cryptsymat.hi.as schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:55:
Is BC ergens anders (behalve Mintpal dus) goed te traden?
Verwijderd
Cryptsymat.hi.as schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:55:
Is BC ergens anders (behalve Mintpal dus) goed te traden?
Verwijderd
En het wordt niet voor niets Craptsy genoemd

Schijnt dat de handel daar nu trouwens stil ligt en men vreest voor een 2e Mt Gox
http://www.cryptocoinsnew...sy-in-disarray/2014/04/17
Apart. Afgezien van issues die ik vanochtend had (de site laadde gewoon niet en die van multipool.us ook niet) heb ik de hele dag gewoon getrade en zowel deposits als withdrawals kunnen maken.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:52:
[...]
[...]
En het wordt niet voor niets Craptsy genoemd![]()
Schijnt dat de handel daar nu trouwens stil ligt en men vreest voor een 2e Mt Gox
http://www.cryptocoinsnew...sy-in-disarray/2014/04/17
Inderdaad. Met de hardware die ik toen had had ik er makkelijk honderden kunnen minen. Als je je dan in had kunnen houden en op de piek van 1000 euro verkocht had.... Dat soort gedachtes blijf je houdenm19 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:35:
[...]
Ach jah, zo zitten hier wel meer mensen in het topic. Persoonlijk ~60 bitcoins van de hardeschijf afgegooid. Minede toen met mijn Alienware laptop, 1x de "lotterij" gewonnen en een block van 50 bitcoin gemined en later een pool gejoined en nog eens ~10 bitcoin gemined. Waren toen <1$ per stuk en verkopen was ook niet echt makkelijk, overigens toentertijd helemaal niet bij stil gestaan hoeveel geld ze waard waren.
"What if..."
Je hebt er alleen niets aan. Net als coins op 280 verkopen. Op 250 in willen kopen. Koers komt maar tot 252 vervolgens zit je op 320. Tjat wat nou als ik ze niet verkocht had... Blijf altijd een gokje.
Of je moet er zo veel hebben dat je de markt kan sturen. Maar niet veel mensen hebben dat
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dan komen alts om de hoek kijken... P&D's zijn erg aantrekkelijk als je ong 8 BTC of meer hebt.Astennu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:21:
[...]
Inderdaad. Met de hardware die ik toen had had ik er makkelijk honderden kunnen minen. Als je je dan in had kunnen houden en op de piek van 1000 euro verkocht had.... Dat soort gedachtes blijf je houden
Je hebt er alleen niets aan. Net als coins op 280 verkopen. Op 250 in willen kopen. Koers komt maar tot 252 vervolgens zit je op 320. Tjat wat nou als ik ze niet verkocht had... Blijf altijd een gokje.
Of je moet er zo veel hebben dat je de markt kan sturen. Maar niet veel mensen hebben dat
Signature
Als je trade op basis van hetgeen je hier schrijft dan vrees ik dat je er nooit rijk van zult worden,Astennu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:21:
[...]
Als je je dan in had kunnen houden en op de piek van 1000 euro verkocht had.... Dat soort gedachtes blijf je houden
één Bitcoin is namelijk nooit 1000,00 euro geweest

[ Voor 19% gewijzigd door Disme op 17-04-2014 19:10 ]
Iemand ervaring met bitcoin-trader.biz? Zover ik begreep is het zoiets als BTC-arbs alleen dan betrouwbaarder
Je kunt shares kopen in hun arbitrage-trading en in hun mining pool (maar hoe dat precies werkt weet ik niet).
Na het 12 uur offline zijn van BTC-arbs (ze zijn nu weer terug) besloten maar iets anders te gaan zoeken. So far ziet dit er wel goed uit, het is een stuk geavanceerder en er is meer bekend over wie er achter zit.
Mocht je het uit willen proberen is het invullen van 'Avalaxy' bij referral natuurlijk erg welkom als dank voor deze goede tip
Anyhow, ik ga het eens uitproberen met 0.1 bitcoin.
Edit: bitcointalk thread over de site: https://bitcointalk.org/index.php?topic=393570.
Edit2: interessante vragen uit die thread:
Na het 12 uur offline zijn van BTC-arbs (ze zijn nu weer terug) besloten maar iets anders te gaan zoeken. So far ziet dit er wel goed uit, het is een stuk geavanceerder en er is meer bekend over wie er achter zit.
Mocht je het uit willen proberen is het invullen van 'Avalaxy' bij referral natuurlijk erg welkom als dank voor deze goede tip
Anyhow, ik ga het eens uitproberen met 0.1 bitcoin.
Edit: bitcointalk thread over de site: https://bitcointalk.org/index.php?topic=393570.
Edit2: interessante vragen uit die thread:
Questions:
1) Are you audited on a monthly or yearly basis?
2) How is the arbitrage done exactly? ie. what exchanges? what currencies?
3) How are you making yourselves after all the returns & commissions are paid out?
4) What security can you guarantee your clients?
Answers:
1. For the moment we are planning to be audited once a year. Depending on the growth of our business we might consider to be audited twice yearly.
2. How arbitrage is done in general is explained on our trading page and there are many sources your contacts can find on Google. We are using all the main exhanges, ie. BTC-e, Bitstamp, Bitfinex and about a dozen secondary exchanges. Currently we are only trading USD/BTC pairs but are planning to add EUR/BTC and CNH/BTC as well. Arbitrage trading in different markets requires liquidity, in other words before doing so, we need to have sufficient liquidity.
3. We are deducting 20% from the achieved daily results to cover our profits and costs. This amount is already factored in the publicly available results posted.
4. There are no assurances or warranties investments. We should be all aware of this at least since the fall of Lehman Brothers. Only time will tell if we are a trustworthy Bitcoin investment source: Trust is build over time!
[ Voor 54% gewijzigd door Avalaxy op 17-04-2014 20:33 ]
Dus jij steekt 0,1 BTC in hun arbitrage-trading en zij gaan dan daarmee proberen winsten te halen? Als ik dat zie, dagelijks 1% procent winst op je 0,1 BTC, zonder dat jij iets doet?
Klopt. Dat is hetzelfde als wat BTC-arbs doet, en wat veel mensen hier op het forum zelf doen (handmatig of met bots).
Ik zie persoonlijk weinig verschil tussen BTC-Arbs en Bitcoin Trader. Beiden geven ze resultaten die onwaarschijnlijk hoog liggen voor het type handel dat ze beweren te doen. Beiden bieden nauwelijks tot geen informatie over wie ze zijn. Of uberhaubt enig bewijs dat er daadwerkelijk gehandeld wordt.
Het feit blijft dat als je dit soort resultaten op consistente manier kunt behalen, dan vallen de professionele investeerders over elkaar heen om te investeren. En dan hoef je geen moeite te doen met een website, account-management, support, enz... Maar in plaats van voor de makkelijke weg van een enkele institutionele investeerder te gaan, wordt er een gecompliceerd systeem opgezet met contracten van verschillende investeerders die op verschillende momenten aflopen, referral-programma, enz...
Grappig overigens dat ze claimen alleen maar handmatig te handelen
. Op die manier verlies je een hele boel kansen, want zelfs een supersimpele bot kan al winst binnenslepen wanneer de mensen slapen of weekend vieren.
Het feit blijft dat als je dit soort resultaten op consistente manier kunt behalen, dan vallen de professionele investeerders over elkaar heen om te investeren. En dan hoef je geen moeite te doen met een website, account-management, support, enz... Maar in plaats van voor de makkelijke weg van een enkele institutionele investeerder te gaan, wordt er een gecompliceerd systeem opgezet met contracten van verschillende investeerders die op verschillende momenten aflopen, referral-programma, enz...
Grappig overigens dat ze claimen alleen maar handmatig te handelen
[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 17-04-2014 21:08 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Wat kan ik doen aan een BC overdracht vanuit mijn wallet naar Mintpal?
Ik heb al geprobeerd om de hele blockchain opnieuw te downloaden, maar dag later nog steeds unconfirmed.
Dankje
Ik heb al geprobeerd om de hele blockchain opnieuw te downloaden, maar dag later nog steeds unconfirmed.
Dankje
Je kunt kijken in de blockchain wat er staat:vsy schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:13:
Wat kan ik doen aan een BC overdracht vanuit mijn wallet naar Mintpal?
Dankje
http://blocks.blackcoin.pw/chain/BlackCoin
Dan weet te waar het blijft hangen, bij BC of bij Mintpal.
Blockchain.info geeft SSL fouten.
Kan ik gewoon doorgaan of is dit niet veilig nu? Gaat enkel om wat API informatie bekijken.
Kan ik gewoon doorgaan of is dit niet veilig nu? Gaat enkel om wat API informatie bekijken.
Blockchain.info geeft bij mij geen veiligheidswaarschuwing. Bter.com daarintegen wel. Nog meer mensen last van? Huiverig om in te loggen op bter, normaal krijg ik namelijk geen waarschuwing.
Bij BTC-Arbs heeft niemand ook maar een flauw idee wie er achter zit. De mensen achter bitcoin-trader zijn actief in de community. Meerdere mensen hebben onder hun eigen naam gepost, en de naam van het bedrijf dat er achter zit is ook gewoon bekend.Rannasha schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:07:
Ik zie persoonlijk weinig verschil tussen BTC-Arbs en Bitcoin Trader.
voor degene die de koers van blackcoin wil volgen: Google Play: Blackcoin(BC) price ticker
Ik heb alles van Cryptsy willen withdrawen naar mijn wallets, maar alles blijft al eventjes op pending staan.
Komt dat door hun intern probleem...?
Komt dat door hun intern probleem...?
Dat heb ik inderdaad ook, ik wacht ook al een dag op mijn LTC's. Ik vrees dat er wat meer dingen fout zijn gegaan met die update. Nu had ik maar heel weinig staan gelukkig, maar blij wordt je niet van deze praktijken.
Ik moest opnieuw confirmen per emailJorian29 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:22:
Dat heb ik inderdaad ook, ik wacht ook al een dag op mijn LTC's. Ik vrees dat er wat meer dingen fout zijn gegaan met die update. Nu had ik maar heel weinig staan gelukkig, maar blij wordt je niet van deze praktijken.
Klik op Balances, en dan helemaal onderaan kon ik Resend Confirmation klikken ofzoiets.Jorian29 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:28:
Hoe heb je dat gedaan?
Kan het niet nazien (op werk).
Tijdje nagedacht om te investeren in een leuke bot, maar vanaf welk volume begint zoiets nu echt te lonen? En is de ene bot significant beter dan de andere, of is er een goede freeware bot?Rannasha schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:07:
Grappig overigens dat ze claimen alleen maar handmatig te handelen. Op die manier verlies je een hele boel kansen, want zelfs een supersimpele bot kan al winst binnenslepen wanneer de mensen slapen of weekend vieren.
Wat ik me afvraag, ondermijnen al die 'rare' varianten op BTC zoals Litecoin, whitecoin, blackcoin en weet ik al niet wat juist niet het 'serieus genomen worden' en de acceptatie en achterliggende gedachte van de Bitcoin?
Volgens mij gaat geen een van die alternatieve coins ooit echt doorbreken en wordt er alleen maar mee gespeculeerd. Dat maakt het wel heel makkelijk voor tegenstanders van BTC om te wijzen en te zeggen "kijk, het gaat alleen maar om speculatie en snel geld verdienen, het lijken wel hebberige graaiende echte bankiers. Dat neem ik niet serieus en ga ik niet in investeren. Wat, ik vind het zelfs immoreel" of niet?
Volgens mij gaat geen een van die alternatieve coins ooit echt doorbreken en wordt er alleen maar mee gespeculeerd. Dat maakt het wel heel makkelijk voor tegenstanders van BTC om te wijzen en te zeggen "kijk, het gaat alleen maar om speculatie en snel geld verdienen, het lijken wel hebberige graaiende echte bankiers. Dat neem ik niet serieus en ga ik niet in investeren. Wat, ik vind het zelfs immoreel" of niet?
Het is geen trade bot maar een arb bot. Klein verschil..frishh schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:31:
[...]
Tijdje nagedacht om te investeren in een leuke bot, maar vanaf welk volume begint zoiets nu echt te lonen? En is de ene bot significant beter dan de andere, of is er een goede freeware bot?
Goede gratis bots voor traden bestaan niet.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
En goede betaalde bots?LED-Maniak schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:42:
[...]
Het is geen trade bot maar een arb bot. Klein verschil..
Goede gratis bots voor traden bestaan niet.
Ja en nee.GG85 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:37:
Wat ik me afvraag, ondermijnen al die 'rare' varianten op BTC zoals Litecoin, whitecoin, blackcoin en weet ik al niet wat juist niet het 'serieus genomen worden' en de acceptatie en achterliggende gedachte van de Bitcoin?
Voor de algemene acceptatie van en de bitcoin is de zoveelste shitcoin en vooral het gedrag eromheen inderdaad niet best, hoewel weinig mensen hier iets van meekrijgen. Aan de andere kant is het een leuk ontwikkelingsplatform om te spelen met eigenschappen van een coin, voor de techniek is dat heel interessant.
Immoreel? Nee. Het is een markt van enkel investeerders, die coins kopen omdat ze er geld mee denken te verdienen, je bent niet met iemands hypotheek aan het spelen. Iedereen kent de risico's, iedereen heeft hetzelfde doel. Je hebt winnaars en verliezers.
Verwijderd
Niet mee eens, tuurlijk zijn er veel coins voor het snelle geld maar het is een fase "speeltuin" waar we doorheen moeten. Het is nu moeilijk zoeken naar iets waardevols tussen al die alternatieve coins, maar her en der duiken toch wat bijzondere coins op. Blackcoin heeft iets bijzonders wat geen enkele andere coin heeft zelfs bitcoin niet en dat is marketing. Wat heeft litecoin nou werkelijk te bieden? daarnaast zie je echte second generation coins opduiken, zoals nxt en nas. Die zullen zeker de toekomst gaan worden, alles is in ontwikkeling je moet het maar vergelijken met het internet, dat was ook een gigantische puinhoop maar moet je nu eens kijken. We kunnen niet meer zonder, en dat zal ongetwijfeld met crypto currency ook zo aflopen. Denk je nu echt dat inversterders gaan investeren in een doodlopende zaak? er worden miljoenen, miljarden in dit project gestopt.GG85 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:37:
Ook denk ik dat het belangrijk is om waardevolle coins te laten samenwerken, Dogecoin, blackcoin en nascoin bijvoorbeeld.
Dogecoin vanwege de gigantische community
Blackcoin vanwege de marketing
Nascoin vanwege de onderliggende techniek.
Immoreel? nee, iedereen wilt zoveel mogelijk geld verdienen met nieuwe dingen. Dat is met de beurs, forexhandel en aandelen net zo. Als ik win verliest de ander, en andersom net zo.
En wat dat betreft inversteerders willen ook verdienen, als bitcoin geen verdienmodel had dan was het niet z'on succes geworden.
http://www.cryptocoinchar...ir/bc/btc/mintpal/10-days
hoe moet ik deze gegevens interpreteren ?
Zou het ze lukken om hem echt door de 1 dollar grens heen te duwen ?
Ze zijn wel geniaal bezig hoor .
4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L
Verwijderd
Dat weet helaas niemand, de community is bijzonder sterk en voortvarend. Grote dip gehad en toch redelijk terugkomen is niet voor alle altcoins weggelegd. Het interessante is dat de chart van blackcoin globaal hetzelfde verloop heeft als die van bitcoin in zijn vorige jaren.pwiebing schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:32:
http://www.cryptocoinchar...ir/bc/btc/mintpal/10-days
Ik weet niet wat de toekomst gaat brengen, maar er zitten nog veel projecten van blackcoin in de pijpleiding dus we zullen zien.
Ik heb er in iedergeval 50000 in mijn wallet zitten
Ik heb er 12000 gehad , zit nu al in met 4500 stuks we gaan het zienVerwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:57:
[...]
Dat weet helaas niemand, de community is bijzonder sterk en voortvarend. Grote dip gehad en toch redelijk terugkomen is niet voor alle altcoins weggelegd. Het interessante is dat de chart van blackcoin globaal hetzelfde verloop heeft als die van bitcoin in zijn vorige jaren.
Ik weet niet wat de toekomst gaat brengen, maar er zitten nog veel projecten van blackcoin in de pijpleiding dus we zullen zien.
Ik heb er in iedergeval 50000 in mijn wallet zitten
er is weer actie
4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L
Ook 4000 hier en mine via de blackcoinpool om er meer te krijgen. Deze miningpool zorgt met de huidige hashrate voor een constante buy van +/- 60 BTC per dag. Met het huidige volume is dat niet heel veel, maar ze zijn de pool hard aan het promoten om meer miners te krijgen.
Dat was weer een zeer snelle flinke dip en weer een nog snellere spike terug.... van 54000 naar 36000 ofzo zag ik toevallig.
Leuk voor de daghandel hoor, maar durf mijn belang niet te verkopen om de boot weer te missen:(
sta op een €1500,- winst op dit moment stond dinsdag rond de €4000,- winst.
Wat zal het worden met de zwarte munt?
Leuk voor de daghandel hoor, maar durf mijn belang niet te verkopen om de boot weer te missen:(
Denk dat het nog wel een dip zal krijgen naar begin 40 of zelfs in de 30....BekSide schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:55:
Dat was weer een zeer snelle flinke dip en weer een nog snellere spike terug.... van 54000 naar 36000 ofzo zag ik toevallig.
Maarja, wie ben ik
Die sell walls vanaf 50k sats....
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Joker op 20-04-2014 16:59 ]
Verwijderd
Die dump is logisch, zijn veel mensen die vorige week op 40k zijn ingestapt en nemen dan de winst, plus wat walvissen. Maar bc blijft bijzonder stabiel, er zijn ook veel fake walls die verdwijnen weer vanzelf. En er is niks mis met sell walls die houden de coin stabiel.
Stelt niet gek veel voor op het volume toch? Als Blackcoinpool slim is gebruiken ze de fee's om door die sellwalls heen te bijten. Volume 3k BTC per dag, een wall van 50 BTC wandel je dan wel vrij snel doorheen.Mr.Joker schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:57:
[...]
Denk dat het nog wel een dip zal krijgen naar begin 40 of zelfs in de 30....
Maarja, wie ben ik
Die sell walls vanaf 50k sats....
Zie het ook dagelijks in het orderbook op bitstamp. Je verwacht dat een sellwall van 400 BTC wel afschrikt, maar die is binnen 15 minuten uiteindelijk ook wel weer verslonden.
Denk dat e.e.a. ook te maken heeft met de verschillende exchanges. Een sellwall op bitstamp staat bijv. niet op kraken of btc-e. Als die verder naar boven lopen gaat iedereen druk arbitreren en zijn die walls snel verdwenen. Werkt andersom natuurlijk ook, een buywall is ook maar op 1 vd zovele exchanges waarop in een bepaalde coin wordt gehandeld. Voor BC natuurlijk idem.
En daar gingen we daneMiz0r schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:38:
[...]
Stelt niet gek veel voor op het volume toch? Als Blackcoinpool slim is gebruiken ze de fee's om door die sellwalls heen te bijten. Volume 3k BTC per dag, een wall van 50 BTC wandel je dan wel vrij snel doorheen.
Zie het ook dagelijks in het orderbook op bitstamp. Je verwacht dat een sellwall van 400 BTC wel afschrikt, maar die is binnen 15 minuten uiteindelijk ook wel weer verslonden.
Denk dat e.e.a. ook te maken heeft met de verschillende exchanges. Een sellwall op bitstamp staat bijv. niet op kraken of btc-e. Als die verder naar boven lopen gaat iedereen druk arbitreren en zijn die walls snel verdwenen. Werkt andersom natuurlijk ook, een buywall is ook maar op 1 vd zovele exchanges waarop in een bepaalde coin wordt gehandeld. Voor BC natuurlijk idem.
Is alweer 36k.Joosie200 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:05:
[...]
Laagste wat ik zag: ~29k. Ik hoop dat het op den duur doorzakt naar 20k, stap ik opnieuw in
EDIT 42k
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Joker op 22-04-2014 13:10 ]
En utc gaat eindelijk ook van start
|2600k|Asus 290|
Zou je voor mij kort en bondig willen beschrijven "waarom UTC?"
Tx!
Edit: https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/bcbtc
[ Voor 12% gewijzigd door Trent900 op 22-04-2014 15:55 ]
Ok, wat zijn de heletijd die K waardes? Het is zoveel-duizend neem ik aan, maar waar hang je daar de prijs aan op?
maw, waar hebben jullie het over irt BC?
K = 1000. 42K staat dus voor een stand van 42.000 of te wel: 0,00042000 BTC.BLACKfm schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:27:
Ok, wat zijn de heletijd die K waardes? Het is zoveel-duizend neem ik aan, maar waar hang je daar de prijs aan op?
De prijs uitgedrukt in duizendtallen satoshis, waarbij een satoshi de kleinste rekeneenheid van Bitcoin (en alle klooncoins) is. Er gaan 100 miljoen satoshis in een Bitcoin, dus 100K (100000) satoshi is 0,001 BTC.BLACKfm schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:27:
De eenheid "ksat" is wat dat betreft wat vollediger.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe kom je daar aan? Zie m niet tussen markets staan?Trent900 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:38:
[...]
Zou je voor mij kort en bondig willen beschrijven "waarom UTC?"
Tx!
Edit: https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/bcbtc
Bij het 'markets' overzicht staan alleen de populairste currency-pairs. BitcoinWisdom heeft heel wat meer exchanges/pairs waarvoor wel charts beschikbaar zijn, maar die niet op het markets overzicht staan. Je komt er dan alleen via de directe link.p0die schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:21:
[...]
Hoe kom je daar aan? Zie m niet tussen markets staan?
Reacties aangaande btc-arbs even verplaatst naar Bitcoin topic - deel 2
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben weer helemaal op de hoogte... In het verlengde hiervan worden die K waardes dus gehangen aan de BC prijs. 1BC = (bijv.) 100K = 0,001BTC waard.Rannasha schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:31:
[...]
De prijs uitgedrukt in duizendtallen satoshis, waarbij een satoshi de kleinste rekeneenheid van Bitcoin (en alle klooncoins) is. Er gaan 100 miljoen satoshis in een Bitcoin, dus 100K (100000) satoshi is 0,001 BTC.
Correct.BLACKfm schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:03:
[...]
Ik ben weer helemaal op de hoogte... In het verlengde hiervan worden die K waardes dus gehangen aan de BC prijs. 1BC = (bijv.) 100K = 0,001BTC waard.
Prijzen van altcoins worden vrijwel altijd uitgedrukt ten opzichte van BTC, want de meeste altcoin-handel vindt plaats van en naar BTC. Omdat de meeste altcoins een hele lage koers hebben en de meeste mensen niet zo goed zijn met getallen die veel nullen achter de komma hebben, is het gebruik ontstaan om de altcoin prijzen dan maar uit te drukken in de kleinste eenheid waarin BTC opgedeeld kan worden, de satoshi. Op die manier zijn de prijzen altijd >1.
En? Is het wat? Ik heb me geregistreerd maar meer dan een paar mensen die 35% van hun inleg terug hebben kan ik niet vinden als ik even snel op reddit en bitcointalk kijk.Avalaxy schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:08:
[...]
Bij BTC-Arbs heeft niemand ook maar een flauw idee wie er achter zit. De mensen achter bitcoin-trader zijn actief in de community. Meerdere mensen hebben onder hun eigen naam gepost, en de naam van het bedrijf dat er achter zit is ook gewoon bekend.
Werkt goed naar mijn mening.TheZeroorez schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:10:
[...]
En? Is het wat? Ik heb me geregistreerd maar meer dan een paar mensen die 35% van hun inleg terug hebben kan ik niet vinden als ik even snel op reddit en bitcointalk kijk.
BC is lekker aan het leegbloeden, dagelijks 10ksat omlaag. Zijn jullie nog steeds zo enthousiast aan het inkopen?
Zelfde niveau weer als 1 week geleden, dus het valt allemaal nog mee. Maar goed, we weten allemaal dat Blackcoin super innovatief is met enorm goede marketing, dus kopen kopen kopen.frishh schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:17:
BC is lekker aan het leegbloeden, dagelijks 10ksat omlaag. Zijn jullie nog steeds zo enthousiast aan het inkopen?
Wat is er vandaag gebeurd dat de koers 9% zakt?
China heeft Bitcoin weer gebanned. Same old news. Je blijft je afvragen hoe lang het nog duurt voordat de markten stoppen met in paniek raken over iedere scheet uit China.DW2005 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 07:59:
Wat is er vandaag gebeurd dat de koers 9% zakt?
Durf het niet te zeggen, kan te maken hebben met de sell wall van 160K bitcoins van vannacht.
edit:
En kennelijk weer wat China nieuws?
edit:
En kennelijk weer wat China nieuws?
[ Voor 50% gewijzigd door Martijn19 op 25-04-2014 08:14 ]
Inderdaad. Ben dat gemekker over China nu wel zat.Rannasha schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:07:
[...]
China heeft Bitcoin weer gebanned. Same old news. Je blijft je afvragen hoe lang het nog duurt voordat de markten stoppen met in paniek raken over iedere scheet uit China.
Eigenlijk is het hetzelfde als de speculatie over $coin. De ene keer komt er wel iets groots, de andere keer niet. Volgens mij is het allemaal pure manipulatie. Ik doe er in ieder geval niet aan mee.
Ik blijf gewoon m'n alts traden en BTC vergaren.
Verwijderd
Misschien is er weer een massale verkoop van, met BC vergaarde bitcoin.lf2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:56:
Pfff weer zo een klap uit het niets. Als dit geen manipulatie is dan weet ik het niet meer
Je weet het niet hè...
Ik ga niet meer handelen vandaag ik zie ik doe alles verkeerd.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:29:
[...]
Misschien is er weer een massale verkoop van, met BC vergaarde bitcoin.
Je weet het niet hè...
Ik stond long gaat de koers omlaag. 2 uur lang. Long gestopt en verlies genomen. Ging shorten... Precies vanaf dat moment ging het weer omhoog 2 uur lang weer. Oke stop short en neem mijn verlies. Ik ga weer long.. Precies op dat moment keldert het weer.
Soms denk ik dat ik een effect heb op de koers :\
Doe volgende keer even een seintje, doe ik precies het tegenover gesteldelf2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:33:
[...]
Ik ga niet meer handelen vandaag ik zie ik doe alles verkeerd.
Ik stond long gaat de koers omlaag. 2 uur lang. Long gestopt en verlies genomen. Ging shorten... Precies vanaf dat moment ging het weer omhoog 2 uur lang weer. Oke stop short en neem mijn verlies. Ik ga weer long.. Precies op dat moment keldert het weer.
Soms denk ik dat ik een effect heb op de koers :\
denk dat hij toch weer gekocht heeft
zie de koers
Ik ben op 42k uitgestapt en heb op 26k.weer .5 btc erin gestopt vanochtend en wacht met 1 btc op 20k sat en 1 btc op 14k sat; Ik verdien goud aan die coinfrishh schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:17:
EDIT:
En zeg nou zelf, BTC is toch ook niets meer waard?
[ Voor 8% gewijzigd door Hammer op 25-04-2014 13:21 ]
Ik had in November een HashFast Babyjet besteld maar tot op heden niets ontvangen. Nu heb ik een refund request ingediend en krijg ik de optie van HashFast om in Bitcoin of in USD terugbetaald te krijgen. Uiteraard tegen de koers van het moment van uitbetalen (binnen hier en 30 dagen). Als ik die dan direct verkoop aan de dan geldende koers heb ik weinig risico qua waarde, maar de vraag is of het uberhaupt verstandig is om in BTC betaald te worden, ik kan ook opteren voor een wire transfer in USD.
Zien jullie de koers over de volgende maanden eerder stijgen of stabiliseren of gaat het nog altijd berg af?
Zien jullie de koers over de volgende maanden eerder stijgen of stabiliseren of gaat het nog altijd berg af?
Ik vind die lage koers wel relaxed, ik zit de hele dag een beetje BTC faucets in te vullen en soms krijg je 500 satoshi omdat de koers dan samenhangt met het aantal satoshi's wat je krijgt, heb toch al voor tientallen euro's aan bitcoins binnen geharkt op die manier met t invullen van een paar captcha's.
Bodem bereikt nu, denken jullie? Rond de $450?
Welke faucets heb je het hier over? Alle faucets die ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn de tijd niet waard.Cartman! schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:11:
Ik vind die lage koers wel relaxed, ik zit de hele dag een beetje BTC faucets in te vullen en soms krijg je 500 satoshi omdat de koers dan samenhangt met het aantal satoshi's wat je krijgt, heb toch al voor tientallen euro's aan bitcoins binnen geharkt op die manier met t invullen van een paar captcha's.
ik heb er zelf ook leuk aan verdiend door ze nooit langer dan een paar uur in mijn bezit te houden, maar ik vroeg me af hoe het gaat met de zenuwen van de mensen die ze vastgehouden hebben en alleen maar bij kochten.Hammer schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:19:
[...]
Ik ben op 42k uitgestapt en heb op 26k.weer .5 btc erin gestopt vanochtend en wacht met 1 btc op 20k sat en 1 btc op 14k sat; Ik verdien goud aan die coin![]()
EDIT:
Dit dus, maar met 2,5 btc. Ingekocht op 27,5k. Verkopen op 37,5k idealiter en toch x btc erbij. De wetmatigheid van 'grote' getallen gaat dan meespelen waardoor je met geringe stijging goed kan boeren. BTC ligt toch plat atm dus dan ga ik wel BTC omzetten in BC om meer BTC eruit te krijgen.Hammer schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:19:
[...]
Ik ben op 42k uitgestapt en heb op 26k.weer .5 btc erin gestopt vanochtend en wacht met 1 btc op 20k sat en 1 btc op 14k sat; Ik verdien goud aan die coin![]()
EDIT:
Heb je een DM gestuurd, linkjes worden niet op prijs gesteld in het topic.Geddie schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:06:
Bodem bereikt nu, denken jullie? Rond de $450?
[...]
Welke faucets heb je het hier over? Alle faucets die ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn de tijd niet waard.
Wil je mij ook een DM sturen? Ik ben helemaal niet bekend met faucets....Cartman! schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:25:
[...]
Heb je een DM gestuurd, linkjes worden niet op prijs gesteld in het topic.
BC schijnt nu leeg te lopen ten faveure van DC: darkcoin. Die vertoont een soortgelijke koersverloop met de eerste pump en dump naar 50k.
500k. Ik vond het al raar toen ik een paar BC naar DRK omzette en véél te weinig kreegJoosie200 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:52:
BC schijnt nu leeg te lopen ten faveure van DC: darkcoin. Die vertoont een soortgelijke koersverloop met de eerste pump en dump naar 50k.
Ik had het even niet goed gezien, zat er een nulletje naastmat.hi.as schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 21:24:
[...]
500k. Ik vond het al raar toen ik een paar BC naar DRK omzette en véél te weinig kreeg
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 26-04-2014 22:07 ]
Link?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Joosie200 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 17:42:
[...]
Dit dus, maar met 2,5 btc. Ingekocht op 27,5k. Verkopen op 37,5k idealiter en toch x btc erbij. De wetmatigheid van 'grote' getallen gaat dan meespelen waardoor je met geringe stijging goed kan boeren. BTC ligt toch plat atm dus dan ga ik wel BTC omzetten in BC om meer BTC eruit te krijgen.
EDIT: ok, ik lieg, in 2 weken..
Tis klein bier natuurlijk, zakgeld voor sommigen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
365 coin op mintpal in de gaten houden.....
Als je afgelopen 5 maanden kijkt is de bitcoin koers eigenlijk constant aan het dalen....
Sowieso was er een hype maar daarnaast zie ik veel goed nieuws van bitcoin komen maar de markt reageert alleen op slecht nieuws ?
Sowieso was er een hype maar daarnaast zie ik veel goed nieuws van bitcoin komen maar de markt reageert alleen op slecht nieuws ?
Dat valt mij inderdaad ook op. Je kunt het op steeds meer plaatsen gebruiken. Winkels gaan er mee aan de slag. Maar daar zie je geen stijging door ontstaan.lf2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:00:
Als je afgelopen 5 maanden kijkt is de bitcoin koers eigenlijk constant aan het dalen....
En als er maar een negatief gerucht de wereld in gaat klapt alles in elkaar. Terwijl het dan om geruchten gaat en niet om feiten. Heel iritant. En dat geeft ook wel aan dat BTC nog niet volwassen genoeg is. Dat komt mede door de mensen die er in handelen. En eigenlijk omdat het overgrote merendeel alleen BTC heeft om winst te maken. Niet omdat ze het een goed betaal middel vinden.
Misschien is de adoptie van Bitcoin als betaalmiddel juist waarom het nu omlaag gaat. Alles wat de winkels binnenkrijgen verkopen ze voor cash. Mensen die zelf gemined hebben zullen niet zelf bitcoins terug gaan kopen.
Daarnaast heb je natuurlijk een vrij forse inflatie met Bitcoin. Rond de 10% per jaar momenteel meen ik.
Daarnaast heb je natuurlijk een vrij forse inflatie met Bitcoin. Rond de 10% per jaar momenteel meen ik.
Leuk blog-artikel over PBOC en Bitcoin
http://bitcoinblog.de/201...ause-bitcoin-is-too-tiny/
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Reddcoin lanceert morgen posv. Een prove of stake 2.0 oid. Ben benieuwd wat dat gaat doen. Volgens sommigen op reddit een nieuwe en verder evolutie van cryptocurrency...
Iig wel een coin die een gokje waard kan zijn
Net als: Mint, Saturn en er zullen er vast nog velen zijn.EJPostema schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:32:
Reddcoin lanceert morgen posv. Een prove of stake 2.0 oid. Ben benieuwd wat dat gaat doen. Volgens sommigen op reddit een nieuwe en verder evolutie van cryptocurrency...
Je ziet de laatste tijd steeds meer stervende POW coins overgaan naar POS. Inmiddels is het niet speciaal meer. Een laatste stuiptrekking, zo zie ik het. Ze brachten niets echt vernieuwends als POW en doen dat als POS nog steeds niet.
Reddcoin: "Proof-of-Stake-Velocity (PoSV) is a new algorithm designed by Reddcoin core team to replace Proof-of-Work (PoW) as the mechanism to verify transactions and mine blocks. It encourages both ownership (Stake) and activity (Velocity)."
Niets bijzonders dus.
Inderdaad een heel leuk artikel!rickiii schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:45:
Leuk blog-artikel over PBOC en Bitcoin
Nooit bij stil gestaan dat een land te groot kan zijn om kleine zaken effectief aan te pakken
Toch zijn het wel forse dumps dan, die worden toch nooit grotendeels door shops veroorzaakt?Avalaxy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:49:
Misschien is de adoptie van Bitcoin als betaalmiddel juist waarom het nu omlaag gaat. Alles wat de winkels binnenkrijgen verkopen ze voor cash. Mensen die zelf gemined hebben zullen niet zelf bitcoins terug gaan kopen.
Tja, met al die redditers 4channers die lamborghini's kopen van hun bitcoins...
[ Voor 10% gewijzigd door Avalaxy op 29-04-2014 20:35 ]
Hier staat het principe uitgelegd. Volgens mij onderschat je het een beetje. Het is wel iets bijzonders (ik zeg niet dat reddcoin de beste coin is, alleen dat ze wel iets unieks doen)MichaelB74 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:04:
[...]
Net als: Mint, Saturn en er zullen er vast nog velen zijn.
Je ziet de laatste tijd steeds meer stervende POW coins overgaan naar POS. Inmiddels is het niet speciaal meer. Een laatste stuiptrekking, zo zie ik het. Ze brachten niets echt vernieuwends als POW en doen dat als POS nog steeds niet.
Reddcoin: "Proof-of-Stake-Velocity (PoSV) is a new algorithm designed by Reddcoin core team to replace Proof-of-Work (PoW) as the mechanism to verify transactions and mine blocks. It encourages both ownership (Stake) and activity (Velocity)."
Niets bijzonders dus.
Meer mensen ingestapt op AC? Ik ben er vanmorgen ingestapt en de buying pressure is echt enorm op het moment!
Whitecoin gaat ook als een malle omhoog....en laat ik die nu net weer vanochtend allemaal verkocht hebben
Altcoins zijn echt niets voor mij, ik verkoop -> koers schiet omhoog, ik koop-> koers gaat een afgrond in 
Ok nu begitn het wel echt irritant te worden, verkocht op 770, staat nu op 1000

[ Voor 16% gewijzigd door Virtual Reality op 30-04-2014 11:04 ]
Je moet het nieuws in de gaten houden. Als je dat had gedaan had je geweten dat dit eraan zat te komen. Gewoon een paar lui op twitter in de gaten houden enzoSchrammy89 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:56:
Whitecoin gaat ook als een malle omhoog....en laat ik die nu net weer vanochtend allemaal verkocht hebbenAltcoins zijn echt niets voor mij, ik verkoop -> koers schiet omhoog, ik koop-> koers gaat een afgrond in
Ik denk dat mijn tweet gister, na wat retweets, gezorgd heeft voor panic buys van DigiByte. Terecht overigens, want DGB gaat een stuk groter worden dan dit.
Ik heb gisteren gekocht in de 28~35 range en ben nog lang niet van plan om het te verkopen
Verder kan ik SaturnCoin aanraden, samen met Myriad. En ja, zelfs Flutter zie ik nog wel flink stijgen de komende dagen.
Alles op eigen risico
Ik heb gisteren gekocht in de 28~35 range en ben nog lang niet van plan om het te verkopen
Verder kan ik SaturnCoin aanraden, samen met Myriad. En ja, zelfs Flutter zie ik nog wel flink stijgen de komende dagen.
Alles op eigen risico
[ Voor 19% gewijzigd door Dennahz op 30-04-2014 11:22 ]
Zet dan ook "gewoon" even de linkjes neer naar de info die je noemt enzo, dan hebben we er ook wat aan.EJPostema schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:15:
[...]
Je moet het nieuws in de gaten houden. Als je dat had gedaan had je geweten dat dit eraan zat te komen. Gewoon een paar lui op twitter in de gaten houden enzo
http://news.oizopower.nl/BounceMeister schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:20:
[...]
Zet dan ook "gewoon" even de linkjes neer naar de info die je noemt enzo, dan hebben we er ook wat aan.
EDIT: Ik zie net dat ik vergeten ben de link naar het PoVS gebeuren van reddcoin te posten. Dat is deze dus: http://cryptocoinchronicl...stake-velocity-algorithm/
[ Voor 91% gewijzigd door EJPostema op 30-04-2014 11:37 ]
Ik onderschat het tijdelijke effect niet. Zelf koop ik ook wel eens een alt-coin vanwege dit soort nieuws. Puur en alleen om even korte winst te pakken. 2 weken geleden nog Saturn voor weinig gekocht om meteen te cashen zodra ze POS gaan.EJPostema schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:59:
[...]
Hier staat het principe uitgelegd. Volgens mij onderschat je het een beetje. Het is wel iets bijzonders (ik zeg niet dat reddcoin de beste coin is, alleen dat ze wel iets unieks doen)
Een POS(V) overstap is leuk om een piekje te veroorzaken, maar niets wat deze coin voor de lange termijn zal redden.
[ Voor 6% gewijzigd door MichaelB74 op 30-04-2014 11:57 ]
Saturncoin, de coin die hopeloos bij de 4 SAT (ahh, daar komt die naam vandaanMichaelB74 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:56:
[...]
Ik onderschat het tijdelijke effect niet. Zelf koop ik ook wel eens een alt-coin vanwege dit soort nieuws. Puur en alleen om even korte winst te pakken. 2 weken geleden nog Saturn voor weinig gekocht om meteen te cashen zodra ze POS gaan.
Een POS(V) overstap is leuk om een piekje te veroorzaken, maar niets wat deze coin voor de lange termijn zal redden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid