Ikzelf heb ik hier ook over lopen twijfelen wat te doen. Toen kwam de gedachten oké, dan gaat hij nu op funda dan is het wat rustiger of minder in de vakantie. In theorie kan ik hem er dan ook vanaf halen en weer in september erop zetten.
En bij mij loopt het nu “storm” (waar ik heel blij mee ben).
Wat heb je te verliezen als je hem toch in de vakantie op Funda zet?
Gisteren heb ik zelf ook 2x een bizar moment mee gemaakt is dat ik naar de ouders toe was en ik opeens vanuit de deurbel meldingen kreeg dat er beweging was… blijkt er vandaag 2x bij mij mensen in mijn voortuin hebben gestaan en ongestoord door de voorruit naar binnen hebben lopen kijken…
Waarvan 1 nog zij, ik hoopte dat je er was zodat we een deal konden maken voor de bezichtigingen… is dit normaal in jullie ervaring? Ik heb er wel van gehoord maar bizar dat mensen het doen. Al denk ik dan weer wel aan “brutale hebben de halve wereld”
En bij mij loopt het nu “storm” (waar ik heel blij mee ben).
Wat heb je te verliezen als je hem toch in de vakantie op Funda zet?
Gisteren heb ik zelf ook 2x een bizar moment mee gemaakt is dat ik naar de ouders toe was en ik opeens vanuit de deurbel meldingen kreeg dat er beweging was… blijkt er vandaag 2x bij mij mensen in mijn voortuin hebben gestaan en ongestoord door de voorruit naar binnen hebben lopen kijken…
Waarvan 1 nog zij, ik hoopte dat je er was zodat we een deal konden maken voor de bezichtigingen… is dit normaal in jullie ervaring? Ik heb er wel van gehoord maar bizar dat mensen het doen. Al denk ik dan weer wel aan “brutale hebben de halve wereld”
:strip_exif()/f/image/N4NHiOGVU8eH3tLakL5F5tIS.jpg?f=fotoalbum_large)