Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.514 views

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
boekel schreef op maandag 16 december 2013 @ 01:06:
Ik heb om de haverklap een negatieve balans op diverse coins bij Cryptsy, meestal omdat een order die je cancelt al uitgevoerd is. Erg jammer want verder een site waar leuk te traden is met goede grafieken (met hier en daar een spike in de grafiek die lastig is).

Oja ze hebben een knop toegevoegd (rechts boven bij balances) zodat je zelf een audit kan starten. Echter mis ik nog steeds coins hierna...

Site is nu down.
Eerst maar eens slapen nu...
Die button is echt dramatisch geweest voor de site. Indien je inderdaad een order inlegde en je hit de audit button. Is je order toch uitgevoerd (je hebt je opbrengst) alsmede je aangeboden coins zijn teruggestort. Daarna kan je die zonder problemen opnieuw verkopen....

10 minuten later komt het systeem erachter en lost het op door je je aangeboden coins negatief door te rekenen op je balans. Als je echter je coins ook een tweede keer hebt verkocht, heb je die dus al niet niet meer. Daardoor kom je in de min te staan, maar heb je wel 2x je opbrengst kunnen cashen.

Wij goedzakken willen dan best terugbetalen, maar er zijn dus blijkbaar ook een hoop mensen geweest die de bug hebben uitgebuit en geld hebben weggesluisd. Cryptsy is er blijkbaar wel achtergekomen, want mijn teveel uitgekeerde LTC weren neit verstuurd, ondanks bevestiging per mail. (ze bleven op pending).

Cryptsy moet dus nu de negatieve balansen weer opgevuld krijgen, maar de prijzen van die coins zijn intussen sterk veranderd :/, ze krijgen dus of te weinig terug of mensen moeten er meer voor betalen... Echter als mensen met de noorderzon zijn vertrokken met het geld, krijgt Cryptsy helemaal niets.

Ben bang dat de schade wel eens te groot zou kunnen zijn... :(

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:57
btc-e op het moment down.

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

boekel

Dusss...

Cryptsy heeft blijkbaar de boel goed opgeschoond, miste ondanks de audit-knop toch van alles heb nu weer o.a. 1000 QRK en wat andere munten waarvan de balans niet klopten...

Site lijkt ook sneller te werken, maar kan ook door het tijdstip komen natuurlijk.

http://www.boekel.nu

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Heel vaak als er nèt een grote stijging is (zoals nu, volgens bitcoinwisdom) klapt de site van btc-e er altijd even uit ja

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Persoonlijk denk ik dat QRK nog een stuiptrekking zal hebben voor die TV-show en dat de boel daarna gewoon instort. Het heeft lang genoeg geduurd met deze coin :) En ja, ik baal er ook van dat ik niet gewoon verkocht heb op 28000. De gretig zijn is de grootste fout die je kan maken met handelen. Gelukkig had ik al gekocht dik onder de cent ;)

M'n NXT is trouwens al 1,5x meer waard dan toen ik het kocht en dit is nog maar het begin :)

[ Voor 26% gewijzigd door Dennahz op 16-12-2013 09:23 ]

Twitter

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:42
Dennahz schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:22:
Persoonlijk denk ik dat QRK nog een stuiptrekking zal hebben voor die TV-show en dat de boel daarna gewoon instort. Het heeft lang genoeg geduurd met deze coin :) En ja, ik baal er ook van dat ik niet gewoon verkocht heb op 28000. De gretig zijn is de grootste fout die je kan maken met handelen. Gelukkig had ik al gekocht dik onder de cent ;)

M'n NXT is trouwens al 1,5x meer waard dan toen ik het kocht en dit is nog maar het begin :)
Eerder zei je al dat NXT alleen verkrijgbaar is via hun eigen exchange ATM. Ik kan alleen niets vinden, heb jij een link?

• Dennahz

Dennahz

Criminelis schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:30:
[...]

Eerder zei je al dat NXT alleen verkrijgbaar is via hun eigen exchange ATM. Ik kan alleen niets vinden, heb jij een link?
www.dgex.com. En hoewel ik een hekel heb aan mensen die referral links plaatsen, als je je toch gaat registreren: 1668 is mijn ID :)

Twitter

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:25

Ja ik ben ook sceptisch dat QRK nog veel meer gaat stijgen, 1 dollar lijkt me nu wel erg positief.

NXT ken ik niet, kun je vertellen wat deze coin interessant maakt?

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23
Dennahz schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:31:
[...]

www.dgex.com. En hoewel ik een hekel heb aan mensen die referral links plaatsen, als je je toch gaat registreren: 1668 is mijn ID :)
Zal ik doen omdat je me een aantal keer op weg geholpen hebt, mocht dat nog kunnen na het aanmaken van een account.

Ik stel echter wel vragen bij de veiligheid van de accounts, als ik mijn wachtwoord probeer te wijzigen krijg ik de melding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Error 7: Unacceptable characters in 'QWE123!@#qwe' for password. Please try again.
Software error:

Can't call method "disconnect" on an undefined value at /var/www/dgex/lib/starter.pm line 81.
Compilation failed in require at /var/www/dgex/docs/update.cgi line 7.
BEGIN failed--compilation aborted at /var/www/dgex/docs/update.cgi line 7.

For help, please send mail to the webmaster (admin@dgex.com), giving this error message and the time and date of the error.

Ik dacht ik haal wat coins van BTER:
code:
1
2
3
We are upgrading our web servers. Please come back and try again later.

服务器升级维护中...

Mooi werk al die CC-exchanges...

[ Voor 10% gewijzigd door Mevius op 16-12-2013 09:49 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• gise
  • Niet online
eh... post je nou je wachtwoord in plain text hier?

• Nikvdw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2025
Recent op de XBT trein gestapt en ondertussen al een paar aangekocht.
Is het ook verstandig om nu een beetje van die XBT te investeren in LTC?
Op kraken momenteel 1XBT = 28.1LTC..

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:09
Heren,

Ik heb me ook ingelezen in het bitcoin verhaal en nu heb ik via virwox een account aangemaakt, met paypal netjes 60 eu gestort (klein beginnen), dit omgezet naar SSL en vervolgens Bitcoins gekocht, 0,077 voor de waarde van de bitcoin op dat moment.

Wat ik me nu afvraag is, hoe kan het dat de waarde in euro's niet mee stijgt, terwijl de bitcoin vanochtend op 900 USD stond? Als ik vorige week voor 60 eu aan bitcoin heb gekocht, tegen 650 USD per bitcoin, dan moet mijn inleg toch nu ook met 25% gestegen zijn? Of bereik je dit alleen maar door actief te handelen?

virwox

Zo staat het er namelijk al het hele weekend bij (heb op vrijdag gekocht)

Of zie ik iets over het hoofd?

discogs

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23
gise schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:49:
eh... post je nou je wachtwoord in plain text hier?
Uiteraard niet, enkel de karakters die ik gebruik in mijn wachtwoord (lowercase, uppercase, speciale tekens en cijfers)

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• Falch
Grandcoin is weer terug op de exchange van Cryptsy, maar nu is inifinitecoin weer verdwenen. 8)7

• gise
  • Niet online
Mevius schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:50:
[...]

Uiteraard niet, enkel de karakters die ik gebruik in mijn wachtwoord (lowercase, uppercase, speciale tekens en cijfers)
Dacht al, maar alsnog sowieso raar, afgezien van de error. dat hij je wachtwoord wel als plain text terug geeft in de errormelding, zou je haast denken dat ze zo in hun DB worden opgeslagen (hoop het niet)

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05-2025
Daarom op elke site een ander wachtwoord gebruiken :)
Kinkt als een open deur, maar zoveel mensen gebruiken overal het zelfde wachtwoord...

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• Falch
Lijkt me een stug, maar wel een positief stukje.

Hier nog een, van de volkskrant vandaag:
1 procent van de Nederlanders in het bezit van Bitcoins

Slechte publiciteit zoals waarschuwingen van de Nederlandsche Bank of drastische koerswisselingen doen de bitcoin goed. Uit een internetpeiling blijkt dat inmiddels 75 procent van de Nederlanders bekend is met de virtuele munt. Een kleine 1 procent zegt bitcoins te bezitten.

Volgens marktonderzoeker Multiscope weet een op de drie ondervraagden wat een bitcoin is en heeft nog eens 41 procent er weleens van gehoord, maar zou niet goed kunnen uitleggen hoe de virtuele munt werkt. Multiscope raadpleegde voor het onderzoek een representatief panel van internetters van 18 jaar en ouder, waarvan er duizend de vragenlijst volledig invulden.

Opmerkelijk is het hoge aantal Nederlanders dat zegt bitcoins te hebben: 0,8 procent van de populatie boven de 18 jaar, ofwel tegen de 100 duizend. 'Ik stond er niet van te kijken', zegt analist Bart Roozen van Multiscope. 'Je hebt altijd mensen die van de nieuwste trends willen proeven. De meesten hebben maar één of twee bitcoins.'

Een verklaring voor het hoge aantal bitcoin-bezitters zou kunnen zijn dat het gros zijn bitcoins heeft gekocht toen de munt nog geen gemeengoed was en de wisselkoers nog ver lag onder de huidige wisselkoers van 651 euro. In 2010 deed de bitcoin nog geen halve euro. De koers is de laatste drie maanden geëxplodeerd.

Schattingen tussen 50 duizend en 11 miljoen
Niemand weet exact hoeveel mensen bitcoins in bezit hebben. Schattingen lopen uiteen van 50 duizend tot 11 miljoen. De Finse ondernemer Risto Pietilä komt in berekeningen op de website Bitcointalk tot iets meer dan een miljoen eigenaren. Een kwart van alle bitcoins zou in het bezit zijn van 47 individuen, nog eens een kwart is in handen van 880 anderen, een miljoen mensen ruim 20 procent. De top van 47 zou elk voor tien miljoen dollar aan bitcoins in handen hebben.

Zij zouden in staat zijn om een bod uit te brengen op de villa, die een projectontwikkelaar in Las Vegas voor 7,85 miljoen dollar te koop aanbiedt. De koper accepteert een betaling in bitcoins.

Vorige week verkocht een autohandelaar in Costa Mesa (Californië) een tweedehands Tesla Model S voor 91,4 bitcoins (rond de 100 duizend dollar). De koers daalde daarna met ruim eenvijfde.
Ik geloof er trouwens niks van dat 1 procent van de Nederlanders al bitcoins heeft.

Nu kijken of dit positieve nieuws zijn invloed kan uitoefenen op de koers ;)

Verwijderd

En die exchange vooral niet gebruiken :+
Leuk als er een db hack is en je coins verdwijnen

• Falch
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:56:
En die exchange vooral niet gebruiken :+
Leuk als er een db hack is en je coins verdwijnen
Zet ze gewoon op een wallet als je niet aan het exchangen bent, dan kan er toch weinig gebeuren?

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
Persoonlijk denk ik voordat we de 40k$ gaan halen per bitcoin dat er heel wat moet veranderen. Bitcoin moet veel en veel makkelijker en duidelijker voor nieuwe gebruikers.

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:25

Impry

Rallymedia.nl

Falch schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:56:
[...]
Ik geloof er trouwens niks van dat 1 procent van de Nederlanders al bitcoins heeft.

Ik betwijfel de getallen ook wel een beetje, maar in ieder geval beide geen afkraakstukken.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Verwijderd

Wat ik me nog afvraag..
Stel je hebt 1 bitcoin..

Wat verlies je als je manier 1, en manier 2 kiest?

1/
Bitcoin van je kraken naar offline wallet en via daar naar bitonic en uitbetalen

2/
Bitcoin van je exchange via sepa uit laten betalen (kraken)

Er van uitgaande dat op dat moment de prijs per BTC gelijk is op beide sites.
Wat is dan "veiliger" en waar gaat het minste van af?

Ik vraag dit omdat het volgens mij slimmer is ze eerst naar je lokale wallet te sturen
Ik hoor het graag

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 10:03 ]

• gise
  • Niet online
0,8% van de ondervraagden, de vraag is dan ook hoe representatief die groep is voor de nederlandse samenleving.

Ik vind de conclusie ook nogal kort door de bocht. Als we dezelfde peiling zouden doen in dit topic heeft straks ineens 90% van de bevolking bitcoins ;)

[ Voor 23% gewijzigd door gise op 16-12-2013 10:03 ]

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-01 12:17
Wanneer is die show eigenlijk? Ik twijfel tussen nu verlies nemen en verkopen of nog even die show afwachten en dan verkopen zodra er nog enige stijging is, al doen waarschijnlijk wel meer mensen dat, dus ik betwijfel of er veel vraag zal zijn.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:37

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
loewie1984 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:50:
Heren,

Ik heb me ook ingelezen in het bitcoin verhaal en nu heb ik via virwox een account aangemaakt, met paypal netjes 60 eu gestort (klein beginnen), dit omgezet naar SSL en vervolgens Bitcoins gekocht, 0,077 voor de waarde van de bitcoin op dat moment.

Wat ik me nu afvraag is, hoe kan het dat de waarde in euro's niet mee stijgt, terwijl de bitcoin vanochtend op 900 USD stond? Als ik vorige week voor 60 eu aan bitcoin heb gekocht, tegen 650 USD per bitcoin, dan moet mijn inleg toch nu ook met 25% gestegen zijn? Of bereik je dit alleen maar door actief te handelen?

[afbeelding]

Zo staat het er namelijk al het hele weekend bij (heb op vrijdag gekocht)

Of zie ik iets over het hoofd?
Huh, je wilde BTC en heb eerst SLL gekocht om daarna BTC te kopen?

Daarnaast geeft jouw overzichtje volgens mij alleen aan wat je in bezit hebt, niet wat het waard is.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• UltraSub
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:02:
Wat ik me nog afvraag..
Stel je hebt 1 bitcoin..

1/
Bitcoin van je kraken naar offline wallet en via daar naar bitonic en uitbetalen

2/

Ik vraag dit omdat het volgens mij slimmer is ze eerst naar je lokale wallet te sturen
Ik hoor het graag
Optie 3, van de exchange naar bitonic :)

• loewie1984
Ethirty schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:05:
[...]

Huh, je wilde BTC en heb eerst SLL gekocht om daarna BTC te kopen?

Daarnaast geeft jouw overzichtje volgens mij alleen aan wat je in bezit hebt, niet wat het waard is.
Ik wilde inderdaad BTC, maar kon niet rechtstreeks via virwox BTC kopen, ik moest het eerst omzetten naar SLL om vervolgens van SLL naar BTC te kunnen.

discogs

• gise
  • Niet online
had je dan niet beter gewoon via bitonic kunnen kopen?

• loewie1984
gise schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:09:
had je dan niet beter gewoon via bitonic kunnen kopen?
Dat had gekund ja, de reden waarom ik daar op dat moment niet voor heb gekozen was (call me stupid) ik wilde eerst helemaal geen bitcoin kopen maar LTC kopen. Via een tutorial die ik gevolgd heb kwam ik bij virwox uit. Echter lijkt het dat ik daar helemaal geen LTC kan kopen. Daarnaast was het ook zo (thans mijn indruk) dat de fee die bitonic vroeg hoger was dan elders. Daarom heb ik het dus via virwox gedaan.

Misschien niet heel logisch voor de mensen die het allemaal snappen, maar ik kom net kijken op het hele bitcoin gebeuren... -Je kunt dan zeggen, is dat handig, misschien niet. Maar ik hoop dat iemand me op weg wil helpen :)

discogs

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:36
Waar is de quark-markt opeens gebleven op Cryptsy? 8)7

I see red pixels.

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05-2025
Ik ben hem ook ineens kwijt :o

[ Voor 8% gewijzigd door Extera op 16-12-2013 10:15 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Verwijderd

Iemand geinteresseerd in 270 quarks? :')

• RedPixel
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:16:
[...]

Iemand geinteresseerd in 270 quarks? :')
QhyeXzZdYSznMNDR2THiQPvYcBEfzYL4AZ ;)

I see red pixels.

Verwijderd

wwwhizz schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:17:
[...]

QhyeXzZdYSznMNDR2THiQPvYcBEfzYL4AZ ;)
54mBTC wil ik er voor terug ;).

• Nikvdw
wwwhizz schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:15:
Euurrr me 2!!! Komt toch terug hopelijk???

• ThinkPad
  • Laatst online: 11:17
Hier ook pleite, schrok me een ongeluk :P

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 14:23

Cliffie

Trompetslet

Wordt flink LTC gedumpt...

[ Voor 3% gewijzigd door Cliffie op 16-12-2013 10:24 ]

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hier ook weg.. geen paniek, komt vanzelf terug :)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 21:49
Falch schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:56:
[...]

Lijkt me een stug, maar wel een positief stukje.

Hier nog een, van de volkskrant vandaag:

[...]

Ik geloof die 1% ook niet. Dit soort onderzoeken werken ook niet goed om de penetratie van producten met een zeer laag % te meten. Als je 1000 mensen vragen of ze een varken met 2 koppen bezitten, zijn er ook altijd wel een paar die 'ja' invoeren.

Verwijderd

wwwhizz schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:15:
Ja D:

Dat wil ik ook wel eens weten. Heb nu nog enkel LTC, DVC en QRK op Cryptsy staan... Ben atm alles aan het weghalen op de site :/
En nu kan ik ineens niet aan m'n QRK. AAARHGH!!!!

https://cryptsy.freshdesk.../discussions/topics/45307

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 10:34 ]

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-01 16:00
n.v.t.

[ Voor 98% gewijzigd door WilliamP op 16-12-2013 10:37 ]

• gise
  • Niet online
Mining vragen etc. in het andere topic

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
gise schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:36:
Niet helemaal mee eens, zijn vraag draait toch wel om de koers. (los van het technische verhaal, maar dat is niet aan de orde.)

• ScoTtix
  • Laatst online: 23-01 22:24
ScoTtix schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:11:
Weet iemand of het mogelijk is om telefonisch in contact te komen met Kraken?

Heb twee weken geleden een betaling van 250 euro gedaan maar vergeten een kenmerk toe te voegen aan mijn betaling. Toen ik op verzenden drukte bedacht ik me het al, heb dus meteen een mailtje gestuurd met al mijn gegevens en het even toegelicht. Twee weken later heb ik nog steeds geen reactie, inmiddels ook twee keer een reminder gestuurd. Natuurlijk heel dom en volledig mijn fout maar zou toch graag een berichtje terug zien van hen.

Iemand enig idee hoe ik in direct contact kan komen?
Ik ben helemaal klaar met Kraken.com

Weer een week later en ik kan gewoon niet in contact komen met die gasten. Nog een mailtje gestuurd, op hun FB gepost, geen reactie. Ook via bitcointalk forum om gestuurd naar iemand van Kraken, die reageerde vorige week dat ik die zelfde dag nog gecontacteerd zou worden, niet gebeurd, en nu nog steeds geen reactie!!! :(

Ik vind het echt schandalig, stuur even een mailtje terug, we zijn heel druk duurt nog 3 maanden. Dan weet ik dat iig. Helemaal triest is dat ze op hun contact pagina zeggen dat ze goede communicatie zeeeeer belangrijk vinden, yeah right!!

Zo, dat moest er even uit! :) Iemand nog een idee om met deze jongens in contact te komen?

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-01 16:00
gise schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:36:
Pardon. dank u voor de tip.

• Azrou
Zucht, waar zijn mijn Quarks @ Cryptsy!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-01 17:13
join the club :+

Ik ga denk ik alles overzetten naar bter.com. Vooralsnog heb ik daar geen negatieve ervaringen gehad (vooralsnog....).

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
MichaelB74 schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:47:

Ik ga denk ik alles overzetten naar bter.com. Vooralsnog heb ik daar geen negatieve ervaringen gehad (vooralsnog....).
Hier ook 100% positief over BTer. De vraag of ze natuurlijk de gestegen drukte aankunnen straks, als iedereen van cryptsy komt. Maarja ik roep het al meer dan een week : WEG blijven bij cryptsy, niks dan ellende.

• RedPixel
majic schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:51:
[...]

Hier ook 100% positief over BTer. De vraag of ze natuurlijk de gestegen drukte aankunnen straks, als iedereen van cryptsy komt. Maarja ik roep het al meer dan een week : WEG blijven bij cryptsy, niks dan ellende.
Mja, maar:
We are upgrading our web servers. Please come back and try again later.
O-)

I see red pixels.

• MichaelB74
CN.bter.com ;)

• RedPixel
Ah, thanks. :)

I see red pixels.

Verwijderd

Waarom stijgt die btc niet :(

• gise
  • Niet online
omdat China redelijk gecrashed is, die moet eerst weer even op niveau komen voordat het weer kan stijgen

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Even afwachten, kan een bulltrap zijn.

Verwijderd

hoe zie je dat?.. grafiek china?

• gise
  • Niet online
http://bitcoinwisdom.com/

Bovenin zie je de bedragen van de verschillende exchanges in dollar, BTChina staat lager dan 800 dollar momenteel

• Dennahz

Dennahz

MichaelB74 schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:47:

Nee? Ik heb een dag (!) de melding gehad dat withdrawals disabled waren. Erg leuk als je je coins veilig wilt stellen.

Cryptsy is ok hoor, ze hebben 'gewoon' last van groeipijn. Ik verwacht toch dat dit de grootste gaat worden als ze de boel op orde hebben.

QRK is (waarschijnlijk) automatisch weggehaald, omdat er iemand de boel zat te manipuleren met een bot. Komt goed ;)

De boel is momenteel wat aan het instorten, maar geen paniek, het komt altijd wel weer goed. Vergeet niet dat er een dure periode aan zit te komen hé. Mensen cashen uit. Vanaf januari zal de boel wel weer goed aantrekken.

Het domste wat je kan doen is in paniek alles sellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 16-12-2013 10:59 ]

Twitter

• UltraSub
  • Laatst online: 28-12-2025
Zou goed kunnen van die manipulatie. Zag koersen die ineens 2x zo hoog waren, zonder aanleiding.

Verwijderd

Op bitcoinswisdom kan je zeker niet china laten zien op USD?

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Staat er naast, boven in de balk.

Verwijderd

tnx haha

• gise
  • Niet online
bovenin in dat rijtje exchanges naast elkaar

BTCChina: 797.84/4865

Eerste getal is dollar

[ Voor 9% gewijzigd door gise op 16-12-2013 11:03 . Reden: te traag ]

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-01 08:26
Stomme zet van Cryptsy, vooral dat ze niet even reageren op die support discussion of even een tweet plaatsen over hoe en wat. Gok dat ik m'n QRK hierna ook zo snel mogelijk weg haal en op BTer overstap.

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:17

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

BTC pump incoming ;)

Verwijderd

want?

• Luuk
  • Niet online
Dennahz schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:59:
[...]

Nee? Ik heb een dag (!) de melding gehad dat withdrawals disabled waren. Erg leuk als je je coins veilig wilt stellen.

Cryptsy is ok hoor, ze hebben 'gewoon' last van groeipijn. Ik verwacht toch dat dit de grootste gaat worden als ze de boel op orde hebben.

QRK is (waarschijnlijk) automatisch weggehaald, omdat er iemand de boel zat te manipuleren met een bot. Komt goed ;)

De boel is momenteel wat aan het instorten, maar geen paniek, het komt altijd wel weer goed. Vergeet niet dat er een dure periode aan zit te komen hé. Mensen cashen uit. Vanaf januari zal de boel wel weer goed aantrekken.

Ik mag het hopen dat Cryptsy de grootste wordt.. aangezien ik aandelen heb in die toko :P

• FMS
  • Niet online

FMS

Kudos voor de Kraken app. d:)b

• MichaelB74
Dennahz schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:59:
[...]

Hahaha, ik ben de rust zelve.
Het is voor mij een lange termijn verhaal. Ik zie wel waar het schip strandt.
Mijn BTC blijft lekker waar 'ie is, in m'n wallet.

QRK komt wel weer terug bij Cryptsy, het komt altijd goed, maar het is me de afgelopen 2 weken te vaak gebeurt dat ik er "even" niet bij kon (lees: soms meerdere uren).

NXT was trouwens een goeie tip van je. Die gaat als een speer. Zit nu op 135% :)

Ik zie alle altcoins als leuke spielerei. BTC is voor mij een serieuzere zaak.

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-01 12:17
De DVC is lekker aan het instorten op cryptsy. Ik twijfel of ik m'n winst maar pak en verkoop, voordat 'ie helemaal wegzakt.

Verwijderd

Op ios?
kan hem niet vinden

• FMS
  • Niet online

FMS

WP8 :)

Verwijderd

wie gebruikt nou wp8

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:37

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
De maker van de app? ;)

Wees blij dat er eindelijk een app is, hopelijk volgen er snel meer.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• FMS
  • Niet online

FMS

Daar gaan we hier niet aan beginnen. ;)

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09-2025
Balance van 0,087 BTC vorige week naar -0.096 BTC nu. Zo snel kan het gaan op cryptsy :')

• ThinkPad
  • Laatst online: 11:17
Digitalcoin maar verkocht, gaat weinig meer mee gebeuren denk ik. Beter nu m'n verlies pakken voor hij helemaal is ingestort.

Had eigenlijk Devcoin moeten kopen, die is sinds 9 dec aardig gestegen... maargoed..

• Falch
ThinkPadd schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:31:
Digitalcoin maar verkocht, gaat weinig meer mee gebeuren denk ik. Beter nu m'n verlies pakken voor hij helemaal is ingestort.

Had eigenlijk Devcoin moeten kopen, die is sinds 9 dec aardig gestegen... maargoed..
Ik heb op beide mijn winst ongeveer verdubbeld maar zie ze op dit moment allebei niet veel meer stijgen (met name digitalcoin niet). Tevens Stablecoin voor 9x de inkoop verkocht (maar had nog 2x zoveel kunnen zijn, te laat verkocht). 8)7 Worldcoin ook verkocht, quit op gespeeld.

Nu eens even kijken in welke altcoins ik ga investeren. Iemand nog tips. :9

• Luuk
  • Niet online
Ik wacht nog even met het verkopen van mijn DGC.. volgens mij is dit gewoon even een maandagochtend dipje :)

Verwijderd

Ik denk dat DGC nooit echt zal stijgen, maar blijven hangen tussen die 0.00000050 en 0.00000060 LTC.
Tenzijn je daar enorm veel coin van hebt, ga er niets aan verdienen. Mijn volume van die coin is te laag om iets mee te doen. Ik heb al een sell order lopen zodat ie automatisch de deur uit gaat zodra mijn inkoopprijs terug behaald wordt. Ik kan er beter QRK of DVC kopen.

• Azrou
Welke forums houden jullie in de gaten? Betreffende altcoin news?

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 12:36
Azrou schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:42:
Welke forums houden jullie in de gaten? Betreffende altcoin news?
Altcoin sectie van Bitcointalk heeft het meeste discussie. Populaire altcoins zetten vaak, met wisselend succes, hun eigen discussie-forum op.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:02:
Wat ik me nog afvraag..
Stel je hebt 1 bitcoin..

1/

2/

Ik hoor het graag
Volgens mij maakt het niks uit of je eerst naar je lokale wallet stuurt. Zo lang je binnen je withdrawal daily limit van Kraken blijft is het geen probleem om het direct van Kraken --> Bitonic te doen. Als je via lokaal doet betaal je alleen 0.0001BTC extra aan miners fee.

De fees die Kraken rekent staan hier in hun faq. Bitcoin withdrawals kosten 0.0005BTC, SEPA withdrawals kosten €0.09. Wat voordeliger is, is moeilijk te zeggen want het hangt van de koers af, als je je bitcoins via Kraken wil laten uitbetalen moet je ze eerst naar euro's traden. Wat je op Bitonic voor je bitcoins krijgt lijkt echter wel een stuk lager dan wanneer je ze zelf op Kraken verkoopt en laat uitbetalen. Op dit moment krijg je €589 op Bitonic, terwijl de koers op Kraken €610 is. Dan zou ik (let wel: op dit moment, check zelf de actuele koersen) voor Kraken/SEPA kiezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Bonez0r op 16-12-2013 11:56 ]

There go the goddamn brownies.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DYj8Xk0.png
Mijn eerste QRK cents gemined \(^_^)/

Heeft XPM eigenlijk enig potentieel? Buiten het feit dat wetenschappers er misschien mee gebaat zijn wat betreft de primenumber chains?

• Rannasha
Bonez0r schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:46:
[...]

Volgens mij maakt het niks uit of je eerst naar je lokale wallet stuurt. Zo lang je binnen je withdrawal daily limit van Kraken blijft is het geen probleem om het direct van Kraken --> Bitonic te doen. Als je via lokaal doet betaal je alleen 0.0001BTC extra aan miners fee.

De fees die Kraken rekent staan hier in hun faq. Bitcoin withdrawals kosten 0.0005BTC, SEPA withdrawals kosten €0.09. Ik zou dus uitrekenen wat je meer oplevert: bitcoins verkopen aan Bitonic of euro's laten uitbetalen bij Kraken. Dat kan nog best een aardig verschil zijn.
Iets om rekening mee te houden is dat Bitonic een beperkte tijd biedt waarin je de coins moet storten. Sommige exchanges zijn sneller dan andere met het daadwerkelijk versturen van transacties. Bitstamp en Kraken zijn ruim snel genoeg om binnen de limiet van Bitonic te blijven.

Het loont overigens zeker om prijzen te vergelijken, die schommelen nogal. Zo is het momenteel goedkoper om Bitcoins te kopen op Bitonic dan wat je ervoor terugkrijgt op Kraken. Als je dus coins hebt om te cashen, wil je dit zeker op Kraken doen. Gisteren was het omgekeerde het geval: Coins gekocht op Kraken konden voor (iets) meer verkocht worden aan Bitonic. Meestal is dit arbitrage-openingtje er niet en ligt de Kraken-prijs tussen de aan- en verkoopprijzen van Bitonic.

Zowel Kraken als Bitonic betalen snel uit: 1 werkdag. Dus als je coins wil verkopen is het een kwestie van prijzen vergelijken.

• gise
  • Niet online
Kwam deze tegen op reddit, seems legit:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5NFHL.png

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:46
Afgelopen weekend heb ik WDC goed in de gaten gehouden en ik hoopte dat deze vandaag weer zou stijgen. Helaas het tegendeel. Nieuw diepte punt in de koers. Ik heb er nog ongeveer 300 van liggen.

Maar ik denk toch dat ik maar ga vol houden in de hoop dat hij weer omhoog gaat.

Wat denken jullie er van?.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Azrou
Astennu schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:55:
Afgelopen weekend heb ik WDC goed in de gaten gehouden en ik hoopte dat deze vandaag weer zou stijgen. Helaas het tegendeel. Nieuw diepte punt in de koers. Ik heb er nog ongeveer 300 van liggen.

Maar ik denk toch dat ik maar ga vol houden in de hoop dat hij weer omhoog gaat.

Wat denken jullie er van?.
Op hoeveel had je hem gekocht?

• Astennu
Deel zelf gemined (220). Deel op 0,00071 en nog een stukje 0,00067

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Azrou
Astennu schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:57:
Deel zelf gemined (220). Deel op 0,00071 en nog een stukje 0,00067
Ik zou geduld hebben, tenzij je nog je huur moet betalen.

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-01 14:57
Ik wacht ook rustig af met me WDC.

Sig

• Rannasha
Azrou schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:58:
[...]

Als je huur-betaling afhangt van de koers van een altcoin dan zou ik heel snel uit de crypto-currencies stappen ^^

• Astennu
Azrou schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:58:
[...]

Nee helemaal niet :) Ik heb alleen nog 30 euro aan onkosten van de elektriciteit rekening niet gedekt omdat ik die nog niet uit heb laten betalen maar voor de rest heeft het mij niets gekost. Ik had de hardware toch liggen en speelgeld is allemaal zelf gemined.

• Azrou
BigVern ‏@cryptsy 17m
QRK wallet market temporarily down for maintence

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Hetzelfde hier. Hoop dat de TV show en een onaangekondigde listing van Quark op btc38 de prijs richting 3000 pusht. Dan ook maar snel verkopen. Er zijn veel mensen die verkondigen dat quark dit jaar nog naar 1$ gaat maar het lijkt allemaal meer op een spelletje.

• Azrou
Skeltenaer schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:36:
[...]

Hetzelfde hier. Hoop dat de TV show en een onaangekondigde listing van Quark op btc38 de prijs richting 3000 pusht. Dan ook maar snel verkopen. Er zijn veel mensen die verkondigen dat quark dit jaar nog naar 1$ gaat maar het lijkt allemaal meer op een spelletje.
Maybe een noob vraag: richting 3000? 3000 wat?

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:28
Azrou schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:44:
[...]

Maybe een noob vraag: richting 3000? 3000 wat?
0.0003000 BTC gok ik.

omniscale.nl

• Nikvdw
BTC gaat zo onder de 600€ duiken op kraken.. :'(
Pagina: 1 ... 44 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid