Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-10 08:45
Ethirty schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:43:
[...]

A: verkeerde topic en B: begin met de TS van dit en mijn topic over trading. Zie ook de waarschuwing onderaan.

Ik dacht dat er van tweakers een bepaalde eigen inzet verwacht werd 8)7
Het traden zelf is niet zozeer waar m'n vraag ligt, maar meer gewoon algemene hulp hoe ik gewoon kan beginnen - bijv. hoe ik kan zorgen dat ik op een goedkoop punt LTC's inkoop ipv op een duur punt van de dag (Daar zit nogal wat verschil tussen).

Dat dingen voor huidige crypto-handelaren/investeerders/geinteresseerden allemaal gesneden koek zijn is duidelijk. Maar al je er net aan begint is dat (helaas) wel anders. Ik heb geen zin om nu op de gok maar voor een exchange te kiezen om er dan achter te komen dat je weer genaaid bent op de één of andere manier (in de start post staat vooral dat er grote verschillen zijn tussen exchanges, maar niet echt welke). Zo zie ik bijv. dat bij BTC-e als ik een transfer wil doen met SEPA dat ik dan een flinke min fee krijg van 15 euro, en ik een min sum heb van $2000 :? ...ik wil met een beetje beginnen, niet met 2k.

Verder is het hele topic bijzonder toegespitst op bitcoin, waar ik dus juist geinteresseerd ben in Litecoin.

Dat zijn slechts een aantal valide vraagjes lijkt me, met als indirect doel om uiteindelijk inderdaad eens te kijken naar traden er mee (overigens verbaast het me nog meer dat er meteen over mijn vraag werd heen gevallen terwijl het merendeel van de users in dit topic toch echt niet bitcoin gebruikt om z'n pizza mee te bestellen...en derhalve meestal gewoon ook aan het traden/investeren/gokken zijn...de distinctie met het trade topic is dan ook vrij arbitrair).

[ Voor 6% gewijzigd door majic op 02-12-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
gise schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:48:
Kunnen wij met z'n alleen ook niet een pump and dump uitvoeren? :+
Hoe werkt dat dan, zo'n pump en dump? Kan iemand het me uitleggen of verwijzen?

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunisDokter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01-2022
Hoe betrouwbaar is Kraken.com? Ik krijg de laatste dagen vage meldingen van allerlei kanten.

Voor mijzelf loopt het ook raar, ik heb vrijdagavond geld overgemaakt via Rabobank maar heb nog steeds niets ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
gise schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:26:
Jammer dat ik niet de "verschijnende" LTC's heb :(
Ik wel, bijna 24 zelfs... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Nou, ik mis er 11 en ook een hoop namecoins... kunnen we geen mooie tweaker support deal doen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
jannes_beterams schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:19:
Nou, ik mis er 11 en ook een hoop namecoins... kunnen we geen mooie tweaker support deal doen :P?
Ik wacht even af wat er gaat gebeuren. Ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Zo maar van mijn balance aftrekken weer? Dit geeft me niet echt vertrouwen :(

Misschien moet ik even bij ze solliciteren om de boel te gaan testen (en me laten uitbetalen in BTC natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:41
majic schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:20:
[...]

Het traden zelf is niet zozeer waar m'n vraag ligt, maar meer gewoon algemene hulp hoe ik gewoon kan beginnen - bijv. hoe ik kan zorgen dat ik op een goedkoop punt LTC's inkoop ipv op een duur punt van de dag (Daar zit nogal wat verschil tussen).

Dat dingen voor huidige crypto-handelaren/investeerders/geinteresseerden allemaal gesneden koek zijn is duidelijk. Maar al je er net aan begint is dat (helaas) wel anders. Ik heb geen zin om nu op de gok maar voor een exchange te kiezen om er dan achter te komen dat je weer genaaid bent op de één of andere manier (in de start post staat vooral dat er grote verschillen zijn tussen exchanges, maar niet echt welke). Zo zie ik bijv. dat bij BTC-e als ik een transfer wil doen met SEPA dat ik dan een flinke min fee krijg van 15 euro, en ik een min sum heb van $2000 :? ...ik wil met een beetje beginnen, niet met 2k.

Verder is het hele topic bijzonder toegespitst op bitcoin, waar ik dus juist geinteresseerd ben in Litecoin.

Dat zijn slechts een aantal valide vraagjes lijkt me, met als indirect doel om uiteindelijk inderdaad eens te kijken naar traden er mee (overigens verbaast het me nog meer dat er meteen over mijn vraag werd heen gevallen terwijl het merendeel van de users in dit topic toch echt niet bitcoin gebruikt om z'n pizza mee te bestellen...en derhalve meestal gewoon ook aan het traden/investeren/gokken zijn...de distinctie met het trade topic is dan ook vrij arbitrair).
Het vinden van een laag inkooppunt en een hoog verkooppunt kan waarschijnlijk niemand je uitleggen. Dan zou die persoon daar immers uitermate rijk van zijn geworden. Je zult nooit weten wat de koers later op de dag zal doen, al zijn er wel bepaalde signalen waar je op in kunt spelen. Als ik zie dat de koers een constante daling heeft wil ik bijvoorbeeld wel eens 10% van coins verkopen. Als ik zie dat de prijs een euro lager is koop ik ze bijvoorbeeld weer terug. Maar dit neemt natuurlijk risico met zich mee. Als de waarde ineens weer stijgt heb je kans geld te verliezen omdat je je coins voor een hogere prijs moet terugkopen. Bovendien krijg je dan last dat je blijft geloven dat het wel goed komt, kijk daar mee uit en wees bereid je verlies te nemen.

Als je wilt kiezen voor een exchange zou ik je Kraken aanraden. Toen ik begon was het altijd MtGox, BTC-e en Bitstamp welke allen goed werken. Echter vind ik Kraken gewoon erg prettig werken omdat ze ook zeer snel zijn met betalen. Bij MtGox is dat niet zo, wat ook de reden is dat ik daar niets meer doe. Er zijn genoeg exchanges waar je minder geld in hoef te stoppen. Maar kijk ook eens naar de lokale mogelijkheden. Zo kun je bij https://bitonic.nl/ bitcoins kopen met Ideal, zonder dat je een minimaal bedrag hebt. Laatst hadden ze even geen bitcoins, maar momenteel zijn er genoeg. Bij https://localbitcoins.com/ kun je ook bitcoins kopen. De gebruiker Mqrius ken ik persoonlijk, hij doet honderden transacties en zal je niet bedonderen.

Ik heb er al een tijdje over nagedacht een topic te beginnen voor Alternative Coins. Mogelijk dat ik daar komende tijd wat tijd voor vrij kan maken.

Als je nog vragen hebt kun je me altijd een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunisDokter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01-2022
Ohja,

vergeet niet dat 90% van de mensen geld verliest op de beurs en 10% geld wint. Hoogstwaarschijnlijk zijn de meesten hier, net als ik, verliezers. Denk dus vooral niet dat je even snel rijk wordt. Maar er zijn mensen die geluk hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 19-10 08:45
Zenomyscus schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:28:
[...]

Het vinden van een laag inkooppunt en een hoog verkooppunt kan waarschijnlijk niemand je uitleggen. Dan zou die persoon daar immers uitermate rijk van zijn geworden. Je zult nooit weten wat de koers later op de dag zal doen, al zijn er wel bepaalde signalen waar je op in kunt spelen. Als ik zie dat de koers een constante daling heeft wil ik bijvoorbeeld wel eens 10% van coins verkopen. Als ik zie dat de prijs een euro lager is koop ik ze bijvoorbeeld weer terug. Maar dit neemt natuurlijk risico met zich mee. Als de waarde ineens weer stijgt heb je kans geld te verliezen omdat je je coins voor een hogere prijs moet terugkopen. Bovendien krijg je dan last dat je blijft geloven dat het wel goed komt, kijk daar mee uit en wees bereid je verlies te nemen.

Als je wilt kiezen voor een exchange zou ik je Kraken aanraden. Toen ik begon was het altijd MtGox, BTC-e en Bitstamp welke allen goed werken. Echter vind ik Kraken gewoon erg prettig werken omdat ze ook zeer snel zijn met betalen. Bij MtGox is dat niet zo, wat ook de reden is dat ik daar niets meer doe. Er zijn genoeg exchanges waar je minder geld in hoef te stoppen. Maar kijk ook eens naar de lokale mogelijkheden. Zo kun je bij https://bitonic.nl/ bitcoins kopen met Ideal, zonder dat je een minimaal bedrag hebt. Laatst hadden ze even geen bitcoins, maar momenteel zijn er genoeg. Bij https://localbitcoins.com/ kun je ook bitcoins kopen. De gebruiker Mqrius ken ik persoonlijk, hij doet honderden transacties en zal je niet bedonderen.

Ik heb er al een tijdje over nagedacht een topic te beginnen voor Alternative Coins. Mogelijk dat ik daar komende tijd wat tijd voor vrij kan maken.

Als je nog vragen hebt kun je me altijd een DM sturen.
Thanks, much appreciated :) Ik was zeker niet van plan rijk te worden, meer gewoon om eens een klein voorraadje aan te leggen en eventueel met wat geluk een beetje winst omtoveren in een breder spectrum aan startende currencies. In een notedop dan he^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kraken heeft problemen gehad met de 'Litecoin gateway'. Het zou snel opgelost moeten zijn. http://www.reddit.com/r/K...ositing_at_kraken/cdrocaq

Ik ben dus benieuwd wanneer ik mijn Litecoins weer op Kraken heb staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De coins zijn denk aan de winterdip begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:40

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
majic schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:20:
[...]

De TS moet inderdaad nog verder uitgebreid worden met specifieke informatie over de exchanges. Ik heb het huidige verhaal dit weekend uitgezocht en geschreven, maar ik heb verder gewoon een normale baan en dus tijd tekort om het in een keer compleet te krijgen :P Bovendien ben ik ook pas een paar weken bezig, dus veel is voor mij ook nog onbekend terrein wat de nodige research nodig heeft. Ik schrijf graag iets waar ik achter sta :)

Het topic richt zich niet specifiek op Bitcoin, veel mensen hier handelen ook in Litecoin en onbekendere altcoins. Ik hoop dat anderen hier je vragen kunnen beantwoorden, maar het idee is wel een beetje dat je je zelf verdiept in de exchanges. Het is tenslotte jouw geld en jij moet er vertrouwen in hebben. Wij kunnen alleen onze ervaringen delen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Pimorez schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:12:
Kraken heeft problemen gehad met de 'Litecoin gateway'. Het zou snel opgelost moeten zijn. http://www.reddit.com/r/K...ositing_at_kraken/cdrocaq

Ik ben dus benieuwd wanneer ik mijn Litecoins weer op Kraken heb staan :)
Het wegschrijven van me wallet naar kraken verliep vanmiddag wel goed! Nu alleen nog wachten op een storting van zondag! Hopelijk wordt dit opgelost! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dear Crypsty user.
This is a message in answer to many of the tickets we have been receiving over the past 48 hours regarding
incorrect balances and disappearing coins.
First please let me assure you that your coins are not lost and are very safe.
For the past few days, due to an article in a few major media newspapers, we have been
experiencing a major increase in new user signups, transactions and customer support issues.
This influx put a tremendous amount of load on our servers slowing things down to a crawl.
To remedy this we added more servers, hired extra customer support agents, and moved the order cancellation routine out of the
main trade engine so that trades will execute faster.
However the new routing was not cancelling the orders correctly since last night
This morning there were a large number of unprocessed cancellations in the queue.
That queue is now almost completed and 90% of cancellations have now processed your coins back to your balance.
There are still a few left to go, so if your balance is still not correct at the time of this message please give it a little more time
to finish auditing.
We have corrected the issue that caused this and it should not happen again.
Please be patient as we go through our growing pains and continue to make Cryptsy the #1 coin exchange in the world.
If your balance is correct, there is no need to reply.
If your balance is NOT correct, or if there is still an issue in your account.. please feel free to contact us.
Had ik gisteren dus ook last van, maar vanmorgen klopte mijn balance weer. Site voelde vandaag iig al wat soepeler aan dan gisteren :)

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 02-12-2013 20:44 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Het is dus even overal drama momenteel. Zou de userbase dan zo heftig gegroeid zijn de laatste dagen?
Volumes bij Kraken begonnen wel te stijgen, maar of dat een graadmeter is.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:12
Van een collega begreep ik dat hij in de wacht stond bij Kraken voor Tier 2 verificatie omdat er een enorme toestroom aan users was. Hij had dit als reactie ontvangen op zijn support ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisMoore
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:30

DennisMoore

Alles went...

Bijzonder leerzaam topic voor de beginnende trader: https://bitcointalk.org/index.php?topic=60501.860
Op basis van 2 trendlijnen (Exponential Moving Average, EMA), langere en kortere termijn, is het mogelijk reactief ipv voorspellend (!) trends en (ver)koop-momenten te identificeren. En dan krijg je bijvoorbeeld zoiets http://bitcoincharts.com/...a1gEMAzm1g11za2gEMAzm2g22
Niet dat dat zaligmakend is natuurlijk. In dat topic las ik dat dan nog steeds 7 vd 10 trades verliesgevend zijn, maar de resterende 3 zijn méér winstgevend dan dat de rest verlies geeft. En EMA-trading schijnt niet geschikt te zijn voor (heel) korte termijn trading. Het haalt iig wel het pure gok-element uit het traden, het wordt een systeem ipv een gut-feeling :).

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-10 20:26
De autoreply van kraken support zegt dit ook ;)
Wat ik alleen niet snap is dat veel andere mensen binnen een minuut er doorheen komen. No way dat zij handmatig zijn goedgekeurd, dat moet automatisch zijn gegaan. Zouden ze dan steekproefsgewijs mensen eruit pikken om handmatig te beoordelen? En wat valt er uberhaubt te checken aan tier 2. Of het adres bestaat? Kan ook geautomatiseerd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 23:58
Er is een automatische validatie voor tier 1 en 2, maar als dat niet lukt moet je handmatig gevalideerd worden. Vorige week heb ik daar een week op gewacht en ik denk dat het nu alleen maar drukker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skibby
  • Laatst online: 23-10 10:57
Yep, en ik kan me voorstellen dat de automatische detectie een aantal zaken checkt. Bijvoorbeeld of de fysieke locatie zoals je ip-adres dat aangeeft klopt met het adres (stad) dat je invult. En zo zijn er wel meer zaken waar je slim via diverse API's kan checken of het "waarschijnlijk klopt" wat je ingevuld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 22:17

frG

Duurt het depositen naar Cryptsy altijd zo lang (meer dan 45 minuten) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die van mij was pas door bij 8 confirmations. Ze beweren zelf 4.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 22:17

frG

.oisyn schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:47:
Die van mij was pas door bij 8 confirmations. Ze beweren zelf 4.
Heb nog 0 confirmations na ongeveer 45 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-10 20:26
Skibby schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:41:
Yep, en ik kan me voorstellen dat de automatische detectie een aantal zaken checkt. Bijvoorbeeld of de fysieke locatie zoals je ip-adres dat aangeeft klopt met het adres (stad) dat je invult. En zo zijn er wel meer zaken waar je slim via diverse API's kan checken of het "waarschijnlijk klopt" wat je ingevuld hebt.
hmm daar zeg je wat. Dat zou wel verklaren waarom ik moet wachten aangezien ik op mn werk zat toen ik de account aan heb gemaakt. Ik werk in Amsterdam maar woon 30km verderop... Een collega die wel in Amsterdam woont kwam er direct door.

Een nieuwe account aanmaken is waarschijnlijk het makkelijkst als je niet wil wachten. Als het wat rustiger is kun je een ticket inschieten om de 2 accounts te mergen. Voor mij is tier 2 nog geen noodzaak op het moment aangezien ik niet van plan ben om mn btc's uit te cashen, en als ik bij wil kopen kan ik dat ook ergens anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 22:20
Skibby schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:41:
Dan werkt hun detectie niet zo heel geweldig: Ik heb mijn T2 verificatie vanaf een Frans IP adres gedaan, met een Nederlands adres. En ik werd vrijwel instantaan geverificeerd.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wtf ze zijn een beetje door de nrb/btc buy orders heen op Cryptsy 8)7. Degene die er nog staan zijn een factor 10 lager dan sell orders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:27:
Wtf ze zijn een beetje door de nrb/btc buy orders heen op Cryptsy 8)7. Degene die er nog staan zijn een factor 10 lager dan sell orders...
Mensen willen goedkoop een slaatje slaan? Komen vanzelf orders tussen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En soms lukt dat ook. Net een succesvolle trade voor 0.00003100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Maar NRB, noirbits? Dat is neem ik aan uitsluitend speculeren op koersstijging? Heb al heel wat gekke coins langs zien komen, maar die is nieuw voor mij.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zat vanmiddag even op Cryptsy te browsen, zitten wel meer rare coins tussen, zag ook sexcoins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:42:
Maar NRB, noirbits? Dat is neem ik aan uitsluitend speculeren op koersstijging? Heb al heel wat gekke coins langs zien komen, maar die is nieuw voor mij.
De market capitalization op http://coinmarketcap.com/ van norbits steeg in één refresh direct 50%...
gise schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:46:
Zat vanmiddag even op Cryptsy te browsen, zitten wel meer rare coins tussen, zag ook sexcoins :P
JunkCoin. What's in a name...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Lijkt wel een wedstrijd wie de gekste namen voor altcoins kan verzinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Quark wordt flink gepumped de afgelopen 2 uur, maar door de algehele traagheid van Cryptsy gaat het veel langzamer dan had gekund.

Daarnaast probeer je er dan een buy order tussen te krijgen die natuurlijk alweer lang veel te laag is tegen de tijd dat hij processed is, dan wil je hem cancelen, en dan zit je vervolgens een half uur zonder de BTC die je erin had gestoken. :(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Waarom heeft Bitcoin waarde?

http://www.reddit.com/r/B...schiff_followup_from_the/
Geschreven na afloop van dit debat: https://soundcloud.com/ca...r-schiff-debate-with-erik

Goed betoog van Erik Voorhees over de reden waarom Bitcoin waarde heeft in zichzelf en ten op zichte van andere cryptocurrencies. En doet je hopelijk beter inschatten welke cryptocurrency meer waarde heeft dan de andere.

[ Voor 12% gewijzigd door rickiii op 02-12-2013 23:37 . Reden: link naar debat toegevoegd ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
rickiii schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:10:

Goed betoog van Erik Voorhees over de reden waarom Bitcoin waarde heeft in zichzelf en ten op zichte van andere cryptocurrencies. En doet je hopelijk beter inschatten welke cryptocurrency meer waarde heeft dan de andere.
Mooi betoog. Ben het weer met Voorhees eens, net als een eerder betoog over het nut (of gebrek daar aan) van Litecoin (en per extensie, overige alt-coins die niets toevoegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
tammerat schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:01:
[...]

Hoe werkt dat dan, zo'n pump en dump? Kan iemand het me uitleggen of verwijzen?
Volgens mij door er geld in te pompen waardoor de waarde stijgt, daarbij proberen ze dan zoveel mogelijk mensen 'mee' te krijgen, bijvoorbeeld door het plaatsen van die tweets. Daarna als de waarde omhoog is gegaan, alles verkopen/dumpen waardoor de waarde zakt waarbij anderen in paniek verkopen zodat de waarde nòg meer zakt en dan weer goedkoop meer coins inkopen.

Zo dus de markt beïnvloeden. Als ik het fout heb dan mag iemand me corrigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-10 18:20

Tourniquet

Hiya, fellas!

rickiii schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:10:

Geschreven na afloop van dit debat: https://soundcloud.com/ca...r-schiff-debate-with-erik

Weer een goed stuk van Erik Voorhees inderaad, hij is zo'n beetje mijn favoriete bitcoin-'advocaat' geworden. _/-\o_

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Grote pump op COL:

https://www.cryptsy.com/markets/view/109

Cryptsy weer retetraag door massa's handel...

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Retetraag is een understatement, lijkt zo wel of er een DDOS wordt uitgevoerd. Ik ga het niet eens proberen, zou eerst m'n BTC nog in LTC moeten wisselen, laat staan dat dat al lukt. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

BTC-LTC lukt wel, maar als je eerst BTC / LTC moet vrijmaken uit lopende orders valt dat vies tegen...

Ik kon net op tijd een paar miljoen COL bijkopen, maar dat is uiteindelijk maar een paar tientjes :(

Voortaan meer BTC / LTC vrijhouden en hopen dat de nieuwe servers snel in werking zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Bij mij gaat het best OK op Cryptsy hoor. Het is traag ja, maar je moet NIET op F5 drukken en gewoon geduldig wachten. Vooral nadenken wat je invoert voor je order, want je kan helaas soms lang wachten op je refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Iemand al nieuws gevonden van kraken? Je hoort er gewoon niets over, terwijl mijn transfer alweer meer dan 26 uur duurt..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

frennek schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:48:
Bij mij gaat het best OK op Cryptsy hoor. Het is traag ja, maar je moet NIET op F5 drukken en gewoon geduldig wachten. Vooral nadenken wat je invoert voor je order, want je kan helaas soms lang wachten op je refund.
Nou, ik vind het een hilarische "pump". Average trade van 0.00000029 LTC/COL, met 1 trade van 0.00000046 LTC/COL met een totale waarde van maar liefst 0.0046 LTC 8)7

Mensen die nu nog op Cryptsy een pump proberen te doen zijn niet goed bij hun hoofd. Die eigenaar van Cryptsy trouwens ook niet. Zoveel plaatsen waar je snel extra capaciteit kan inkopen, ook in het weekend.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Mwah, net voor de pump een volume 1,7 miljard, als dat allemaal van Fontas was dan pakt ie zo'n 170 LTC winst. (gekocht op 20, verkocht op 30) Niet slecht voor een paar uur werk.

Zakt nu heel hard, mijn order om op 29 te verkopen kwam te langzaam door, zat er gelukkig met niet teveel in, toch nog voor 25 verkocht (1/2 op 20 en 1/2 op 21 gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
LED-Maniak schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:51:
Iemand al nieuws gevonden van kraken? Je hoort er gewoon niets over, terwijl mijn transfer alweer meer dan 26 uur duurt..
Ze hebben het flink moeilijk met de toestroom van nieuwe leden heb ik het idee. Verification tot level 2 duurde een dag of 8 bij mij. Zaterdag SEPA overschrijving gedaan en die is nog niet door. Geduld hebben denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Is het normaal dat er zo weinig trades zijn op kraken? er is vannacht maar weinig gebeurd bij de XBT en LTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:16
als ik het orderbook en met name de sellorders bekijk lijkt het erop dat we licht aan het eind van de tunnel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:25:
als ik het orderbook en met name de sellorders bekijk lijkt het erop dat we licht aan het eind van de tunnel hebben.
Euhm, is dat positief of negatief?

Ik heb eindelijk 500 USD op mijn Kraken account gekregen... ready to buy BTC... verstandig op dit moment voor 1025 USD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:35:
[...]

Euhm, is dat positief of negatief?

Ik heb eindelijk 500 USD op mijn Kraken account gekregen... ready to buy BTC... verstandig op dit moment voor 1025 USD?
USD volume op Kraken is zeer laag. Je had beter EUR kunnen storten ;)

Al kan je natuurlijk een poging doen om BTC met USD te kopen en later weer voor EUR te verkopen (mocht je willen handelen).

[ Voor 15% gewijzigd door Martijn19 op 03-12-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:37:
[...]

USD volume op Kraken is zeer laag. Je had beter EUR kunnen storten ;)

Al kan je natuurlijk een poging doen om BTC met USD te kopen en later weer voor EUR te verkopen (mocht je willen handelen).
Ik zit in Australie, al had dat weinig uitgemaakt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Iemand die al verder is met verloren muntjes op Kraken? Ik niet en er wordt niet gecommuniceerd... Mijn advies is niet met Kraken te handelen, want hun huidige balans kan niet kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jannes_beterams schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:51:
Iemand die al verder is met verloren muntjes op Kraken? Ik niet en er wordt niet gecommuniceerd... Mijn advies is niet met Kraken te handelen, want hun huidige balans kan niet kloppen!
Bij mij duurde het 5 dagen om mijn 700 AUD over te maken en kreeg ik 570 USD op mijn Kraken account. (dit was niet via SEPA). Volgens de koers had het meer USD moeten zijn, maar misschien heft de bank er een heftige koers op los gelaten? De fee heb ik er al uitgehaald uit dit voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Zondag 3x bitcoins gestort, waren allemaal na 6 confirmations binnen bij Kraken.
Gistermorgen om 6.45 200 euro laten uitbetalen bij Kraken. Om 13.00 stond het op mijn bankrekening (rabobank).
Gisteravond om 19.00 1 litecoin laten uit betalen, nog steeds zoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Laatst online: 21-03 10:11
Klinkt een beetje alsof kraken toch niet helemaal vlekkeloos verloopt :P.

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
jannes_beterams schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:51:
Ga nou geen paniek zaaien. Het werkt in 99,99% van de gevallen heel fijn. Ze zijn vast bezig met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Snap je punt, zal m'n mond houden... Vind dat alleen lastig als ik helemaal geen reactie krijg van Kraken zelf. Er wordt hier overal gezegd dat het systeem van transacties zo heerlijk transparant en degelijk is, maar het kan ook tegen je werken. Destemeer reden voor iedereen om echt alleen dingen te doen met geld wat je kunt missen ;)

Overigens geen problemen met overige coins inderdaad, ook euro's komen en gaan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:48
frankpaul1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:45:
[...]

Ga nou geen paniek zaaien. Het werkt in 99,99% van de gevallen heel fijn. Ze zijn vast bezig met dit probleem.
Alleen op dit forum zijn er toch al een aantal, waaronder ik, voorbij gekomen met dit probleem. Ik denk dat je er toch wel een stuk naast zit met 99,99%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
Electromonkey schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:53:
[...]
Alleen op dit forum zijn er toch al een aantal, waaronder ik, voorbij gekomen met dit probleem. Ik denk dat je er toch wel een stuk naast zit met 99,99%.
'T is alleen dat juist wij de dupe worden van paniek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
jannes_beterams schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:54:
[...]
'T is alleen dat juist wij de dupe worden van paniek ;)
Laten we elkaar wel op de hoogte houden. Bij mij ook geen verandering van de situatie. Ik heb zelf geen support ticket ingediend (vergissing van de bank in mijn voordeel).

Ik hoop dat het snel opgelost is. Mijn vorige support ticket duurde ongeveer een week voordat hij beantwoord werd (1 a 2 weken geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-10 12:53
Ik heb zojuist wel euro op kraken bijgeschreven gekregen welke ik zaterdagavond heb overgemaakt. Komt goed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:48
Schrammy89 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:35:
Ik heb zojuist wel euro op kraken bijgeschreven gekregen welke ik zaterdagavond heb overgemaakt. Komt goed dus :)
Euro is bij ook geen probleem, overige currencies werken ook gewoon. Het is die verdomde ltc :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Schrammy89 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:35:
Het gaat enkel om Litecoins, heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
STRESS!! ltc stijgt AAA!!! :P, vind wel grappig dat ik binnen 24 uur geverifieerd tier 3 ben bij Kraken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie LTC niet echt stijgen eerlijk gezegd. Tenminste niet abnormaal snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:12
wetsteyn schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:41:
STRESS!! ltc stijgt AAA!!! :P, vind wel grappig dat ik binnen 24 uur geverifieerd tier 3 ben bij Kraken :).
Waar dan? :P Kreeg al bijna goede hoop dat we weer 35+ gingen, maar nee hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
tammerat schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:34:
[...]

Laten we elkaar wel op de hoogte houden. Bij mij ook geen verandering van de situatie. Ik heb zelf geen support ticket ingediend (vergissing van de bank in mijn voordeel).

Ik hoop dat het snel opgelost is. Mijn vorige support ticket duurde ongeveer een week voordat hij beantwoord werd (1 a 2 weken geleden).
Heb al sinds vrijdag niks van Kraken gehoord. Heb nog 2 berichtjes achter mijn ticket aangestuurd, maar 0 respons. Mijn Litecoins staan nog steeds on hold.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
Ethirty schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:45:
[...]

Heb al sinds vrijdag niks van Kraken gehoord. Heb nog 2 berichtjes achter mijn ticket aangestuurd, maar 0 respons. Mijn Litecoins staan nog steeds on hold.
hier staat ze op succesufull maar balance 0 :S even ticketje ingeschoten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb toch maar weer 1000 QRK ingekocht. Verwacht dat die met een eventuele stijging van BTC toch wel weer iets mee gaat klimmen.. we gaan het zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-10 12:53
Electromonkey schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:36:
[...]

Euro is bij ook geen probleem, overige currencies werken ook gewoon. Het is die verdomde ltc :o
Ok, had ook begrepen dat er nog meer mensen die net als ik aan het wachten waren op hun transactie van het weekend vandaar dat ik het even meld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

frankpaul1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:45:
[...]

Nou wil ik ook geen paniek zaaien, maar op het moment dat mensen coins kunnen withdrawen die niet van hun zijn is het hek van de dam - dat soort transacties zijn nou eenmaal niet omkeerbaar, dus die coins zijn in principe weg. Ze zouden het nog kunnen aftrekken van de balance van dat soort users voor zover ze nog een balance hebben. Dit probleem krijgt nog wel een staartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
.oisyn schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:
[...]

Nou wil ik ook geen paniek zaaien, maar op het moment dat mensen coins kunnen withdrawen die niet van hun zijn is het hek van de dam - dat soort transacties zijn nou eenmaal niet omkeerbaar, dus die coins zijn in principe weg. Ze zouden het nog kunnen aftrekken van de balance van dat soort users voor zover ze nog een balance hebben. Dit probleem krijgt nog wel een staartje.
Eerst maar eens afwachten wat hun actie op het probleem zal zijn. Er worden nu allemaal aannames gedaan. Als het echt een groot probleem was dan zou je er op btc-e en reddit toch ook wel veel meer over lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
.oisyn schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:
[...]

Dat is inderdaad geen goed nieuws. Als ik Kraken was zou ik die mensen die onterecht coins hebben laten uitbetalen een verzoek doen om ze terug te sturen (en anders permanent weren van de site of hun balance in de min zetten) en mensen die juist de dupe zijn uit eigen zak terug betalen.

edit:

Ik zie nu dat mijn Litecoin withdrawal van gisteravond op "Failure" staat en mijn balance als nog 0 is. Ik wacht geduldig af.

[ Voor 8% gewijzigd door Martijn19 op 03-12-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de meeste gebruikers die LTC onrechtmatig hebben ontvangen zo eerlijk zullen zijn om deze niet te withdrawen. Want ondanks dat ik er van uit ga dat Kraken de gedupeerde zal vergoeden, kan dit een dure grap voor ze worden en indirect voor de gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
LED-Maniak schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:51:
Gister wat LTC overgemaakt van Coinotron naar Kraken, duurde een kwartiertje volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10 08:35
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:43:
Ik zie LTC niet echt stijgen eerlijk gezegd. Tenminste niet abnormaal snel.
In vergelijking met de daling van de afgelopen 3 dagen, is elke stijging een stijging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True, en als je ook naar het orderbook kijkt zie je veel buy orders en weinig sell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hebben jullie sell orders / limits staan op kraken voor de verkoop van LTC? hoe hoog hebben jullie 'm staan?

Ik zelf heb er een staan op €29,50. ik denk dat hij nu even doorstijgt en op 30 blijft hangen om daarna weer terug te zakken naar ~23 - 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Geen paniek mensen! Mijn balans is nu ook al weer aangepast.. het bedrag dat ik al uit betaald had en toch weer terug kreeg is er nu weer afgehaald! Nu alleen nog wachten op me storting van zondag! Heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:12

Cliffie

Trompetslet

gise schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:32:
Hebben jullie sell orders / limits staan op kraken voor de verkoop van LTC? hoe hoog hebben jullie 'm staan?

Ik zelf heb er een staan op €29,50. ik denk dat hij nu even doorstijgt en op 30 blijft hangen om daarna weer terug te zakken naar ~23 - 25.
Ruim 25 stuks? :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Mijn Litecoin saldo is ook weer gecorrigeerd. Zonder enige vorm van communicatie van Kraken's kant. Ik vind dit behoorlijk slecht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het kan ook zijn dat de communicatie achteraf komt als ze ieders balance gecorrigeerd hebben.
Heb zelf geen problemen met LTC op Kraken gelukkig, wel op Cryptsy. Na vannacht ben ik ineens 33.3 LTC kwijt. Ik word op dit moment echt niet vrolijk van Cryptsy... Als ik m'n coins terug heb ben ik daar weg in ieder geval.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
--MeAngry-- schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:51:
Het kan ook zijn dat de communicatie achteraf komt als ze ieders balance gecorrigeerd hebben.
Heb zelf geen problemen met LTC op Kraken gelukkig, wel op Cryptsy. Na vannacht ben ik ineens 33.3 LTC kwijt. Ik word op dit moment echt niet vrolijk van Cryptsy... Als ik m'n coins terug heb ben ik daar weg in ieder geval.
Waarom denk je dat ik wegben bij Cryptsy ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

Cryptsy heeft op dit moment wat performance problemen, ze zijn er in ieder geval hard mee bezig.
Anders eens op IRC komen, daar reageren ze vaak wel ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
ik mis nog steeds 10.000 luckycoins, ik zie ze wel staan in de blockexplorer :).
Zolang ze dat niet gefixed hebben, blijf ik er ver weg :)

[ Voor 26% gewijzigd door wetsteyn op 03-12-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Laatst online: 22-10 11:07
Ben benieuwd naar de mensen die de QRK coin gekocht hebben. Hebben jullie die voor de lange of korte termijn? Lees er wisselende verhalen over hoe goed het wel of niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Lifelogger schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:16:
Ben benieuwd naar de mensen die de QRK coin gekocht hebben. Hebben jullie die voor de lange of korte termijn? Lees er wisselende verhalen over hoe goed het wel of niet is.
QRK is misschien leuk om mee te speculeren/daytraden maar verder niet van waarde lijkt me, zoals de meeste altcoins.

- coin is pre-mined (zelfs 95% geloof ik?)
- Laatste week enorm opgehemeld door Max Keiser en Bill Still, die blijkbaar persoonlijk belang hebben bij koersstijging
- biedt geen significante voordelen tegenover bitcoin zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Tourniquet schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:27:
[...]

QRK is misschien leuk om mee te speculeren/daytraden maar verder niet van waarde lijkt me, zoals de meeste altcoins.

- coin is pre-mined (zelfs 95% geloof ik?)
- Laatste week enorm opgehemeld door Max Keiser en Bill Still, die blijkbaar persoonlijk belang hebben bij koersstijging
Max keizer heeft het niet opgehemeld. Was alleen een retweet / mention dat die dude in zijn programma komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-10 13:40
Tourniquet schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:27:
[...]

Dat klopt niet helemaal. Voornamelijk in het stukje beveiliging zit er een behoorlijke verbetering t.o.v. Bitcoin.

Verder idd 1 van de vele altcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Pusherman_ schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:30:
[...]

Dat klopt niet helemaal. Voornamelijk in het stukje beveiliging zit er een behoorlijke verbetering t.o.v. Bitcoin.
Oh ja? Leg eens uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ybox schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:30:
[...]

Max keizer heeft het niet opgehemeld. Was alleen een retweet / mention dat die dude in zijn programma komt.
Mwa....

https://twitter.com/maxkeiser/status/406758794828341250
[...]

Verder idd 1 van de vele altcoins
Mocht er ooit behoefte zijn aan verbeterde beveiliging kan dat toch gewoon in bitcoin zelf worden ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Leg dat dan eens uit. Behalve dat er scrypt wordt gebruikt zit er bijna geen verschil in volgens mij.
Tourniquet schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:40:

Mocht er ooit behoefte zijn aan verbeterde beveiliging kan dat toch gewoon in bitcoin zelf worden ingebouwd?
Ja. Je moet dan alle clients updaten met de regel 'vanaf block X gaan we over op regelset Y'. Aangezien er geen centrale update server is zou dat lastig kunnen worden.

Digicoin bijvoorbeeld heeft het al wel eens geflikt dat te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:40:
"De behoefte aan" komt echter meestal pas na de feiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:02
Kraken...

Afgelopen donderdag een account aangemaakt, nog steeds niet geverifieerd (tier 1+2)
Nu nieuw aangemaakt, binnen enkele seconden wel tier 1+2 verified.

Verschil? Eerste gezegd dat ik in België woon (wat zo is), maar zit nu op Erasmus, dus IP is niet-Belgisch. Tweede nu als thuisland het Erasmus land opgegeven, en mijn adres hier...

De automatische controle gebeurt blijkbaar op basis hiervan gok ik, en de anderen moeten manueel nagezien worden, wat dus in een grote wachtrij terecht komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Heb je dit gedaan op hetzelfde emailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik zie dat megacoin wel lekker aan het stijgen is, momenteel 1.48 gisteren rond de 1.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik zie dat megacoin wel lekker aan het stijgen is, momenteel 1.48 gisteren rond de 1.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:02
frankpaul1 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:08:
Heb je dit gedaan op hetzelfde emailadres?
Een + gebruikt, maar verder strikt gezien hetzelfde mailadres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:14
Nou jongens, ik ga mij ook wagen aan bitcoins denk ik. Vooral als experiment. Als ik een rendement van 5 a 6 procent haal, ben ik al zeer blij.

Ik heb even gekeken naar alternatieve coins maar volgens mij zijn bitcoins toch het best. Meer volume in trading, meer exchanges die het ondersteunen. Geen risico dat het een coin is opgezet door een schabby persoon....

Nu heb ik ook naar exchanges gekeken. Bitstamp ziet er overzichtelijk en goed uit maar die rekent transactiekosten. Op kraken.com kan ik niet zien hoeveel ze rekenen qua transactiekosten. Wat raden jullie aan?

Ik ben van plan om met een paar honderd euro te beginnen. Ik zit te twijfelen of dat genoeg is om een verschil te maken maar aan de andere kant: ik wil ook niet te veel kwijt zijn, als het fout gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Duidelijk, dit is dan denk ik precies wat een collega is overkomen. Op het werk ip-adres een account aangemaakt en het thuisadres opgegeven.
Pagina: 1 ... 9 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid