Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27
Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:40:
Waarom stond er uberhaup een buy wall van 575euro op Kraken ? Dat is omgerekend $782 terwijl op alle andere exchangen de koers rond de $750 stond. Hij kon toch de bitcoins ergens anders veel goedkoper aankopen ?

Foutje van de persoon die dacht dat dit de BTC/USD koers was van Kraken en per ongeluk op de BTC/EUR zette ?
Geen idee, maar het is inderdaad nogal stom om een wall te plaatsen op een exchange die enkel de markt volgt en zelf geen richting bepaalt. Dat is gewoon voer voor arbitrageurs.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:40:
Waarom stond er uberhaup een buy wall van 575euro op Kraken ? Dat is omgerekend $782 terwijl op alle andere exchangen de koers rond de $750 stond. Hij kon toch de bitcoins ergens anders veel goedkoper aankopen ?

Foutje van de persoon die dacht dat dit de BTC/USD koers was van Kraken en per ongeluk op de BTC/EUR zette ?
Of iemand die z'n BTC toch langer wilt vasthouden en hem die paar euro niets uit maakt?
Misschien verwacht diegene wel dat de koers morgen hoger is en dat z'n geld niet op tijd op een andere exchange aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

m19 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:06:
[...]

Of iemand die z'n BTC toch langer wilt vasthouden en hem die paar euro niets uit maakt?
Misschien verwacht diegene wel dat de koers morgen hoger is en dat z'n geld niet op tijd op een andere exchange aankomt.
Misschien gaat die persoon wel 2 / 3 weken op vakantie..

Tja wat moet je dan doen met je geld... Full fiat of BTC kopen

M'n vriendin vroeg al... En als wij dadelijk op vakantie zijn. Zit je dan ook heel de tijd naar die koers te kijken O+ O-)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 04-10 09:44

Cliffie

Trompetslet

markklok schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Misschien gaat die persoon wel 2 / 3 weken op vakantie..

Tja wat moet je dan doen met je geld... Full fiat of BTC kopen

M'n vriendin vroeg al... En als wij dadelijk op vakantie zijn. Zit je dan ook heel de tijd naar die koers te kijken O+ O-)
Betere vriendin regelen, die van mij kijkt net zo hard mee :) :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:40
Cliffie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:21:
[...]

Betere vriendin regelen, die van mij kijkt net zo hard mee :) :P
Dus in plaats van voetbal kijken jullie naar de koers. Spannende wedstrijd gisteren he? :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

LED-Maniak schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:52:
[...]

Dus in plaats van voetbal kijken jullie naar de koers. Spannende wedstrijd gisteren he? :P
Vannacht toen ik niet kon slapen ging t in de dip. Lief Cliffie lag te snurken O+

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Als je coins koopt via Bitonic.. Op welk moment staat de aankoopsprijs vast ?
Nadat het smsje is verzonden naar je mobiel of de stap erna (betalen via bank)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
markklok schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:46:
Als je coins koopt via Bitonic.. Op welk moment staat de aankoopsprijs vast ?
Nadat het smsje is verzonden naar je mobiel of de stap erna (betalen via bank)
Volgens mij zodra je op het betaalscherm komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het verschil 5 euro tussen kraken en bitonic.
Zou je hier in theorie ook winst kunnen maken met 5 btc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:57:
De laatste prijs die Kraken aangeeft was een Ask die opgekocht is. Als je gegarandeerd coins wil verkopen dan moet je naar de beste Bid kijken en die is op dit moment 576,19 terwijl Bitonic 575,10 vraagt. De top bids bij Kraken zijn momenteel echter erg klein. Als je 1 BTC verkoopt op Kraken, drop je de prijs enkele euro's.

edit: terwijl ik dit schreef is de prijs gedaald omdat iemand coins tegen de bids aan heeft gegooid. Moraal van het verhaal: Kijk waar solide bids zitten (dus het aantal coins dat je wil verhandelen en nog een beetje meer als marge in het geval dat er tijdens je handelsacties iemand anders tussen komt), niet naar de laatste prijs.

[ Voor 23% gewijzigd door Rannasha op 28-01-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Mijn fiat is intussen weer aangekomen op Bitstamp. Jammer dat de koersen tussen de exchangen weer recht getrokken zijn. Anders kon ik weer een rondje Kraken doen.

De dip van gisteren was de reactie op de arrestatie van de CEO van een exchange. En dat tegen de nerveuze achtergrond van het Chinese verbod op 31 januari zorgt ervoor voor een sterke daling. Denken jullie dat er nog een dip zou komen in deze maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi beste Medetweakers,
Sorry voor mijn eerste vraag maar waarom wordt op bitcointicker alleen slecht nieuws gepost als nieuws ?
Ik bedoel waarom enkel negatief nieuws, wat heeft dat voor invloed op de koers en is dat een manier om de koers te manipuleren ?
Alvast bedankt voor de reactie

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:09:
Mijn fiat is intussen weer aangekomen op Bitstamp. Jammer dat de koersen tussen de exchangen weer recht getrokken zijn. Anders kon ik weer een rondje Kraken doen.

De dip van gisteren was de reactie op de arrestatie van de CEO van een exchange. En dat tegen de nerveuze achtergrond van het Chinese verbod op 31 januari zorgt ervoor voor een sterke daling. Denken jullie dat er nog een dip zou komen in deze maand ?
Waarschijnlijk wel, alleen niet zo hevig meer. De volgende (zeer) grote crash verwacht ik met MtGox die valt.
Maar ik kan ook enkel maar gissen.
Gisteren verkocht aan 575, want wie had kunnen denken dat kraken in 12u tijd van 535 naar 590 ging gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieter87 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:17:
[...]

Waarschijnlijk wel, alleen niet zo hevig meer. De volgende (zeer) grote crash verwacht ik met MtGox die valt.
Maar ik kan ook enkel maar gissen.
Gisteren verkocht aan 575, want wie had kunnen denken dat kraken in 12u tijd van 535 naar 590 ging gaan 8)7
Het orderbook op bitstamp tot aan $700 is erg dun, er hoeft maar een scheet te komen en we schieten erheen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Interessant stukje over de volumes in China:
http://www.coindesk.com/reality-chinese-trading-volumes/

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik hoop dat het snel 1 feb is. Dan zullen de mensen minder bang zijn voor een zogenaamde chinezen crash dump en kan de koers mooi weer stijgen :) Op het nieuws van gister na bijna alleen maar positief nieuws geweest afgelopen weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Skeltenaer schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:33:
[...]

Ik hoop dat het snel 1 feb is. Dan zullen de mensen minder bang zijn voor een zogenaamde chinezen crash dump en kan de koers mooi weer stijgen :) Op het nieuws van gister na bijna alleen maar positief nieuws geweest afgelopen weken!
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Ik denk dat ik gewoon op mijn Coin's blijf zitten en niet mee ga doen aan deze bang makerij. Desnoods kijk ik over een maand wel weer :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:57:
Rannasha schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:59:
[...]

De laatste prijs die Kraken aangeeft was een Ask die opgekocht is. Als je gegarandeerd coins wil verkopen dan moet je naar de beste Bid kijken en die is op dit moment 576,19 terwijl Bitonic 575,10 vraagt. De top bids bij Kraken zijn momenteel echter erg klein. Als je 1 BTC verkoopt op Kraken, drop je de prijs enkele euro's.

edit: terwijl ik dit schreef is de prijs gedaald omdat iemand coins tegen de bids aan heeft gegooid. Moraal van het verhaal: Kijk waar solide bids zitten (dus het aantal coins dat je wil verhandelen en nog een beetje meer als marge in het geval dat er tijdens je handelsacties iemand anders tussen komt), niet naar de laatste prijs.
Toen ik vannacht liep te arbitreren op Kraken heb ik de prijs met 1 bitcoin zo'n 20 euro laten vallen. De prijs léék heel hoog, maar dat waren allemaal orders van bots, die om de 1 euro orders hadden staan van 0,01 bitcoin. Uiteindelijk liep ik dus al die stomme kleine orders op te kopen tot ik bij een wall aan kwam (575).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Je had een script moeten maken om al die bot orders op te kopen in kleine orders. Dat zal ze leren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Dat is wat een market order doet :) Die pakt gewoon telkens de hoogste prijs, daarna die daaronder, etc. tot alles weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Avalaxy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:22:
Dat is wat een market order doet :) Die pakt gewoon telkens de hoogste prijs, daarna die daaronder, etc. tot alles weg is.
Waarschijnlijk bedoelt Blord dat je een scriptje kan schijven om telkens alleen de kleine orders van de Bots te pakken. Goedkope bitcoins heu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Skeltenaer schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:31:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt Blord dat je een scriptje kan schijven om telkens alleen de kleine orders van de Bots te pakken. Goedkope bitcoins heu :P
Die bots zetten die orders er voor een reden neer. Ik denk niet dat de eigenaren erg rouwig zijn als je die orders pakt, mits de bot juist geprogrammeerd is natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 28-01-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Rannasha schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:31:
[...]

Die bots zetten die orders er voor een reden neer. Ik denk niet dat de eigenaren erg rouwig zijn als je die orders pakt.
Vast niet, maar betekent niet dat je er niet van kan profiteren ;)
Vraag me wel af wat een reden kan zijn, indruk geven van een hogere/lagere prijs en hopen dat iemand (met wel een fatsoenlijk aantal btc) over jouw orders heengaat om boven in het orderboek te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Trouwens die buy wall op Kraken van 100BTC van 575euro ( $782) heeft nu al geld opgeleverd voor de eigenaar.
De koers van Bitstamp staat nu op ~800 dus de winst is $18 x 100 = $1800 !!
Minus die Kraken withdraw fee van 0.0005BTC.
Dat is handelen met ballen ( misschien met voorkennis dat de koers zo hard gaat stijgen ).

Hebben die mensen soms een speciale glazen bol ?

[ Voor 7% gewijzigd door Blord op 28-01-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:40:
Trouwens die buy wall op Kraken van 100BTC van 575euro ( $782) heeft nu al geld opgeleverd voor de eigenaar.
De koers van Bitstamp staat nu op ~800 dus de winst is $18 x 100 = $1800 !!
Minus die Kraken withdraw fee van 0.0005BTC.
Dat is handelen met ballen ( misschien met voorkennis dat de koers zo hard gaat stijgen ).

Hebben die mensen soms een speciale glazen bol ?
Ik ben helemaal niet van de TA, maar er is wel een mooie head and shoulders formatie. Misschien dat de koper daarom voldoende vertrouwen had. Hoe laat had hij precies gekocht?

EDIT: stiekem ooit een klein beetje ingelezen in TA O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Skeltenaer op 28-01-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

De order was geplaatst rond 1 uur vannacht. Toen waren de koersen nog op 750.
Er waren drie buy orders geplaatst elk 95-100BTC van 575,560 en nog eentje lager. Die wall van 560euro op Kraken staat er nog steeds. Die wist dat de koersen binnen 12 uur alweer boven de 800 gingen.

Het is een klassiek voorbeeld van een inversed head and shoulder, http://www.babypips.com/s...s/head-and-shoulders.html

[ Voor 22% gewijzigd door Blord op 28-01-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:49:
De order was geplaatst rond 1 uur vannacht. Toen waren de koersen nog op 750.
Er waren drie buy orders geplaatst elk 95-100BTC van 575,560 en nog eentje lager. Die wall van 560euro op Kraken staat er nog steeds. Die wist dat de koersen binnen 12 uur alweer boven de 800 gingen.
Dan is die buy wall echt precies op het dieptepunt van de koers geplaatst. Traden met ballen idd, of erg veel ervaring/voorkennis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kan de hele dag geen BTC withdrawen op Kraken, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
Skeltenaer schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:55:
[...]

Dan is die buy wall echt precies op het dieptepunt van de koers geplaatst. Traden met ballen idd, of erg veel ervaring/voorkennis hebben.
Voortaan je eigen "walls" een paar cent er boven (kopen) of onder (verkopen) plaatsen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeltenaer schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:33:
[...]

Er is inderdaad redelijk wat positief nieuws geweest, toch zie ik dit niet echt terug in de 4 uurs grafiek, vanaf om en de nabij 4 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren in de mail trouwens iemand die 100 bitcoins wou kopen via Marktplaats (boven de bitonic prijs). Ik dacht mij best, maar hoe zit dat eigenlijk met de belasting als ik dat gedaan had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Hoe wou die eigenlijk betalen voor die 100btc ? Deals via Marktplaats gaan bij altijd alarmbelletjes af tenzij cash betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Klinkt een beetje fishy inderdaad. Gaat wel over erg veel geld. Onthoud dat een bank transactie terug te draaien is en een bitcoin transactie niet. 60.000 cash overdragen lijkt me ook niet echt een optie, klinkt een beetje crimineel :P

[ Voor 33% gewijzigd door Skeltenaer op 28-01-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:32:
Hoe wou die eigenlijk betalen voor die 100btc ? Deals via Marktplaats gaan bij altijd alarmbelletjes af tenzij cash betaald.
Tenzij die cash heel goed nepgeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 19:19
Ok stel ik heb nu 100000 dogecoins.
Hoe verkoop ik ze of ruil ze naar litecoin?

Ik ben nog volop in de leer jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
vsy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:53:
Ok stel ik heb nu 100000 dogecoins.
Hoe verkoop ik ze of ruil ze naar litecoin?

Ik ben nog volop in de leer jongens ;)
Cryptsy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Die bitcoin heeft zich weer rap hersteld. Mijn sell order van 811 op Bitstamp is net gehaald. Toch nog kunnen profiteren van deze kleine dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeltenaer schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:37:
Klinkt een beetje fishy inderdaad. Gaat wel over erg veel geld. Onthoud dat een bank transactie terug te draaien is en een bitcoin transactie niet. 60.000 cash overdragen lijkt me ook niet echt een optie, klinkt een beetje crimineel :P
banktransactie is ook niet terug te draaien toch.

Klink inderdaad fishy, via Marktplaats krijg ik allemaal zulk soort lui. Maar indien ze eerst betalen dan kan er weinig mis gaan lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:10:
[...]

banktransactie is ook niet terug te draaien toch.

Klink inderdaad fishy, via Marktplaats krijg ik allemaal zulk soort lui. Maar indien ze eerst betalen dan kan er weinig mis gaan lijkt me?
SEPA transacties zijn in principe terug te draaien. In hoeverre iemand z'n bank kan overtuigen om hieraan mee te werken is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Liever geen Crapsty,

Ik gebruik Vircurex, lekker simpel en overzichtelijk.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:12:
[...]

SEPA transacties zijn in principe terug te draaien. In hoeverre iemand z'n bank kan overtuigen om hieraan mee te werken is een ander verhaal.
Oke, dat is nieuw voor mij, op intenet lees ik dat de bank hoogstens kan vragen aan de ontvanger om het geld terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Bank overschrijvingen zijn vrijwel definitief. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Internet bankieren op dezelfde dag bij dezelfde bank kan je terugdraaien werd mij door de bank gezegd. Ook exorbitant bedragen zoals die 188 miljoen aan uitkeringen van Amsterdam die verkeerd waren door software fout. :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:11:
Bank overschrijvingen zijn vrijwel definitief.
De bank stuurt je een brief of je het wil terugstorten. Zo niet, dan krijgt de andere partij jouw gegevens.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:28

orf

Je kunt ook een betaling ontvangen die afkomstig is van een (ongedekte) cheque. En dan kan ineens het geld wél zomaar teruggeboekt worden. Zelfs al heb je onvoldoende saldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Bank overschrijvingen zijn vrijwel definitief. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Internet bankieren op dezelfde dag bij dezelfde bank kan je terugdraaien werd mij door de bank gezegd. Ook exorbitant bedragen zoals die 188 miljoen aan uitkeringen van Amsterdam die verkeerd waren door software fout. :X .
Paypal is een volledig geaccepteerde betaalmethode waar overschrijvingen zéker niet definitief zijn. Definitiviteit is blijkbaar dus geen noodzaak om als legitiem en veilig beschouwd betaalmiddel geaccepteerd te worden. Welliswaar is de 'onveiligheid' in dit geval het orgaan paypal zelf de beslissende factor (die wat té welwillend omgaan met 'ik heb mijn product niet ontvangen/niet in goede staat ontvangen' requests van betalers) en niet inherent aan het betaalmiddel zoals bij bitcoin / altcoins.

[ Voor 27% gewijzigd door majic op 28-01-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Het zijn geen uitzonderingen. Bankoverschrijvingen zijn zelden per definitie definitief. SEPA is terug te draaien, creditcardtransacties zijn terug te draaien, automatische incasso is terug te draaien, ongedekte cheques zijn terug te draaien. Kortom; als je geld op je rekening hebt is het bij lange na niet zeker dat het daar ook blijft staan. Dit is voor Jan met de pet misschien geen probleem, maar voor grote retailers en handelaren die direct aan particulieren verkopen zeker wel. Bitcoin heeft dat probleem niet.

[ Voor 8% gewijzigd door FaceDown op 28-01-2014 20:42 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Rannasha schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:47:
[...]

Volgens mij zodra je op het betaalscherm komt.
Als je in het betaalscherm komt dan is er zelfs al een betaling ingelegd bij de bank van de verkoper, en de bank van de koper. De signeerslag is slechts ter bevestiging. (Daarom duurt het altijd eventjes voordat je dat scherm te zien krijgt, er worden eerst 2 requests heen en weer gezonden tussen beide banken, alvorens jij een redirect met transaction ID terugkrijgt :))
iDeal is dus wat dat betreft wel een beetje koersrisico lopen voor bitonic. (ea)
Mits de ontvangers het geld niet weer hebben weggesluisd. Bovendien was het hier overduidelijk aannemelijk te maken dat het geld niet voor die personen bestemd was. Particuliere overboekingen zijn definitief, kan je als klant niet terugdraaien. Het enige verschil tussen eigen bank en andere bank is dat naar een andere bank de betaling via clearing&settlement van Equens (indien NL bank) verloopt, en daardoor batchgewijs bij de andere bank terecht komt, eigen bank verwerkt de betaling direct. SEPA Incasso (direct debit) is daarentegen tot 56 dagen later te storneren :)

Vandaag tijdens mijn cursus wel naar bitcoinwisdom kunnen kijken, ik zag toevallig net de order van ruim 700BTC op stamp voorbijflitsen, en mijn mond viel even open, dus iedereen keek me raar aan :X

Baalde er wel een beetje van, er was weer behoorlijk veel arbitrage mogelijk tussen kraken en bitonic. En nu had ik wel BTC op kraken...maar moest toch echt mijn hoofd bij de cursus houden.

[ Voor 11% gewijzigd door Mistraller op 28-01-2014 21:01 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistraller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:51:
[...]

SEPA Incasso (direct debit) is daarentegen tot 56 dagen later te storneren :)
Betekent dit dat mijn Kraken withdrawals tot 56 dagen na ontvangst nog van mijn rekening kunnen worden gehaald?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:03:
[...]

Betekent dit dat mijn Kraken withdrawals tot 56 dagen na ontvangst nog van mijn rekening kunnen worden gehaald?!
Nee want dat is een SEPA credit transfer. Normale overboeking dus. :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik heb hier over gewone bank overschrijvingen. Paypal en credit card hebben een protectie en het geld kan terug gedraaid worden als de rekening houder kan aantonen dat er fraude in spel is. Bij gewone bank is dat wel anders. Als je opgelicht wordt na betaling via bank overschrijving, zie dan maar hoe je het geld terug krijgt. De bank zegt gewoon dat de overschrijving juist is verkopen dmv handtekening, pin etc. Die houd niet bezig met de koop zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Weer een uurtje aan m'n iOS app gezeten:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5673109/forums/ArbApp2.png

Boven staat wat het kost om te kopen op een bepaalde exchange. Links staat wat je krijgt als je verkoopt. Trading fees meegenomen (start waarden van Bitstamp en Kraken), alles in USD.
In het midden zie je de winst die je zou maken. Ik houd nog geen rekening met de diepte van het orderboek maar kijk alleen naar de huidige bid/ask.
Update nu elke 5s en werkt prima :)

Zoals je kan zien op dit moment mogelijkheden van btc-e naar kraken (al een tijdje).

[ Voor 8% gewijzigd door pposthoorn op 29-01-2014 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:26:

[afbeelding]

Boven staat wat het kost om te kopen op een bepaalde exchange. Links staat wat je krijgt als je verkoopt. Trading fees meegenomen (start waarden van Bitstamp en Kraken), alles in USD.
In het midden zie je de winst die je zou maken. Ik houd nog geen reden met de diepte van het orderboek maar kijk alleen naar de huidige bid/ask.

Zoals je kan zien op dit moment mogelijkheden van btc-e naar kraken (al een tijdje).
Die van Bitstamp naar Kraken, jij handelt dus in dollars, en laat niet uitbetalen in euro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Nu online
pposthoorn schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:26:

[afbeelding]

In het midden zie je de winst die je zou maken. Ik houd nog geen reden met de diepte van het orderboek maar kijk alleen naar de huidige bid/ask.

Mooi :) Kijk naar EUR op kraken? En dan rekening houdend met de koers? https://www.bitstamp.net/api/eur_usd/
Kan je je fees ook nog invoeren?
gox zou ik trouwens weglaten, of vind je dat nog een serieuze optie om arbitrage mee te doen?
Ik kan hem niet testen helaas, we zijn hier helemaal android.

Over apps: Iemand ervaring met BitstampApp? Ik durf dat nog niet te gebruiken, geen idee of het een veilige app is.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:35:
[...]

Die van Bitstamp naar Kraken, jij handelt dus in dollars, en laat niet uitbetalen in euro's?
Ik handel momenteel niet :9
Wil zien of er structureel mogelijkheden zijn en er was niks moois dus zelf wat gemaakt.
Mistraller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:37:
[...]

Mooi :) Kijk naar EUR op kraken? En dan rekening houdend met de koers? https://www.bitstamp.net/api/eur_usd/
Kan je je fees ook nog invoeren?
gox zou ik trouwens weglaten, of vind je dat nog een serieuze optie om arbitrage mee te doen?
Ik kan hem niet testen helaas, we zijn hier helemaal android.

Over apps: Iemand ervaring met BitstampApp? Ik durf dat nog niet te gebruiken, geen idee of het een veilige app is.
Thanks. Op dit moment alles in USD al weet ik dat krakend daar nauwelijks volume in heeft.
Misschien maak ik iets om de fees in te voeren.
MtGox heb ik er bij staan om te zien hoe vreselijk hoog ze staan. Kans ik in de gaten houden of ze al failliet gaan.
Niemand kan hem testen want hij is nog nergens te downlaoden :p voorlopig alleen om te testen intern. Mocht er veel vraag naar zijn veranderd dat wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Laat maar

[ Voor 97% gewijzigd door tsandfort op 30-01-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Zijn er hier mensen die gebruik maken van https://cryptrader.com/ ?
Ziet er goed uit op het eerste gezicht...

YouTube: CrypTrader - Bitcoin & Cryptocurrency Trading Platform

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Nu online
tsandfort schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:22:
Een vriend van mij heeft even snel een weergave voor het Order book van Bitstamp gemaakt.
De website van bitstamp is namelijk tergend traag en bitcoinwisdom laat niet heel veel van het order book zien. Gelukkig is er gewoon een api beschikbaar.

De pagina is niet meer dan de bids en asks naast elkaar in twee kolommen. Hij refreshed elke 5s. Maar ik vind het een genot om te gebruiken als ik mijn orders net onder een wall wil plaatsen.

Te vinden op: http://pimsdesign.com/miner/orders.php
Kan wel misbruikt worden zo; als ik max=20000 invul gaat ie die ook braaf ophalen. Kan mij zo voorstellen dat Pim dat niet fijn vind. (en stamp ook niet?) Wel humor om dan te zien dat er een hoop orders ruim boven de $10k staan. Stel je voor dat je dat moment toch zou missen... 8)7

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ziet er interessant uit. Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Mistraller schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:37:
[...]

Kan wel misbruikt worden zo; als ik max=20000 invul gaat ie die ook braaf ophalen. Kan mij zo voorstellen dat Pim dat niet fijn vind. (en stamp ook niet?) Wel humor om dan te zien dat er een hoop orders ruim boven de $10k staan. Stel je voor dat je dat moment toch zou missen... 8)7
Volgens mij heeft Pim daar over nagedacht. Het draait op Ajax, op jouw eigen client dus. Bitstamp laadt zelf ook altijd het volledige orderboek. Maar misschien kan er een maximum gesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arbitragehandel in bitcoins werkt toch niet.

want als je bijvoorbeeld bij kraken een sepa overboeking doet en laten we zeggen 1 bitcoin koopt voor 10 euro vervolgens overzet naar btc-e waar de koers 12 euro is

vervolgens 2 euro winst!! :*) maar....... euro kun je niet overzetten van een exchange naar een andere exchange dus als je weer een bitcoin koopt van 12 euro op btc-e en terug zet naar kraken is die bitcoin terug naar 10 euro? ;w

dat werkt toch niet! of zie ik het nou verkeerd? :?

kraken gebruik ik hier om uit te cashen vanwege de gunstige fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Arbitrage werkt alleen wanneer je BTC de ene richting op stuurt en fiat de andere. Beter is om het op beide exchanges al klaar te hebben staan, dan kan je simultaan verkopen en kopen, ben je zeker van je winst.

edit - Tenzij je geluk hebt en het tij door een koerswisseling snel keert, waardoor je btc weer terug de andere kant op kan sturen. Maar meestal ontstaan arbitrage kansen doordat de ene markt langzamer reageert dan de andere en zullen de mogelijkheden dus voornamelijk eenzijdig zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door tsandfort op 29-01-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:35:
arbitragehandel in bitcoins werkt toch niet.

want als je bijvoorbeeld bij kraken een sepa overboeking doet en laten we zeggen 1 bitcoin koopt voor 10 euro vervolgens overzet naar btc-e waar de koers 12 euro is

vervolgens 2 euro winst!! :*) maar....... euro kun je niet overzetten van een exchange naar een andere exchange dus als je weer een bitcoin koopt van 12 euro op btc-e en terug zet naar kraken is die bitcoin terug naar 10 euro? ;w

dat werkt toch niet! of zie ik het nou verkeerd? :?

kraken gebruik ik hier om uit te cashen vanwege de gunstige fees.
1. Stort Bitcoins naar Exchange A en Euro's van je bankrekening naar Exchange B.
2. Verkoop Bitcoins voor 12 euro op Exchange A, koop tegelijk Bitcoins voor 10 Euro op Exchange B.
3. Laat de Euro's die je nu op Exchange A hebt uitbetalen en boek de Bitcoins van Exchange B naar je wallet.
4. Ga naar stap 1.

Simpel. Eventueel kun je Bitcoins direct van B naar A laten overmaken, dat scheelt je de stap via je wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Er gebeurt weer ontzettend weinig op zowel Kraken als Bitstamp. Wanneer gaan we nou iets merken van dat China gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Gisteren had ik euro's gestort op Bitstamp. In de deposit log staat €2000 maar op de balance $4071 !!
De balance was compleet leeg voordat het geld op kwam. Ik dacht is de koers van EUR/USD zo sterk gestegen ?
Blijkbaar is er iets misgegaan met de notering want ik heb in het echt €3000 gestort.

Ik heb een ticket gemaakt maar de medewerker had niet echt door wat er mis was.

[ Voor 7% gewijzigd door Blord op 29-01-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
tsandfort schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:57:
Er gebeurt weer ontzettend weinig op zowel Kraken als Bitstamp. Wanneer gaan we nou iets merken van dat China gebeuren?
Helemaal niets.

Denk je echt dat de Chinezen het tot aan de laatste dag laten afhangen? De Chinezen die eruit wilden zijn er al lang uit! Alles zit al ingecalculeerd in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Trent900 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Helemaal niets.

Denk je echt dat de Chinezen het tot aan de laatste dag laten afhangen? De Chinezen die eruit wilden zijn er al lang uit! Alles zit al ingecalculeerd in de prijs.
Inderdaad dat denk ik ook. Zou mij niets verbazen als we na de 31e weer in de lift gaan en dat er voor die tijd weinig gebeurd.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Ik heb er zeker ook vertrouwen in dat de BTC uiteindelijk hoger eindigt. Wil alleen zo laag mogelijk proberen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

$17 verschil tussen btc-e en bitstamp op dit moment.

Ik verwacht dat we op/rond 31 januari (+/- 1 dag) een dipje zullen zien naar ~700$, niet veel lager. Daarna is de weg naar boven vrij en zou het mij niks verbazen als we binnen een aantal dagen/weken weer richting de 1000$ gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:18

masauri

aka qwybyte

pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:59:

Ik verwacht dat we op/rond 31 januari (+/- 1 dag) een dipje zullen zien naar ~700$, niet veel lager. Daarna is de weg naar boven vrij en zou het mij niks verbazen als we binnen een aantal dagen/weken weer richting de 1000$ gaan.
Dus kopen op 31 januari en dan wachten tot de koers lekker stijgt...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

@Rannasha: Wat voor marge hanteer jij meestal ongeveer voor arbitrage? (in procenten na aftrek van fees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:01:
@Rannasha: Wat voor marge hanteer jij meestal ongeveer voor arbitrage? (in procenten na aftrek van fees)
Minstens 1% van de hoeveelheid fiat-geld die er verhandeld wordt. Iedere handelsactie vereist zowel Bitcoin als fiat-geld met bijna gelijke waarde, dus als je het percentage uitdrukt ten opzichte van de totale hoeveelheid geld, dan is het 0.5%.

Kortom: Ik wil minstens 6 euro per coin pakken als de koers 600 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 10:03
pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:59:

Hm ja... maar is die 1000 dollar een persoonlijke wens/hoop of een realistische verwachting?
Ik lees zulke dingen wel vaker in dit topic, dus ik vroeg me dat al eerder af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Rannasha schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:04:
[...]

Minstens 1% van de hoeveelheid fiat-geld die er verhandeld wordt. Iedere handelsactie vereist zowel Bitcoin als fiat-geld met bijna gelijke waarde, dus als je het percentage uitdrukt ten opzichte van de totale hoeveelheid geld, dan is het 0.5%.

Kortom: Ik wil minstens 6 euro per coin pakken als de koers 600 euro is.
Dank.
Dat is op zich best weinig vind ik. Je moet daarvoor toch: koers in de gaten houden, BTC kopen, BTC verkopen, BTC transferren, EUR naar eigen rekening, EUR naar exchange. Dat alles voor 6 euro, kan alleen als je veel tijd hebt :)
marcel87 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:14:
[...]

Hm ja... maar is die 1000 dollar een persoonlijke wens/hoop of een realistische verwachting?
Ik lees zulke dingen wel vaker in dit topic, dus ik vroeg me dat al eerder af... :)
Dit komt direct van mijn glazen bol :9 Ik zou niet weten hoe iemand een fatsoenlijk onderbouwde verwachting kan schetsen over de bitcoin koers. Als iemand dat wel kan zal hij het niet vertellen en proberen er zelf zo veel mogelijk geld mee te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 10:03
pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:19:
[...]

Dit komt direct van mijn glazen bol :9 Ik zou niet weten hoe iemand een fatsoenlijk onderbouwde verwachting kan schetsen over de bitcoin koers. Als iemand dat wel kan zal hij het niet vertellen en proberen er zelf zo veel mogelijk geld mee te verdienen.
Hmm... ja ik wist het niet, ik dacht wellicht als je heel veel ervaring hebt, wat ik dus zeker niet heb. Maar idd, de kans dat ie het dan openbaar tot in detail zal uitleggen is klein. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:19:
[...]

Dank.
Dat is op zich best weinig vind ik. Je moet daarvoor toch: koers in de gaten houden, BTC kopen, BTC verkopen, BTC transferren, EUR naar eigen rekening, EUR naar exchange. Dat alles voor 6 euro, kan alleen als je veel tijd hebt :)
Ik heb best wat tijd. Ik ben momenteel huisvader en de kleine slaapt nog geregeld :) Op veel dagen is het prima te doen om enkele tientjes te pakken. Op een goede dag gaat het boven de 100 winst. Met BitcoinWisdom open zie ik de koersen in de tab-headers, dus een korte blik is vaak genoeg om te bepalen of er wat gedaan kan worden (meestal niet).

Bovendien heb ik binnenkort een programma wat het werk voor me doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Misschien leuk om een lijstje bij te houden van wat iedereen denkt dat de BTC koers doet op 31 december 2014? 8)

Ik ben op het moment aan het minen, maar cash geen enkele cent uit. Ook de rig-investering en electriciteit niet, want ik gok op USD3000 eind 2014. Dan ben ik een dief als ik nu ga uitcashen :)

[ Voor 48% gewijzigd door Trent900 op 29-01-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:01
Trent900 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:30:
Misschien leuk om een lijstje bij te houden van wat iedereen denkt dat de BTC koers is op 31 december 2014? 8)
Dit wordt in #bitcoin op irc al gedaan in een google docje. Prijs is een porn.com abbo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Pred87 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:31:
[...]

Dit wordt in #bitcoin op irc al gedaan in een google docje. Prijs is een porn.com abbo 8)
Ah fantastisch! :o

Freenode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:01
irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Hangt ene 'peter' die deze review heeft geschreven op mijn app toevallig hier rond? :P
Excellent app. Only the 'Unofficial' should be removed. Better name it Kraken Tracker or something. And I don't like the creditsystem: I would prefer a one time payment. This looks like a broker fee, while trading on the website is free...
Ik moet een en ander uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:18

masauri

aka qwybyte

Avalaxy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:01:
Hangt ene 'peter' die deze review heeft geschreven op mijn app toevallig hier rond? :P

[...]

Staat dit niet in je app omschrijving?
Ik meen me te herinneren dat je hier al hebt gepost waar het voor was.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Waar zijn de grafiek tekenaars met hun voorspellingen ? dat heb ik wel een tijdje gemist.

Vooral de diagonale lijn tekenaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Localbitcoins?
Door een aantal mensen worden er daar bitcoins aangeboden voor ~30 euro onder de waarde op kraken, wel cash betalen. Wat is hier het addertje onder het gras?, behalve geripped worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trent900 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:30:
Misschien leuk om een lijstje bij te houden van wat iedereen denkt dat de BTC koers doet op 31 december 2014? 8)

Ik ben op het moment aan het minen, maar cash geen enkele cent uit. Ook de rig-investering en electriciteit niet, want ik gok op USD3000 eind 2014. Dan ben ik een dief als ik nu ga uitcashen :)
Ik denk een soortgelijke dip als die van eergisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Iemand nog handige tips om geld van Kraken naar BTC-E te krijgen ? :)

BTC koers tussen die 2 staan nou niet bepaald gelijk :(

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelt niet zo veel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Moet er wel bij vermelden dat ik wil uitkomen in $ en niet in €

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog zie ik het probleem niet :P.
staat hoger op btce?.. = winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:27:
nog zie ik het probleem niet :P.
staat hoger op btce?.. = winst
Kraken aankoop = 590 euro omgerekend 805,29
BTC-E dollar verkoop ligt rond de 787

Lever je toch 18 dollar per coin in

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

markklok schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:23:

Geld van kraken naar btce kan alleen via eigen rekening afaik.

Maar let op BTC-E heeft bizar hoge fees voor fiat:
btce EUR Deposit Fee 1% (min fee €15), minimaal €2000 storten
btce EUR Withdrawal Fee 1% (min fee €100) minimaal €500 opnemen

Kwam ik zojuist ook zelf achter bij het opzoeken van alle depisit/withdrawal fees van verschillende exchanges. Ik neem aan dat hier dus niemand is die btce actief gebruikt voor arbitrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Avalaxy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:01:

[...]

Nee, ik ben niet Peter, maar ik had ook liever gezien dat de app geld kost en dat trade-acties gratis zijn. Waarom zou ik jou moeten betalen voor elke transactie die ik doe? Jij maakt geen kosten elke keer als ik een transactie doe...dus waarom een vergoeding voor elke transactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

chrisO schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Nee, ik ben niet Peter, maar ik had ook liever gezien dat de app geld kost en dat trade-acties gratis zijn. Waarom zou ik jou moeten betalen voor elke transactie die ik doe? Jij maakt geen kosten elke keer als ik een transactie doe...dus waarom een vergoeding voor elke transactie?
Om maar iets te noemen: omdat het voor jou elke transactie moeite bespaard. Of wellicht zelfs de mogelijkheid tot traden geeft die je zonder de app niet had gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
chrisO schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Uh omdat ik mijn tijd steek in het bouwen van een gratis app, wat mijn enige inkomstenbron is :? 8)7

Iedereen evenveel laten betalen zou nergens op slaan. De een trade nooit, de ander heel zelden en weer een ander is hardcore trader.

We hebben het hier over iets waarmee jij je verlies kunt beperken en meer winst kunt maken omdat je ook kunt traden als je geen computer in de buurt hebt. Het levert je dus sowieso geld op (mits je het goed doet).

[ Voor 14% gewijzigd door Avalaxy op 29-01-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
markklok schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:23:

bitcoin op kraken kopen en btc-e verkopen. De koers kraken vs btce staat vaak op 1.7% en soms zelfs op 7%!!

Jij wint er dus mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Avalaxy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Uh omdat ik mijn tijd steek in het bouwen van een gratis app, wat mijn enige inkomstenbron is :? 8)7

Iedereen evenveel laten betalen zou nergens op slaan. De een trade nooit, de ander heel zelden en weer een ander is hardcore trader.

We hebben het hier over iets waarmee jij je verlies kunt beperken en meer winst kunt maken omdat je ook kunt traden als je geen computer in de buurt hebt. Het levert je dus sowieso geld op (mits je het goed doet).
Ach dit soort reacties ga je nog heel veel krijgen.... Mensen zijn tegenwoordig zeikerds. Zie je ook bij custom roms. De grootste rellen omdat een def niet de problemen oplost die een gebruiker heeft. Mensen vergeten dat die dingen helemaal gratis ontwikkeld worden. Def's verdienen er niets mee. Alleen eventuele donaties maar die zijn niet verplicht. Ik wordt echt moe van de moderne internet mens die alles maar gratis wilt hebben en niet door heeft hoeveel tijd het een ander kost om die app of rom te maken waar jij vervolgens zo veel plezier aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kunnen we de ontzettend offtopic discussie ergens anders voeren? Avalaxy heeft een eigen topic voor zijn app, het lijkt me logisch commentaar daar te posten

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5673109/forums/ArbApp3.png

De buy en sell prijzen zijn nu inclusief trade/deposit/withdrawal fees. Zoals te zien ziet het er een stuk minder rooskleurig uit nu. Maar dat is op zich wel logisch anders zou het betekenen dat er altijd arbitrage mogelijkheden zijn.
Opvallend is dat door de hoge fees bij btc-e het daar dus eigenlijk niet interessant is om BTC te verkopen.
Ik heb onderaan ook de waardes van de meest recente trades weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Trent900 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:30:
De Chinezen die eruit wilden zijn er al lang uit! Alles zit al ingecalculeerd in de prijs.
Ik betwijfel het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Nu online
Mijn scenario:

Als er geen katalysator is die de koers naar beneden duwt, (slecht nieuws oid) dan blijven we gewoon door kabbelen, iedereen die wacht op een daling is immers allang in fiat. En zonder sellers geen daling. De Chinezen die eruit willen zijn er allang uit. Die gaan geen exchange-run afwachten. Gaandeweg de 31ste is iedereen teleurgesteld dat er geen daling is, en volgt dus een forse stijging want iedereen stapt in.

Door die stijging gaan er verkoop ordertjes af, en daalt de koers alsnog flink. Maar ik verwacht geen diep dal.

Ik denk dat het ideale instapmoment al geweest is.

[ Voor 7% gewijzigd door Mistraller op 29-01-2014 15:58 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

LED-Maniak schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:47:
[...]

bitcoin op kraken kopen en btc-e verkopen. De koers kraken vs btce staat vaak op 1.7% en soms zelfs op 7%!!

Jij wint er dus mee.
De withdraw fee van BTC-e is 1%. Daar gaat meteen al een flink stuk van je winst af. Ook de order fee van 0,2% moet je nog mee rekenen. In praktijk moet er een flink groot verschil tussen zitten om nog een beetje winst te maken met arbitrage. En dan moet je ook nog snel handelen want de bots hebben dat allang in de gaten en mensen als Rannasha romen dat meteen af. :P
Pagina: 1 ... 100 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid