millerman_sf schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 15:03:
Ik gok ook vakantie plus locatie. Het is net niet het dorp, het is net niet de stad en het is in een rijtje aan een weg met veel sluipverkeer. Dus ook niet echt buitengebied. En er komt een hele nieuwbouwwijk achter je huis, maar echt kindvriendelijk is het door die weg ook niet.
Klopt, redelijk drukke weg in de spits. Daarbuiten valt het wel mee, alleen is dan helaas de snelheid vaak hoger.
Gemeente heeft wel besloten om de weg binnen nu en 2 jaar auto luw te maken.
Nieuwbouw wijk is inderdaad in aantocht, we hebben nu ook al geen vrij zicht de velden in ivm begroeiing.
Straks komt er een rijtje huizen achter ons huis. Voordeel is dan dat er een gangetje achter onze tuinen komt.
Dat maakt de tuin beter toegankelijk, dat is nu wat lastig tussen de huizen door.
Is er een deadline gesteld voor kijkers? Ik kan me ook voorstellen dat geïnteresseerden bij enige twijfel misschien even kijken wat er direct na de vakantie nog te koop komt. Zit er niets beters bij, krijg je alsnog een bod. Gaat sowieso wel goedkomen.
Nee geen deadline, te weinig reacties om de bezichtigingen en reacties via inschrijving te doen.
Ik hoop dat er vanuit de bezichtigingen van gisteren nog iets komt.
Anders is het maar weer afwachten.
Overdracht van ons nieuwe huis is op 2 november dus we hebben nog de tijd.
Ook kunne we het financieel wel aan om de dubbele lasten te dragen.
Maar ja je wilt toch zo snel mogelijk een verkoop geregeld hebben.
Toke_gt schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:17:
[...]
Dat laatste zou ik laten aanpassen (dmv beschrijving op Funda) want dat kan net doorslag geven voor mensen met kinderen. Ook even goed kijken naar die checklist, want dat is raar als jij je er niet in herkent.
Ik denk dat je met oog op locatie net iets meer geduld moet hebben, ook rekening houdend met vakantieperiode. Het huis zelf vind ik erg leuk (ff opgezocht na je beschrijving), ik zou ook best graag zo net buiten stad en dorp willen wonen. Helaas willen mijn kinderen niet terug naar mijn roots. Wat ik ermee bedoel: je zoekt een liefhebber voor deze locatie en dat duurt wat langer. Maar het komt vast wel goed. In september krijgt iedereen de woonkriebels en dan zit jouw koper er gewoon bij.
Wel een goede, even door de makelaar in de omschrijving laten toe voegen.
De checklist, tja ik kan me voorstellen dat als je leest dat de dakgoot lekt en er scheuren in de gevel zien je daar iets bij verwacht.
Vaak leest het ernstiger dan het werkelijk is, dat is hier ook. Maar ja ik mag/kan het niet verzwijgen.
Edit: wat auto correctie fouten er uit gehaald.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.