Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.673 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
dieter87 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:47:
Is de piek nu al bereikt? Stijgt niet meer verder? wordt thans redelijk wat gedaan om het te laten stijgen aan de volumes te zien
Dat heet een 'bear trap'. Zie je erg vaak wanneer bitcoin plotseling hard stijgt. Idem dito voor de 'bull trap' bij een forse daling.

De echte dip is helaas uitgebleven, maar ik heb wel voor de piek in kunnen kopen. Nu eens kijken waar het de komende dagen naar toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

zomertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:19:
[...]

Wie riep er nou zo hard om een China dip? O-)
Ach faceup en verder gaan :+

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even zitten googlen op "31 januari China Bitcoin ban" maar eigenlijk kan ik geen "officieel" nieuws bericht vinden, wat is er in december nou precies aangekondigd wat betreft 31 januari?
In mijn geheugen was het altijd, " vanaf 31 Januari kunnen de Chinezen hun bitcoins niet meer verkopen voor fiat", maar kan dit eigenlijk nergens terug vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

fynrd1 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:32:
[...]

Ach faceup en verder gaan :+
Ik heb nooit gezegd dat die dip voor de 31e zou plaatsvinden (al hield ik wel rekening met die mogelijkheid).
Die dip komt nog als straks de Chinese beurzen gedwongen gesloten worden.

Zelf ben ik wel ingestapt vanmiddag. De truuk is nu om uit te stappen voor de bom barst, maar dat gaat heel moeilijk worden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:39:
[...]

Ik heb nooit gezegd dat die dip voor de 31e zou plaatsvinden (al hield ik wel rekening met die mogelijkheid).
Die dip komt nog als straks de Chinese beurzen gedwongen gesloten worden.

Zelf ben ik wel ingestapt vanmiddag. De truuk is nu om uit te stappen voor de bom barst, maar dat gaat heel moeilijk worden.
De truc is om nooit uit te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:46:
[...]

Dat is inderdaad een goede strategie die ik dan ook met een deel van m'n munten toepas. Een ander deel gebruik ik om te speculeren. Bij een positieve trend is het echter heel moeilijk om de markt te verslaan op lange termijn. Ik zit er echter ook in voor de fun, en niet om rijk mee te worden.

Lukt het je om een keer uit te stappen voor een grote dip en op het dieptepunt in te kopen dan is het een mooie manier om je aantal muntjes te vergroten. Echter loop je bij een positieve markt ook het risico dat de koers omhoog schiet en je ernaar zit te kijken met je fiat geld.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Denk toch dat de koers niet meer zal stijgen vandaag of morgen,
als deze had willen stijgen was het ongeveer nu wel gebeurd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:09
dieter87 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:56:
Valt mee, het gebeurd regelmatig na 20 uur dat er een en ander in beweging komt.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Schitterend... altijd als ik mezelf inkoop stijgt het niet meer en gaat hij omlaag 8)7

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:46:
[...]

Neh de truc is om net voor een dipje op het hoogste punt te verkopen en op het laagste punt weer te kopen. Die truc bezit ik helaas niet. :p

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-10 16:40

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Net weer full fiat gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

dieter87 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:56:
Amerika wordt zo wakker dus die kunnen ook voor een boost gaan zorgen, daarna China weer, dan Europa etc etc.

Bovendien; Het is nog een heel tijdje 31 jan in China, dus er zijn best nogal wat mensen voorlopig zenuwachtig denk ik.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chinees nieuwjaar duurt toch altijd 1 week ofzo, zitten we nog een week in onwetendheid :P

PS. Niemand een officiële bron wat betreft het 31 januari China gebeuren, ik vind eigenlijk weinig concreets hierover.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Laten we het hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Laatst online: 29-07-2023
Jamaar ze gaan echt geen week doen om te sluiten, ofwel sluit je ze ofwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Laatst online: 19-09 13:35
Ik ben wel heel benieuwd wat Gox gaat doen de komende periode. Het volume is daar behoorlijk afgenomen en met de relatief lage koers hebben ze het hoofd misschien nog net boven water kunnen houden. Als de prijzen weer de lucht in gaan, dan zal dat de betalingsproblemen alleen maar verergeren, immers kunnen ze met dezelfde hoeveelheid dollars veel minder BTC uitbetalen. Meer mensen zullen dan eieren voor hun geld gaan kiezen en BTC wegsluizen, waardoor Gox-dollars nog minder waard worden. Een lekkere neerwaartse spiraal dus, die naar mijn mening al is ingezet en niet meer af te wenden is zonder een gigantische kapitaalinjectie.

Iemand met een glazen bol die weet wanneer Gox op zijn gat gaat? Dat kan nog best wat chaos veroorzaken, zeker omdat de media nog denken dat het een van de belangrijkste exchanges is. Als er niet snel iets verandert geef ik ze niet meer dan een paar maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn13 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:31:
Ik ben wel heel benieuwd wat Gox gaat doen de komende periode. Het volume is daar behoorlijk afgenomen en met de relatief lage koers hebben ze het hoofd misschien nog net boven water kunnen houden. Als de prijzen weer de lucht in gaan, dan zal dat de betalingsproblemen alleen maar verergeren, immers kunnen ze met dezelfde hoeveelheid dollars veel minder BTC uitbetalen. Meer mensen zullen dan eieren voor hun geld gaan kiezen en BTC wegsluizen, waardoor Gox-dollars nog minder waard worden. Een lekkere neerwaartse spiraal dus, die naar mijn mening al is ingezet en niet meer af te wenden is zonder een gigantische kapitaalinjectie.

Iemand met een glazen bol die weet wanneer Gox op zijn gat gaat? Dat kan nog best wat chaos veroorzaken, zeker omdat de media nog denken dat het een van de belangrijkste exchanges is. Als er niet snel iets verandert geef ik ze niet meer dan een paar maanden...
Hoezo zouden ze betalingsproblemen krijgen? Voor elke verkoop is er een koop. Ze verdienen alleen maar aan de fee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:34:
[...]

Hoezo zouden ze betalingsproblemen krijgen? Voor elke verkoop is er een koop. Ze verdienen alleen maar aan de fee's.
Omdat Gox al zo lang meedraait is de kans groot dat veel BTC zijn ingekocht voor een lage prijs. Zeg dat iemand 100 euro heeft gestort, daar destijds 1BTC voor heeft gekocht en die nu wil laten uitbetalen. Het prijsverschil van toen en nu moet door iemand opgehoest worden en dat geld zit niet bij Gox, die fees hebben dat nooit kunnen compenseren.

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn13 op 30-01-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 04-10 09:44

Cliffie

Trompetslet

Het orderverloop op BTCChina is bizar momenteel :o

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar dat wordt dan toch 1-op-1 opgehoest door een andere koper op Mt. Gox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Cliffie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:40:
Het orderverloop op BTCChina is bizar momenteel :o
Dat wilde ik ook net posten. Iemand is zijn nieuwe bot aan het testen? :?

Ze beginnen hun nieuwe jaar i.i.g. goed. Qua volume zijn ze weer marktleider ;)

[ Voor 14% gewijzigd door cdgrit op 30-01-2014 19:44 ]

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Aikon schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:40:
Maar dat wordt dan toch 1-op-1 opgehoest door een andere koper op Mt. Gox?
Als mensen geld blijven storten is er inderdaad niets aan de hand, maar zou jij dat nu doen? Omdat een dollar op Gox minderd waard is kan je meteen 20% inleveren als je fiat zou storten. Daar zit dan ook de kern van het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

cdgrit schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:41:
[...]

Dat wilde ik ook net posten. Iemand is zijn nieuwe bot aan het testen? :?
Met 33-34 BTC per keer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn13 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:43:
[...]

Als mensen geld blijven storten is er inderdaad niets aan de hand, maar zou jij dat nu doen? Omdat een dollar op Gox minderd waard is kan je meteen 20% inleveren als je fiat zou storten. Daar zit dan ook de kern van het probleem...
Wat jij voorspelt is dus een leegloop van kopers, maar dat is ook niet erg, je kan je bitcoins toch elders verkopen? Het is niet zo dat MtGox dan gedwongen jouw coins moet kopen.

edit: En als er een leegloop van kopers ontstaat, gaan de prijzen vanzelf omlaag, waardoor het weer interessant word om op MtGox te handelen. Enige reden dat ik er niet meer handel is dat ze heel traag uitbetalen en met bizare limieten werken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk 0.6 BTC te missen in me wallet, ik snap er ff niks meer van, als ik op Blockchain kijk dan staat er dat ik nog 0.6 BTC over heb, of begrijp ik het niet?

https://blockchain.info/a...7sUgBpCss4RhcHSWQtrN5sKte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:44:
Ik denk 0.6 BTC te missen in me wallet, ik snap er ff niks meer van, als ik op Blockchain kijk dan staat er dat ik nog 0.6 BTC over heb, of begrijp ik het niet?

https://blockchain.info/a...7sUgBpCss4RhcHSWQtrN5sKte
Welke wallet-software gebruik je? Multibit "vergeet" af en toe transacties en dan moet je Reset Blockchain and Transactions uitvoeren om het te fixen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:47:
[...]

Welke wallet-software gebruik je? Multibit "vergeet" af en toe transacties en dan moet je Reset Blockchain and Transactions uitvoeren om het te fixen.
Ik gebruik inderdaad Multibit, oke ben hem aan het resetten, dankje.

edit: Ze zijn er weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verificatie op https://www.coinsetter.com/ duurde 45 minuten. Helaas zit m'n BTC storting wel vast en is die na 3 uur nog steeds niet bevestigd (wel met 0.0001 fee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Martijn13 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:38:
[...]

Omdat Gox al zo lang meedraait is de kans groot dat veel BTC zijn ingekocht voor een lage prijs. Zeg dat iemand 100 euro heeft gestort, daar destijds 1BTC voor heeft gekocht en die nu wil laten uitbetalen. Het prijsverschil van toen en nu moet door iemand opgehoest worden en dat geld zit niet bij Gox, die fees hebben dat nooit kunnen compenseren.
Je redenatie is fout. Gox is een Exchange. Ze verkopen zelf geen bitcoin.
Mensen sturen BTC en fiat naar Gox, daar ruilen ze met elkaar. Elke ruil (trade) levert mtgox een fee op. In welke verhouding (BTC/USD koers) mensen traden maakt voor Gox niet uit, de een eindigd met meer usd de ander met meer btc. Alles wat mtgox uitbetaald is wat klanten er hebben gestort. Min de fees natuurlijk.

Wat wel een probleem kan zijn is dat er rekeningen van mtgox geblokkeerd zijn, daar staat geld van klanten op en als die hun geld willen en mtgox kan niet uitbetalen heeft mtgox op z'n zachtst gezegd een probleem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

pposthoorn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:30:
[...]

[knip]

Wat wel een probleem kan zijn is dat er rekeningen van mtgox geblokkeerd zijn, daar staat geld van klanten op en als die hun geld willen en mtgox kan niet uitbetalen heeft mtgox op z'n zachtst gezegd een probleem :9
dat dus...

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Mensen sturen BTC en fiat naar Gox, daar ruilen ze met elkaar. Elke ruil (trade) levert mtgox een fee op. In welke verhouding (BTC/USD koers) mensen traden maakt voor Gox niet uit, de een eindigd met meer usd de ander met meer btc. Alles wat mtgox uitbetaald is wat klanten er hebben gestort. Min de fees natuurlijk.

Toch klopt het niet dat de koers zo hoog is, terwijl de Exchange betalingsproblemen heeft. Ik zou zeggen dat het vertrouwen in die exchange laag is, waardoor de koers ook lager zou moeten staan dan andere exchanges. Kortom; ik vermoed dat ze de boel besodemieteren. Het is natuurlijk heel makkelijk om een 'fake' koers en/of fake trades voor te schotelen aan de buitenwereld.
Waarom zou iemand daar z'n coins niet weghalen om te traden op een andere willekeurige exchange?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je toevallig ook waarom rekeningen van gox zijn geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
[...]
Misschien verklaart dat ook waarom uitbetalen zo lang duurt? Gox heeft misschien het geld niet om uit te betalen en moet daarom wachten op nieuwe fiat deposits van klanten zodat ze dat geld weer aan andere klanten kunnen uitbetalen. En hoe minder mensen deposits doen, hoe langer uitbetalen duurt, totdat er niemand meer stort en mensen helemaal niet meer uitbetaald krijgen. Het is maar een theorietje natuurlijk, er kunnen meerdere redenen zijn waarom uitbetalen zo lang duurt.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:39
FaceDown schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:14:
[...]

Toch klopt het niet dat de koers zo hoog is, terwijl de Exchange betalingsproblemen heeft. Ik zou zeggen dat het vertrouwen in die exchange laag is, waardoor de koers ook lager zou moeten staan dan andere exchanges. Kortom; ik vermoed dat ze de boel besodemieteren. Het is natuurlijk heel makkelijk om een 'fake' koers en/of fake trades voor te schotelen aan de buitenwereld.
Waarom zou iemand daar z'n coins niet weghalen om te traden op een andere willekeurige exchange?
Het is juist de enige reden! De enige manier om er nog fatsoenlijk iets weg te krijgen is in BTC. Dus er ontstaat meer vraag naar BTC en dat drijft de prijs op. Iemand die fiat wil voor zijn BTC, vraagt er meer voor juist vanwege het risico dat het er nooit meer weg kan.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
FaceDown schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:14:
[...]

Dat is dus de reden waarom de koers zo hoog is. Iedereen gaat kopen omdat ze toch geen uitbetaling krijgen en versturen dan de btc. Er zijn geen verkopers maar alleen maar kopers, dus een hoge koers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:28

masauri

aka qwybyte

Hoe zijn de meningen, de koers van btc zit nu al even rond 800$ , zou hij nog sterker omlaag gaan?
Ik kan de chart nog niet goed interpreteren maar het lijkt alsof er wat weerstand is om de koers nog meer omlaag te laten gaan.
Wat zijn de meningen van de experts hier?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
[...]

..snip...
Ja, dat snap ik inderdaad. Je hebt ook helemaal gelijk, op een exchange waar vraag en aanbod in balans is klopt dat exact.

Nu het volgende scenario: twee mensen depositen op Gox, persoon A 1 BTC en persoon B $100. Dit staat op een rekening van Gox. Als de koers op $100/BTC staat en A en B kopen van elkaar, dan houdt Gox een deel fees over. Voor het gemak verwaarloos ik die even. Nu heeft A $100, en B 1 BTC, maar beide staan ze nog steeds op een Gox-account.
Als in de tussentijd de koers van BTC stijgt naar $110 en B wil laten uitbetalen, dan heeft Gox een probleem, want ze hebben maar $100 op hun account staan. Er is dus geld van een derde persoon C nodig. Die persoon moet wel bereid zijn fiat op Gox te zetten. Wat als C er niet is?

Zo lang als het handelsvolume hoog blijft is het niet echt een probleem als er minder fiat de exchange op gaat dan BTC. Immers kan het koersverschil worden opgevangen met (een deel van) de opbrengsten van de fees, dan wel met een buffer van andere gebruikers op de rekening van Gox.

Wat gebeurde er echter: een rekening van Gox wordt bevroren. Gox heeft nu een gigantisch tekort aan fiat, maar mensen willen hun geld van de exchange halen. Gox moet dus wachten op fees of op een deposit van persoon C voordat ze aan anderen kunnen uitbetalen. Er ontstaat een wachttijd voor withdrawals.
Mensen krijgen nu door dat fiat-withdrawals (te) lang duren, dus halen ze BTC weg in plaats van fiat omdat dat nog wel mogelijk is. Het gevolg is dat de koers omhoog schiet door een hogere vraag. Een dollar heeft daardoor minder koopkracht op Gox, waardoor het wederom minder interessant wordt om nog fiat naar Gox te sturen. Je loopt immers risico dat je het niet terugziet, tenzij je het weer in BTC omzet. En daar hebben we de neerwaartse spiraal; tenzij Gox weer aan geld weet te komen en vertrouwen weet terug te winnen zodat mensen weer fiat-deposits willen gaan doen.

Ik kan het fout hebben natuurlijk, ik heb geen economie gestudeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
masauri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:26:
Hoe zijn de meningen, de koers van btc zit nu al even rond 800$ , zou hij nog sterker omlaag gaan?
Ik kan de chart nog niet goed interpreteren maar het lijkt alsof er wat weerstand is om de koers nog meer omlaag te laten gaan.
Wat zijn de meningen van de experts hier?
Ik ben geen expert, maar ik begin te denken dat er zonder nieuws weer helemaal niks gaat gebeuren. Ik had verwacht dat de stijging zoals die na 17u werd ingezet (ingestapt om 16:40), wel even doorgezet zou worden, gevolgd door een flinke dip. De stijging kwam niet, de dip ook niet, mijn verkooporder is niet geraakt, en ik heb er dus maar een stop loss/take profit opgezet, zodat ik de fee er tenminste uithaal mocht ie toch kelderen. Ik heb wat buy orders klaarstaan voor lagere bedragen, en wat sell orders op diverse hogere bedragen voor een ander deel van mijn fiat/BTC. Ik heb nu echt geen flauw idee wat er gaat gebeuren namelijk.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn13 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:48:
[...]

Ja, dat snap ik inderdaad. Je hebt ook helemaal gelijk, op een exchange waar vraag en aanbod in balans is klopt dat exact.

Nu het volgende scenario: twee mensen depositen op Gox, persoon A 1 BTC en persoon B $100. Dit staat op een rekening van Gox. Als de koers op $100/BTC staat en A en B kopen van elkaar, dan houdt Gox een deel fees over. Voor het gemak verwaarloos ik die even. Nu heeft A $100, en B 1 BTC, maar beide staan ze nog steeds op een Gox-account.
Als in de tussentijd de koers van BTC stijgt naar $110 en B wil laten uitbetalen, dan heeft Gox een probleem, want ze hebben maar $100 op hun account staan. Er is dus geld van een derde persoon C nodig. Die persoon moet wel bereid zijn fiat op Gox te zetten. Wat als C er niet is?

Zo lang als het handelsvolume hoog blijft is het niet echt een probleem als er minder fiat de exchange op gaat dan BTC. Immers kan het koersverschil worden opgevangen met (een deel van) de opbrengsten van de fees, dan wel met een buffer van andere gebruikers op de rekening van Gox.

Wat gebeurde er echter: een rekening van Gox wordt bevroren. Gox heeft nu een gigantisch tekort aan fiat, maar mensen willen hun geld van de exchange halen. Gox moet dus wachten op fees of op een deposit van persoon C voordat ze aan anderen kunnen uitbetalen. Er ontstaat een wachttijd voor withdrawals.
Mensen krijgen nu door dat fiat-withdrawals (te) lang duren, dus halen ze BTC weg in plaats van fiat omdat dat nog wel mogelijk is. Het gevolg is dat de koers omhoog schiet door een hogere vraag. Een dollar heeft daardoor minder koopkracht op Gox, waardoor het wederom minder interessant wordt om nog fiat naar Gox te sturen. Je loopt immers risico dat je het niet terugziet, tenzij je het weer in BTC omzet. En daar hebben we de neerwaartse spiraal; tenzij Gox weer aan geld weet te komen en vertrouwen weet terug te winnen zodat mensen weer fiat-deposits willen gaan doen.

Ik kan het fout hebben natuurlijk, ik heb geen economie gestudeerd :+
De koers stijgt niet zomaar naar $110. Er is iemand nodig (C in dit geval) die een btc koopt voor dat bedrag, door eerst fiat op Gox te hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 28-09 21:52
[...]

Als het enkel een 'exchange' is zal de prijs zonder persoon C nooit stijgen naar $110. Mijn kennis is ook zeker niet uitputtend maar volgens mij zijn goed de verschillende orders (bied/laat) te zien op de exchanges. Dat betekent dat voor elke transactie er iemand tegenover moet staan die hetzij in coins hetzij met fiat betaald. De waarde stijging ontstaat alleen als er meer potentiële kopers dan verkopers zijn, dat gebeurd bijvoorbeeld als kooporders niet geheel in een keer uitgevoerd worden (te weinig aangeboden volume tegen die prijs om in een keer te voldoen), dan zal de prijs vrijwel direct een (klein) stukje stijgen zodat meer mensen bereid zijn te verkopen. Een goede exchange doet in die zin echt niet meer dan alleen kopers en verkopers bij elkaar brengen en daarvoor ontvangen ze een fee. Los daarvan kan ik mij goed voorstellen dat een aantal exchanges graag ook mee speculeren en dat kan ze natuurlijk financieel in zwaar weer brengen.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:56:
[...]

De koers stijgt niet zomaar naar $110. Er is iemand nodig (C in dit geval) die een btc koopt voor dat bedrag, door eerst fiat op Gox te hebben gezet.
Aargh ja natuurlijk. Stom |:(

Verandert uiteraard niet dat Gox dringend geld nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Martijn13 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:02:
[...]

Aargh ja natuurlijk. Stom |:(

Veranderd uiteraard niet dat Gox dringend geld nodig heeft.
Hebben ze dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
B kan zijn 1 BTC alleen voor $110 verkopen als er iemand is die de coin voor $110 wil kopen. Persoon C dus. En C kan alleen voor $110 verkopen als hij $110 op z'n account heeft staan. Is zo'n C er niet, dan kan B wel een verkoop-order plaatsen, maar die wordt nooit uitgevoerd zolang er geen koper is die die prijs wil betalen.

Overigens is "de koers" enkel de laatste prijs waarvoor een order is uitgevoerd. Als je het beperkt tot 1 exchange, zal de koers dus nooit naar $110 stijgen als er niemand is die $110 betaalt voor een coin.

Normaal is er dus nooit een probleem met geld op een exchange, want bij iedere order hebben zowel de koper als de verkoper de juiste hoeveelheid fiat of coins op de exchange staan. Er wordt enkel een database-entry aangepast.

Een van de mogelijke problemen bij MtGox is dat een deel van hun geld niet beschikbaar is vanwege de beslaglegging in de VS (MtGox is hier ook geregistreerd, maar ze hebben mogelijk wat money-transmitter wetten overschreden, waardoor hun VS-rekening bevroren is door de overheid). Zo kunnen ze bijvoorbeeld $10M aan stortingen hebben binnengekregen, maar slechts $5M tot hun beschikking hebben omdat de rest op een bevroren rekening staat. Als teveel mensen dan hun geld weg willen halen, dan houdt het simpelweg op.

Ik heb geen inzicht in de boeken van MtGox, dus ik weet niet of ze genoeg geld beschikbaar hebben om alle accounts uit te kunnen betalen of niet. Maar het maakt het er allemaal niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Ja, heb me compleet verkeken op het feit dat de koers niets is dan de laatste order die heeft plaatsgevonden. Daar is natuurlijk een koper voor nodig die geld meeneemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:07
Ik heb zowel trademybit als middlecoin gedaan. Trademybit is meer profitable en de support is vele malen beter. (je kunt de owner via irc vragen om nieuwe features/coins)

Ik ben continu op zoek naar de minder bekende coins (dus niet de coins op coinwarz.com) en af en toe heb je daar een enorm winstgevende coin tussen. Zo zijn er coins die bijv 0.05 btc per mh doen.

We hebben nu een groepje bij elkaar op quakenet (irc.quakenet.org) #coininfo Dus als er iemand is die daar ook in geinteresseerd is, kom vooral ff langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
En in alle bovenstaande situaties gaan we nog uit van de zuiverheid van de mens en het systeem. Maar wat als een beheerder zich heeft voorzien van 2 nulletjes in het systeem? Onze belastingdienst heeft dat ook al laten gebeuren. Verder kan er nog valuta verdwenen zijn door hacks, bugs, geld wat door oprichters oid is weggesluisd, etc. Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom een tekort kan ontstaan. De reden dat de wachttijd zo lang is, is vermoedelijk omdat er eerst inderdaad voldoende fiat cq fee's moeten binnenstromen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 08:18
[...]

Ondertussen heeft persoon D 1 BTC gemined |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Slckaer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:16:
[...]

Ondertussen heeft persoon D 1 BTC gemined |:(
Die verandert pas in $ als er een koper met fiat is hoor.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

MTGox heeft ook de hoogste fees van alle exchanges. Die moet intussen toch op een berg BTC/fiat zitten. Dan kan die alle achterstallig schuld makkelijk uitbetalen. Maar ik weet niet hoe de uitgaven zijn achter de schermen.
Elke exchange genereert inkomsten bij een uitgevoerde order. Daarom poppen die sites als paddenstoelen uit de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
m19 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:16:
Verificatie op https://www.coinsetter.com/ duurde 45 minuten. Helaas zit m'n BTC storting wel vast en is die na 3 uur nog steeds niet bevestigd (wel met 0.0001 fee).
Grappig is dat dan weer:
United States
If you already own bitcoins, Coinsetter is a great way to execute advanced trading strategies. U.S. customer accounts accept Bitcoin deposits and withdrawals, no bank transfers.
Coinsetters werkt trouwens via bitstamp. Verdere voordelen mis ik een beetje.

[ Voor 7% gewijzigd door LED-Maniak op 30-01-2014 23:29 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
Mistraller schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:18:
[...]

Die verandert pas in $ als er een koper met fiat is hoor.
Wat jij hier compleet over het hoofd ziet is: Iemand zonder maar een euro/dollar te hebben gestort, kan geld weghalen bij bijvoorbeeld Gox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Slckaer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:30:
[...]

Wat jij hier compleet over het hoofd ziet is: Iemand zonder maar een euro/dollar te hebben gestort geld kan weghalen bij bijvoorbeeld Gox.
Waar komt dit geld dat iemand zonder dit gestort te hebben verkrijgt vandaan?

Bij een andere user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slckaer
LED-Maniak schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:32:
[...]

Waar komt dit geld dat iemand zonder dit gestort te hebben verkrijgt vandaan?

Bij een andere user.
Uiteraard dit is correct. De vraag die ik beantwoord is, hoe komt het dat Gox een tekort heeft om mensen uit te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Slckaer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:37:
[...]

Uiteraard dit is correct. De vraag die ik beantwoord is, hoe komt het dat Gox een tekort heeft om mensen uit te betalen?
Dat is heeft niets te maken met handel, bitcoins, of wat dan ook. Het simpele feit is dat er voor $X miljoen is gestort en door de beslaglegging er nu minder dan $X miljoen beschikbaar is voor MtGox.

Daarnaast is het natuurlijk niet uitgesloten dat er problemen zijn met het op tijd verwerken van transacties door de bank van MtGox, zoals ze claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
[...]

Wat jij hier compleet over het hoofd ziet is: Iemand zonder maar een euro/dollar te hebben gestort, kan geld weghalen bij bijvoorbeeld Gox.
Vergelijk het met ebay
Stel; ik maak een schilderij. Ik zet dat op ebay voor 100 euro. Ik blijf nu met kwasten en een schilderij opscheept, TOT iemand zegt, hier, pak mijn 100 euro, geef mij dat schilderij.
Ik krijg 100 euro, die ander het schilderij, en er blijft bij ebay een fee hangen.

De kwasten vervangen door een mining Rig, schilderij door BTC en ebay door GOX.

Het verschil met ebay en gox is echter, dat het saldo van de koper ook op Gox staat! Is het getoonde saldo aan alle users tesamen, niet meer het saldo wat gox beschikbaar heeft op rekeningen, dan ontstaat een groot probleem als het opgevraagde tegoed de beschikbare girale gelden overschrijdt!
Zo zou Gox ook bv het ingelegde geld gebruikt kunnen hebben op deposito's, achtergestelde leningen, beleggingen, etc... Het saldo van een account hoeft niet het werkelijke geld dat voor jouw bewaard wordt, te vertegenwoordigen! Het saldo van een gox user staat er immers soms al jaren, niemand weet wat gox ermee gedaan heeft.

Zo werkt een bank ook, alleen van banken weten we dat het direct opeisbare geld niet allemaal echt uitgekeerd kan worden, en vastzit in langlopende leningen en andersoortige financieringen.

Wellicht heeft Gox zich laten verleiden met het idee dat toch niet alle tegoeden opgevraagd zullen worden, en een deel vastzitten in de vastgoedwereld, weten wij veel.... Ik weet eigenlijk niet goed hoe exchanges normaal omgaan met tegoeden, maar een exchange in btc zou zich eigenlijk tevreden moeten stellen met de fee's want het kan snel gaan in de wereld van de crypto's.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
[...]

Of die persoon ze nu zelf gemined heeft of bij bitonic of zo heeft gekocht maakt voor MtGox niet uit. Het lijkt wel of sommigen de denkfout maken dat je op een exchange bitcoins kan "laten uitbetalen" in dollars (alsof je je coins aan de exchange zelf verkoopt), maar dat is natuurlijk niet zo, het geld komt van een andere trader en MtGox is alleen tussenpersoon.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Heeft iemand ervaring met Bitcurex? https://eur.bitcurex.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Bonez0r schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:57:
[...]

Weet je zeker dat je daar winst op maakt? Als ik wat getallen invul in deze calculator dan zie ik zelfs een heel klein verlies (uitgaande van gpu mining (gokje HD7950) en verder getallen uit deze tabel en even je eigen energietarief invullen).
100% zeker nee. Maar wel 95% zeker :)
Ik houd nu netto 30 euro per dag winst over (na aftrek van de stroom kosten). Daarnaast is na genoeg alle hardware 2e hands. Kortom geen grote afschrijvingen meer op de nieuw waarde. Die 20% die de meeste hebben omdat ze nieuwe hardware gekocht hebben heb ik niet. Stroom kosten zijn relatief laag. omdat ik alles behoorlijk geoptimaliseerd heb. Die 30 euro is op dit moment een gemiddeld bedrag. Soms is het hoger soms iets lager.

Als de koersen ineens halveren en dan ook zo laag blijven maak ik nog winst. Daarnaast is de hardware ook gewoon te verkopen aangezien het hier om video kaarten gaat. Deels kan ik de hardware ook nog gebruiken voor een NAS Project. kortom dat gaat helemaal goed komen. Ik speel het in dat opzicht erg safe.

Met nieuwe hardware is het een ander verhaal dan zou je ook geen 2700 maar eerder 3200-3300 kwijt geweest zijn. Dan moet je al weer veel langer minen om dat terug te verdienen. En bij het verkopen van de hardware zit je nog maar op 2400-2500 aan waarde.

Of ik mijn doel ga halen om die 2700 terug te verdienen gaan we zien. Maar als de koersen zo blijven als de afgelopen 2 maanden komt dat in de komende 3 maanden wel goed.

Het zijn overigens bijna alleen maar 7970's :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dit is een handel en koers topic, geen mining topic.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ziet er maar schimmig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

FaceDown schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:39:
Dit is een handel en koers topic, geen mining topic.
Nou ja, handel. Er wordt volgens mij nu helemaal nergens meer gehandeld. Wat een dooie boel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Tja, ik dacht dat het vandaag wel spannend zou worden, maar er gebeurt wederom niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Voordeel is dat heel veel mensen in fiat zitten, waardoor er na vandaag wel weer gekocht gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Happy new year :). Denk dat we een stijgend weekend te gemoed zien als ik in mijn gebroken glazen bol kijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Wat denken jullie van de LTC koers? Zal ie weer snel boven de 20 euro uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Cliffie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:54:
Voordeel is dat heel veel mensen in fiat zitten, waardoor er na vandaag wel weer gekocht gaat worden :)
Hoezo?

Ik las juist dat BTCChina weer een andere manier had gevonden om de mensen toch te voorzien van Bitcoin handel. http://www.coindesk.com/btc-china-accepting-bank-deposits/

Er is dus vandaag nog steeds niets opgelost of duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Cliffie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:54:
Waar zitten die nu op te wachten dan, een instapmoment wat maar niet komt?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Mistraller schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Beweging, van mij part keihard naar beneden, maar omhoog mag ook wel. Zolang de koers beweegt kan je wat verdienen. Maar nu kom ik steeds maar net boven de fees uit en orders worden niet altijd gepakt omdat het volume gewoon ontzettend laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Mistraller schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Ik op een beetje leuk uitstap moment :P doel is nu 700 euro om dan maar eens wat van mijn geminde coins te verkopen. Deel als speelgeld gebruiken. Maar we zullen zien of we weer die kant op gaan.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Als de koersen rustig zijn en er zijn geen nieuws over de bitcoins dan hou ik de balans 50% BTC en 50% fiat.
Mocht de koers sterk naar boven of onder gaan dan kun je weer handelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Buy wall of $1.600.406 at LTC (BTC-E)

Als die nou eens op de "buy all button" klikt :)

*edit*
Muurtje is weer weg..

[ Voor 16% gewijzigd door markklok op 31-01-2014 14:10 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

LTC-beweegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:03

epic_gram

undercover moderator

Ik ben bij cryptsy 3000 dogecoins kwijt op onverklaarbare manier. Balans is van plusminus +1500 naar -1490 gegaan, wie weet wat er is gebeurd?

Er zijn geen withdrawals of transers gemaakt die het zouden kunnen verklaren

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:38:
Ik heb net even zitten googlen op "31 januari China Bitcoin ban" maar eigenlijk kan ik geen "officieel" nieuws bericht vinden, wat is er in december nou precies aangekondigd wat betreft 31 januari?
In mijn geheugen was het altijd, " vanaf 31 Januari kunnen de Chinezen hun bitcoins niet meer verkopen voor fiat", maar kan dit eigenlijk nergens terug vinden. :?
Chinezen zijn nieuwjaar aan het vieren, wat ongeveer een week duurt dus waarschijnlijk zal de beweging pas volgende week beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

epic_gram schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:37:
Ik ben bij cryptsy 3000 dogecoins kwijt op onverklaarbare manier. Balans is van plusminus +1500 naar -1490 gegaan, wie weet wat er is gebeurd?

Er zijn geen withdrawals of transers gemaakt die het zouden kunnen verklaren
zie:
https://www.cryptsy.com/

BigVern @cryptsy

doge balances will be temporarily inaccurate as wallet is rescanned. pls dont file a ticket. balances will be accurate in an hour or so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:03

epic_gram

undercover moderator

boekel schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:50:
[...]

zie:
https://www.cryptsy.com/

BigVern @cryptsy

doge balances will be temporarily inaccurate as wallet is rescanned. pls dont file a ticket. balances will be accurate in an hour or so.
aaah gelukkig, bedankt! :)

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Het is wel heeel rustig geworden in bitcoinland. Vijf uur lang geen reacties in dit topic, volgens mij is dat nog nooit voorgekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

pposthoorn schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:54:
Het is wel heeel rustig geworden in bitcoinland. Vijf uur lang geen reacties in dit topic, volgens mij is dat nog nooit voorgekomen :P
idd...een goede afspiegeling naar het volume op de exchanges ook de afgelopen 5 uur ;)

Ben benieuwd...stilte voor de storm?
Van mij mag het omhoog gaan....heb flink wat ingekocht, gister leuk winst gemaakt met de dip/stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Volgens mij komt er geen storm meer. De koers gaat langzaam maar gestaagd naar boven. Maar dat is mijn onderbuik gevoel. De drop van afgelopen maandag was de gevreesde dip maar bitcoin heeft wel goed hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
Blord schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:09:
Volgens mij komt er geen storm meer. De koers gaat langzaam maar gestaagd naar boven. Maar dat is mijn onderbuik gevoel. De drop van afgelopen maandag was de gevreesde dip maar bitcoin heeft wel goed hersteld.
Ook totaal geen reactie op China. Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Ik denk dat omdat veel mensen op een dip hoopten er veel buy-orders klaar stonden overal.

Maar mijn hoop is dat mensen nu bang zijn de rit naar boven te missen en flink gaan inkopen...wie weet...

Ik wil proberen of ik metatrader een beetje onder de knie krijg zodat ik ook op btc-e met leverage kan traden, werkt mooi op Bitfinex, maar btc-e maakt meestal grotere bewegen dan bitfinex dus meer winst te halen...

Probleem: ik werk op een laptop met 1400p resolutie...en metatrader schaalt niet mee op de dpi-instelling (dus onleesbaar kleine icons en tekst), weet iemand of daar al een oplossing voor is? (op de diverse fora hoor ik wel de problemen maar geen oplossingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat Clevercoin zou openen, was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 08:56:
Ik dacht dat Clevercoin zou openen, was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd 8)7
Het leek mij ook al een rare dag. Op zaterdag live gaan. Als er dan iets mis lijkt te gaan kan je niemand bereiken...

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistraller schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:25:
[...]

Het leek mij ook al een rare dag. Op zaterdag live gaan. Als er dan iets mis lijkt te gaan kan je niemand bereiken...
Op de site staat dat ze 25 Januari online gaan zie ik, niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:40:
[...]

Op de site staat dat ze 25 Januari online gaan zie ik, niet dus..
Nee vanaf toen kon je je account- en verificatiegegevens indienen.

Men zei dat je, als je bij de eerste aanmelders zat, zonder fee kon handelen in feb. Dus ik nam ook een beetje aan dat traden dan dus wel live gezet zou zijn, maar het blijft dus idd stil.

[ Voor 26% gewijzigd door Mistraller op 01-02-2014 11:54 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Er zit wat beweging in de BTC koers na een dag van stilte. Huobi schiet omhoog !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Blord schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:52:
Er zit wat beweging in de BTC koers na een dag van stilte. Huobi schiet omhoog !
'Schiet'? Ik zie een lichte stijging.

Edit: ondertussen gaat ie idd lekker omhoog, kan een leuk weekend worden!

[ Voor 14% gewijzigd door FaceDown op 01-02-2014 13:41 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Ik bedacht me net: hoeveel van het volume van Huobi zal van chinezen zijn die in het buitenland wonen?

Die kunnen toch gewoon blijven door handelen? Zij hoeven geen gebruik te maken van de achterdeurtjes die steeds bedacht worden. Is er ergens inzichtelijk hoeveel van het geld dat van en naar Huobi vloeit via het nieuwe trucje werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

ongeveer 1% gestegen...van mij mag het nog wat meer hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Wel grappig om te zien die fiatleak pagina :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistraller schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:47:
[...]

Nee vanaf toen kon je je account- en verificatiegegevens indienen.

Men zei dat je, als je bij de eerste aanmelders zat, zonder fee kon handelen in feb. Dus ik nam ook een beetje aan dat traden dan dus wel live gezet zou zijn, maar het blijft dus idd stil.
Op de site staat:

"Vanaf 25 januari gaan we live en kan iedereen gaan handelen. Je ontvangt binnenkort meer informatie per e-mail. Meld je aan voor de opening van 25 januari, en je handelt in februari zonder transactiekosten."

https://www.clevercoin.ne...evercoin-opent-25-januari

"vanaf" moet ik blijkbaar letterlijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:43:
[...]

Op de site staat:

"Vanaf 25 januari gaan we live en kan iedereen gaan handelen. Je ontvangt binnenkort meer informatie per e-mail. Meld je aan voor de opening van 25 januari, en je handelt in februari zonder transactiekosten."

https://www.clevercoin.ne...evercoin-opent-25-januari

"vanaf" moet ik blijkbaar letterlijk nemen.
hmm ja, was ik alweer vergeten.

Ik ga er geen grote bedragen op zetten voorlopig, eerst maar eens wat professionaliteit uitstralen.

Irritant, een "wall" van 25BTC op €600 op kraken. Nu bijna arbitrage koop kraken, verkoop bitonic. Dan loopt de koers wel flink achter. Is er eens wat beweging, en volume ("kraken-volume" ;)), ligt er een wall. :X

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistraller schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:08:

Irritant, een "wall" van 25BTC op €600 op kraken. Nu bijna arbitrage koop kraken, verkoop bitonic. Dan loopt de koers wel flink achter. Is er eens wat beweging, en volume ("kraken-volume" ;)), ligt er een wall. :X
Volgens mij is dat redelijk uniek!, heb alleen geen fiat op Kraken staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hebben jullie ook last van random 502 errors op cryptsy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:13:
[...]

Volgens mij is dat redelijk uniek!, heb alleen geen fiat op Kraken staan :/
Wall is opgegeten. Gelukkig toch genoeg anderen die wat fiat bij kraken hadden staan :) arbitrage is nu dan ook weg. Was ook maar klein verschil hoor, maar opvallend was het idd wel. Als het met bitonic mogelijk is, is het meestal koop bitonic verkoop kraken.

https://support.mtgox.com...ing-BTC-Withdrawal-Delays

Nu ook problemen met BTC withdrawals?

[ Voor 14% gewijzigd door Mistraller op 01-02-2014 16:45 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Mistraller schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Wall is opgegeten. Gelukkig toch genoeg anderen die wat fiat bij kraken hadden staan :) arbitrage is nu dan ook weg. Was ook maar klein verschil hoor, maar opvallend was het idd wel. Als het met bitonic mogelijk is, is het meestal koop bitonic verkoop kraken.

https://support.mtgox.com...ing-BTC-Withdrawal-Delays

Nu ook problemen met BTC withdrawals?
Echt slecht nieuws. Wil er al lang weg, maar onlangs mn verificatie afgewezen waar ik al meer dan een maand op moest wachten. Dus gaat nu weer wel een hele poos duren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

boekel schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:34:
Ik denk dat omdat veel mensen op een dip hoopten er veel buy-orders klaar stonden overal.

Maar mijn hoop is dat mensen nu bang zijn de rit naar boven te missen en flink gaan inkopen...wie weet...

Ik wil proberen of ik metatrader een beetje onder de knie krijg zodat ik ook op btc-e met leverage kan traden, werkt mooi op Bitfinex, maar btc-e maakt meestal grotere bewegen dan bitfinex dus meer winst te halen...

Probleem: ik werk op een laptop met 1400p resolutie...en metatrader schaalt niet mee op de dpi-instelling (dus onleesbaar kleine icons en tekst), weet iemand of daar al een oplossing voor is? (op de diverse fora hoor ik wel de problemen maar geen oplossingen)
Probeer eens metatrader 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het nuttig zijn om GabeNCoins te gaan minen? En wat vinden jullie van deze currency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
NOS journaal om 20:00 zendt een Bitcoin 'special' uit. Ben benieuwd!

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 18:29:
Zou het nuttig zijn om GabeNCoins te gaan minen? En wat vinden jullie van deze currency?
Wat is het verschil met de zoveelste scam altcoin?

Pagina: 1 ... 102 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid