Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 23:15
Hammer schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:09:
[...]

Geen idee, maar ik neem er wat mee op ~20k :)
Wordt ook gewoon constant gemanipuleerd om goedkoop in te kopen.... :P

Misschien dat ik zo nog 1 BTC inkoop om wat te spelen met BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
dieter87 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:10:
[...]

veel niet, maar het is idd verslechtert in vergelijkign met vroeger
Volume is nu wel tegen de 3k, misschien moeten ze daar nog even aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hammer schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:09:
[...]

Geen idee, maar ik neem er wat mee op ~20k :)
20 werd niet meer gehaald, heb plukje gekocht op 24 om te kijken of we idd een klein herstel krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik was er op 55 uitgesprongen vanmorgen en zit er weer volle bak op 26 in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:07:
[...]

20 werd niet meer gehaald, heb plukje gekocht op 24 om te kijken of we idd een klein herstel krijgen....
klopt, ik heb 500 op 30k, 750 op 25k en 2k op 21090 meegenomen beetje load-balancen; kan ik er wat verkopen in de 30k zone om die later weer goedkoper terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Koers blijkt niet te vallen, hoewel alle omstandigheden ernaar toe leiden,
bij 1k verkochte coins schieten we naar 460-465, maar het gebeurd niet.
Blijkt dat er toch wel weer wat meer vertrouwen is gekomen de laatste dagen,
niet alleen door de sterke koersstijging, maar omdat de daling nie direct erna gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
CAI op mintpal en ze beginnen al met pump en dump..is goed boeren met de koers nu

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
meer dump dan pump zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frishh
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-09 11:52
Buy order op kraken is op 8 cent per btc na niet meegepakt met dat dipje om 14:45 :'(
Frustrerend maar ook wel weer komisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Als de BTC koers elke dag met $50 stijgt dan staat de koers binnen een week op dezelfde niveau als voor de Gox debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:48
frishh schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:58:
Buy order op kraken is op 8 cent per btc na niet meegepakt met dat dipje om 14:45 :'(
8 cent is nog heel ruim er naast hoor. ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

frishh schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:58:
Dat komt omdat mensen steeds voorkruipen met hun orders. Je wordt constant overboden met het kleinst verschil. Dat is bij Kraken enkele Satoshies. Ben je even een kwartiertje weg dan staat er weer zo'n file voor de orders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:41
Blord schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:24:
Als de BTC koers elke dag met $50 stijgt dan staat de koers binnen een week op dezelfde niveau als voor de Gox debacle.
En als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauw hoedje ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Mis ik eigenlijk al het nieuws, of... ?
Vroeger hoorde je geregeld nieuws (positief of negatief): overstock die bitcoin aanvaarde, zynga, bankautomaten, silkroad die werd gehacked, bugs, etc

Zijn die er nu zoveel minder, of lees ik erover heen? De koers leek vroeger toch te reageren op die berichten. Nu daalt / stijgt hij al iedere keer uit willekeur

[ Voor 17% gewijzigd door dieter87 op 15-04-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
dieter87 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:18:
Vroeger hoorde je geregeld nieuws (positief of negatief): overstock die bitcoin aanvaarde, zynga, bankautomaten, silkroad die werd gehacked, bugs, etc

Zijn die er nu zoveel minder, of lees ik erover heen? De koers leek vroeger toch te reageren op die berichten. Nu daalt / stijgt hij al iedere keer uit willekeur
Ja er was vaak veel euforie als er steeds grotere doelen werden gehaald. Sidechains waren het grote discussie-punt van de afgelopen week. Misschien dat het op dit moment verder veel meer van hetzelfde is. Het groeit wel, steeds meer mensen en bedrijven accepteren het, nieuwe tools, websites, diensten en bedrijven gebruiken het in hun business model, maar het lijkt minder spectaculair vergeleken met dingen als "Overstock accepteert het" en "U.S. Senate hearings". Maar ze zijn er nog steeds hoor! Dingen als libbitcoin dat steeds beter wordt, verschillende Bitcoin ATMs in Singapore die op verschillende plekken in winkelcentra te gebruiken zijn. Bitpay groeit nog steeds, Coinbase heeft binnen een maand alweer 500.000 wallets erbij. Ga zo maar door.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:37
dieter87 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:18:

De hoeveelheid media-aandacht die Bitcoin krijgt verloopt cyclisch, net als de prijs. Tijdens rallies (en de daaropvolgende correctie) is er veel media-aandacht en wordt ieder nieuwtje wel ergens geplaatst. Tijdens (relatief) rustigere periodes zoals nu, moet je verder zoeken voor hetzelfde nieuws. Maar dat betekent niet dat de ontwikkelingen zijn stilgevallen. Integendeel.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:07:
[...]

En we duikelen weer richting de 24, heb ze op 35 gelukkig weer verkocht

Edit: betreft blackcoin

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:00
Geweldig ook, altijd trouw gebleven aan BTC en LTC en daar mee gehandeld. 2 dagen geleden een uitstap gemaakt naar Altcoins omdat er een neerdalende trend bleef, resultaat -> bijna alle altcoins omlaag en BTC en LTC flink omhoog... 8)7 Ben blij dat ik er maar voor een klein bedrag in zit dus het meer als een soort spel zie, dit toont maar weer aan dat ik er echt geen verstand van heb of gewoon telkens gruwelijk veel pech. Achja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
BlackCoin gaat niet echt lekker atm, helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
Bitcoin daarentegen wel! :9~ Kruipt langzaam maar zeker naar €400 :D

[ Voor 41% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:54
Gaat weer lekker. Maandag mijn te duur gekochte doge verkocht onder de 100, omgezet naar BC, gekocht op 87... Die duikelt lekker naar beneden terwijl doge weer een aardige stijging maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
What goes up must come down.. Ben weer begonnen met dagtraden maar wat zuig ik daar in zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:19:
Bitcoin daarentegen wel! :9~ Kruipt langzaam maar zeker naar €400 :D
En weer 40$ naar beneden.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
precies wanneer ik in een overleg zat van net 10 min :@ daardoor niet kunnen verkopen nu maar hopen dat ie weer wat gaat stijgen. Iemand dumpte gewoon een boel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
Rollercoasters zijn moneymakers imo :)
ReQuiem83 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:27:
precies wanneer ik in een overleg zat van net 10 min :@ daardoor niet kunnen verkopen nu maar hopen dat ie weer wat gaat stijgen. Iemand dumpte gewoon een boel
Mijn verkooporder op 395 is gepakt maar ik heb nog niet gekocht; als ik dat zo zie is dat ook niet zo erg :)

[ Voor 50% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 12:01
Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:31:
Rollercoasters zijn moneymakers imo :)
Zeker. 10% meer bitcoins in een uurtje!

[ Voor 66% gewijzigd door JelleMan op 16-04-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
Ouch, BC krijgt klappen.. Als ik er nog in zat zou ik me nu wel ernstig zorgen beginnen te maken... :'( Ik las op bitcoinforum van enkelingen dat ze hun spaargeld op waren aan 't opnemen om in deze coin te stoppen toen ie rond de ~75 k stond... Die gaan deze crash wel voelen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:31:
Ouch, BC krijgt klappen.. Als ik er nog in zat zou ik me nu wel ernstig zorgen beginnen te maken... :'( Ik las op bitcoinforum van enkelingen dat ze hun spaargeld op waren aan 't opnemen om in deze coin te stoppen toen ie rond de ~75 k stond... Die gaan deze crash wel voelen denk ik..
Achja, verkopen als je al grote verlies draait is imo dom.

Gewoon wachten.... Veel panicsellers atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Is moeilijk om te wachten totdat het weer stijgt als je gewend bent met daytraden wat ik afgelopen 2 dagen had gedaan. Met verlies verkopen ga ik niet doen, ik verwacht wel dat er weer een pump en dump komt..de traders moeten denk ik weer ff bijtanken.
Volgende keer ga ik met een sell order naar bed ipv een buy. :(

[ Voor 30% gewijzigd door Bullus op 16-04-2014 12:54 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:31:
Nee hoor. Jammer dat ik niet de winst heb gepakt op 75k, op een halve btc na. Echter heb ik na uitbetalen nog steeds net zoveel BC als voorheen en sta ik zelfs bij de huidige stand nog steeds op een verdubbeling. En gezien de walls die komen en gaan, is het goed mogelijk dat er een nieuwe pump gaat komen.

Als je nu verlies hebt, zou ik blijven wachten. Al je spaargeld in een coin steken is wel het domste wat je kan doen, altijd alleen spelen met geld dat je bereid bent te verliezen in het slechtste geval. Ik heb in ieder geval de investering in BC al bijna verdubbeld (ingestapt met 0.3btc en 0.5btc uitbetaald), buiten de zelfde hoeveelheid BC die ik nog bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
thunder8 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:32:
[...]

Nee hoor. Jammer dat ik niet de winst heb gepakt op 75k, op een halve btc na. Echter heb ik na uitbetalen nog steeds net zoveel BC als voorheen en sta ik zelfs bij de huidige stand nog steeds op een verdubbeling. En gezien de walls die komen en gaan, is het goed mogelijk dat er een nieuwe pump gaat komen.

Als je nu verlies hebt, zou ik blijven wachten. Al je spaargeld in een coin steken is wel het domste wat je kan doen, altijd alleen spelen met geld dat je bereid bent te verliezen in het slechtste geval. Ik heb in ieder geval de investering in BC al bijna verdubbeld (ingestapt met 0.3btc en 0.5btc uitbetaald), buiten de zelfde hoeveelheid BC die ik nog bezit.
Eens. Tenzij je denkt dat de coin de klappen niet meer te boven komt natuurlijk. Ik zou in sommige situaties liever verlies nemen dan 'hopen dat ie nog ophoog gaat'. Ik heb het idee dat we vandaag/morgen nog sub 10k gaan zien. Ik wacht daarom even af. Ik heb mijn posities in de coin vooralsnog in ieder geval gesloten. Wel een paar mooie vakanties en een 'limited edition Blackcoin Walletcard' eraan over gehouden, want wat moet ik met een Porsche :+

NB. ik had op 1500 voor .55BTC gekocht en alles tussen 65-55K verkocht :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:52:
[...]

Eens. Tenzij je denkt dat de coin de klappen niet meer te boven komt natuurlijk. Ik zou in sommige situaties liever verlies nemen dan 'hopen dat ie nog ophoog gaat'. Ik heb het idee dat we vandaag/morgen nog sub 10k gaan zien. Ik wacht daarom even af. Ik heb mijn posities in de coin vooralsnog in ieder geval gesloten. Wel een paar mooie vakanties en een 'limited edition Blackcoin Walletcard' eraan over gehouden, want wat moet ik met een Porsche :+
Tuurlijk als je merkt dat een coin alleen nog maar naar beneden gaat, dan is het over en uit. Maar er zit nog steeds veel beweging in de coin, al is de trend inderdaad nog dalende. Ik kan makkelijk praten, want heb ingekocht onder de 10K. Maar als ik ingekocht had op 75K, dan weet ik niet of ik nu zou uitstappen. Je bent dan toch al 75% kwijt, dan blijf ik liever all in.

Ik ga het wel zien, alles wat ik nu op de exchange heb is pure winst, ongeacht de wisselkoers. Volgende keer dat ie flink stijgt, ga ik voor het slapen in ieder geval wel half om half zitten. Half in de coin en de helft uitbetalen. Blijft ie stijgen, dan pak ik 50% van die winst mee, als ie crasht dan heb ik tenminste weer een flinke uitbetaling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:34

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BC's gekocht @20 vanochtend, dat was voor mezelf een prijsniveau waarbij ik wel wil instappen. Duikt ie naar 15 niet lang daarna :+ Inmiddels weer terug @18. Door mijn verjaardag heb ik de eerste pump & dump gemist en ik twijfelde nog of er nog een tweede gaat komen. Maar ik maak liever met BC mijn BTC-verlies-als-ik-nu-uitstap goed, stijgt BTC weer eventjes, net wanneer ik aan het douchen was :P , boven de prijs waar ik op inkocht.

Heb nu 1 BTC en mijn tweede BTC in 4940 BC's omgezet, zodra BC weer richting 22 o.i.d. gaat vind ik een kwart BTC wel prima als winst. Dekt weer aardig het verschil tussen mijn buy in @ 415 en 385 en de prijs nu. Tis geld wat ik kan missen want puur extraatje, maar toch zie ik dat extraatje liever gelijk blijven of aangroeien dan wat anders ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 16-04-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Er is een reden waarom ik herhaaldelijk vroeg wat voor toegevoegde waarde een coin heeft. Bij Blackcoin was het wel duidelijk: geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bitundo incentivizes miners to undo your mistake transaction, by including a transaction that would conflict with it (aka having a conflicting input).

Q: How likely is it to undo my transaction

A: The likelihood is approximately the same as the percentage of mines using bitundo. Right now, this is pretty low.
Ik zou het er niet op wagen, is het nou net niet een USP dat de transfers openbaar zijn en niet terug te draaien vallen wanneer ie verzonden is? Gaan anderen daar wel weer gaten in schieten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
[b]m19 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:08:

Dat jij er geld mee verdiend hebt geeft een coin nog geen toegevoegde waarde.

Zoals je zelf nu al zegt verkoop je nu liever je BC terwijl het een paar dagen geleden nog een Bitcoin vervanger was, heel erg veel vertrouwen hebben noem ik dat niet.
Ik heb niet gezegd dat ie Bitcoin ging vervangen, maar ik heb wel gezegd dat ik het over n jaartje wel eens wil zien als de community er zo haar best voor blijft doen als voor de crash het geval was.

[ Voor 84% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
m19 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:08:
Er is een reden waarom ik herhaaldelijk vroeg wat voor toegevoegde waarde een coin heeft. Bij Blackcoin was het wel duidelijk: geen.
Dat heb ik dus in feite met alle alto's. BTC was er als eerste, de alto's parasiteren op het idee van BTC. Welke toegevoegde waarde hebben alto's dan tov BTC? Bij BC is dat naar ik meen dat ze niet meer te minen vallen + PoS toch? Iets waar BTC nog niet aan zit, ja de hoeveelheid staat vast maar het maximale aantal BTC zijn nog niet allemaal gedolven atm meen ik. De laatste paar te minen BTC worden alleen lastiger en lastiger en enkel rendabel bij een hoge BTC-koers. Beetje hetzelfde met de olieprijs en moeilijk te winnen olievelden diep in de aarde of in Antarctica/Groenland. Gaat de olieprijs skyhigh ja dan worden zulke olievelden wel rendabel, dito met minen van de laatste paar niet gedolven BTC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:11:
[...]

Melkcoin- toegevoegde waarde: 2x Turkije ultra-all-in met t vrouwtje incl. zakgeld, een nieuwe PC (met dank aan het minen) en wat wisselgeld om mee op de beurzen te spelen.. Genoeg toegevoegde waarde lijkt me :)

De community draag ik een warm hart toe en ze hebben goede ideeen, maar als het me geld gaat kosten kies ik liever eieren ervoor, zeg maar.

Zoals je zelf nu al zegt verkoop je nu liever je BC terwijl het een paar dagen geleden nog een Bitcoin vervanger was, heel erg veel vertrouwen hebben noem ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:11:
[...]

Melkcoin- toegevoegde waarde: 2x Turkije ultra-all-in met t vrouwtje incl. zakgeld, een nieuwe PC (met dank aan het minen) en wat wisselgeld om mee op de beurzen te spelen.. Genoeg toegevoegde waarde lijkt me :)

De community draag ik een warm hart toe en ze hebben goede ideeen, maar als het me geld gaat kosten kies ik liever eieren ervoor, zeg maar.
Mooi dat je er aan verdiend hebt, maar waarom heb je een Blackcoincard gekocht als je nu toch alles alweer verkocht hebt? Het is juist een mooi stukje promo materiaal!

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
m19 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:16:
[...]

Ik heb niet gezegd dat ie Bitcoin ging vervangen, maar ik heb wel gezegd dat ik het over n jaartje wel eens wil zien als de community er zo haar best voor blijft doen als voor de crash het geval was.
speedyjules07 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:17:
[...]

Mooi dat je er aan verdiend hebt, maar waarom heb je een Blackcoincard gekocht als je nu toch alles alweer verkocht hebt? Het is juist een mooi stukje promo materiaal!
Ik vind dat een leuk hebbeding en inderdaad, het blijft leuk promomateriaal. Wellicht koop ik op een later tijdstip wel weer in, maar ik vind het nu te gevaarlijk; zaken zijn zaken.

[ Voor 29% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

m19 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:08:
Wat is dan de werkelijke toegevoegde waarde van Bitcoin? Bitcoin heeft alleen voor dat het de eerste was en een grote schare fans. ELKE cryptocoin is afhankelijk van zijn fans. Zonder die fans is welke coin dan ook het aanzetten van je PC niet waard. Heel simpel gezegd is de hele cryptocoinwereld een wedstrijd wie de populairste is. Daarom zie je ook dat coins met actieve devs het over het algemeen het beste blijven doen op de langere termijn en de coins die snel gedropt worden door de devs een snelle dood sterven. Waarom? Omdat een pump en dump van die laatste vaak meteen het doodvonnis van die coin betekent.

Alle crypto's zijn ultieme speculatie. Geen regels, geen beurscommissie die in je nek hijgt, alles is geoorloofd. Met genoeg geld kan je een markt volledig naar je hand zetten en wij zijn daar allemaal pionnen in. Doe je het goed, dan mag je een heel klein stukje van de winst meepakken. Doe je het slecht, dan mag je de puinhoop bij elkaar vegen en voor de rest alleen lege handen overhouden. Waarom denk je dat figuren als Wolong zoveel schik hebben om te pumpen en dumpen? Daar wordt ie hemeltje schatrijk van. Met geld maak je geld. Dat werkt zo in de "echte" wereld en nog veel meer in de "crypto" wereld. Wij zijn blij met een vakantie aan winst of misschien wel een leuk 2de hands auto. Hij pakt miljoenen en dan zijn er nog genoeg van die figuren die er niet mee te koop lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
thunder8 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:22:
[...]

Wat is dan de werkelijke toegevoegde waarde van Bitcoin?
De zin en onzin van Bitcoins als valuta

Leuke discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Ik stuur een transactie naar ontvanger A. Voordat deze in een block is opgenomen, stuur ik een transactie met dezelfde coins naar ontvanger B (mogelijk mijzelf). Het standaard-gedrag van een node in het netwerk is om een dergelijke dubbele transactie te weigeren. Gezien de transactie naar A als eerste is verstuurd, zullen de meeste nodes deze transactie als eerste zin en de transactie naar B weigeren.

Bitundo biedt echter een dienst aan waarbij het standaard-gedrag omzeilt wordt, door juist wel de tweede transactie te accepteren en de oorspronkelijke transactie te vergeten. Als Bitundo er in slaagt om een block te minen, dan zal deze tweede transactie de winnaar worden. Als ontvanger A de betaling heeft geaccepteerd zonder te wachten op een bevestiging, dan verliest hij z'n geld.

De kans op het succesvol ongedaan maken van een transactie op deze manier is gelijk aan de fractie van de totale hashrate die Bitundo in handen heeft. Momenteel is dat zeer laag. Ik verwacht ook niet dat de mining pool van Bitundo erg populair zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter87
Toch wel veel activiteit de laatste 2a3 dagen, maar als je eens een candle stick chart neemt van 6h, zie je dat het eigenlijk niet veel voorstelt met wat er eind februari gebeurde, pieken van 50k/6uur.
Nu hebben we 1x 20k/6u gehaald :9~

Maargoed, ik ben al tevreden met de schommelingen van de voorbije dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:54
Ligt het aan mij of is de IRC verplaatst ?
Als ik naar http://irc.tweakers.net/bitcoin ga kom ik in een algemene IRC voor mijn idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Fastclaimer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:09:
Ligt het aan mij of is de IRC verplaatst ?
Als ik naar http://irc.tweakers.net/bitcoin ga kom ik in een algemene IRC voor mijn idee..
Klopt, had ik ook vanochtend, je moet zelf even inloggen in het goed channel. '/j #bitcoin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Laatst online: 19-09 20:46
Oh oops... nvm, verkeerd gelezen. :+

[ Voor 92% gewijzigd door Aardwolf op 16-04-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Vraag me af wanneer de daling van BC stopt, gaat wel hard zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Laatst online: 16-09 17:45
Voor velen, zoals ik, er is hoop voor blackcoin vanaf 1 juni door de samenwerking met coinkite.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:03
Er zit nog steeds flink wat volume in we hebben de bodem nu we gezien denk ik.
Ben er rond 45k uitgestapt en zit nu te twijfelen om er weer in te stappen.

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

De grote jongens kunnen nu instappen. 25 BTC minimaal per transactie :7

https://www.secondmarket.com/bitcoin-trading

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:46
Kan iemand uitleggen of/hoe Second Market zal zorgen voor een prijsstijging? Zover ik begrijp traden ze in hun eigen pool en heeft dit dus geen effect op de rest van bitcoin. Arbitrage is ook niet mogelijk denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
We gaan weer up... :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
Ha de eertste keer dat me een trade positief uitpakt 0.5 btc te pakken in krap uurtje tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 06:53
Avalaxy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:29:
Kan iemand uitleggen of/hoe Second Market zal zorgen voor een prijsstijging? Zover ik begrijp traden ze in hun eigen pool en heeft dit dus geen effect op de rest van bitcoin. Arbitrage is ook niet mogelijk denk ik zo.
Ik heb ook geen idee, maar de markt wordt er in ieder geval actiever van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
0,25 BTC gepakt in 18 uur tijd :) Meteen mijn verlies omgegooid in winst als ik alles weer terug heb op mijn eigen wallet en verpats via Bitonic of Kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Toch niet live: http://bitcoinowl.com/clarification-secondmarkets-exchange

Wat uitleg over Second Market, wel interessant imho:
For example J.P.Morgan may come in a say they want to buy 10,000 bitcoins for themselves or their clients. They would announce this on SecondMarket and Bitstamp would offer a price. If they agree J.P.Morgan will pay Bitstamp directly and Bitstamp would send the coins to J.P.Morgan's address directly as well.

--

Currently buying or selling a few thousand bitcoins all at once on regular exchanges could significantly move the market prices up or down because BTC is currently so thinly traded. To facilitate large transactions and serve wealthy clients the industry needs something like SecondMarket's upcoming exchange.
Wat ik alleen niet snap: bitstamp biedt in die situatie dus bitcoins aan op secondmarket, maar waar komen die coins dan vandaan? Dat is dan uiteindelijk toch ook gewoon een order die op bitstamp geplaatst wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Die worden in kleinere transacties opgesplitst denk ik. Zodat we niet meteen een klap naar beneden gaan en panic sellers mee gaan waardoor de boel nog verder zakt. Dat is miin gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Avalaxy schreef op donderdag 17 april 2014 @ 02:16:
Toch niet live: http://bitcoinowl.com/clarification-secondmarkets-exchange

Wat uitleg over Second Market, wel interessant imho:

[...]

Wat ik alleen niet snap: bitstamp biedt in die situatie dus bitcoins aan op secondmarket, maar waar komen die coins dan vandaan? Dat is dan uiteindelijk toch ook gewoon een order die op bitstamp geplaatst wordt?
Bitstamp is een slecht voorbeeld van een tegenpartij in deze uitleg. Een beter voorbeeld zou zijn "early adopter XYZ". De SecondMarket exchange is in feite een gewone exchange, waar vraag en aanbod elkaar probeert te benaderen, maar dan met hele hoge eisen voor de minimum ordergrootte. Hierdoor zal de frequentie van de handel vrij laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Cryptsy heeft problemen geloof ik... traiden is daar nu niet mogelijk
Zal hopelijk niet het zelfde worden als gox |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vsy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:58:
Voor velen, zoals ik, er is hoop voor blackcoin vanaf 1 juni door de samenwerking met coinkite.com
En tussendoor profiteren van de schommelingen :P
Ik heb me de laatste dagen verdiept in BC en ben wel onder de indruk van de erachter zittende community.
Zeer actief en doen er alles aan om BC tot een succes te maken.
Ik zie BC dan ook als een goede kans om wat in te traden, koop je op een verkeerd moment (zoals ik gisterochtend) dan heb ik weinig stress omdat ik op langere termijn veel potentieel zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Zijn er hier mensen die BTC-E gebruiken? Is dat nog een beetje betrouwbaar gebleven?

Ik handel zelf vooral op Kraken.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
Meer mensen die niet kunnen inloggen op de blockchain.info app? Ik krijg wel toegang via website. Ik zie geen berichten op twitter dat de app niet toegankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Astennu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:03:
Zijn er hier mensen die BTC-E gebruiken? Is dat nog een beetje betrouwbaar gebleven?

Volgens mij kan je op BTC-e nog prima traden. Maar ik vindt het nog steeds een shady site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Laatst online: 20-09 11:26

Bob

Traden crypto naar crypto heb ik er wel gedaan, cash naar sturen no way :)
Maar ik veronderstel dat je niet per se je geld kwijt bent, anders zou er niet getrade worden. Ik heb zelf gewoon geen zin om er cash naartoe te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Bob schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:40:
[...]

Traden crypto naar crypto heb ik er wel gedaan, cash naar sturen no way :)
Maar ik veronderstel dat je niet per se je geld kwijt bent, anders zou er niet getrade worden. Ik heb zelf gewoon geen zin om er cash naartoe te sturen.
Ik zat er over te denken er coins heen te sturen. Daar te traden naar euro en weer naar BTC en dan terug naar wallet.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing

Zelfs al een paar keer een paar duizend euro op gestuurd gaat gewoon goed.
Duurt soms een paar dagen voordat het er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Laatst online: 19-09 20:46
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:36:
[...]

En tussendoor profiteren van de schommelingen :P
Ik heb me de laatste dagen verdiept in BC en ben wel onder de indruk van de erachter zittende community.
Zeer actief en doen er alles aan om BC tot een succes te maken.
Ik zie BC dan ook als een goede kans om wat in te traden, koop je op een verkeerd moment (zoals ik gisterochtend) dan heb ik weinig stress omdat ik op langere termijn veel potentieel zie...
Wat precies is hier nou anders dan bij de gemiddelde andere coin? Bij elke coin waar de community veel coins in bezit hebben proberen ze er toch wat van te maken... ze schieten zich anders in hun eigen voet.

Ik heb hier tussendoor wel meegelezen vanaf zaterdag en ook ff BC bekeken, mja... eerlijk gezegd kan ik me wel vinden in m19 zijn reacties steeds. Gewoon puur als coin stelt de BC nog niet veel voor, hooguit als je graag wilt cashen en dus optijd instapt en vertrouwd dat de koers explodeert... ja dan is het goed misschien. Zoals iedere persoon denkt wanneer hij/zij instapt of er al inzit.

Zelf stond ik door dit topic ook op het punt om alle resterende coins te verkopen, maar ben nu toch blij dat ik altijd zoveel twijfel over zaken... heb de massale dump dus gemist en ook heb ik BTC niet voor te weinig verkocht waar ik deze nu voor hoge koers terug had kunnen kopen. hehe 8)

Edit: misschien dat ik op korte termijn nog wat koop, maar das alleen om te spelen en ook niet alles voor enkel BC. Inwisselen van andere coins is inmiddels dan ook wat beter nu de BTC koers weer normaler staat.

[ Voor 7% gewijzigd door Aardwolf op 17-04-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
De btc-arbs ponzi lijkt ook te zijn geklapt. Site is down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Breaking News:
OKCoin, BTC798 en Huobi brengen voor de zoveelste keer een Chinees nieuwsbericht uit waar iets in staat over de bank, een blokkade en nog wat andere dingen. De koers gaat weer omlaag.

http://www.reddit.com/r/B...ending_construction_bank/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Word er een beetje moe van die hele China en vage nieuwsberichten die ergens op gebaseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Replay256 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:53:
Word er een beetje moe van die hele China en vage nieuwsberichten die ergens op gebaseerd zijn.
Ja klopt, ik ook. Aan de andere kant is het makkelijk geld verdienen als je er op tijd bij bent. Kijk naar de 3d logaritmische grafiek van Bitstamp en je ziet dat de stijging van de afgelopen dagen niet realistisch is (we zitten nog gewoon in een trend omlaag, let's face it). Maar met die nieuwsberichten weet je wel precies wanneer je veilig uit kan stappen na het meeliften op zo'n piekje.

edit:
Ik bedoel natuurlijk dat het gemakkelijk bitcoin verdienen is. Winsten in FIAT zijn er niet of nauwelijks, maar ik ga er nog steeds vanuit dat die op een later moment vanzelf weer volgen.

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 17-04-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
idd, je kunt er goed op in spelen.
Ik vermoed dat er gewoon gigantisch wordt gemanipuleerd. behalve BTC-China is de enige exchange die een beetje, duidelijk is met het buiten brengen van nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6.R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 21:16
  1. China doet Bitcoin heel erg in de ban.
  2. China doet Bitcoin toch niet heel erg in de ban.
  3. China doet Bitcoin toch wel een beetje in de ban.
  4. China doet Bitcoin toch niet een beetje in de ban.
  5. China doet Bitcoin toch heel erg in de ban.
  6. China doet Bitcoin toch niet heel erg in de ban, maar wel een beetje.
  7. China doet Bitcoin toch niet een beetje in de ban, maar wel heel erg.
  8. China doet Bitcoin totaal niet in de ban, hoe komen jullie er bij?
  9. Zie punt 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Rannasha schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:30:
[...]

Ik stuur een transactie naar ontvanger A. Voordat deze in een block is opgenomen, stuur ik een transactie met dezelfde coins naar ontvanger B (mogelijk mijzelf). Het standaard-gedrag van een node in het netwerk is om een dergelijke dubbele transactie te weigeren. Gezien de transactie naar A als eerste is verstuurd, zullen de meeste nodes deze transactie als eerste zin en de transactie naar B weigeren.

Bitundo biedt echter een dienst aan waarbij het standaard-gedrag omzeilt wordt, door juist wel de tweede transactie te accepteren en de oorspronkelijke transactie te vergeten. Als Bitundo er in slaagt om een block te minen, dan zal deze tweede transactie de winnaar worden. Als ontvanger A de betaling heeft geaccepteerd zonder te wachten op een bevestiging, dan verliest hij z'n geld.

De kans op het succesvol ongedaan maken van een transactie op deze manier is gelijk aan de fractie van de totale hashrate die Bitundo in handen heeft. Momenteel is dat zeer laag. Ik verwacht ook niet dat de mining pool van Bitundo erg populair zal worden.
Het enige probleem is dat een pool als bitundo wel weer twijfel bezorgd bij mensen die 0 confirmations betalingen wilden accepteren (wat weer nodig is voor een grotere consumenten instap).

De reeele kans is momenteel klein, maar het risico zit er wel. 1 gecoordineerde actie van een grote miner en BTC ligt weer in de stone ages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
TheZeroorez schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:55:
[...]

Ja klopt, ik ook. Aan de andere kant is het makkelijk geld verdienen als je er op tijd bij bent. Kijk naar de 3d logaritmische grafiek van Bitstamp en je ziet dat de stijging van de afgelopen dagen niet realistisch is (we zitten nog gewoon in een trend omlaag, let's face it). Maar met die nieuwsberichten weet je wel precies wanneer je veilig uit kan stappen na het meeliften op zo'n piekje.

edit:
Ik bedoel natuurlijk dat het gemakkelijk bitcoin verdienen is. Winsten in FIAT zijn er niet of nauwelijks, maar ik ga er nog steeds vanuit dat die op een later moment vanzelf weer volgen.
Hoe weet je dat we nog steeds naar beneden aan het gaan zijn?
Het is toch ook alleen maar Crisis omdat iedereen roept en denkt dat het crisis is? Zodra de meerderheid er vertrouwen in heeft gaat het omhoog en blijft het hoog.

Dit soort berichten zorgen er voor dat mensen van mening veranderen en zakt alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
BC is eindelijk weer de 0.003 door

* mat.hi.as is ook zo'n eikel die BC veel te hoog heeft gekocht. Door wat heen en weer traden toch weer aardig wat winst gemaakt, maar nog niet om de originele BTC eruit te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Astennu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:53:
[...]

Hoe weet je dat we nog steeds naar beneden aan het gaan zijn?
Het is toch ook alleen maar Crisis omdat iedereen roept en denkt dat het crisis is? Zodra de meerderheid er vertrouwen in heeft gaat het omhoog en blijft het hoog.

Dit soort berichten zorgen er voor dat mensen van mening veranderen en zakt alles weer.
Je zegt eigenlijk zelf al waarom het crisis is: "Omdat iedereen denkt dat het crisis is." Zo werkt dat bij handel.

Als je de instructies volgt die ik heb gegeven zie je toch redelijk duidelijk dat de trend omlaag is. Voeg wat indicatoren toe en ook die bevestigen dit. Nu zou dat natuurlijk om kunnen draaien naar een stijging, maar er is volgens mij geen enkele reden waarom dat met zo'n grote groene candle moet als we gisteren hadden. Ik geloof pas dat we weer omhoog/flatline gaan op lange termijn wanneer er een aantal groene of minstens een aantal korte rode candles op rij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Pusherman_ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:43:
De btc-arbs ponzi lijkt ook te zijn geklapt. Site is down...
Onzin, de site is regelmatig even down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Laatst online: 13:05
Je ziet in ieder geval nog dat ze een verouderde OpenSSL versie hebben draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Als ik het topic op BTCTalk moet geloven krijgen we weer wat vuurwerk met de BC koers:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:54

nwagenaar

God, root. What's the differen

Mr.Joker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:04:
Als ik het topic op BTCTalk moet geloven krijgen we weer wat vuurwerk met de BC koers:P
Ben ik blij dat ik redelijk wat BC coins heb gekocht - na mijn BC coins eerder te hebben verkocht met een leuke winst - op de laagste stand van gisteren :+

Gekocht voor : 0.00014989 BTC
Huidige koers: 0.00032000 BTC

[ Voor 8% gewijzigd door nwagenaar op 17-04-2014 14:20 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Niet online
Mr.Joker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:04:
Ja, zo ziet 't er op mintpal in ieder geval wel uit :) Ik heb vanochtend op 25k maar weer eens een paar BC's gekocht. Het ziet er voorlopig weer een beetje rooskleuriger uit voor de koers van die coin :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik ben alleen bang dat de koers weer inkukelt zometeen, als correctie zeg maar. Zometeen naar de bios en weet niet wat het verstandigst is: full BC, full BTC of 50:50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
mat.hi.as schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:27:
Ik ben alleen bang dat de koers weer inkukelt zometeen, als correctie zeg maar. Zometeen naar de bios en weet niet wat het verstandigst is: full BC, full BTC of 50:50 :P
Ben full BC gegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Verstandig, gaat als een malle nu. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
mat.hi.as schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:43:
[...]

Verstandig, gaat als een malle nu. 8)7
Wel wat te laat mja, beter te laat dan nooit.

De mensen die op 500sat zijn ingestapt...... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Prachtig hoe die 27k tot 3 keer toe werd getest en er toen doorheen vloog.

http://finance.yahoo.com/...ures-value-071557419.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Trent900 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:51:
Prachtig hoe die 27k tot 3 keer toe werd getest en er toen doorheen vloog.

http://finance.yahoo.com/...ures-value-071557419.html
helaas zijn er zoals altijd mensen die constant de prijs willen drukken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Mr.Joker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:54:
[...]

helaas zijn er zoals altijd mensen die constant de prijs willen drukken.....
Als ik zeker wil zijn van een sell dan verkoop ik ook altijd onder de marktprijs, dan ga ik niet afwachten of het niet toch nog iets verder stijgt. Dan ben je al bezig de prijs "te drukken".
Volkomen normaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik hou de koers in de gaten van BC en BTC en ga het 50/50 houden. Want als BC weer kukelt naar 15 koop ik opnieuw in om te verkopen bij 26/27. Tis afwachten of ie naar beneden kukelt voorlopig blijft ie aardig gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
MichaelB74 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:04:
[...]

Als ik zeker wil zijn van een sell dan verkoop ik ook altijd onder de marktprijs, dan ga ik niet afwachten of het niet toch nog iets verder stijgt. Dan ben je al bezig de prijs "te drukken".
Volkomen normaal toch?
Gaat me meer om de grote spelers die de prijs drukken met vele btc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

De grote vraag is nu: Tot waar wordt ie gepumped? Gaan we weer 70-90k zien of zal 50 eerder de grens zijn? Denk in ieder geval dat ik voor het slapen 50-50 ga, zodat ik in ieder geval een deel van de winst kan consolideren en toch winst kan pakken bij stijging. Jammer dat Mintpal geen stop-loss orders biedt, dan had ik geen problemen gehad full in BC te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Is BC ergens anders (behalve Mintpal dus) goed te traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:07
mat.hi.as schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:55:
Is BC ergens anders (behalve Mintpal dus) goed te traden?
https://bter.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vagecollega
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-01-2023
bitcoin had leuk geweest als ik er toen ik het voor t eerst zag had ingekocht, toen kosten ze nog 3,50, een week later al 7 euro, als ik toen geld had had ik t hierdoor al niet gedaan, bale, had ik t nou maar wel gedaan.. Haha was opzich leuk geweest paar duizend euro in 1,5 jaar van 3,50 naar 1200 euro per bc |:( 8)7 8)7 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Volume is wel 30x zo laag. Poloniex kan je ook gebruiken, heeft ook stop-loss mogelijkheden. :)

Zie wel dat die veel volume hebben ingeleverd zeg... -O-

[ Voor 11% gewijzigd door thunder8 op 17-04-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
vagecollega schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:59:
bitcoin had leuk geweest als ik er toen ik het voor t eerst zag had ingekocht, toen kosten ze nog 3,50, een week later al 7 euro, als ik toen geld had had ik t hierdoor al niet gedaan, bale, had ik t nou maar wel gedaan.. Haha was opzich leuk geweest paar duizend euro in 1,5 jaar van 3,50 naar 1200 euro per bc |:( 8)7 8)7 :O
Ach jah, zo zitten hier wel meer mensen in het topic. Persoonlijk ~60 bitcoins van de hardeschijf afgegooid. Minede toen met mijn Alienware laptop, 1x de "lotterij" gewonnen en een block van 50 bitcoin gemined en later een pool gejoined en nog eens ~10 bitcoin gemined. Waren toen <1$ per stuk en verkopen was ook niet echt makkelijk, overigens toentertijd helemaal niet bij stil gestaan hoeveel geld ze waard waren.

"What if..."
Pagina: 1 ... 163 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid