is het een tank met weinig armor, dus 1e lijns brawlen moet je gewoon niet doen.garathane schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:15:
Ik heb een prtobleem met de IS-8. Ik heb de tweede gun, en de eerste turret.
Ik bounce alles, en wordt zelf in twee a drie keer afgeschoten. Voorbeeld: een T95 komt op mij af in Himmelsdorf, ik moet er vandoor. Hij schiet er 850 af én detracked me, ik bounce, en wordt door twee andere tanks in één keer afgeschoten.
Resultaat: 2 schoten afgevuurd, 2 penetrations, 0 damage - 4 hits ontvangen, 4 penetrations en 2100 potential damage....
En dat gebeurt steeds. ik ben al blij met 500 damage op een ander....
Wat doe ik verkeerd ?
Dat heet confrontation battles en als er alleen maar TD'ers in de wachtrij voor deze niet-populaire modus staan dan krijg je dergelijke potjes....Breezers schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:03:
Afgelopen zondag 10 keer op een rij een vreemde MM met TD's (in mijn geval ISU-152) meegemaakt.
Goed, af en toe een keer een aparte MM is nog daar aan toe maar bijna 10 ronden achter elkaar potjes met meer dan 10 TD's aan beide kanten was wel heel erg vreemdIk heb nog gekeken of dit een speciale modus was dit weekeinde (TD party weekend ? ) maar kon niet vinden, ook niet op het forum.
Hebben jullie dit ook gemerkt of is dit puur toeval bij mij ? Onderstaand een paar screens als voorbeeld:
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Die modus kies je niet voor om in de wachtrij te staan, je staat in een random wachtrij voor alle modi die je hebt aangevinkt en je wordt gewoon ergens ingezet.Rianata schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:20:
[...]
Dat heet confrontation battles en als er alleen maar TD'ers in de wachtrij voor deze niet-populaire modus staan dan krijg je dergelijke potjes....
Wel raar dat ze heel veel td's in confrontation zetten, het was idd rustig op td front in de normale battlemodus.
Gisteren trouwens een zieke dag qua stats, ondanks een magere 53,85% WR:
26 battles
3.783 WN8
2.755 Eff
2.454 avg dmg
Vooral de 3 T10 potjes gingen eindelijk eens lekker, volgens mij bij elk potje wel minimaal 4K dmg gedaan.
Meer van dat soort dagen plz, die WR boeit me dan niet zoveel
[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Size op 24-03-2014 08:52 ]
http://wotlabs.net/eu/player/Fordox
http://www.noobmeter.com/player/eu/Fordox/508450684/
Wotlabs.net:
Overall WN8: 1440
1009 battles (recent): 1992
noobmeter:
Overall WN8: 1494
1009 battles: 2140 (!)
Ligt het aan de tanks die ik speel? De laatste tijd rijd ik vaak rond in mn VK4502B, Tiger 1, FCM 50t, AMX 13 90 en AMX 50B. Zijn de expected values van die 2 sites voor deze tanks anders?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Dat hadden we een tiental pagina's terug ook al een keer geconstateerd geloof ikFordox schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:12:
Waarom zit er zo belachelijk veel vershcil tussen mijn wotlabs.net stats en noobmeter.com stats?
http://wotlabs.net/eu/player/Fordox
http://www.noobmeter.com/player/eu/Fordox/508450684/
Wotlabs.net:
Overall WN8: 1440
1009 battles (recent): 1992
noobmeter:
Overall WN8: 1494
1009 battles: 2140 (!)
Ligt het aan de tanks die ik speel? De laatste tijd rijd ik vaak rond in mn VK4502B, Tiger 1, FCM 50t, AMX 13 90 en AMX 50B. Zijn de expected values van die 2 sites voor deze tanks anders?
Gisteren en eergisteren wel gemerkt dat zodra je in de AMX 12t >1K dmg doet je WN8 echt sky high gaat. Ook de Tiger I is erg goed voor je WN8, de expected dmg zit rond de 1000 ofzo. En sinds pixel zijn challenge zit ik rond de 2K per battle, dus dat tikt lekker aan
Mijn average WN8 op mn tiger is nu ook iets van 3100Mr_Size schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:19:
[...]
Dat hadden we een tiental pagina's terug ook al een keer geconstateerd geloof ikBij de ene speler zit er meer verschil tussen dan de ander. Bij geeft juist Wotlabs een hogere overall WN8: 2199. Maar het verschil met noobmeter is klein: 2189. Het aantal battles is gelijk dus al mijn gespeelde battles worden meegenomen. Echt geen idee hoe het komt.
Gisteren en eergisteren wel gemerkt dat zodra je in de AMX 12t >1K dmg doet je WN8 echt sky high gaat. Ook de Tiger I is erg goed voor je WN8, de expected dmg zit rond de 1000 ofzo. En sinds pixel zijn challenge zit ik rond de 2K per battle, dus dat tikt lekker aan
Ik had gelezen op vbaddict dat sommige sites anders afronden in de formule. Ik vind t wel zwaar vreemd dat er een verschil in zit van 200 punten in mn recent WN8, en dat ik net bij wotlabs.net een lagere rating heb terwijl t bij de meesten anders om is.
Ik wil mn wotlabs sig eens boven de 2000 krijgen
Ik weet trouwens niet waar het aan ligt, maar in het weekend speel ik altijd slechter dan doordeweeks. Alsof ik er dan minder bij ben met mijn hoofd ofzo. Heb er gisteren echt aan moeten slepen om er nog iets fatsoenlijks van te maken, maar mijn winrate is nogsteeds onder mijn average.
In het weekend moet je dus voornamelijk team carry tanks spelen
[ Voor 17% gewijzigd door Fordox op 24-03-2014 09:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)