Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Hopelijk komen ze nog... want het is ondertussen toch sinds deze voormiddag geleden.
De Open Orders notifier geeft "1" aan, maar er is geen Order te zien in de lijst.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 16:54 ]
Verwijderd
Wie zegt dan dat hij op Cryptsy komt?G-PHREAK schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:48:
Als Dogecoin straks ook op Cryptsy te verhandelen is zal de koers nog wel een paar keer over de kop gaan denk ik.. Veel potentie voor een leuke korte termijn investering iig
Als ik de vele "coins" zo vergelijk, kan je dus simpelweg tonnen verdienen door er eentje te beginnen. Maakt niet echt uit wat het is, er is altijd wel iemand die er geld voor wil geven en dus ben je als oprichter aardig binnen.
[ Voor 96% gewijzigd door mortare op 15-12-2013 17:42 ]

Wanneer blijft onduidelijk. Er wordt wel volop naar gevraagd aan Cryptsy,
Verwijderd
Ik zie een businessmodel.RemcoDelft schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:59:
[...]
Als ik de vele "coins" zo vergelijk, kan je dus simpelweg tonnen verdienen door er eentje te beginnen. Maakt niet echt uit wat het is, er is altijd wel iemand die er geld voor wil geven en dus ben je als oprichter aardig binnen.
Jij programmeren, ik de marketing?
Je hebt vooral marketing nodig. Programmeren is een kwestie van een paar getalletjes veranderen in de source en een search-and-replace doen op de naam van de coin die je kloont. Voila, nieuwe altcoin klaar!Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:00:
[...]
Ik zie een businessmodel.
Jij programmeren, ik de marketing?
edit: En voor marketing: "Koop nu TweakCoin - niet minder onzinnig dan de meeste andere coins!"
[ Voor 11% gewijzigd door Rannasha op 15-12-2013 17:02 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Gek hesuperpolm schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:59:
[afbeelding]
Wanneer blijft onduidelijk. Er wordt wel volop naar gevraagd aan Cryptsy,
DogE is een écht piramidespel.
dat ding is net een week oud, zitten een paar bitcoins in.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:01:
[...]
Gek heDie mensen willen natuurlijk allemaal een makkelijke manier om uit te cashen.
DogE is een écht piramidespel.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Op andere exchanges waar ze wel te krijgen zijn.LxgOne schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:49:
Hoe kopen jullie nu eigenlijk van die altcoins die nog niet op cryptsy staan enzo...
Trouwens heeft iemand enig idee wat er met de grandcoin aan de hand is op cryptsy? Hij staat nergens meer tussen. Alleen op mijn dashboard kan ik zien dat ik ze heb...
Ik ga er namelijk nog bestellen:
http://www.ebay.com/itm/5...ain_0&hash=item4163ae55a8
laat het even weten via een DM, 1x verzendkosten is meer dan genoeg, dan distrubeer ik het wel naar de mensen toe voor noppes
Betalen in BTC is mogelijk, maar stuur een DM en we komen er wel uit
Opvallend idd van grandcoin. Straks ff ticket sturen als ie niet snel terugkomt.JorisD schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:53:
Haha de eerste of tweede dag dat die dogecoin bestond heb ik er in een avondje 400k geminedHad ik nu maar de hele week gemined
![]()
Trouwens heeft iemand enig idee wat er met de grandcoin aan de hand is op cryptsy? Hij staat nergens meer tussen. Alleen op mijn dashboard kan ik zien dat ik ze heb...
Verwijderd
banken zijn dicht, geld is niet aanwezig?
Dat er geen nieuw geld bijkomt betekend niet dat er genoeg oud geld rondslingert.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:35:
wat ik niet snap.. hoe komt het dat de btc nu weer zo stijgt na vanmorgen??
banken zijn dicht, geld is niet aanwezig?
De laatste week was vooral dalen en zijwaarts kwakkelen. Veel handelaren zijn wellicht in afwachting van lagere prijzen en laten hun geld op de exchange staan.
Bovendien: hoe meer mensen geloven in een weekend-dip, hoe minder sterk het effect zal zijn (dwz: gelovers verkopen donderdag/vrijdag en laten geld staan om in het weekend terug te kopen).
Eigen PV systeem: 68 stuks 205 Wattpiek Suntech zonnepanelen, SMA Tripower 15000TL omvormer. Realtime opbrengst via Sunny Webbox, op onze website.
nergens?SunshineCompany schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:59:
Waar zijn de Tweakers die zelf snelle mine-PC's bouwen?
Verbaas ik me over. Krijg 't idee dat je daar veel geld mee kan verdienen. Als de BTC iig op de huidige hoge koers blijft, of stijgt.
Eigen PV systeem: 68 stuks 205 Wattpiek Suntech zonnepanelen, SMA Tripower 15000TL omvormer. Realtime opbrengst via Sunny Webbox, op onze website.
Wat heb je in gedachten? BTC mine pc's of scrypt?SunshineCompany schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:06:
[...]
Verbaas ik me over. Krijg 't idee dat je daar veel geld mee kan verdienen. Als de BTC iig op de huidige hoge koers blijft, of stijgt.
Geen idee, geen verstand van. Zijn zelfs al NL bedrijfjes speciaal opgericht voor het bouwen en verkopen van zulke PC's. 6000 EUR heb een bak die 200 iets/iets doet, twv 2800 EUR aan bitcoins / maand. Tegen de huidige koers. Ik wil best investeren, maar heb de kennis nietwetsteyn schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:06:
[...]
Wat heb je in gedachten? BTC mine pc's of scrypt?
Link?SunshineCompany schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:08:
[...]
Geen idee, geen verstand van. Zijn zelfs al NL bedrijfjes speciaal opgericht voor het bouwen en verkopen van zulke PC's. 6000 EUR heb een bak die 200 iets/iets doet, twv 2800 EUR aan bitcoins / maand. Tegen de huidige koers. Ik wil best investeren, maar heb de kennis niet
Ik heb gewoon 3x 280x op een mobo gezet met Risers
Dan doe je op basis van Worldcoin: $465.52 per maand is z'n 330 euro p.m. inclusief 36 euro aan stroom
Met die zonnepanelen van jullie kan je er wel geld mee verdienen ja.SunshineCompany schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:06:
[...]
Dat is bitcoin's enig idee hoe hard de diff gaat? dat ga je er nooit meer uithalen
Verwijderd
Verwijderd
Wat verwacht jij aankomende week?Rannasha schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:51:
De "weekend-dip" die hier zo vaak is genoemd vindt vooral plaats na een periode van grote stijging. Een dergelijke stijging wordt gestuwd door nieuwe kopers en die zijn er in het weekend niet.
De laatste week was vooral dalen en zijwaarts kwakkelen. Veel handelaren zijn wellicht in afwachting van lagere prijzen en laten hun geld op de exchange staan.
Bovendien: hoe meer mensen geloven in een weekend-dip, hoe minder sterk het effect zal zijn (dwz: gelovers verkopen donderdag/vrijdag en laten geld staan om in het weekend terug te kopen).
(ik weet dat je geen glaze bol heb
Maar.. verwacht je weer dat we gaan klimmen?
1000 grens wellicht?
dgex.comVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:33:
Iemand die weet op welke exchange Nextcoin te koop is?
mooie info graphic over geschiedenis van de bitcoin.
Diff? Dat het moeilijker wordt ze te minen?wetsteyn schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:24:
[...]
Dat is bitcoin's enig idee hoe hard de diff gaat? dat ga je er nooit meer uithalen.
Ja, maar ze hebben de voorwaarden aangepast. Volgens mij kan dat nu dus niet meer.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:25:
Las ik nou ergens dat je, ondanks de account verification op Mt.Gox nog niet rond is, toch al BTC over kunt maken en kan gaan handelen???
Ja.SunshineCompany schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:48:
[...]
Diff? Dat het moeilijker wordt ze te minen?
Wellicht moet je de topic-start van het algemene Bitcoin topic even doorzoeken naar het onderdeel over mining: Bitcoin topic - deel 2
En de algemene regel aanhouden: Als je niet met (correcte!) berekeningen kunt laten zien dat een mining-investering het geld waard is, dan is het dat waarschijnlijk niet.
Btw heb mail gestuurd naar Cryptsy met vraag waar grandcoin is gebleven.
[ Voor 43% gewijzigd door Falch op 15-12-2013 20:14 ]
https://coinedup.commimang schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:15:
waar kan je doge kopen?
Hmm als ik er zo naar kijk (eigenlijk bijna alleen maar negatieve dingen) dan zijn we er nog lang nietfuqua schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:40:
http://www.visualcapitali...f-bitcoin-infographic.jpg
mooie info graphic over geschiedenis van de bitcoin.
Verwijderd
Rannasha ?Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:33:
[...]
Wat verwacht jij aankomende week?
(ik weet dat je geen glaze bol heb)
Maar.. verwacht je weer dat we gaan klimmen?
1000 grens wellicht?
All-in op altcoins!
Allemaal!
Verwijderd
daarom inzetten nu !!Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:52:
waarom staat die namecoin zo laag eigenlijk? €4,00
1000 euro all in
Laat even weten wat de reactie isFalch schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:12:
Ze zijn junkcoin weer aan het pompen volgens mij.
Btw heb mail gestuurd naar Cryptsy met vraag waar grandcoin is gebleven.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Vraag me af hoeveel van de tweakers community het nu goed met elkaar voor heeft en elkaar als kleine club ziet / hoeveel er ook gewoon trollen uit ''eigenbelang'' (niet op jou gericht, algemeen)
Ik denk niet dat je genoeg kunt bereiken uit eigenbelang binnen een redelijke kleine groep zoals de regulars in deze thread.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:10:
[...]
Vraag me af hoeveel van de tweakers community het nu goed met elkaar voor heeft en elkaar als kleine club ziet / hoeveel er ook gewoon trollen uit ''eigenbelang'' (niet op jou gericht, algemeen)
Verwijderd
Ben dus niet de enige.Kanter schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:56:
Ik had drie weken geleden namecoin op 9 euro gekochtOoit gaat ie weer stijgen hoor
Verwijderd
Daar heb je een puntRannasha schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:11:
[...]
Ik denk niet dat je genoeg kunt bereiken uit eigenbelang binnen een redelijke kleine groep zoals de regulars in deze thread.
Ik doe ook gezellig mee
Mijn redenatie is dat het al een tijdje rustig is op de bitcoin/ltc/nmc markt en nmc daarom ook weinig doet. Het gaat vanzelf weer omhoog. nmc is -in some way- connected aan btc.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Vragen naar iets dat niemand weet kan natuurlijk niet al te serieus beantwoordt wordenVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:10:
[...]
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
Mijn USB ASICMiner heeft 0,01 Namecoin gemined. Telt dat?Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:20:
voor hoeveel euro zitten jullie in de namecoin?
Heb er 16 gekocht op €5,50 (voor de pump) niet verkocht toen ie op €14.- stondVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:20:
voor hoeveel euro zitten jullie in de namecoin?
Een pessimist is een realistische optimist
Ik heb momenteel geld zitten in QRK, TIX en ZET maar alle 3 zijn kak momenteel.
Martin740 schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:33:
Zal de NMC op korte termijn weer flink stijgen?
ja. gaat stijgen.
CSC gaat ook lekker omhoog op het moment +-80% + tegen vanmiddag 12 uurMartin740 schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:33:
Zal de NMC op korte termijn weer flink stijgen?
Verwijderd
Kraken volgt btc-e, btc-e volgt mtgox ...
Dus in orde:
1/ MTgox
2/ BTC-E
3/ Kraken
Domme vraag misschien:
Hoe komt het dat ze naar elkaar kijken?
En het *schaap* effect optreed als mtgox stijgt of daalt
Het zijn toch losse exchanges?
Wat betreft Grandcoin: spit de laatste paar pagina's hier maar 's door:JorisD schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:53:
Haha de eerste of tweede dag dat die dogecoin bestond heb ik er in een avondje 400k geminedHad ik nu maar de hele week gemined
![]()
https://bitcointalk.org/index.php?topic=255629.180
Een pessimist is een realistische optimist
The market was automatically suspended due to a couple reversals. We will review the reversals to ensure there is nothing wrong with the chain or coin (most likely there is not) and we will reactive it once that review is complete. Your balance will return once the market comes back online. Follow the twitter feed to know when we reactivate the market.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik zit hiervoor op cryptsy, maar nu staan er zogezegd 2 open sell orders, maar ze zijn niet zichtbaar in het order overzicht + mijn LTC saldo is negatief ipv positief O.o wtf!?
Misschien een support ticket aanmaken en zodra m'n LTC terug is, opkrassen naar een andere exchange?
Ik heb hier nog nooit last van gehad, ook niet bij de zoveelste 502, maar nu is het 2 orders op dezelfde dag, met enkele uren ertussen, en er kwam een popup tevoorschijn dat de orders verwerkt waren.
Heb hetzelfde gehad, kwartiertje wachten en ineens komen ze binnen. Heb het gehad met aanschaf van NMC en YAC. Bij NMC werd mijn order zelfs in vier delen gesplitst...Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:04:
Welke exchange kun je nog gebruiken voor altcoin?
Ik zit hiervoor op cryptsy, maar nu staan er zogezegd 2 open sell orders, maar ze zijn niet zichtbaar in het order overzicht + mijn LTC saldo is negatief ipv positief O.o wtf!?
Misschien een support ticket aanmaken en zodra m'n LTC terug is, opkrassen naar een andere exchange?
Ik heb hier nog nooit last van gehad, ook niet bij de zoveelste 502, maar nu is het 2 orders op dezelfde dag, met enkele uren ertussen, en er kwam een popup tevoorschijn dat de orders verwerkt waren.
Edit; ben aan het twijfelen of ik mijn DOGE op CoinedUp laat staan, of dat ik ze toch even naar mijn wallet transfer... iemand suggesties?
[ Voor 7% gewijzigd door Bloemstukje op 15-12-2013 22:21 ]
gewoon nee.
Heb hetzelfde gehad na de koop van QRK. Dit duurde wel uuuuren. Heb in de tussentijd een support ticket aangemaakt en ben naar bed gegaan. Vanochtend was alles netjes zoals het hoorde en was alles ook aangekocht/verkocht voor de tarieven die golden ten tijde van de aankoop/verkoop.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:04:
Cryptsy blijft erg wispelturig.
Bter.com werkt wat dat betreft echt B(e)ter (ha....ha....ha)
Doe eens een audit uitvoeren op je Balance pagina. (rechtsboven 'Audit my accounts')Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:04:
Verwijderd
HaaaaG-PHREAK schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:25:
[...]
Doe eens een audit uitvoeren op je Balance pagina. (rechtsboven 'Audit my accounts')
Het werkt. 0 orders en m'n LTC saldo is terug positief \(^_^)/
Nog een sell order gemaakt om de overblijvende ADT te verkopen.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Zou leuk zijn als het iets uithaalt, al ben ik bang dat de verwachtingen te hoog zijn. Volgens mij hoopt iedereen dat het net zo hard omhoog schiet als de bitcoin. Maar eerlijk gezegd zie ik dat niet zo snel gebeuren. We zullen de komende tijd Ien wat er mee gaat gebeuren. :-) Heb er zelf ook een aantal.
Probeer deze calculator eens. Gegevens aan de linkerkant invullen en je kan zien of het winstgevend is, na hoeveel tijd het winstgevend wordt en wanneer het ophoudt winstgevend te zijn, plus totale bedrag dat je eruit kan halen. Ik heb er helaas ook geen verstand van, anders had ik zo'n ding gekocht.SunshineCompany schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:48:
[...]
Diff? Dat het moeilijker wordt ze te minen?
[ Voor 4% gewijzigd door Bonez0r op 15-12-2013 23:27 ]
There go the goddamn brownies.
Niet alleen bij Kraken. Als er geen trade is in de tijd die je hebt ingesteld (bijvoorbeeld 5 minuten) dan blijft de grafiek stilstaan. Pas bij een trade wordt het in de grafiek gezet. Dus als je bijvoorbeeld in een kwartier geen enkele trade hebt en hij staat ingesteld op 5 min, dan slaat hij drie datapunten over, had je hem ingesteld op 1 minuut, dan slaat hij er 15 over.fuqua schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:56:
hebben jullie dat ook dat de time intervals op bitcoinwisdom (voor kraken) helemaal niet kloppen ?
Ik heb negatieve balans of Cryptsy. Juist ja, een negatieve balans. Cryptsy heeft enkele orders drie keer uitgevoerd, mijn 4k junkcoins is drie keer verkocht voor LTC, nu sta ik JKC in de min. Ik lees in de chatbox van BTC-e dat meerdere mensen dit hebben en hier ook misbruik van maken... Ze withdrawen de LTC dus in deze case...
Al mijn orders worden niet uitgevoerd, zo'n beetje al mijn geld zit vast in orders en withdrawels, er gebeurt vrijwel niets. Die hele site is compleet incapabel geworden....
Wellicht is het slim je geld weg te halen, als mensen echt misbruik maken van negatieve balansen betekent het dat Cryptsy te weinig geld in kast zal hebben omdat die negatieve balansen niet worden voldaan.
Zorgwekkend...
Lijkt me zeer onverstandig om het teveel aan uitgekeerde altcoins te withdrawen, ik denk dat cryptsy je account dan blokkeert waarna je die nooit meer kunt gebruiken.MSI2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:18:
Mensen,
Ik heb negatieve balans of Cryptsy. Juist ja, een negatieve balans. Cryptsy heeft enkele orders drie keer uitgevoerd, mijn 4k junkcoins is drie keer verkocht voor LTC, nu sta ik JKC in de min. Ik lees in de chatbox van BTC-e dat meerdere mensen dit hebben en hier ook misbruik van maken... Ze withdrawen de LTC dus in deze case...
Al mijn orders worden niet uitgevoerd, zo'n beetje al mijn geld zit vast in orders en withdrawels, er gebeurt vrijwel niets. Die hele site is compleet incapabel geworden....
Wellicht is het slim je geld weg te halen, als mensen echt misbruik maken van negatieve balansen betekent het dat Cryptsy te weinig geld in kast zal hebben omdat die negatieve balansen niet worden voldaan.
Zorgwekkend...
Voor grotere bedragen of coins die je niet van plan bent binnenkort te traden kun je natuurlijk veel beter kiezen voor een wallet.
Ik ben het nu aan het proberen. Even een test bedragje van 0.01BTC overgemaakt. Nu wachten op confirmations en dan proberen te traden.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:25:
Las ik nou ergens dat je, ondanks de account verification op Mt.Gox nog niet rond is, toch al BTC over kunt maken en kan gaan handelen???
edit: als je bij deposits een van de bank opties kiest staat er onderaan dat je verified of trusted moet zijn. Dat staat er bij bitcoin deposit niet, dus ik heb goede hoop
edit2: Ik kan alles doen, behalve de bitcoins weer van Gox halen, dat kan pas na verificatie. Ik ga dus niet meer bitcoins depositen want stel dat de verificatie niet lukt, dan staan m'n bitcoins daar vast?
[ Voor 54% gewijzigd door Bonez0r op 16-12-2013 02:00 ]
Ja, ik snap het. Ik was inderdaad fout om mijn te veel uitgekeerde coins te withdrawen. Ze kunnen mijn account toch niet blokkeren met meer dan 1000e erop? Zij moeten er toch gewoon voor zorgen dat hun systeem op order is? Ik heb een ticket naar hun support gestuurd, ben benieuwd wat ze antwoorden. Punt is dat ik probeer mijn JKC's terug te betalen, maar dat dit simpelweg niet lukt door hun systeemFalch schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:26:
[...]
Lijkt me zeer onverstandig om het teveel aan uitgekeerde altcoins te withdrawen, ik denk dat cryptsy je account dan blokkeert waarna je die nooit meer kunt gebruiken.
Voor grotere bedragen of coins die je niet van plan bent binnenkort te traden kun je natuurlijk veel beter kiezen voor een wallet.
Ik heb voor de zekerheid in ieder geval een waarschuwing toegevoegd aan de startpost tot de problemen weg zijn. Dit is niet het eerste negatieve geluid dat hier over Cryptsy langs komt. Good luck!MSI2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:18:
Mensen,
Zorgwekkend...
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
Oja ze hebben een knop toegevoegd (rechts boven bij balances) zodat je zelf een audit kan starten. Echter mis ik nog steeds coins hierna...
Site is nu down.
Eerst maar eens slapen nu...
Dit topic is gesloten.
![]()
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid