Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.673 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:03
Blord schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:10:
[...]

De withdraw fee van BTC-e is 1%. Daar gaat meteen al een flink stuk van je winst af. Ook de order fee van 0,2% moet je nog mee rekenen. In praktijk moet er een flink groot verschil tussen zitten om nog een beetje winst te maken met arbitrage. En dan moet je ook nog snel handelen want de bots hebben dat allang in de gaten en mensen als Rannasha romen dat meteen af. :P
Hij wil het er toch alleen storten? Dan is dat de goedkoopste manier.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:23:
[afbeelding]

De buy en sell prijzen zijn nu inclusief trade/deposit/withdrawal fees. Zoals te zien ziet het er een stuk minder rooskleurig uit nu. Maar dat is op zich wel logisch anders zou het betekenen dat er altijd arbitrage mogelijkheden zijn.
Opvallend is dat door de hoge fees bij btc-e het daar dus eigenlijk niet interessant is om BTC te verkopen.
Ik heb onderaan ook de waardes van de meest recente trades weergegeven.
Misschien interessant om niet via fiat maar via LTC / BTC verhouding te rekenen, bijvoorbeeld BTC-e / Bitfinex zit soms aardig verschil...

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:43
Blord schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:10:
[...]

De withdraw fee van BTC-e is 1%. Daar gaat meteen al een flink stuk van je winst af. Ook de order fee van 0,2% moet je nog mee rekenen. In praktijk moet er een flink groot verschil tussen zitten om nog een beetje winst te maken met arbitrage. En dan moet je ook nog snel handelen want de bots hebben dat allang in de gaten en mensen als Rannasha romen dat meteen af. :P
Ik doe niet aan BTC-e, teveel gezeik op Bitcointalk over problemen met stortingen en withdrawals. Daarnaast is die fee natuurlijk absurd voor een SEPA-transactie.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:25
Lekker rustig geweest de afgelopen dagen, lijkt erop dat iedereen zit te wachten wat _wij_ gaan doen met _ons_ nieuwjaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:47
Welke 2 exchanges zijn aanraders voor arbitrages? Wil het ook eens gaan proberen, maar dan wel met tegoed op beide sites.

Wou eerst MtGox proberen, maar dat wordt dus afgeraden? Tijdje wachten op t geld is geen probleem. Ben nog niet geverifieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

remcoboy1479 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:56:
Welke 2 exchanges zijn aanraders voor arbitrages? Wil het ook eens gaan proberen, maar dan wel met tegoed op beide sites.

Wou eerst MtGox proberen, maar dat wordt dus afgeraden? Tijdje wachten op t geld is geen probleem. Ben nog niet geverifieerd.
Ik zou wegblijven van mtgox. Btce kan alleen uit met hoge bedragen.
Kraken, bitstamp, bitfenix, bitonic(geen Exchange) zijn redelijk goed geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb een paar vrienden (en leraren _/-\o_ ) geil gemaakt om een investering in mij(n mining rig) te doen. Ze vragen wel bijna allemaal om meer informatie, dus ik ga een informatiefoldertje maken. Heb tot nu toe de volgende onderwerpen / dingen die ik erin kan/wil zetten (staan in willekeurige volgorde):

Iemand nog suggesties?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/icme50.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
pposthoorn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:59:
[...]
Kraken, bitstamp, bitfenix, bitonic(geen Exchange) zijn redelijk goed geaccepteerd.
Welke hiervan betalen de € snel uit (NL rabo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

two

KetchupFTW schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:01:
Ik heb een paar vrienden (en leraren _/-\o_ ) geil gemaakt om een investering in mij(n mining rig) te doen. Ze vragen wel bijna allemaal om meer informatie, dus ik ga een informatiefoldertje maken. Heb tot nu toe de volgende onderwerpen / dingen die ik erin kan/wil zetten (staan in willekeurige volgorde):

Iemand nog suggesties?

[afbeelding]
altcoins en exchanges?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:37

masauri

aka qwybyte

KetchupFTW schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:01:

Iemand nog suggesties?
Welke voordelen hebben hun eraan buiten het financiele?
Welke zekerheden kan je hun bieden in geval van worst case?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

Kraken doet voornamelijk BTC/EUR en BitStamp BTC/USD. Bij Bitstamp is er een conversie USD <--> EUR. Dat is automatisch en de prijs is afhankelijk van de dagprijs.

Beide exchangen zijn snel in deposit en withdraw. SEPA vandaag en morgen op de exchange.
Wel opletten dat je alles correct invult want anders is je geld een tijdje zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Helox-in-a-box schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:16:
Lekker rustig geweest de afgelopen dagen, lijkt erop dat iedereen zit te wachten wat _wij_ gaan doen met _ons_ nieuwjaar :Y)
Als jij een Chinese exchange bezit en je moet gaan stoppen per 1 feb. Ga je dit dan ruim van tevoren aankondigen en draai je je eigen exchange vroegtijdig de nek om? Of ga je zolang mogelijk door om nog wat geld te kunnen verdienen?
Het is vrijwel zeker dat het einde voor de Chinese bitcoin in zicht is. De Chinese overheid accepteert bitcoins simpelweg niet. De vraag is; stoppen ze er per 1 feb direct mee? Of blijven ze een tijdje werken met de huidige workarounds tot de regering echt de stekker eruit trekt?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het nu goed dat mensen hier mee genoeg kunnen verdienen zo dat je zelf niet meer hoeven te werken? Of is het zo veel dat je af en toe een keer wat leuks kunt kopen voor niet al te veel geld zonder dat je iets kost behalve een beetje extra stoomrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:25:
Begrijp ik het nu goed dat mensen hier mee genoeg kunnen verdienen zo dat je zelf niet meer hoeven te werken? Of is het zo veel dat je af en toe een keer wat leuks kunt kopen voor niet al te veel geld zonder dat je iets kost behalve een beetje extra stoomrekening?
Of je nu gaat minen of traden, je zult veel risico moeten nemen voor grote winsten. Ga je traden, dan moet je heel goed zijn in Forex trading.

Mining: stel je neemt een Cointerra terraminer IV (2TH/sec). Met de huidige difficulty is dat ding in 20 dagen terugverdiend. Hij kost $5999 en trekt 1200W continu. MAAR!
Mining is afhankelijk van de difficulty. Deze terracoin is pas in mei leverbaar. Op http://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty is te zien dat de difficulty alleen al in januari meerdere malen gestegen is. Natuurlijk is er ook flink wat waardestijging ontstaan, maar goed, de andere kant op, zullen miners hun rig niet direct uitzetten als de koers daalt. Dus of je in mei, als je je nieuwe rig aanzet, nog steeds binnen een maand profit maakt, dat betwijfel ik ten zeerste.

Met trading is het niet anders als met aandelen. Je moet veel geld inzetten om veel winst te maken. Met de toch niet geringe koersdip van afgelopen dagen, had je met de inzet van 1000 euro bijna 100 euro winst kunnen maken. Je moet er dan wel direct, ten alle tijde op kunnen reageren, en op de meest optimale punten inkopen verkopen. Meestal zijn de fluctuaties echter (veel) kleiner, en zal je dus meer moeten inzetten om een goede winst te behalen.
En hoe beter de coin geaccepteerd wordt, hoe kleiner de fluctuaties worden, want de angst om geld te verliezen wordt kleiner.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
Altcoins staan in het schema. Exchanges kan ik er nog in zetten. Bedankt!
masauri schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:08:
[...]

Welke voordelen hebben hun eraan buiten het financiele?
Welke zekerheden kan je hun bieden in geval van worst case?
Staat in het schema.

Lees overigens ook dit voor meer informatie, gepost in het hardware topic:

- exitstrategie (wat gebeurd er als jij er mee kapt. je wordt hopeloos verliefd op een braziliaanse en gaat emigreren)
- wat gebeurd er als de markt instort?! (aanvulling op je voorwaarden. stoppen met minen als profit < stroomkosten)
- neem aan dat een investeerder 'recht' heeft op een stukje hardware als minen niet meer rendabel is en je de boel verkoopt. (e.g. %investering = %restwaarde)
- inboedelverzekering?
- etc.. etc..

KetchupFTW:

Voor de eerste 3 geldt hetzelfde antwoord: Als de investeerder €100,- van de €1000,- heeft gekocht (10%) en ik kap ermee/wordt te duur dan krijgt de investeerder hetzelfde aantal in procenten weer terug van de opbrengst van de tweedehands hardware (dus als ik de rig dan voor €600,- zou verkopen, krijgt de investeerder €60,- terug). Overigens moet ik nog een minimale looptijd bepalen voordat ik er mee kan kappen, misschien 1 jaar?

Inboedelverzekering is niet echt nodig, aangezien ik als het goed is 2 jaar garantie op de producten heb. Als na die 2 jaar bijvoorbeeld de videokaart kapot gaat krijgt de investeerder zijn geld niet terug: zijn investering is er dan al minstens 4/5x uitgehaald. Tussen het sturen van een RMA en het weer verkrijgen van een product zit natuurlijk wel tijd. Ik denk dat ik de investeerder dan compenseer met (total downtime in dagen x laatst behaalde dagelijkse hoeveelheid €)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Ik dacht dat dit topic over handel en koers ging?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
FaceDown schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:53:
Ik dacht dat dit topic over handel en koers ging?
Het is een soort van handel O-) . Overigens heb ik geen idee waar ik het anders had moeten posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistraller schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:45:
[...]

Of je nu gaat minen of traden, je zult veel risico moeten nemen voor grote winsten. Ga je traden, dan moet je heel goed zijn in Forex trading.

Mining: stel je neemt een Cointerra terraminer IV (2TH/sec). Met de huidige difficulty is dat ding in 20 dagen terugverdiend. Hij kost $5999 en trekt 1200W continu. MAAR!
Mining is afhankelijk van de difficulty. Deze terracoin is pas in mei leverbaar. Op http://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty is te zien dat de difficulty alleen al in januari meerdere malen gestegen is. Natuurlijk is er ook flink wat waardestijging ontstaan, maar goed, de andere kant op, zullen miners hun rig niet direct uitzetten als de koers daalt. Dus of je in mei, als je je nieuwe rig aanzet, nog steeds binnen een maand profit maakt, dat betwijfel ik ten zeerste.

Met trading is het niet anders als met aandelen. Je moet veel geld inzetten om veel winst te maken. Met de toch niet geringe koersdip van afgelopen dagen, had je met de inzet van 1000 euro bijna 100 euro winst kunnen maken. Je moet er dan wel direct, ten alle tijde op kunnen reageren, en op de meest optimale punten inkopen verkopen. Meestal zijn de fluctuaties echter (veel) kleiner, en zal je dus meer moeten inzetten om een goede winst te behalen.
En hoe beter de coin geaccepteerd wordt, hoe kleiner de fluctuaties worden, want de angst om geld te verliezen wordt kleiner.
Duidelijk. Dit is niet zo maar iets waar je dus zo maar aan kunt beginnen zonder enige weet te hebben van de valuta enzv, je moet de hele tijd de boel in de gaten houden dus is het als ware al heel wat werk vooraf om wat te kunnen verdienen. Het klinkt mij wel interessant in de oren allemaal maar of ik het zal berijpen is een 2e. Ik zal me er eens wat meer in gaan verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:03
KetchupFTW schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:54:
[...]

Het is een soort van handel O-) . Overigens heb ik geen idee waar ik het anders had moeten posten.
Dit is een handel en koers topic. Voor mining zijn er andere topics(of desnoods maak je er een)..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben geverifieerd op Clevercoin, handig om met Ideal te kunnen storten! Ben super benieuwd! Hopelijk een nieuwe arbitrage mogelijkheid erbij :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Ik vroeg een paar dagen geleden wat nou het grote probleem is met MtGox. Heb daar in het verleden best wat handel gedaan (tot nov. 2013 ofzo) had me niet echt ingelezen in de problemen die ze nu hebben, had er nog wel 3k staan die ik wilde withdrawlen (elke 20dagen €1000,-)

Dus afgelopen weekend na wat fora gelezen te hebben toch maar besloten om m'n fiat daar weg te halen.
Dus BTC gekocht. 2 aparte withdrawls gedaan (naar 2 verschillende adressen)
De eerste kwam niet in de blockchain en is tot op heden niet in m'n wallet.
De tweede was direct in mijn wallet, en zichtbaar in de blockchain.

Hier wat leesvoer over withdrawl problemen:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=179586.3160
https://bitcointalk.org/index.php?topic=431117.0

Het is dus een soort Russische roulette om daar te handelen. Er fiat heen sturen natuurlijk nooit doen (koers ligt €100,- hoger per btc) BTC er heen sturen om van arbitrage gebruik te maken: als je meer dan 2 maanden op je geld wilt wachten en het risico wil nemen dat het schip ergens in de tussentijd zinkt... succes O-)
Iedereen met fiat/btc... haal het weg in een paar losse kleinere transfers. (lijkt er op dat grote transacties eerder blijven hangen).
Iedereen die nog op verificatie wacht voordat ze überhaupt iets weg kunnen halen --> you've got owned no no no.... }:O

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:13:
Ben geverifieerd op Clevercoin, handig om met Ideal te kunnen storten! Ben super benieuwd! Hopelijk een nieuwe arbitrage mogelijkheid erbij :) ;)
wanneer had je geregd? ik zit nog steeds te wachten op bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAVAROIS schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:15:
Ik vroeg een paar dagen geleden wat nou het grote probleem is met MtGox. Heb daar in het verleden best wat handel gedaan (tot nov. 2013 ofzo) had me niet echt ingelezen in de problemen die ze nu hebben, had er nog wel 3k staan die ik wilde withdrawlen (elke 20dagen €1000,-)

Dus afgelopen weekend na wat fora gelezen te hebben toch maar besloten om m'n fiat daar weg te halen.
Dus BTC gekocht. 2 aparte withdrawls gedaan (naar 2 verschillende adressen)
De eerste kwam niet in de blockchain en is tot op heden niet in m'n wallet.
De tweede was direct in mijn wallet, en zichtbaar in de blockchain.

Hier wat leesvoer over withdrawl problemen:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=179586.3160
https://bitcointalk.org/index.php?topic=431117.0

Het is dus een soort Russische roulette om daar te handelen. Er fiat heen sturen natuurlijk nooit doen (koers ligt €100,- hoger per btc) BTC er heen sturen om van arbitrage gebruik te maken: als je meer dan 2 maanden op je geld wilt wachten en het risico wil nemen dat het schip ergens in de tussentijd zinkt... succes O-)
Iedereen met fiat/btc... haal het weg in een paar losse kleinere transfers. (lijkt er op dat grote transacties eerder blijven hangen).
Iedereen die nog op verificatie wacht voordat ze überhaupt iets weg kunnen halen --> you've got owned no no no.... }:O
Ik had hetzelfde probleem, "grote" bitcoin withdrawal was verdwenen, kleinere kwam direct aan. Maar na een mailtje te hebben gestuurd kwam het vrij snel goed. Over die verificatie, ik heb netjes 1 maand gewacht, daarna een mailtje gestuurd en ongeveer 3 dagen later was ik geverifieerd. Als er iets niet goed lijkt te gaan heeft een mailtje sturen dus echt wel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masauri schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:17:
[...]

25 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
masauri schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:17:
[...]

Check je spambox... mijn clevercoin mails komen steeds in de spam. Mijn aanvraag was binnen 2 uur verwerkt en goedgekeurd.

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer er op Clevercoin getrade kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:21:
Weet iemand wanneer er op Clevercoin getrade kan worden?
1 februari zeiden ze zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, mooi, ben benieuwd naar het volume ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

BAVAROIS schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:20:
[...]

Check je spambox... mijn clevercoin mails komen steeds in de spam. Mijn aanvraag was binnen 2 uur verwerkt en goedgekeurd.
thx, ik ben sinds de 25e aan het wachten, maar niks bij spam ofzo.
Dacht dat het met men belgisch id te maken kon hebben, dacht dubbel check ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik wacht eerst even met verifiëren op Clevercoin, ik ben eerst benieuwd welke prijzen ze straks hanteren. Mocht het aantrekkelijk zijn, dan stuur ik dan de gegevens wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fivel schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:26:
Ik wacht eerst even met verifiëren op Clevercoin, ik ben eerst benieuwd welke prijzen ze straks hanteren. Mocht het aantrekkelijk zijn, dan stuur ik dan de gegevens wel op.
Welke prijzen ze hanteren? Bitcoin koers? Ik denk dat je er juist meteen bij moet zijn, wie weet valt er nog wat goedkoops te scoren voordat de koers recht is getrokken met andere exchanges.

Of dat is gewoon mijn evilmind, dat kan ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik zat afgelopen 2 dagen een beetje gebruik te maken van een erg grote spread op een altcoin door elke keer goedkoop te proberen in te kopen en duur te verkopen. Nu is er helaas iemand anders die hetzelfde idee heeft die net boven mijn orders gaat zitten. Jammerrrr. Was wel leuk zolang het duurde. Gok iets van 10% winst behaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeltenaer schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:46:
Ik zat afgelopen 2 dagen een beetje gebruik te maken van een erg grote spread op een altcoin door elke keer goedkoop te proberen in te kopen en duur te verkopen. Nu is er helaas iemand anders die hetzelfde idee heeft die net boven mijn orders gaat zitten. Jammerrrr. Was wel leuk zolang het duurde. Gok iets van 10% winst behaald :)
mooncoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Nope ;)
Zijn overigens wel meer coins die een grote spread hebben zie ik nu. Nadeel is dat de grote spread volgensmij vaak komt door het lage volume, waardoor het traden heel langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:45
Wat is er zojuist gebeurd in New York? https://twitter.com/aantonop/status/428626278795591680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
Nog steeds gaande: https://twitter.com/NYDFS/status/428545587299241984

NYDFS PUBLIC HEARING REGARDING VIRTUAL CURRENCIES
January 29, 2014, 10am

Panel 1- Law Enforcement and Virtual Currencies
Panel 2- Virtual Currency Commerce and Consumer Protections
Panel 3- The Academic View on Virtual Currencies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn13 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:41:
[...]

Nog steeds gaande: https://twitter.com/NYDFS/status/428545587299241984

NYDFS PUBLIC HEARING REGARDING VIRTUAL CURRENCIES
January 29, 2014, 10am

Panel 1- Law Enforcement and Virtual Currencies
Panel 2- Virtual Currency Commerce and Consumer Protections
Panel 3- The Academic View on Virtual Currencies
Als ik dit lees: http://pando.com/2014/01/...eased-regulatory-clarity/

Lijkt er enkel gesproken te zijn over regulatie mogelijkheden.
Nouja, misschien veroorzaakt dit wel weer een mooie dip >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Mijn god. Net weer coins gekocht. Laat dat FF een uurtje of 2 wachten

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
markklok schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:52:
Mijn god. Net weer coins gekocht. Laat dat FF een uurtje of 2 wachten
Wat maakt het uit of de dip nu of over 2 uur komt...? Wat maakt het überhaupt uit als er een dip komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:53:
[...]

Wat maakt het uit of de dip nu of over 2 uur komt...? Wat maakt het überhaupt uit als er een dip komt?
Als herstel volgt niet veel, behalve een kans om goedkoper in te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Avalaxy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:53:
[...]

Dat ik ze wil verkopen op een andere exchange en daar fiat wil hebben. Dan mag de boel on elkaar storten :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:48:
[...]

Als ik dit lees: http://pando.com/2014/01/...eased-regulatory-clarity/

Lijkt er enkel gesproken te zijn over regulatie mogelijkheden.
Nouja, misschien veroorzaakt dit wel weer een mooie dip >:)
Nou, de laatste is afgelopen, maar de koers geeft geen krimp. Niet naar boven, niet naar onder. Volgens mij blijft iedereen gewoon op zijn currency zitten om even 31 jan af te wachten. Ik denk dat het hele saaie dagen worden tot halverwege 31 jan. want dan stapt fiat in, en door die stijging stappen anderen uit. Wordt een leuk dagje denk ik.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:59
31 januari wanneer is dat in china? Ivm met tijdverschillen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Fastclaimer schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:25:
31 januari wanneer is dat in china? Ivm met tijdverschillen etc
GMT+8

7 uur later dan bij ons. Morgen om 17u bij ons, is het dus de 31ste in China. En vrijdagavond chinees nieuwjaar.

In mijn scenario heb je daar echter niet zoveel van te vrezen, ik denk dat iedereen eerst een tijdje afwacht. Ergens later in de avond zou het leuk kunnen worden, de actie komt dan echter vooral uit EU en USA en niet uit China. Wie fiat wil in China is allang fiat.

Al voorzie ik ook nog wel dat er geen zak gebeurt.

[ Voor 13% gewijzigd door Mistraller op 29-01-2014 22:32 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/6to11d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Bitcoin.de blijft wel raar. Volgens mij kan je daar gewoon orders kiezen die je wilt kopen of wilt verkopen, want je kan klikken op iedere order uit het orderboek. Dat verklaart wellicht de enorme spikes.

Ook rare dingen zoals
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7472oC5yz0oOeFImHK7Gi5C6/full.jpg

Je zou toch zeggen, als het orderbook zo scheef is dat er zo iemand is die dit rechttrekt? Het is maar een laag volume, maar goed, bid en ask die door elkaar heen lopen is raar toch?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bitcoin.de heeft denk ik maar 2 gebruikers die gewoon continu aan elkaar zitten te verkopen :')

Kraken (laag volume, 1H chart):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xrfxHAX.png

Bitcoin.de (ongeveer even laag volume, 1H chart):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eqb147Y.png

Die site geeft echt geen fuck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Heeft er iemand ervaring met https://github.com/maxme/bitcoin-arbitrage of andere scripts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:43
Geen ervaring met gebruik, maar het script heeft meerdere beperkingen:
- Vziw worden fees niet meegerekend.
- Valuta-conversie gebruikt een of andere financiele website in plaats van de tarieven die, bijvoorbeeld, Bitstamp rekent.
- Daadwerkelijk handelen wordt alleen ondersteund op Bitstamp (okay), MtGox (waardeloos vanwege bank-problemen) en Bitcoin-central (waardeloos vanwege volume, 10-20% van het volume van Kraken). Alle andere exchanges zijn "read-only".

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Avalaxy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:43:
Bitcoin.de heeft denk ik maar 2 gebruikers die gewoon continu aan elkaar zitten te verkopen :')

[afbeelding]

[afbeelding]

https://www.bitcoin.de/en/infos#gebuehren

Als ik het goed begrijp kun je inderdaad kiezen met wie je handelt, en is de fee 1% (die deel je, dus komt neer op 0.5%). Dat verklaart op zich wel waarom hun koers redelijk vlak is. Voor daghandel moet je daar gewoon niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Avalaxy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:43:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit viel me toevallig ook op gisteravond, echter de schalen zijn compleet anders, als je dat corrigeert is er nog steeds wel een verschil, maar niet zo groot als de screenshots nu suggereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Voor de derde keer een betaling willen doen bij bitplaats voor een paar BTC, wordt Mijn ING geblokkeerd. Dit heeft te maken met het hoge bedrag en de omschrijving waar bitcoin in staat. Er werd mij gezegd dat er fraudemeldingen zijn binnen gekomen en dat het daarom extra in de gaten wordt gehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Fivel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:51:
Voor de derde keer een betaling willen doen bij bitplaats voor een paar BTC, wordt Mijn ING geblokkeerd. Dit heeft te maken met het hoge bedrag en de omschrijving waar bitcoin in staat. Er werd mij gezegd dat er fraudemeldingen zijn binnen gekomen en dat het daarom extra in de gaten wordt gehouden..
Stort dan gewoon wat richting een exchange en koop ze daar? Is vermoedelijk nog goedkoper ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Mistraller op 30-01-2014 11:54 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Fivel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:51:
Dat is wel begrijpelijk, want zodra de bitcoins zijn uitgegeven krijg je ze niet meer terug. Dat is zoiets als een maximum zetten op het cash bedrag dat je dagelijks kunt pinnen. Het is bedoeld als bescherming voor jou als klant, dat wanneer een crimineel jouw account hackt er niks meer kan worden teruggedraaid.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bter beter dan cryptsy voor alts? betrouwbaarder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:00:
Cryptsy heeft een groter aanbod en meer volume maar is vaak traag en een tijd geleden was er veel gedoe omdat er vaak plotseling coins verdwenen. Meeste coins waren trouwens wel weer terug te krijgen na contact met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:00:
Ik vind bter wel fijn, ook nooit rare problemen gehad. Met cryptsy geen ervaring.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE nieuwe dip is ingezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Laagste punt zijn we denk ik voorbij. Ik ben het tijdens mijn opleiding aan het volgen want had willen inkopen maar ik had het pas later op de dag verwacht tegen 17u zelf of iets later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Als dit alles is kan ik het geen dip noemen.... 585 is nou niet echt laag als je afgelopen dagen ziet. Dipje eerder. 500 wat een dip geweest in mijn ogen :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Ik vind het maar lastig om te voorspellen. Heb toch maar op Kraken voor €575 ingekocht. Maar baal natuurlijk ontzettend als hij straks alsnog klapt...

[ Voor 4% gewijzigd door tsandfort op 30-01-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
575 is een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

tsandfort schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:43:
Ik vind het maar lastig om te voorspellen. Heb toch maar op Kraken voor €575 ingekocht. Maar baal natuurlijk ontzettend als hij straks alsnog klapt...
Absoluut, wil ik ook doen zodra ik terug thuis kom.
Wel wat minder maar zeker de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
tsandfort schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:43:
Ach ook dat komt wel goed met wat geduld maar dan moet je het misschien 1-2 weken laten staan voor je het weer verkoopt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

BTC- China accepteer weer yuan, http://www.coindesk.com/btc-china-accepting-bank-deposits/
Ik weet niet of dit een positief effect heeft op de koers. Het blijft ja of nee met de Chinezen. Ik had liever een punt achter gezet op 31 januari. Nu blijft het een beetje aanmodderen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Astennu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:06:
[...]

Ach ook dat komt wel goed met wat geduld maar dan moet je het misschien 1-2 weken laten staan voor je het weer verkoopt.
Maar in twee weken tijd kan je veel verdienen. Heb helaas niet heel veel meer geld te investeren. Dus dan is het soms beter om even door de zure appel heen te bijten en te verkopen, om daarna meerdere keren te kunnen verdienen aan de stijging. Het blijft toch altijd een gok. Tot nu toe ziet het er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
tsandfort schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Maar in twee weken tijd kan je veel verdienen. Heb helaas niet heel veel meer geld te investeren. Dus dan is het soms beter om even door de zure appel heen te bijten en te verkopen, om daarna meerdere keren te kunnen verdienen aan de stijging. Het blijft toch altijd een gok. Tot nu toe ziet het er goed uit.
Dat klopt. Maar dan neem je meer risico. Het is maar net wat je wilt. Ik speel het relatief safe. Terwijl ik het geld zelf mine. Aan de andere kant heb nu wel een investering van 2700 euro aan hardware :P maar die spullen zijn straks ook nog wel iets waard (was allemaal niet nieuw gekocht en het is PC hardware geen dedicated hardware die nergens anders voor te gebruiken is)

Mijn doel is om dat in de komende 3 maanden terug te verdienen. En daar na zie ik het wel weer :) Het is voor mij gewoon een leuk spelletje met een relatief lage inzet qua de kans om verlies. En al heb ik 300 euro verlies. Heb er wel lol aan beleeft. Al lijkt het er op dat ik wel winst ga maken :)
Blord schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:13:
BTC- China accepteer weer yuan, http://www.coindesk.com/btc-china-accepting-bank-deposits/
Ik weet niet of dit een positief effect heeft op de koers. Het blijft ja of nee met de Chinezen. Ik had liever een punt achter gezet op 31 januari. Nu blijft het een beetje aanmodderen. :?
Inderdaad. Iedereen blijft nu terughoudend. Als het duidelijk is kunnen de koersen juist weer omhoog gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Astennu op 30-01-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
tsandfort schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Ik weet dat het als een vies woord beschouwd wordt hier, maar al gedacht aan alt-coins?

Alt-coins zijn over het algemeen volatiler, dus is er een stuk meer mee te verdienen in een korte periode. (en ja, er is ook meer mee te verliezen).

Als je je beperkt tot de top 5 van de alt-coins, dan zit je behoorlijk veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Ja ik zit er wel aan te denken. Maar dan moet ik ook weer heel veel verschillende dingen in de gaten houden. Welke site gebruiken jullie voor het handelen in alt-coins? cryptsy? Is er nog een plek om een beetje nieuws te vergaren over de verschillende coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
tsandfort schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:41:
Ja ik zit er wel aan te denken. Maar dan moet ik ook weer heel veel verschillende dingen in de gaten houden. Welke site gebruiken jullie voor het handelen in alt-coins? cryptsy? Is er nog een plek om een beetje nieuws te vergaren over de verschillende coins?
Cryptsy is wel 1 van de bekendere en grote ja.
Ik heb daar wel gehandeld, maar gebruik nu vooral Bter.com.

Op beide heb ik wel eens problemen gehad met transacties die niet doorkwamen, maar dat was altijd na een mailtje vlot opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
MichaelB74 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:15:
[...]

Cryptsy is wel 1 van de bekendere en grote ja.
Ik heb daar wel gehandeld, maar gebruik nu vooral Bter.com.

Op beide heb ik wel eens problemen gehad met transacties die niet doorkwamen, maar dat was altijd na een mailtje vlot opgelost.
Cryptsy vind ik echt iri traag qua coin transvers. De laatste tijd handel ik eigenlijk alleen nog maar op CoinedUP (vrij nieuw en vast niet zo groot als Cryptsy). Maar dat zijn niet de de grootste maar wel de nieuwste. Die mine ik dan ook zelf en daar handel ik dan mee. En dat is nog best lucratief. Maar soms kun je ook ineens een groot dal hebben andere keer weer veel winst.

En ik heb ook op bter gehandeld beviel ook wel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 30-01-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 minuten tot het chineze nieuwjaar, ''pakt champagne erbij'' :*)
edit: morgen dus

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist een dag volgens mij?.. morgen 5 uur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha inderdaad, foutje :X dacht dat het al vrijdag was

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:42:
Haha inderdaad, foutje :X dacht dat het al vrijdag was
Eh, volgens mij is het over 10 minuten toch echt nieuwjaar hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:49:
[...]

Eh, volgens mij is het over 10 minuten toch echt nieuwjaar hoor :P
''Rent naar champagne'' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
Dan begint hun oudjaarsdag?

Het is in ieder geval borreltijd, bier smaakt ook goed.

[ Voor 52% gewijzigd door tsandfort op 30-01-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Astennu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:35:
[...]

Mijn doel is om dat in de komende 3 maanden terug te verdienen. En daar na zie ik het wel weer :) Het is voor mij gewoon een leuk spelletje met een relatief lage inzet qua de kans om verlies. En al heb ik 300 euro verlies. Heb er wel lol aan beleeft. Al lijkt het er op dat ik wel winst ga maken :)
Weet je zeker dat je daar winst op maakt? Als ik wat getallen invul in deze calculator dan zie ik zelfs een heel klein verlies (uitgaande van gpu mining (gokje HD7950) en verder getallen uit deze tabel en even je eigen energietarief invullen).

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Nouja ik woon in China en als ik afga op de hoeveelheid vuurwerk dan weet ik vrij zeker dat het vandaag nieuwjaar is (atm dikke warzone hier) .. Verder heeft ook iedereen happy new year etc gezegd, dus ben er wel vrij zeker van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:00
Happy new year!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nou, ik heb me zojuist volledig ingekocht :Y) Ik zie die drop niet meer komen.

Btw, check die piek op huobi _/-\o_ http://bitcoinwisdom.com/markets/huobi/btccny

[ Voor 35% gewijzigd door Avalaxy op 30-01-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik denk dat ik maar even snel een aantal BTC's ga kopen.
Ik verwacht geen dip meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Ja; kopenkopenkopen allemaal!

Mijn scenario houdt stand :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkopen!! CRASH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Woot, die prijs is aan het stunten :P Nu al $15 winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/08/Ron-Burgundy-Saying-I-Dont-Believe-You.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Jetzt geht los!

Op stamp 2 candles van 3 minuten met een volume van 1000 BTC :P

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Laatst online: 19-09 13:35
Ik heb eerder vanmiddag een kleine longpositie geopend, dat heeft nu al zijn vruchten afgeworpen. Het wordt een interessante avond denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0die
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 13:52
Gaat hard nu, sell van LTC op 21$ toch maar ff gecancelled. Denk dat t flink gaat doorstijgen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik heb net een beta key voor https://www.coinsetter.com/ binnen gekregen. Moet me eerst verifieren voordat ik het kan gebruiken, ik houd jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Laatst online: 29-07-2023
Is de piek nu al bereikt? Stijgt niet meer verder? wordt thans redelijk wat gedaan om het te laten stijgen aan de volumes te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Man man.. Vanmorgen naar ltc zitten staren toen hij op 20,05 stond.... En dan komt dat stomme bericht over China... Grr :)

Vingers crossed dat hij morgen toch nog FF naar beneden dondert

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Eeindelijk gerechtigheid. Geduld is een schone zaak.. Na een #%^**++ week van verlies gelukkig nu weer een beetje winst.. Dus mensen hou je bitcoins. De Chinese dip gaat er echt niet komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Replay256 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:16:
Eeindelijk gerechtigheid. Geduld is een schone zaak.. Na een #%^**++ week van verlies gelukkig nu weer een beetje winst.. Dus mensen hou je bitcoins. De Chinese dip gaat er echt niet komen..
Wie riep er nou zo hard om een China dip? O-)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Volgens zijn die Chinese dronken van de nieuwjaar kopen alles op gigantische volumes....
Pagina: 1 ... 101 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid