1.700 is ook absurd veel voor dit objectiefNomad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:29:
[...]
Wat is dan de doelgroep die Nikon in gedachten heeft met deze lens, a 1700 euro in de pricewatch.
Optisch al minder dan een huidige Sigma 50, ongetwijfeld een heel stuk minder dan de nieuwe Sigma 50 en hij focust ook al niet betrouwbaar (16% missers bij lenstip). Dan houd je toch geen begerenswaardige lens over?
Ik ben benieuwd naar de nieuwe 50 Sig, mijn lokale camerastore verwacht de lens half april te kunnen verkopen. Met prijzen zeker onder de 1000 euro. Hij denkt aan een intro van 899 euro. Ik ben benieuwd, ik ga hem vast wel kopen.

Echter, als ik zie wat fotografen er mee kunnen doen (en dan heb ik het niet over zo'n simpele site als Lenstip waar telkens dezelfde volstrekt oninteressante testshots worden gemaakt die niemand in het echt maakt) ben ik best wel geïnteresseerd in deze lens, maar dan niet voor dat stupide bedrag en ook niet dat focusgedrag (wat door echte fotografen ook wordt aangehaald).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.