Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

Cryptsy will be running a site wide audit at 1am EST to 3am EST. Repairing :: Missing coins Missing orders Incorrect balances +more
Wel heel vervelend, omdat dit net het moment is om in te stappen in de Luckycoin (pump). Dan pak ik de volgende coin wel mee.

QRK zou ik sowieso houden, deze gaat echt heel groot worden!

[ Voor 39% gewijzigd door Dennahz op 02-12-2013 09:33 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb nu 3 keer ltc's van me wallet naar kraken overgemaakt, de eerste keer ging goed. Maar zaterdag avond heb ik de tweede keer overgemaakt en gisteren de 3de keer maar de laatste twee keren zijn nog niet bijgeschreven op kraken? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:01
Ik heb hetzelfde probleem net Namecoin: Het is sinds gisteren al onderweg naar kraken..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
In me wallet staat dat ze wel goed verzonden zijn: Status: 434 bevestigingen, uitgezonden naar 7 nodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-10 21:17
Mensen even een vraag;
Ik heb bitcoins gemined en uitbetaald naar mijn wallet (Multibit).
Hoe krijg ik dit geld nu op mijn rekening/paypal account?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
msmeenge schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:52:
Mensen even een vraag;
Ik heb bitcoins gemined en uitbetaald naar mijn wallet (Multibit).
Hoe krijg ik dit geld nu op mijn rekening/paypal account?

mvg
Je hebt nu bitcoins, die moet je verkopen wil je euro's / usd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-10 21:17
m19 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:52:
[...]

Je hebt nu bitcoins, die moet je verkopen wil je euro's / usd hebben.
Hoe werkt dit proces precies? Kan je me enigszins op weg helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
msmeenge schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:53:
[...]

Makkelijkst is om ze bij Bitonic.nl te verkopen. Mocht je grote hoeveelheden hebben kan het aanmelden bij een exchange zoals Kraken.com lonen.

Meer geld voor je bitcoins = een exchange
Gemak = Bitonic.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .SnifraM
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
msmeenge schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:53:
[...]

Hier kun je bitonic.nl voor gebruiken, rekeningnummer opgeven BTC overmaken naar hun en het geld wordt overgemaakt naar je. Ze zijn niet de goedkoopste maar wel snel geregeld.

lol+lol=hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
of op btcdirect.nl of btcnext.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:42:
Een mogelijke verklaring voor de eerdere daling naar $840

De beurzen zijn op avonden en in het weekend gesloten. In werkuren is er liquiditeit en volumes zijn hoog. Daardoor is er handel, en koopt iemand het als een ander zijn aandelen en opties verkoopt.

Aangezien Bitcoin niet gebonden is aan de banken, en er nog geen HFT-trading systeem voor ontwikkeld is, blijft het Bitcoin handel 24 uur, 7 dagen in de week doorlopen.
De meesten liggen zondagochtend nog te maffen of zijn met wat anders bezig. Verder zijn de banken in het weekend dicht, zodat je ook geen geld kunt overboeken. Om die reden koopt niemand bitcoins die een ander verkoopt. En geen HFT om te backen. En daardoor wordt het koers steeds lager, wat tot panic sells leidt.

En dat elk weekend weer.

Lijkt mij verder vrij plausibel?
Ik denk dat HFT er niet zo gek veel mee te maken heeft, behalve dat je dan meer volume rond de spread zou hebben. Echter is er dan niet ineens meer volume om een massale verkoop tegen te houden.

Maar het klopt wel dat er op rustige momenten meer kans is dat de koers flink schuift. Dat kan overigens twee kanten op. Als iemand op zondagnacht besluit om groot in te gaan kopen, dan koop hij ook gewoon het hele orderboek leeg (maar dan de andere kant op) waardoor de prijs ineens flink wordt opgedreven en er geen nieuwe verkooporders tegenover gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:24
Ik denk dat het inmiddels wel tijd is om mijn geld bij MTGox weg te halen. Maar ik heb er steeds minder en minder vertrouwen in dat het uberhaubt ooit op mijn rekening terecht komt. Ik overweeg sterk om bitcoins terug te kopen en deze naar mijn eigen wallet te verzenden en weer bij voorbeeld bij kraken te verkopen. Risico is dat in de tijd dat ik de boel heen en weer stuur de koers compleet instort natuurlijk, maar dit lijkt me wel de beste optie. Wat zouden jullie doen?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10 19:45
wesleytjuh schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:42:
Ik denk dat het inmiddels wel tijd is om mijn geld bij MTGox weg te halen. Maar ik heb er steeds minder en minder vertrouwen in dat het uberhaubt ooit op mijn rekening terecht komt. Ik overweeg sterk om bitcoins terug te kopen en deze naar mijn eigen wallet te verzenden en weer bij voorbeeld bij kraken te verkopen. Risico is dat in de tijd dat ik de boel heen en weer stuur de koers compleet instort natuurlijk, maar dit lijkt me wel de beste optie. Wat zouden jullie doen?
Mt. gox heeft juist in de laatste nieuwsbrief aangegeven dat ze een hoger limiet bij hun Poolse bank hebben weten te krijgen. Gemiddeld duurt het nu 4 weken geloof ik tot je het geld op je rekening hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik heb 30-10 650 euro laten uitbetalen door gox en ik had het 29-11 op de rekening

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het jammere is alleen dat MtGox nu helemaal niet meer reageert :/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Laatst online: 08:24
Hm, nu twijfel ik er weer aan om gewoon de boel direct uit te laten betalen. 4 weken is te overzien. Wel max €1000 per dag helaas. Heb het een tijdje allemaal niet meer gevolgd dus hoe het precies zit met MTGox weet ik niet, je leest er wel erg veel slechte verhalen over. Maar dat is al sinds ik mijn eerste Bitcoins gemined heb zo, en in al die tijd heb ik er zelf nooit problemen mee gehad.

Edit: Hij is min of meer down ja, af en toe werkt het maar over het algemeen niet :P

[ Voor 10% gewijzigd door wesleytjuh op 02-12-2013 10:48 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mrmo schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:14:
[...]

ik ook, sind donderdag 16:00 aan het wachten. ze zullen het wel druk hebben door de toenemende animo voor bitcoins :-(
Hier ook inderdaad. Een wachttijd van 7 dagen is nu normaal kreeg ik zaterdag als reactie op mijn support e-mail. Ik verwacht dus geen wonderen voor donderdag...

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:16
ik wacht al 2 weken op verficatie lol :) lees overal dat mensen mt. gox zat beginnen te worden en opzoek zijn naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Iemand wel eens via sepa geld gestort naar BTC-E?

Donderdag 21 sept gestort en staat er nog steeds niet op, al een support request ingediend en krijg ik zondag een mail dat als ik niet binnen 72 uur gereageer dat ze mijn ticket sluiten en dat terwijl ik niks van hun gehoord heb of een reactie heb gehad over de ticket... en nog een mail er achter aan dat als je binnen een uur niet reageer, de ticket gesloten word?

Volgens mij ook wat veranderd bij BTC-e, nu min sepa storting 2000 euro?, was nog niet toen ik een storting maakte.

Bij kraken duurde mijn tier 3 verificatie een dag of 4 wegens drukte, ook netjes een mail gehad over de status.

Sepa overboeking staat er meestal volgende dag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 22:21
Wat voor verificatie wachten jullie dan op bij Kraken? Tier 1 was bij mij in een paar minuten gedaan (gisteren), Tier 2 staat nog op processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 15:44
ik wacht op Tier 1 en 2, ik zal ze ook maar is mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:12

Cliffie

Trompetslet

Dat scheelt ook per persoon. Tier 2 was bij mij zo geregeld, maar bij mijn vriendin staat het nog steeds op processing.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:28
Gebruikt niemand hier OKPay? Ik vind dat echt super makkelijk. Krijgt een soort mastercard van ze en kan al je tegoeden die je er naar over maakt, meteen pinnen in een pin automaat hier in NL.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
chaoscontrol schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:32:
Gebruikt niemand hier OKPay? Ik vind dat echt super makkelijk. Krijgt een soort mastercard van ze en kan al je tegoeden die je er naar over maakt, meteen pinnen in een pin automaat hier in NL.
ok, en wat heeft het te maken met bitcoin of geld krijgen op een exchange ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-10 09:11
chaoscontrol schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:32:
Ik heb OKPAY gebruikt toen ik LTC wilde gaan kopen, maar moet zeggen dat het allemaal enorm lang duurde voordat mijn account geverifieerd was en daarna duurde het ook een paar dagen voordat mijn geld dat ik had overgemaakt via Sofort banking van "on hold" gehaald werd. Daarnaast vrij hoge fees en gisteren wilde ik 50 euro terug storten naar mijn bankrekening, bleek dat dat pas kan vanaf een bedrag van €150.

[ Voor 12% gewijzigd door paskaal op 02-12-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08 21:16

dv2

Dennahz schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:32:
QRK zou ik sowieso houden, deze gaat echt heel groot worden!
Waarom denk je dat? Deze munt was toch ook gewoon pump n dump? De groei is in ieder geval gestagneerd nu. 4 dagen geleden zei ook iedereen dat ltc heel groot ging worden en sindsdien is ie alleen maar gezakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Kunnen wij met z'n alleen ook niet een pump and dump uitvoeren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is er geen COL/BTC op Cryptsy :?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:28
paskaal schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:36:
[...]
Ik heb OKPAY gebruikt toen ik LTC wilde gaan kopen, maar moet zeggen dat het allemaal enorm lang duurde voordat mijn account geverifieerd was en daarna duurde het ook een paar dagen voordat mijn geld dat ik had overgemaakt via Sofort banking van "on hold" gehaald werd. Daarnaast vrij hoge fees en gisteren wilde ik 50 euro terug storten naar mijn bankrekening, bleek dat dat pas kan vanaf een bedrag van €150.
Daarom is die pas van ze handig. Dan kun je het gewoon opnemen. Als je het op je bank wil hebben moet je het wel weer even storten idd. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos Moses
  • Laatst online: 18-09 14:58
Op de een of andere manier pakt Kraken.com mijn telefoonnummers niet bij het verifieren. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 23-10 15:30

Impry

Rallymedia.nl

Amos Moses schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:07:
Op de een of andere manier pakt Kraken.com mijn telefoonnummers niet bij het verifieren. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Op welke manier typ je het in?
0031612345678
Op deze manier was het bij mij per direct geverifieerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Impry op 02-12-2013 12:09 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos Moses
Impry schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:08:
[...]

Op welke manier typ je het in?
0031612345678
Op deze manier was het bij mij per direct geverifieerd.
Ah tis gelukt, ik moest de ipv 06 alleen 6 intypen bedankt!

Hoe veilig is het trouwens om op dit soort sites je ID enzovoorts te geven?

[ Voor 12% gewijzigd door Amos Moses op 02-12-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 22:20
Amos Moses schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:20:
[...]

Ah tis gelukt, ik moest de ipv 06 alleen 6 intypen bedankt!
Dat is de standaard methode om internationale nummers in te voeren: Eerst de land-code, daarna het nummer zonder de eerste 0.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Waarschijnlijk had hij het land al geselecteerd waardoor de +31 er al stond, dan moet je inderdaad de 0 weglaten en beginnen bij 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos Moses
gise schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:23:
Waarschijnlijk had hij het land al geselecteerd waardoor de +31 er al stond, dan moet je inderdaad de 0 weglaten en beginnen bij 6
Ja klopt dit was het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:13
heren
komt er binnenkort een LTC pump? zijn er gasten tussen ons die op twitter actief bitcoin pumper volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 11:35

pcprutser

No message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Wat ik nog niet snap, waar komen de verschillen vandaan tussen LTC/USD en LTC/EUR?

Als ik kijk naar de grafieken dan daalt de waarde van de LTC ten opzichte van de Euro, maar ten opzichte van de USD stijgt de LTC momenteel.

Ligt dat aan de koersen van de USD en EUR en schommelen die momenteel ook zo hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
ik hoop ook dat het richting 50 gaat. kan ik eindelijk op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:54

bonzz.netninja

Niente baffi

Wat ik nog niet zo goed begrijp is hoe dat koersverschil tussen verschillende sites tot stand komt. Als ik op http://www.bitcoinsvergelijken.nl/ kijk zie ik best wel wat verschillen.

Komen die koersverschillen door sync problemen (verschillende sync perioden) of zit er echt koersverschil in?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Ze spuien enorm veel onzin. Een paar uur geleden riepen ze achter elkaar om noirbits te pompen, wat uiteindelijk 0,0 effect had. Niks geen extra volume, niks geen prijsstijging. Vervolgens posten ze dat noirbits nu overvalued zijn, terwijl de prijs exact hetzelfde was als voor de pump.

Ze kunnen net zo goed iets willen pumpen, waar ze zelf al een hoop van bezitten en hier en daar een sell order klaar hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had btc wel verwacht dat hij harder zou stijgen vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-10 11:20
hij daalt zelfs nog ... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
volgens mij was er nog een twitter gast met 40.000 followers. misschien moeten we hun in de gaten houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
https://twitter.com/maxkeiser

Bedoel je die misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
nee was een chinees. dat weet ik wel zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het slim om mijn Multibit .key file te plaatsen op google drive? .. (met wachtwoord erop)
Als backup

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanane schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:08:
[...]

nee was een chinees. dat weet ik wel zeker
Deze bedoel je denk ik -> https://twitter.com/xiangbtc & https://twitter.com/fontase
(Verder weet ik er niet veel van, maar deze namen zijn eerder voorbijgekomen in het topic.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-10 15:53
Dat is al heel vaak besproken, maargoed.. Komt vooral omdat het niet eenvoudig is je geld van de ene naar de andere exchange te krijgen. Tegelijkertijd hetzelfde aantal kopen/verkopen op verschillende exchanges is wel goed mogelijk, moet je alleen goed kijken of je niet bedrogen uitkomt door de verschillende fee's die je moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:11:
[...]

Deze bedoel je denk ik -> https://twitter.com/xiangbtc & https://twitter.com/fontase
(Verder weet ik er niet veel van, maar deze namen zijn eerder voorbijgekomen in het topic.)
https://twitter.com/xiangbtc

klopt dit is hem. dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-10 22:56
dv2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:45:
[...]

Waarom denk je dat? Deze munt was toch ook gewoon pump n dump? De groei is in ieder geval gestagneerd nu. 4 dagen geleden zei ook iedereen dat ltc heel groot ging worden en sindsdien is ie alleen maar gezakt
de groei van quark van de afgelopen week is wel spectaculair geweest, van 0,1 cent ofzo naar de top van 30 cent. De filmpjes en tweets van Max Keiser en Bill Still helpen ook aardig. En quark is nog niet eens te koop op chinese exchanges, zodra dat gebeurt kan de prijs nog wel een stukje stijgen denk ik. afijn niemand die t echt weet.

[ Voor 13% gewijzigd door superpolm op 02-12-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 24-10 08:35
De koers is puur gebasseerd op het vraag en aanbod op die specirfieke exchange.

Als er op Kraken een buy-order staat van 1BTC voor $800, dan is dat de koers.
Op een andere Exchange heb je andere buy-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Ik heb maar is even een ticket aangemaakt bij kraken voor het niet aankomen van mijn ltc's(zaterdag en zondag overboeking). Kreeg meteen een automatisch bericht dat het wel een aantal werkdagen kon duren wegens extreme drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

Ze proberen nu ltc te dumpen, ben benieuwd of het effect heeft. Ik ga er in ieder geval niet aan meedoen

Alle coins trouwens aardig in de min op het moment 8)7 http://coinmarketcap.com/

[ Voor 29% gewijzigd door dv2 op 02-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Alles is nu inderdaad behoorlijk aan het inzakken. De Bitcoin is momenteel 'nog maar' € 693,- waard. Benieuwd of alles nog meer inzakt of dat de markt weer aanpakt.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
komt dit nu alles door die pump en dump teams ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Nee, die houden zich niet erg bezig met bitcoin zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

Je ziet in ieder geval bij heel veel van die alt coins dat ze opeens 'exploderen' en dan weer inzakken, dit zal indd door die pump en dump teams komen, want verder zit er natuurlijk erg weinig waarde achter al deze alt coins. Ben benieuwd of het ze nu gaat lukken met ltc, ze doen in ieder geval erg hun best op twitter: https://twitter.com/PumpNDumpTeam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vraag me wel af op welke exchanges ze dan over het algemeen zitten, want ik zie weinig in de grafieken terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
frennek schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:48:
Nee, die houden zich niet erg bezig met bitcoin zelf.
doelde op de litecoin, daar hebben ze het over, eerst roepen kopen laten ze het een paar dollar stijgen en dan verkopen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Wat ik me afvraag is hoe komt het dat na een flinke koersdaling de boel ook weer kan stijgen??? Dan moet er toch gespeculeerd worden over toekomstplannen van de coin in kwestie... of zit er iets geniepiger achter..

Ik kan me moeilijk voorstellen dat al die coins een toekomst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

.oisyn schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:50:
Ik vraag me wel af op welke exchanges ze dan over het algemeen zitten, want ik zie weinig in de grafieken terugkomen.
Over het algemeen op cryptsy volgens mij, hier is het grootste aanbod van verschillende alt coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrou schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:51:
Wat ik me afvraag is hoe komt het dat na een flinke koersdaling de boel ook weer kan stijgen??? Dan moet er toch gespeculeerd worden over toekomstplannen van de coin in kwestie... of zit er iets geniepiger achter..

Ik kan me moeilijk voorstellen dat al die coins een toekomst hebben.
Heel de beurs is niets meer dan speculatie over een mogelijk toekomstige waarde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

dv2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:52:
[...]

Over het algemeen op cryptsy volgens mij, hier is het grootste aanbod van verschillende alt coins
Ze praten nu vooral over LTC en dan in termen van dollars, dus dat is sowieso niet Cryptsy.

[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 02-12-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
volgens mij zitten ze op btc-e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

.oisyn schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:52:
[...]

Ze praten nu vooral over LTC en dan in termen van dollars, dus dat is sowieso niet Cryptsy.
Hmm klopt, vraag me indd af waar ze dan zitten :o Op Kraken is er weinig verschil te zien in ieder geval op het moment

[ Voor 11% gewijzigd door dv2 op 02-12-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
koersen zijn flink aan het zakken, LTC en BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:57
Best Pump&Dump ever! ;)

Heeft totaal geen impact dus.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
posttoast schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:58:
Best Pump&Dump ever! ;)

Heeft totaal geen impact dus.
moeilijk te zeggen als je niet weet waar het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Lekker met z'n allen achter een Twitter account aanlopen waar je geen idee van hebt wie erachter zit, met welk volume hij/zij handelt (áls ze zelf al handelen) en waarvan totaal de acties waartoe ze oproepen niet zichtbaar zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
MrAcid schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:08:
Lekker met z'n allen achter een Twitter account aanlopen waar je geen idee van hebt wie erachter zit, met welk volume hij/zij handelt (áls ze zelf al handelen) en waarvan totaal de acties waartoe ze oproepen niet zichtbaar zijn. :+
achteraanlopen ? ik kan niet voor de rest spreken, maar ik probeer uittezoeken wat er gaande is waarom de prijzen zo aan het zakken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Snap ook niet echt waarom alles ineens schijnt in te zakken. Kan een tijdelijke dip zijn, maar de 1000 dollar is wel weer ver weg... :o

Ook altcoins als de quark zakken ineens helemaal in. Kan morgen weer totaal anders zijn though, denk dat het actie-reactie is nu.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Dennahz schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:13:
Snap ook niet echt waarom alles ineens schijnt in te zakken. Kan een tijdelijke dip zijn, maar de 1000 dollar is wel weer ver weg... :o

Ook altcoins als de quark zakken ineens helemaal in. Kan morgen weer totaal anders zijn though, denk dat het actie-reactie is nu.
Quark was zo overduidelijk een bubbel. Ben je daar echt verbaasd over? Er zijn zo'n 116.000 quarks gedumpt met een waarde van zo'n 26 bitcoins en dat doet de prijs inzakken met 20%. Lijkt me dat de marketcap van 36 miljoen toch wat te overdreven was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Toch raar, als de BTC zakt, en QRK/BTC zakt ook, dan zakt QRK dus dubbel zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Dennahz schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:13:

kan wellicht samenloop van omstandigheden zijn, december maand = duur, veel mensen halen hun fiat geld terug om aankopen te doen voor sinterklaas/kerstman/kerstdagen etc.

dan heb je nog die 3million euro/dollar gast op btc-e die met de litecoin koers loopt te fucken. Maar goed kan dat de reden zijn dat alles leeg loopt of is het echt simpelweg december maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
Heeft iemand nog een mening over MegaCoins? Ze zijn (net als zo'n beetje iedere andere coin) momenteel lekker aan het dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
Om eerlijk te zijn houd ik de megacoin in de gaten, Puur marketingtechnisch is het al een sterke munt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Criminelis schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:19:
Heeft iemand nog een mening over MegaCoins? Ze zijn (net als zo'n beetje iedere andere coin) momenteel lekker aan het dalen.
wat mij betreft is er totaal geen pijl te trekken op al die alt-coins en lijken ze het feest terrein van alle pump en dump groepen. (zelfs de litecoin wellicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dv2

dv2

Azrou schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:20:
Om eerlijk te zijn houd ik de megacoin in de gaten, Puur marketingtechnisch is het al een sterke munt..
In closing, megacoin offers nothing new. It was effectively premined to an extreme, and has a neurotic community behind it. The reward structure only favors those who got in extremely early. All of these factors add up to be what I consider to be an awful investment. Investing in megacoin is a lot like playing a game of hot potato. When the fresh, ignorant money runs out the drop in price is going to be violent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
dv2 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:22:
[...]

In closing, megacoin offers nothing new. It was effectively premined to an extreme, and has a neurotic community behind it. The reward structure only favors those who got in extremely early. All of these factors add up to be what I consider to be an awful investment. Investing in megacoin is a lot like playing a game of hot potato. When the fresh, ignorant money runs out the drop in price is going to be violent.
Dit stukje kun je denk ik voor alle altcoins gebruiken. (zo zie ik het een beetje.)
btw megacoin heeft niks te maken met Kim Dotcom las ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Wat een verschrikkelijke dag is dit, dat iedereen maar snel weer gaat investeren! Allemaal panic sellers.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Azrou schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:23:
[...]

bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrou schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:23:
[...]

Dit stukje kun je denk ik voor alle altcoins gebruiken. (zo zie ik het een beetje.)
Oneens. Veel andere coins zijn niet premined doordat er andere parameters zijn gegeven.

Als je je cryptoeenheid een stabiele basis wilt geven, dan moet je de munt langzaam vrij laten komen, zoals bij bitcoin het geval is. Als 50% van de coins naar de memsen gaan die de eerste week aan het minen zijn, dan doe je iets fout.
Staat in de link die ik plaatste.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 22:20
Het lijkt me dat die bewijsvoering eerder andersom gevoerd moet worden: Megacoin aanhangers mogen wel eens laten zien waarom zij denken dat Kim Dotcom achter de coin zit. En nee, de naam is geen geldig argument.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Dan zal het vast toeval zijn dat mega.co.nz wel van Kim Dotcom is en megacoin.co.nz niet.... :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:32
Beste,
sinds gisteren een transactie bij Kraken gedaan en bij "New & open orders" staat bij mijn transactie nu nog steeds een rood kruis en bij status "Untouched". Kan iemand mij vertellen of deze order nog doorgaat, zit order "in de wacht"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
Take a second to look at the main megacoin thread. You’ll notice that the community is very reminiscent of a cult. Some of them seem to be truly convinced that kimoto is none other than Kim Dotcom, founder of megaupload. Let’s make this clear, Kim Dotcom is NOT associated with megacoin. Megacoin supporters are manipulating people into thinking that he is, to inflate the value of the coin. They’ll tell you straight faced that megacoin is on track to overtake bitcoin. They’ll preach about how fairly megacoin was launched. It’s all rather ridiculous. Whether or not they truly believe the nonsense they spew or if they’re just trying to lure in ignorant investors is up for debate.

http://cryptolife.net/in-depth-altcoin-analysis-megacoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
fuqua schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:10:
[...]

achteraanlopen ? ik kan niet voor de rest spreken, maar ik probeer uittezoeken wat er gaande is waarom de prijzen zo aan het zakken zijn.
De prijzen zakken omdat de vraag opdroogt en heel veel mensen het niet gewend zijn dat hun investering niet elke dag 10% meer waard wordt en daarom gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
heel veel altcoins zijn gewoon een bubble, zie je het al voor je dat je over 4 jaar bij de albertheijn met 50 verschillende coins kunt betalen :+

Ik denk dat max 1 of 2 coins echt serieus van waarde zul zijn. Bitcoins zowiezo, alleen dan wel op een veel lagere koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Azrou schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:20:
Dat is het enige waarom ze opvallen en ze zo groot zijn geworden. Goed voor wat speculatie en korte termijn winst, zoals de meeste crypto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Laatst online: 08:12
MrAcid schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:33:
[...]

De prijzen zakken omdat de vraag opdroogt en heel veel mensen het niet gewend zijn dat hun investering niet elke dag 10% meer waard wordt en daarom gaan verkopen.
Als ik hoor hoeveel mensen er nog in de wacht staan op tier-verificatie bij kraken.com, verwacht ik dat de vraag binnenkort weer flink toe zal nemen. Zal ook nog wel een vertraging van een paar dagen tussen zitten vanwege de SEPA overboekingen, maar dan wordt er vast wel weer flink gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
frankpaul1 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:38:
[...]
Als ik hoor hoeveel mensen er nog in de wacht staan op tier-verificatie bij kraken.com, verwacht ik dat de vraag binnenkort weer flink toe zal nemen. Zal ook nog wel een vertraging van een paar dagen tussen zitten vanwege de SEPA overboekingen, maar dan wordt er vast wel weer flink gekocht.
Die mensen kopen natuurlijk niet meer als ze alleen maar rode cijfers zien.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
Ik heb me gisteren aangemeld bij kraken.com zowel tier 1 als tier 2 was binnen een paar minuten geregeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Irritant dat de graph op cryptsy niet refreshed. Of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:32
snoekds20 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:31:
Beste,
sinds gisteren een transactie bij Kraken gedaan en bij "New & open orders" staat bij mijn transactie nu nog steeds een rood kruis en bij status "Untouched". Kan iemand mij vertellen of deze order nog doorgaat, zit order "in de wacht"?
TIER 2 ben ik al een tijdje, das niet het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
snoekds20 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:40:
[...]

TIER 2 ben ik al een tijdje, das niet het probleem
Je hebt nu een order geplaatst, nu moet er iemand zijn die voor dat bedrag bitcoins verkoopt (of koopt als het een sell order was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er is gewoon nog niemand langsgekomen die voor die prijs wil kopen/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-10 18:20

Tourniquet

Hiya, fellas!

G-PHREAK schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:29:
[...]

Dan zal het vast toeval zijn dat mega.co.nz wel van Kim Dotcom is en megacoin.co.nz niet.... :+ ;)
En dat de developer Kimoto heet. :+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1 ... 7 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid