Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 167 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.620 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
EJPostema schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:10:
[...]

Volgens mij was het peercoin.
Maar precies mijn punt. Ik zeg niet per se dat DRK het gaat doen hoor. EEN coin gaat het doen, de vraag is dus welke, maar DRK heeft op dit moment de beste papieren,
Just sayin: 1 DRK = 0.026 BTC, 1 LTC = 0.0215 BTC.

Nu de marketcap nog, dat wordt iets lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52
EJPostema schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:12:
[...]

De daadwerkelijke koers van een coin zegt helemaal niets omdat de totale hoeveelheid coins zo gigantisch verschilt tussen de diverse cryptocurrencies. De marketcap is eigenlijk de enige enigszins bruikbare maatstaaf van succes. En zelfs die moet je met een flink aantal korreltjes zout nemen, want veel crypto's hebben een relatief grote hoeveelheid inactieve coins, die wel meetellen in de marketcap, maar niet bijdragen aan het functioneren van de currency (bv. een eventuele premine).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:29
EJPostema schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:12:
[...]

Just sayin: 1 365 = 0.815 BTC.

Zoals al werd opgemerkt, die prijs heeft er totaal niks mee te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos Moses
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 14:58
Hallo mannen, ik zit al een tijdje long in bitcoins maar dacht nu misschien ook eens wat te gaan speculeren in altcoins.

Alleen vroeg ik me af op welke exchanges jullie al die gloednieuwe coins traden? En kost het veel moeite om er te verifiëren (qua legitimatie en tijdsduur etc.)? En tot slot gebruiken jullie nog andere forums waar nieuwe altcoins worden besproken om te zien welke 'hot' zijn?

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Amos Moses op 23-05-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Amos Moses schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:09:
Hallo mannen, ik zit al een tijdje long in bitcoins maar dacht nu misschien ook eens wat te gaan speculeren in altcoins.

Alleen vroeg ik me af op welke exchanges jullie al die gloednieuwe coins traden? En kost het veel moeite om er te verifiëren (qua legitimatie en tijdsduur etc.)? En tot slot zijn er enkele andere handige forums waar nieuwe altcoins worden besproken?

Alvast bedankt!
Mintpal vind ik persoonlijk een erg fijne. Cryptsy heeft veel verschillende altcoins, maar is k*t (vandaar de bijnaam craptsy ;) ). BTC-e heeft een paar altcoins, maar niet de nieuwe DRK/BC etc. Verder heb ik geen ervaringen ermee. Omdat de eerste 2 puur en alleen cryptocurrency exchanges zijn, hoef je er niet voor te verifiëren (als in, met paspoort etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
mat.hi.as schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:09:
[...]

Just sayin: 1 365 = 0.815 BTC.

Zoals al werd opgemerkt, die prijs heeft er totaal niks mee te maken :P
Maar DRK komt van enkele sathoshis en 365 niet

en aantal coins zegt idd wel iets maar echt lang niet alles. Gaat vooral om community devs en een portie geluk

[ Voor 17% gewijzigd door EJPostema op 23-05-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Amos Moses schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:09:

Alleen vroeg ik me af op welke exchanges jullie al die gloednieuwe coins traden? En kost het veel moeite om er te verifiëren (qua legitimatie en tijdsduur etc.)? En tot slot gebruiken jullie nog andere forums waar nieuwe altcoins worden besproken om te zien welke 'hot' zijn?

Alvast bedankt!
Ik trade graag op bter.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Weet iemand waarom er op bitstamp zo veel kleine transacties gedaan worden? heel veel 0,014 enz transacties. Is dit om te doen alsof er veel gehandeld wordt? Of om te manipuleren?

Ik kijk hier: https://www.bitstamp.net/
zonder in te loggen bij live trades.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:35:
Weet iemand waarom er op bitstamp zo veel kleine transacties gedaan worden? heel veel 0,014 enz transacties. Is dit om te doen alsof er veel gehandeld wordt? Of om te manipuleren?

Hier kun je het ook goed zien idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Astennu schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:35:

Zijn denk ik botjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dan is 90% van de trades dus door bots als niet meer. Vraag me af waarom het alleen maar van die kleine bedragen zijn.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
Hoeven niet speciaal bots te zijn. Als je een vast bedrag in euro neemt en deelt door de koers krijg je ook geen mooie ronde getallen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb mijn verliezen aardig weten terug te verdienen met Darkcoin. Als ik nu all-in was gegaan @125 ipv fifty fifty en had verkocht op 260 was ik weer in 1 klap terug. Maarja, beetje bij beetje krabbel ik weer op. Gekocht op 125, verkocht op 175, gekocht op185, verkocht op 220. Gekocht op 200, verkocht op 260. Met die continu opgaande trend van dark overweeg ik nu serieus om cinni te laten voor wat het is. En ik ben schijnbaar niet de enige :X Gewoon even 7000+BTC handelsvolume, goedemiddag!

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 23-05-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
Ik ben gisteren in een gekke bui ook eens in DarkCoin gestapt met 0.1 bitcoin :+ Inmiddels 50% winst :P Zal ik nu verkopen of aanhouden? Ik ben niet echt bekend met DarkCoin (of altcoins in z'n geheel) dus heb geen idee wat ik er van kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
We beginnen wel weer dicht bij de 400 euro en 540 dollar grens te komen. Ik ben benieuwd hoe lang deze stijging gaat aanhouden. Ik hoop nog lang. Dan wordt het een stuk interessanter in BTC land. En wordt minen van Altcoins ook weer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:37:
We beginnen wel weer dicht bij de 400 euro en 540 dollar grens te komen. Ik ben benieuwd hoe lang deze stijging gaat aanhouden. Ik hoop nog lang. Dan wordt het een stuk interessanter in BTC land. En wordt minen van Altcoins ook weer interessant.
zaten we vorige maand ook en toen ineens een daling onder de 300 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Avalaxy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:25:
Ik ben gisteren in een gekke bui ook eens in DarkCoin gestapt met 0.1 bitcoin :+ Inmiddels 50% winst :P Zal ik nu verkopen of aanhouden? Ik ben niet echt bekend met DarkCoin (of altcoins in z'n geheel) dus heb geen idee wat ik er van kan verwachten.
Darkcoin heeft de hype nog steeds mee. Op twitter heeft iedereen het over 0.1 BTC. Is denk ik een brug te ver maargoed voorlopig lijkt de rek er nog niet uit.

Daarnaast brengt de totale anonieme transacties veel interesse vanuit de duistere kanten van de samenleving wat echt heel veel cashflow met zich meebrengt.
Een correctie zat zeker volgen, maar een dump heeft DRK nog nooit echt gehad. Maar ik denk dat dit nog lang niet de all time high is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:45:
[...]

zaten we vorige maand ook en toen ineens een daling onder de 300 ...
True. Maar daarom hoop ik ook dat we nu eindelijk de andere kant op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

400 euro! yeah :D

Hopelijk tikken we de 750 nog eens aan waar ik mee ingestapt ben :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
to the moon! :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
De stemming zit er weer goed in :+ Zou dit dan echt de omkeer zijn richting de bull-markt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer.. kan geen poll aanmaken

Poll:

Is dit de definitieve omkeer? Gaan we weer naar 1000usd?

:o

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Poll: Zijn we in een bull-markt beland?
Ja, vanaf nu weer omhoog
Nee, nog steeds een bear-markt
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390777&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ja de ommekeer is daar. BTC gaat los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Voor iedereen die geduldig zijn/haar BC hold en hoopt op betere tijden: http://www.reddit.com/r/b...gx/almost_done_with_beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Alleen plaatst er net weer iemand een muurtje van 1200 BTC op $550 :(

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ik ben nog voorzichtig in wat de koers gaat doen. We dachten al eerder dat ie dan stabiel zou blijven op een bepaald niveau, wat ook niet gebeurde. De steilheid van het koersverloop lijkt dan wel een beetje op jan. 2014, dus dat hebben we al een tijdje niet meer gezien.

Mja ik ben al blij met deze stijging, ook al zou hij hier blijven schommelen zou ik al tevreden zijn... simpelweg omdat ik mn inleg weer terug heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hij komt wel weer naar beneden... En als dat niet zo is, dan mag mijn 680 euro sell wel ingrijpen...

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:34
Het is nu te laat om in te stappen bij DRK. Hoewel de eerste dump zo'n 6 uur geleden is gebeurd, stijgt hij nog steeds, maar om nu in een paar dagen LTC voorbij te stijgen? Wel cool voor de mensen die hem een week geleden hebben gekocht, hopelijk komt er wat meer verschuiving in de markt en komen de echte voordelen per coin naar voren. Ik heb nu nog steeds het idee dat er heel veel coins zijn puur om geld te verdienen en die eigenlijk geen echte toegevoegde waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
EJPostema schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:43:
Voor iedereen die geduldig zijn/haar BC hold en hoopt op betere tijden: http://www.reddit.com/r/b...gx/almost_done_with_beta/
Nog meer goede ontwikkelingen voor BlackCoin:
Hello everyone, I am here to announce current developments within BlackCoin

1) New PoS 2.0 System by rat4 The main man, rat4 himself, has been working hard and diligently on what we dubbed "PoS 2.0". This new Proof of Stake system will further solve potential attacks to vectors that other currencies are vulnerable to.

2) We are currently working on a new privately developed BlackCoin wallet. This wallet will introduced an exclusive anon and multi signature feature. Also along with that some More features that are yet to be announced but will be Revolutionary. The wallet is Code named "Legionaire".

3) Dzimbeck, an external developer, is working on a system that will bring smart contracts, decentralized cash/btc/blk markets, anti-malleability and other features.

4) We are now in conversations with a national sales team leader that worked for a very large visa/mastercard point of sale company. He will lead our national introduction to merchants on accepting Blackcoin through Coinkite and through a yet to be announced blackcoin wallet system.

5) It’s about one week until Coinkite will add BLK to their PoS systems. For those that do not understand the importance of this, this will make BlackCoin available in the real world. People will be able to buy BlackCoin directly from the terminals and also buy products directly from shops. In my opinion Coinkite is one of the most important companies in the crypto space right now.

We will be answering questions this sunday on our live BlackCast.

If you have any questions for us please feel free to leave your questions below.
http://www.reddit.com/r/b...ackcoin_new_developments/

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwiebing
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 21:06
Met een schok ging de koers van 15-16 000 sat naar 29000 sat en weer terug naar 20-22 000 sat

wat een achtbaan .

4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

EJPostema schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:43:
Moest jij niet naar de film 8)7

Anyways, ziet er weer goed uit, btc en bc up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Mintpal heeft de boel stopgezet:

NOTICE: Trading is currently suspended whilst we investigate an issue with order entry.

Afwachten wat de boel gaat doen als ze trading weer aan zetten :/

EDIT: Traden is inmiddels weer toegestaan.

[ Voor 11% gewijzigd door HowlingMad op 24-05-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
HowlingMad schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 07:31:
Mintpal heeft de boel stopgezet:

NOTICE: Trading is currently suspended whilst we investigate an issue with order entry.

Afwachten wat de boel gaat doen als ze trading weer aan zetten :/

EDIT: Traden is inmiddels weer toegestaan.
Door zulk nieuws, come and goes, ga ik maar alle coins offline wallets bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Is het nu te laat om in te stappen in DarkCoin? Wat denken jullie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Martin740 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:02:
Dat is aan jou om te beslissen. Heb mijn coins verpats @ 260, teruggekocht @200 en morgen weer verpatsen @260 met een beetje mazzel. Toch mooi winst zonder er moeite voor te moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

iedereen die nog blitzcoin heeft en deze wil inruilen voor distroblitz:

https://kiwiirc.com/client/irc.freenode.net/#distroblitz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
cellkuh schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:31:
iedereen die nog blitzcoin heeft en deze wil inruilen voor distroblitz:

https://kiwiirc.com/client/irc.freenode.net/#distroblitz
Ik heb 78 Blitz, daar kom ik niet ver mee denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Nee dat is idd niet de moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Martin740 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:02:
Wat joosie200 zegt. Daarnaast vraag ik me af of de rek al uit DRK is. BC zal de komende week de koersen wel regeren, maar misshcien gaat daarna DRK gewoon weer up naar een all time high. Zou me niks verbazen.

Zie DRK niet zo snel onder de 0.02 gaan, maar wat er verder mee gebeurt is een beetje gissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 16:26
EJPostema schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:38:
[...]

Wat joosie200 zegt. Daarnaast vraag ik me af of de rek al uit DRK is. BC zal de komende week de koersen wel regeren, maar misshcien gaat daarna DRK gewoon weer up naar een all time high. Zou me niks verbazen.

Zie DRK niet zo snel onder de 0.02 gaan, maar wat er verder mee gebeurt is een beetje gissen
Kijk nog is, staat er nu al bijna onder. Zal straks de koers vast en zeker wel weer even snel stijgen en gaat iedereen weer dumpen vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:48
Gaat opeens weer snel omhoog vanochtend. Gisteren stilte voor de storm geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Idd, 575,- USD.... ben ik ff blij dat ik al die tijd geduldig ben geweest. me verlies is alweer goed gemaakt, laat het nog even lekker staan.. :) Een blik in de glazen bol zegt dat we binnenkort naar de 600.- USD gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Replay256 op 25-05-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Het gaat allemaal weer de goeie kant op! Good for business :)

Nu hopen dat het zo blijft.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
DennisM6 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 22:44:
[...]

Kijk nog is, staat er nu al bijna onder. Zal straks de koers vast en zeker wel weer even snel stijgen en gaat iedereen weer dumpen vannacht.
Maar hij is er niet onder geweest ;)

Btc gaat inderdaad heel erg nice. Hopelijk blijft China still rond de 600 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Inmiddels zijn we 30% gestegen in 7 dagen tijd.. Als dit zo doorgaat knippert binnenkort de ALL TIME HIGH weer overal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
G-PHREAK schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:26:
Inmiddels zijn we 30% gestegen in 7 dagen tijd.. Als dit zo doorgaat knippert binnenkort de ALL TIME HIGH weer overal :9
Ik zou het helemaal niet erg vinden, als ik nu snel mijn 2 BTC weer terug bij elkaar sprokkel heb ik nu al winst en elke dag dat BTC meer stijgt nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Die drop van 84 naar 60 komt wel heel erg "made" over :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Laatst online: 09-01 12:43
lf2 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:23:
Die drop van 84 naar 60 komt wel heel erg "made" over :F
Yep, ik zag het voor m'n ogen gebeuren. De koers was ongeveer $585 en opeens verschenen er op zowel Bitstamp als Bitfinex (de twee grootste exchanges) sell walls vlak er boven. Binnen de minuut kelderde alles. Jammer van dat gemanipuleer. Was ik maar miljardair, denk ik dan, dan zou ik ze een lesje leren door hun walls op te kopen :P. Maar ik zie toch weer een voorzichtige trend naar boven. Nu nog naar $730 en dan ben ik (na hoog gekocht te hebben in december en de daaropvolgende crash) weer uit m'n verlies.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Liefhebbers van TA kunnen hier trouwens hun hart ophalen :D

https://www.tradingview.c...USD/?sort=recent&time=day (BTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Bonez0r schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:19:
[...]

Yep, ik zag het voor m'n ogen gebeuren. De koers was ongeveer $585 en opeens verschenen er op zowel Bitstamp als Bitfinex (de twee grootste exchanges) sell walls vlak er boven. Binnen de minuut kelderde alles. Jammer van dat gemanipuleer. Was ik maar miljardair, denk ik dan, dan zou ik ze een lesje leren door hun walls op te kopen :P. Maar ik zie toch weer een voorzichtige trend naar boven. Nu nog naar $730 en dan ben ik (na hoog gekocht te hebben in december en de daaropvolgende crash) weer uit m'n verlies.
Je kan via Bitfinex op Bitstamp verkopen, dus die twee zitten altijd met elkaar in verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Ik zit na te denken gezien bitcoin stijgt. Ik heb op bitfinex alles in dollars en ga op dit moment long.

Ga ik niet meer verdienen als ik alles omzet naar btc en daarmee long ga. Sla dan 2 vliegen in een klap toch ? Of zie ik het verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Sinds Bitcoin is er een groot scala aan nieuwe gedecentaliseerde tools uitgekomen waarmee het globale financiële systeem efficienter, meer privé en censuurvrij gemaakt zou kunnen worden. De afgelopen jaren begon de visie voor mij steeds meer vorm te krijgen en iemand heeft het nu ook in een plaatje gegoten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Vkmskr.jpg?1
(Ook noemenswaardig vind ik de visie van open transactions van een half jaar terug)

Het hoeft overigens niet precies te bestaan uit: I2P, Bitcoin, BitMessage, Namecoin, OT & CoinPrism
Maar dit soort tools bieden samen een bijna compleet beeld voor een volledig gedecentraliseerde markt.

In het begin zal het allemaal nog wat rammelen, maar op termijn denk ik dat het meer robuuste vormen kan krijgen zoals het Linux platform en andere open source tooling domineert in een flink aantal marktsegmenten.

Hoe zien jullie dit?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
Bonez0r schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:19:
[...]

Ik heb iets later gekocht, en daarna nog 2x op een veel lager punt.

Heb nu mijn totale investering (op de beurs dan) verkocht. Heb er totaal 18 euro verlies op. (Bij 0.71 BTC). Maar ik ben blij dat ik er nog aardig uit kon stappen.

Heb nog 0.55 BTC en 9 LTC over die ik zelf gemined heb om mijn echte winst te gaan pakken. Maar houdt ze voorlopig nog even vast

Ik weet alleen niet wat ik nu met mijn LTC aanmoet, ik zie die koers alleen maar dalen...

[ Voor 4% gewijzigd door Mich op 26-05-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:34
Inderdaad lastig met LTC. Veel mensen die DRK als de nieuwe LTC en verwachten dus dat de interesse zal dalen naar LTC. Heb je er wel winst op of verlies? Ik zou denk ik met een klein beetje winst lekker verkopen, het heeft me al een paar keer flink wat gekost dat ik stiekem hoopte dat het weer zou gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
Orangelights23 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:45:
Inderdaad lastig met LTC. Veel mensen die DRK als de nieuwe LTC en verwachten dus dat de interesse zal dalen naar LTC. Heb je er wel winst op of verlies? Ik zou denk ik met een klein beetje winst lekker verkopen, het heeft me al een paar keer flink wat gekost dat ik stiekem hoopte dat het weer zou gaan stijgen.
Het is allemaal gemined dus opzich zijn het alleen de stroomkosten. MAar het is was wel in de periode dat het rond de 15 euro stond. Ik denk dat als ze de 10 nog is aantikken ik ze verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
lf2 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:29:
Ik zit na te denken gezien bitcoin stijgt. Ik heb op bitfinex alles in dollars en ga op dit moment long.

Ga ik niet meer verdienen als ik alles omzet naar btc en daarmee long ga. Sla dan 2 vliegen in een klap toch ? Of zie ik het verkeerd...
Je ziet het goed, maar het risico bij een koersdaling is natuurlijk ook groter. Je loopt sneller tegen een margin call of liquidatie aan omdat je onderpand ook in waarde daalt in deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Leesvoer:
http://btctrading.wordpre...term-update-3-days-chart/

@Rannasha: Draait Marvin nog profits de laatste weken? Ik zie maar heel weinig arbitrage kansen.

[ Voor 3% gewijzigd door pposthoorn op 26-05-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Caseking accepteert nu ook Bitcoin als betaalmiddel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
pposthoorn schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:41:
@Rannasha: Draait Marvin nog profits de laatste weken? Ik zie maar heel weinig arbitrage kansen.
Nope, Marvin doet vrij weinig (lees: helemaal niets) de laatste weken. Saai :(

In ander nieuws: Hoe gaat het met iedereen z'n BTC-Arbs "investering" O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Martin740 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:39:
Caseking accepteert nu ook Bitcoin als betaalmiddel _/-\o_
Caseking? Link is, ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Thanks. Gaat de goede kant op, rustig bij beetje steeds meer bedrijven.

OT: Zie de darkcoin overigens gigantisch droppen, zit te twijfelen om 1 BTC er in te leggen.. mijn enige ook.. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door DVDL op 26-05-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 18:59
A) Caseking selbst erhebt zunächst eine Transaktionsgebühr von 2 Euro auf Zahlungen per Bitcoin. Diese Gebühr wird dem Zahlungsbetrag direkt hinzugefügt.
Dat is dan wel flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 00:31
DennisM6 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:55:
[...]

Thanks. Gaat de goede kant op, rustig bij beetje steeds meer bedrijven.

OT: Zie de darkcoin overigens gigantisch droppen, zit te twijfelen om 1 BTC er in te leggen.. mijn enige ook.. |:(
DRK heeft een hardfork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:19
Hmm vraag me af of DRK weer gaat stijgen als de hardfork is opgelost, of dat de interesse dan al verschoven is naar andere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:06
DarkCoin is helemaal offline gehaad? nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
BekSide schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:19:
DarkCoin is helemaal offline gehaald? nergens meer te vinden.
DRK is ondertussen weer online op Mintpal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Koers duikt ineens naar beneden. Van rond de 430 naar 418 op dit moment. Is er weer negatief nieuws naar buiten gekomen? Of is iemand massaal zijn BTC aan het dumpen?

Edit low was 415. Nu weer iets aan het opkrabbelen naar 421.

[ Voor 16% gewijzigd door Astennu op 27-05-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dit was/is wel echt even een breking met het stijgende patroon in elk geval. Eens kijken waar dit heengaat. Ik ben uitgestapt op €420. We zullen zien of dat verstandig was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Nou nou er is nog niet echt iets spannends gebeurd. Die 600 is de nieuwe psychologische drempel denk ik. Mensen vertrouwen niet dat het er boven komt en stappen er net steeds weer uit ervoor.

Ik wacht nog even paar dagen en zet mijn stop op 15 euro lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Kan inderdaad dat mensen even aan het spelen zijn net onder die 600 dollar. Ik zie genoeg mensen rond de 415-420 instappen.

Edit: Low 401.xx @ kraken (euro). Bitstamp is nog redelijk stabiel rond de 569 dollar.

[ Voor 26% gewijzigd door Astennu op 27-05-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Over een paar uur zitten we gewoon weer op 580.
Eind deze week boven de 600 gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

G-PHREAK schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:59:
Over een paar uur zitten we gewoon weer op 580.
Eind deze week boven de 600 gok ik :)
Aangezien je het 3 x hebt gezegd geloof ik je haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Denk ik ook. Dus heb nog wat ingekocht voor rond de 417. Viel een beetje tegen. Kreeg die lagere de hele tijd niet te pakken.

Maar ik verwacht dat we wel weer richting de 430 gaan. (richting die 600 dollar grens) Hopelijk volgende week over de 600 dollar langzaam op weg naar de 700.

Ik had begrepen dat de volgende grote weerstand rond de 750 zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Gewoon een normale correctie in de huidige uptrend denk ik, plus dat er een kleine weerstand tegen de $600 zit (zie piekje van 26-3).

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/osbwxs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Hij gaat nu ook weer omlaag. Zal vandaag wel rommelig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Er worden steeds behoorlijke aantallen op de markt gegooid valt me op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Sjonge raakt zo mijn stop aan.

Nu komt de "had ik maar" zin hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Denk dat de bodem wel is bereikt nu. Dus nu weer op. Dit zal zich nog wel een paar keer herhalen voordat we over de 600 dollar gaan gok ik. Maar uiteindelijk gaan we die wel door. Geef het een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
EJPostema schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:31:
Denk dat de bodem wel is bereikt nu. Dus nu weer op. Dit zal zich nog wel een paar keer herhalen voordat we over de 600 dollar gaan gok ik. Maar uiteindelijk gaan we die wel door. Geef het een week
Zou goed kunnen. Mensen die voor net onder de 600 er uit willen. En anderen die wil voor rond de 550-570 willen instappen. Munten moeten dan even van persoon wisselen en dan vervolgens de 600 over.

Ik ben benieuwd. Het is in ieder geval weer op een leuke manier spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vlak voor DRK frozen werd op Mintpal ingekocht op 180, zonet verkocht op 207. Zit ik eindelijk weer op het niveau in maart toen ik begon dankzij de stijging van BTC :+ De handel in alts valt best stil nu BTC weer bezig is aan een opmars, met een duikeling af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Voor de mensen die bezig zijn met altcoins: ik denk dat CAIx en Flutter een behoorlijk eind omhoog gaan de komende tijd. Voor info, lees de topics en trek je conclusies :)

Ook DigiByte komt deze week met meer info over het mining-algoritme, zal waarschijnlijk X11 worden (denk ik).

DigiByte is meer een longterm coin. Als in, dat kan nog een paar maanden duren. Een succes gaat het sowieso wel worden. Jared is keihard aan het werk om daarvoor te zorgen ;)

En heb nog een coin op 't oog, maar daarover post ik later meer :) (Nog bezig met kopen :p )

Zoals altijd: koop in de drops, niet direct uit het orderbook. Zet een buy order en wacht. Ongeduld kost je (meestal) geld.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennahz op 27-05-2014 13:28 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 00:31
Ik denk nog steeds dat SilkCoin zeer undervalued is atm.

Deze is nu voor 700-800 sats te krijgen.

Soepkip toch nog een tweetje eruit gegooid over Silk :P

https://twitter.com/SoepkipCrypto/status/471076423885918208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dennahz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:26:
Voor de mensen die bezig zijn met altcoins: ik denk dat CAIx en Flutter een behoorlijk eind omhoog gaan de komende tijd. Voor info, lees de topics en trek je conclusies :)

Ook DigiByte komt deze week met meer info over het mining-algoritme, zal waarschijnlijk X11 worden (denk ik).

DigiByte is meer een longterm coin. Als in, dat kan nog een paar maanden duren. Een succes gaat het sowieso wel worden. Jared is keihard aan het werk om daarvoor te zorgen ;)

En heb nog een coin op 't oog, maar daarover post ik later meer :) (Nog bezig met kopen :p )

Zoals altijd: koop in de drops, niet direct uit het orderbook. Zet een buy order en wacht. Ongeduld kost je (meestal) geld.
Ik heb mijn DigiByte munten nog steeds bewaard. Ik heb sowieso wat dingen op long term.
Ben ook benieuwd of Doge nog terug gaat komen. Die is ook gigantisch gekelderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
en AsiaCoin, want daar ben ik ook serieus de boot in gegaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:01
Astennu schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:35:
[...]

Ik heb mijn DigiByte munten nog steeds bewaard. Ik heb sowieso wat dingen op long term.
Ben ook benieuwd of Doge nog terug gaat komen. Die is ook gigantisch gekelderd.
Ja ik bewaar momenteel nog altijd de DB munten op cryptsy.. Hoewel ik het liever in mijn wallet heb dan daar vind ik de wallet van DB maar raar..
Dien ik nou iets te doen om munten naar mijn wallet te sturen? Want als ik in de wallet op ontvangen klik dien ik van alles in te vullen? Dit heb ik nooit eerder in andere wallets ( van andere munten ) gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dennahz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:26:
CAIX heb ik mij al over ingelezen. Die hebben dus een funding idee via een multipool met dik veel Nvidia TITANS opdat er een minimale prijs gegarandeerd wordt van 463.000 satoshi als ik het goed begrijp. CAIX is nu aan het schommelen tussen 95 en 105.000 satoshi, aka een verviervoudiging zodra dat bewaarheid wordt? Begrijp ik dat nu goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Joosie200 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:41:
[...]

CAIX heb ik mij al over ingelezen. Die hebben dus een funding idee via een multipool met dik veel Nvidia TITANS opdat er een minimale prijs gegarandeerd wordt van 463.000 satoshi als ik het goed begrijp. CAIX is nu aan het schommelen tussen 95 en 105.000 satoshi, aka een verviervoudiging zodra dat bewaarheid wordt? Begrijp ik dat nu goed? :)
Ja, klopt inderdaad. Al moet je 'gegarandeerde' prijzen altijd met een grote korrel zout nemen natuurlijk. In theorie klinkt het allemaal leuk, maar in de praktijk hangt alles af van whales :) Denk wel dat hij een aardig stukje omhoog gaat de komende tijd door o.a. dat + mensen die kopen door die zogenaamde gegarandeerde prijs + whales.
JeroenC schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Ja ik bewaar momenteel nog altijd de DB munten op cryptsy.. Hoewel ik het liever in mijn wallet heb dan daar vind ik de wallet van DB maar raar..
Dien ik nou iets te doen om munten naar mijn wallet te sturen? Want als ik in de wallet op ontvangen klik dien ik van alles in te vullen? Dit heb ik nooit eerder in andere wallets ( van andere munten ) gezien
Ja, da's met die nieuwe Bitcoin-QT wallet die ze gebruikt hebben, gewoon niks invoeren. Nieuw adres maken, geen bedrag invoeren enz en gewoon dat adres gebruiken. Works like a charm.

Probeer anders eerst eens met 1 DGB om te testen, dan zul je zien hoe makkelijk het is.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:01
Dennahz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:48:
[...]

Ja, klopt inderdaad. Al moet je 'gegarandeerde' prijzen altijd met een grote korrel zout nemen natuurlijk. In theorie klinkt het allemaal leuk, maar in de praktijk hangt alles af van whales :) Denk wel dat hij een aardig stukje omhoog gaat de komende tijd door o.a. dat + mensen die kopen door die zogenaamde gegarandeerde prijs + whales.

[...]

Ja, da's met die nieuwe Bitcoin-QT wallet die ze gebruikt hebben, gewoon niks invoeren. Nieuw adres maken, geen bedrag invoeren enz en gewoon dat adres gebruiken. Works like a charm.

Probeer anders eerst eens met 1 DGB om te testen, dan zul je zien hoe makkelijk het is.
Helemaal top, ik ga het gelijk proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Voor de zoveelste keer geblokkeerd bij ING wanneer ik bitcoins wou kopen...
Sorry, volgens onze gegevens heeft u geen authorisatie om deze overschrijving te doen.
Neemt u alstublieft contact op met onze telefonisch adviseur via 020 22 888 22. We helpen u graag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Fivel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:54:
Voor de zoveelste keer geblokkeerd bij ING wanneer ik bitcoins wou kopen...

[...]
Vreemd, ik heb nergens last van met de ING en Bitonic

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Van fluttercoin hoor ik elke week dat er groot nieuws komt en de coin flink zal gaan stijgen. Geloof daar niet zo meer in.

Ik heb ingezet op XC. Is nu bijna PoS. Kan je wel een leuke marge mee maken gok ik.

Blij dat CAIx nieuws te lezen, die hold ik al even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Risico is te groot met al die alt coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
lf2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:22:
Risico is te groot met al die alt coins.
high risk high pay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2

lf2

Vooral high risk...
Heb altijd winst gemaakt met btc en verlies met alt. Teveel alts en teveel onzin features waar niemand op wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

EJPostema schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:20:
Van fluttercoin hoor ik elke week dat er groot nieuws komt en de coin flink zal gaan stijgen. Geloof daar niet zo meer in.

Ik heb ingezet op XC. Is nu bijna PoS. Kan je wel een leuke marge mee maken gok ik.

Blij dat CAIx nieuws te lezen, die hold ik al even :)
Oh nee, maar nu is er echt wat hoor -> http://www.fluttercoin.us...ttercoin_Newsletter_2.pdf . Ze zijn goed bezig.

Persoonlijk denk ik dat dit DE reversal is, maar wie weet valt het weer tegen. Ik heb iig 200k klaarstaan voor het geval er een dikke pump aankomt :) Momenteel maar 1 BTC waard, maar goed, beter dan niks.

Ik heb al mijn winst gehaald uit alts. Het is inderdaad gokken, maar na verloop van tijd weet je wel ongeveer hoe mensen gaan reageren en welke coins populair gaan worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennahz op 27-05-2014 14:29 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
lf2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:28:
[...]

Vooral high risk...
Heb altijd winst gemaakt met btc en verlies met alt. Teveel alts en teveel onzin features waar niemand op wacht.
Die tijden zijn wel voorbij hoor. Uiteraard zijn er nog heel veel shitcoins, maar er zijn nu echt wel coins die ook goed bezig zijn en niet scam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
JeroenC schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Mensen raden het af maar ik bewaar dit soort kleine bedragen altijd op exchanges. Maar het is een risico als de exchange gehackt wordt of falliet gaat.

Pagina: 1 ... 167 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid