Wordt ook gewoon constant gemanipuleerd om goedkoop in te kopen....
Misschien dat ik zo nog 1 BTC inkoop om wat te spelen met BC
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wordt ook gewoon constant gemanipuleerd om goedkoop in te kopen....
Volume is nu wel tegen de 3k, misschien moeten ze daar nog even aan wennen.dieter87 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:10:
[...]
veel niet, maar het is idd verslechtert in vergelijkign met vroeger
Verwijderd
20 werd niet meer gehaald, heb plukje gekocht op 24 om te kijken of we idd een klein herstel krijgen....
klopt, ik heb 500 op 30k, 750 op 25k en 2k op 21090 meegenomen beetje load-balancen; kan ik er wat verkopen in de 30k zone om die later weer goedkoper terug te pakken.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:07:
[...]
20 werd niet meer gehaald, heb plukje gekocht op 24 om te kijken of we idd een klein herstel krijgen....
|2600k|Asus 290|
8 cent is nog heel ruim er naast hoor.frishh schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:58:
Buy order op kraken is op 8 cent per btc na niet meegepakt met dat dipje om 14:45![]()
Frustrerend maar ook wel weer komisch.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dat komt omdat mensen steeds voorkruipen met hun orders. Je wordt constant overboden met het kleinst verschil. Dat is bij Kraken enkele Satoshies. Ben je even een kwartiertje weg dan staat er weer zo'n file voor de orders.frishh schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:58:
Buy order op kraken is op 8 cent per btc na niet meegepakt met dat dipje om 14:45![]()
Frustrerend maar ook wel weer komisch.
En als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauw hoedjeBlord schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:24:
Als de BTC koers elke dag met $50 stijgt dan staat de koers binnen een week op dezelfde niveau als voor de Gox debacle.
[ Voor 17% gewijzigd door dieter87 op 15-04-2014 19:19 ]
Ja er was vaak veel euforie als er steeds grotere doelen werden gehaald. Sidechains waren het grote discussie-punt van de afgelopen week. Misschien dat het op dit moment verder veel meer van hetzelfde is. Het groeit wel, steeds meer mensen en bedrijven accepteren het, nieuwe tools, websites, diensten en bedrijven gebruiken het in hun business model, maar het lijkt minder spectaculair vergeleken met dingen als "Overstock accepteert het" en "U.S. Senate hearings". Maar ze zijn er nog steeds hoor! Dingen als libbitcoin dat steeds beter wordt, verschillende Bitcoin ATMs in Singapore die op verschillende plekken in winkelcentra te gebruiken zijn. Bitpay groeit nog steeds, Coinbase heeft binnen een maand alweer 500.000 wallets erbij. Ga zo maar door.dieter87 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:18:
Mis ik eigenlijk al het nieuws, of... ?
Vroeger hoorde je geregeld nieuws (positief of negatief): overstock die bitcoin aanvaarde, zynga, bankautomaten, silkroad die werd gehacked, bugs, etc
Zijn die er nu zoveel minder, of lees ik erover heen? De koers leek vroeger toch te reageren op die berichten. Nu daalt / stijgt hij al iedere keer uit willekeur
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
De hoeveelheid media-aandacht die Bitcoin krijgt verloopt cyclisch, net als de prijs. Tijdens rallies (en de daaropvolgende correctie) is er veel media-aandacht en wordt ieder nieuwtje wel ergens geplaatst. Tijdens (relatief) rustigere periodes zoals nu, moet je verder zoeken voor hetzelfde nieuws. Maar dat betekent niet dat de ontwikkelingen zijn stilgevallen. Integendeel.dieter87 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:18:
Mis ik eigenlijk al het nieuws, of... ?
Vroeger hoorde je geregeld nieuws (positief of negatief): overstock die bitcoin aanvaarde, zynga, bankautomaten, silkroad die werd gehacked, bugs, etc
Zijn die er nu zoveel minder, of lees ik erover heen? De koers leek vroeger toch te reageren op die berichten. Nu daalt / stijgt hij al iedere keer uit willekeur
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
En we duikelen weer richting de 24, heb ze op 35 gelukkig weer verkochtVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:07:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 23:38 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 10:21 ]
En weer 40$ naar beneden.Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:19:
Bitcoin daarentegen wel!Kruipt langzaam maar zeker naar €400
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Rollercoasters zijn moneymakers imo
Mijn verkooporder op 395 is gepakt maar ik heb nog niet gekocht; als ik dat zo zie is dat ook niet zo ergReQuiem83 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:27:
precies wanneer ik in een overleg zat van net 10 mindaardoor niet kunnen verkopen nu maar hopen dat ie weer wat gaat stijgen. Iemand dumpte gewoon een boel
[ Voor 50% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 11:33 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Zeker. 10% meer bitcoins in een uurtje!
[ Voor 66% gewijzigd door JelleMan op 16-04-2014 11:40 ]
Achja, verkopen als je al grote verlies draait is imo dom.Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:31:
Ouch, BC krijgt klappen.. Als ik er nog in zat zou ik me nu wel ernstig zorgen beginnen te maken...Ik las op bitcoinforum van enkelingen dat ze hun spaargeld op waren aan 't opnemen om in deze coin te stoppen toen ie rond de ~75 k stond... Die gaan deze crash wel voelen denk ik..
[ Voor 30% gewijzigd door Bullus op 16-04-2014 12:54 ]
|2600k|Asus 290|
Nee hoor. Jammer dat ik niet de winst heb gepakt op 75k, op een halve btc na. Echter heb ik na uitbetalen nog steeds net zoveel BC als voorheen en sta ik zelfs bij de huidige stand nog steeds op een verdubbeling. En gezien de walls die komen en gaan, is het goed mogelijk dat er een nieuwe pump gaat komen.Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:31:
Ouch, BC krijgt klappen.. Als ik er nog in zat zou ik me nu wel ernstig zorgen beginnen te maken...Ik las op bitcoinforum van enkelingen dat ze hun spaargeld op waren aan 't opnemen om in deze coin te stoppen toen ie rond de ~75 k stond... Die gaan deze crash wel voelen denk ik..
Eens. Tenzij je denkt dat de coin de klappen niet meer te boven komt natuurlijk. Ik zou in sommige situaties liever verlies nemen dan 'hopen dat ie nog ophoog gaat'. Ik heb het idee dat we vandaag/morgen nog sub 10k gaan zien. Ik wacht daarom even af. Ik heb mijn posities in de coin vooralsnog in ieder geval gesloten. Wel een paar mooie vakanties en een 'limited edition Blackcoin Walletcard' eraan over gehouden, want wat moet ik met een Porschethunder8 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:32:
[...]
Nee hoor. Jammer dat ik niet de winst heb gepakt op 75k, op een halve btc na. Echter heb ik na uitbetalen nog steeds net zoveel BC als voorheen en sta ik zelfs bij de huidige stand nog steeds op een verdubbeling. En gezien de walls die komen en gaan, is het goed mogelijk dat er een nieuwe pump gaat komen.
Als je nu verlies hebt, zou ik blijven wachten. Al je spaargeld in een coin steken is wel het domste wat je kan doen, altijd alleen spelen met geld dat je bereid bent te verliezen in het slechtste geval. Ik heb in ieder geval de investering in BC al bijna verdubbeld (ingestapt met 0.3btc en 0.5btc uitbetaald), buiten de zelfde hoeveelheid BC die ik nog bezit.
[ Voor 3% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 13:54 ]
Tuurlijk als je merkt dat een coin alleen nog maar naar beneden gaat, dan is het over en uit. Maar er zit nog steeds veel beweging in de coin, al is de trend inderdaad nog dalende. Ik kan makkelijk praten, want heb ingekocht onder de 10K. Maar als ik ingekocht had op 75K, dan weet ik niet of ik nu zou uitstappen. Je bent dan toch al 75% kwijt, dan blijf ik liever all in.Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:52:
[...]
Eens. Tenzij je denkt dat de coin de klappen niet meer te boven komt natuurlijk. Ik zou in sommige situaties liever verlies nemen dan 'hopen dat ie nog ophoog gaat'. Ik heb het idee dat we vandaag/morgen nog sub 10k gaan zien. Ik wacht daarom even af. Ik heb mijn posities in de coin vooralsnog in ieder geval gesloten. Wel een paar mooie vakanties en een 'limited edition Blackcoin Walletcard' eraan over gehouden, want wat moet ik met een Porsche
[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 16-04-2014 14:11 ]
Ik zou het er niet op wagen, is het nou net niet een USP dat de transfers openbaar zijn en niet terug te draaien vallen wanneer ie verzonden is? Gaan anderen daar wel weer gaten in schietenBitundo incentivizes miners to undo your mistake transaction, by including a transaction that would conflict with it (aka having a conflicting input).
Q: How likely is it to undo my transaction
A: The likelihood is approximately the same as the percentage of mines using bitundo. Right now, this is pretty low.
Ik heb niet gezegd dat ie Bitcoin ging vervangen, maar ik heb wel gezegd dat ik het over n jaartje wel eens wil zien als de community er zo haar best voor blijft doen als voor de crash het geval was.[b]m19 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:08:
Dat jij er geld mee verdiend hebt geeft een coin nog geen toegevoegde waarde.
Zoals je zelf nu al zegt verkoop je nu liever je BC terwijl het een paar dagen geleden nog een Bitcoin vervanger was, heel erg veel vertrouwen hebben noem ik dat niet.
[ Voor 84% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 14:18 ]
Dat heb ik dus in feite met alle alto's. BTC was er als eerste, de alto's parasiteren op het idee van BTC. Welke toegevoegde waarde hebben alto's dan tov BTC? Bij BC is dat naar ik meen dat ze niet meer te minen vallen + PoS toch? Iets waar BTC nog niet aan zit, ja de hoeveelheid staat vast maar het maximale aantal BTC zijn nog niet allemaal gedolven atm meen ik. De laatste paar te minen BTC worden alleen lastiger en lastiger en enkel rendabel bij een hoge BTC-koers. Beetje hetzelfde met de olieprijs en moeilijk te winnen olievelden diep in de aarde of in Antarctica/Groenland. Gaat de olieprijs skyhigh ja dan worden zulke olievelden wel rendabel, dito met minen van de laatste paar niet gedolven BTC's.m19 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:08:
Er is een reden waarom ik herhaaldelijk vroeg wat voor toegevoegde waarde een coin heeft. Bij Blackcoin was het wel duidelijk: geen.
Dat jij er geld mee verdiend hebt geeft een coin nog geen toegevoegde waarde.Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:11:
[...]
Melkcoin- toegevoegde waarde: 2x Turkije ultra-all-in met t vrouwtje incl. zakgeld, een nieuwe PC (met dank aan het minen) en wat wisselgeld om mee op de beurzen te spelen.. Genoeg toegevoegde waarde lijkt me
De community draag ik een warm hart toe en ze hebben goede ideeen, maar als het me geld gaat kosten kies ik liever eieren ervoor, zeg maar.
Mooi dat je er aan verdiend hebt, maar waarom heb je een Blackcoincard gekocht als je nu toch alles alweer verkocht hebt? Het is juist een mooi stukje promo materiaal!Hammer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:11:
[...]
Melkcoin- toegevoegde waarde: 2x Turkije ultra-all-in met t vrouwtje incl. zakgeld, een nieuwe PC (met dank aan het minen) en wat wisselgeld om mee op de beurzen te spelen.. Genoeg toegevoegde waarde lijkt me
De community draag ik een warm hart toe en ze hebben goede ideeen, maar als het me geld gaat kosten kies ik liever eieren ervoor, zeg maar.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik heb niet gezegd dat ie Bitcoin ging vervangen, maar ik heb wel gezegd dat ik het over n jaartje wel eens wil zien als de community er zo haar best voor blijft doen als voor de crash het geval was.m19 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:16:
[...]
Dat jij er geld mee verdiend hebt geeft een coin nog geen toegevoegde waarde.
Zoals je zelf nu al zegt verkoop je nu liever je BC terwijl het een paar dagen geleden nog een Bitcoin vervanger was, heel erg veel vertrouwen hebben noem ik dat niet.
Ik vind dat een leuk hebbeding en inderdaad, het blijft leuk promomateriaal. Wellicht koop ik op een later tijdstip wel weer in, maar ik vind het nu te gevaarlijk; zaken zijn zaken.speedyjules07 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:17:
[...]
Mooi dat je er aan verdiend hebt, maar waarom heb je een Blackcoincard gekocht als je nu toch alles alweer verkocht hebt? Het is juist een mooi stukje promo materiaal!
[ Voor 29% gewijzigd door Hammer op 16-04-2014 14:21 ]
Wat is dan de werkelijke toegevoegde waarde van Bitcoin? Bitcoin heeft alleen voor dat het de eerste was en een grote schare fans. ELKE cryptocoin is afhankelijk van zijn fans. Zonder die fans is welke coin dan ook het aanzetten van je PC niet waard. Heel simpel gezegd is de hele cryptocoinwereld een wedstrijd wie de populairste is. Daarom zie je ook dat coins met actieve devs het over het algemeen het beste blijven doen op de langere termijn en de coins die snel gedropt worden door de devs een snelle dood sterven. Waarom? Omdat een pump en dump van die laatste vaak meteen het doodvonnis van die coin betekent.m19 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:08:
Er is een reden waarom ik herhaaldelijk vroeg wat voor toegevoegde waarde een coin heeft. Bij Blackcoin was het wel duidelijk: geen.
De zin en onzin van Bitcoins als valutathunder8 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:22:
[...]
Wat is dan de werkelijke toegevoegde waarde van Bitcoin?
Ik stuur een transactie naar ontvanger A. Voordat deze in een block is opgenomen, stuur ik een transactie met dezelfde coins naar ontvanger B (mogelijk mijzelf). Het standaard-gedrag van een node in het netwerk is om een dergelijke dubbele transactie te weigeren. Gezien de transactie naar A als eerste is verstuurd, zullen de meeste nodes deze transactie als eerste zin en de transactie naar B weigeren.
Klopt, had ik ook vanochtend, je moet zelf even inloggen in het goed channel. '/j #bitcoin'Fastclaimer schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:09:
Ligt het aan mij of is de IRC verplaatst ?
Als ik naar http://irc.tweakers.net/bitcoin ga kom ik in een algemene IRC voor mijn idee..
[ Voor 92% gewijzigd door Aardwolf op 16-04-2014 15:18 ]
4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik heb ook geen idee, maar de markt wordt er in ieder geval actiever van.Avalaxy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:29:
Kan iemand uitleggen of/hoe Second Market zal zorgen voor een prijsstijging? Zover ik begrijp traden ze in hun eigen pool en heeft dit dus geen effect op de rest van bitcoin. Arbitrage is ook niet mogelijk denk ik zo.
0,25 BTC gepakt in 18 uur tijd
Wat ik alleen niet snap: bitstamp biedt in die situatie dus bitcoins aan op secondmarket, maar waar komen die coins dan vandaan? Dat is dan uiteindelijk toch ook gewoon een order die op bitstamp geplaatst wordt?For example J.P.Morgan may come in a say they want to buy 10,000 bitcoins for themselves or their clients. They would announce this on SecondMarket and Bitstamp would offer a price. If they agree J.P.Morgan will pay Bitstamp directly and Bitstamp would send the coins to J.P.Morgan's address directly as well.
--
Currently buying or selling a few thousand bitcoins all at once on regular exchanges could significantly move the market prices up or down because BTC is currently so thinly traded. To facilitate large transactions and serve wealthy clients the industry needs something like SecondMarket's upcoming exchange.
Bitstamp is een slecht voorbeeld van een tegenpartij in deze uitleg. Een beter voorbeeld zou zijn "early adopter XYZ". De SecondMarket exchange is in feite een gewone exchange, waar vraag en aanbod elkaar probeert te benaderen, maar dan met hele hoge eisen voor de minimum ordergrootte. Hierdoor zal de frequentie van de handel vrij laag zijn.Avalaxy schreef op donderdag 17 april 2014 @ 02:16:
Toch niet live: http://bitcoinowl.com/clarification-secondmarkets-exchange
Wat uitleg over Second Market, wel interessant imho:
[...]
Wat ik alleen niet snap: bitstamp biedt in die situatie dus bitcoins aan op secondmarket, maar waar komen die coins dan vandaan? Dat is dan uiteindelijk toch ook gewoon een order die op bitstamp geplaatst wordt?
Verwijderd
En tussendoor profiteren van de schommelingenvsy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:58:
Voor velen, zoals ik, er is hoop voor blackcoin vanaf 1 juni door de samenwerking met coinkite.com
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Volgens mij kan je op BTC-e nog prima traden. Maar ik vindt het nog steeds een shady site.Astennu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:03:
Zijn er hier mensen die BTC-E gebruiken? Is dat nog een beetje betrouwbaar gebleven?
Ik handel zelf vooral op Kraken.
Traden crypto naar crypto heb ik er wel gedaan, cash naar sturen no wayAstennu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:03:
Zijn er hier mensen die BTC-E gebruiken? Is dat nog een beetje betrouwbaar gebleven?
Ik zat er over te denken er coins heen te sturen. Daar te traden naar euro en weer naar BTC en dan terug naar wallet.Bob schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:40:
[...]
Traden crypto naar crypto heb ik er wel gedaan, cash naar sturen no way
Maar ik veronderstel dat je niet per se je geld kwijt bent, anders zou er niet getrade worden. Ik heb zelf gewoon geen zin om er cash naartoe te sturen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Zelfs al een paar keer een paar duizend euro op gestuurd gaat gewoon goed.Astennu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:03:
Wat precies is hier nou anders dan bij de gemiddelde andere coin? Bij elke coin waar de community veel coins in bezit hebben proberen ze er toch wat van te maken... ze schieten zich anders in hun eigen voet.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:36:
[...]
En tussendoor profiteren van de schommelingen![]()
Ik heb me de laatste dagen verdiept in BC en ben wel onder de indruk van de erachter zittende community.
Zeer actief en doen er alles aan om BC tot een succes te maken.
Ik zie BC dan ook als een goede kans om wat in te traden, koop je op een verkeerd moment (zoals ik gisterochtend) dan heb ik weinig stress omdat ik op langere termijn veel potentieel zie...
[ Voor 7% gewijzigd door Aardwolf op 17-04-2014 10:57 ]
Ja klopt, ik ook. Aan de andere kant is het makkelijk geld verdienen als je er op tijd bij bent. Kijk naar de 3d logaritmische grafiek van Bitstamp en je ziet dat de stijging van de afgelopen dagen niet realistisch is (we zitten nog gewoon in een trend omlaag, let's face it). Maar met die nieuwsberichten weet je wel precies wanneer je veilig uit kan stappen na het meeliften op zo'n piekje.Replay256 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:53:
Word er een beetje moe van die hele China en vage nieuwsberichten die ergens op gebaseerd zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 17-04-2014 11:58 ]
Het enige probleem is dat een pool als bitundo wel weer twijfel bezorgd bij mensen die 0 confirmations betalingen wilden accepteren (wat weer nodig is voor een grotere consumenten instap).Rannasha schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:30:
[...]
Ik stuur een transactie naar ontvanger A. Voordat deze in een block is opgenomen, stuur ik een transactie met dezelfde coins naar ontvanger B (mogelijk mijzelf). Het standaard-gedrag van een node in het netwerk is om een dergelijke dubbele transactie te weigeren. Gezien de transactie naar A als eerste is verstuurd, zullen de meeste nodes deze transactie als eerste zin en de transactie naar B weigeren.
Bitundo biedt echter een dienst aan waarbij het standaard-gedrag omzeilt wordt, door juist wel de tweede transactie te accepteren en de oorspronkelijke transactie te vergeten. Als Bitundo er in slaagt om een block te minen, dan zal deze tweede transactie de winnaar worden. Als ontvanger A de betaling heeft geaccepteerd zonder te wachten op een bevestiging, dan verliest hij z'n geld.
De kans op het succesvol ongedaan maken van een transactie op deze manier is gelijk aan de fractie van de totale hashrate die Bitundo in handen heeft. Momenteel is dat zeer laag. Ik verwacht ook niet dat de mining pool van Bitundo erg populair zal worden.
Hoe weet je dat we nog steeds naar beneden aan het gaan zijn?TheZeroorez schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:55:
[...]
Ja klopt, ik ook. Aan de andere kant is het makkelijk geld verdienen als je er op tijd bij bent. Kijk naar de 3d logaritmische grafiek van Bitstamp en je ziet dat de stijging van de afgelopen dagen niet realistisch is (we zitten nog gewoon in een trend omlaag, let's face it). Maar met die nieuwsberichten weet je wel precies wanneer je veilig uit kan stappen na het meeliften op zo'n piekje.
edit:
Ik bedoel natuurlijk dat het gemakkelijk bitcoin verdienen is. Winsten in FIAT zijn er niet of nauwelijks, maar ik ga er nog steeds vanuit dat die op een later moment vanzelf weer volgen.
Je zegt eigenlijk zelf al waarom het crisis is: "Omdat iedereen denkt dat het crisis is." Zo werkt dat bij handel.Astennu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:53:
[...]
Hoe weet je dat we nog steeds naar beneden aan het gaan zijn?
Het is toch ook alleen maar Crisis omdat iedereen roept en denkt dat het crisis is? Zodra de meerderheid er vertrouwen in heeft gaat het omhoog en blijft het hoog.
Dit soort berichten zorgen er voor dat mensen van mening veranderen en zakt alles weer.
Onzin, de site is regelmatig even down.Pusherman_ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:43:
De btc-arbs ponzi lijkt ook te zijn geklapt. Site is down...
Ben ik blij dat ik redelijk wat BC coins heb gekocht - na mijn BC coins eerder te hebben verkocht met een leuke winst - op de laagste stand van gisterenMr.Joker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:04:
Als ik het topic op BTCTalk moet geloven krijgen we weer wat vuurwerk met de BC koers:P
[ Voor 8% gewijzigd door nwagenaar op 17-04-2014 14:20 ]
Ja, zo ziet 't er op mintpal in ieder geval wel uitMr.Joker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:04:
Als ik het topic op BTCTalk moet geloven krijgen we weer wat vuurwerk met de BC koers:P
Ben full BC gegaan....mat.hi.as schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:27:
Ik ben alleen bang dat de koers weer inkukelt zometeen, als correctie zeg maar. Zometeen naar de bios en weet niet wat het verstandigst is: full BC, full BTC of 50:50
Wel wat te laat mja, beter te laat dan nooit.
helaas zijn er zoals altijd mensen die constant de prijs willen drukken.....Trent900 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:51:
Prachtig hoe die 27k tot 3 keer toe werd getest en er toen doorheen vloog.
http://finance.yahoo.com/...ures-value-071557419.html
Als ik zeker wil zijn van een sell dan verkoop ik ook altijd onder de marktprijs, dan ga ik niet afwachten of het niet toch nog iets verder stijgt. Dan ben je al bezig de prijs "te drukken".Mr.Joker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:54:
[...]
helaas zijn er zoals altijd mensen die constant de prijs willen drukken.....
Gaat me meer om de grote spelers die de prijs drukken met vele btc'sMichaelB74 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:04:
[...]
Als ik zeker wil zijn van een sell dan verkoop ik ook altijd onder de marktprijs, dan ga ik niet afwachten of het niet toch nog iets verder stijgt. Dan ben je al bezig de prijs "te drukken".
Volkomen normaal toch?
https://bter.com/mat.hi.as schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:55:
Is BC ergens anders (behalve Mintpal dus) goed te traden?
Volume is wel 30x zo laag. Poloniex kan je ook gebruiken, heeft ook stop-loss mogelijkheden.
[ Voor 11% gewijzigd door thunder8 op 17-04-2014 16:02 ]
Ach jah, zo zitten hier wel meer mensen in het topic. Persoonlijk ~60 bitcoins van de hardeschijf afgegooid. Minede toen met mijn Alienware laptop, 1x de "lotterij" gewonnen en een block van 50 bitcoin gemined en later een pool gejoined en nog eens ~10 bitcoin gemined. Waren toen <1$ per stuk en verkopen was ook niet echt makkelijk, overigens toentertijd helemaal niet bij stil gestaan hoeveel geld ze waard waren.vagecollega schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:59:
bitcoin had leuk geweest als ik er toen ik het voor t eerst zag had ingekocht, toen kosten ze nog 3,50, een week later al 7 euro, als ik toen geld had had ik t hierdoor al niet gedaan, bale, had ik t nou maar wel gedaan.. Haha was opzich leuk geweest paar duizend euro in 1,5 jaar van 3,50 naar 1200 euro per bc![]()
![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq