Niet dat ik weet.... Zal even mijn inbox nakijken.
Ik hoef met niemand te trouwen. Ik ben al binnen
Maar ik sta wel altijd open voor het juiste aanbod natuurlijk
Dat moest je niet zeggen PP, nu krijg je allemaal huwelijksaanzoeken...
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Een innige relatie met een GoT mod schijnt ook te werken..
... oh, wacht!
... oh, wacht!
Relaties met modjes zijn voor losers
Kan ik ook 'afbetalen' in natura?
Alleen als je een bloedmooi vrouw bent 
Vanavond of morgenavond ga ik wel even zo'n team battle team opzetten dus als je geïnteresseerd bent spreek me dan even aan.
Vanavond of morgenavond ga ik wel even zo'n team battle team opzetten dus als je geïnteresseerd bent spreek me dan even aan.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik heb mn vrouwen liever zonder bloed dat zichtbaar is 
En dat komt wel goed vanavond hoop ik
En dat komt wel goed vanavond hoop ik
Crew retrainen / crew premium tanks
1. Crew Vickers Medium III => Matilda (not Matilda Black Prince Premium)
Weet iemand of de crew van de Vick. Med. III overgezet kan worden naar de gewone Matilda met retrainen? In de personeels dossier staat namelijk Matilda BP. Beide Matilda's zijn MT
2. Klopt het dat je de crew uit een premium tank kan gebruiken op zowel de premium als een zelfde type/natie. In mijn geval USSR Matilda IV vs USSR T28. In beide tanks zelfde % crew?
Weet iemand of de crew van de Vick. Med. III overgezet kan worden naar de gewone Matilda met retrainen? In de personeels dossier staat namelijk Matilda BP. Beide Matilda's zijn MT
2. Klopt het dat je de crew uit een premium tank kan gebruiken op zowel de premium als een zelfde type/natie. In mijn geval USSR Matilda IV vs USSR T28. In beide tanks zelfde % crew?
Ik ook van jou

Leuk, die Borsig... echt een statpadderstankje. Heb nu ook de crew een eind op weg nar de 100% camo. Eindelijk begint mijn WN7 naar fatsoenlijke waardes te stijgen
[ Voor 33% gewijzigd door Edmin op 02-04-2014 16:16 ]
Dat was ik!psychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:30:
[...]
Prima, ik had wel veel lui ook nog geinvite en wel grappig was dat een GoTter erin kwam (op tijd ook nog) en vervolgens meteen leaved.. Ik zei al in het GoT channel dat anderen er een moord voor zouden doen
We hadden CW 20 minuten later (maar dat had ik me toen nog niet direct gerealiseerd) dus toen ik accepteerde bedacht ik me dat ineens, en om voor 1 pot een plek in te nemen vond ik niet zo netjes;)
Als ik het goed begrijp wil je de crew van de Medium III naar de Matilda zodat de crew nog steeds getrained kan worden in de Matilda BP? Zowel de Medium III als de Matilda zijn medium tanks dus ja dat kan zonder problemen.O_A_B schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:10:
Ja dat kan als je je crew voor de non-premium zelfde type tank heb getrained. Dus de T-28 crew kun je zonder penalty gebruiken in de Matilda IV zonder te dat je hoeft te retrainen.2. Klopt het dat je de crew uit een premium tank kan gebruiken op zowel de premium als een zelfde type/natie. In mijn geval USSR Matilda IV vs USSR T28. In beide tanks zelfde % crew?
I know maar ik dacht ik noem geen namenx-cessive schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:19:
[...]
Dat was ik!
We hadden CW 20 minuten later (maar dat had ik me toen nog niet direct gerealiseerd) dus toen ik accepteerde bedacht ik me dat ineens, en om voor 1 pot een plek in te nemen vond ik niet zo netjes;)
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 02-04-2014 16:23 ]
Volgens mij bedoelde OAB het andersom; je crew met training voor Matilda IV in je T-28 zetten zonder om te trainen. En dat kan volgens mij niet (helaasch, premium tanks zouden meteen een stuk nuttiger worden als het wel zo zou werken).psychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:22:
[...]
Ja dat kan als je je crew voor de non-premium zelfde type tank heb getrained. Dus de T-28 crew kun je zonder penalty gebruiken in de Matilda IV zonder te dat je hoeft te retrainen.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dan zou je in al je tanks dezelfde "premium" crew gebruiken (van dezelfde class dan he).Seraphin schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:35:
[...]
Volgens mij bedoelde OAB het andersom; je crew met training voor Matilda IV in je T-28 zetten zonder om te trainen. En dat kan volgens mij niet (helaasch, premium tanks zouden meteen een stuk nuttiger worden als het wel zo zou werken).
Nee, dat kan in ieder geval niet

Je kan mij ook altijd wel inviten, als ik online bent wil ik graag joinen.psychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:30:
[...]
Prima, ik had wel veel lui ook nog geinvite en wel grappig was dat een GoTter erin kwam (op tijd ook nog) en vervolgens meteen leaved.. Ik zei al in het GoT channel dat anderen er een moord voor zouden doen
Trouwens ik weet dat onder andere jij de GOT clan heeft opgericht. Was dit nou ook samen met ashrah en kaap? Of...???
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Crew trainen voor de non premium medium en die straffeloos inzetten in de premium tank. Zo.
Vandaar ook dat ik uitleg hoe het wel moetSeraphin schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:35:
[...]
Volgens mij bedoelde OAB het andersom; je crew met training voor Matilda IV in je T-28 zetten zonder om te trainen. En dat kan volgens mij niet (helaasch, premium tanks zouden meteen een stuk nuttiger worden als het wel zo zou werken).
User en Kaap, Ashrah was er wel snel bij betrokken inderdaadthijsco19 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:08:
[...]
Je kan mij ook altijd wel inviten, als ik online bent wil ik graag joinen.
Trouwens ik weet dat onder andere jij de GOT clan heeft opgericht. Was dit nou ook samen met ashrah en kaap? Of...???
Thanks, das handig. Ga ik naar kijken.Roeligan schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:31:
[...]
http://www.vbaddict.net/heatmaps/
Kijk in welk type tank je zit en wat je rol in die tank is, dan kun je zien op de heatmpas waar over het algemeen je wordt geacht je te positioneren.
Ohja, User was het inderdaad.psychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:37:
[...]
User en Kaap, Ashrah was er wel snel bij betrokken inderdaad
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
goeie dag...wat een dramatisch slechte teams vandaag
Dit bedoelde ik inderdaad. Zo zou je de crew training in de T28 overkunnen slaan en sneller de tank kunnen upgraden omdat de bemanning beter presteerd.Seraphin schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:35:
[...]
Dus de crew van de T28 in de Matilda plaatsen en zo de crew sneller trainen, omdat ze in de premium geen penalty's krijgen is de methode?
CorrectO_A_B schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:07:
[...]
Dit bedoelde ik inderdaad. Zo zou je de crew training in de T28 overkunnen slaan en sneller de tank kunnen upgraden omdat de bemanning beter presteerd.
Dus de crew van de T28 in de Matilda plaatsen en zo de crew sneller trainen, omdat ze in de premium geen penalty's krijgen is de methode?
[quote]psychoclown schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:22:
[...]
Als ik het goed begrijp wil je de crew van de Medium III naar de Matilda zodat de crew nog steeds getrained kan worden in de Matilda BP? Zowel de Medium III als de Matilda zijn medium tanks dus ja dat kan zonder problemen.
[...]
Ik wil de crew van de Medium III in de Matilda zetten en niet in de Matilda Black Prince, maar in het personeels dossier staat er Matilda BP. Betekent dit dan dat de crwe niet in de non-premium Matilda kan? Dat lijkt me niet logisch, maar dan is het trainen van de crew ok niet zinvol. Wil juist de Matilda met Little John ipv Medium III
[...]
Als ik het goed begrijp wil je de crew van de Medium III naar de Matilda zodat de crew nog steeds getrained kan worden in de Matilda BP? Zowel de Medium III als de Matilda zijn medium tanks dus ja dat kan zonder problemen.
[...]
Ik wil de crew van de Medium III in de Matilda zetten en niet in de Matilda Black Prince, maar in het personeels dossier staat er Matilda BP. Betekent dit dan dat de crwe niet in de non-premium Matilda kan? Dat lijkt me niet logisch, maar dan is het trainen van de crew ok niet zinvol. Wil juist de Matilda met Little John ipv Medium III
Zojuist dus gewoon de weirdest bounce gehad...
Met een M103 (242 mm pen) op de zijkant van een Vk4502A.... En nee geen 600 meter schot, we stonden met de zijkanten recht tegen elkaar aan.
Replay: http://wotreplays.com/site/739093 (ongeveer vanaf de 12de minuut)

Met een M103 (242 mm pen) op de zijkant van een Vk4502A.... En nee geen 600 meter schot, we stonden met de zijkanten recht tegen elkaar aan.

Replay: http://wotreplays.com/site/739093 (ongeveer vanaf de 12de minuut)

De VK heeft magisch armour, dat wist je nog niet?
Die VK is niet voor niets een van mijn meest gespeelde tanks, ik heb met dat ding al de meest bijzondere bounces en rages van tegenstanders om mijn oren gehad (o.a. een bounce van een T30 op mijn kont om maar wat te noemen)
Maar waarschijnlijk ziet hij het als een bounce omdat je precies de hoek van de plaat raakt?
Die VK is niet voor niets een van mijn meest gespeelde tanks, ik heb met dat ding al de meest bijzondere bounces en rages van tegenstanders om mijn oren gehad (o.a. een bounce van een T30 op mijn kont om maar wat te noemen)
Maar waarschijnlijk ziet hij het als een bounce omdat je precies de hoek van de plaat raakt?
[ Voor 14% gewijzigd door themaxter op 02-04-2014 22:50 ]
Je raakte de rand boven het pantser. Daarna denk ik een afketser op de koepel.
Ik kreeg trouwens bijna een hartaanval, een Duitse tank die iets bounced.
Ja dat moest.
Ja dat moest.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb een leuke documentaire gevonden. Verteld weliswaar niet het hele verhaal, maar wel leuk gedaan.
YouTube: Nazi Megastructures 04of06 ~ Super Tanks Full length HD documentary National Geographic
Vandaag een winrate rond de 50% maar wel heerlijk kunnen spelen
Laatste pot was het team zo slecht dat ik na enkele minuten 8 tanks aan mijn flank heb zien sneuvelen. Met de e25 zoveel geschoten dat ik uiteindelijk geen ammo meer had
nog 4 vijandelijke tanks in leven en gelukkig konden mijn teammaten het afmaken terwijl ik vijand kon afleiden.
Iemand crayfish gespeeld op het forum van WOT? leuk voor de verandering.
YouTube: Nazi Megastructures 04of06 ~ Super Tanks Full length HD documentary National Geographic
Vandaag een winrate rond de 50% maar wel heerlijk kunnen spelen
Link?oosterhofjf schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:50:
Zo vandaag wakker geworden als nogsteeds ongeslagen CW FC van GoT
hoogte punt was een tactiek die zo goed was dat wot voor het begin van de battle ons alleen daarom al een tactische overwinning toekende
themaxter schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:49:
De VK heeft magisch armour, dat wist je nog niet?
Dat is inderdaad de enigste logische verklaring. Hoewel ik weleens op het randje schoot op de voorkant van de turret van de e100, dat was gewoon een pen?! En dat schot was veel dichter tegen de rand dan dit schot. En niet te vergeten de armor VS pen (geloof normale is-7 shell).DanielWW2 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:18:
Je raakte de rand boven het pantser. Daarna denk ik een afketser op de koepel.
Ja dat moest.
Gelukkig werd de VK afgeschoten voordat hij mij kon raken.
Ach, ik bouncte vandaag met mijn 245mm pen op de flank van een AMX 50 100. Soms wil RNG je gewoon dood hebben
ongeslagen nog welperpixel schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:08:
Zo vandaag wakker geworden als nogsteeds ongeslagen CW FC van GoThoogte punt was een tactiek die zo goed was dat wot voor het begin van de battle ons alleen daarom al een tactische overwinning toekende
Yup dat is toch gewoon de correcte uitdrukking?
on·ge·sla·gen (bijvoeglijk naamwoord)
1) niet overwonnen
[ Voor 13% gewijzigd door perpixel op 03-04-2014 10:28 ]
Ik ben onsterfelijk totdat het tegendeel is bewezen.
Ik had een HE schot met een SU-152 die een vijandelijke Hellcat op een milimeter miste dankzij RNG. Die Hellcat was redelijk dichtbij, dat maakte het zo zuur. Dat was ook de Hellcat die mij enkele minuten ofzo later uitschakelde. Durf wel te zeggen dat we uiteindelijk dankzij die miss verloren hebben, want we stonden er nog redelijk voor met een kleine kans op de overwinning.Edmin schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:21:
Ach, ik bouncte vandaag met mijn 245mm pen op de flank van een AMX 50 100. Soms wil RNG je gewoon dood hebben
Wij hadden het eens in een ESL match... 50 100 tegen is3.
De is3 bouncede tegen de zijkant van de 50 100, zonder angle en niet in de tracks met een goldshell waardoor we 1000 goud mis liepen
De is3 bouncede tegen de zijkant van de 50 100, zonder angle en niet in de tracks met een goldshell waardoor we 1000 goud mis liepen
We hebben jullie toch verteld dat we de 50 100 hadden ingesmeerd met glijmiddel...Fordox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:33:
Wij hadden het eens in een ESL match... 50 100 tegen is3.
Tja, die RNG is gewoon af en toe aan het trollen. Zo zat ik gisteren in mijn ISU-152 en was voorge-aimed op een plek waar ik een med verwachte. Precies op dat punt kwam hij even later ook, alleen besloot mijn shell ipv in een schuine hoek omhoog gewoon recht vooruit te schieten......
[removed]
Verwijderd
Soms is rng idd vreemd. Volledig preaimed en als je schiet gaat hij nog buiten de aiming reticule.
Ik vermoed maar weet het niet zeker dat dit te maken heeft met een bepaalde hulp bij het mikken. Let maar eens op als je op een berg mikt als een tegenstander zichtbaar wordt verplaats de reticule zich een beetje.
Ik vermoed maar weet het niet zeker dat dit te maken heeft met een bepaalde hulp bij het mikken. Let maar eens op als je op een berg mikt als een tegenstander zichtbaar wordt verplaats de reticule zich een beetje.
Som heb je door lag ook dat je shell daarheen gaat waar je 5 seconden eerder op richtte ook al mik je erna ergens anders op en ben je maximaal geaimed. Je hebt naast je gewone reticle (waar jij op mikt) ook de server reticle (waar je volgens de server op mikt) die niet altijd gelijk is (door lag) en vaak ietsje achter loopt op je eigen reticle.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
wsLy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:48:
[...]
We hebben jullie toch verteld dat we de 50 100 hadden ingesmeerd met glijmiddel...

Wacht maar tot zaterdag, dan sla ik je wel, ben je niet meer ongeslagenperpixel schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:27:
[...]
Yup dat is toch gewoon de correcte uitdrukking?
on·ge·sla·gen (bijvoeglijk naamwoord)
1) niet overwonnen
Gisteren de Panther gekocht, eerste 3 potjes meteen verloren...
Moet echt wennen aangezien dit mijn eerste Tier 7 tank is, heb mijn VK30.01 (H) maar bewaard om nog de VK36.01 (H) te unlocken en dan voor de Tiger line gaan. (Xbox versie btw)
Iemand tips voor het spelen met de Panther? Voel me echt een stuk kwetsbaarder en minder mobiel
Moet echt wennen aangezien dit mijn eerste Tier 7 tank is, heb mijn VK30.01 (H) maar bewaard om nog de VK36.01 (H) te unlocken en dan voor de Tiger line gaan. (Xbox versie btw)
Iemand tips voor het spelen met de Panther? Voel me echt een stuk kwetsbaarder en minder mobiel
Op afstand blijven. Het is geen echt beweeglijke medium, dus je enige wisselgeld is afstand zeg maar. Dus de lange 75mm erop en gaan met die banaan. Snipen en hopen dat je games in je tier krijgt en niet erboven. Ik vond de panther een pittige, de PII is dan weer lekker met de lange 88.Ereaser schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:11:
Ik heb trouwens sinds de laatste patch dat het loadscreen eruitklapt op 95%. Ik heb wat gegoogled en het zou kunnen liggen aan GPU drivers, maar ik had wat dat betreft niks gewijzigd. Heb ze na het voordoen van de error wel bijgewerkt naar de laatste versie, maar geen positief resultaat. Iemand hier nog tips, behalve game opnieuw installeren?
[ Voor 18% gewijzigd door Gizzy op 03-04-2014 13:17 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Hee hoe doen jullie dat met die wot replays dat je je eigen battle terug kan zien enzo? 
Ik stumble er net bij toeval op in de settings -> Game -> vinkje bij Enable Battle recording
Ik stumble er net bij toeval op in de settings -> Game -> vinkje bij Enable Battle recording
[ Voor 35% gewijzigd door toro op 03-04-2014 13:28 ]
BedanktGizzy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:16:
[...]
Op afstand blijven. Het is geen echt beweeglijke medium, dus je enige wisselgeld is afstand zeg maar. Dus de lange 75mm erop en gaan met die banaan. Snipen en hopen dat je games in je tier krijgt en niet erboven. Ik vond de panther een pittige, de PII is dan weer lekker met de lange 88.
http://forum.worldoftanks...5383-type59-nerf/#topmost
Wauw, echt, wauw. Die hele discussie tussen pichu_trainer en ik
* Fordox pokes User
Zeg er eens wat van
Ik kan wel enorm goed happen trouwens...
* Fordox pokes User
Zeg er eens wat van
[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 03-04-2014 13:52 ]
Verwijderd
Ik dacht dat ik koppig was maar pichu_trainer slaat alles!!Fordox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:45:
* Fordox pokes User
Zeg er eens wat van

Pichu gedraagt zich al jarenlang als een complete idioot.Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:02:
[...]
Ik dacht dat ik koppig was maar pichu_trainer slaat alles!!![]()
User, je bent een held
Kthxbai
Als ik wat aan het drinken was, had ik kortsluiting in mn pc
Zn rating ook: -1486
Kthxbai
Als ik wat aan het drinken was, had ik kortsluiting in mn pc
Zn rating ook: -1486
[ Voor 59% gewijzigd door Fordox op 03-04-2014 14:08 ]
Ik ben het wel een beetje met die Pichu eens 
De IS-6 was afgelopen kerstperiode ook een reward tank bij de Turn of the Year challenge, maar deze is wel in de shop beschikbaar en kan gekocht worden.

De IS-6 was afgelopen kerstperiode ook een reward tank bij de Turn of the Year challenge, maar deze is wel in de shop beschikbaar en kan gekocht worden.
Ta-daa, de IS-6 dus. Ik snap zijn punt absoluut. De Type 59 is nu alleen nog maar een reward tank die niet (meer) in de premium shop te vinden is.Premium tanks are tanks that can be obtained only by purchasing them with gold, in the portal's gift shop (if available), or by some special event or package.
Dus de A-32, Pz V/IV en M6A2E1 zijn volgens jou ook reward tanks?Fid3lity schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:09:
Ik ben het wel een beetje met die Pichu eens
[...]
Ta-daa, de IS-6 dus. Ik snap zijn punt absoluut. De Type 59 is nu alleen nog maar een reward tank die niet (meer) in de premium shop te vinden is.
We mogen hem dus hersendood verklaren?I am not acting like anything.
Ik ken die tanks nietUser schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:11:
[...]
Dus de A-32, Pz V/IV en M6A2E1 zijn volgens jou ook reward tanks?
Jup.
Bij de weg, er lopen een paar neg-rep trolls rond op het Nederlands forum, superveel berichten staan op -2/-3. Stelletje triestelingen.
"My opinion is my own and it is not wrong"
Dus als ik vind dat zwaartekracht niet bestaat is dat niet fout
"I am arguing with my opinion."
Het Engels is ook niet echt geweldig of die persoon heeft meerdere persoonlijkheden

file openen met de world of tanks clienttoro36 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:18:
Hee hoe doen jullie dat met die wot replays dat je je eigen battle terug kan zien enzo?
De file kan je vinden in je game installatie map onder de map 'replays'.
Je client moet dan wel uit staan. als je dubbel klikt op zon file, start je client op met de replay.
B.t.w.
Die knakker kan geen engels...
[ Voor 5% gewijzigd door Fordox op 03-04-2014 14:28 ]
Ik heb panther helemaal uitgereden en daar naar Panther II en Tiger II unlocked. In het begin vondt ik het echt een haat tank. Maar je moet vooral achter blijven snipen en iedere keer pen,150dmg shots geven. Vrij hoge rate of fire maar probeer als support sniper te blijven. Je kan kleine hits onvangen maar zeker geen andere meds. Probeer zeker geen hero te zijn in deze tank en je gaat ver komen.Ereaser schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:11:
Is dat dan omdat als je niet meer op de tank mikt (die laatst lets say 200m ver stond) maar je plots op de achtergrond mikt (1km ver?) waardoor de game rekening houdt met de shell drop en daarom wat hoger gaat mikken?Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:41:
Soms is rng idd vreemd. Volledig preaimed en als je schiet gaat hij nog buiten de aiming reticule.
Ik vind het zelf ook wel irritant, is er een mod die dit kan oplossen? Zou het maken van 'blind shots' wel makkelijker maken.
Ja, volgens mij is dat inderdaad het geval. Je schiet waarop je mikt. En als dat een tank is op 200m of een achtergrond van 1km, dan heeft dat invloed op de baan van de kogelInrage schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:33:
[...]
Is dat dan omdat als je niet meer op de tank mikt (die laatst lets say 200m ver stond) maar je plots op de achtergrond mikt (1km ver?) waardoor de game rekening houdt met de shell drop en daarom wat hoger gaat mikken?
Schiet dan met APCR, snellere shel velocity. Dit zorgt ervoor dat de shell rechter/zonder boog vliegt
Je vind het z'n mooie quote, gebruik hem dan sneller.Fordox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:45:
* Fordox pokes User
Zeg er eens wat van
Ik doe dit nu al tijden. Voornamelijk dingen zoals YT werden echt veel dragelijker toen ik stopte met comments plaatsen. Overgens is dit ook de reden dat ik officiële fora vermijd van games. Alleen maar idioten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gebruik je toevallig mods? Sowieso kan WoT om de zoveel patches herinstalleren geen kwaadGizzy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:16:
[...]
Ik heb trouwens sinds de laatste patch dat het loadscreen eruitklapt op 95%. Ik heb wat gegoogled en het zou kunnen liggen aan GPU drivers, maar ik had wat dat betreft niks gewijzigd. Heb ze na het voordoen van de error wel bijgewerkt naar de laatste versie, maar geen positief resultaat. Iemand hier nog tips, behalve game opnieuw installeren?
Geen mods gebruiken!!!!! je PC gaat ervan kapot!!!!psychoclown schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:29:
[...]
Gebruik je toevallig mods? Sowieso kan WoT om de zoveel patches herinstalleren geen kwaad
http://ftr.wot-news.com/2...an-destroy-your-hardware/
Oke...Fordox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:31:
[...]
Geen mods gebruiken!!!!! je PC gaat ervan kapot!!!!
Dat was troll/sarcasme mode als je me niet door had
Dat had ik door. Meer die van Wargaming die gewoon gestoord is.Fordox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:38:
Dat was troll/sarcasme mode als je me niet door had

Misschien moest je er een warning message bij zetten:You have absolutely no idea on how translations work, have you?
"Choose your next words carefully, you are going to argue with an official translator."
Nu het er toch weer over gaat. Hoe zit het nou eigenlijk met zoom mods omdat ik het onderhand niet meer begrijp met de welles/nietes?

Nobody knows.DanielWW2 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:04:
Nu het er toch weer over gaat. Hoe zit het nou eigenlijk met zoom mods omdat ik het onderhand niet meer begrijp met de welles/nietes?
Ga er van uit dat het nu (nog) wel mag, totdat het tegendeel is bewezen.
[ Voor 29% gewijzigd door Fordox op 03-04-2014 16:05 ]
Tja, daar was ik al bang voor.
Moet zeggen dat het wel uitstekende communicatie is met je community van Wargaming. Oke het is niet zo erg als een bepaalde studio die iets met schietspellen genaamd Battlefield doet maar goed is anders.
Moet zeggen dat het wel uitstekende communicatie is met je community van Wargaming. Oke het is niet zo erg als een bepaalde studio die iets met schietspellen genaamd Battlefield doet maar goed is anders.

Ja idd gebruik mods. Heb al verschillende pack geprobeerd, steeds hetzelfde. Zal maar ff een complete reinstall doen.psychoclown schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:29:
[...]
Gebruik je toevallig mods? Sowieso kan WoT om de zoveel patches herinstalleren geen kwaad
flickr - WOT Profile - Game PC
Is je hardware al kapot?
dit een geintje dat er een nl forum op het wot forum is ?User schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:14:
[...]
Jup.
Bij de weg, er lopen een paar neg-rep trolls rond op het Nederlands forum, superveel berichten staan op -2/-3. Stelletje triestelingen.
Onder welke steen heb jij de afgelopen tijd geleefd?B-BRAIN schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:32:
[...]
dit een geintje dat er een nl forum op het wot forum is ?
Zucht, diepe freaking zucht.
Defeat
Battle: Northwest 3-4-2014 18:32:49
Vehicle: AMX 13 90
Experience received: 1.956
Credits received: 87.296
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Defeat

euh ik kijk altijd bij de engelse forums. Niet verder gekeken naar other languages. En waarom een nl forum?User schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:36:
[...]
Onder welke steen heb jij de afgelopen tijd geleefd?
Nederlanders kunnen prima engels toch.
He je hebt een ace tanker binnen. Niet zo klagen dus.wsLy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:41:
Defeat
[afbeelding]
Oke, klaag maar. Het mag als je in een T8 light een T10 game moet winnen voor je team.
En ik denk dat ik de E-75 nu wel aardig door heb. 2K+ damage games en 5K+ damage gebounced beginnen vrij standaard te worden. Prachtige tank is dit en dat nog steeds zonder de 12.8cm
Heb je je team goed als bait kunnen gebruiken?wsLy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:41:
Defeat
[afbeelding]
Afgelopen weekend mijn mastery badge in de Borsig gehaald, heuy!
http://forum.worldoftanks.com/april1-game/
Bedankt! heerlijk om die zinloze discussie te volgenFordox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:45:
* Fordox pokes User
Zeg er eens wat van
Pff, noob.

héhé, was mijn tweede battle in Karl Gustev, die heb ik inmiddels wel gebroken
hoogste wat ik langs zag komen tot nu was 7 kills, 7k dmg
De meeste wel, maar er zijn er ook die het niet kennen. Daarnaast spelen er genoeg Nederlanders dus waarom nou er geen nl forum zijn ? Van bijna elke andere taal die je regelmatig tegen komt in het spel was er al een forum.B-BRAIN schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:46:
[...]
euh ik kijk altijd bij de engelse forums. Niet verder gekeken naar other languages. En waarom een nl forum?
Nederlanders kunnen prima engels toch.
[removed]
Was ook maar mijn 4de potje
, andere 3 waren k*t en deze was al heel wat voor mij
.
Nou ik moet wel zeggen dat ik dus common test draaide (zonder mods). Vervolgens ging ik mijn scherm minimaliseren, wachtte ik een aantal minuten: En ging mijn gpu op 100% load staan.Fordox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:31:
[...]
Geen mods gebruiken!!!!! je PC gaat ervan kapot!!!!
Vreemd?
Vorige week had mijn buurman mods geïnstalleerd voor hij mijn printer bij ons aansloot, nu doet wot vreemd, heb ik nu een virus via mijn printer door zijn Mods?Frozen schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:24:
[...]
Nou ik moet wel zeggen dat ik dus common test draaide (zonder mods). Vervolgens ging ik mijn scherm minimaliseren, wachtte ik een aantal minuten: En ging mijn gpu op 100% load staan.
Vreemd?
Het kan zijn omdat er niets getekend hoeft te worden dat je game meer fps aan kan, vaak heb je een fps limiter ergens...weet niet of ie in wot zit
Lekkere afsluiter van de dag 
Victory!
Prokhorovka 3-4-2014 23:01:39
Object 261
3.228 ( x2) 79.696
High Caliber, Fadin's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker", Kay's Medal I Class
Victory!
Object 261
3.228 ( x2) 79.696
Bah, het gaat de hele week al prut 
Last 7 days
Win Rate: 48,53%
WN8: 1579
Today
Win Rate: 27,27%
WN8: 1088
Last 7 days
Today
[ Voor 66% gewijzigd door p0st op 03-04-2014 23:28 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
De T10 potjes gingen gisteren sowieso wel lekkerperpixel schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:16:
Lekkere afsluiter van de dag
Victory!
Object 261
3.228 ( x2) 79.696
Tja, je hebt al te lang niet met ons gespeeld blijkbaarp0st schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:27:
Bah, het gaat de hele week al prut
Last 7 days
Today
[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 04-04-2014 08:46 ]
Hey joh, doe eens fatsoenlijk quoten!Mr_Size schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:32:
[...]
Tja, je hebt al te lang niet met ons gespeeld blijkbaarWij hadden gisteren 72% WR en 2700+ WN8...
Enne qua winrate heb je 100% gelijk
Edit: Oh en vanavond kan ik trouwens de hele avond platoonen
Edit 2: Purchased: 'AMX 13 75' successfully purchased. Spent : 1.345.000
[ Voor 22% gewijzigd door p0st op 04-04-2014 09:06 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik weet niet meer wat ik moet doen voor m'n eerste Ace te halen. Gisteren met de SU-122-44, waar ik voorlopig een haat / liefde verhouding mee heb, 3.300 own damage gedaan en 800 assisted. Een 1 mastery badge. Grmbl ...
Ik speel meestal altijd solo. Nu straks afgesproken met een vriend om de ganse namiddag te platoonen. Kijk vooral uit naar de 2x E-25 battles.solique schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:33:
Gisteren sinds lange tijd weer eens wat potjes gespeeld. Wel solo niemand wilde platoonen![]()
![]()
Ging best lekker al heb ik 2 potjes de match moeten carryen en toch gewonnen.
Win rate: 87.50%
WN8: 1612
ROFL Fordox, mijn dag is begonnen met een lach. En bravo met je engelengeduld bij het uitleggen van premium tanks, etc al zal de troll het nooit begrijpen.Fordox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:45:
* Fordox pokes User
Zeg er eens wat van
Veel dmg doen is natuurlijk belangrijk, maar kills maken geeft echt een boost aan je XP. En daar gaat het om: zoveel mogelijk XP halen. Je hebt 3300 dmg doen en 1 kill maken. Dat is never nooit genoeg voor de Ace op die tank. Je hebt echter ook 3300 dmg doen, 8 kills maken en nog 1,5K assisted. Dat is waarschijnlijk wel genoeg voor de aceCatscratch schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:34:
Ik weet niet meer wat ik moet doen voor m'n eerste Ace te halen. Gisteren met de SU-122-44, waar ik voorlopig een haat / liefde verhouding mee heb, 3.300 own damage gedaan en 800 assisted. Een 1 mastery badge. Grmbl ...
Ik denk echter dat 3300 dmg sowieso niet genoeg gaat zijn, je zult minimaal 4K dmg en 6 kills moeten maken vrees ik
Idd, op vrijdagavonden ben ik er bijna nooitp0st schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:52:
[...]
Edit: Oh en vanavond kan ik trouwens de hele avond platoonenmaar volgens mij heb jij dan andere verplichtingen
.. Ah well, morgen kunnen we in RL platoonen, of is het dan meer een Tank Company
?
Edit 2: Purchased: 'AMX 13 75' successfully purchased. Spent : 1.345.000
Feli met de 13 75, dramatischer dan de 12t kan niet denk ik. Ik moet nog zo’n 30K schat ik tot de 13 75, dus dat duurt nog wel een maand
[ Voor 29% gewijzigd door Mr_Size op 04-04-2014 10:11 ]
Feli! \o/psychoclown schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:46:
Afgelopen weekend mijn mastery badge in de Borsig gehaald, heuy!
[video]
Ik begin de Borsig redelijk onder de knie te krijgen. Zit nu op 60% camo skill, muv de commander, die op weg is naar 6th sense. Het regent 3rd class medals mt die bak, dus ik verwacht op korte termijn ook wel een 2nd en 1st. Een Ace is nog wel wat te hoog gegrepen...
Met als aanvulling dat het ook aan de wijze waarop je damage doet ligt: Het maakt bijvoorbeeld erg veel verschil of je alleen aan het snipen bent van afstand of dat je die damage op <200m doet, zelf je targets spot en of je dan op T5jes aan het knallen bent of T9s.Mr_Size schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:08:
[...]
Veel dmg doen is natuurlijk belangrijk, maar kills maken geeft echt een boost aan je XP. En daar gaat het om: zoveel mogelijk XP halen. Je hebt 3300 dmg doen en 1 kill maken. Dat is never nooit genoeg voor de Ace op die tank. Je hebt echter ook 3300 dmg doen, 8 kills maken en nog 1,5K assisted. Dat is waarschijnlijk wel genoeg voor de ace
Ik denk echter dat 3300 dmg sowieso niet genoeg gaat zijn, je zult minimaal 4K dmg en 6 kills moeten maken vrees ik
Goede indicatie is zoals altijd Wotreplays -> Ace lag vorige maand op 1053xp
Heel veel, meer damage, spots, assist, etc.Catscratch schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:34:
Ik heb er 2154 exp (base exp) mee gehaald toen ik de ace ontving.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)