Ik begrijp dat je feedback goed bedoeld is, maar toch even reageren 
Je ziet op de foto's natuurlijk geen historie, echter hadden de vorige eigenaars nooit iets aan het dakterras gedaan. Ik ben echt uren bezig geweest om alle groene aanslag weg te werken. Echt een klus. En het is nog niet helemaal weg.
Er is op elke dag na twee uur/half drie volle zon op het terras. Ik kreeg geen fotograaf geregeld zo laat op de dag (hij is al twee uur aan het fotograferen geweest).
Als je het mij zou vragen, zou ik dat prijsverschil gebruiken om voor 15K er een nieuwe luxe keuken in te laten zetten. Vergeleken met dat andere appartement heb je dan wél een nette badkamer. En je houdt 35K in je zak.
De paar projecten die een centralere ligging hebben zijn ook echt flink hoog geprijsd.
Er is trouwens in mijn blok ook een appartement te koop met vergelijkbaar dakterras, 96m2 voor 385K.
Reeds een bod binnen waar ik goed mee kan leven. Al is een paar duizend meer altijd welkom natuurlijk.
Het dakterras wordt onderhouden door de VvE en is geen privé-eigendom (wel enkel voor de appartementseigenaar om te gebruiken) en dingen in de beits/lak zetten of zelf aan de slag is uitdrukkelijk niet de bedoeling. Ben overigens geheel met je eens dat dit een flink nadeel van een VvE eigendomsstructuur is.Sport_Life schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:28:
[...]
Ik baseer me alleen op dit appartement en constateer dat de prijs per m2 vrij absurd is. Dakterras maakt veel goed, maar aan de grijze kleur te zijn lijkt het in de schaduw en met veel inkijk, zo niet dan moeten de foto's beter en zet de vlonderplanken even in de beits. Sowieso kun je veel winnen met dat appartement door iets meer aandacht aan foto's en tekst te besteden. De vloer is ook slecht te beoordelen door de overbelichte foto's.
Je ziet op de foto's natuurlijk geen historie, echter hadden de vorige eigenaars nooit iets aan het dakterras gedaan. Ik ben echt uren bezig geweest om alle groene aanslag weg te werken. Echt een klus. En het is nog niet helemaal weg.
Er is op elke dag na twee uur/half drie volle zon op het terras. Ik kreeg geen fotograaf geregeld zo laat op de dag (hij is al twee uur aan het fotograferen geweest).
In zijn algemeenheid wordt een dergelijke vloer toch beter gewaardeerd dan een laminaatvloer, lijkt mijAls er meer aandacht aan de presentatie was besteed en minder verkooptekst dan is de vloer wellicht een prijsverschil van 15k waard tov de andere appartementen in het blok.
Nu oogt het appartement in zijn geheel idd >50k minder en als ik (als dertiger) in mijn eentje 300k uitgeef moet het appartement nagenoeg perfect zijn. Veel extra financiële ruimte is er namelijk niet voor de meeste kopers vermoed ik.
Maar n=1
Als je het mij zou vragen, zou ik dat prijsverschil gebruiken om voor 15K er een nieuwe luxe keuken in te laten zetten. Vergeleken met dat andere appartement heb je dan wél een nette badkamer. En je houdt 35K in je zak.
Helemaal met je eens, echter indien je nieuwbouw binnen de ring wenst wordt de spoeling ineens wel erg dun. Kies je bijvoorbeeld voor Vroonermeer Noord, dan ga je van 5 minuten fietsen naar het centrum, naar 15/20 minuten fietsen naar het centrum. Dat vind ik toch wel een best groot verschil.GeeMoney schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:16:
[...]
Alkmaar is een stad waar de gekte ook wel wat heerst. Het begint alleen nu wel zijn hoogtepunt te bereiken heb ik het idee. Ook wordt er om Alkmaar heen echt flink gebouwd. Ik heb in Heerhugowaard nieuwbouw gekocht maar ik zie letterlijk het bordje Alkmaar vanuit mijn bovenste verdieping.
De prijs is fors vond ik ook(al maken buren het dus nog gekker), voor dat geld heb je namelijk ook gewoon een woning met tuin.
Welliswaar op een iets andere locatie en een ouder bouwjaar maar er wordt genoeg nieuws neergezet ook rond de 3 ton en dat is VON maar moet je alleen ingeloot worden.
Vrienden van mij wonen ook daar in de buurt en de locatie is wel echt goed, met een paar minuten fietsen zit je in het centrum en op loopafstand zit een leuk winkelcentrumpje en je bent met een minuut of 5 op de A9.
Zijn terras ligt op het Noord-Westen als ik het zo zie. In de late middag dus zon.
De paar projecten die een centralere ligging hebben zijn ook echt flink hoog geprijsd.
Er is trouwens in mijn blok ook een appartement te koop met vergelijkbaar dakterras, 96m2 voor 385K.
@Harrie_ bedankt voor deze feedback! Ik ga hem gebruiken als ik hem dinsdag niet al verkocht heb, want dan heb ik een biedings-deadline gesteldM.b.t. feedback voor je adverentie zou ik het volgende doen:
- Al die onzinnige "kaart-foto's" weghalen, die voegen niets toe en maken de fotoserie alleen maar rommeliger.
- Plattegrond-foto rechtstreeks na de hele fotoserie.
- Fotoserie voorzien van foto's parkeerkelder + opslaghok. (!)
- Bij bijzonderheden vermelden (net als je 'concurrent'): Gezonde en actieve VVE!
- De advertentie aanvullen met onderstaande kopjes die je 'concurrent' er ook bij heeft staan:

Reeds een bod binnen waar ik goed mee kan leven. Al is een paar duizend meer altijd welkom natuurlijk.
[ Voor 33% gewijzigd door fonsoy op 28-04-2019 10:52 ]
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu