Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 178 Laatste
Acties:
  • 539.508 views

Verwijderd

majic schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:22:
Wel interessant om te zien dat er een enorme club met Reddit mannetjes keihard bezig zijn om op grote schaal gecoordineerd QRK omlaag te schreeuwen (o.a. op bitcointalk.org).

Opeens binnen een tijdsbestek van een paar uur schieten er allerlei nieuwe usertjes uit de grond, bold tekst, grote rode tekst "scam scam scam SELL SELL SELL BAIL BAIL BAIL" roepend. Veel van die wat langer geregistreerde users die hier aan meedoen hebben zelf warnings gehad, hebben gescammed in de trade-section van bitcointalk bijv...

T' is jammer dat dat soort figuren zoveel invloed hebben. Ergens bepalen een paar reddit kiddies dat ze de markt gaan manipuleren, hoop paniek zaaien met z'n allen...munt zakt....ze kopen goedkoop in, en na een week is alles weer oké.
Zelf niet intrappen en mooi gebruik van maken, zelf ook wat inkopen en mee omhoog liften ;)

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Ethirty schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:32:
[...]

En hoe is dat linker dan al je geld onder je matras verstoppen? Banken bieden een stukje zekerheid, maar ook alleen maar zolang de bank bestaat. Daarna geldt het bank garantie stelsel, maar ook alleen maar als je niet meer dan een ton op de bank hebt. En met een pistool kan je ook wel iemand dwingen op zijn telebankieren in te loggen en alles over te maken ;)
Er zijn een paar essentiele zaken die je nu weg laat. Niemand stopt tegenwoordig nog geld onder zijn matras. Iedereen bewaart geld op de bank, wat al een stuk veiliger is. Mensen waarvan 'bekend' wordt dat ze veel geld in huis hebben lopen een groot risico om thuis overvallen te worden. Met de bitcoin wordt dit risico dus weer veel groter.

Iemand kan je inderdaad met een pistool op je hoofd dwingen om geld over te maken; echter is dat dan zeer makkelijk traceerbaar, en dit komt dan ook zelden voor. Als je ze dwingen om het geld over te maken naar een willekeurig bitcoinadres dan is er geen enkele manier om te achterhalen waar dat geld heen is gegaan (althans; het is niet te herleiden naar een persoon).

Stap 1 voor wat betreft veiligheid is het verzwijgen van je bitcoinsaldo. Ik heb al een aantal keer gezien dat men online melding maakt hoeveel bitcoins men bezit. Zeer onverstandig en gevaarlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door FaceDown op 14-12-2013 16:32 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 07:16:
QRK zit een mooie stijgende lijn in >:)
Naar beneden inderdaad. _/-\o_

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
buy order quark op 0.00016. laat nog maar ff zakken

Verwijderd

vette app: Bitcoin Checker (Android) ;)

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 12:36
Wat betreft beveiliging tegen pistool-tegen-hoofd scenario's: Bitcoin biedt een heel scala aan meer geavanceerde transactie-technieken die nu nog nauwelijks worden gebruikt. Denk bijvoorbeeld aan een m-of-n multi-signature adressen. Deze moet door m van de n private keys ondertekend worden om geldig te zijn.

Praktijkvoorbeeld: Ik zet een groot deel van mijn coins op een dergelijk adres, waar 3 bijbehorende private keys voor zijn, waarvan er 2 nodig zijn om de coins te beheren. Een key bewaar ik zelf, de andere 2 laat ik in kluisjes bij verschillende banken achter. Iemand die mijn huis binnendringt en mij dwingt mijn coins af te staan heeft pech, zonder fysiek naar een bank te gaan, is er geen toegang. Daarnaast hoef ik de bank niet te vertrouwen, als de bank mijn kluis leegt, is de inhoud nutteloos. En als ik mijn eigen key verlies, kan ik altijd langs beide kluisjes om toch bij m'n coins te komen, een simpele backup dus.

Dit is slechts een voorbeeld, er zijn wel meer technieken die helpen met veiligheid. Bijvoorbeeld een parameter waarmee een minimum tijd ingesteld kan worden voordat het netwerk bepaalde coins accepteert in een transactie.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Rannasha schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:49:
Bijvoorbeeld een parameter waarmee een minimum tijd ingesteld kan worden voordat het netwerk bepaalde coins accepteert in een transactie.
Zodat ze gewoon langer een pistool tegen het hoofd moeten houden?

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:56:
[...]

Zodat ze gewoon langer een pistool tegen het hoofd moeten houden?
Een maandje?

Ik zou een systeem op kunnen zetten waar ik elke maand mijn "cold storage" overboek in een transactie met een locktime van 1 maand. Dat betekent dat de coins uit die transactie een maand lang niet in een andere transactie worden geaccepteerd. Zodra ik de coins zelf nodig heb, zet ik dit systeem uit en wacht ik tot het einde van de maand.

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
thuisminers kunnen wel stoppen ;)

http://www.nu.nl/internet...eciale-bitcoinminers.html

[ Voor 17% gewijzigd door indexample op 14-12-2013 17:01 ]

Verwijderd

En het is weer zover @ Crashty: 502 Bad Gateway

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09-2025
Nooo ben ik een dagje naar de kerstmarkt. Wat moet ik nu met m'n 600 quarkcoins ;(

Verwijderd

P.C.Simonis schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:19:
Nooo ben ik een dagje naar de kerstmarkt. Wat moet ik nu met m'n 600 quarkcoins ;(
Doneren? :P

• Rammstein
  • Laatst online: 02-09-2025

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
Zo revolutionair is het nou ook weer niet. Die miner is anderhalf keer zo snel als de snelste in deze bitcoin mining calculator. KnC is wel een bekende speler, ze hadden eerder al de Jupiter en Saturn. Neptune is sneller, maar is met 3000 GHash/s voor $13000 minder voordelig dan de Cointerra Terraminer IV uit bovenstaand rijtje, die $6000 kost en 2000 GHash/s doet. Hij heeft zich echter wel sneller terugverdiend, zoals je zelf kan testen als je de gegevens invult.

Nu.nl vergelijkt het met minen met videokaarten, maar dat doet al lang niemand meer (niet voor bitcoins). Na gpu mining is men overgestapt op fpga miners en daarna op asics, we zijn dus al twee generaties verder.

There go the goddamn brownies.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-01 13:26

two

P.C.Simonis schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:19:
same here... Kom net terug en kan niet eens op de site. Maar door dit te lezen niet echt vrolijker :X

Signature

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Hebben jullie ook dat bitcoinity grafieken niet meer automatisch updaten?

PSN: Marselaar

Verwijderd

Dan zou ik toch de KnC Pluto versie overslaan en maar een pre-order voor KnC Nibiru plaatsen ;)

Ik vraag me af wat er zou gebeuren indien er een unief of lab quantum-computing zou inzetten om te minen.

Verwijderd

Er gebeurd vrijwel niks dit weekend :'(

Maar durf nog niet gaan kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:42:
Er gebeurd vrijwel niks dit weekend :'(

Maar durf nog niet gaan kopen.
Vandaag een beetje aankijken en morgen kopen. ;)

• two

two

zal ik mn DGC verkopen en QRK kopen nu die zo laag staat? kan alleen maar beter gaan

Signature

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:16
Tja, dat is giswerk natuurlijk.

omniscale.nl

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
mimang schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:51:
zal ik mn DGC verkopen en QRK kopen nu die zo laag staat? kan alleen maar beter gaan
Als het alleen maar beter kan gaan dan lijkt het mij duidelijk ;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-01 22:19

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
mimang schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:51:
Weet niet hoe het met de DGC zit, maar heb net wel wat Quarks gekocht. Staat inderdaad laag nu en koers lijkt weer een beetje omhoog te kruipen. Het gaat sowieso niet goed met de top 12 crypto coins, hoop dat dit weer gaat bijtrekken na het weekend.

Vind wel dat er echt een media circus om de quarks heen hangt. Op een negatieve en positieve manier. Er schijnt iig volgende week een belangrijk nieuwsitem uit te komen over quarkcoin wat de koers omhoog zou kunnen drijven, maar dit item zou natuurlijk ook weer gebakken lucht kunnen zijn :+

EDIT: Op coins-e stijgt hij ineens hard, bijna naar waar hij eerst stond? Word er gepumped of zie ik nou iets raars?

[ Voor 7% gewijzigd door Skeltenaer op 14-12-2013 19:14 ]

• superpolm
Afbeeldingslocatie: http://www.saduseless.com/wp-content/uploads/2013/12/doge-moon.jpg

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

Bonez0r schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:04:
[...]

Veilig in de zin van diefstal of kwijtraken?

....hier stond een lang verhaal :P
Ik zou zelf t liefst ze online ergens wegzetten. Ik heb geen offline pc. En als mn wallet software corrupt raakt of niet meer werkt, gehackt worden, enz. Niet te vergeten mn eigen slordigheid ;)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Weet iemand wanneer Zetacoin @ BTC38 komt?

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-01 16:02
Kan ik eigenlijk gewoon veilig een deposit doen naar mijn BTC wallet terwijl deze out of sync is? Ik wil namelijk wat BTC kopen bij bitonic, maar mij wallet is out of sync. Wil wel graag nu kopen gezien de prijs :).

gewoon nee.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bloemstukje schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:50:
Kan ik eigenlijk gewoon veilig een deposit doen naar mijn BTC wallet terwijl deze out of sync is? Ik wil namelijk wat BTC kopen bij bitonic, maar mij wallet is out of sync. Wil wel graag nu kopen gezien de prijs :).
Dat is geen probleem. Zodra je wallet gesynct is staan je bitcoins er netjes in.

• Bloemstukje
G-PHREAK schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:51:
[...]

Dat is geen probleem. Zodra je wallet gesynct is staan staat je bitcoins er netjes in.

gewoon nee.

Verwijderd

Wil geen rush veroorzaken ofzo maar DGC gaat erg hard omhoog voor de geïnteresseerden.

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:54:
Wil geen rush veroorzaken ofzo maar DGC gaat erg hard omhoog voor de geïnteresseerden.
Ik ben al een tijdje ruim voorzien :9

• Bloemstukje
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:54:
Hij staat al vrij hoog kijkend naar de trend van afgelopen half jaar, is de kans niet erg groot dat hij zo weer instort?

gewoon nee.

• Luuk
  • Niet online
Bloemstukje schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:58:
[...]

Hij staat al vrij hoog kijkend naar de trend van afgelopen half jaar, is de kans niet erg groot dat hij zo weer instort?
Dat weet niemand. Hij kan net zo goed volgende week op 1,50 staan (zoals Megacoin een tijdje geleden)

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik het raar vind dat mensen bij DGC gemakkelijk van 0.0084 naar 0.0085 springen maar voor een zelfde orde sprong bij QRK gaan ze eerst de overige 4 decimalen stap voor stap verhogen.. Het gaat bij beide coins om dezelfde waarde bitcoins?

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:04:
Ik moet zeggen dat ik het raar vind dat mensen bij DGC gemakkelijk van 0.0084 naar 0.0085 springen maar voor een zelfde orde sprong bij QRK gaan ze eerst de overige 4 decimalen stap voor stap verhogen.. Het gaat bij beide coins om dezelfde waarde bitcoins?
Volgens mij kun je stellen hoe meer er beschikbaar is van een coin (Quark: 246.316.849, DGC: 11.442.122) hoe minder snel de prijs stijgt.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Bloemstukje schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:58:
[...]

Indeed. Hij is wel erg gepompt. Als ik naar het orderboek kijkt is YAC bijvoorbeeld veel interessanter: heeft veel betere support om door te groeien.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Bloemstukje
LED-Maniak schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:16:
[...]

Indeed. Hij is wel erg gepompt. Als ik naar het orderboek kijkt is YAC bijvoorbeeld veel interessanter: heeft veel betere support om door te groeien.
Juist, als die doorkruipt naar de waarde van Juni, is het de moeite waard!

gewoon nee.

Verwijderd

Gezien de weekend dip niet geweest is, zouden we alsnog een stijging aankomende week krijgen?
En wat denken jullie van rond de jaarwisseling, zou dit nog enige invloed hebben?

Als er geen dip meer plaats vind dit weekend, verwacht ik wel een stijging aankomende week.

• two

two

ja hoor, cryptsy inlogsysteem weer down...

Signature

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
*knip* Werving voor andere sites doen we niet conform Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 90% gewijzigd door Krisp op 14-12-2013 23:16 ]

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Als je je wachtwoord vergeten bent, dan kun je je bitcoins nooit meer gebruiken. Dan hoef je er dus ook geen belasting over te betalen? Of als een onverlaat je coins steelt en ze overboekt naar een andere rekening, dan ook niet?

Groetjes, FaceDown.

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-01 12:16
FaceDown schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:42:
Als je je wachtwoord vergeten bent, dan kun je je bitcoins nooit meer gebruiken. Dan hoef je er dus ook geen belasting over te betalen? Of als een onverlaat je coins steelt en ze overboekt naar een andere rekening, dan ook niet?
een soort nieuwe "Zwitserse bankrekeningen" dus...

• fuqua
  • Laatst online: 23-01 08:18
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Krisp op 14-12-2013 23:16 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:34
Is de QRK inmddels al op BTC38 ? Kan het niet vinden. Zit te twijfelen of ik m'n QRK laat staan, of ze omzet naar andere leuke coins (iemand suggesties?)

• Luuk
  • Niet online
Iemand enig idee of Cryptostocks.com een beetje legit is? Kom op de site niet meer tegen dan een skype en email adres, de site komt mij ook niet heel erg profi over verder :?

Ik vind die aandelen in Crypsy.com wel interessant opzich.

• SibrenNass
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-04-2025
ThinkPadd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:01:
Is de QRK inmddels al op BTC38 ? Kan het niet vinden. Zit te twijfelen of ik m'n QRK laat staan, of ze omzet naar andere leuke coins (iemand suggesties?)
Wat er is gebeurd met QRK:
Iedereen dacht dat hij werd geïntroduceerd op btc38 (ik ook) op vrijdag> daarna zou het zaterdag zijn.
Maar in plaats van QRK werd digital coin geïntroduceerd.
Hierdoor vloog de prijs vanochtend naar beneden.
Wanneer wordt QRK op btc 38 geïntroduceerd?
Dat weet momenteel niemand.
Ik wacht iig totdat ik weer winst heb. :9

• superpolm
ThinkPadd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:01:
Op dit moment is Dogecoin erg populair, hij bestaat pas 1 week maar gaat als een speer. alleen te traden op coinedup.com.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/55VzTui.jpg

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-01 22:19
Doge to the moon?

Verwijderd

Ik ben al uren bezig met dogecoin proberen te minen maar het wil maar niet lukken :(
Nu nieuwe AMD drivers geïnstalleerd, kijken of het wil helpen..

• majic
  • Laatst online: 15-01 06:01
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 00:47:
Ik ben al uren bezig met dogecoin proberen te minen maar het wil maar niet lukken :(
Nu nieuwe AMD drivers geïnstalleerd, kijken of het wil helpen..
Beter even hier vragen :
majic in "Scrypt minen op AMD gpu's"

PB me anders even wat er niet lukt

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

lol ze hebben het over een mogelijke koers van $1/unit.. van mij mag het! :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:12
Hmm altcoins hebben toch behoorlijk last van de wisselende bitcoin koers lijkt het.

Bizar ook hoe megacoin de laatste tijd onderuit is gegaan. Zou goed bij een scam coin kunnen passen waar bij nu dus geleidelijk gedumpt wordt. Kan dus interessant worden om in te stappen als ie weer gaat stijgen.
Bolk schreef op zondag 15 december 2013 @ 01:15:
[...]

lol ze hebben het over een mogelijke koers van $1/unit.. van mij mag het! :+
Ik help het je hopen ;)

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Weet iemand een goede pool om dogecoin te minen? Ik heb doge.scryptpools.com geprobeerd maar die werkt totaal niet. Krijg enkel stratum errors en de supportpagina doet het ook al niet.

Ik ontken het bestaan van IE.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46

Dennahz

Life feels like hell should.

cyberstalker schreef op zondag 15 december 2013 @ 08:48:
Weet iemand een goede pool om dogecoin te minen? Ik heb doge.scryptpools.com geprobeerd maar die werkt totaal niet. Krijg enkel stratum errors en de supportpagina doet het ook al niet.
http://doge.luckyminers.com/index.php

Twitter

• boekel
  • Laatst online: 17-12-2025

boekel

Dusss...

Cryptsy heeft een 'audit my accounts' knop gemaakt bovenaan de balances-pagina, en je kunt ook de resultaten zien...toch nuttig zoals deze al wat oudere log laat zien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2013-12-07 16:35:49 2013-12-07 16:36:54 
LTC:1.05286382->1.86364163,
MEC:0.00000000->5.44399569,
IFC:0.00000000->787101.35983206,
XPM:0.12999827->12.65829964,
KGC:0.00000000->9945.16468142,
CENT:0.00000000->37204368.00000000,
ADT:0.00000000->1243434.00770965,
COL:0.00000000->509872.88214269

http://www.boekel.nu

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Jullie weten dat Dogecoin een grapje is toch?
Er komen 100.000.000.000 DogeCoins. Block 1 tot 100.000 bevatten 0 tot 1 miljoen coins.
Met een blockspeed van 60 seconden, en een gemiddelde reward van 500,000 Doge is dus meer dan de helft van alle coins in 27 dagen gemined,

Er komen 21.000.000 Bitcoin. Er zijn er op het moment ongeveer 11 miljoen Er zijn zijn dus niet eens genoeg Bitcoins in totaal om een prijs hoger dan 0.000105 te legitimeren.

Ik hoor op diverse plaatsen (hier op het forum, en elders) mensen roepen dat het $1 per stuk zou gaan kosten. Het is een grap, maar als je je Bitcoin wilt verliezen aan een grap, heb ik je gewaarschuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Servowire op 15-12-2013 11:03 ]

met papier mache kun je alles maken!!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 14:23

Cliffie

Trompetslet

Leuke LTC wall van bijna 9000 LTC op MtGox :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• fuqua
Cliffie schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:01:
Leuke LTC wall van bijna 9000 LTC op MtGox :)
ltc op mt gox ? sinds wanneer ?

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 14:23

Cliffie

Trompetslet

Ehmmm, BTC-e :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• fuqua
ik zit overal te lezen, maar ik zie geen enkel nieuws waarom btc en ltc weer gezakt zijn ?

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom zou er nieuws zijn? Er wordt gewoon minder gehandeld. Minder handel is meestal minder vraag. Dus lagere prijzen. Maar goed, niks is zeker in de wereld van vraag en aanbod :)

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:07

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
[Yellow] schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:21:
Waarom zou er nieuws zijn? Er wordt gewoon minder gehandeld. Minder handel is meestal minder vraag. Dus lagere prijzen. Maar goed, niks is zeker in de wereld van vraag en aanbod :)
Het orderboek van LTC/EUR op Kraken is anders weer aardig gevuld. Zoveel vraag is er de hele afgelopen week nog niet geweest. Alleen zo te zien wel tegen lage prijzen, er lijken er meer gegokt te hebben op een prijsdaling :+

Misschien toch nog wat terugkopen vandaag. Ik gok dat de prijs niet veel verder zakt. Dan moet er alsnog een flinke panic sell ontstaan.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 22:10
Ik heb terug gekocht, na vrijdag alles verkocht te hebben :>
Had een grotere daling verwacht, naja even aftikken :+

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Mijn buy order waar ik op in had gezet dit weekend gaan we niet halen. Daarvoor moeten er nog ruim 3000LTC verkocht worden :p

Als een daling er dit weekend niet inzit, dan gaan we maar voor een stijging deze week :Y

Rise chickun, rise!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
LTC to the moooooooon haha

Verwijderd

fuqua schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:19:
ik zit overal te lezen, maar ik zie geen enkel nieuws waarom btc en ltc weer gezakt zijn ?
Zodat ik weer kan kopen. :+

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Argh... dit is niet grappig meer. Ik sta op verification te wachten op Kraken, MtGox en bitcoin.de. Op bter.com ben ik er wel netjes doorheen, maar daar is het volume zo laag dat er geen eer aan te halen is. Iemand hier die ervaring heeft met een exchange die een redelijk volume heeft en waar het verification proces wel gewoon binnen een korte tijd te realiseren is?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Zwerver schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:18:
Argh... dit is niet grappig meer. Ik sta op verification te wachten op Kraken, MtGox en bitcoin.de. Op bter.com ben ik er wel netjes doorheen, maar daar is het volume zo laag dat er geen eer aan te halen is. Iemand hier die ervaring heeft met een exchange die een redelijk volume heeft en waar het verification proces wel gewoon binnen een korte tijd te realiseren is?
Bij elke exchange is het nu een puinhoop. Bij Kraken wacht ik nu al 2 weken op tier 3. 8)7

• Rannasha
Zwerver schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:18:
Bij Bitstamp was ik met 1-2 dagen geverificeerd.

edit: Maar dat was aan het begin van de huidige rally, inmiddels heeft vrijwel iedere exchange een achterstand met verificatie/support door de enorme toestroom van nieuwe mensen.

[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 15-12-2013 12:23 ]

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bitstamp was bij mij ook de snelste. Kraken was een weekje. MtGox ruim 3 weken.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Iemand lijkt de LTC prijs op te willen stuwen op Kraken. Nu al een paar buy orders van 100+ in het orderboek tegen stijgende prijzen :(

Verwijderd

Ook maar Doge gaan minen. Iemand leuke verkoopplaatsen? En hoeveel moet je kunnen minen op 1 dag met 1600wu?

• Bloemstukje
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:34:
Ook maar Doge gaan minen. Iemand leuke verkoopplaatsen? En hoeveel moet je kunnen minen op 1 dag met 1600wu?
Doe je dat op Windows of op Mac? Mac kan ik niks voor vinden namelijk.. heb op zich ook wel interesse, gek genoeg zie ik dit nog wel eens stijgen.

gewoon nee.

Verwijderd

Bloemstukje schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:37:
[...]

Doe je dat op Windows of op Mac? Mac kan ik niks voor vinden namelijk.. heb op zich ook wel interesse, gek genoeg zie ik dit nog wel eens stijgen.
Windows. Minen maakt toch geen klote uit welk OS je draait?

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:34:
Er lijkt 1 exchange te zijn die in DOGE handelt: http://www.cryptocoincharts.info/#jump-doge-btc

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:37:
[...]

Windows. Minen maakt toch geen klote uit welk OS je draait?
Verreweg de meeste miners zijn voor Windows vziw. Voor OS X en Linux moet je al snel zelf gaan compilen en niet iedereen weet hoe dat moet ;)

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
Ethirty schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:40:
[...]

Verreweg de meeste miners zijn voor Windows vziw. Voor OS X en Linux moet je al snel zelf gaan compilen en niet iedereen weet hoe dat moet ;)
Bij elke distro heb je toch wel gewoon bfgminer en cgminer overal in de repositories staan?

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
onox schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:45:
[...]

Bij elke distro heb je toch wel gewoon bfgminer en cgminer overal in de repositories staan?
Nope, voor OS X moest ik allerlei tools installeren via de shell en dan zelf compilen. Dat was me zonder duidelijke tutorial nooit gelukt. Maar dit is eigenlijk niet het juiste topic voor vragen over mining ;)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-01 22:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Minen (ook Doge) op OSX kan trouwens heel makkelijk met http://www.asteroidapp.com. Misschien niet het meest efficiënt maar je hoeft tenminste niet te kloten met compilen en cuda-drivers enzo. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 15-12-2013 13:07 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Dennahz

Dennahz

Bijna weer een nieuwe coin met potentie in zicht, stay tuned! :)

Twitter

• two

two

Dennahz schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:08:
Bijna weer een nieuwe coin met potentie in zicht, stay tuned! :)
welke? toch niet doge? :P

Signature

• Dennahz

Dennahz

Natuurlijk niet, al zal deze ongetwijfeld wel gaan groeien de komende tijd.

Twitter

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-01 22:49
Rannasha schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:22:
[...]

Bij Bitstamp was ik met 1-2 dagen geverificeerd.

edit: Maar dat was aan het begin van de huidige rally, inmiddels heeft vrijwel iedere exchange een achterstand met verificatie/support door de enorme toestroom van nieuwe mensen.
Net geregistreerd, eens kijken hoelang de verificatie duurt. Zal het hier plaatsen.

What's in the case?

Verwijderd

Ron!n schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:27:
[...]

Net geregistreerd, eens kijken hoelang de verificatie duurt. Zal het hier plaatsen.
Ik ook, ben nu aan het kijken wat ik ervoor zal inscannen.

• Dennahz

Dennahz

Ik zou sowieso eens kijken naar NXT. Momenteel nog erg klein, maar dat is eindelijk eens een munt die from scratch opgebouwd is. Heeft veel potentie. Alleen te kopen via hun eigen exchange atm.

Twitter

Verwijderd

Is er al nieuws uit india?
Dart was vandaag toch

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-01 13:55

Impry

Rallymedia.nl

Weinig spannends.
Op een Indiase exchange is ook nog niet veel actie: https://buysellbitco.in/market
Wellicht is iedereen geld aan het storten. ;)

De jeugd in Mumbai vind het leuk in ieder geval:
http://timesofindia.india.../articleshow/27378658.cms

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Bloemstukje
Als ik in Cryptsy kijk bij mijn transacties, zie ik bij 1 transactie een afwijkende fee staan. Meer mensen dit probleem? Ik heb minder fee betaald dan ik zou moeten betalen (0,2% fee bij buy toch?)

gewoon nee.

• majic
Wie eergisteren een 10 miljoen doge's had gekocht (voor 50 euro ofzo :D) had vandaag ze kunnen verkopen voor tien BTC :D

Leuk muntje...is al een eigen exchange voor (coined up). En al confirmation dat cryptsy er mee bezig is van hun staff. En met reddit als belanghebbende zit er aardig wat georganiseerd pushing-power achter..

Ben benieuwd :/

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03-2025
Voor mensen die CSC willen minen, heb een pool gevonden :) http://csc.dedicatedpool.com/

de rest werkt slecht of niet :/

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Verwijderd

De Duitsers keren terug met een eigen munt (Deutsche eMark), nu wachten op de terugkeer van de Gulden. :+

• superpolm
50euro toch niet?

• majic
Doge's waren een paar dagen geleden effectief waardeloos. Wat de gek er voor gaf !

• superpolm
Doge staat op coinmarketcap.com >:)

• mataklap
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2021
hoe komen jullie steeds bij de laatste alts die hip worden? is er een forum daarvoor ? :P

• Rannasha
mataklap schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:29:
hoe komen jullie steeds bij de laatste alts die hip worden? is er een forum daarvoor ? :P
https://bitcointalk.org/index.php?board=67.0

• Luuk
  • Niet online
Ik heb mezelf ook maar even voorzien van wat Dogecoin.. grap op niet, hij stijgt wel enorm hard :)

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 22:10
Gister 150k gekocht :)
Pagina: 1 ... 42 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid