Ik neem dat je een limit order hebt geplaatst, waarbij je zelf een prijs gekozen hebt? Zo ja, dan is er nog geen tegenpartij die tegen jouw gestelde prijs wilt handelen. Je zit te ver van de koers af.snoekds20 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:31:
Beste,
sinds gisteren een transactie bij Kraken gedaan en bij "New & open orders" staat bij mijn transactie nu nog steeds een rood kruis en bij status "Untouched". Kan iemand mij vertellen of deze order nog doorgaat, zit order "in de wacht"?
hmm, dan heb ik wat verkeerd gedaan. ik dacht dat ik "limit"al een order had geplaatst en niet "market..oisyn schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:42:
Er is gewoon nog niemand langsgekomen die voor die prijs wil kopen/verkopen.
dank voor antwoord
Verwijderd
Beetje offtopic misschien, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik twee wallets (Multibit) samen kan voegen?
Het versturen naar mijn wallet-adres kost natuurlijk een fee. Dit kan vast anders.
Het versturen naar mijn wallet-adres kost natuurlijk een fee. Dit kan vast anders.
Het hoeft geen fee te kosten, als je genoegen neemt met wat langer wachten (lees: 30+ uur)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Private keys uit de ene wallet exporteren en vervolgens met de andere wallet importeren.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:49:
Beetje offtopic misschien, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik twee wallets (Multibit) samen kan voegen?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
snoekds20 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:48:
ik heb ze maar verwijderd, had limit staan dus dit betekent dat iemand langskomt en koopt voor door mij gestelde prijs?, market is direct kopen wat op dat moment de prijs is. iets dus verkeerd geklikkerdeklikt.
.oisyn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:12:
[...]
Ok, een orderboek moet je voorstellen als 2 rijen mensen: kopers en verkopers. Die rijen staan tegenover elkaar, in volgorde van hun koop- en verkoopbedrag. Vooraan de kooprij staat dus meneer K die het meeste biedt voor de bitcoins (of welk handelwaar dan ook) die hij wilt kopen. Hij kijkt direct tegen de voorkant van de verkooprij aan, waar meneer V voorop staat die het minste wil hebben voor zijn bitcoins. Verder heeft elke koper een bepaalde hoeveelheid geld in zijn zak, en elke verkoper een bepaalde hoeveelheid bitcoins.
Op het moment dat koper K net zoveel of meer biedt voor bitcoins dan de vraagprijs van verkoper V dan schudden ze elkaar de hand en vindt er een transactie plaats. Na die transactie zal een van de twee (of beide) meneren al zijn euros geruild hebben voor bitcoins of andersom en verlaat hij de rij.
Iemand die tegen marktwaarde koopt zal vooraan de kooprij gaan staan en net zo lang kopen van verkopers tot hij het gewenste bedrag gespendeerd heeft. Of het gewenste aantal bitcoins heeft ontvangen. En andersom gaat een verkoper tegen marktwaarde vooraan in de verkooprij staan en doet zaken met de kopers, op volgorde, tot hij zijn doel heeft bereikt.
Iemand die een limit order plaatst gaat gewoon op de juiste plek in de juiste rij staan.
In jouw voorbeeld, vooraan staat een meneer met 20 LTE die zijn waar verkoopt voor €20 euro per stuk. Als jij er 2.933 wil hebben dan koop jij die van hem en houdt hij er 17.067 over. Had je er 30 willen kopen, dan koop je eerst al zijn waar, maar hij kan er maar 20 leveren dus verlaat hij de rij en koop je die van de volgende in de rij. Die er vervolgens ook maar 7.489 kan leveren, etc.. Dit doe je totdat jouw order volledig is gevuld of je zakken zijn geleegd.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Bedankt, dat ga ik proberen!Rannasha schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:49:
[...]
Private keys uit de ene wallet exporteren en vervolgens met de andere wallet importeren.
Edit: Gedaan. Nu blijft het bedrag wel in de andere wallet staan. Moet ik deze wallet verwijderen of kan ik deze legen?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 14:59 ]
Donderdag eind van de middag (17:30) heb ik een SEPA betaling naar Kraken gedaan (Rabobank). Had niet verwacht deze voor het weekend te ontvangen, maar nu heb ik nog steeds niets. Normaliter zou dit in de ochtend toch al beschikbaar moeten zijn (mits voor 17:00 betaald)?
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Feit blijft dat er op Megacoin een pre-mine van 6 mil MEC heeft plaatsgevonden, dus iemand zit op een boel geld en heeft alle baat bij marktmanipulatie.
Ik vertrouw die munt dus voor geen meter, maar dat geld denk ik voor alle altcoins. Desalniettemin 2 BTC verdient aan MEC 2 dagen geleden.
Ik vertrouw die munt dus voor geen meter, maar dat geld denk ik voor alle altcoins. Desalniettemin 2 BTC verdient aan MEC 2 dagen geleden.
Nee is gewoon weer meer volatile, zijn we niet meer gewend van bitcoin de afgelopen 2 weken.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:59:
Lijkt wel of btc langzaam dood gaat of het ligt het aan mij?
Alle coins zijn op dit moment een beetje aan het dood gaan.. check al die minnetjes op http://coinmarketcap.com/Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:59:
haha, doe eens normaal en kijk op een 30 dagen grafiek of iets dergelijks en zie wat voor een stijging het heeft doorgemaakt. Mogelijk crasht hij harder en zitten we morgen op 500 dollar, so be it. Het is niet de eerste keer dat de bitcoin een flinke duikeling maakt in waarde en elke keer is het weer sterker terug gekomen.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:59:
Iedereen kijkt nu de kat uit de boom wat de koers gaat doen en wat het laagste punt gaat zijn om weer te gaan kopen.
Ik ben blij dat ik vrijdagavond goed gecashed heb op het hoogtepunt (tot nu toe)
Binnenkort maar weer instappen als de koers lager is
Binnenkort maar weer instappen als de koers lager is
Dat is logsich, want die website meet alle crypto's tegen de dollar, terwijl de meeste crypto's alleen verhandeld kunnen worden tegen bitcoins. Hierdoor zijn in principe de meeste altcoins gekoppeld aan de bitcoin, dus is het logisch dat als de bitcoin zakt of stijgt de meeste munten volgen.dv2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:00:
[...]
Alle coins zijn op dit moment een beetje aan het dood gaan.. check al die minnetjes op http://coinmarketcap.com/
Wat interessanter is om te zien, is dat bij de meeste munten op dit moment de koers tegen de bitcoin ook aan het zakken is. Hierdoor keldert de koers van de meeste munten nog harder dan die van de bitcoin.
ik vrees ervoor dat deze onzin zeker nog een week zal duren.Dennahz schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:09:
Nou, ik sluit de boel hier af. Kijk vanavond nog wel eens als de paniek over is. Is veel te frustrerend nu
De markt trekt toch wel weer aan. Mensen wachten tot het goedkoper is -> kopen massaal -> etc.
Zo, nog wat zitten tweaken aan mijn framesetje. Ik kan nu fullscreen mijn geld zien verdampen 

Links 2x de MtGox BTC/USD koers in verschillende weergave.
Rechts Kraken LTC/EUR en BTC/EUR

#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Even een vraagje, ik wil binnenkort ook een aantal coins kopen (waarschijnlijk litecoins) en heb een account bij Kraken aangemaakt. Echter kan ik daar geen litecoins kopen zie ik nu, dus wil ik een account bij BTC-e aanmaken. Ik zie daar echter bij register het veld "login". Kan iemand mij uitleggen waar dat veld voor is? Om de een of andere reden zie ik geen uitleg.. is dit voor de two-way authentication? Of kan ik hier iets vanuit kraken invullen om mijn wallets te koppelen?
Voor de mensen die niet op IRC rondhangen: ik en een paar andere tweakers hebben uit het niets (door een bug) gratis LTC ontvangen op Kraken (respectievelijk 1 LTC, 8 LTC en zelfs 85 LTC).
Er is dus iets helemaal fout aan het gaan met Litecoins op Kraken... Sommigen krijgen hun LTC niet waar anderen magisch uit het niets LTC ontvangen hebben (transacties die nergens terug te vinden zijn op Kraken zelf of in de Litecoin Explorer).
Ik kon m'n LTC gewoon omzetten naar XBT en withdrawen naar m'n wallet.
Er is dus iets helemaal fout aan het gaan met Litecoins op Kraken... Sommigen krijgen hun LTC niet waar anderen magisch uit het niets LTC ontvangen hebben (transacties die nergens terug te vinden zijn op Kraken zelf of in de Litecoin Explorer).
Probeer btccharts.com eensEthirty schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:29:
Zo, nog wat zitten tweaken aan mijn framesetje. Ik kan nu fullscreen mijn geld zien verdampen
[afbeelding]
Ah daar is mijn LTC dus heen gegaanAvalaxy schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:30:
Voor de mensen die niet op IRC rondhangen: ik en een paar andere tweakers hebben uit het niets (door een bug) gratis LTC ontvangen op Kraken (respectievelijk 1 LTC, 8 LTC en zelfs 85 LTC).
Dus jij hebt mijn LTCAvalaxy schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:30:
Nog steeds niks van Kraken, als het goed is worden ze bijna wakker. Hopelijk kan ik snel weer bij mijn Litecoins
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Hoe bedoel je dit precies?NitSuA schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:29:
Even een vraagje, ik wil binnenkort ook een aantal coins kopen (waarschijnlijk litecoins) en heb een account bij Kraken aangemaakt. Echter kan ik daar geen litecoins kopen zie ik nu, dus wil ik een account bij BTC-e aanmaken. Ik zie daar echter bij register het veld "login". Kan iemand mij uitleggen waar dat veld voor is? Om de een of andere reden zie ik geen uitleg.. is dit voor de two-way authentication? Of kan ik hier iets vanuit kraken invullen om mijn wallets te koppelen?
Bovenaan kunnen mensen die zich nog moeten registreren dat daar doen en vervolgens daar voortaan inloggen?
De site logt mij na elk bezoek weer uit dus dan bovenaan weer inloggen en je kan richting finances waar je kunt kiezen wat je wilt storten/opnemen/verhandelen
85 LTC gestort krijgen, holy shit, leuk cadeautje! Bijna 2k Euro..Avalaxy schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:30:
Zonde, hier niks gekregenAvalaxy schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:30:
Waarom zou je bij Kraken geen Litecoins kunnen kopen? Het is juist een van de makkelijkste manieren om aan Litecoins te komen.NitSuA schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:29:
Je krijgt ze zelfs zomaar soms
#team_UTC+1
Het is gemeld ja.mat.hi.as schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:37:
[...]
Zonde, hier niks gekregen. Maar ik hoop dat dat wel uitgezocht wordt. Heb je het gemeld bij Kraken, of niet?
Zou je de html code kunnen delen?Ethirty schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:29:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd"> <HTML> <HEAD> <TITLE>Trading</TITLE> </HEAD> <FRAMESET cols="50%, 50%" frameborder="no" border="0"> <FRAMESET rows="50%, 50%"> <FRAME noresize src="http://linksboven"> <FRAME noresize src="http://linksonder"> </FRAMESET> <FRAMESET rows="50%, 50%"> <FRAME noresize src="http://rechtsboven"> <FRAME noresize src="http://rechtsonder"> </FRAMESET> </FRAMESET> </HTML> |
Browser in full screen en je hebt maximaal oppervlakte beschikbaar
Niet alle sites werken, sommigen accepteren geen weergave in een frame. Welke sites/grafieken je wil zien, mag je zelf bepalen
#team_UTC+1
jammer dat addblock dan niet meer werktEthirty schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:05:
HTML:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd"> <HTML> <HEAD> <TITLE>Trading</TITLE> </HEAD> <FRAMESET cols="50%, 50%" frameborder="no" border="0"> <FRAMESET rows="50%, 50%"> <FRAME noresize src="http://linksboven"> <FRAME noresize src="http://linksonder"> </FRAMESET> <FRAMESET rows="50%, 50%"> <FRAME noresize src="http://rechtsboven"> <FRAME noresize src="http://rechtsonder"> </FRAMESET> </FRAMESET> </HTML>
Browser in full screen en je hebt maximaal oppervlakte beschikbaar
Niet alle sites werken, sommigen accepteren geen weergave in een frame. Welke sites/grafieken je wil zien, mag je zelf bepalen
Uhh, bij mij wel hoor? Scheelt toch weer een banner en een footer (keer vier).
vreemd bij mij niet ?TheZeroorez schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:10:
Uhh, bij mij wel hoor? Scheelt toch weer een banner en een footer (keer vier).
Ik heb hem ook lokaal (gebruik AdBlock Plus in Chrome).
code:
1
2
3
| bitcoinwisdom.com###footer bitcoinwisdom.com###leftbar bitcoinwisdom.com##.donate |
[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 02-12-2013 16:14 ]
vaag ? dan doet adblock niks bij mijTheZeroorez schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:12:
Ik heb hem ook lokaal (gebruik AdBlock Plus in Chrome).
Ik kreeg ook niets.. en na een mailtje vanmorgen, staat in eens alles er op wat ik overgemaakt heb.Avalaxy schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:30:
Volgens mij kunnen ze daar de massa niet meer aan! En de Litecoin address status veranderd niet meer na ik ze gebruikt heb blijft hij op "new address"staan
[ Voor 6% gewijzigd door Aapie op 02-12-2013 16:21 ]
Wat doen jullie met de alts? Heb nog steeds wel dikke winst, maar niet zoveel meer als vanmorgen 
Laten staan, of verkopen....
MEC, QRK, ZET,....
Moeilijk, moeilijk. Ik zie de oorzaak van deze crash niet echt eigenlijk!
MEC, QRK, ZET,....
De oorzaak is dat het gewoon ordinair pumpen en dumpen is....
Hoeveel QRK heb je?Dennahz schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:20:
Wat doen jullie met de alts? Heb nog steeds wel dikke winst, maar niet zoveel meer als vanmorgen
MEC, QRK, ZET,....
5300, gekocht voor minder dan een cent. MEC idem.
Heb genoeg winst hoor als ik nu uitstap, maar het is natuurlijk zonde.
Tja, wellicht. Hoewel dit toch niet echt aangekondigd was. Volgens mij is gewoon iedereen alles aan 't verkopen 'voor de zekerheid' en trekt het straks wel weer aan. Wanneer die straks is... morgen? Overmorgen? Kan snel gaan in die wereldjannes_beterams schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:21:
De oorzaak is dat het gewoon ordinair pumpen en dumpen is....
als je zo vroeg ben ingestapt zal ik ze houden.Dennahz schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:24:
[...]
Ze waren 1 uur geleden nog 0,16 en nu 0,19 dus op http://coinmarketcap.com/ dus hij gaat weer omhoog
[ Voor 14% gewijzigd door masterrobo op 02-12-2013 16:27 ]
Zou lekker wachten als ik jou was. Met zo'n aantal voor zo'n laag aankoopbedrag heb je weinig te verliezen.Dennahz schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:24:
[...]
[...]
Tja, wellicht. Hoewel dit toch niet echt aangekondigd was. Volgens mij is gewoon iedereen alles aan 't verkopen 'voor de zekerheid' en trekt het straks wel weer aan. Wanneer die straks is... morgen? Overmorgen? Kan snel gaan in die wereld
Is er hier iemand die ervaringen heeft met traden in LTC's die me wat op weg zou willen helpen met de basics? Heb accounts op kraken en btc-e maar vind tot nu toe alles redelijk onderdoorzichtig. Stuur maar PB'tje, thx
Ja, maar zorg wel voor een fatsoenlijk wachtwoord.
Verwijderd
Thanks! en laatste.
Kan ik op meerde plekken (dus werk en thuis) me zelfde wallet inlezen als k hem laat verwijzen naar me google drive?
Kan ik op meerde plekken (dus werk en thuis) me zelfde wallet inlezen als k hem laat verwijzen naar me google drive?
75% ofzo verkopen (of meer), de rest achter houden voor het geval dat er nog een P&D komt.Dennahz schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:24:
[...]
[...]
Tja, wellicht. Hoewel dit toch niet echt aangekondigd was. Volgens mij is gewoon iedereen alles aan 't verkopen 'voor de zekerheid' en trekt het straks wel weer aan. Wanneer die straks is... morgen? Overmorgen? Kan snel gaan in die wereld
Quark gaat op de lange termijn niets uithalen (want het in de praktijk is exact hetzelfde als Bitcoin/Litecoin/Feathercoin/Chinacoin/het rijtje gaat nog even door) en had bij aanvang al een achterstand in markt-penetratie.
Alt-coins, zeker de obscuurdere varianten, zijn een grote gok. Je kunt er op korte termijn hele leuke winsten mee halen, maar het kan net zo hard de andere kant op gaan. Op de lange termijn zie ik geen toekomst, dus ik zou cashen waar mogelijk.
Gaat echt verkeerd bij kraken! Heb net ltc terug gekregen die ik al op me rabo rekening heb staan... en een ander deel zweeft nog ergens in de lucht
Kan deze post niet juist beter in Bitcoin topic - deel 2?
Ik weet niet welke client je gebruikt, maar ik gebruik zelf electrum en heb mijn wallet in een cloudstation folder staan die ik gewoon overal kan accessen (ik heb thuis een Synology NAS, CloudStation is een tool die gewoon een folder synct met je NAS, net zoiets als Google Drive en Skydrive maar dan privé)Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:32:
Thanks! en laatste.
Tja, dat topic staat nog altijd in Client Software Algemeen. Hoewel het altijd meer ging over Bitcoins in het algemeen blijft de kern van het topic nog wel de client software zelf. Een algemeen bitcoin topic verwacht ik meer hier in WI.Avalaxy schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:33:
[...]
Kan deze post niet juist beter in Bitcoin topic - deel 2?Interessant nieuwtje, maar heeft niet zoveel met handelen te maken.
Maar waarom ik het hier postte was omdat dat nogal een positieve invloed kan hebben op de koers.
Klopt je huidige saldo nog wel met je storting en order geschiedenis?joosthaarman schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:33:
Gaat echt verkeerd bij kraken! Heb net ltc terug gekregen die ik al op me rabo rekening heb staan... en een ander deel zweeft nog ergens in de lucht
Ben bang dat dit toch een keer fout moet gaan, de meeste bitcoin websites hebben het nog nooit zo druk gehad dus ergens moet het technisch een keer goed fout gaan.
Maar goed nu je geld er vandaan trekken is ook geen optie, straks is het zoek en kan je op support gaan wachten..
Nieuws over grote exchanges is toch goed om te weten voor de koersontwikkeling?Avalaxy schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:33:
[...]
Kan deze post niet juist beter in Bitcoin topic - deel 2?Interessant nieuwtje, maar heeft niet zoveel met handelen te maken.
Dat wel idd, maar ik zie het andere topic meer als een algemeen nieuwstopic over bitcoin. Maar misschien verschil ik daarin van mening met andere mensen hier
majic schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:29:
Is er hier iemand die ervaringen heeft met traden in LTC's die me wat op weg zou willen helpen met de basics? Heb accounts op kraken en btc-e maar vind tot nu toe alles redelijk onderdoorzichtig. Stuur maar PB'tje, thx
Hier ligt Kraken eruit 
The Kraken website is currently unavailable.
Please try again later.
Bad gateway
The web server reported a bad gateway error.
Ray ID: blablabla
Your IP address: x.y.z
Error reference number: 502
CloudFlare Location: Amsterdam
#team_UTC+1
Er is iets goed fout aan het gaan; Kraken en BTC-e offline
MtGox ook offline.
crypto-trade.com, een stuk onbekender, werkt wel nog.
Ik zou willen zeggen dat er een grootschalige dDos aan de gang is. Maar dat zou de foutieve LTC overboekingen eerder niet verklaren.
MtGox ook offline.
crypto-trade.com, een stuk onbekender, werkt wel nog.
Ik zou willen zeggen dat er een grootschalige dDos aan de gang is. Maar dat zou de foutieve LTC overboekingen eerder niet verklaren.
edit:
MtGox geeft met vallen en opstaan een 502 Bad Gateway error
MtGox geeft met vallen en opstaan een 502 Bad Gateway error
[ Voor 80% gewijzigd door frickY op 02-12-2013 16:58 ]
En wanneer ligt alles eruit, net als ik BTC koop natuurlijk
MtGox is niet offline hoor.frickY schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:55:
Er is iets goed fout aan het gaan; Kraken en BTC-e offline
MtGox ook offline.
Crypto-Trade, een stuk onbekender, werkt wel nog.
Groetjes, FaceDown.
Saldo was op donderdag 0 (toen alles overgemaakt naar rabo).Zaterdag van me wallet ltc over gemaakt en zondag ook naar kraken, maar dat kwam maar niet binnen.ÜberWicked schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:47:
[...]
Klopt je huidige saldo nog wel met je storting en order geschiedenis?
Ben bang dat dit toch een keer fout moet gaan, de meeste bitcoin websites hebben het nog nooit zo druk gehad dus ergens moet het technisch een keer goed fout gaan.
Maar goed nu je geld er vandaan trekken is ook geen optie, straks is het zoek en kan je op support gaan wachten..
Vanmorgen een mailtje gestuurd, geen antwoord maar wel ltc gestort gekregen 1 storting die ik dus al naar me Rabonr had gestort en nu dus extra heb gekregen en 1 storting die ik zaterdag gedaan heb. De storting van zondag is dus nog niet binnen......
Hier toch echt wel: 502 Bad Gateway, nginx/1.4.1
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
BTC-e is gepland serveronderhoud.
https://twitter.com/btcecom/status/407530106286907392
https://twitter.com/btcecom/status/407530106286907392
[ Voor 46% gewijzigd door Tourniquet op 02-12-2013 16:59 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Gaat lekker
Kraken
BTC-e
Bitstamp
& MtGox
allemaal plat
Kraken
BTC-e
Bitstamp
& MtGox
allemaal plat
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Bij mij doet deze het sporadisch. Het ene request doet het wel, de volgende niet. Kraken was helemaal stuk maar komt nu ook weer online.
Ik ontken het bestaan van IE.
Nou als dit geen panic sale wordt weet ik het ook niet meer
Ddos? Kan haast niet anders.. of mensen raken in paniek omdat BTC-e wegens gepland onderhoud offline is, en overbelasten de andere servers.rickiii schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:58:
Gaat lekker
Kraken
BTC-e
Bitstamp
& MtGox
allemaal plat
Groetjes, FaceDown.
Achja Rabo app doet het ook wel is nietfrickY schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:59:
Ik denk een panic buyfrickY schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:59:
Groetjes, FaceDown.
Valt weinig te sellen als geen enkele grote exchange goed werktfrickY schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:59:
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Bitstamp werkt hier anders nog prima.
Dat is wel een plausibele verklaring inderdaad. Ze gebruiken allen cloudflare.
Al geeft CF daar zelf geen melding van; https://www.cloudflare.com/system-status
Al geeft CF daar zelf geen melding van; https://www.cloudflare.com/system-status
[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 02-12-2013 17:08 ]
Komen nauwelijks orders door op Kraken.. volgens mij werkt het nog steeds niet.
Groetjes, FaceDown.
Da's normaal bij Kraken
Wat een f*cking baggersite..
Groetjes, FaceDown.
Volgens mij vinden steeds meer mensen (iig EU) kraken.com. Ik vind het vergeleken met de andere sites verreweg de makkelijkste en stabielste site (laatste 15 minuten niet meegerekend
Ik vind het ook inderdaad verreweg de duidelijkste en handigste site. Het enige vervelende is de twee kliks tussen market data en new order, maar dat is makkelijk op te lossen met twee tabbladenfrankpaul1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:16:
[...]
Volgens mij vinden steeds meer mensen (iig EU) kraken.com. Ik vind het vergeleken met de andere sites verreweg de makkelijkste en stabielste site (laatste 15 minuten niet meegerekend)
Moet je trouwens elke keer een nieuwe Litecoin address aanmaken voor een deposit in ltc? Omdat er "used address" staat?
[ Voor 3% gewijzigd door Aapie op 02-12-2013 17:20 ]
Nee, je kunt adressen hergebruiken.joosthaarman schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:19:
Moet je trouwens elke keer een nieuwe Litecoin address aanmaken voor een deposit in ltc? Omdat er "used address" staat?
Je kunt maximaal 5 deposit-adressen hebben. Zodra je er meer aanmaakt, dan zal het oudste adres 7 dagen later expiren (dat wordt ook aangegeven).
Maak ook gebruik van Kraken, geen enkel probleem tot dusver gehad, ook niet met "verdwijnende" coins zoals eerder in dit topic gemeld.
Overigens heb ik in deze club uit silicon valley meer vertrouwen dan andere exchanges.
In deze reddit thread worden een hoop antwoorden op vragen over Kraken beantwoord.
Als je van die user (jespow) de reacties ziet op reddit zie je ook dat ze razendsnel reageren, maar ze hebben wel met groeistuipen te maken, dus een beetje geduld lijkt me op z'n plaats.
Overigens heb ik in deze club uit silicon valley meer vertrouwen dan andere exchanges.
In deze reddit thread worden een hoop antwoorden op vragen over Kraken beantwoord.
Als je van die user (jespow) de reacties ziet op reddit zie je ook dat ze razendsnel reageren, maar ze hebben wel met groeistuipen te maken, dus een beetje geduld lijkt me op z'n plaats.
Mwoa, de site werkt soepel en snel maar het overzicht is echt ruk. Het is helemaal irritant als je meerdere currencies tradet, omdat hij bij elke pagina refresh de laatste setting pakt (als je een tab voor BTC/EUR en een tab voor LTE/EUR gebruikt, terwijl je de LTE/EUR het laatst hebt geopend, en je vraagt dan in de BTC/EUR tab een nieuwe pagina op dan staat die ook ineens op LTE/EUR.frankpaul1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:16:
[...]
Volgens mij vinden steeds meer mensen (iig EU) kraken.com. Ik vind het vergeleken met de andere sites verreweg de makkelijkste en stabielste site (laatste 15 minuten niet meegerekend)
Cryptsy heeft wat dat betreft wel echt de beste interface, gewoon alles overzichtelijk op 1 pagina.
Klopt dat zijn wel kleine irritaties, maar de snelheid en duidelijkheid qua storten van geld en opnemen van geld zijn echt wel een heel groot voordeel..oisyn schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:31:
[...]
Mwoa, de site werkt soepel en snel maar het overzicht is echt ruk. Het is helemaal irritant als je meerdere currencies tradet, omdat hij bij elke pagina refresh de laatste setting pakt (als je een tab voor BTC/EUR en een tab voor LTE/EUR gebruikt, terwijl je de LTE/EUR het laatst hebt geopend, en je vraagt dan in de BTC/EUR tab een nieuwe pagina op dan staat die ook ineens op LTE/EUR.
Cryptsy heeft wat dat betreft wel echt de beste interface, gewoon alles overzichtelijk op 1 pagina.
A: verkeerde topic en B: begin met de TS van dit en mijn topic over trading. Zie ook de waarschuwing onderaan.majic schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:29:
Ik dacht dat er van tweakers een bepaalde eigen inzet verwacht werd
#team_UTC+1
Je je hebt je onrechtmatig verkregen coins snel naar je wallet gezonden?Avalaxy schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:30:
Niet zo netjes van je.
met papier mache kun je alles maken!!
Wel slecht dat kraken niet een nieuwsbericht op hun social media neerzet over de status en hoe wat waar.
Ik heb iig wel een support mail gestuurd
Ik heb iig wel een support mail gestuurd
[ Voor 178% gewijzigd door MrOizo2005 op 02-12-2013 18:16 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Transactietax...
Duurt nog ff, maar nog een reden om de Bitcoin te omarmen!
http://www.nu.nl/economie...komt-vroegst-in-2015.html
Duurt nog ff, maar nog een reden om de Bitcoin te omarmen!
http://www.nu.nl/economie...komt-vroegst-in-2015.html
Een pessimist is een realistische optimist
“BitPay’s order volume is the most accurate indicator of the real bitcoin economy, and today that economy is soaring higher as merchants are seeing tremendous value in accepting bitcoin payments,” - BitPay Drives Explosive Growth in Bitcoin Commerce
Met de huidige schommelende koers heb ik best veel momenten van: "Had ik nu maar verkocht" en meer van dat soort gedachten. Maar uiteindelijk zit ik er in voor de langere termijn in. Berichten als dit steunen mij in het vertrouwen niet te verkopen. Keep smiling...
Met de huidige schommelende koers heb ik best veel momenten van: "Had ik nu maar verkocht" en meer van dat soort gedachten. Maar uiteindelijk zit ik er in voor de langere termijn in. Berichten als dit steunen mij in het vertrouwen niet te verkopen. Keep smiling...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid