MichaelB74 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:54:
De piek die we zagen en waar we nog steeds in zitten, was ook helemaal niet normaal.
Die was nagenoeg volledig aan China en het effect van China te danken.
We zullen een tijdje lagere waarden gaan zien, maar dat komt vanzelf goed (zo lang er geen andere grote landen zijn die cryptocurrencies dwars gaan zitten).
De waarde van Bitcoin ligt nog steeds 4x zo hoog als in oktober 2013...
Ik denk nog steeds dat dit allemaal het bubbel effect is. Ik vraag me af of we ooit weer 500+ gaan zien.
Zoals gezegd miners doen het vooral om te verdienen niet om er dingen mee te kopen.
Ik denk dat 95% het alleen maar koopt om winst te maken. En een klein aandeel om er echt wat mee te doen. Kan best dat dat percentage nog veel kleiner is. Kortom als er geen winst te maken is wordt het gedumpt en is het daar na niets meer waard.
Mensen moeten het dan echt gaan gebruiken waarvoor het bedacht is: Als betaalmiddel. En niet alleen om er winst op te maken door het te kopen en verkopen.
(Ik maak me er zelf ook schuldig aan

)
Maar ik begin de toekomst ook steeds somberder in te zien. En het is moeilijk te voorspellen waar het heen gaat.
Het kan twee kanten op. Maar elke keer als we weer een chinese deadline of MTGOX deadline verder zijn en we weer omhoog zouden moeten gaan komt er een nieuw diepte punt ipv een stijging. Waardoor denk ik steeds meer mensen het vertrouwen verliezen en uitstappen. Als genoeg mensen dat doen zakt de koers van zelf.
[
Voor 17% gewijzigd door
Astennu op 06-05-2014 08:29
]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....