Die button is echt dramatisch geweest voor de site. Indien je inderdaad een order inlegde en je hit de audit button. Is je order toch uitgevoerd (je hebt je opbrengst) alsmede je aangeboden coins zijn teruggestort. Daarna kan je die zonder problemen opnieuw verkopen....boekel schreef op maandag 16 december 2013 @ 01:06:
Ik heb om de haverklap een negatieve balans op diverse coins bij Cryptsy, meestal omdat een order die je cancelt al uitgevoerd is. Erg jammer want verder een site waar leuk te traden is met goede grafieken (met hier en daar een spike in de grafiek die lastig is).
Oja ze hebben een knop toegevoegd (rechts boven bij balances) zodat je zelf een audit kan starten. Echter mis ik nog steeds coins hierna...
Site is nu down.
Eerst maar eens slapen nu...
10 minuten later komt het systeem erachter en lost het op door je je aangeboden coins negatief door te rekenen op je balans. Als je echter je coins ook een tweede keer hebt verkocht, heb je die dus al niet niet meer. Daardoor kom je in de min te staan, maar heb je wel 2x je opbrengst kunnen cashen.
Wij goedzakken willen dan best terugbetalen, maar er zijn dus blijkbaar ook een hoop mensen geweest die de bug hebben uitgebuit en geld hebben weggesluisd. Cryptsy is er blijkbaar wel achtergekomen, want mijn teveel uitgekeerde LTC weren neit verstuurd, ondanks bevestiging per mail. (ze bleven op pending).
Cryptsy moet dus nu de negatieve balansen weer opgevuld krijgen, maar de prijzen van die coins zijn intussen sterk veranderd
Ben bang dat de schade wel eens te groot zou kunnen zijn...