Ervaringen met het verkopen van je woning

Pagina: 1 ... 216 217 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• funopda
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 09-01 16:01
hollandnick schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:00:
[...]
Al voel ik wel dat de kwaliteit per m2 vooral vroeger een ding was. Tegenwoordig, en misschien is het nu wat afgekoeld, maakte het echt niks uit. Zelfs de grootste bouwvallen werden voor tegen de gemiddelde m2 verkocht. Gelukkig zien we dat wat afnemen (is mijn gevoel atlhans)
Niet mee eens. Kopers zijn echt bereid om een forse premium te betalen voor een turn key woning. Kijk eens naar alle woningen die de afgelopen jaren zijn geflipt/nog geflipt worden. Dat zou niet rendabel zijn als kwaliteit per m2 niet uit zou maken.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01 14:49
Blauweregen schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 16:25:
[...]

Ik vind 649 zelf wel heel spannend, omdat ik niet verwacht dat mensen nu nog gaan overbieden.. Maar goed, wat moet dat moet natuurlijk.
Recente ervaring van een vriend:
September: Te koop gezet voor: 595k - 3 kijkers, geen biedingen
Oktober: Opnieuw geplaatst voor 575k - 2 kijkers, geen biedingen
Eind november: Opnieuw geplaatst voor 549k, 15 aanmeldingen, en na 3 bezichtigingen, 2 biedingen van 612k.

BlaBlaBla

• Blauweregen
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 22:50
Strider schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:35:
[...]

Recente ervaring van een vriend:
September: Te koop gezet voor: 595k - 3 kijkers, geen biedingen
Oktober: Opnieuw geplaatst voor 575k - 2 kijkers, geen biedingen
Eind november: Opnieuw geplaatst voor 549k, 15 aanmeldingen, en na 3 bezichtigingen, 2 biedingen van 612k.
Dat geeft de burger moed, hopelijk wordt dit ook ons scenario..

We gaan hem opnieuw plaatsen voor 650k. Fingers crossed.

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-01 15:54
Veel succes, komt vast goed :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• EDW13
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23:28
Blauweregen schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:41:
[...]

Success!
Ik volg het hier niet echt meer, daar alles achter de rug is voor mij, maar was toch even benieuwd naar hoe het er voor stond bij jullie. Dank voor de updates!
En ja.. zoals hiervoor ook geschreven is.. Het kan soms raar lopen.
Ons huis had, zoals je weet, exact dezelfde weg en toen we "fors" gezakt waren kwamen de serieuze biedingen binnen.
Erg benieuwd voor je, maar komt best goed!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

hollandnick schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:00:
[...]
Of je treft weer de mensen aan die wel een karakteristiek huis zoeken vanuit buitenaanzicht, maar binnen graag toch voorzien worden van alle moderne gemakken, en dus ook overal stucwerk en mooie moderne afwerking (beetje zoals mijn vriendin + ik samen haha).
Je hebt altijd uitzonderingen :)

Ik woon nu ook in een oud huis dat binnen weinig authentieke elementen heeft buiten de hoge plafonds. Het liefst woon ik wel in een statig herenhuis met alle details, zijn vaak monumenten, maar dat geld heb ik niet, dus moet ik concessies doen. Ik woon verder prima hoor, ben blij met het huis (en de locatie), maar het is niet mijn droomhuis ;)

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:41

Nemean

3:16

Blauweregen schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:41:
[...]

Veel succes, ik duim voor je mee! d:)b

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-01 15:11
funopda schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 10:22:
[...]

Niet mee eens. Kopers zijn echt bereid om een forse premium te betalen voor een turn key woning. Kijk eens naar alle woningen die de afgelopen jaren zijn geflipt/nog geflipt worden. Dat zou niet rendabel zijn als kwaliteit per m2 niet uit zou maken.
Oh eens hoor, maar dan zie je dat de m2 prijs vaak hoger ligt dan het gemiddelde. Wat dan soms ook inderdaad wel verantwoordt is door kwalitatieve afwerking of extra's tegenover andere huizen. Gemiddelde m2 prijzen of daaronder verwacht ik ook geen turn key woningen of premium. Als dat dan toch zo is, is dat wel mooi meegenomen natuurlijk

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Pagina: 1 ... 216 217 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier hit&run je funda advertentie te posten. Deelname aan het topic is wel vereist.