Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Mintpal is de beste, de rest gebruik ik zo min mogelijk. Poloniex vertrouw ik eigenlijk niet echt, maar moet daar nu noodgedwongen m'n Nautilus traden.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 13-05-2014 11:11 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

The Third Man

The Third Jellyfish

Mintpal is ook mijn enige beurs. Snel en nooit rare dingen meegemaakt. Wel kan soms een order plaatsen mislukken met 'unknown error' als je de pagina van de coin lang (meer dan een uur of zo) open hebt staan. Omdat een coin-pagina (dus bijvoorbeeld https://www.mintpal.com/market/365/BTC) op mijn smartphone ook vaak enorm sloom en batterijslurpend wordt, heb ik het idee dat daar een memory leak oid in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof in de Guldencoin (NLG) en de steeds groter wordende groep erachter.
Vooral omdat het niet de zoveelste cryptomunt is, die onbekend is en blijft bij het grote publiek.
Op verschillende plaatsen in Nederland kan er al mee betaald worden zoals bijv. bij verschillende Subway filialen en dat is pas het begin.
Ikzelf beheer de website Guldenbeurs , een marktplaats waar gerekend wordt in NLG.
Zoals Rijk Plasman zei: Samen brengen wij de gulden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:15:
Ik geloof in de Guldencoin (NLG) en de steeds groter wordende groep erachter.
Vooral omdat het niet de zoveelste cryptomunt is, die onbekend is en blijft bij het grote publiek.
Op verschillende plaatsen in Nederland kan er al mee betaald worden zoals bijv. bij verschillende Subway filialen en dat is pas het begin.
Ikzelf beheer de website Guldenbeurs , een marktplaats waar gerekend wordt in NLG.
Zoals Rijk Plasman zei: Samen brengen wij de gulden terug.
Mag ik hem van stal halen?

Komt 'ie: Wij van WC-eend...

Het is WEL de zoveelste cryptomunt, die WEL onbekend blijft bij het grote publiek. ;w
(om nog maar niet te spreken van de 10% pre-mine, jaja die is vast voor van alles en nog wat)

[ Voor 5% gewijzigd door MichaelB74 op 13-05-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof meer in de DMcoin, veel groter achterland. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Er zijn regels tegen spam, maar aangezien het ontopic is binnen dit topic zie ik geen probleem.
Wat betreft gebruik van meerdere accounts door dezelfde persoon of meerdere personen die gebruik maken van dezelfde account zijn wel regels. @Guldenbeurs Neem even contact op met een moderator zoals .oisyn of mij.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Kan die guldenbeurs website nieteens bereiken, wekt vertrouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 22:17

The Third Man

The Third Jellyfish

365 coin schiet door het plafond op dit moment, als iemand ze bezit zou ik ze nu snel van de hand doen voordat het weer crasht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 23:15
Lekkere Kwal schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:37:
365 coin schiet door het plafond op dit moment, als iemand ze bezit zou ik ze nu snel van de hand doen voordat het weer crasht...
Ik heb wat, alleen wat hoog ingekocht helaas :)

Ik denk ook echt niet dat 2 btc het hoogste is wat 365 kan aantikken.

Blijkt morgen een pump te zijn voor 365...

Zoals ik al eerder zei, hou silkcoin in de gaten..

Dat gaat wat worden, de eerste PoW stage is over, nu is het 30 dagen POS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Als we toch coins aan het promoten zijn...
Darkcoin heeft de 0.01 btc grens bereikt, de rek is er ook nog niet uit.

Denk dat dit een sserieuze bedreiging voor ltc kan worden en misschien kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09-2022
Dark moet eerst doge nog voorbij wat betreft marketcap. Dus voordat ze LTC voor zijn kan het nog wel even duren.

crypto coin price market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
_AzN_GhOsT965 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:24:
Dark moet eerst doge nog voorbij wat betreft marketcap. Dus voordat ze LTC voor zijn kan het nog wel even duren.
Bedoelde ook met name de prijs, market cap komt vanzelf wel.

Imho is de tijd van ltc voorbij. Voor het einde van het jaar is die van zijn 'troon' gestoten en is de plek ingenomen door een coin die wel iets anders is dan btc (dus Pos oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Wil je echter (veel) winst maken, dan is DRK niet zo'n goede optie.

Er zijn altcoins die honderden procenten kunnen stijgen, dat zie ik bij DRK niet gebeuren nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Mr.Joker schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:43:

Er zijn altcoins die honderden procenten kunnen stijgen, dat zie ik bij DRK niet gebeuren nu.
Nee DRK is in een week tijd niet 3x zo veel waard geworden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
vertigoo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:08:
[...]

Nee DRK is in een week tijd niet 3x zo veel waard geworden 8)7
Juist, in een week.

Sommige alts fluctueren met 300-600% in een dag of paar dagen. (Daytraden)

Ook zie ik DRK vanaf dit punt niet meer 2 of 3x zoveel waard worden op korte termijn. (dat is eigenlijk wat ik probeer te zeggen)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.Joker op 15-05-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Maar DRK fluctueert niet, hij gaat enkel hard omhoog en is te verhandelen op betrouwbare sites. Dat maakt hem interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
vertigoo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:13:
Maar DRK fluctueert niet, hij gaat enkel hard omhoog en is te verhandelen op betrouwbare sites. Dat maakt hem interessant.
Op de lange termijn inderdaad een interessante coin :), op korte termijn (paar dagen) niet.

Ik ben wel benieuwd waar het plafond ligt van DRK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0die
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 15:08
nieuws: Betalingsprovider Mollie accepteert bitcoins

Prima ontwikkeling imo! To to the moon plz :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:45
De daling van de BTC-koers lijkt iets af te vlakken tot bijna een horizontale lijn (uitgaande van de 6-maanden grafiek).

Dit lijkt mij, zeker in combinatie met het positieve nieuws, geen slechte ontwikkeling!

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Mr.Joker schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:43:

Stel, ik heb 10BTC, welke coin fluctueert 100-200% per dag waar ik 10BTC kan verhandelen?
Antwoord: niet 1

Die hoge percentages die je ziet van > 100% zijn meestal de coins die op 0.0000000X of 0.000000XX staan en waarde het volume < 1-5 BTC per dag is. Daar kan je dus heel erg weinig mee.

+ dat ze meestal alleen te verhandelen zijn op de mindere exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
MichaelB74 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:22:
[...]

Stel, ik heb 10BTC, welke coin fluctueert 100-200% per dag waar ik 10BTC kan verhandelen?
Antwoord: niet 1

Die hoge percentages die je ziet van > 100% zijn meestal de coins die op 0.0000000X of 0.000000XX staan en waarde het volume < 1-5 BTC per dag is. Daar kan je dus heel erg weinig mee.

+ dat ze meestal alleen te verhandelen zijn op de mindere exchanges.
Ze zijn er wel met wat volume, maar niet vaak. (BC). Daar heb je wel een punt

sommige zijn idd alleen te verhandelen op andere exchanges, tsjaa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat er met Darkcoin gaande is.. Vanochtend nog 0.0100, nu al 0.0172 en nog immer gaande. 7(8)7 Zit ik weer eens mis met Cinni :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, zit ik 2 weekjes op Ibiza lekker internetloos is Blackcoin compleet ingestort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Zo, 10 BTC winst met Nautilus. Inzet: .1 BTC.

8)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:01
Niet slecht. :)

Hoe was je daar zo vroeg bij? Zelf gemined of direct op een exchange gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Falch schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:07:
Niet slecht. :)

Hoe was je daar zo vroeg bij? Zelf gemined of direct op een exchange gekocht?
Laten we zeggen dat ik er als één van de eerste bij was :) Denk een totale network hash van 50 mh/s of zo. Alles gewoon gemined.
Had overigens dubbel kunnen hebben, maar had nooit gedacht dat de piek op 120k zou zijn. Had een sell op 64k gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennahz op 16-05-2014 13:23 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:51
Wat is er eigenlijk gaande bij coinmarket.io? Ik kan de website terug niet bereiken?

Hmm, nevermind het zijn blijkbaar oplichters! :(

[ Voor 23% gewijzigd door glennvho op 16-05-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:02
Hoor inderdaad weinig goeds over coinmarket.io.

Heb mijn inzet verdubbeld vanochtend met Nautiluscoin, weliswaar een klein bedrag maar zo leer ik het wel. De grafieken aflezen lukt ook steeds beter, waardoor ik (of het was puur toeval!) precies heb verkocht op een hoog punt, rond de 68k. Hoewel alle crypto's een leuk iets is, vraag ik me nog steeds de toegevoegde waarde af. Er komt waarschijnlijk zelfs binnenkort een methcoin op Mintpal, hoe kan je zoiets nou promoten. Naar mijn idee zijn de altcoins puur gewild voor beleggers en daytraders, verder zie ik er eigenlijk niets in. Misschien 1 of 2 munten naast het machtige bitcoin, maar niets meer.

Hebben mensen hier ook nog gekeken naar de livestream van de bitcoinconference? Gister een investeerder in startups met bitcoins die zegt dat de waarde over een jaar stijgt maar 10.000 euro per BTC, de andere zegt weer dat altcoins nu met hun opmars bezig zijn. Heel interessant al die beweringen maar er zit weinig onderbouwing achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
NXT schiet lekker omhoog, geen idee waarom maar ik HODL nog wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
masterrobo schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:28:
NXT schiet lekker omhoog, geen idee waarom maar ik HODL nog wel even ;)
Lees de topics (nxtforum.org) over de bitcoinconference in A'dam maar, de AE en alle aangekondigde bedrijven / producten, NXThaus / Bithaus, Instantdex en ik mis vast nog veel meer.

Zoals ik al vaker heb aangegeven: NXT is de coin en Nxt is het netwerk en de infrastructuur. Dit alles begint nu echt samen te komen.

DAT is de reden van de stijging en deze zal op de langere termijn nog lang niet voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

MichaelB74 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:26:
[...]

Lees de topics (nxtforum.org) over de bitcoinconference in A'dam maar, de AE en alle aangekondigde bedrijven / producten, NXThaus / Bithaus, Instantdex en ik mis vast nog veel meer.

Zoals ik al vaker heb aangegeven: NXT is de coin en Nxt is het netwerk en de infrastructuur. Dit alles begint nu echt samen te komen.

DAT is de reden van de stijging en deze zal op de langere termijn nog lang niet voorbij zijn.
True that! ^

Trouwens, gewoon een tip. En ik weet dat ik het al langer roep, maar ik geloof echt in de toekomst van deze coin -> https://twitter.com/Dennahz/status/467787275922071552 .

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:53
Hah, deze altcoin-ontkenner heeft sinds vandaag/gisteren ook NXT :P Op bitcoin2014 500 NXT gehad van een van die gasten van NXT. Aardige lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Avalaxy schreef op zondag 18 mei 2014 @ 00:51:
Hah, deze altcoin-ontkenner heeft sinds vandaag/gisteren ook NXT :P Op bitcoin2014 500 NXT gehad van een van die gasten van NXT. Aardige lui.
Hoe was het daar? Had eigenlijk best veel zin om te gaan. Heb zelf (te weinig) NXT gekocht toen het nog 20x goedkoper was dan nu. Hoop dat ze eindelijk eens echt doorbreken.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Op Bitcoin2014 of bij de NXT stand? Beiden waren in ieder geval erg leuk. Zie m'n laatste posts in het Bitcoin topic: Avalaxy in "Bitcoin topic - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Avalaxy schreef op zondag 18 mei 2014 @ 00:51:
Ik moet ook zeggen dat ik NXT de eerste coin vind die ik geen pump en dump zou noemen.

Een aantal weken geleden een freelance klus aangenomen voor een NXT block explorer and NXT is toch wel interessanter dan alle Bitcoin forks.

Bijvoorbeeld de ingebouwde Asset Exchange vond ik wel iets hebben. Ook het Aliases principe.

In plaats van mijn uren uitbetaald in Bitcoin heb ik ook een deel in NXT ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in een groep met chilli, de grote man achter de pumps op Mintpal, gister 200% gepakt op XLB, Om 22u doet hij dit geintje nog een keer maar dan met een andere coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:02
XLB is anders toch weer rustig aan het stijgen. :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+40% op auroracoin, niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Dus chilli is de "whale" met wel ~8BTC? Vergeleken een volume van >1000BTC bij een aantal coins stelt dat natuurlijk weinig voor.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
LED-Maniak schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:17:
Dus chilli is de "whale" met wel ~8BTC? Vergeleken een volume van >1000BTC bij een aantal coins stelt dat natuurlijk weinig voor.
Mwah, alleen het aantal BTC wat die man heeft zegt natuurlijk niet zoveel. Het aantal volgers dat hem blind na doet, daar verdiend hij aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Martijn19 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:03:
[...]

Ik moet ook zeggen dat ik NXT de eerste coin vind die ik geen pump en dump zou noemen.

Een aantal weken geleden een freelance klus aangenomen voor een NXT block explorer and NXT is toch wel interessanter dan alle Bitcoin forks.

Bijvoorbeeld de ingebouwde Asset Exchange vond ik wel iets hebben. Ook het Aliases principe.

In plaats van mijn uren uitbetaald in Bitcoin heb ik ook een deel in NXT ontvangen. :)
Heb jij toevallig ook ervaring met het ontwikkelen van coins an sich? Zo ja, kan je eens een PM sturen?
Dit geldt ook voor andere mensen die hier (ruime) ervaring mee hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennahz op 19-05-2014 08:10 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Dennahz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 08:09:
[...]

Heb jij toevallig ook ervaring met het ontwikkelen van coins an sich? Zo ja, kan je eens een PM sturen?
Dit geldt ook voor andere mensen die hier (ruime) ervaring mee hebben.
Helaas niet. Ik houdt mij alleen bezig met wat zich in een webbrowser afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:13:
Ik zit in een groep met chilli, de grote man achter de pumps op Mintpal, gister 200% gepakt op XLB, Om 22u doet hij dit geintje nog een keer maar dan met een andere coin.
Volg je hem op Twitter of zit je echt in die groep waar je je moet inkopen? De pump bij Aurora coin van gisteren duurde totaal 1 minuut, heel veel mensen hebben daar verlies op gemaakt en vertrouwen Chilli nu niet meer. Wat vind jij?

De volgende pump komt 21 mei om 11 uur 's avonds, leuk zeg al die Amerikanen die het domineren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Orangelights23 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:07:
[...]

Volg je hem op Twitter of zit je echt in die groep waar je je moet inkopen? De pump bij Aurora coin van gisteren duurde totaal 1 minuut, heel veel mensen hebben daar verlies op gemaakt en vertrouwen Chilli nu niet meer. Wat vind jij?

De volgende pump komt 21 mei om 11 uur 's avonds, leuk zeg al die Amerikanen die het domineren :9
Is dat niet het doel van een pump dan? De een zijn brood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Dit is wat de koers momenteel doet!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BvtHDcj.gif

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
LED-Maniak schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:34:
[...]

Is dat niet het doel van een pump dan? De een zijn brood...
Ik heb ondertussen al wat leuke pumps meegemaakt waar iedereen bleef kopen en er niets werd verkocht. Op die manier bleef de prijs ruim een uur lang stijgen en werd er toen wel verkocht. Na de dump kwam de correctie en die prijs bleef tussen de start en piek in. Op die manier hebben de daytraders al veel kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hi all,

Ik lees al een tijdje mee en heb veel interesse in de crypto currency community. Ben al een tijdje bezig met minen, traden en voer wat discussies op bitcointalk :)
Al met al een leuke bezigheid die ik kan delen met wat bekende!

Tijdens onze participatie hebben we ervaren dat er veel altcoins zijn met goede bedoelingen en/of goede achtergrond in techniek, maar dat de orginele ontwikkelaar of team er geen puf meer in ziet om dit te runnen. Ook zijn er veel initiatieven die niet gestart zijn om de community beter te maken, maar juist om geld te verdienen. Logisch, waar geld is komen ook al snel de scammers om de hoek kijken :)

Na deze constatering hebben we het idee geopperd om een initiatief te starten die zich bezig houdt met het oplappen van achtergelaten altcoins en zorgt dat de energie die de community er bij de start in heeft gestoken ook beloond wordt: Cryptocoin Revival Foundation

Op dit moment zijn we bezig met onze eerste altcoin; QuarkBar
Ik moet zeggen dat de resultaten er niet om liegen bij QuarkBar. Deze coin is goed gekozen en heeft veel draagvlak bij de community.

Mochten jullie interesse hebben in dit initiatief, let me know!
Of houd de foundation in de gaten, we zijn druk bezig om te kijken hoe we onze tijd zo efficient mogelijk in kunnen zetten om meer coins te reviven die de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15
Waarom zou je "achtergelaten" altcoins willen oplappen? Er is dikwijls een goede reden dat een altcoin uit de gratie is gevallen. En is je energie niet beter besteedt aan het leren van de fouten uit het verleden en met een schone lei opnieuw te beginnen in plaats van een oud project koste wat kost weer op gang te brengen?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Rannasha schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:36:
Waarom zou je "achtergelaten" altcoins willen oplappen? Er is dikwijls een goede reden dat een altcoin uit de gratie is gevallen. En is je energie niet beter besteedt aan het leren van de fouten uit het verleden en met een schone lei opnieuw te beginnen in plaats van een oud project koste wat kost weer op gang te brengen?
Wanneer een ontwikkelaar of een team een altcoin project start zijn er veel mensen die zich hier mee bezig gaan houden. Zeker wanneer het verhaal van zo'n team klopt (of lijkt te kloppen), zijn mensen geneigd om zich hiervoor in te zetten.
Als er inzet is, is dit vaak in de vorm van BTC's als donatie, mining capaciteit, ontwikkelaars voor wallet/blockexplort, pools, noem maar op.
Deze inzet wordt met veel goede bedoelingen gedaan en kost in the end ook gewoon geld.

Wanneer zo'n project dan verlaten wordt door het team, is deze inzet voor niets geweest.

Met onze foundation doen we grondig onderzoek naar de achtergrond van deze projecten door met belangrijke stakeholders te praten. Als blijkt dat de inzet van de mensen niet voor niets is geweest en alle benodigdheden voor een revival ook beschikbaar zijn, zullen we het project opnemen in een lijst waar de community over kan stemmen.

Op dit moment zijn we aan het werk om ervoor te zorgen dat dit onderzoek en het proces hierachter gestructureerd worden, zodat de community inzicht heeft in wat we allemaal doen en hoe ver we hier mee zijn.

Bottomline is dat we geloven in community effort en het zonde vinden om dit zomaar te laten vergaan door een projectteam of ontwikkelaar die om wat voor reden dan ook er mee stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ik snap jullie idee wel. Maar ik zie hier weinig heil in.

Er zijn al zoveel coins, dus het is niet zo gek dat er coins sneuvelen. Ook als de bedoelingen zo goed waren het geen scam was etc etc. Voor elke coin die dood gaat staan er twee nieuwe op zo ongeveer en ik zie dit liever andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:03
Hee beweging :)

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Huh, wat gebeurt daar nou ineens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

470 jeej

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gaat idd de goede kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lijkt er dus wel op dat dit artikel er goed bij zit qua analyse. Goed, eerder dan verwacht, maar we zitten dus zo ongeveer 170 dagen nadat de neergaande trend begon, dat is eerder afgelost met een opgaande trend van 170 dagen. Zou dit dan nu 170 dagen opgaande trend in gaan luiden? Laten we het hopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Damn, het gaat weer hard. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1M2Y121C3R3j/Screen%20Shot%202014-05-20%20at%2018.49.21.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
500.- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xz01TsU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Shit, ik had vanmorgen eigenlijk een factuur de deur uit moeten doen, loop ik nu even een 10% koerswinst mis.. :'(
De klant betaald met Bitcoin met de bitcoinaverage.com prijs van het moment van versturen van de factuur. Dat had ik beter niet kunnen uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 16:26
Ik houd mijn wallet rustig in de gate, heb ongeveer 1 coin maar is hele tijd stabiel op 320/330 euro geweest de afgelopen 2 weken (dacht ik). En bam, in een keer 360 in een aantal uur. Ben benieuwd, ga het is rustig volgen wat er aan het handje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orangelights23 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:07:
[...]

Ik zit in zijn innercircle met zo'n 10 man, hij verteld ons ongeveer 1 minuut tot 30 seconden van te voren welke coin het gaat worden zodat wij kunnen kopen en snel een sell order kunnen plaatsen, ook vertelt hij hoeveel stijging we ongeveer kunnen verwachten meestal rond de 30% als je op safe wil spelen. En dan gaan al die domme schapen die z'n twitter account volgen kopen zo verdienen we aardig wat, En wat van die domme schapen zullen ook wat verdienen als ze snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:57:
[...]

Ik zit in zijn innercircle met zo'n 10 man, hij verteld ons ongeveer 1 minuut tot 30 seconden van te voren welke coin het gaat worden zodat wij kunnen kopen en snel een sell order kunnen plaatsen, ook vertelt hij hoeveel stijging we ongeveer kunnen verwachten meestal rond de 30% als je op safe wil spelen. En dan gaan al die domme schapen die z'n twitter account volgen kopen zo verdienen we aardig wat, En wat van die domme schapen zullen ook wat verdienen als ze snel zijn.
Je bedoelt dus gewoon handelen met voorkennis en oplichting?
Dat is wat je hier nu trots loopt te verkondigen?

Stoer zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Exact. In de niet-virtuele wereld is dat keihard illegaal en vlieg je daar voor lange tijd de bak in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Je begrijpt zelf wel dat je daarmee vanzelf de markt om zeep helpt? Graaiers zijn er ook online, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een soort Nina Brink 2.0 dus, jammer zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als wij zelf de prijs opdrijven en duizenden mensen ons vervolgens volgen, is dat dan voorkennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Zeggen jou penny stock en boiler rooms iets? Wijkt hier niet veel van af.

Wikipedia voer:
Wikipedia: Market manipulation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:47:
Tja als wij zelf de prijs opdrijven en duizenden mensen ons vervolgens volgen, is dat dan voorkennis?
Dat is marktmanipulatie en je snapt zelf wel met je schaap opmerking dat je fout zit.

Het zou een geschenk zijn als exchanges de handel in de crypto's stil zouden leggen bij te grote stijging / daling zoals dat ook gebruikelijk is bij de echte beurzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:47:
Ja

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:11:
Pfff, zit ik 2 weekjes op Ibiza lekker internetloos is Blackcoin compleet ingestort...
Komt wel weer terug, en als je toch miljonair bent. Koop nog maar wat cheape coins :9~
LED-Maniak schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:19:
Exact. In de niet-virtuele wereld is dat keihard illegaal en vlieg je daar voor lange tijd de bak in. :)
YouTube: Pump And Dump

[ Voor 66% gewijzigd door ralph0603 op 20-05-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
MichaelB74 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:53:
[...]

Dat is marktmanipulatie en je snapt zelf wel met je schaap opmerking dat je fout zit.

Het zou een geschenk zijn als exchanges de handel in de crypto's stil zouden leggen bij te grote stijging / daling zoals dat ook gebruikelijk is bij de echte beurzen.
De exchanges verdienen er massaal aan, dus zolang het niet gereguleerd is, waarom zouden ze? ;)

Mintpal verdient elke dag >10btc aan fee met coins die overwegend P'N'D zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
koers begint weer ietsjes te zakken.
Ik hoop zelf dat we nu toch wekelijks iets omhoog krabbelen.

De positievere sfeer van een paar maanden terug was veel leuker. Maar ik realiseer me ook wel dat het niet altijd feest kan zijn. Na een Piek komt ooit weer een dal met daar na hopelijk weer een nieuwe piek. Wie weet gaan we die nu weer in zetten. De stijging van gister geeft weer wat meer hoop.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik ben aan het bekijken om in te stappen bij PBmining (bijv: 25 GH/s @ 0.12502129 voor 5 jaar mining, zonder verdere kosten). Maar als ik de berekeningen bij bitcoinwisdom moet geloven (difficulty increase van 20%), ga ik zelfs met een abonnement van 5 jaar hier nooit enig rendement uit halen.

Is het "verstandig" om nu nog te gaan investeren in cloud mining? Er van uit gaande dat de koers redelijk stabiel blijft aankomende tijd?

Of zie ik hier iets essentieels over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Sandeman! schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:40:
Ik ben aan het bekijken om in te stappen bij PBmining (bijv: 25 GH/s @ 0.12502129 voor 5 jaar mining, zonder verdere kosten). Maar als ik de berekeningen bij bitcoinwisdom moet geloven (difficulty increase van 20%), ga ik zelfs met een abonnement van 5 jaar hier nooit enig rendement uit halen.
Dat klinkt correct.
Is het "verstandig" om nu nog te gaan investeren in cloud mining?
Nee.
Er van uit gaande dat de koers redelijk stabiel blijft aankomende tijd?
De koers hoort niet relevant te zijn bij je overweging om wel of niet te investeren in mining. Omdat mining (in dit geval) Bitcoins als resultaat levert, is de vraag die je je moet stellen "Levert het mining-contract me meer Bitcoins op dan ik op dit moment kan kopen voor de prijs van het contract?" Als het antwoord hierop nee is, dan kun je net zo goed nu Bitcoins kopen en die vasthouden, want dan ben je net zo hard afhankelijk van de koersschommelingen, maar wel met een beter resultaat.
Of zie ik hier iets essentieels over het hoofd?
Als je conclusie "niet doen" is, dan niet. Anders wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Rannasha schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:47:
[...]
Dat klinkt correct.
[...]
Nee.
[...]
De koers hoort niet relevant te zijn bij je overweging om wel of niet te investeren in mining. Omdat mining (in dit geval) Bitcoins als resultaat levert, is de vraag die je je moet stellen "Levert het mining-contract me meer Bitcoins op dan ik op dit moment kan kopen voor de prijs van het contract?" Als het antwoord hierop nee is, dan kun je net zo goed nu Bitcoins kopen en die vasthouden, want dan ben je net zo hard afhankelijk van de koersschommelingen, maar wel met een beter resultaat.
[...]
Bedankt voor de reactie, duidelijk.
Veranderd het geheel als je van de binnenkomende bitcoins weer meteen nieuwe contracten koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Sandeman! schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:58:
[...]

Bedankt voor de reactie, duidelijk.
Veranderd het geheel als je van de binnenkomende bitcoins weer meteen nieuwe contracten koopt?
Nee. Of een investering winstgevend genoeg is of niet, hangt niet af van de bron van het geld dat je voor de investering wil gebruiken. Of dat nou spaargeld is, de eindejaarsbonus of eerdere inkomsten uit dezelfde investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
[...]

Sure.......
Als dat al waar zou zijn dan zou je dat niet zo lopen verkondigen op een online forum. Dat zouden de andere 9en vast op prijs stellen. En dan refereren naar andere mensen als domme schapen maakt het nog triester :F

Beetje zielig dit ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Livecrew011 op 21-05-2014 17:11 ]

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
Sandeman! schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:40:
Maar als ik de berekeningen bij bitcoinwisdom moet geloven (difficulty increase van 20%), ga ik zelfs met een abonnement van 5 jaar hier nooit enig rendement uit halen.
Met 15% ben je echter na 166 dagen al binnen. Ik heb van de week 22 GH/s gestart. Denk dat die stijging van 20% redelijk veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Livecrew011 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:07:
[...]

Sure.......
Als dat al waar zou zijn dan zou je dat niet zo lopen verkondigen op een online forum. Dat zouden de andere 9en vast op prijs stellen. En dan refereren naar andere mensen als domme schapen maakt het nog triester :F

Beetje zielig dit ;w
Neemt niet weg dat mensen die de pump & dumps volgen op twitter echt gebruikt worden om op te dumpen. Maar zelf snappen ze dit niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Rannasha schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:47:

[...]

Je vergeet wat; Als iedereen overstapt naar scryptmining en de difficulty groeit amper haal je met die investering dus meer op.

Its a speculation.

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 21-05-2014 20:43 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5673109/forums/trendbreak-small.png

Trendbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Ja, zie ook hier (en dan de pijl naar rechts klikken). We zaten al boven die lijn vanaf 8 mei ongeveer, maar met deze stijging gaan we hopelijk definitief uit de daling.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BTC gaat wel erg hard omhoog opeens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
3x groen in ieder geval. Vanmorgen even een dipje toen over de 500 nu op 515. Twee dagen op rij een leuke stijging. Ik hoop echt dat dit door zet.

Ik vond minen wel leuk. Maar nu was het gewoon niet rendabel meer. Ik heb de rig nog wel bewaard (ook niet te koop gezet) dus als de koers zou herstellen slinger ik die rig gewoon weer aan.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ik heb ooit eens in het irc kanaal geroepen dat DRK na deze zomer LTC voorbij is. Misschien is het al voor de zomer.

LTC houders opgelet. De tijd van LTC is echt voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Hoe denk je dat zo zeker te weten EJPostema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Nasty Nate schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:56:
Ach, een paar weken geleden was Blackcoin nog dé coin die de wereld zal veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Dat vraag ik me ook af. Gezien de nieuwe generatie asic scrypt miners denk ik dat de LTC alleen maar meer waard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Martijn19 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Ach, een paar weken geleden was Blackcoin nog dé coin die de wereld zal veroveren.
En daarvoor was het Dogecoin. En daarvoor was het QuarkCoin. En daarvoor was het Megacoin.

En zo gaat het rijtje nog wel even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Nasty Nate schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:56:
Omdat LTC niks anders doet dan BTC. DRK (en andere vergelijkbare coins wel).

De hype zit hem in PoS en anonieme transascties, waar DRK mee is begonnen. Zeker die anonieme transacties zijn interessant. Met name voor criminelen/zwarte markt. Of dit nu slecht is of niet, dit zorgt voor een enorme instroom aan geld en het gebruik va deze coin als geld.

LTC was ook al zo ongeveer dood, totdat het op BTCcny en huobi kwam. Klein beetje leven erin en klaar.

De tijd van LTC is gedaan. Ik geef op dit moment DRK de beste papieren, maar het zou maar zo BC of een andere coin zijn die dit gaat doen. Maar imho is één ding zeker LTC is ten dode opgeschreven.
green-tea schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:00:
Dat vraag ik me ook af. Gezien de nieuwe generatie asic scrypt miners denk ik dat de LTC alleen maar meer waard wordt.
Er zijn heel veel mensen die zich hier zorgen om maken. Er zijn heel veel script coins die asic proof algoritmes ontwerpen of PoS gaan. ASICS kan er ook voor zorgen dat het gros van de coins in een beperkt aantal handen komt
Rannasha schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:00:
[...]

En daarvoor was het Dogecoin. En daarvoor was het QuarkCoin. En daarvoor was het Megacoin.

En zo gaat het rijtje nog wel even door.
Het verschil zit het hem erin dat al die coins in principe kloons waren met misschien een leuke gedachte.
Dat is nu wel voorbij

[ Voor 13% gewijzigd door EJPostema op 22-05-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Was NXT niet 1 van de eerste PoS coins? Die zijn in september vorig jaar gestart.

Overigens is NXT imho de enigste coin die in het huidige aanbod naast Bitcoin echt wat toevoegt.

edit:

Het verhaaltje van hierboven hebben we bij al die andere coins ook gehoord, alleen dan met wat andere argumenten.

[ Voor 25% gewijzigd door Martijn19 op 22-05-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Martijn19 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:08:
Was NXT niet 1 van de eerste PoS coins? Die zijn in september vorig jaar gestart.

Overigens is NXT imho de enigste coin die in het huidige aanbod naast Bitcoin echt wat toevoegt.
Volgens mij was het peercoin.
Maar precies mijn punt. Ik zeg niet per se dat DRK het gaat doen hoor. EEN coin gaat het doen, de vraag is dus welke, maar DRK heeft op dit moment de beste papieren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
houden jullie wel de koers in de gaten,, zitten alweer op 525.-USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Martijn19 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:08:

Peercoin is vziw de eerste PoS coin, maar die heeft een hybride PoW/PoS opzet.

Overigens is PoS niet zonder z'n eigen problemen. Het belangrijkste is momenteel het "nothing at stake" probleem. Omdat er geen mechanismes zijn die voorkomen dat je op meerdere forks PoS-mined, zal een PoS netwerk niet automatisch tot een consensus komen. In een PoW netwerk kun je iedere hash-operatie maar op een van de takken van de blockchain inzetten. Er zijn wel ideeen om dit op te lossen (bv: http://blog.ethereum.org/...proof-of-stake-algorithm/), maar de huidige coins doen dit vziw niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Ben benieuwd naar het weekend... Moet boven 500 blijven hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Zijn er problemen met Kraken en withdraw in euros? Hij geeft aan dat ik over mijn limit ben van de funding. Ik ben tier 2 en heb nog geen id geupload. Limit staat op 0-2000€ dus dat zal genoeg moeten zijn. Ik kan niet geloven dat ik al €2000,- getrade hebt.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
- nvm

[ Voor 161% gewijzigd door green-tea op 22-05-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuitte per toeval eergisteren op de X11Coin, deze is van 1100 Satoshi binnen een paar uur naar 18000 (geen typfout, echt 18k) gegaan en nu weer terug op ongeveer 9000. De bedoeling van de coin is om anonieme transacties te faciliteren (net zoals Darkcoin dat doet) volgens de developer is er vanavond een werkende anonymous wallet voor Linux, Windows volgt snel. Vrij interessante Bitcointalk thread:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=600706.0

Ja ik ben nieuw in deze thread en nee dit is geen poging tot pumpen of zo :) Ik dacht misschien is het interessant, anonieme transacties lijken gezien het succes van Darkcoin nogal hot te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Bullus schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:03:
Zijn er problemen met Kraken en withdraw in euros? Hij geeft aan dat ik over mijn limit ben van de funding. Ik ben tier 2 en heb nog geen id geupload. Limit staat op 0-2000€ dus dat zal genoeg moeten zijn. Ik kan niet geloven dat ik al €2000,- getrade hebt.
Volgens mij is dat alleen voor Widraw. Traden mag je volgens mij wel meer dan dat bedrag. Maar kan het verkeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:45:
Ik stuitte per toeval eergisteren op de X11Coin, deze is van 1100 Satoshi binnen een paar uur naar 18000 (geen typfout, echt 18k) gegaan en nu weer terug op ongeveer 9000. De bedoeling van de coin is om anonieme transacties te faciliteren (net zoals Darkcoin dat doet) volgens de developer is er vanavond een werkende anonymous wallet voor Linux, Windows volgt snel. Vrij interessante Bitcointalk thread:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=600706.0

Ja ik ben nieuw in deze thread en nee dit is geen poging tot pumpen of zo :) Ik dacht misschien is het interessant, anonieme transacties lijken gezien het succes van Darkcoin nogal hot te zijn.
Toen ik dit las wou ik wat kopen, niet gedaan nu spijt. Hij staat alweer op 17700 sat.

Had je toch mooi je inleg kunnen verdubbelen.

[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 22-05-2014 19:12 ]

Pagina: 1 ... 166 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid