My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
[ Voor 82% gewijzigd door gise op 28-01-2014 00:10 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Helaas is de order niet gevuld. Ik heb een hekel aan satoshi's...
€551.11000 0.09466806 €52.17251 Partial
Laat hem nog maar verder vallen, dan worden mijn overige orders ook gevuld en dan ben ik benieuwd met hoeveel BTC ik morgen wakker wordt.
---------------
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Ik ga er dan vanuit dat dit op dezelfde manier gaat als toen die van 1200 naar 550 knalde, en vervolgens opliep naar 980 op bitstamp in december.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik ben er nog wel tot een uur of 5, maar ik hold.Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:23:
Blijven jullie wakker vannacht of worden de orders gezet en gaan slapen ?
Als je ziet dat het omlaag zal gaan kun je verkopen en lager weer inkopen.....dieter87 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:57:
Nja ik verkoop hem idd niet met verlies, maar iedere procent dat het verder zakt, moet ook weer omhoog geklommen worden![]()
Wat ik nooit snap is hoe die 2de dip er telkens komt. Je kan toch niet twee keer 'reageren/paniekeren' op slecht nieuws? Maarja ik ben dan ook een leek in trading
....
....
Maar dat kan natuurlijk ook misgaan. Vanavond kan het bijna niet mis want de koers stuiterd lekker op en neer.
Dat is dan ook het mooie van kraken, een sell order met direct daarachteraan een buy-order op 6 a 7 euro minder (of in deze omstandigheden nog wel groter verschil)
Ik heb voor 3BTC aan orders klaarstaan en dan is mijn fiat op. Ga ik niet voor wakker liggen, heb morgen lange dag te gaan op het werk.Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:23:
Blijven jullie wakker vannacht of worden de orders gezet en gaan slapen ?
---------------
Idd...ik heb vanavond ook de rest van m'n btc van kraken naar bitfinex gestuurdMartijn13 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:25:
Vanmiddag 0.1 BTC naar Bitfinex gestuurd om eens wat te experimenteren met short gaan, maar ik had bij nader inzien misschien toch beter wat meer kunnen opsturen
nu voorzichtig wat shorts (na al een paar trades gesloten te hebben vanavond):
Pair Amount Base price Liquidation Price (**) P/L (*) ($) P/L (*) (%) Swap Actions
BTCUSD -1.5 $754.6733 $3,934.9119 $36.17 3.195% 0.00 Close
LTCUSD -100.0 $19.4500 $37.3126 $25.22 1.297% 0.00 Close
Zal dan maar eindje wachten tot weer aan 580 staat, nu opnieuw inkopen op lagere koers kan bijna niet meer i guess
[ Voor 7% gewijzigd door dieter87 op 28-01-2014 00:29 ]
---------------
Enig schatting op de bodem ?
Ik heb net op tijd wat oude buy-orders weggehaald zonet...eerst maar eens afwachten!dieter87 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:29:
Telkens als je denkt, nu kan het niet meer lager, wordt er een schepje bovenop gedaan.
Zal dan maar eindje wachten tot weer aan 580 staat, nu opnieuw inkopen op lagere koers kan bijna niet meer i guess
Huobi bijna door 4700 grens...
Ik gok op 500-550, de laatste bodem was rond 490 dacht ik. Daarna krabbelt ie wel weer naar de 800. Zodra die sub 500 bereikt gaan een hele boel mensen inslaan denk ik.Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:30:
Ik heb bijna alles verkocht. En de koers is verder na beneden gegaan. Ik koop alles wel terug wanneer er zicht is op stabilisatie. Op dit moment is gewoon vrije val.![]()
Enig schatting op de bodem ?
$?rickyy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:35:
[...]
Ik gok op 500-550, de laatste bodem was rond 490 dacht ik. Daarna krabbelt ie wel weer naar de 800. Zodra die sub 500 bereikt gaan een hele boel mensen inslaan denk ik.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Groetjes, FaceDown.
Dollar ja.
Dit heeft niets me China te maken. Doe eens wat onderzoek voor je zo'n statement maakt. Hier ergeren ervaren mensen zich dood aan.FaceDown schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:37:
China gaat crashen.. maar dat zagen we weken geleden aankomen. Fiat is king nu.
Er was een schandaal vanwege money laundering van een hoge pief ergens.
Mensen horen dit, verkopen hun coins, koers daalt, late mensen zien een rode streep naar beneden, paniek all over, nog meer verkochte coins.
Na een aantal dagen blijkt het allemaal mee te vallen, iedereen stapt weer in, en de prijs stijgt weer en raakt misschien zelfs in een bubble.
Tijd voor de Chinezen om afscheid te nemen van bitcoins.
doge crashed nu ook, alleen werd het het vrij laat ingezet. zou het weer dat IRC clubje zijn met gecoördineerde pump en dumps?
Dit kon hij je ook al maanden geleden vertellen..rickyy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:40:
[...]
Dollar ja.
[...]
Er was een schandaal vanwege money laundering van een hoge pief ergens.
Mensen horen dit, verkopen hun coins, koers daalt, late mensen zien een rode streep naar beneden, paniek all over, nog meer verkochte coins.
Na een aantal dagen blijkt het allemaal mee te vallen, iedereen stapt weer in, en de prijs stijgt weer en raakt misschien zelfs in een bubble.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
De laatste buy order staat al klaar, helaas was ik net te laat met de andere 2 cancellen *oeps*
Vasthouden dan maar
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
---------------
Het is China. Net op het dieptepunt weer even mooi ingekocht.fynrd1 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:44:
[...]
Dit kon hij je ook al maanden geleden vertellen..
Groetjes, FaceDown.
NeeFaceDown schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:48:
[...]
Het is China. Net op het dieptepunt weer even mooi ingekocht.
http://www.reddit.com/r/B...rested_for_conspiracy_to/
China hobbelt nu juist achter de rest aan voor de verandering...FaceDown schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:48:
[...]
Ik ken het nieuws wel. Maar de hele markt is al weken gespannen door China dus dat is de oorzaak dat er nu een crash aan de gang is.
Net weer met winst coins gedumpt. Heerlijk die paniek.
Groetjes, FaceDown.
Jij moet in USD blijven tot na 31 jan!!FaceDown schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:48:
[...]
Als het china is worden we toch in het diepte gestort? We hebben slechts 9% koersverlies gezien vandaag. Noem ik geen diepte. Geen enkele diepte-order van mij is gevuld. Slechts die op €551 en 525 wil ik vannacht nog wel gevuld zien. En die onder de €400 euro ook wel eigenlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Mistraller op 28-01-2014 00:53 ]
---------------
Het is nog even tot 31 janMistraller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:52:
[...]
Jij moet in USD blijven tot na 31 jan!!![]()
Als het china is worden we toch in het diepte gestort? We hebben slechts 9% koersverlies gezien vandaag. Noem ik geen diepte. Geen enkele diepte-order van mij is gevuld. Slechts die op €551 en 525 wil ik vannacht nog wel gevuld zien. En die onder de €400 euro ook wel eigenlijk
Groetjes, FaceDown.
Nah, dan merken we langzaamaan het effect van het voorgestelde beleid.rickyy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:00:
Op 31 jan horen we of China wel of niet de bitcoin boycot voor zichzelf (en andere)?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

De weergave is af. Data ophalen van mtgox en btce ook (had ik al eerder voor een andere app). Wordt alleen nog niet weergegeven en moet data van kraken en bitstamp nog ophalen.
Ik gebruik van de ticker data de bid/ask waarden. Ik zal in de app dan het bedrag weergeven waarvoor ik op dat moment een coin kan kopen dan wel verkopen met fees inbegrepen.
Ik kan eigenlijk alleen fatsoenlijk iets maken in Objective-c/Xcode dus helaas geen web/android/watdanook versie
Als je dit ook met altcoins kan doen... Shut up and take my money!pposthoorn schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:15:
Afgelopen twee uur opzetje gemaakt om de koersen van de nuttige exchanges bij te houden op m'n iPhone en ook maar gelijk arbitrage mogelijkheden erbij:
[afbeelding]
De weergave is af. Data ophalen van mtgox en btce ook (had ik al eerder voor een andere app). Wordt alleen nog niet weergegeven en moet data van kraken en bitstamp nog ophalen.
Ik gebruik van de ticker data de bid/ask waarden. Ik zal in de app dan het bedrag weergeven waarvoor ik op dat moment een coin kan kopen dan wel verkopen met fees inbegrepen.
Ik kan eigenlijk alleen fatsoenlijk iets maken in Objective-c/Xcode dus helaas geen web/android/watdanook versieEn voorlopig is dit alleen voor eigen gebruik.
+1rickyy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:21:
[...]
Als je dit ook met altcoins kan doen... Shut up and take my money!
Sig
Wall van 100BTC, nooit gezien voor Kraken
Direct verkocht
[ Voor 8% gewijzigd door dieter87 op 28-01-2014 01:24 ]

De koersen kunnen nog alle kanten op.
[ Voor 60% gewijzigd door Blord op 28-01-2014 01:28 ]
Wss nooit de bedoeling dat er aan die wall geknabbelt wordt, voor strax order te cancellen en keihard te laten dalen
[ Voor 34% gewijzigd door dieter87 op 28-01-2014 01:28 ]
Bedoel je dan altcoin koersen of ook arbitragemogelijkheden? Dat eerste moet kunnen maar dat tweede wordt al snel ingewikkeldrickyy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:21:
[...]
Als je dit ook met altcoins kan doen... Shut up and take my money!
Maak hier niets uit op: hoeveel money zou je er voor over hebben?
[ Voor 11% gewijzigd door pposthoorn op 28-01-2014 01:33 ]
Dat zag ik ook net. Even wat btc overgeheveld, duurt alleen zo lang. (mijn kraken account had ik net geleegd)Blord schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:32:
Als iemand BTC heeft, direct naar Kraken sturen om te verkopen. Instant winst !
Verkocht @?tsandfort schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:56:
[...]
Dat zag ik ook net. Even wat btc overgeheveld, duurt alleen zo lang. (mijn kraken account had ik net geleegd)
Sig
Sig
Super interessant!melvinnie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:33:
Een hele mooie "verdedeging" van Bitcoin gaande op dit moment!
http://www.ustream.tv/joerogan
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
De winst van m'n BTC-short weer verspeelt met LTC
Te gulzig...
Niet echtrickyy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 03:26:
Eeeeeeeeeeeeeen we zijn weer flink aan het stijgen.
van 725 naar 775, $50 in een paar uur.
Had flinke winst kunnen opbrengen.
Om 17:00 had ik ltc..
Om 18:30 was ik klaar met sporten
Sad day
Legion 7i i9 3080 32gb
Ben jij dat Ranasha?
Of iemand anders van hier, move that wall!
Verwijderd
wow, wist niet dat bitonic gisteren zo laag was. Er zit nu nog steeds een flink verschil in!gise schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:18:
Ik hoop niet te lang, gister op bitonic voor 546 en 542 gekocht. Verkocht op kraken voor 576. Moet nu dan wel weer even goedkoper moeten inkopen anders schiet het niks op..,
Ben jij dat Ranasha?
Of iemand anders van hier, move that wall!
*fingers crossed*Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:22:
[...]
wow, wist niet dat bitonic gisteren zo laag was. Er zit nu nog steeds een flink verschil in!
Legion 7i i9 3080 32gb
Bedankt... sommige zijn nog aan het wachten tot de BTC arriveerdgise schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:47:
Heb de trollbox op BTC-e maar even gespammed met de arb mogelijkheid, zat weer €20 verschil tussen, zijn toch weer 20BTC weg gesnoept
MIjn god wat duren 6 bevestigingen dan ineens langs zeg
[ Voor 8% gewijzigd door markklok op 28-01-2014 07:49 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Als de prijs daarmee hoger wordt prima.. Anders.. *evil eye*gise schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:50:
Oeps, zal ermee stoppen, verschil is ook dicht gelopen, btc-e staat nu ook op 575
Legion 7i i9 3080 32gb

Don't worry... Je bent niet de enige... Gisteren was de helft van m'n winst verdampt... best pijnlijkReplay256 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:53:
Ik stop ermee, dik oe alles verkeerd koop hoog verkoop laag, er geen peil meer op te trekken. ik ga lekker mijn bitcoin in mijn wallet zetten en zie hoe de stand van zaken zijn over een jaar..![]()
[ Voor 6% gewijzigd door markklok op 28-01-2014 07:56 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
het doet me deugd om te lezen dat ik niet de enige ben,, heb wel gemerkt dat als je goed wel handelen je echt je tijd moet nemen en maken, laat dat nou 2 dingen zijn die ik niet heb (werk/studie)markklok schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:53:
[...]
Don't worry... Je bent niet de enige... Gisteren was de helft van m'n winst verdampt... best pijnlijk
240 minus 50 winst (van zojuist) door de drain...Replay256 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:59:
[...]
het doet me deugd om te lezen dat ik niet de enige ben,, heb wel gemerkt dat als je goed wel handelen je echt je tijd moet nemen en maken, laat dat nou 2 dingen zijn die ik niet heb (werk/studie)
Legion 7i i9 3080 32gb
Iedereen zal wel klaar zijn met geouwehoer over de 31e, ik ga mooi even in fiat zitten en kijk wel wat er gebeurd!
Ik ging gisteren juist van fiat naar full LTC... *Foutje bedankt*Mantus schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:02:
Zo, ben 5 dagen weggeweest en alles naar BTC en LTC gezet, 8% verlies dus niets bijzonders. Ga mooi een ordertje maken voor de laatste 24 uur- high en er mooi even uit.
Iedereen zal wel klaar zijn met geouwehoer over de 31e, ik ga mooi even in fiat zitten en kijk wel wat er gebeurd!
Legion 7i i9 3080 32gb
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Ai.. Zie dat er in grote lijnen toch veel pieken en dalen in zitten en aangezien ik ook te weinig tijd heb om elk half uur te kijken maar even eruit. Ik verwacht toch nog een dip op de 31e en hoop dat er vlak daarna weer een stijging komt omdat mensen zien dat er eigenlijk weinig gebeurd.markklok schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:08:
[...]
Ik ging gisteren juist van fiat naar full LTC... *Foutje bedankt*
Denk dat ik de helft van m'n fiat omzet naar ltc en btc in de ochtend op de 31e.
Gister werd m'n eerste buy order gepakt op €571 bij kraken
Verkoop order gezet op €594
Nog een buy order op €548
Beiden waren gevuld en de koers staat weer paar tientjes hoger. Na mijn laatste faalacties van 2 weken geleden voelt dit wel weer goed
*geduld is een schone zaak*
Een pessimist is een realistische optimist
Ik had m'n spulletjes gewoon niet naar BTC-E moeten verhuizen... Blijkbaar komt ik altijd met verlies terug richting kraken met het gevoel.... I did it againBAVAROIS schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:28:
Dat was nog eens fijn wakker worden vanmorgen![]()
Gister werd m'n eerste buy order gepakt op €571 bij kraken
Verkoop order gezet op €594
Nog een buy order op €548
Beiden waren gevuld en de koers staat weer paar tientjes hoger. Na mijn laatste faalacties van 2 weken geleden voelt dit wel weer goed![]()
*geduld is een schone zaak*

Legion 7i i9 3080 32gb
-
Zelfs arbitrage mogelijkheden tussen Bitonic en Kraken, weliswaar maar 10 euro verschil, maar toch.SysRq schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:36:
Was een buy wall op Kraken van meer dan 60 BTC a € 575,- Nu nog 15 btc van over, en het wordt snel minder...
4 van meegepakt vanmorgen.. toch altijd spannend of je dan op tijd bentm19 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:38:
[...]
Zelfs arbitrage mogelijkheden tussen Bitonic en Kraken, weliswaar maar 10 euro verschil, maar toch.
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik zag het. Markt wil dus duidelijk naar beneden als er zoveel BTC in dit tempo doorheen wordt gejaagd bij Kraken...SysRq schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:36:
Was een buy wall op Kraken van meer dan 60 BTC a € 575,- Nu nog 15 btc van over, en het wordt snel minder...
Bitonic inkopen en verkopen via kraken leverde 13 euro p/s op.UltraSub schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:44:
[...]
Ik zag het. Markt wil dus duidelijk naar beneden als er zoveel BTC in dit tempo doorheen wordt gejaagd bij Kraken...
Dan zal het snel gaan
Legion 7i i9 3080 32gb
"Officieel" zou je dan al 4 btc klaar hebben moeten staan op Kraken. Maar goed, een beetje logisch nadenken en vaak heb je wel geluk dan.markklok schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:38:
[...]
4 van meegepakt vanmorgen.. toch altijd spannend of je dan op tijd bent
Aan de andere kant, mijn vrouw heeft binnenkort een Tier 3 account op Kraken (die ik uiteraard mag lenen), dus mijn maand-limiet is dan eindelijk 2x zo hoog zonder dubbele accounts op mijn eigen naam te moeten registreren.
Verwijderd
Ik snap hem niet echt..markklok schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:38:
[...]
4 van meegepakt vanmorgen.. toch altijd spannend of je dan op tijd bent
(voorbeeld)
Stel kraken market price is 580
Bitonic kopen is 560)
Is dus 20 euro winst.
Alleen aangezien het orderbook dun gevuld is en je doet dit met 5 btc,
dan heb je zomaar kans dat je er minder voor krijgt toch?
Normaliter wel ja.. Bracht wel een extra risico met zich mee.m19 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:48:
[...]
"Officieel" zou je dan al 4 btc klaar hebben moeten staan op Kraken. Maar goed, een beetje logisch nadenken en vaak heb je wel geluk dan.
Houdt het leven spannend (is ondertussen al flink grijs aan het worden)
Legion 7i i9 3080 32gb
Ja, min fees.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:51:
[...]
Ik snap hem niet echt..
(voorbeeld)
Stel kraken market price is 580
Bitonic kopen is 560)
Is dus 20 euro winst.
Daarom kijk je vantevoren naar het orderboek en bepaal je hoeveel je kunt verhandelen voordat de prijs teveel zakt. En daarom moet je ook coins klaar hebben staan op Kraken om tegelijk te verkopen. 6 confirmations moeten wachten (of langer als je niet direct van Bitonic naar Kraken overboekt) is veel te lang en dan komt er een niet-triviale risicofactor in.Alleen aangezien het orderbook dun gevuld is en je doet dit met 5 btc,
dan heb je zomaar kans dat je er minder voor krijgt toch?
Met verschillen van 20 euro per coin zul je niet snel in verlies overgaan, maar je winst kan wel behoorlijk verdampen terwijl je wacht.
Legion 7i i9 3080 32gb
markklok schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:56:
+ slecht voor de bloedruk

Verwijderd
1 op bitonic om in te kopen?
en op kraken je coins om te verkopen ?
Dus je moet het "even" kunnen missen?
Ja.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:58:
Dus als ik het goed begrijp moet je op beide geld hebben klaarstaan?
1 op bitonic om in te kopen?
en op kraken je coins om te verkopen ?
Dus je moet het "even" kunnen missen?
Het kan ook zonder, maar dan moet je telkens ~1 uur wachten en in die tijd kan er van alles gebeuren. Zowel positief als negatief, maar de algemene tendens is wel dat grote prijsverschillen aan de kant van Kraken worden rechtgetrokken.
[ Voor 28% gewijzigd door Rannasha op 28-01-2014 09:00 ]
Verwijderd
Duurt dit te lang dan om je winst nog te kunnen pakken zeker?
Heb het soms wel binnen een minuut ontvangen al
De transactie van Bitonic wordt inderdaad snel verstuurd, maar Kraken eist 6 confirmations voordat een transactie aan je account wordt toegevoegd.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:59:
Waarom doe je eigenlijk niet bitonic naar kraken rechtstreeks?
Duurt dit te lang dan om je winst nog te kunnen pakken zeker?
Heb het soms wel binnen een minuut ontvangen al
Misschien moet ik ook m'n bot weer aanslingeren en ook zo'n soort algoritme gebruiken. Niet heel lastig.
Foutje van de persoon die dacht dat dit de BTC/USD koers was van Kraken en per ongeluk op de BTC/EUR zette ?
Dit topic is gesloten.
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid